brama schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:58:
Ten eerste, de camera. WTF? Bij GTA hangt de camera altijd als een soort balon achter je, en draait mee als jij draait. In Saint's Row moet ik zelf continu de camera bijstellen met de RS. Soms wel handig want die balon-camera ging wel eens de mist in..maar bij gevechten is het SUPER irritant. Is dat niet te fixen??
In GTA moet je de camera ook zelf bijsturen hoor, en ik heb zelf in SR nergens last van, het is even wennen maar dan lukt het wel.
Ten tweede, geen auto-aim bij wapens blijkbaar? De analoge stickjes zijn duidelijk beter dan de PS2 stickjes kwa precisie, maar in een druk gevecht kan ik toch echt niet snel genoeg targeten op de vijand. Is hier nog een truuk voor?
Tsja, dat ligt dan echt aan jou

Of je hebt een erg kleine TV

Gewoon veel oefenen is het devies, heb zelf ook hier nog nooit problemen mee gehad.
Verder wel een geinig spel. Lekker veel te doen! De mayhem missies en insurance fraud zijn erg gaaf. De sfeer is wel minder dan in GTA; de humor komt een beetje geforceerd over. En de graphics zijn eigenlijk ook niet zo bijzonder, vooral de gezichten zijn slecht. Niet zo'n ramp, maar toch opvallend voor een next-gen spel.
Gezichten slecht? Hoe bedoel je? In alle opzichten is het grafisch beter dan GTA, daar zijn de gezichten niet meer dan blokkerige textures..
700K in 1x
Hoe?
- Snelweg
- zelf in een politieauto
- topspeed
- politieauto tegenligger
- vrachtwagen achter politieauto die ik raakte
- 50m de lucht in gelanceerd worden

Als laatste nog een vraag, wilde even snuffelen aan de assasin missies, maar snapte niet hoe je snel de targets kan vinden.
Moet je in die area rondrijden tot je ze tegen komt ? Of krijg je later in het spel scouts die ze spotten?
Je moet wachten tot ze in die areas zijn. Soms kloppen die areas niet helemaal, maar meestal wel, je ziet op de achtergrond van de foto ook een stukje van de locatie, zodat het wat duidelijker is waar ze ongeveer zitten, dit klopt helaas ook niet altijd.
Juan, Theresa en Tina zullen zeer waarschijnlijk de lastigste worden