[XBOX 360] Saints Row

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 8.740 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt er eigenlijk nog Sants Row? Ben al een tijdje bezig met een missie om iemand te verdedigen die weg probeerd te komen van de vijanden. Ze rijden in meerdere bestelbussen en hoe ik die gasten afknal, de missie blijft doorgaan, er komt geen eind.. Jammer dat ik even de naam van de missie niet weet maar zal dit vanavond nog even doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nieuwe screenshots...toch wel een duidelijk verschil met deeltje 1...

http://kotaku.com/356127/...ve-things-will-be-shot-at

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ziet er goed uit!

* Nasty Nate heeft zin in SR2 evenals hij niet kan wachten op GTAIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nice, ben benieuwd. Heb me kostelijk vermaakt met deeltje 1, en wacht eveneens op SR2 en GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik hoor mensen regelmatig over een demo praten maar kun je die nog steeds downloaden?
Heb de hele lijst op marketplace doorlopen zowel met mijn nederlandse als amerikaanse profile maar ik zie hem nergens. Of ben ik blind of is ie inmiddels verwijderd net zoals de Table Tennis demo van Rockstar die maar tijdelijk was. Heel erg jammer zou dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dracul schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:32:
Ik hoor mensen regelmatig over een demo praten maar kun je die nog steeds downloaden?
Heb de hele lijst op marketplace doorlopen zowel met mijn nederlandse als amerikaanse profile maar ik zie hem nergens. Of ben ik blind of is ie inmiddels verwijderd net zoals de Table Tennis demo van Rockstar die maar tijdelijk was. Heel erg jammer zou dat zijn.
Volgens mij was hij inderdaad verwijderd. Gewoon blind kopen dat spel :) Zeg hem voor 19,95 bij de FRS liggen.

Als je van GTA houd, ga je dit echt heel erg leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op 61 % en dan krijg ik de credits al ? 8)7

wat is e voor de overige 39% te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Dan heb je het missie gedeelte voltooid lijkt me. (de verhaallijn)
Nu blijven de side-missions over van het spel (activities), denk aan Insurance Fraud en Drug Trafficking etc etc.

Zijn ook best leuk natuurlijk!

[ Voor 3% gewijzigd door Nasty Nate op 04-03-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb destijds de 360 gebundeld met saints row gekocht, maar nooit echt ver gespeeld. Vorige week er eindelijk eens voor gaan zitten en nu ben ik er (iig qua verhaallijn) bijna, nog 1 bende die opgerold moet worden (Los Carnales), ik bezit nu bijna alle buurten. Erg veel plezier heb ik ervan, ik vind het minstens zo leuk als GTA3 en Vice City. San Andreas heb ik nooit gespeeld. Qua uren speelbaarheid en lol absoluut een goede koop, Saints Row... Ik ben erg benieuwd naar deel 2, eigenlijk benieuwder dan naar GTA4... :X

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
estorino schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:37:
Ik heb destijds de 360 gebundeld met saints row gekocht, maar nooit echt ver gespeeld. Vorige week er eindelijk eens voor gaan zitten en nu ben ik er (iig qua verhaallijn) bijna, nog 1 bende die opgerold moet worden (Los Carnales), ik bezit nu bijna alle buurten. Erg veel plezier heb ik ervan, ik vind het minstens zo leuk als GTA3 en Vice City. San Andreas heb ik nooit gespeeld. Qua uren speelbaarheid en lol absoluut een goede koop, Saints Row... Ik ben erg benieuwd naar deel 2, eigenlijk benieuwder dan naar GTA4... :X
Saint's row was voor mij ook de reden om een 360 te kopen en heb 'm ook gebundeld gekocht. Het is inderdaad een topgame en veel dingen zijn beter gedaan dan in de vorige GTA's. Ik zit zelf toch meer op GTAIV te wachten....maar SR2 is ook een game die ik zeker zal kopen....

Nog een reden dat je San Andreas niet gespeeld hebt?

Eurogamer heeft trouwens ook een preview (redelijk hetzelfde als de andere, maar hier heeft de producer ook nog iets over GTAIV te zeggen):
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=93954

[ Voor 9% gewijzigd door Walkman op 05-03-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Walkman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:52:
[...]
Nog een reden dat je San Andreas niet gespeeld hebt?
Niet echt, de LA gangsta style sprak me eigenlijk niet aan, ik vond Liberty City en Vice City leuker. Maar goed, die zelfde stijl zit ook in Saints Row en die vond ik prima, dus... Het is er eigenlijk gewoon niet van gekomen denk ik. Maar goed, over Saints Row gesproken, ik heb hem zojuist uitgespeeld. De verhaallijn welteverstaan, niet alle optionele missies. Enige side missie die ik uitgespeeld heb is het verzamelen van alle auto's. De rest heb ik alleen gedaan om genoeg respect te verzamelen. Conclusie; Saints Row is absoluut top. Ik heb er uren en uren in zitten en ben pas op 66%. Ik ga er echter niet mee verder, de verhaallijn was waar het mij om ging en ik heb nog genoeg spellen liggen die ook uitgespeeld moeten worden... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Wat ingame footage van deeltje 2:

http://www.gamekings.tv/i...n-datum-van-saints-row-2/

Is moeilijk te zien met youtube filmpjes, maar het is grafisch niet echt anders en ook de loopanimaties zijn hetzelfde. Vergeleken met GTAIV ziet het er in ieder geval een stuk slechter uit. Weet nog steeds dat ik de game wel zal aanschaffen, maar had wat meer verwacht dan wat ik nu in de filmpjes zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Het zal grafisch zeker wel een stuk beter zijn dan het eerste deel denk ik, je kan er gewoon niets van zien op die low res filmpjes.
Animatie van de explosie ziet er goed uit iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Weer een nieuw filmpje die ook alle wapens en voertuigen laat zien....die shockpads zijn wel grappig

http://www.gamersyde.com/news_6325_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Grappige trailer, vooral omdat het allerlei referenties naar GTAIV maakt:

http://uk.xbox360.ign.com...srow2_trailer_060408.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik had er stiekem al op gehoopt, maar nu weet ik het zeker..
Saints Row 2 gaat zó vet worden !! :D

Is er al een release date eigenlijk ? Ik kan niet wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Best wel veel zin in dit spel hoor, meer dan in het vervolg van GTA4, die toch stiekem een beetje tegenviel.
Missies waren te simpel en de over the top humor was weg.

Als ik de filmpjes en screenshots zie van SR2 dan gaat dat echt lachen worden, je kan het zo gek maken als je wil met je poppetje en zelfs je gehele eigen crew en zelfs je eigen huizen kan je schijnbaar pimpen.

http://www.youtube.com/watch?v=TO2bhxXZCbs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10

nFo

Stoer hoor
Zie ook youtube voor de filmpjes: http://nl.youtube.com/res...search_query=saints+row+2

Cool spel, zal ik proberen een filmpje te maken.
Menu's zijn in het Nederlands, alleen somige dingen wel erg raar vertaald.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Valt me op dat er trouwens nog geen topic voor is?
Hoewel ik daar te weinig tijd voor heb, is dit wel een game waar veel mensen op zitten te wachten (en plezier mee gaan hebben)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb deel 2 ook even gespeeld bij een vriend. Alleen de eerste missie gedaan en een paar uur de stad verkend.

Ik vond het niet zo geweldig eigenlijk. Normaal hou ik ervan om te joyriden, maar dit werd nogal verpest. Ten eerste doordat de stad erg kaal en saai is, en ten tweede doordat de car physics echt belabberd zijn en het overige verkeer zich buggy en vreemd gedraagd. Auto's voelen veel te licht (gewicht) aan en je kan superscherpe bochten maken, ook op topsnelheid en ook met bussen en andere logge voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:38
Walkman schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:26:
Grappige trailer, vooral omdat het allerlei referenties naar GTAIV maakt:

http://uk.xbox360.ign.com...srow2_trailer_060408.html
Leuke trailer inderdaad :D Ik ga hem toch maar even bestellen. Ziet er erg vermakelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Blaise schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:37:
Ik heb deel 2 ook even gespeeld bij een vriend. Alleen de eerste missie gedaan en een paar uur de stad verkend.

Ik vond het niet zo geweldig eigenlijk. Normaal hou ik ervan om te joyriden, maar dit werd nogal verpest. Ten eerste doordat de stad erg kaal en saai is, en ten tweede doordat de car physics echt belabberd zijn en het overige verkeer zich buggy en vreemd gedraagd. Auto's voelen veel te licht (gewicht) aan en je kan superscherpe bochten maken, ook op topsnelheid en ook met bussen en andere logge voertuigen.
Ik heb nu bijna 10 uur achter de rug en het is inderdaad een game waar je aan moet wennen. De auto's reageren niet zoals in GTA. Is minder realistisch en meer arcade (als in: trekt snel op en heeft veel meer grip dan je zou verwachten). Het overige verkeer is niet zo heel buggy (altans niets van gemerkt hier) en is niet veel anders dan in SR1. Daarnaast vind ik het wel gewoon tof dat je hier wel gewoon vliegtuigen in kunt en gaan vliegen. Heck, je hebt zelfs de mogelijkheid een hangar te kopen.

Daarnaast heb je nu dat als je een auto in je garage zet, je deze altijd eruit kan halen. Dus heb je niet meer het probleem dat je garage leeg is en bevordert dit de gameplay enorm (geen logge auto's meer jatten, maar gewoon een helicopter van je dak af halen of een vette lamborgini look-alike).

Ook vind ik het schieten vele malen makkelijker geworden, maar heb je hier weer veel meer tegenstanders (eigenlijk onrealistisch veel, maar wel uitdagend). Bovendien zijn de missies gewoon erg tof.
Moest bij een missie een ziekenhuis in en daar werden wat agenten neergeschoten. Vervolgens kwamen we in het nieuws en zagen we een reporter vertellen over het voorval. Op de achtergrond zag je echter een politieman liggen die we hadden doodgeschoten. Hierbij kwamen enkele maten naar hem toegelopen om te checken. Vervolgens gaan ze naast hem zitten en neemt een 3e agent er een foto van 8)

Deze game is gewoon veel grappiger om te doen dan GTA en hierbij hebben ze echt gekeken naar dingen die je buiten het verhaal wilt doen die dan ook echt leuk zijn. Dus niet alleen taxi spelen, maar ook destruction derby, fightclub, base-jumping, helicopterattack, zombies vermoorden (alsof je een spel op de tv speelt) en nog meer.
Ook hebben ze het verbeterd dat je niet meer oneindig bezig bent met het halen van respect. Dit is nog wel steeds nodig voor het doen van missies, maar als je eventjes een paar levels van een sidemissie doet dan kun je gerust een missie of 5 (of meer) achter elkaar doen. Veel leuker om het verhaal te volgen dus.

Al met al een grote verbetering van SR1. Niet een echt groots vervolg, maar meer een SR1.5 (die wel je geld waard is vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Persoonlijk vind ik SR2 beter dan GTA:IV. Het is veel meer arcade-achtig, wat ik wel kan waarderen. In GTA:IV is er niets aan om door te stad te rijden en kattekwaad uit te halen. SR2 heeft echter erg veel side-missions! De graphics zijn minder dan GTA (op de ontploffingen na) maar wel goed, en de besturing lijkt veel op die van de vorige GTA's. Onrealistisch, maar je kunt wel lekker scheuren door de bochten.

Ook een voordeel is dat de wereld veel lichter is dan GTA. GTA:IV was pikdonker, vergeleken met SR2.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ja de fun gehalte ligt hoger bij SR2 dan bij GTA4.
Het rijden vind ik beter in SR2, kun je teminste vol gas de bocht door en Cruise Control is ook handig voor de langere afstanden.
De Helikopter besturen gaat ook een stuk beter in SR2, en dat aimen op een voertuig. >:)
De menu's kun je in het Engels krijgen door in het dashboard van de 360 het land op Engeland te zetten.
Leuke lingerie shop gevonden , maak even wat foto's. :D

Bioshock ?
Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/bioshock.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 05-10-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Niemand nog de behoefte om een SR2 topic aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Martinspire schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:48:
Niemand nog de behoefte om een SR2 topic aan te maken?
Ik wil er wel een maken, zal vanmiddag even proberen. :)

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/star.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Zou ook graag een Saints Row 2 topic zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Nasty Nate schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:28:
Zou ook graag een Saints Row 2 topic zien. :)
Sorry, was druk bezig met Saints Row 2 :P
Probeer vandaag even een Topic te maken.

Edit: Done: [Multi] Saints Row 2

[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 08-10-2008 15:39 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste