Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

-Sander schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:04:
Even een "nuttige" toevoeging aan dit topic dan maar ( ;) ):

[afbeelding]
Hartstikke nep :+

Zo was veel beter geweest :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9044fd71258c1ced93cd21d9883f165f/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Spike_wolf schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:19:
[...]

Wat er gezegd word is iederekeer in HL based games, als je neer geschoten word of op een andere manier dood gaat, je op de grond ligt, nog steeds dingen om je heen ziet gebeuren en zelfs de camera nog kunt bewegen, maar als je op je muisknop drukt dan ga je weer terug naar je laatste save.
spoiler:
Op het einde lig je op dezelfde manier op de grond, maar klikken en je vorige save laden slaat natuurlijk nergens op dus hebben ze die optie op dat punt uitgeschakeld, want dit is de manier waarop het spel moet eindigen.
spoiler:
Ik ga niet meer verder uitweiden over dit onderwerp... maar wat jij zegt is écht niet het geval. Want dan zou je gewoon dood zijn en weer terug kunnen gaan naar je savegame. Weer de laatste loodjes afleggen en weer dood gaan en weer opnieuw beginnen... and so on. Terwijl er door velen wordt beweert... en ook in de lyrics van het liedje "Still Alive" valt te herleiden dat je niet dood bent.

Noclip is the answer denk ik inderdaad... had ik wel aan gedacht, maar wist niet of dit kon. Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door Tupel op 02-11-2007 14:15 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:07:
[...]

Hartstikke nep :+

Zo was veel beter geweest :D

[afbeelding]
You win! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
zijn er projecten voor maps voor portal? ik wil meeeer : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Hefe schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:33:
zijn er projecten voor maps voor portal? ik wil meeeer : )
jazeker, ga naar de protal forums, denk ergens op ww.valve.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Peppio schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:12:
[...]

spoiler:
Ik ga niet meer verder uitweiden over dit onderwerp... maar wat jij zegt is écht niet het geval. Want dan zou je gewoon dood zijn en weer terug kunnen gaan naar je savegame. Weer de laatste loodjes afleggen en weer dood gaan en weer opnieuw beginnen... and so on. Terwijl er door velen wordt beweert... en ook in de lyrics van het liedje "Still Alive" valt te herleiden dat je niet dood bent.
Ik hoop alleen maar dat Valve Portal verder uit gaat breiden met nieuwe uitdagingen, objecten etc.. Misschien zelfs een officiele patch om de portal gun in Half-life en/of andere Source games te kunnen gebruiken. :)
Lijkt me wel grappig als de Aperture Science Lab gewoon een laboratorium is ergens in het Half-life universum en dat in "episode 3" de portal gun zijn intrede maakt met dat vrouwtje erbij. :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 08:12
Rakkerzero schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:17:
[...]

Lijkt me wel grappig als de Aperture Science Lab gewoon een laboratorium is ergens in het Half-life universum
Dat is het ook.

Aperture Science is/was de concurrent van Black Mesa.

spoiler:
Op diverse plaatsen in het spel kom je presentaties tegen waarin een aantal zaken tussen beide bedrijven worden vergeleken.

Ook in Episode 2 zit een fragment wat over Aperture Science gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen O op 02-11-2007 21:52 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peppio schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:05:
Klaar :)
spoiler:
Nu vraag ik me alleen af of bij jullie het eind ook zo is al bij mij. Het beeld wordt wit en dan lig je dood?? buiten ineens. Ik kan me namelijk een filmpje op youtube herinneren waar iemand dus buiten loopt....

Nu alleen nog de bonus maps, wat was dit een gaaf en origineel spel zeg! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/282c3f317451b383b4080907742b36bd/full.png
klikbaar

spoiler:
Het buiten lopen is niet echt de moeite waard, met uitzondering van wat je in het eind filmpje ziet is er ook niets anders, op een van die radiootjes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Jeroen O schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:50:
[...]

Dat is het ook.

Aperture Science is/was de concurrent van Black Mesa.

spoiler:
Op diverse plaatsen in het spel kom je presentaties tegen waarin een aantal zaken tussen beide bedrijven worden vergeleken.

Ook in Episode 2 zit een fragment wat over Aperture Science gaat.
Oh, beter. Dan is de kans dus nog groter dat wat ik vertelde misschien wel gaat gebeuren. Lijkt mij wle tof iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:14

blaatschaaap

schaap

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:36:
[...]

[afbeelding]
klikbaar

spoiler:
Het buiten lopen is niet echt de moeite waard, met uitzondering van wat je in het eind filmpje ziet is er ook niets anders, op een van die radiootjes na.
Hoe ben je daar gekomen? ^^

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Rakkerzero schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:01:
[...]

Oh, beter. Dan is de kans dus nog groter dat wat ik vertelde misschien wel gaat gebeuren. Lijkt mij wle tof iig :D
Ik wou net zeggen, heb je niet opgelet tijdens portal en EP2?
't ligt er best dik bovenop dat het in hetzelfde universum zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Gewoon in het laatste level (19) noclip aanzetten en omhoog ''vliegen'', je ziet vanzelf de bos achtergrond, die kant op en klaar.
Maar nogmaals, niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
spoiler:
Daar ben ik ook al geweest met noclip inderdaad. Ik heb ook meteen de cake maar van dichtbij bekeken en mijn geliefde ernaast gezet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/282c3f317451b383b4080907742b36bd/full.png
klikbaar

De advanced heb ik ook al gedaan. Nu nog bezig met de challenges, maar die vind ik minder leuk. Behalve de "zo min mogelijk portal's gebruiken" versie.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey puzzelaars, een schopje want er is een complexe map uit van Bethesda. De makers van Oblivion.

http://www.twhl.co.za/mapvault_map.php?id=4842

Met roterende kamers, succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

eindelijk ook portal in mijn bezit. Gister gekregen voor mijn verjaardag. Zit ik nu al met een klein probleempje, ik kan in steam niet kiezen wat mijn destinatie folder is. Ik Heb steam op mijn 40Gb C: schijf geïnstaleerd maar wil mijn spellen graag op mijn 2e schijf hebben. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:12
Borgoth schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:52:
eindelijk ook portal in mijn bezit. Gister gekregen voor mijn verjaardag. Zit ik nu al met een klein probleempje, ik kan in steam niet kiezen wat mijn destinatie folder is. Ik Heb steam op mijn 40Gb C: schijf geïnstaleerd maar wil mijn spellen graag op mijn 2e schijf hebben. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb zelf op een gegeven moment de hele steam folder gekopieerd naar een andere computer en zelf de snelkoppelingen aangemaakt (misschien even het register bewerkt, dat weet ik niet zeker) maar toen werkte het zonder problemen. Dat moet ook lukken naar een andere drive lijkt mij.

Eventueel dus ook in het register zoeken naar Steam en map verwijzingen omleggen.

(gefeliciteerd btw :) )

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Vanmiddag komt als het goed is de nieuwe SDK, dus kunnen we lekker op de officiele manier gaan mappen voor Portal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

SDK? afkorting voor de mapmaker zeker? Ik zit een beetje vast bij die mantenace room den dat hij vervangen is voor een military trainings map. Nu moet eerst de stroom er af :| me pa heeft de groepen verkeerd aangesloten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:07:
SDK? afkorting voor de mapmaker zeker? Ik zit een beetje vast bij die mantenace room den dat hij vervangen is voor een military trainings map. Nu moet eerst de stroom er af :| me pa heeft de groepen verkeerd aangesloten :')
SDK = Software Developer Kit.
Het is een verzameling van tools (niet alleen een mapmaker) voor het ontwikkelen van mods/maps/ed.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

SDK is uit :)

onder tools in steam.

:') geweldig wat GLaDOS zegt over de companion cube:

spoiler:
"The Enrichment Center reminds you that the Weighted Companion Cube cannot
speak. In the event that the Weighted Companion Cube does speak, the Enrichment
Center urges you to disregard its advice."

[ Voor 255% gewijzigd door Borgoth op 14-11-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Na een hele tijd niet veel meer gespeeld te hebben ben ik vandaag weer eens bezig geweest met de laatste 3 advance maps, die had ik nog niet gedaan.. nu heb ik ze alledrie al 3 keer uitgespeeld, maar iedere keer weer crashede Portal bij het eindigen van het laatste level waardoor hij ze niet saved :/
Hoewel de eerste twee wel gesaved zijn, na de crash is ie die info weer kwijt :/

Nouja, zorgde er wel voor dat ik nu bijna met m'n ogen dicht door die levels wandel :+
En de op een na laatste een stukkie inkort O-)
De 2e keer kreeg ik een idioot idee (gebeurt wel vaker :+ ):
spoiler:
Ik nam die PC die in dat gat in de muur ligt met me mee naar die deur, die deur gaat alleen open door een cube op die knop te leggen die je uit die horrible kamer met die turrets moet halen...
Right... pc schuin tegen de deur aan laten leunen, op de knop gaan staan zodat die pc tussen de deur valt, van de knop af springen en de deur blijft op een kier staan omdat die pc er tussen zit, portaltje naar de andere kant van de gang schieten en voila :P
Je moet wel opschieten want als die pc er te lang tussen zit gaan de phisics over de zeik en gaat de deur wel dicht, maar plijft die pc IN de deur vast zitten, of verdwijnt compleet... net als wanneer je teveel met die portals en objecten ouwehoert :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:39
spoiler:
spoiler:
Volgens mij gaat dit eerder over de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Jokuh schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:11:
[...]

spoiler:
Volgens mij gaat dit eerder over de computer.
spoiler:
"Go ahead and leave me
I think I prefer to stay inside
Maybe you’ll find someone else
To help you"

Die tekst slaat nergens op als je dood zou zijn ;)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Geweldig zeg deze game. Hoe verzin je het !

Die oranje doos is echt een goede aankoop, EP2 is geweldig, TF2 ook weer iets compleet anders en Portal er ook nog bij !

Ik kom weer de deur niet meer uit, goed man...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Xymox schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:04:
Geweldig zeg deze game. Hoe verzin je het !

Die oranje doos is echt een goede aankoop, EP2 is geweldig, TF2 ook weer iets compleet anders en Portal er ook nog bij !

Ik kom weer de deur niet meer uit, goed man...
Ik ken het gevoel, maar wacht totdat je een beetje aan TF2 bent gewend, dan doe je niks anders meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:48
Vond het spel echt leuk maar ben nu een hele tijd al bezig met level 19.... echt ongelooflijk gaaf. Beste spel sinds tijden imho.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I got zhe cake! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:57
is dit ook voor de mac te krijgen? of moet ik dat eerst via een bootcamp een windows OS installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Helaas nog steeds niets van Valve voor de Mac ;( Zal dus via Bootcamp moeten, geen idee eigenlijk of het een beetje draait via b.v. Parallels maar ik ben bang dat dat niet heel super gaat draaien. Maar waarom zou je het op je Mac willen spelen met die PC specs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:57
bartvb schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:04:
Helaas nog steeds niets van Valve voor de Mac ;( Zal dus via Bootcamp moeten, geen idee eigenlijk of het een beetje draait via b.v. Parallels maar ik ben bang dat dat niet heel super gaat draaien. Maar waarom zou je het op je Mac willen spelen met die PC specs? :)
ik heb de macbook pro net.. en dan geil je er nog een beetje meer op he.... alles nieuw..
ik ben nu helemaal apple newbie.... maar het spel lijkt me wel leuk voor op de macbook pro en dan lekker languit op de bank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Lion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-02 20:28

Red Lion

[MMS]

In 1 woord: brilliant!

spoiler:
Van dezelfde maker: het einde!

Nothing to see here folks, please move along.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
murky123 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:01:
[...]

ik heb de macbook pro net.. en dan geil je er nog een beetje meer op he.... alles nieuw..
ik ben nu helemaal apple newbie.... maar het spel lijkt me wel leuk voor op de macbook pro en dan lekker languit op de bank..
Gewoon bootcamp er op zetten dus :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Aperture AI Voice: "Maybe you should marry that thing if you love it so much"

Net in 3 uur uitgespeeld, superscool spel, alleen veels te kort en jammer dat het zo 'leeg' voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Zjemm

...

ben benieuwd of er nog nieuwe levels gaan komen

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Zjemm schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:17:
ben benieuwd of er nog nieuwe levels gaan komen
Die kan je toch zelf bouwen, je kunt er echt zulke duizelige puzzels mee maken! Zit nu door de sound map te bladeren echt geniale taunts voor tijdens counter strike source >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Effective immediately, all NVIDIA gamers may receive a free copy of PortalTM: First Slice, a special version of the award-winning new game from Valve, by visiting www.steamgames.com/nvidia1 and "Taking the test." Steam will then auto-detect the presence of NVIDIA hardware and make Portal: First Slice available immediately, free of charge. To make it easy for all NVIDIA customers to redeem this offer, a link to the Steam offer will also be included in all NVIDIA drivers.
http://www.steampowered.com/nvidia/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd.
*kijken gaat*

Moest eerst even steam beëindigen die op de achtergrond liep, anders deed ie het niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Volgens mij alleen een verlengde demo van Portal, niks nieuws dus (maar goed, leuk voor mensen die m nog niet hebben geprobeerd, dat gaat ongetwijfeld een hoop nieuwe verkopen generen, en das weer goed voro de budgetten van Valve :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:42:
Volgens mij alleen een verlengde demo van Portal, niks nieuws dus (maar goed, leuk voor mensen die m nog niet hebben geprobeerd, dat gaat ongetwijfeld een hoop nieuwe verkopen generen, en das weer goed voro de budgetten van Valve :) )
Kan wel kloppen, na de verschrikkelijk moeilijke test kon ik hem downloaden.
En toen.... niets..
Heb Portal al.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Portal: The First Slice geactiveerd, maar hij verschijnt nergens in Steam. Portal had ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Als je Portal al hebt, wat moet je dan met een demoversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I see; ik dacht dat het wat toevoegde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Zover ik weet is het gewoon een uitgebreide demoversie van Portal, dus geen toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Alleen de eerste vier levels van Portal, en die heb je al, dus kan je ze niet opnieuw downloaden.

Oh ja, dit staat nu ook op de frontpage nadat ik het gesubmit heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb dus vandaag Portal uit de Orange Box mogen ontvangen...maar ik loop tegen een vervelende bug aan.

(speel op Vista mocht dat boeien)

Ik kan het spel gewoon spelen, totdat ik in Testchamber 10 aankom (die met 'momentum blijft behouden door portals').

Als ik daar in de lift stap krijg ik een "loading" scherm welke vervolgens nergens meer op reageert. Alleen op de "ESC" toets krijg ik een reactie, maar dan is het huidige spel afgelopen (en kan ik via Load wel weer verder gaan bij level 10...met hetzelfde resultaat als ik in de lift stap aan het eind van het level).

Herkent iemand deze bug/vastloper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht nog iets raars, zodra ik het spel vanaf steam ga installeren staat de voortgang al op +- 40%...en dan begint ie pas met downloaden van content :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nog een leuk iets over portal. De companion cube was te koop een tijdje terug voor iets van 50 of 100 dollar. Me wants zeg maar voor kerst, maar een beetje duur is het wel. Heeft mijn verloofde er zelf 1 gemaakt voor mij O+ :>

Zal asap foto's maken

Verder, heb zin aan de uitbreiding van Portal. Als het nog meer geniale humor is, dan is het een must have !

edit:
Ow wauw op 13.37 gepost :P

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 01-02-2008 13:37 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:43
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:33:
Wellicht nog iets raars, zodra ik het spel vanaf steam ga installeren staat de voortgang al op +- 40%...en dan begint ie pas met downloaden van content :?
Dat is niet zo heel raar, omdat Portal de Source engine deelt met de andere Orange Box-spellen. Als je dus al Team Fortress 2 of Episode Two hebt geïnstalleerd, hoef je inderdaad minder te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, daar had ik niet aan gedacht :).

Maarja, ik installeer het spel nu dus opnieuw...kijken of ie nu weer vast loopt op hetzelfde punt :(. Zou wel jammer zijn, zo rond level 10 begint het net leuk te worden :P.

Edit: yeah :D. Of de herinstallatie, of het beginnen van een "new game" op level 10 heeft geholpen...nu doet ie het weer :).

Edit2: Uitgespeeld, nu al helaas. Nouja, kan ik me op de bonus maps en achievements gaan richten.

Wel flauw trouwens, ik wilde zo'n rocket-schiet-ding zichzelf laten afschieten, gaat dat niet:

(klik voor afbeelding)

Een of ander onzichtbaar krachtveld om dat ding heen :(.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuw op dit draadje maar ik wou even zeggen dat nu ik met dx8.1 speel, ipv dx9, ik bijna tot 60 (!) fps performance winst heb. dus ik speel nu rond 30-90 fps . .

specs: p4 3ghz, 4 x 265 ddr400, 6800XTreme 256 AGP

Alleen dit bij startup settings zetten:

-dxlevel 81

Ik vind het er (bijna) zelfs mooier uitzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, inderdaad...ik heb maar een miezerige school laptop (dat wil zeggen; overal zoveel mogenlijk op bespaard), en met dx9 gaat echt zo sloom als maar kan :D.

Nu heb ik dus jou aanbelevingen overgenomen, en de portal depth met eentje verlaagt (van 2 naar 1)...en nu draait het best netjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:05:Wel flauw trouwens, ik wilde zo'n rocket-schiet-ding zichzelf laten afschieten, gaat dat niet:

[afbeelding]
(klik voor afbeelding)

Een of ander onzichtbaar krachtveld om dat ding heen :(.
Weet ik }:| Ik pak zo'n ding op terwijl die nog leeft (je weet wel die piepstem robotjes met laserguided turretjes) en hij wou niet op die andere schieten hoe dichtbij ik ook kwam :'(

Ach ja best wel lol mee gehad ook al is het zwaar sadistisch/morbide ofzoiets ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Zojuist portal nog eens helemaal doorgespeeld met het developerscommentaar. Viel me wel een beetje tegen, sommige dingen zijn wel grappig om te horen maar had er wat meer van verwacht. Het vervelende is alleen dat gladys ook gewoon aan stond (is niet uit te zetten) waardoor ze dus door het commentaar heen jengelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Sinds afgelopen weekend ook in het bezit van 'The Orange Box' (er was een kortingsactie op steam, met korting en incl btw 30 euro betaald) en gisteravond Portal uitgespeeld. Zondag de eerste 16 levels gespeeld, gisteravond de laatste 3. Die laatste 3 kosten net zoveel tijd als de eerste 16. :) Erg genoten moet ik zeggen, ik wist wel dat men enthousiast was over dit korte spelletje, maar toch was ik verrast. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

[censuur]

[ Voor 97% gewijzigd door Gamo op 11-04-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 19:28
He grappig, die had ik nog niet gezien. Kan je dan ook portals voor elkaar voeten schieten om iemand het water in te teleporten oid?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Krijg je de patch gewoon binnen via steam? Of is het meer een mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Portal multiplayer?

Ik heb niet onder een steen geleeft, maar whatta f? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
zeg, ik heb een probleem, heb net portal gekocht via steam, maar nu ik het speel, kan ik net zo ver komen als met de demo.... tot chamber 10, dan gooit tie me eruit

wtf? iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Dalyxia schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:14:
zeg, ik heb een probleem, heb net portal gekocht via steam, maar nu ik het speel, kan ik net zo ver komen als met de demo.... tot chamber 10, dan gooit tie me eruit

wtf? iemand enig idee?
Weet je zeker dat je het hele spel speelt ipv de demo? Je zou voor de zekerheid ook nog eens kunnen proberen om portal te verwijderen en dan opnieuw te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Of steam even afsluiten en opnieuw starten...

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of integriteit van spelcache controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
integriteit checken werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe giga mappack uitgekomen voor Portal, 40 levels en meer dan 3 uur gameplay!

Ben er net even doorheen gegaan, hij is goed, wel moeilijker dan het origineel.

http://portalmaps.wecreatestuff.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:29:
Er is een nieuwe giga mappack uitgekomen voor Portal, 40 levels en meer dan 3 uur gameplay!

Ziet er leuk uit. Ik heb aan de flash versie uren speel plezier gehad. Hopelijk ook aan deze versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:29:

Nice, het is ook één vloeiend geheel en speelt lekker weg :) Ik heb die flash versie niet echt gespeelt, dus dit is allemaal nieuw voor mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
http://www.portalprelude.com/
Portal: Prelude, as its name states it, is an unofficial prequel to the game Portal. Its story revolves around the pre-GlaDOS epoch, even before she was plugged in. At this time, test subjects were monitored by real Aperture Science employees whose work was tedious, lengthy and repetitive. This is why they decided to build a great artificial intelligence that could both replace them in these difficult tasks, but also take responsibility for many other tasks within the complex and compete with Black Mesa's superiority. All employees of the Aperture Science complex are now eagerly awaiting GlaDOS. Maybe even a little too eagerly, as the upcoming events will tell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Grmbl, klote fileplanet ook altijd. :(

Half uur wachten om een mod te downloaden. :/

[ Voor 39% gewijzigd door mace op 09-10-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ga hem meteen downloaden als ik vanavond thuis kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

ARGH! :(

Fileplanet zuigt!

Wacht je bijna een half uur op je download, gaat de teller doodleuk resetten! :(

Haal hem nu binnen via torrent met 1 MB/sec. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:12

Wildfire

Joy to the world!

Als ik Portal: Prelude heb gedownload, mik ik 'm wel ergens op Usenet in alt.binaries.games ofzo. Beter nog... ik ga ff kijken of 'ie er nu al niet staat toevallig.

*knip*

(voordeel als je een fatsoenlijke newsserver hebt, je trekt het op de volledige snelheid van je verbinding binnen :P)

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 09-10-2008 12:31 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
linkje? torrent van een fanmade mod lijkt me vrij legaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

*knip*

[ Voor 123% gewijzigd door TheZeroorez op 09-10-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Ookal is dit een legaal bestand, laat die linkjes naar grijze gebieden als binsearch en demonoid maar weg, dat kan iedereen vast en zeker zelf wel opzoeken. Anders wacht je maar op Fileplanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Flauw hoor. :P

Moet ik dan maar zelf een torrent maken om hem onder de tweakers te delen ofzo?

[ Voor 74% gewijzigd door mace op 09-10-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
mace schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:35:
Flauw hoor. :P

Moet ik dan maar zelf een torrent maken om hem onder de tweakers te delen ofzo?
Nee, TheZeroorez bedoeld dat je geen linkjes mag plaatsen naar sites waar een hoop illegaal materiaal te vinden is.

zelf de torrent of .nzb hosten mag wel lijkt mij?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:11:
Als ik Portal: Prelude heb gedownload, mik ik 'm wel ergens op Usenet in alt.binaries.games ofzo. Beter nog... ik ga ff kijken of 'ie er nu al niet staat toevallig.

[mbr]*knip*[/mbr]

(voordeel als je een fatsoenlijke newsserver hebt, je trekt het op de volledige snelheid van je verbinding binnen :P)
OK, ik vind het overdreven om een link naar een NZB-site weg te halen maar goed, so be it. Bij deze, hier alleen het NZBtje (rechtermuisknop en dan opslaan, anders krijg je wellicht gewoon de tekst van het NZBtje in beeld).

Voor de duidelijkheid, enkel een NZBtje gehost op mijn eigen webspace.

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 09-10-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Punt is, dat Demonoid écht niet mag, terwijl NZB-sites wat grijzer gebied zijn. Ik vond het aan de andere kant ook weer lullig om dmd wel weg te slopen, maar de link naar de NZB site twee posts erboven te laten staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Vanmiddag ook Portal prelude gespeeld, maar damn, lastige levels zeg :9
Zonder noclip kom ik niet verder in het spel.. :+

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Vind je dat niet jammer? Ik vind het juist leuk om een tijd te zitten nadenken en dingen te proberen tot het uiteindelijk lukt.
De enige plek waar ik noclip heb gebruikt is dat level
spoiler:
waar je zo'n klein hokje hebt met "Help" en andere tekst, die wilde ik gewoon even zien.
Al ben ik er daarna wel zonder cheats ook gekomen...

Welk level kwam je niet voorbij? Misschien kunnen we wat tips geven...

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Portal: Prelude is idd al snel pittig. Het probleem is dat ik tot nu toe vaak wel de oplossing zie, maar dat de uitvoering ervan gruwelijk lastig is. Zo van tig keer proberen voordat het uiteindelijk goed lukt en dat begint op een gegeven moment irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Klopt inderdaad, het gaat nu minder om het denken en meer om snelheid en dingen ontwijken.
Daarom vind ik de normale Portal een stuk leuker, al is de addon zeker leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Briljant weer deze versie. Ook de humor is echt leuk! Ik ben nu bij level 8, maar ik kom daar gewoon niet doorheen. Ik zie gewoon de uitweg niet :S

spoiler:
Ik krijg het voor elkaar om beide plafonds te laten zakken zonder dat ik dood ga, en die turrets heb ik ook kapot. Maar dan sta je dus op die zakkende plafonds.... en kan je meteen niets meer. Help? Geen zin om noclip te gaan gebruiken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik kom niet eens door het 2e leven heen, ik ben het verleerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat dit soort reacties voortaan maar. Je weet wat het beleid is, heb je daar iets op tegen kun je dat in Lieve Adjes bespreken.

[ Voor 166% gewijzigd door TheZeroorez op 10-10-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Ik ben ondertussen bij 15... maar even pauzeren nu, anders ben ik alweer klaar straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
edit: hier stond een domme vraag :Y)

[ Voor 84% gewijzigd door Maverick op 10-10-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Ik zit nu vast in kamer 17, kom er echt niet uit... Iemand anders al gelukt?

[ Voor 89% gewijzigd door Khiu op 10-10-2008 20:47 . Reden: Even leren alle replies te lezen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de officiële downloadlinks staan overigens nu ook links naar torrents. Volgens mij mogen we nu van de GoT policy helemaal niet meer naar deze site linken, want nu link ik indirect toch naar sites als Mininova enzo. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik had trouwens steeds problemen met de installer, die vond het nodig om eerst alles uit te pakken op C en dan te verplaatsen naar H, mijn RAID-array. Alleen ik heb nog maar ongeveer 1 gig vrij op C, weinig, I know. Dus die installer ging steeds miepen en ik kreeg hem niet geinstalleerd. :/

Maar goed, ik heb dus met 7zip gewoon die NSIS uitgepakt in de betreffende map en hij doet het prima. :P

Waarom kan zo'n installer niet gewoon alles naar de doelmap extracten en moet het eerst naar een temp map. :?

[ Voor 7% gewijzigd door mace op 10-10-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ah wellicht was dat waarom ik hem niet uitgepakt kreeg, hij gaf gewoon een schrijffout, ik dacht dat m'n hd aan het sterven was. Heb een uur aan diagnostiek besteed vandaag, uiteindelijk idd met 7zip de boel uitgepakt en gekopieerd. Leip shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Jesus zeg wat lastig. Maar ik moet zeggen dat ik het niet echt leuk vind. Die kamers doen me een beetje denken aan die "Hoe stop je een olifant in de koelkast" moppen, hoe moet ik nou in hemelsnaam weten dat je door te bukken in de lucht verder kunt komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

dtech schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:08:
Jesus zeg wat lastig. Maar ik moet zeggen dat ik het niet echt leuk vind. Die kamers doen me een beetje denken aan die "Hoe stop je een olifant in de koelkast" moppen, hoe moet ik nou in hemelsnaam weten dat je door te bukken in de lucht verder kunt komen :/
Umm, dat zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
"The cake is a lie" is erg van toepassing op Portal:prelude imo. Het denkwerk is niet al te moeilijk, maar al in level 3 krijg ik de uitvoering gewoon niet voor elkaar. Faalspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

MrAngry schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:56:
"The cake is a lie" is erg van toepassing op Portal:prelude imo. Het denkwerk is niet al te moeilijk, maar al in level 3 krijg ik de uitvoering gewoon niet voor elkaar. Faalspel.
Dus omdat jou het niet lukt, is meteen heel het spel niets? Vreemde redenering. Als nou echt het overgrote deel van de spelers hetzelfde probleem heeft, ok dan kun je zoiets wel zeggen. Maar anders is het echt geen reden om het een "faalspel" te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik vind het eigenlijk wel een faalspel. Je faalt in elke kamer keihard, niet omdat je niet weet hoe je verder moet komen, maar omdat alles precies goed moet gaan. Ik heb liever dat je wat meer moet nadenken over hoe je het voor elkaar gaat krijgen, dan dat je 10 keer iets probeert op dezelfde manier. Ze raden je op een punt zelfs aan om de quicksave te gebruiken voor een bepaalde manoeuvre . Dan is er toch echt iets mis met de gameplay.

Die gravity dingen zijn trouwens wel leuk. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik vind het soms ook wel erg moeilijk hoor, het berust meer op timing en skill dan op denkwerk.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste