Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zou gewoon even ergens dat archief van het www af plukken, daar staan al die bestanden in en dus ook alle geluiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Is het niet "I don't hate you"? :D

Gister avond portal uitgespeeld, NEED MORE!

Was om 11 uur thuis van de training, en had Portal ff op m'n laptop geinstalleerd om aan een collega te kunnen zien. Ik was op m'n desktop al bij level 18, maar daarvan is m'n videokaart overleden, en dus ben ik gister maar 'even' opnieuw begonnen vanaf room 0.

Nouja, om 1:30 vannacht was ik klaar :D Dat eindgevecht was echt leuk, en de endsong is natuurlijk gewoon geniaal. Ik kende 'em al, maar als je 'em dan voor je neus krijgt en de complete tekst snapt, is 'ie alleen maar toffer.

Ik was bang dat 't na room 19 meteen afgelopen zou zijn, maar dat viel nog aardig mee. Met die laatste paar levels best ff bezig geweest.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:57:
Is het niet "I don't hate you"? :D

Gister avond portal uitgespeeld, NEED MORE!

Was om 11 uur thuis van de training, en had Portal ff op m'n laptop geinstalleerd om aan een collega te kunnen zien. Ik was op m'n desktop al bij level 18, maar daarvan is m'n videokaart overleden, en dus ben ik gister maar 'even' opnieuw begonnen vanaf room 0.
Spoiler!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat is een spoiler? Dat het na level 19 niet afgelopen is? Lijkt me weinig spoilerig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:52
Misschien bedoelt 70373R de [spoiler] tags...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Ik heb 'm uiteindelijk in een totaaltijd van 3 uur uitgespeeld, had verwacht er langer over te doen aangezien ik mensen had gehoord over 4-5 uur. Vooral het laatste level duurde (gelukkig) wat langer, alhoewel ik meerdere keren dacht al klaar te zijn, maar dan moest ik toch weer wat uithalen om verder te komen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

hmmm hoezo spoiler? je weet nu precies wat je moet doen? knap :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Geen idee of het met nieuws: Valve deactiveert games uit importversie Orange Box te maken heeft, maar zowel Portal als Team Fortress 2 is uit mn spellen lijst in Steam verdwenen. Kan ze beide ook niet meer starten via de shortcut. Vanmorgen kon ik nog wel spelen, een moment later zag ik ze verdwijnen uit mijn lijst en kon dat niet meer.
Mijn exemplaar is gewoon bij Dynabyte gekocht en ontvangen in plastic.

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 25-10-2007 15:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

valve contacteren hierover (geef eventueel je key mee), en indien het probleem inderdaad hieraan ligt bij dynabyte binnenstormen en een nieuw exemplaar eisen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zou niet je key meegeven. Maar eerst Valve contacteren.
Ben ik de enige die het belachelijk vind trouwens? Ik weet dat het wat offtopic is. Maar je mag toch wel ergens anders iets kopen om thuis te gebruiken? Das toch heel normaal zeker in deze tijd? Hoe je het went of keert dit is westerling discriminatie!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Het is voorafgaand aan de aanschaf niet verteld op welke manier dan ook, dus dat Valve dit doet klopt gewoonweg niet. Illegaal zelfs lijkt me. Moeten ze ook niet met een EULA aankomen, die is toch niet geldig omdat je die pas ziet als je de game al gekocht hebt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Mwoch, het is hetzelfde principe als regiocodering op DVDs. Dat is ook om gebruik van dvd's buiten de regio waar het gekocht is te disablen. Als regiocodering wel mag, dan mag dit ook lijkt me.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Wildfire schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:46:
Het is voorafgaand aan de aanschaf niet verteld op welke manier dan ook, dus dat Valve dit doet klopt gewoonweg niet. Illegaal zelfs lijkt me. Moeten ze ook niet met een EULA aankomen, die is toch niet geldig omdat je die pas ziet als je de game al gekocht hebt.
De servers van Valve/Steam staan in de US en daar is die EULA wel van toepassing en ik denk dat Valve helaas wel in zijn recht staat om te zeggen wie toegang heeft tot zijn server en wie niet :(
Ik denk dat je toch goed moet nadenken voordat je een spel koopt waarbij de producent min of meer zegt of jij mag spelen of niet...
Zelf kan ik bijvoorbeeld Half-Life 2 niet meer spelen omdat ik mijn account password niet meer weet (heb m'n account/Half-Life +/- 2 jaar niet meer gespeeld) intussen bestaat m'n e-mail adress van toen niet meer....dus ben ik afhankelijk van Valve dat ze m'n serial-key resetten... en daar wacht ik intussen al 3 weken op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat is dat steampowered aan grafsite zeg. Kan niet eens een manier vinden om Valve te contacten over mijn probleem. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

chrisO schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:57:

[...]

De servers van Valve/Steam staan in de US en daar is die EULA wel van toepassing
Ware het niet dat wij niet in de VS wonen. Wetten uit de VS (en ook EULA's uit de VS) zijn hier waardeloos.
en ik denk dat Valve helaas wel in zijn recht staat om te zeggen wie toegang heeft tot zijn server en wie niet :(
Op zich wel, als je vantevoren maar duidelijk is gemaakt dat je de game niet zomaar overal ter wereld mag kopen/gebruiken.
Zelf kan ik bijvoorbeeld Half-Life 2 niet meer spelen omdat ik mijn account password niet meer weet (heb m'n account/Half-Life +/- 2 jaar niet meer gespeeld) intussen bestaat m'n e-mail adress van toen niet meer....dus ben ik afhankelijk van Valve dat ze m'n serial-key resetten... en daar wacht ik intussen al 3 weken op :(
Je hebt de door Valve gevraagde bewijzen van bezit naar hun toe gemaild? Anders gebeurt er inderdaad weinig.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:05

FlashBang

Hoi.

Rakkerzero schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:57:
Wat is dat steampowered aan grafsite zeg. Kan niet eens een manier vinden om Valve te contacten over mijn probleem. :/
Probeer de support-knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 12-09 14:58
Wildfire schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:00:
[...]

Ware het niet dat wij niet in de VS wonen. Wetten uit de VS (en ook EULA's uit de VS) zijn hier waardeloos.

[...]
Dus ook je rechten op servers daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

I know, na even zoeken heb ik mijn probleem dan ook ingestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Wildfire schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:00:
[...]
Je hebt de door Valve gevraagde bewijzen van bezit naar hun toe gemaild? Anders gebeurt er inderdaad weinig.
Dat heb ik dus tot 3 x toe +/- 3 weken geleden netjes gedaan (probleem + email adres + foto van DVD/serial zoals stond aangegeven) en niet eens een reactie. Sorry maar compleet afhankelijk zijn van een software producent, daar heb ik geen zin in. Ik heb dus Portal ook op mindere legale wijze verkregen.
Laat ze er eerst maar eens voor zorgen dat ik mijn product gewoon kan gebruiken zonder dat ik hoef in te loggen op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Postius schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:40:
Ik zou niet je key meegeven. Maar eerst Valve contacteren.
Ben ik de enige die het belachelijk vind trouwens? Ik weet dat het wat offtopic is. Maar je mag toch wel ergens anders iets kopen om thuis te gebruiken? Das toch heel normaal zeker in deze tijd? Hoe je het went of keert dit is westerling discriminatie!
De andere optie is dat Thai ook 50 euro voor een spel moeten lappen. Dus nee, ik vind het absoluut niet belachelijk dat die mensen daar minder betalen, en de leveranciers proberen te zorgen dat die kopieen alleen daar speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

chrisO schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:34:
[...]

Dat heb ik dus tot 3 x toe +/- 3 weken geleden netjes gedaan (probleem + email adres + foto van DVD/serial zoals stond aangegeven) en niet eens een reactie. Sorry maar compleet afhankelijk zijn van een software producent, daar heb ik geen zin in. Ik heb dus Portal ook op mindere legale wijze verkregen.
Laat ze er eerst maar eens voor zorgen dat ik mijn product gewoon kan gebruiken zonder dat ik hoef in te loggen op steam.
Ik had het bij Counterstrike condition zero (bij een bepaalde winkel gekocht waar ze em denk ik thuis ffe geprobeert haddne oid :/ ) opgestuurd in envelop.... 7 a 8 maanden later eindelijk stond die erbij :*)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Oh my god, iemand de nieuwste aflevering van Weeble and bob weer gezien met "de" cube _/-\o_
http://www.weebls-stuff.com/wab/cube/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik vond m geweldig! Vooral ook die uitspraak van Bob erbij. Ik heb nu trouwens ook de advanced maps van Portal uitgespeeld, dat was toch wel wat moeilijker, dingen net iets verder weg, of net gewoon iets moeilijker door een verschuiving van misschien 20 cm ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

chrisO schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:34:
[...]

Ik was mijn accountnaam en wachtwoord kwijt. Daarnaast had ik ook geen toegang meer tot de mailbox van het adres waarmee ik had geregged \o/ Ik heb toen via hun supportsite een verzoek gedaan om een password reset en omzetting naar m'n nieuwe mailadres. Dat duurde bij mij 5 dagen om het te fixen.
Dit is het formulier dat je in moet vullen, kan je ook pics van je serial attachen: Ask a Question

Het kan zijn dat je wel eerst moet registreren.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Leest iemand vgcats.com? Deze week zit er een verwijzing naar portal in :D
VG Cats
Strip van deze week
"The cake is a lie"

Om de grap echt goed te snappen moet je eigenlijk ook het begin van Super Mario 64 kennen.

[ Voor 17% gewijzigd door dtech op 27-10-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:54
B1gk1ller schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:55:
Oh my god, iemand de nieuwste aflevering van Weeble and bob weer gezien met "de" cube _/-\o_
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Die cube is best groot eigenlijk. Ik heb het eindelijk voor elkaar om Chell in 3DSMax te laden dus kon ik de verhouding ineens zien :P
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/chell.jpg

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat heeft dat wijf een lelijke tenen/handen zeg :X
Vage flippers en kolenscheppen :X

Verder is dit eigenlijk ook hoe ik de cube zag in het spel. Had jij gedacht dat 'ie kleiner zou zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 15:51

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

TheZeroorez schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:12:
Wat heeft dat wijf een lelijke tenen/handen zeg :X
Vage flippers en kolenscheppen :X
T is ook nooit de bedoeling geweest die handen en voeten te kunnen zien ;)
Hooguit op een afstandje door een portal.

Welke mongool gaat de modellen dan ook uit het spel slopen? :?
Zeg is.. hoe heb je dat gedaan? O+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

gcfscape, mdldecompiler, 3dsmax.

Tenen zijn een beetje raar omdat ze normaal op der tenen staat.

[ Voor 52% gewijzigd door Acid_Burn op 27-10-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 13:39
Ik vraag me nog altijd af wat dat voor 'n dingen zijn op der kuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Jokuh schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:31:
Ik vraag me nog altijd af wat dat voor 'n dingen zijn op der kuiten.
Dat is zo bedoeld dat ze d'r benen niet breekt als ze van heel hoog valt :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Dat wordt uitgelegd in de commentary mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zodat ze ipv haar onderbenen elk ander bot in haar lichaam breekt. Dat zou realistischer zijn, zeggen ze. Waarschijnlijk heeft ze daarom ook van die opgezwolle tenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13-09 19:21
Sjo, gister voor de 2de keer uitgespeeld (commentary mode).
Echt geweldig spel :D Zelf inmiddels ook al wat ideeen voor leuke maps. Dus binnenkort maar eens aanschaffen die zooi.

Vraag me af of er ooit een game komt waar je de portal gun buiten kan gebruiken. Lijkt me erg lastig ivm ai en triggers. Geeft wel enorm leuke mogelijk heden voor multiplayer :D
16 man DM met portal guns, chaos al over :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Iemand een idee of er ook alleen de vocals van eindliedje zijn te vinden?
Ben ook eens een klote met muziek alleen wil eens kijken of ik wat vocals er door heen kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Acid_Burn schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:46:
Die cube is best groot eigenlijk. Ik heb het eindelijk voor elkaar om Chell in 3DSMax te laden dus kon ik de verhouding ineens zien :P
[afbeelding]
Hehe, cool. Je kon het model zelf in deze positie zo neerzetten? Stoer :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die chamber 15 is echt uberfast.
check dit ^^
http://www.youtube.com/watch?v=1axl0LWA0Ts&NR=1

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Datafeest schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Hehe, cool. Je kon het model zelf in deze positie zo neerzetten? Stoer :)
Ja, bij het importeren zit er een bones systeem in, dus je kan het manipuleren. Dat heb ik al eerder gedaan met HL2 en CSS karakters (zie mijn gallery op mijn website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:54

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

OMG die filmpjes met tijden... da's echt ziek! Maar dat ik daar niet opgekomen ben zo :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen gaat deze om het aantal stappen en niet de snelheid..
Maar ik vraag mij wel af wat hij/zij nu precies doet door op de developer comment icoontje te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

AARGHHH te irritant die stem bij de tutorial! :(

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Fietsbel schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:31:
Die stem gaat heel het spel door 8) _/-\o_

Zet je geluid trouwens niet uit, zonder die stem was de populairiteit van de game meer dan gehalveerd denk ik...

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 28-10-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Fietsbel schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:31:
godslastering!!! die stem is gewoon te uber droog en volgt je eht hele spel. aan eht einde word eht pas echt meesterlijk :P en het succes van het spel steunt wel een beetje op "haar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

ik snap dus echt geen zak van dat filmpje :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:49
Je kan blijkbaar tussen die commentaariconen springen. Hij gaat direct van die in het begin, naar de kamer in de main room waar de computers enzo liggen, en dan naar die van het einde.

Maar ik begrijp het ook niet helemaal, vooral step 20 niet (rond 0:30). Hij staat onderaan de trap en schiet portalen op een muur en in zo'n commentaaricoon bovenaan de trap, en dan zit ie opeens in de portal van zo'n commentaaricoon zonder de trap op te hoeven :?

[ Voor 11% gewijzigd door sewer op 29-10-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:39:
[...]

Alleen gaat deze om het aantal stappen en niet de snelheid..
Maar ik vraag mij wel af wat hij/zij nu precies doet door op de developer comment icoontje te schieten.
Dat zag er inderdaad wel erg glitchy uit allemaal, zowiezo telt je achievement toch niet als het commentaar aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Acid_Burn schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:46:
[afbeelding]
Wow, gaaf. Kun je er ook een maken in über-high-definition breedbeeld (16:10)? Of wordt de rendertijd dan verviervoudigd? ;)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Welke resolutie wil je hebben dan? Full HD (1920*1080)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Acid_Burn schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:53:
Welke resolutie wil je hebben dan? Full HD (1920*1080)?
Dat zou mooi zijn ja :D Zelf gebruik ik 1680*1050, maar die 1920*1080 JPEG kan ik bewaren voor als ik ooit een full-hd scherm heb en ik kan hem mooi resizen naar 1680*1050 zodat de JPEG artifacts wegvallen ;)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:56:
[...]

Dat zou mooi zijn ja :D Zelf gebruik ik 1680*1050, maar die 1920*1080 JPEG kan ik bewaren voor als ik ooit een full-hd scherm heb en ik kan hem mooi resizen naar 1680*1050 zodat de JPEG artifacts wegvallen ;)
Of hij slaat hem op in PNG zodat je die artefacts helemaal niet hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

oh wacht ff, die commentaar iconen zijn dus per ongeluk te gebruiken als 'muur' om een portal in te schieten :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:02:
oh wacht ff, die commentaar iconen zijn dus per ongeluk te gebruiken als 'muur' om een portal in te schieten :D :+
Maar dan nog, ik snap niet hoe hij vanaf de grond ineens >in< dat icoontje komt zonder zelf door een portal te gaan. Hij schoot een paar keer en zat er ineens in. Lijkt er op dat hij gebruik maakt van bugs en glitches en dan vind ik het niet echt een prestatie tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Acid_Burn schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:23:
gcfscape, mdldecompiler, 3dsmax.

Tenen zijn een beetje raar omdat ze normaal op der tenen staat.
Ben er eens mee aan de gang gegaan, maar ik kan die mdldecompiler niet installen :/
Krijg een error dat ie vstdlib.dll niet kan vinden :/

* Spike_wolf moet iets verder kijken dan z'n neus lang is :+

Ik heb de turret kunnen extracten, maar Chell, en de portal gun kan ie niet openen? :?
En de sdm importer voor max werkt niet in max 9?

[ Voor 20% gewijzigd door Spike_wolf op 29-10-2007 10:29 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

[...]

Ik zal vanavond wel even kijken, moet geen probleem zijn iig.
Spike_wolf schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:17:
[...]

Ben er eens mee aan de gang gegaan, maar ik kan die mdldecompiler niet installen :/
Krijg een error dat ie vstdlib.dll niet kan vinden :/

* Spike_wolf moet iets verder kijken dan z'n neus lang is :+

Ik heb de turret kunnen extracten, maar Chell, en de portal gun kan ie niet openen? :?
En de sdm importer voor max werkt niet in max 9?
Importer werkt idd niet in max9. Ik gebruik nog max8 :P Ze hebben iets veranderd aan de modellen waardoor mdldecompiler niet meer werkt. Maar even met een hex editor de 5e byte veranderen in een , en dan dan werkt het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Acid_Burn schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:44:
Importer werkt idd niet in max9. Ik gebruik nog max8 :P Ze hebben iets veranderd aan de modellen waardoor mdldecompiler niet meer werkt. Maar even met een hex editor de 5e byte veranderen in een , en dan dan werkt het weer :)
Nja, dan kan ik ze wel fiz0ren voor mdldecompiler, maar daar schiet ik nog niks mee op als ik ze niet kan importen in max :+

Any chance dat je de max/3ds files kunt mailen? O-)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

[...]

Alstu 1680x1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

http://kotaku.com/gaming/...companion-cube-316532.php

:D

[ Voor 56% gewijzigd door Knaak op 30-10-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot, te gek, beetje slordig afgewerkt, maar het idee is top..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Bwahahaha!!! _O-

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

lol, nu wachten op de eerste WCC casemods en real-size home-made cubes van MDF enzo :+

edit: ah dammit : http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1232662 :+

[ Voor 31% gewijzigd door BaRF op 31-10-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

ik ga dalijk portal halen. :)
alleen een probleem: mijn ouders zijn gescheiden en dus heb ik 2 pc's. is het gewoon mogelijk om op beide portal te instaleren? met z'n 2e tegelijk weet ik zeker dat dat niet kan. Aangezien de spellen moeten worden geactiveert via steam. Gaat dit dan gewoon per login?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Borgoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:32:
ik ga dalijk portal halen. :)
alleen een probleem: mijn ouders zijn gescheiden en dus heb ik 2 pc's. is het gewoon mogelijk om op beide portal te instaleren? met z'n 2e tegelijk weet ik zeker dat dat niet kan. Aangezien de spellen moeten worden geactiveert via steam. Gaat dit dan gewoon per login?
Je key wordt geregistreerd aan je account login. Of je dat hier doet of in china maakt geen drol uit. De software is tenslotte voor iedereen. De lecensie echter niet ;)

Conculsie: Installeer op beide PC's Steam en Portal en login met je eigen account en je kan lekker overal gamen :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Notna schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:36:
[...]

Je key wordt geregistreerd aan je account login. Of je dat hier doet of in china maakt geen drol uit. De software is tenslotte voor iedereen. De lecensie echter niet ;)

Conculsie: Installeer op beide PC's Steam en Portal en login met je eigen account en je kan lekker overal gamen :)
Ik vroeg me dat ook af. Ik kan in principe overal mijn games downloaden met steam, maar het zal toch niet de bedoeling zijn dat ik het bij al mijn vriendjes ga installeren zodat ze ook kunnen spelen ;)

In hoeverre wordt dit beperkt en heb je snel kans op blokkade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
DarkX schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:42:
[...]

Ik vroeg me dat ook af. Ik kan in principe overal mijn games downloaden met steam, maar het zal toch niet de bedoeling zijn dat ik het bij al mijn vriendjes ga installeren zodat ze ook kunnen spelen ;)

In hoeverre wordt dit beperkt en heb je snel kans op blokkade?
je zal je vriendjes dan ook je inlog codes moeten geven en dat lijkt mij nou geen goed idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:36:
[...]

lol, conculsie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Tja.. dan kun je ook lachen om "lecentie" ;)

Ik vind het echt ideaal dat je de spellen aan je steam account koppelt!

Gister heb ik eindelijk weer even een uurtje portal kunnen spelen.

spoiler:
Ik ben nu ook buiten de testruimtes gekomen! Echt zo briljant hoe dit allemaal in elkaar zit _/-\o_ en dan nog "the cake is a lie" een paar keer op de muur, gaaf!! Dat zinnetje van die turrets "are you still there?" blijft ook zo in je hoofd zitten :)

Ik ben trouwens sinds het kopen van de Orange Box nog niet eens begonnen aan EP2 :$ Maar dit weekend moet mijn vrouwtje werken, dus kan ik eindelijk even gamen.

[ Voor 97% gewijzigd door Tupel op 01-11-2007 14:23 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Kaasje123 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:52:
[...]

je zal je vriendjes dan ook je inlog codes moeten geven en dat lijkt mij nou geen goed idee ;)
Moet dat ook voor offline spel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

DarkX schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:41:
[...]

Moet dat ook voor offline spel dan?
Je moet via steam aangemeld zijn om je games te kunnen starten, zonder internet verbinding kun je je games niet (op een legale manier) starten.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Dat had ik ook ja, eerst lekker in 1 keer portal uitgespeeld. Voor episode 2 wou ik eerst episode 1 nog eens uitspelen en toen kwam ik mijn oude half life 1 doos tegen. Toen ik probeerde die te activeren via steam kwamen in mijn spellen lijst plotseling ook nog blue shift en opposing forces erbij (terwijl die helemaal geen deel van mijn oorspronkelijke pakket waren). Nu heb ik alleen de neiging om eerst nog even half life 1, opposing forces, blue shift en half life 2 te spelen voor ik aan episode 1 en 2 begin.

Ben in ieder geval nog wel eventjes zoet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Spike_wolf schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:42:
[...]

Je moet via steam aangemeld zijn om je games te kunnen starten, zonder internet verbinding kun je je games niet (op een legale manier) starten.
Je kunt toch "go offline" instellen?

Mgoe, dat terzijde, als ik bijv. portal bij zowel mij als bij mijn 'din installeer (ik vertrouw haar wel met mijn code hoor ;)), levert dit dan geen probleem op verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peppio schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:20:
Tja.. dan kun je ook lachen om "lecentie" ;)

Ik vind het echt ideaal dat je de spellen aan je steam account koppelt!

Gister heb ik eindelijk weer even een uurtje portal kunnen spelen.

spoiler:
Ik ben nu ook buiten de testruimtes gekomen! Echt zo briljant hoe dit allemaal in elkaar zit _/-\o_ en dan nog "the cake is a lie" een paar keer op de muur, gaaf!! Dat zinnetje van die turrets "are you still there?" blijft ook zo in je hoofd zitten :)

Ik ben trouwens sinds het kopen van de Orange Box nog niet eens begonnen aan EP2 :$ Maar dit weekend moet mijn vrouwtje werken, dus kan ik eindelijk even gamen.
Ja maar conculsie bekt wel lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:44:
[...]

Je kunt toch "go offline" instellen?

Mgoe, dat terzijde, als ik bijv. portal bij zowel mij als bij mijn 'din installeer (ik vertrouw haar wel met mijn code hoor ;)), levert dit dan geen probleem op verder?
Maakt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Voor diegene die met die site zijn bezig geweest...

Login: "iets"
Pass: Portal
Daarna typ je "Valve"

Ik weet niet of dit hier al heeft gestaan, maar vond het wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woh, valve commando wist ik nog niet :D. Bij de volgende TS moet alles er maar ff in :).

spoiler:
(Hij gaat naar je home page?!? 8)7 )

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:33:
woh, valve commando wist ik nog niet :D. Bij de volgende TS moet alles er maar ff in :).

spoiler:
(Hij gaat naar je home page?!? 8)7 )
of als het object je homepage niet kan uitlezen naar 'http://www.steampowered.com/v/index.php'
Doet hij bij wel meer commando's.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, bij exit dacht ik ook. Had gehoop dat valve nog wel iets leuks zou doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Hmm, ik heb zojuist portal gehaald :)
Een "probleem" ik heb je NL versie. De verkoper zij dat er in NL ook alleen maar nl versies zijn, is dat ook zo? ik heb bij mediamarkt, dixons, bartsmit en freerecord shop gekeken. Het liefst wil ik de engelse, is dat mischien te downloaden van steam? Omdat ik de NL versie heb weet ik niet zeker of dat dan ook geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Borgoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:59:
Hmm, ik heb zojuist portal gehaald :)
Een "probleem" ik heb je NL versie. De verkoper zij dat er in NL ook alleen maar nl versies zijn, is dat ook zo? ik heb bij mediamarkt, dixons, bartsmit en freerecord shop gekeken. Het liefst wil ik de engelse, is dat mischien te downloaden van steam? Omdat ik de NL versie heb weet ik niet zeker of dat dan ook geld.
Steam op 'engels' zeten, word Portal (en al je andere games) ook engels.
Hoewel ik hier heel af en toe nog wel eens heb dat hij spontaan van taal veranderd? Volgende keer dat het spel start is het weer normaal though.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:51

Zjemm

...

ik heb steam gewoon in het engels geinstalleerd dan zijn de spellen ook engels

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

de ondertitels zijn dan ook engels? omdat er op de doos staat dat alleen de ondertitels NL zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Borgoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:26:
de ondertitels zijn dan ook engels? omdat er op de doos staat dat alleen de ondertitels NL zijn?
jups, hier is nu ook alles engels. Hoewel steam een paar keer weigerde op engels over te schakelen, toen ie dat spontaan wel fatsoenlijk deed werden alle menu's en ondertitels ook engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:46
Spike_wolf schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:02:
[...]

Steam op 'engels' zeten, word Portal (en al je andere games) ook engels.
Hoewel ik hier heel af en toe nog wel eens heb dat hij spontaan van taal veranderd? Volgende keer dat het spel start is het weer normaal though.
ja, dat had ik ook weleens met HL2: "Bonjour Monsieur Freeman" hele begin stuk ineens in het Frans. Is echt surreal.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAD(voor de leken: ctrl alt delete) heeft een mooie T-Shirt van portal :|.

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/news/forevercube.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Idd, gaaf, * Spike_wolf wil ze beide wel hebben :P De Church of Gaming blijft ook geweldig _O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Klaar :)
spoiler:
Nu vraag ik me alleen af of bij jullie het eind ook zo is al bij mij. Het beeld wordt wit en dan lig je dood?? buiten ineens. Ik kan me namelijk een filmpje op youtube herinneren waar iemand dus buiten loopt....

Nu alleen nog de bonus maps, wat was dit een gaaf en origineel spel zeg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:46
Peppio schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:05:
Klaar :)
spoiler:
Nu vraag ik me alleen af of bij jullie het eind ook zo is al bij mij. Het beeld wordt wit en dan lig je dood?? buiten ineens. Ik kan me namelijk een filmpje op youtube herinneren waar iemand dus buiten loopt....

Nu alleen nog de bonus maps, wat was dit een gaaf en origineel spel zeg! _/-\o_
spoiler:
Nope das het einde, btw volgens mij niet dood!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat klopt.
spoiler:
En nee, niet dood, dan zou je niets zien. Je hebt gewoon een klapje gehad :P

Dat je in de trailer oid gewoon loopt is niet vreemd. Bij die 'impossible' mission gooien ze de cube ook met de gravity gun door het gat, waardoor het mensen die het spelen en aan de trailer denken niet zo goed lukt :o

[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 01-11-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

spoiler:
In alle Half-Life games kijk je toch ook gewoon door als je dood bent, zelfs in Portal zelf. En als je dan klikt laadt ie de laatste savegame. Volgens mij is ze wel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:49
spoiler:
Nee, je bent dan niet dood, maar half bewusteloos ofzo.

Ten eerste zou het wel een erg anti-climax voor het einde zijn, en het liedje daarna slaat dan ook nergens meer op, bijv. bij deze zinnen:
Maybe you'll find someone else to help you.
Maybe Black Mesa
...
While you're dying I'll be still alive.
And when you're dead I will be still alive.

Ook zeggen ze in commentaar-mode in de laatste kamer daar helemaal niets over...

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 01-11-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:50

The Zep Man

🏴‍☠️

spoiler:
Als je dood gaat in Half-Life 2-achtige spellen wordt het scherm meestal rood...

Of zwart met witte tekst, als je iets HEEL erg fout doet. ;)

Serieus: ze is niet dood. Daar hoort gewoon het verhaal te eindigen. Je ziet de gate van Aperture Science open staan. Met andere woorden: VRIJHEID!

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Even een "nuttige" toevoeging aan dit topic dan maar ( ;) ):

Afbeeldingslocatie: http://www.playtr.com/image_gallery/pictures/20_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
rofl! _O-

spoiler:
Kijk hier is bij 2:18 waar hij dus gewoon buiten loopt... hoe kan dat dan? Dit laat mij denken dat ik iets verkeerd heb gedaan namelijk...

Wat wordt gezegd over dat je daar ligt en op mouse1 drukt en weer naar je savegame gaat is natuurlijk onzin. Dat zou betekenen dat je weer met GLaDOS moet afrekenen...

Wel leuk ook in de aftiteling staat in de lyrics ook GLad (let op de GL). Leuk accentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Peppio schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:31:
rofl! _O-

spoiler:
Kijk hier is bij 2:18 waar hij dus gewoon buiten loopt... hoe kan dat dan? Dit laat mij denken dat ik iets verkeerd heb gedaan namelijk...

Wel leuk ook in de aftiteling staat in de lyrics ook GLad (let op de GL). Leuk accentje.
Simpel, gewoon de laatste map geladen en genoclipped naar dat deel. Er is niet veel meer dan dat je ziet daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Peppio schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:31:
rofl! _O-

spoiler:

Wat wordt gezegd over dat je daar ligt en op mouse1 drukt en weer naar je savegame gaat is natuurlijk onzin. Dat zou betekenen dat je weer met GLaDOS moet afrekenen...

Wat er gezegd word is iederekeer in HL based games, als je neer geschoten word of op een andere manier dood gaat, je op de grond ligt, nog steeds dingen om je heen ziet gebeuren en zelfs de camera nog kunt bewegen, maar als je op je muisknop drukt dan ga je weer terug naar je laatste save.
spoiler:
Op het einde lig je op dezelfde manier op de grond, maar klikken en je vorige save laden slaat natuurlijk nergens op dus hebben ze die optie op dat punt uitgeschakeld, want dit is de manier waarop het spel moet eindigen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:36
Hopelijk komt er toch snel een vervolg aan. ik heb al eens gezocht naar nieuwe maps maar nog niet echt gevonden. weet er iemand soms een paar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste