Nieuwe smiley opnemen

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Zo'n elf maanden geleden heb ik in een verloren uurtje op mijn stage een smiley getekend: Afbeeldingslocatie: http://www.codecaster.nl/got/koffie.gif.

Eerste keer gebruik: CodeCaster in "Het grote "kleine mededelingen" topic de...", daarna opgenomen in de TS van het GKMT, verder vrijwel nergens gebruikt.

Nu kon ik nergens vinden (FAQ, Search) hoe ik een verzoekje kon plaatsen om deze smiley in het arsenaal van GoT op te laten nemen, en of dit überhaupt wel gehonoreerd zal worden, maar wie niet waagt, die niet wint.

Tevens kan ik de lijst met smiley-credits c.q. voorwaarden voor gebruik op andere websites niet meer vinden!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

-> Lieve Adjes al vind ik het een ruksmiley :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nee joh, da's een andere: Afbeeldingslocatie: http://meuk.osiris.sapcentrifuge.net/ruk.gif :+

Anywayz, als user, uiteraard, vind ik 't best onzin CC :P Je geeft zelf al aan dat hij slechts in één topic gebruikt wordt :+

Verder is het principe van een smilie (zo slecht vind ik de benaming emoticon niet eens eigenlijk) om je zin een bepaalde kracht mee te geven. Hoewel smilies op zich ook iets kunnen betekenen, is dat niet hun "doel", althans, zo zie ik het.

Deze smilie heeft slechts één 'nut', zo zie ik het, en da's als losstaande smilie laten zien dat je koffie leut... En dat is nogal tegenstrijdig met het in de 3e alinea geschetste principe. B)

Magoed, ik ben maar een user, wellicht zijn de adjes je beter gezind ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Osiris op 15-01-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

En hoe wordt de tekencombinatie dan mocht die gekozen worden? :k) ofzo??

IK vind hem wel leuk eigenlijk :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
:9c[_]

om het makkelijk te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

:Y)

Is dit niet vrijwel dezelfde? Een bak koffie of een vork... het betekent in beide gevallen dat je klaar bent met je uitleg en iets anders gaat doen.
Dat koffie best wel bij het KMT past is eigenlijk een reden om het maar niet te doen. KMT-costum-smilies zijn in het licht van de wenselijkheid van het KMT best ongewenst (maar da's een metadiscussies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hans schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:53:
:9c[_]
om het makkelijk te houden :P
:9cU is beter? is beter ;)...
Verder wel een leuke smilie, maar of het echt nut heeft op dit forum?
Ik denk toch dat deze in het HK KMT topic het meest gebruikt zal blijven worden, aangezien daar de niet boeiende zaken over "Wat heb ik vandaag gedaan", besproken wordt.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk. Maar voor het hele forum gezien ontzettend nutteloos imo. Of zou ie ook van pas kunnen komen in techtopics? :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:01:
Leuk. Maar voor het hele forum gezien ontzettend nutteloos imo. Of zou ie ook van pas kunnen komen in techtopics? :+ :P
8)7 |:( :z :r B) (8> :7 :Z <+:) ^) en :') gelukkig wel, om er maar een paar te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

RoD schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:01:
Afbeeldingslocatie: http://www.codecaster.nl/got/koffie.gif over m'n laptop gegooid, wat nu?

Nah..

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 21:02

The_Scarabial

MTB for life!

daar is toch al een leuke smilie voor: Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/koffie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Nou, ik vind de smiley weldegelijk een toegevoegde waarde hebben hoor. Kijk maar wat voor een verschil zo'n smiley uit maken:

- Yay, ik heb een nieuwe PC :9.
- Yay, ik heb een nieuwe PC Afbeeldingslocatie: http://www.codecaster.nl/got/koffie.gif.

De tweede zin vat je toch ineens totaaaaaal anders op? Echt, ik zou hem direct toevoegen als ik een lievvvVVv Adje zou zijn. 8)7

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/koffie.gif

ik zal je ff helpen :Y)

beetje snel editen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-01-2007 00:06 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Deze zie ik regelmatig. Gelukkig is het meestal zelfspot. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:05:
[...]

[afbeelding]

ik zal je ff helpen :Y)

beetje snel editen :(
Rofl. Fok blokkeert blijkbaar het linken van hun smileys vanaf een andere lokatie, jouw plaatje is standaard ook dood :P

/edit @ Hahn..
naah, aparte stomme Fok smileys ook :P

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 16-01-2007 00:10 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

CodeCaster schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:03:
[...]
8)7 |:( :z :r B) (8> :7 :Z <+:) ^) en :') gelukkig wel, om er maar een paar te noemen?
Aha, het argument dat er andere smileys zijn.

Wel, en als de uitkomst van de discussie is dat het niets is en bij wijze van consequent zijn deze ook allemaal verdwijnen? Dan heb je zojuist al deze smiley's veroordeeld.
Een jij-bak is meestal niet de beste U-bocht onder de argumenten. Ik zou dat niet gebruiken.

[edit]
Het initiatief is uiteraard een zeer gewenst en goed initiatief en nieuwe smilies zijn altijd leuk... maar dan moeten ze toch echt wat toevoegen en meer dan alleen het KMT-topic. :) Da's dus niet deze.

KMT :')

* Delerium is een :') -front gestart omdat de smiley zwaar ondergewaardeerd wordt

[ Voor 22% gewijzigd door Delerium op 16-01-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Afgezien van Sint en dat trouw-paartje: Ja, ze voldoen allen aan de regel dat ze een soort emotie uitbeelden, die als aanvullend smilie gebruikt kan worden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Mja, de meesten daarvan kun je nog gebruiken om je gevoel in een smiley uit te drukken. Niet allemaal, maar ik zie niet in waarom er nóg meer bij moeten komen.. dan kun je elke smiley wel toe gaan voegen imo.

Edit:
Osiris was sneller |:( :z :r 8)7

:+

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 16-01-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Ik blaat *O*

[ Voor 94% gewijzigd door Hahn op 16-01-2007 00:17 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

De TS staat er zo te zien helemaal alleen voor met z'n request Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5d9836bf6059969bc403fe6bcb32f398/full.gif

:+

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CodeCaster schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:45:
Eerste keer gebruik: CodeCaster in "Het grote "kleine mededelingen" topic de...", daarna opgenomen in de TS van het GKMT, verder vrijwel nergens gebruikt.
Als zelfs daar niet gebruikt, wat heeft het dan te zoeken in meer serieuze (lees: alle andere) topics op GoT?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 22:11

Minkie

Groazers Unite.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hminkjan/koffie.gif

Waar het allemaal mee begon :')

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
ecteinascidin schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:08:
[...]

Aha, het argument dat er andere smileys zijn.

Wel, en als de uitkomst van de discussie is dat het niets is en bij wijze van consequent zijn deze ook allemaal verdwijnen? Dan heb je zojuist al deze smiley's veroordeeld.
Een jij-bak is meestal niet de beste U-bocht onder de argumenten. Ik zou dat niet gebruiken.

[edit]
Het initiatief is uiteraard een zeer gewenst en goed initiatief en nieuwe smilies zijn altijd leuk... maar dan moeten ze toch echt wat toevoegen en meer dan alleen het KMT-topic. :) Da's dus niet deze.

KMT :')

* CodeCaster is een :') -front gestart omdat de smiley zwaar ondergewaardeerd wordt
Ik zeg niet dat 'mijn' smiley toegevoegd moet worden omdat er ook andere smilies zijn die imho minder primaire emoties uitdrukken. Ik gaf die reeks smilies als antwoord op RoD, die zich hardop afvroeg of de smiley van pas zou komen in techtopics. Misschien niet, maar ik heb bijvoorbeeld :') |:( en :z nog nooit constructief iets zien bijdragen aan een techtopic, dus dat lijkt me een beetje een non-argument.
F_J_K schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:11:
[...]

Als zelfs daar niet gebruikt, wat heeft het dan te zoeken in meer serieuze (lees: alle andere) topics op GoT?
Hoe vaak werden de met 1.9.4 ingevoerde niet-native smilies gebruikt voordat ze toegevoegd werden? Het is nou eenmaal makkelijker om een combinatie van 2, 3 of 4 tekens te onthouden of zelfs de smiley aan te kunnen klikken dan een hele url te onthouden, waar dan ook nog eens [ img ]-tags omheen geplaatst moeten worden.

Maar het was maar een animo-checkje hoor, en dat blijkt er niet bijster veel te zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door CodeCaster op 16-01-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 22:26

Just_I

What did you just say?

Voor die paar keer per jaar dat je die smilies gebruikt, kan je ze toch wel als afbeelding toevoegen?
De voorgestelde smiley kan ik me echt niet voorstellen wanneer je dat zou moeten gebruiken angezien hetgeen wat het uit moet beelden niet gewenst is.

Nog meer smilies

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Recent eerder topic hierover: Smiley discussie topic :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Persoonlijk vind ik het geen handig moment om deze discussie om deze specifieke smiley aan te slingeren als het hele KMT topic aan bijzondere mod aandacht onderhevig is.

Let's face it, er staat zelf in de topic waarschuwing van deze reeks dat "ik heb koffie Afbeeldingslocatie: http://www.codecaster.nl/got/koffie.gif" mededelingen niet worden gewaardeerd en jij wilt het dan GoT breed gaan invoeren?

Beetje vreemd.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Gunner schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:18:
Persoonlijk vind ik het geen handig moment om deze discussie om deze specifieke smiley aan te slingeren als het hele KMT topic aan bijzondere mod aandacht onderhevig is.

Let's face it, er staat zelf in de topic waarschuwing van deze reeks dat "ik heb koffie [afbeelding]" mededelingen niet worden gewaardeerd en jij wilt het dan GoT breed gaan invoeren?

Beetje vreemd.
Waar haal jij de conclusie vandaan dat de smiley na opname in het huidige arsenaal alsnog alleen daar gebruikt wordt, en dat hij alleen gebruikt wordt voor kakboodschappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik concludeer iets zelf van wat ik zelf zie. Behalve voor 'kakboodschappen' zie ik geen draagvlak voor deze smiley. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ben geen forum admin ofzo.

In welke context zou deze smiley dan veel toevoegen vind je zelf?

Behalve "ik heb koffie Afbeeldingslocatie: http://www.codecaster.nl/got/koffie.gif"? Kom ik weer uit bij de topicwaarschuwing in het KMT.

Als je de nuttigheid van andere smileys wil discussieren kan dat vast wel in eerder genoemde topics :)

voor de rest sluit ik me bij ecteinascidin aan
ecteinascidin schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:54:
Dat koffie best wel bij het KMT past is eigenlijk een reden om het maar niet te doen. KMT-costum-smilies zijn in het licht van de wenselijkheid van het KMT best ongewenst (maar da's een metadiscussies)

[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 16-01-2007 13:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

CodeCaster schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:38:
[...]Waar haal jij de conclusie vandaan dat de smiley na opname in het huidige arsenaal alsnog alleen daar gebruikt wordt, en dat hij alleen gebruikt wordt voor kakboodschappen?
Ik kan mij, net als Gunner, voorstellen dat er misschien een markt is voor de smiley. Maar omdat we ons dat niet kunnen voorstellen is een smiley-voorstel in LA op 2 dingen gebaseerd. Is het uniek? En zo ja, waarvoor kan je het dan gebruiken?
In dit geval valt over het eerste nog wat tegen te sputteren, maar het tweede is nog niet aan bod gekomen. Het zou best handig zijn, maar zo verkoop ik mijn loden zwemvesten (kogelvrij!!) ook niet. Je moet toch echt zelf aan de bak komen om op te merken waarom een smiley bestaansrecht heeft op het forum. En als je enige handigheid KMT heet te zijn zou ik dat meer als nadeel dan voordeel willen noemen. Dan kan je het KMT beter niet noemen en ergens in /14 een toepassing voor verzinnen.

Zo onredelijk is dat verzoek toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 09:43

Leedbek

Luuk Luchtloper

Dan vind ik deze smiley nog "beter": Afbeeldingslocatie: http://forum.luuk-online.nl/images/smiles/s_icon_sb.gif
Daar kun je imo nog meerdere betekenissen aan geven, zoals "het is nog vroeg" ;)

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Luuk-Online schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:54:
Dan vind ik deze smiley nog "beter": [afbeelding]
Daar kun je imo nog meerdere betekenissen aan geven, zoals "het is nog vroeg" ;)
Die mist de 'stijl' die die andere smilies wel hebben en bovendien komt ie van Hyves. En alles wat met Hyves te maken heeft wordt hier toch afgestoten :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 09:43

Leedbek

Luuk Luchtloper

DeMoN schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:45:
[...]
Die mist de 'stijl' die die andere smilies wel hebben en bovendien komt ie van Hyves. En alles wat met Hyves te maken heeft wordt hier toch afgestoten :P
Hehe, hij komt niet van Hyves, Hyves heeft hem eveneens gejat ;) Ik kende hem al voor ik Hyves kende, maar dat terzijde. Qua stijl is ie idd wat afwijkend, dat is waar.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

* SinergyX doet foute crosspost :X
En nog steeds is :( niet het gene wat ik bedoel met de :-(
Maar dat topic erover was wat doodgebloed :P

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2007 15:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

SinergyX schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:54:
Dat houden ze gewoon zo, geef het op, deze discussie loopt al vanaf dat ik het me kan herinneren (niet dat ik hier al helemaal in het begin was..). Volgens mij is dat gewoon een backup voor als er niets meer te zeiken valt :P

Heb die smiley dus ook nooit gesnapt, maar heb er ondertussen wel vrede mee :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:55

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Is dit niet vrijwel dezelfde? Een bak koffie of een vork... het betekenT in beide gevallen dat je klaar bent met je uitleg en iets anders gaat doen.
Dat koffie best wel bij het KMT past is eigenlijk een reden om het maar niet te doen. KMT-cUstOm-smilies zijn in het licht van de wenselijkheid van het KMT best ongewenst (maar da's een metadiscussies)
Afbeeldingslocatie: http://www.codecaster.nl/got/koffie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Persoonlijk denk ik dat er zát smileys zijn, en alhoewel er voor elke smiley wel een reden is om hem toe te voegen ('gewoon leuk') vraag ik me af hoeveel meerwaarde dat heeft :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:54:
Ik vind dat ook.

de normale :( drukt alleen "jammer" uit
Maar de GoT :( straalt meer GROM@#&#^*^KUTZOOI-jammer uit. Veel agressiever eigenlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Ik mag hopen dat de discussie over [norml]:([/] niet wéér gevoerd hoeft te worden :) . In eerdere topics zijn zat argumenten te vinden over het hoe en waarom..

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Oeh, nu er toch weer wel discussie over smileys mogelijk is, mag ik mijn oude smiley nog een keer pitchen? * DarkX vind die nogsteeds meer emotie uitdrukken dan sommige smileys die op got wel gebruikt worden :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/pet.gif

Ok, sorry als dit drammen is, ik vind na 2 jaar nog es vragen bij gewijzigde omstandigheden geen drammen O-)

[ Voor 18% gewijzigd door DarkX op 17-01-2007 12:59 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 09:35

dawuss

gadgeteer

Rakkerzero schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:29:
[...]

Ik vind dat ook.

de normale :( drukt alleen "jammer" uit
Maar de GoT :( straalt meer GROM@#&#^*^KUTZOOI-jammer uit. Veel agressiever eigenlijk.
Enorm off-topic, maar dit zou imo opgelost zijn door de "wenkbrauwen" van de smiley te verwijderen:
:(
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/dawuss/pics/frown.gif

(maar nogmaals: off-topic. het schoot me toevallig ineens tebinnen :) )

[ Voor 7% gewijzigd door dawuss op 24-01-2007 09:30 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Ik denk dat de boze uitstraling voornamelijk veroorzaakt wordt door het rood en niet zozeer door die 2 pixels aan wenkbrauw :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit niet vrijwel dezelfde? Een bak koffie of een vork... het betekent in beide gevallen dat je klaar bent met je uitleg en iets anders gaat doen.
Offtopic:

HUH? Is dat wat die smiley betekent?

Ik dacht altijd dat het een hooivork was, alsin boerenlogica.

Volgens mij wordt het ook vaak gebruikt op die manier en niet zo vaak als ik ga nu iets anders doen. (Want dat ga je eigenlijk toch altijd als je klaar bent met posten...)
Hahn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:32:
Ik denk dat de boze uitstraling voornamelijk veroorzaakt wordt door het rood en niet zozeer door die 2 pixels aan wenkbrauw :P
Allebei een beetje denk ik, IMHO valt die smiley er ook compleet buiten.

: ( = ik ben sad emoticon
: @ = ik ben boos emoticon

Op GoT is alleen de ik ben boos emoticon en dat kan nog wel eens voor nare situaties zorgen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:35:

: ( = ik ben sad emoticon
: @ = ik ben boos emoticon

Op GoT is alleen de ik ben boos emoticon en dat kan nog wel eens voor nare situaties zorgen
;( --> ;( == sad
eventueel kan je ook :/ of :| daarvoor gebruiken.

:( als :( is juist goed imo, veel andere sites doen dit gewoon verkeerd imo

:@ ben ik nog nergens tegen gekomen overigens, zou zo op het eerste gezicht ook niet direct zien wat het betekend... (maar blijkbaar is het hier dezelfde smiley als :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
:@ is :( op MSN Messenger/Windows Live Messenger.
Ik vond :S al fout om toe te voegen, maargoed... als sommige dat persee willen :X

[ Voor 17% gewijzigd door Vinnie op 24-01-2007 15:18 ]

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

die :S mist iets volgens mij :?
daardoor vind ik die verwarrend, :S? << dat lijkt er meer op :+

maargoed, beetje offtopic :P

offtopic:
overigens als je de codes wilt weergeven van de smilies moet je de [norml]-tag gebruiken :)
Pagina: 1