Die cheats heb je niet echt veel aan. Wel leuk om een keer te doen, maar het maakt de game wel wat minder leuk om lang te blijven doen. Gelukkig hebben ze het zo gemaakt dat je geen achievements meer unlockt zodra je cheats heb gebruikt. Ik heb er een paar geprobeerd, als je bijv. extra geld cheat gebruikt en je slaat je game op, dan blijft het in je savegame staan dat je cheats hebt gebruikt en kun je dus uiteraard niet daarmee verder spelen (naja kan wel maar dan zonder achievements).PWM schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:25:
[...]
Hoe kom ik aan die dingen?
Ik heb nu 17 van de 32 missies gedaan, maar heb deze nog niet![]()
Ook wil ik veeeel meer geld. Ik heb nu iets van $15.000 steeds (af en toe wat bullets kopen), maar ik wil graag mijn sportwagen kopen
EDIT:
Ik gebruik ze zelf niet, maar:
*hele lijst met cheats*
Dusseh, wie zo'n cheat gebruikt kan 'm alleen weer uitkrijgen door niet je bestaande savegame te overschrijven. De cheats staan pas weer uit als je je game gerestart hebt en je originele savegame hebt geladen (dus niet de savegame met een gebruikte cheat).
Voor mij part dus een beetje overbodig die cheats, als je lekker wil knallen met oneindige kogels kun je ook een Mayhem activity voltooien, op het hoogste level ben je niet meer plaatsgebonden en heb je unlimited ammo op al je wapens. Achievements boeien mij zelf niet zo heel veel, ik vind het belangrijker dat zo'n game langer leuk blijft en je echt moeite moet doen om alles te halen.
Ben trouwens benieuwd naar de patch die er aan zit te komen, hopelijk hebben ze wat van die irritante bugs weg gewerkt