Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
^lol

Toch weten we zeker dat we nog iets gemist hebben uit de ARG, tenminste dat is wqat Gabe zei.
Ik hoop nog op iets van die GameInformer exclusive want dat vond ik erg vet :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Cornelisjuh schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:27:
[...]

nee, bahalve dat dat hij dit jaar komt. Ik heb zelf de de portal ARG gevolgt en daar uit blijkt dat we moeten wachten tot E3. (http://portalwiki.net/index.php/Acceptance_Speech)
Nou, blijkbaar is het Portal 2 evenement voor E3 gecancelled en wordt het vervangen door een verrassing.
In one of the most entertaining PR missives we've received recently, an Aperture Science memo (via Valve) has revealed that the Portal 2 event originally scheduled during E3 at Los Angeles' Regal Theater has been canceled. The game itself will still be showcased at Valve's booth, but whatever shenanigans that may have been planned for the event have been put on the back burner.

Of course, E3 won't be completely devoid of Portal 2-themed monkeyshines. The memo promises, "the event will be replaced by a surprise," adding, "the cancellation of the event is not THE surprise," and furthermore insisting, "the time, date and content of the actual surprise will only become available as you experience the surprise." After a build-up like that, whatever this surprise might be, it better be awfully surprising.
De press release:
Dear Subject Name Here,

Aperture Science is pleased to inform you that we have partnered with Valve to announce the gala CANCELLATION of the June 14 Portal 2 event at the Regal Theater. The event will be replaced by a surprise. And even though the cancellation of the event certainly counts as a surprise, we are pleased to further announce that the cancellation of the event is not THE surprise. However, per International treaties regarding the definition of the word "surprise", of which both Aperture Science and Valve are signatories, the time, date and content of the actual surprise will only become available as you experience the surprise.

If you'd like to ask fruitless questions about the E3 Portal 2 surprise or, more fruitfully, schedule an appointment to attend a Portal 2 screening at the Valve booth during E3, please contact Valve's Special Envoy to Surprises, Doug Lombardi.

Thank you for **RECORD SCRATCH!!!**

PS: The surprising record scratch is also not the surprise.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 22:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Klinkt als tekst van GLAdos.
"There will be cake?"

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Portal 2 gameplay videos:

Deel 1
Deel 2
Deel 3

Ik was eerlijk gezegd een beetje verontwaardigd toen de 'surprise' Portal 2 voor de PS3 bleek te zijn, maar deze video's doen me HL2:EP3 bijna vergeten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

babbaloerie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:04:

Deel 1
Deel 2
Deel 3

Ik was eerlijk gezegd een beetje verontwaardigd toen de 'surprise' Portal 2 voor de PS3 bleek te zijn, maar deze video's doen me HL2:EP3 bijna vergeten :o
^^^^

SPOILER !

Snap niet echt dat ze al zoveel van het spel laten zien :/ Maar 't ziet er wel geweldig uit.

LOL @ Pretty sweet sound effect :+

[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 16-06-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
GE-NI-AAL
Portal 2 wordt echt super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:46

Tys

Ik heb zo het idee dat de puzzels een stuk moeilijker gaan worden met al die extra opties .. :|

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hij ziet er wel briljant uit :D
Zo te zien word hij een stuk moeilijker dan deel 1, maar dat is niet erg :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Portal 2 word awesom0

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
babbaloerie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:04:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
HL2:Ep3, bestaat dat ook nog? Als ik die trailers zo zie, neem ik met Portal 2 wel genoegen. GENIAAL ziet ie eruit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tyson schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:03:
Ik heb zo het idee dat de puzzels een stuk moeilijker gaan worden met al die extra opties .. :|
Dat vind ik alleen maar een voordeel. Mocht het echt niet lukken even naar Youtube toe en een videowalkthrough kijken.

Verder ziet het er idd geweldig uit. Niet alleen de graphics maar ook alle nieuwe dingen die ze toegevoegd hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 16-06-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ja, echt enorm creatief hoe ze het concept verder hebben uitgebouwd. Ik kijk er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Dat ziet er enorm goed uit zeg! Zeker een game die ik in de gaten ga houden! ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben benieuwd of ze de humor er in kunnen houden, de stukken uit d trailers vond ik (lang) niet zo grappig als Portal1. De game ziet er wel gaaf uit en gameplaygewijs ook. Ach ik zal het sowieso kopen/spelen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MrVegeta schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:58:
Ben benieuwd of ze de humor er in kunnen houden, de stukken uit d trailers vond ik (lang) niet zo grappig als Portal1. De game ziet er wel gaaf uit en gameplaygewijs ook. Ach ik zal het sowieso kopen/spelen.
Valve kennende zal er genoeg humor inzitten ;) Ik denk zelf als ik de trailers zie dan GLaDOS in ieder geval een stuk bozer/harder is dan voorheen....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat ik één van de weinige ben die deze game geen hol aan vindt? Ik heb het zo'n uurtje uit kunnen houden totdat ik bijna in slaap viel. Het zal best zo zijn dat de puzzels moeilijker worden en jada jada, maar ik zie de appeal gewoon niet. Niet mijn game en het lijkt me sterk dat ik nummero 2 ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:23:
Ik neem aan dat ik één van de weinige ben die deze game geen hol aan vindt? Ik heb het zo'n uurtje uit kunnen houden totdat ik bijna in slaap viel. Het zal best zo zijn dat de puzzels moeilijker worden en jada jada, maar ik zie de appeal gewoon niet. Niet mijn game en het lijkt me sterk dat ik nummero 2 ga proberen.
Nouja ieder heeft zijn of haar voorkeuren maar je hebt het in ieder geval geprobeerd :)
Zelf vind ik het spel echt geniaal! Niet altijd even zin in om te doen maar als ik er in zit vliegt de tijd echt zo voorbij ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

psychoclown schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:26:
[...]

Nouja ieder heeft zijn of haar voorkeuren maar je hebt het in ieder geval geprobeerd :)
Zelf vind ik het spel echt geniaal! Niet altijd even zin in om te doen maar als ik er in zit vliegt de tijd echt zo voorbij ;)
Dat zeker en op 1 of andere manier tovert het altijd een glimlach op je gezicht. Niet omdat je weer die puzzels hebt. Maar omdat je weer wat tegenkomt wat je opvalt of grappig is of gewoon heel apart. Dat maakt het spel ook zo bijzonder. De sfeer in de game zelf

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik vond de simpele opzet van Portal juist zo geniaal. Ik weet niet of ik 2 zo leuk ga vinden als 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Het is een spel voor even tussendoor. Even een puzzel (snel) proberen op te lossen. Met actie of schietspellen zit je al meteen weer een stuk langer aan je computer gekluisterd. De achievements konden me meestal ook niet interesseren maar bij Portal dagen ze me juist uit. Niet 23 portals gebruiken maar 21, er blijft uitdaging inzitten.

Ik vond om deze reden Half-Life 2 ook zo goed. Niet constant schieten maar ook af en toe puzzels oplossen om verder te kunnen gaan.

Heeft iemand tips voor leuke custom-made maps?

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 17-06-2010 10:54 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

The_Worst schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:54:
Het is een spel voor even tussendoor. Even een puzzel (snel) proberen op te lossen. Met actie of schietspellen zit je al meteen weer een stuk langer aan je computer gekluisterd. De achievements konden me meestal ook niet interesseren maar bij Portal dagen ze me juist uit. Niet 23 portals gebruiken maar 21, er blijft uitdaging inzitten.

Ik vond om deze reden Half-Life 2 ook zo goed. Niet constant schieten maar ook af en toe puzzels oplossen om verder te kunnen gaan.

http://www.portalprelude.com/

Misschien is dit iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Volgens mij valt dat lastiger wel reuze mee, de campaign ervaring wordt sowieso een stuk langer dan het origineel, waardoor ze dus ook meer tijd hebben om nieuwe concepten uit te leggen aan de speler en die ook te combineren naarmate het verhaal volgt. Co-op zou wel een stuk lastiger worden.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
The_Worst schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:54:

Ja, zoek maar op ModDB naar Portal 2 Map pack, is erg geinig gedaan. Bijv. Dat de grond "beweegt" (met die armen zegmaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Haha sweet! Net even die videos zitten kijken. Verheug me er nu al op...
En die humor...

"I can't do it if your watching...", "OK, you can turn around now!"
Hilarisch :+

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Ik heb de topicstart uitgebreid met een gedeelte over Portal 2. Misschien dat een modje even de topictitel kan aanpassen naar "[Multi] Portal en Portal 2" ? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Heeft iemand eigenlijk ook nog ooit wat meer ontdekt over die radiotransmissies? Laatste wat ik ken is dat ze konden inloggen op een telnet server via de telefoonlijn en een poel ascii-art kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

dtech schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:43:
Heeft iemand eigenlijk ook nog ooit wat meer ontdekt over die radiotransmissies? Laatste wat ik ken is dat ze konden inloggen op een telnet server via de telefoonlijn en een poel ascii-art kregen
Dat was het zowat hé ;) Wikipedia: Portal 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Demo nu ook in HD te bekijken via steam:
[url="steam://run/5786"]steam://run/5786[/url]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Voor wie het spel nog niet gespeeld heeft (op pc): het is tot 20/09/2011 gratis te downloaden via Steam.

http://www.gamer.nl/nieuw...rtal-gratis-te-downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parody
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Eens kijken of ik m'n vrouw ook verslaafd kan krijgen aan dit spel. ;) Het draait met minimale instellingen prima op een AMD 4250 notebookje. Je haalt zowaar meer dan 19 fps, voldoende voor Portal waar je toch geen split-second reacties nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:12

Wildfire

Joy to the world!

Parody schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:32:
Eens kijken of ik m'n vrouw ook verslaafd kan krijgen aan dit spel. ;) Het draait met minimale instellingen prima op een AMD 4250 notebookje. Je haalt zowaar meer dan 19 fps, voldoende voor Portal waar je toch geen split-second reacties nodig hebt.
Excuse me? Zowel in Portal 1 als 2 zitten een paar jumps waarin je toch wel heel erg snel moet zijn.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In Portal 2 een heel stuk minder, maar Portal 1 zou ik niet op 18fps willen spelen :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parody
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik ga het nog wel een keer proberen, maar ik wil eigenlijk geen heel rondje spelen om de achievements niet te halen. Weet iemand hoe je kunt voorkomen dat die geregistreerd worden?

Edit: al gevonden: gewoon cheats aanzetten. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Parody op 19-09-2011 18:09 . Reden: Antwoord op m'n eigen vraag... ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste