Joh. in dit topic kan je wel spoilers verwachten, bovendien iets wat in het zwart staat lees je toch.
Maar ja zal het ff verbergen.
Maar ja zal het ff verbergen.
[ Voor 25% gewijzigd door jmxd op 08-12-2006 12:22 ]
[ Voor 25% gewijzigd door jmxd op 08-12-2006 12:22 ]
Die jas krijg je na het behalen van een missie, welke weet ik zo niet meer.. Volgens mij was het de snatch missie, maar pin me er niet op vast.. Na die missie is ie te krijgen in je crib.TwyLight schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:59:
Weet iemand trouwens waar je zo'n pimp jas kan krijgen die je in het filmpje ziet aan het begin van het spel als je een tijdje de controller niet beweegt? kan hem nergens vinden
Ja, heb ik ook. Maar alleen bij echt hectische stukken of als ik heel hard aan het rijden ben.PcManiaxx schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:41:
Zodra er heel veel auto's in zicht komen of het wordt wat drukker, dan schokt de boel echt ontieglijk.
Meer mensen hier last van? ik heb niks op m'n schijf staan, geen demo's , geen videos. Dus daar kan het niet aan liggen.
Daarom ramde ik op de Y zodra er donkere rook onder mijn motorkap vandaan kwam.KeN. schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:41:
Of dat je een missie aan het doen bent en je auto in de fik vliegt..
Vervolgens ram je soepel op Y, maar je ziet dat je niet echt van plan bent om uit de auto te springen.
Daarna ram je maar als een gek constant op Y om te zien dat je linkerdeur blijkbaar niet goed genoeg is om uit te springen en je dan maar rustig naar de andere deur schuift om daar dan maar uit te... en ondertussen ontploft je auto al lang en ben je wasted..
Erg frustrerend
Herkenbaar, Herkenbaar.KeN. schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:41:
Of dat je een missie aan het doen bent en je auto in de fik vliegt..
Vervolgens ram je soepel op Y, maar je ziet dat je niet echt van plan bent om uit de auto te springen.
Daarna ram je maar als een gek constant op Y om te zien dat je linkerdeur blijkbaar niet goed genoeg is om uit te springen en je dan maar rustig naar de andere deur schuift om daar dan maar uit te... en ondertussen ontploft je auto al lang en ben je wasted..
Erg frustrerend
Gewoon rond blijven lopen/rijden, je ziet ze vanzelf op je HUD. Er zijn ook video's te downloaden vanaf Marketplace met tips, zo moeilijk zijn die missies nietTwyLight schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:14:
Ik snap echt niks van die hitman missie's.
Waar vind je in godsnaam die mensen die je moet vermoorden, bij de meeste staat het er wel bij maar dan ga ik naar dat gebied en zie ik ze nog nergens
Soms zijn ze op hele andere plaatsen te vinden dan op je HUD is aangegeven.Kroontje schreef op zondag 10 december 2006 @ 00:16:
[...]
Gewoon rond blijven lopen/rijden, je ziet ze vanzelf op je HUD. Er zijn ook video's te downloaden vanaf Marketplace met tips, zo moeilijk zijn die missies niet
http://www.deyterra.com
Welk was dat?TwyLight schreef op maandag 11 december 2006 @ 00:20:
Arg verdomme. kom ik EINDELIJK m'n laatste target van de Vice Kings hitman activity tegen, rijd die op een brug boven me en kan ik hem niet dood schietenheb al meer dan een half uur rond gereden om die gast te vinden
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ja, soms.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:43:
Zijn er hier nog mensen die ook last hebben van die auto-bug? (..dat je rustig aan het rijden bent en je auto verdwijnt maar je blijft in de lucht zweven..) Vrij irritant.
Hoe werkt dat hitman eigenlijk? Ik heb wel eens zo'n gast op m'n HUD gezet, en dan naar het gebied gereden waar die gast zou moeten zijn (bijv. Arena). Maar ik zie nooit wat op m'n HUD. Moet je simpelweg ergens gaan staan wachten?? Lijkt me nogal saai.. of is er een manier om zo'n gast uit de tent te lokken?TwyLight schreef op maandag 11 december 2006 @ 00:20:
Arg verdomme. kom ik EINDELIJK m'n laatste target van de Vice Kings hitman activity tegen, rijd die op een brug boven me en kan ik hem niet dood schietenheb al meer dan een half uur rond gereden om die gast te vinden
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Nee je moet gewoon in dat gebied een beetje rondrijden/lopen. er zijn ook wel walktrough's te vinden waar je ze het beste kan spotten, want ze zijn niet altijd op de locatie die op je HUD staat.brama schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:03:
[...]
Hoe werkt dat hitman eigenlijk? Ik heb wel eens zo'n gast op m'n HUD gezet, en dan naar het gebied gereden waar die gast zou moeten zijn (bijv. Arena). Maar ik zie nooit wat op m'n HUD. Moet je simpelweg ergens gaan staan wachten?? Lijkt me nogal saai.. of is er een manier om zo'n gast uit de tent te lokken?
Verwijderd
TwyLight schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:08:
spoiler:Ik vind het lame dat die aan het eind dood gaat, nu blijft er altijd 1 missie over en daar erger ik me aan
Verder wel een heel tof spel, en auto's die ontploffen is echt prachtig gedaan.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 00:58 ]
't was nog vroeg
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 00:21 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Kroontje op 19-01-2007 11:59 ]
Waar haal je al die kleren?
Net zo lang als je wilt..Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:11:
weet iemand hoe lange gameplay de story line biedt?
/did itbrama schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:33:
4-5 uur voor GTA:SA? En dan ook nog makkelijk? I dare you! Dat lukt je never nooit niet.
Pfff, opschepperAngeloonie schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:43:
[...]
/did it
Heb ooit in een vakantie het spel voor de 7e keer uitgespeeld, en dan zo snel mogelijk. Was met 4 uur en 51 minuten klaar.
[ Voor 22% gewijzigd door brama op 12-04-2007 23:23 ]
Wa Doede Nou
Verwijderd
Dat is niets nieuws, een forumlid hier vertelde me dat ze bij de FRS ook iets van 30 euro zijn.-ko- schreef op maandag 30 april 2007 @ 02:40:
Ik heb van de week saints row besteld en damn, wat een gaaf spel! Had de demo al een paar keer uitgespeeld.
Anyway, dat ik dat spel heb gekocht is niet zo bijzonder. Wat wel leuk is, is dat ik bij bol.com de classic edition voor 35 euro heb besteld (kan het iedereen die hem nog niet heeft aanraden overigens). Ik ging naar de free record shop met mijn moeder om een ander spel te kopen en zag daar de 'normale' saints row nog staan voor 65 euro. Ik kom thuis, en er ligt een enveloppe van Bol.com. Ik doe hem open, hebben ze mij gewoon de steelcase editie voor 35 euro opgestuurd.
Ziet er nice uit. Ben benieuwd. Vond Saints Row leuker en boeiender dan GTA(behalve GTA2 maar die heb ik allleen maar LAN gedaan xD). Hoop dat ze er weer wat leuks van bakken!Walkman schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:55:
En hier de (waarschijnlijk) eerste screenshots van Saint's row 2:
http://www.jeux-france.com/images6_4_21952.html
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Saints Row had zeker veel meer oog voor detail dan de GTA reeks. Zoals je al zei hoe de auto's uit elkaar vliegen als ze exploderen blijft mooi om naar te kijken. Vooral het detail dat je daarna ook nog de losse onderdelen weg kan schoppen. Ook dat je kogelgaten terug kon vinden in de auto die je zojuist beschoten had en dan ook nog op de goede plek. En zo kan ik nog wel even doorgaan met oog voor detail idd.Postius schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:06:
[...]
Ziet er nice uit. Ben benieuwd. Vond Saints Row leuker en boeiender dan GTA(behalve GTA2 maar die heb ik allleen maar LAN gedaan xD). Hoop dat ze er weer wat leuks van bakken!. Vooral de manier waarop een auto ontploft word nooit echt oud.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Helemaal eensch, dat turf verdedigen is 1 van de weinige echt IRRITANTE dingen uit het spel. Ik hoop stiekem dat ook dat ze the hood sfeer laten vallen. En gewoon voor een keiharde oostblok crimineel/mafia gaan(oh kut doet gta 4 toch al?). Dat trekt me toch meer. Maar vooral die details ja daarom beviel het spel me erg goed. Het had natuurlijk zijn schoonheids foutjes en de Multiplayer was vrij zwak. Maar ik verwacht er wel wat van! Vooral die motor....NICE.FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:16:
[...]
Saints Row had zeker veel meer oog voor detail dan de GTA reeks. Zoals je al zei hoe de auto's uit elkaar vliegen als ze exploderen blijft mooi om naar te kijken. Vooral het detail dat je daarna ook nog de losse onderdelen weg kan schoppen. Ook dat je kogelgaten terug kon vinden in de auto die je zojuist beschoten had en dan ook nog op de goede plek. En zo kan ik nog wel even doorgaan met oog voor detail idd.
Enige jammere van Saints Row (en GTA SA) vond ik dat gedoe met je homies en dat je je hood moet verdedigen enzo. Ik heb het zo gehad met al die hip-hop termen...Dus hoop dat SR 2 daar niet meer aan doet of iig in mindere mate..
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Vliegtuigen, heli's en motoren zijn tof. Dat was ook zeker een van de beste nieuwe features in GTA Vice City ten opzichte van GTA 3, dus hopelijk kunnen ze bij Saints Row ook zoiets bereiken. Boten hoeven niet perse van mij, want het op Y drukken om naar de kant te zwemmen werkt goed genoeg. Toevoeging zorgt er echter wel voor dat het totaalplaatje een stuk completer wordt...Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:23:
Er is al bekend gemaakt dat er online coop inkomt, ook vliegtuigen, heli's, boten en motoren
Persoonlijk vond ik dat aanpassen van je auto's niet echt meerwaarde hebben. De modificaties waren erg extreem (vooral van die spoilers waren sommigen zo groot als een vliegtuigvleugel). De kleur en velgen aanpassen was wel leuk, maar het gaf zoals gezegd niet echt meerwaarde. Net als die nitro die voor een paar seconden aanging. Ik zou er geen problemen mee hebben gehad als die feature niet in de game had gezeten (zelfde geldt voor GTA SA btw). Nu weet ik wel dat als ik het niet echt als een pimp-mijn-auto game a la Need for Speed of Juiced moet zien, maar het kon me niet bekoren.Walkman schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:26:
Verder was deel 1 een heerlijk spel en de reden waarom ik een 360 heb aangeschaft. Ook leuk dat je je auto's kon aanpassen en gewoon kon opslaan in je garage en uiteindelijk ook weer kon repareren als je 'm kapot had gereden...
Nu GTA IV is uitgesteld (volgens mij nog geen nieuwe datum bekend) zou ik het niet erg vinden als deze nog iets eerder uit zal komen....heb wel weer zin in een goede sandbox game....
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Bij mij (HD Ready LCD) gaat het goed met het beeld. Tenminste, graphics zijn prima en absoluut niet lelijk. Framedrops schijnen vooral in de demo te zijn (was nog niet helemaal af!), maar ook in de volledige versie heb je er zo nu en dan last van (veel vuur bijv.), maar dit valt amper op imho.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:30:
Hey tweakers ik heb een vraagje over saints row. Ik speel op een 22 inch flat panal crt via vga op 1280x1024. Ik heb de demo gecheckt en het valt me op dat het spel erg schokkering speelt, heel veel framedrops. Ook lijkt het of AA niet aanstaat? bomen en struiken etc zien er heel lelijk uit... is het spel alleen geoptimaliseerd voor breedbeeld(720P) reso's? Is het complete spel anders? krijg je dan automatisch balken en ziet het beeld er dan beter uit?
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 03-10-2007 19:00 ]
HD Ready = 1360x768 = 16:9Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:41:
Okeej, maar jij speelt in een breedbeeld reso neem ik aan? dit kan ik niet met mijn crt monitor. Meestal als een spel hier niet goed mee overweg kan worden er balken geplaatst, dit vind ik verder niet storend als het spel maar werkt..
Maar 720p is dan weer 1280 x 720. Dus dan heb je niets aan je 1360 x 768 pixels.
Jup...Dennahz schreef op woensdag 07 november 2007 @ 06:57:
Heb jij ooit gesaved met een cheat aan ? Volgens mij is je save dan al kapot en mag je opnieuw beginnen.
Verwijderd
Volgens mij was hij inderdaad verwijderd. Gewoon blind kopen dat spelDracul schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:32:
Ik hoor mensen regelmatig over een demo praten maar kun je die nog steeds downloaden?
Heb de hele lijst op marketplace doorlopen zowel met mijn nederlandse als amerikaanse profile maar ik zie hem nergens. Of ben ik blind of is ie inmiddels verwijderd net zoals de Table Tennis demo van Rockstar die maar tijdelijk was. Heel erg jammer zou dat zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Nasty Nate op 04-03-2008 11:33 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Saint's row was voor mij ook de reden om een 360 te kopen en heb 'm ook gebundeld gekocht. Het is inderdaad een topgame en veel dingen zijn beter gedaan dan in de vorige GTA's. Ik zit zelf toch meer op GTAIV te wachten....maar SR2 is ook een game die ik zeker zal kopen....estorino schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:37:
Ik heb destijds de 360 gebundeld met saints row gekocht, maar nooit echt ver gespeeld. Vorige week er eindelijk eens voor gaan zitten en nu ben ik er (iig qua verhaallijn) bijna, nog 1 bende die opgerold moet worden (Los Carnales), ik bezit nu bijna alle buurten. Erg veel plezier heb ik ervan, ik vind het minstens zo leuk als GTA3 en Vice City. San Andreas heb ik nooit gespeeld. Qua uren speelbaarheid en lol absoluut een goede koop, Saints Row... Ik ben erg benieuwd naar deel 2, eigenlijk benieuwder dan naar GTA4...
[ Voor 9% gewijzigd door Walkman op 05-03-2008 09:17 ]
Niet echt, de LA gangsta style sprak me eigenlijk niet aan, ik vond Liberty City en Vice City leuker. Maar goed, die zelfde stijl zit ook in Saints Row en die vond ik prima, dus... Het is er eigenlijk gewoon niet van gekomen denk ik. Maar goed, over Saints Row gesproken, ik heb hem zojuist uitgespeeld. De verhaallijn welteverstaan, niet alle optionele missies. Enige side missie die ik uitgespeeld heb is het verzamelen van alle auto's. De rest heb ik alleen gedaan om genoeg respect te verzamelen. Conclusie; Saints Row is absoluut top. Ik heb er uren en uren in zitten en ben pas op 66%. Ik ga er echter niet mee verder, de verhaallijn was waar het mij om ging en ik heb nog genoeg spellen liggen die ook uitgespeeld moeten worden...Walkman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:52:
[...]
Nog een reden dat je San Andreas niet gespeeld hebt?
https://www.strava.com/athletes/10490675
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 16:30 ]
Leuke trailer inderdaadWalkman schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:26:
Grappige trailer, vooral omdat het allerlei referenties naar GTAIV maakt:
http://uk.xbox360.ign.com...srow2_trailer_060408.html
Ik heb nu bijna 10 uur achter de rug en het is inderdaad een game waar je aan moet wennen. De auto's reageren niet zoals in GTA. Is minder realistisch en meer arcade (als in: trekt snel op en heeft veel meer grip dan je zou verwachten). Het overige verkeer is niet zo heel buggy (altans niets van gemerkt hier) en is niet veel anders dan in SR1. Daarnaast vind ik het wel gewoon tof dat je hier wel gewoon vliegtuigen in kunt en gaan vliegen. Heck, je hebt zelfs de mogelijkheid een hangar te kopen.Blaise schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:37:
Ik heb deel 2 ook even gespeeld bij een vriend. Alleen de eerste missie gedaan en een paar uur de stad verkend.
Ik vond het niet zo geweldig eigenlijk. Normaal hou ik ervan om te joyriden, maar dit werd nogal verpest. Ten eerste doordat de stad erg kaal en saai is, en ten tweede doordat de car physics echt belabberd zijn en het overige verkeer zich buggy en vreemd gedraagd. Auto's voelen veel te licht (gewicht) aan en je kan superscherpe bochten maken, ook op topsnelheid en ook met bussen en andere logge voertuigen.
Ja de fun gehalte ligt hoger bij SR2 dan bij GTA4.
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 05-10-2008 23:09 ]
Ik wil er wel een maken, zal vanmiddag even proberen.Martinspire schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:48:
Niemand nog de behoefte om een SR2 topic aan te maken?
Sorry, was druk bezig met Saints Row 2
[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 08-10-2008 15:39 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq