Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[XBOX 360] Saints Row

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 7.696 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01:23
http://www.xs4all.nl/~fhdijk/Saintrow%20head.JPG
http://www.xs4all.nl/~fhdijk/Saintfeat.JPG

xbox 360 only
Published by: THQ
Developed by: Volition
Genre: Third-Person Action
Release Date:
US: August 29, 2006
Europe: September 1, 2006

ESRB Content Descriptors: Blood and Gore, Intense Violence, Partial Nudity, Strong Language, Strong Sexual Content, Use of Drugs and Alcohol

Features: 16:9 Support, 480p Support, 720p Support, Dolby Digital 5.1, Online, Memory Card, Downloadable Content

http://media.ign.com/ign/images/esrb_m.gif

• A fully dynamically lit world: Car headlights and muzzle flashes light up the world of Saint's Row.
  • Next Gen shaders allow the creation, in real-time, of effects previously reserved for movies.
  • Pedestrians react to your actions and remember who you are. Fail to represent, and other gang members will lose respect for you. Bling up your latest car, wear expensive clothes and women will flock to you.
  • Freeform game play gives you increased choices: Purchase an item at a store, or rob the cashier at gunpoint and run away with the cash, unless you prefer to break in at nigh for a full-scale robbery.
  • Ragdoll physics allow for real-time reactions of the game characters and objects to impacts, be it combat or collisions.
  • Extensive car damage modeling means vehicles bend and crumple when they hit obstacles and an incredible level of detail in the breakdown of components when vehicles explode etc...
  • On line gameplay offers unique challenges and rewards.
In Saints Row neemt de speler de rol aan van een lid van de ‘3rd Street Saints’.
Een bende die de straten moeten veroveren om zo onder het juk van rivaliserende bendes en corrupte gemeente vandaan te komen.
De stad Southern Cross is een moderne stad waar jij en je bende op elk moment en vanuit elke hoek aangevallen kunnen worden door je vijanden.
Net zoals Grand Theft Auto zal de speler in de ‘free-roam’ omgeving zelf uit kunnen maken wat hij doet.
Vanuit de derde persoon zal jouw speelkarakter de mogelijkheden hebben om auto’s te kapen, winkels binnen te lopen of uiteraard machinegeweren leeg te schieten op vijandelijke bendes of de politie.
De gigantische spelwereld van Saint’ Row zal uiteraard bruisen van het leven.
Normale mensen gaan door met de orde van de dag en zullen onthouden wie jij bent en wat jij ze aan doet.
Het zelfde geld voor jouw bendeleden. Als jij het verprutst zullen ze respect voor je verliezen en je niet meer ondersteunen.

Om het respect weer te verkrijgen kun je je kleden in de bendekleuren, of jezelf uitdossen met de nodige ‘Bling Bling’.
Ook je auto zul je compleet op kunnen voeren en uiterlijk aan kunnen passen.
Het sleutelwoord is ‘aanpasbaar’. In de winkels, en uiteraard via extra downloads over de Xbox Live Marktplaats zul je het speelkarakter en zijn auto kunnen uitdossen zoals jij wilt.
Of je kun de winkelbediendes beroven en hun goederen mee stelen.
Technisch zal deze Xbox 360 titel compleet realistisch belicht zijn en zullen het wapenvuur en de autolampen echte schaduwen werpen op de omgeving.
Ook zullen deze zelfde auto’s prachtig vervormen als ze vernietigd worden en er een complete dag/nacht cyclus aanwezig zijn in het spel.
Als laatste zal het spel online te spelen zijn waarbij verschillende bendes elkaar naar het leven zullen staat en beloningen kunnen verdienen door goed samen te spelen.
Door Xboxworld

Screenshots

http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/127/928235_20060508_thumb002.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/127/928235_20060508_thumb001.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/127/928235_20060508_thumb003.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/127/928235_20060508_thumb004.jpg
http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/127/928235_20060508_thumb005.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/127/928235_20060508_thumb006.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/326/reviews/928235_20051123_thumb001.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/326/reviews/928235_20051123_thumb003.jpg

(P)review

Saints Row Multiplayer Hands-on - IGN - July 13, 2006
Saint's Row Multiplayer Hands-On - GAMESPOT - Jul 14, 2006
E3 2006: Saints Row Hands-On

Demo?

Ja als het goed is moet het vanaf 1 augustus van marktplaats te downloaden zijn.

Trailers.

Trailer 1 - 30 min gameplay
Trailer 2 - Politie actie(lichten zien er mooi uit :P)
Trailer 3 -
Trailer 4 - E3

Mijn eerste topic weet niet wat er nog bij moet :)

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 01:39
Tot nu toe zit het er goed uit.
Ik hoop dat het in de buurt komt van GTA gameplay, want voor de rest is nog niemand dat goed gelukt.
Maar is wel vaker dat het er goed uit ziet, maar als je het dan speelt denk je van WTF is dit ooit gebeta test. ( True Crime 2 bijv.)

Enigste die beetje in buurt kwamen waren Simpsons hit & Run maar dat was gewoon leuk omdat het de Simpsons waren. En Total Overdose was ook nog wel ok, maar vond ik vooral 3th person shooter.

Maar voor mij blijft GTA: Vice City de beste free roaming actie game die er tot nu toe is.

Ik zal het wel zien als de demo uit is.

Specs, X360, PS3

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07:32
quote:
Albinoraptor schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:04:
Tot nu toe zit het er goed uit.
Ik hoop dat het in de buurt komt van GTA gameplay, want voor de rest is nog niemand dat goed gelukt.
Maar is wel vaker dat het er goed uit ziet, maar als je het dan speelt denk je van WTF is dit ooit gebeta test. ( True Crime 2 bijv.)

Enigste die beetje in buurt kwamen waren Simpsons hit & Run maar dat was gewoon leuk omdat het de Simpsons waren. En Total Overdose was ook nog wel ok, maar vond ik vooral 3th person shooter.

Maar voor mij blijft GTA: Vice City de beste free roaming actie game die er tot nu toe is.

Ik zal het wel zien als de demo uit is.
De demo is al uit in de VS (bij een preorder te krijgen nl) en krijgt daar veel goede reacties. Als je hier klikt kan je een filmpje van 30 minuten downloaden waarin je een goed idee krijgt van de gameplay. Ziet er prima uit wat mij betreft, maar ik vraag me af of het maar 1 stad is of een grote stad met daaromheen ook wat kleine dorpjes en bos ed.

Wekko306 wijzigde deze reactie 18-07-2006 21:28 (7%)

• hello_moto
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 14-06 15:10
Ik ben benieuwd naar wat de mogelijkheden precies zijn. Je kan bijvoorbeeld niet vliegen. Wat ik niet helemaal begrijp. Waarom kan je niet vliegen als je geen harde schijf hebt? Met kan het overigens ook niet. Maar waarom? Bij het spel The Godfather werd ook een open stad en zo beloofd. Maar je kon niet eens op gebouwen en zo.

Officiele website

http://static.gameparty.net/screenshots/2468/49036.jpg

hello_moto wijzigde deze reactie 18-07-2006 21:49 (22%)

• Albinoraptor
quote:
Wekko schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:25:
[...]

De demo is al uit in de VS (bij een preorder te krijgen nl) en krijgt daar veel goede reacties. Als je hier klikt kan je een filmpje van 30 minuten downloaden waarin je een goed idee krijgt van de gameplay. Ziet er prima uit wat mij betreft, maar ik vraag me af of het maar 1 stad is of een grote stad met daaromheen ook wat kleine dorpjes en bos ed.
Jup heb ik gezien. :) En daarom zei ik ook dat het er goed uitzag. Aan gewone filmpjes van ontwikkelaars heb je niets. :P

Maar het gaat mij om de feeling van het spel, hoe reageren de auto's, hoe is de sfeer ,en hoe gaat het aimen enz. Dat moet ik gewoon voelen, zelf meemaken. Als het maar zo rijd als GTA, of als in eerste 2 drivers, dan is het goed, rijd het zoals True Crime dan schiet ik mezelf liever in mijn dikke teen. :P

En ik zag alleen maar 1 grote stad als ik map zag ik dat filmpje van 30 min.

En is idd jammer dat je niet kan vliegen, maar daar kom ik wel overheen. Kon ook in GTA:SA net als die dorpjes er buiten enz. Maar dat hoeft het niet beter te maken. Blijft Vice City de beste game vinden zoals ik al zei. De sfeer was gewoon geweldig en dat had GTA:SA iets minder.

Specs, X360, PS3

• hello_moto
  • Laatst online: 14-06 15:10
Kon ook in GTA:SA net als die dorpjes er buiten enz.
Wat bedoel je daar precies mee snap niet helemaal 8)7

Ik heb die 33 minuten-trailer ook even gezien, zag er wel goed uit! Maar ik zie dat er soms wel tussendoor geladen moet worden. Mooie graphics. Ik vind het inderdaad wel veel op Grand Theft Auto lijken.

ps. links van trailers werken niet bij mij

hello_moto wijzigde deze reactie 18-07-2006 22:10 (86%)

• Albinoraptor
quote:
hello_moto schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:54:
Kon ook in GTA:SA net als die dorpjes er buiten enz.
Wat bedoel je daar precies mee snap niet helemaal 8)7
quote:
hello_moto schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:39:
Je kan bijvoorbeeld niet vliegen. Wat ik niet helemaal begrijp. Waarom kan je niet vliegen als je geen harde schijf hebt?
En is idd jammer dat je niet kan vliegen, maar daar kom ik wel overheen. Kon ook in GTA:SA
quote:
Wekko schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:25:
[...]
maar ik vraag me af of het maar 1 stad is of een grote stad met daaromheen ook wat kleine dorpjes en bos ed.
Kon ook in GTA:SA, net als die dorpjes er buiten enz.

;) Nu wel. :P Idd beetje onlogische zin opbouw. Maar ja, het is warm. Laten we het daar op houden. :D

Specs, X360, PS3

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07:59

Nakebod

Nope.

Hmm, het spel ziet er vet uit, en volgens mij is het ook nog best wel leuk.
Alleen zie nergens dat het ook voor de pc uit gaat komen :( Dus ik baal. En ga geen xbox 360 kopen daarvoor :P

Blog items | Last song played: The Last Internationale - I'll Be Alright

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18-10 23:14
Ziet er goed uit, maar ik weet het nog niet.
Ik ben bang dat het een neppe GTA kloon wordt.

Ik wacht op de demo. :)

nFo wijzigde deze reactie 24-07-2006 20:50 (14%)

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17-10 19:32
Iemand al de demo gespeeld? Ga 'm vanavond downen en spelen, als hij inderdaad al beschikbaar is.

Ik reken op een spel beter dan GTA. Als het in ieder geval maar goed genoeg is om de "honger" te stillen tot de de release van de nieuwe GTA......!

Ben benieuwd! :)

JAHRASTAFARI wijzigde deze reactie 01-08-2006 09:34 (4%)

• njh
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:45
downloading demo via xboxlive... zeer benieuwd

was maar iets van 900MB

• DaXXter
  • Laatst online: 02-08-2006

DaXXter

Trickster Fan

Blijft een gta ripoff imho.

• Zanderover
  • Niet online

Zanderover

Niemand

quote:
Wees blij dat die er een keer is, anders zaten we over 10 jaar GTA15 te spelen zonder online mode en met crap ps2 graphics.

hallo ;)

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-01 16:18
quote:
beter goed nagemaakt als slecht verzonnen.

Ik heb hem binnen eerste indruk is redelijk

• Bleekmiddel
  • Laatst online: 13-01-2008
quote:
Ik hoor positieve geluiden van de media over Saints Row. Het ziet ernaar uit dat dit de eerste goed gelukte gta-kloon wordt. :)

• Semmy
okay na het uitvoerig gespeeld te hebben mijn conclusie

Gfx zijn wonderschoon mooi gemaakt lekker bling bling tot aan fietsen op het dak van de auto's en super bling bling taxi's die er rondrijden Ook erg leuk dat je dwars door hekken heen kan rijden en dat als jij ergens gericht op schier uit de auto je bijrijder uit het raam klimt en erop los schiet.

over het algemeen heel erg positief allemaal wat kleine minpuntjes voor mij zijn het feit dat als je charachter rend het soms lijkt of hij moet poepe en het feit dat je wel hele harde crashes met je auto kan doorstaan.

• JAHRASTAFARI
Ik heb inmiddels ook de demo gespeeld. :)

De eerste indruk is zeker zeer positief te noemen, graphics zijn top, stad ziet er goed uit, veel mogelijkheden tot customization, lekkere muziek (alhoewel ik nog lang niet weet of de diversiteit van GTA wordt gehaald) - in feite is het een 100% gta rip-off, maar dan met betere graphics, top dus!

Reden genoeg voor mij om dit spel zeker te gaan aanschaffen!

• thekillerbean
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 28-12-2006

thekillerbean

my precioussss

quote:
JAHRASTAFARI schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:08:
Ik heb inmiddels ook de demo gespeeld. :)

De eerste indruk is zeker zeer positief te noemen, graphics zijn top, stad ziet er goed uit, veel mogelijkheden tot customization, lekkere muziek (alhoewel ik nog lang niet weet of de diversiteit van GTA wordt gehaald) - in feite is het een 100% gta rip-off, maar dan met betere graphics, top dus!

Reden genoeg voor mij om dit spel zeker te gaan aanschaffen!
Ik heb de demo ook gespeelt, een hij viel me erg mee. Ik dacht dat dit niet echt een goede spel zou worden. Maar het speelt heerlijk en het ziet er zeer goed uit. Ik wordt wel een beetje moe van dat veel lui zijn die het een gta rip-off noemt. Dit is een gewoon een nieuwe genre in spellen. Er zijn honderderen FPS om al die spellen te vergelijk met Doom is ook nutteloos.

>specs<

• nudie
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09-10 14:31
Laten we in hemelsnaam kappen met dat gezeik over jatten, namaken, etc. Zoals bovenstaande zei niemand kan een patent leggen op bv het FPS genre en alles wat daarop volgde is dan automatisch een fake remake. Net zoals met dit freeroam alles-kan-alles-mag genre dat GTA "in het leven geroepen" heeft.

De verhaallijn en het sfeertje eromheen DAT is wel zeer vergelijkbaar met GTA maar in hun eigen stijl en manier gemaakt. Tuurlijk is het weer met gangs en missies doen etc. Dat is nou eenmaal wat er nu actueel het meest populair is. Ik zou niet weten wat voor verhaallijn je anders kan verzinnen om het nog een beetje aantrekkelijk te maken, wellicht een keer in de huid kruipen van een politieman of-iets-dergelijks. Maar na de demo uitvoerig gespeelt te hebben vind ik Saints Row genoeg sfeer en stijl hebben om standalone naast GTA te staan en niet gelabelled wordt als een slap aftreksel van GTA.

Genoeg gelul ff ontopic over de demo. Mijn impressies vanaf het begin af aan was een groot "wow" factor. Zittend 10cm achter mn Sony Bravia om al het pracht en praal te zien waren de dialogen extreem intens en vet gedaan. Toen het echte spel eenmaal begon werd dit gevoel alleen nog maar vergroot.

Het aller..allervetste van t spel vind ik toch wel de physics. Oh mijn god wat is het ziekelijk leuk om iemand te scheppen en dan dat zielloze lichaampje te zien vliegen door de voorruit van een andere auto die dan weer crasht en een onschuldige voorbijganger schept en even deponeerd tegen een ander muurtje. Je kan je in Saints Row net als in GTA volgens mij uren vermaken zonder ook maar 1 missie te doen. Helemaaal nu multiplayer EINDELIJK ook is om het hoekje komt kijken.

Of op een drukke straat staan en een homie oproepen, dan een voorbijganger 1 keer meppen en je homie rent eropaf en maakt het af. Na een tijdje komen meer vrienden aangelopen en kan je zo met een half leger het wandelend verkeer terroriseren.

De missies zullen vrijwel identiek zijn tegen GTA, mol hem, volg hem, jat dit, blaas dit op, maar het zal me allemaal een worst wezen ik vind t heerlijk. Er waren wat berichten over de straten die enigszins kaal zouden zijn, maar ik vind dat behoorlijke bullshit. Natuurlijk kan je geen tientallen personen, auto's op straat dumpen gezien de hoge grafische pracht. Maar het is in geen enkele manier storend want er lopen genoeg mensen op straat om het natuurlijk over te laten komen. Daarnaast lopen ze allemaal echt ontiegelijk pimp en de bewegingen afgezien van je eigen char die nogal lomp rent zien er echt superrr uit.

Ik begin zo onderhand als een behoorlijke fanboy te klinken maar de waarheid is gewoon dat op wat kleine irritaties e.d na Saints Row volgens mij wel de hype doet waarkomen. Enige waar ik me aan ergerde was t feit dat de politie wel erg mak was, moest een mannetje of 20/30 mollen wouden ze achter me aankomen en daarnaast kon je auto wel aardig wat klappen incasseren voordat hij begon te klagen en te roken. Maar wellicht zijn dit demo instellingen, who knows. Het is in ieder geval niet levensbedreigend.

Dit is gewoon HET spel die je aan je vrienden laat zien als die nog nooit een 360 op HD gezien hebben. Pre-order++

http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200605/1147343796_8_3.jpg

nudie wijzigde deze reactie 02-08-2006 10:35 (3%)

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Heb de demo gespeeld. Erg top spel voor zover ik gezien heb. Het jammere vind ik alleen nog de framerate, die mag IMO wel omhoog. Ik heb begrepen dat dit in de final versie opgelost zou zijn (http://www.xboxyde.com)

• njh
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:45
ik ben er ook zeer positief over te spreken.

ook als de auto bijna gaat ontploffen en dus nog in brand staat... je ziet de warmte, goed gemaakt.
alleen de camera tijdens het rijden is ff wennen, in gta:sa draait deze na een paar seconde weer terug, hier moet je hem zelf terug draaien.

• EN-IS
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-10 17:28

EN-IS

ChinaKorting.nl

Euuuhhhh, ontwikkeling van Saints Row begon een jaar eerder als GTA San Andreas... :9

ChinaKorting.nl - Bestellen uit China met Korting! | Couponcodes - Aanbiedingen - Reviews | [F] - [T]

• JAHRASTAFARI
Ik denk dat als een spel dermate anders is dat er eigenlijk een nieuw genre in games mee is ontstaan, zoals in het geval van GTA 3 en de vervolgen, dat er vaak wordt wordt verwezen naar het spel om mensen een goede indruk te geven. Ik bedoel "gta-ripoff" dan ook als positief, in de zin dat het een spel is in de stijl van GTA.....

FPS is te vaag naar mijn idee.

• Carel
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 18-10 16:07
Ik vind in de demo de framerate wel een beetje laag. Ik heb echt het gevoel dat ik 25-15fps zit te kijken ipv een strakke 25fps of hoger.

Carel wijzigde deze reactie 03-08-2006 10:38 (3%)

• danplo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-10 14:41

danplo

The Force is strong with me

Ik vond de Demo ook helemaal jammie :9~
Heerlijke sfeer en ziet er erg goed uit, besturing vond ik ook goed.
En ik denk dat GTA een heus concurent erbij heeft met dit spel.
We gaan heb zeker kopen als hij uit komt in de winkels.

Xbox One - NL DarthVader // Twitter - MSFT_Daan // PC - Alienware Area-51 R2 Base 2014 // Tablet - Surface Pro 3 // Telefoon - Iphone 7 Plus 128GB

• fonias
  • Laatst online: 20-10 13:24
Voor iedereen die veel politie op z'n wielen wil, schiet iemand neer in de gun shop ;)

• Semmy
toch vind ik het best meevallen vergeleken met gta zal wel komen omdat het nog een demo is

Na veel mijn best te doen en uit mijn dak te gaan op straat in de gunshop de auto repair shop en eigenlijk overal had ik 3 sterren en nogsteeds alleen de gewone politie achter me aan met maximaal 4 a 5 auto's tegelijk d-:

wel leuk hoe die agenten zich heel tactish achter de autodeur verstoppen.

Ook de lighting effects van het spel zijn tegek gemaakt zo had ik die leegstaande politieauto meegenomen om wat te cruisen en reed ik onder het viaduct door redelijk donker daar en de flitsende koplampen zag je op de muur dus ik dacht even testen.
Auto geparkeerd met koplampen naar de muur en 1 voor 1 de lampen kapot geschoten om te kijken hoe de lighting engine het verwerkt en hij showt dus elke lamp afzonderlijk d-: erg mooi gemaakt omdat het leuke knipperlicht effecten geeft d-:

• Chakotay
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 20-10 16:06

Chakotay

Lick here to continue

Net ook even de demo gedownload, ziet er erg leuk uit :) Eindelijk weer eens een free-roaming game behalve GTA die goed gelukt is :) Het enige verbeterpuntje wat ik zo snel zie is inderdaad de framerate, die is net wat te laag helaas.

Klopt het trouwens dat je geen auto-aim hebt zoals bij de console-versies van de GTA spellen?

Leuk trouwens dat als je een waypoint hebt, je ook automatisch een route op de kaart krijgt, die realtime update als je een andere weg in rijdt. Netjes gedaan :)

Chakotay wijzigde deze reactie 05-08-2006 21:49 (19%)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Wekko306
quote:
Chakotay schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:27:
Net ook even de demo gedownload, ziet er erg leuk uit :) Eindelijk weer eens een free-roaming game behalve GTA die goed gelukt is :) Het enige verbeterpuntje wat ik zo snel zie is inderdaad de framerate, die is net wat te laag helaas.

Klopt het trouwens dat je geen auto-aim hebt zoals bij de console-versies van de GTA spellen?

Leuk trouwens dat als je een waypoint hebt, je ook automatisch een route op de kaart krijgt, die realtime update als je een andere weg in rijdt. Netjes gedaan :)
Er is inderdaad geen auto aim, maar het richten gaat zoals in oa de Hitman games. De framerate schijnt in het hele spel beter te zijn dan in de demo, maar grafisch is die helaas (daardoor) net wat minder dan de demo.

• BlowFish
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-10 18:27
quote:
Wekko schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:49:
[...]

Er is inderdaad geen auto aim, maar het richten gaat zoals in oa de Hitman games. De framerate schijnt in het hele spel beter te zijn dan in de demo, maar grafisch is die helaas (daardoor) net wat minder dan de demo.
serieus lelijker dan de demo ?dat sucks :/

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Dat suckt inderdaad, niet dat de demo er niet mooi uitziet, maar het is al niet awedropping spectaculair ofzo, als daar grafisch nog meer afgesnoept wordt is het een beetje een zo-zo spel.

Nou gaat het natuurlijk wel om de gameplay, maar in mijn ogen spettert dat er ook niet echt van af, het is best een leuk spel, maar we hebben het allemaal al eens gezien.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz

• Carel
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 18-10 16:07
Als men nu al moet gaan hakken in de GFX om de framerate te verbeteren, hebben ze echt een slecht spel ontwikkeld. De Xbox360 hoort voorlopig nog niet aan zijn grafische max te ziten en zij presteren het om met een gemiddelde game qua GFX het als trage dikke stront te laten lopen.

• Semmy
quote:
Carel schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:56:
Als men nu al moet gaan hakken in de GFX om de framerate te verbeteren, hebben ze echt een slecht spel ontwikkeld. De Xbox360 hoort voorlopig nog niet aan zijn grafische max te ziten en zij presteren het om met een gemiddelde game qua GFX het als trage dikke stront te laten lopen.
ach net als elke console zal er een jaartje nodig zijn voordat ze aan de max van de graphics zitten soms wel 2 a 3 jaren dus heb geduld voorlopig hebben we deze game en wat te doen d-;

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-10 14:30

Angeloonie

PUBG Addict

Hoe zit het met auto's? Met welk spel kan je de besturing vergelijken? GTA of Midtown Madness? Kan je auto's "pimpen"? En heb je een garage voor auto's net als in GTA? En gaat het richten met een wapen een beetje soepel?

Ja, veel vragen maar ik zou het graag willen weten :) Ben van plan deze maand een 360 met dit spel te halen als het echt tof is :Y)

Battletag: Angeloonie#2758 - The Division, GR: Wildlands, PUBG (PC): Angeloonie

• JSTPS
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 06:21
quote:
Angeloonie schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:21:
Hoe zit het met auto's? Met welk spel kan je de besturing vergelijken? GTA of Midtown Madness? Kan je auto's "pimpen"? En heb je een garage voor auto's net als in GTA? En gaat het richten met een wapen een beetje soepel?

Ja, veel vragen maar ik zou het graag willen weten :) Ben van plan deze maand een 360 met dit spel te halen als het echt tof is :Y)
http://www.gamersnet.nl/previews/saints_row/

http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=61066

• Angeloonie

Angeloonie

PUBG Addict

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

quote:
Angeloonie schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:21:

De besturing heeft veel weg van GTA, al gaat het allemaal iets minder hard. Het is voor mij te lang geleden dat ik een Midtown Madness game gespeeld heb, dus daar kan ik het even niet mee vergelijken.

In de final kan je ook je auto's pimpen, en er zijn garages om je auto's in op te slaan. In de demo is ook al een ding waar je je auto kan laten repareren, dat gaat dus waarschijnlijk alleen betaald itt GTA waar je alleen maar even je auto in 1 van je garages hoeft te prakken.

Het richten gaat prima, linkertrigger voor naar voor/achter/sidestep, en rechten voor boven/onder/links/rechts. Als je niet vaak FPS games speelt met een controller moet je het even doorkrijgen, maar daarna werkt het prima :)

• Angeloonie

Angeloonie

PUBG Addict

quote:
Chakotay schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:39:
[...]

De besturing heeft veel weg van GTA, al gaat het allemaal iets minder hard. Het is voor mij te lang geleden dat ik een Midtown Madness game gespeeld heb, dus daar kan ik het even niet mee vergelijken.
Hoe bedoel je minder hard? Gaan de auto's langzamer? En kan je het vergelijken met Driv3r als je die gespeeld hebt (hopelijk niet :P)
quote:
In de final kan je ook je auto's pimpen, en er zijn garages om je auto's in op te slaan. In de demo is ook al een ding waar je je auto kan laten repareren, dat gaat dus waarschijnlijk alleen betaald itt GTA waar je alleen maar even je auto in 1 van je garages hoeft te prakken.
Vet :D
quote:
Het richten gaat prima, linkertrigger voor naar voor/achter/sidestep, en rechten voor boven/onder/links/rechts. Als je niet vaak FPS games speelt met een controller moet je het even doorkrijgen, maar daarna werkt het prima :)
Speel vaak Halo, dus dat komt wel goed :)

Thanks voor de antwoorden _/-\o_

* Angeloonie wacht op uitbetaling loon :Y)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Driv3r heb ik op de PC en misschien de xbox 1 heel even gespeeld, en vond het niets. Deze demo heb ik al langer gespeelt dan de final van Driv3r, dat zegt wel genoeg denk ik :p

• Angeloonie

Angeloonie

PUBG Addict

quote:
Chakotay schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:07:
Driv3r heb ik op de PC en misschien de xbox 1 heel even gespeeld, en vond het niets. Deze demo heb ik al langer gespeelt dan de final van Driv3r, dat zegt wel genoeg denk ik :p
:') :') Inderdaad

Nou dat is dus zeker, die Xbox 360 System Fully Loaded Saint's Row wordt van mij :Y)

• Wekko306
Dat Saints Row wat langzamer lijkt te gaan in de demo dan GTA kan ook komen doordat er in de demo van SR geen echt snelle auto's zitten. De snelsten zijn volgens mij de Corvette Stingray (weet even niet meer hoe die in het spel heet) en de Hammerhead, en die zijn opzich toch best snel. De besturing is even wennen maar na een paar minuten gaat het toch prima eigenlijk.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zodan, pre-ordered bij Dimensionplus, daar geven ze volgens de website ook nog een pre-order kit bij (DVDtje met demo, trailer, making of en nog wat meuk die je normaal op marketplace kan halen ) :)

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:30
Ik heb vandaag de demo gedownload omdat ik hem MOEST downloaden.

Ik wou hem niet downloaden omdat ik dacht dat het de zoveelste rauwe ripoff van GTA was.
Dus ik het spel gedownload, en zuchtend en kreunend kroop ik achter het xdoosje. Ik knutsel even snel een character in elkaar en dan.. mn mond valt open van de grafics.. (ik speel op een hd tv)
Ik stal een auto een auto en begon het level te verkennen. Ik raakte onderweg een oma'tje aan.. en op dat moment brak de hel los..
toen ik zag hoe ze viel werd het meteen een verslaving :o
Ik ben de missies gaan doen en speelde het in 1 adem uit.
Waarop ik weer achter mn computertje kroop en meteen een pre-order plaatste. :D

Waar demo's al niet goed voor zijn _/-\o_

• Angeloonie

Angeloonie

PUBG Addict

_O_ http://www.gamershell.com/news/32118.html

Nieuwe trailer damn wat een vloeiende beelden :D

• Pewwy
  • Laatst online: 18-10 09:41
Gisteren een cabrio gestolen, bleven er twee man in zitten. Nadat ik dacht dat het misschien wel spectaculair kon zijn om daarmee te crashen heb ik dat maar geprobeerd. Ik zag de personages uit de auto vliegen op het moment van impact. Echt helemaal super. Ik was zelf nooit zo gek op GTA, gen idee waarom (of wel, deel 1 en 2 waren mijn favorieten), maar dit spel moet ik zeker hebben :)

• Hi-Sintar
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-10 20:33
Ik heb net de official xbox magazine gehaald waar de demo bij zat (heb mijn x360 nog even niet op live aangesloten, wacht nog op een router) en mijn eerste impressie is zeer positief...Wel heel erg herkenbaar allemaal als je GTA hebt gespeeld maar beter goed gejat dan slecht verzonnen ;). Wat mij tegenviel zijn de fps, het gaat niet echt vloeiend maar als ik het zo lees schijnt dat aan de demo te liggen en wordt het in de volledige versie gelukkig gefixed.

• Hi-Sintar
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-10 20:33
Trouwens even een vraagje aan de mensen die de demo bezitten, hebben jullie het ook dat het beeld bij de in-game intro wat stotterd? Kan het zijn dat ze geen gebruik maken van Vsync in de demo, dat het daardoor komt?

• Wekko306
Dat de intro stottert is me niet opgevallen eigenlijk, in ieder geval niet zo erg dat het storend is. De framerate schijnt in het hele spel inderdaad wel beter te zijn, maar daardoor zijn de graphics net iets minder dan in de demo.
Verder inderdaad een erg groot 'GTA gevoel', maar ik zou me ook niet voor kunnen stellen hoe ze een freeroaming game in een stad hadden kunnen maken waarin je een crimineel bent, zonder dat GTA gevoel. Ben trouwens wel benieuwd hoe het zit met de humor. GTA was imho zo leuk omdat er zo heerlijk veel humor in zat, ik heb een beetje het idee dat SR het vooral moet hebben van het vele f*ck en zo zeggen.

• Angeloonie

Angeloonie

PUBG Addict

En? Wie heeft hem al? Hoe bevalt het? :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:11:
Ik heb hem nu een dag, en hoe die bevalt weet ik niet :)

Ik haal hem nu uit het plastic, en doe de ramen en deuren dicht.

Nu, met zonder ondertitel

• Nikooos
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 11-03-2015
quote:
Ik heb m inmiddels nu zo'n 4 uurtjes en ik ben er net pas weer mee gestopt.. Zegt dat genoeg? :P

Hét voetbal forum!!

• bAdmuTs
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:39
Hijs is echt te vet :9~

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• JSTPS
quote:
Nie echt t antwoord waarop je gehoopt had zeker. Er wordt helemaal niks gezegt over hoe het spel is :P Geen haperingen?

JSTPS wijzigde deze reactie 30-08-2006 17:17 (26%)

• PcManiaxx
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-10 12:09

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat een gelul over dat het minder mooi is. :o

Speel het hier op 720P en het ziet er werkelijk fenomenaal uit op m'n 123 cm plasma tv.

Geen inkakkende framerates of drops zelfs niet in drukke gebieden :X

• bAdmuTs
Ik denk ik ga 's nachts even ammo halen, nou mooi niet dus. Hij trapt de deur in en meteen gaat het alarm af :D. (ben iig blij dat er een dag en nacht cyclus inzit)

• Nikooos
quote:
bAdmuTs schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:27:
Ik denk ik ga 's nachts even ammo halen, nou mooi niet dus. Hij trapt de deur in en meteen gaat het alarm af :D. (ben iig blij dat er een dag en nacht cyclus inzit)
Idd dat wilde ik ook doen, maar meteen de politie achter je aan :P

Maar hij loopt helemaal soepel en ik moet zeggen dat het erg veel lijkt op GTA, maar het is weer een geheel nieuwe verhaallijn en hij bevalt me super!

Hét voetbal forum!!

• bAdmuTs
quote:
psychonikeo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:35:
[...]
Maar hij loopt helemaal soepel en ik moet zeggen dat het erg veel lijkt op GTA, maar het is weer een geheel nieuwe verhaallijn en hij bevalt me super!
Hij loopt bij mij ook helemaal soepel alleen merk ik wel dat vsync niet "helemaal" aan staat, maar dat mag de pret niet drukken, merk er weing van. Hij bevalt mij ook super, dit is gewoon gta in een nieuw beter jasje :)

• Angeloonie

Angeloonie

PUBG Addict

quote:
bAdmuTs schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:27:
_O_

Dat zijn dus de toffe details :D

* Angeloonie moet nog tot 5 september (minstens) wachten :(

Heb de Xbox 360 Premium Saint's Row pack besteld, maar die schijnt pas vanaf 5 september leverbaar te zijn :'( Tot die tijd vermaak ik me maar met gameplay filmpjes :+

Is er iemand die toevallig het spel met een VGA kabel speelt op z'n TFT? Zo ja, zou je een digifoto kunnen maken van hoe het er op je monitor uitziet, en hoe het er op je tv uitziet? :P

Angeloonie wijzigde deze reactie 30-08-2006 17:46 (3%)

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
De Politie is in ieder geval veel moeilijker af te schudden dan in de demo. Probeerde net naar de Forgive & Forget te rijden, en werd 6x van de weggedrukt d:)b

• illstid
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 28-02 23:01
De gene die hem al hebben waar heb je het spel gehaald? Ik heb hem gepreordered op Gcshop.nl. Ik hoop dat ie vandaag is binnen gekomen wanneer ik zo terug naar huis ga van het werk :9~ , anders moet ik nog ff wachten :(.

• Nikooos
quote:
illstid schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:54:
De gene die hem al hebben waar heb je het spel gehaald? Ik heb hem gepreordered op Gcshop.nl. Ik hoop dat ie vandaag is binnen gekomen wanneer ik zo terug naar huis ga van het werk :9~ , anders moet ik nog ff wachten :(.
Ik heb 4 bart smits gebeld.. 1 kreeg m 5 september binnen, andere 2 pas op 1 september en de laatste op rotterdam zuidplein had m net via de post binnengekregen :) dus meteen maar 3 opgehaald :P

Hét voetbal forum!!

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
AAAHH

* pwm zit vast

Ik moet meer respect krijgen voordat ik nieuwe missies mag doen. Ik heb echter de 2 Snatch activities al gedaan, en zie behalve 2 missies, geen andere dingen op mijn map.

Waar kan ik nog meer activities gaan doen :?

• Nikooos
quote:
PWM schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:33:
AAAHH

* pwm zit vast

Ik moet meer respect krijgen voordat ik nieuwe missies mag doen. Ik heb echter de 2 Snatch activities al gedaan, en zie behalve 2 missies, geen andere dingen op mijn map.

Waar kan ik nog meer activities gaan doen :?
Over heel je map staan die vraagtekentjes die je kan doen.. zoals highjacking (auto's jatten) en tjopshop (nog meer auto's jatten) :P

Hét voetbal forum!!

• bAdmuTs
En anders kan je "paarse" kleding gaan kopen voor je resepct :)

• Nikooos
quote:
bAdmuTs schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:02:
En anders kan je "paarse" kleding gaan kopen voor je resepct :)
Kan ook nog inderdaad.. Die lekker mannelijke paarse kleur :P

Hét voetbal forum!!

• bAdmuTs
Wow, heb net voor een missie een auto van de blauwe gejat. Nu wordt ik achtervolgt door een andere blauwe auto die mijn linker achterband lek heeft geschoten en nu rijdt die auto echt voor geen meter meer, hij trekt helemaal naar links :).

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 01:43
Ik heb nu een week ofzo een demo disc van Saints Row. Ik heb het al een paar keer gespeeld en ik vind het best wel een vette game. Het is een zeer leuke GTA kloon die GTA fans waarschijnelijk wel zeer tevreden weet te stellen.

• Nikooos
quote:
bAdmuTs schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:21:
Wow, heb net voor een missie een auto van de blauwe gejat. Nu wordt ik achtervolgt door een andere blauwe auto die mijn linker achterband lek heeft geschoten en nu rijdt die auto echt voor geen meter meer, hij trekt helemaal naar links :).
geinig he.. die blauwe auto's zijn trouwens bijna allemaal zo traag als dikke stront. geef mij mij een auto van die rode of gele :P

Hét voetbal forum!!

• bAdmuTs
Wat me ook opvalt is dat radio zenders zoeken bij sommige auto's anders is dan bij andere auto's

Heb net een verborgen cd gevonden, zijn er 60 van verstopt en bij 10 stuks krijg je een nieuw origneel liedje :)

Kreeg net voor me 2de hostage missie 1500 doekoe en 1000 respect, hoefde alleen maar 1:30 min rond te rijden en de politie voor te blijven.

bAdmuTs wijzigde deze reactie 30-08-2006 20:20 (62%)

• JSTPS
Waarom word er niet meer gepraat over saints row? Al voor 2 uur :P

• bAdmuTs
quote:
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:58:
Omdat ik met een vriend met me bek open al kwijlend aan het spelen ben ;).

Heb net een auto ter waarde van 40.000 gevonden, die staat naast de arena links boven waar je ook destruction derbie kan doen :)

De sfeer in dit spel is in een woord GEWELDIG :9~

bAdmuTs wijzigde deze reactie 30-08-2006 22:04 (6%)

• Angeloonie

Angeloonie

PUBG Addict

quote:
Omdat ik hem nog niet heb :+

* Angeloonie zet saintsrow_082506_mpvideo_qtlowwide.mov maar weer aan :'(

• Sander H
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06:34
quote:
Is een goed teken toch :P

• BlowFish
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-10 18:27
Bartsmit heeft hem, vrijwel over in NL te koop vandaag :)

Het fijt dat je ook auto's kan kopen doet me deugd! waaromw eet ik niet maar het sparen voor een enzo lijkende bak van 100k is fun! :P .(en een hoop geld trouwens)

heb overigens wel een "DB9" achtige (60k te koop) gevonden in een steegje beetje racing rims erop en kwijl!!!

deze game is een must voor GTA fans :)

btw... ik vind de framerate niet veel beter dan de demo hoor... niet dat dit mij stoort maar toch.. snap niet dat er hier mensen zijn die beweren dat het super vloeiend loopt.. denk zo'n 25fps..

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
psychonikeo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:59:
[...]

Over heel je map staan die vraagtekentjes die je kan doen.. zoals highjacking (auto's jatten) en tjopshop (nog meer auto's jatten) :P
Ik had hem al |:( |:(

Had op 1 of andere manier nog niet door dat ik al uit "mijn" gebied kon gaan :z

• Bizzarro
  • Laatst online: 19-10 17:08

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Heeft iemand de multiplayer al geprobeerd, en hoe bevalt die?

• JSTPS
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:59:
[...]

Omdat ik hem nog niet heb :+

* Angeloonie zet saintsrow_082506_mpvideo_qtlowwide.mov maar weer aan :'(
arme jongen, hier heb je nog een paar videos die je zoet kunnen houden :+

http://www.gamespot.com/xbox360/action/saintsrow/media.html

Zes nieuwe, ben ze nu ook aan t kijke :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Er is een activity genaamd: Insurrance Fraud.

Mijn bescheiden mening daarover:

*O* _/-\o_ 7(8)7 d:)b _/-\o_ 7(8)7 d:)b _/-\o_ *O*

Alleen voor die activity moet je het spel al kopen. Wat een lol heb je daarmee.

Doel is om je voor zoveel mogelijk hardrijdende auto's te werpen, om verzekerings geld te claimen. Je kan je echt voor een auto werpen, en hoe verder je wordt weggeslingerd, of door hoeveel auto's je in 1 keer wordt geraakt, hoe sneller de meter oploopt.

Echt megalol, vooral omdat je op de mooiste manieren met meervoudige salto's door de lucht wordt geslingerd.

Toppertje :)

• JSTPS
quote:
PWM schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:24:
Er is een activity genaamd: Insurrance Fraud.

Mijn bescheiden mening daarover:

*O* _/-\o_ 7(8)7 d:)b _/-\o_ 7(8)7 d:)b _/-\o_ *O*

Alleen voor die activity moet je het spel al kopen. Wat een lol heb je daarmee.

Doel is om je voor zoveel mogelijk hardrijdende auto's te werpen, om verzekerings geld te claimen. Je kan je echt voor een auto werpen, en hoe verder je wordt weggeslingerd, of door hoeveel auto's je in 1 keer wordt geraakt, hoe sneller de meter oploopt.

Echt megalol, vooral omdat je op de mooiste manieren met meervoudige salto's door de lucht wordt geslingerd.

Toppertje :)
Ik wil NU spelen :/ Ik hoop dat de mediamarkt de game morgen al heeft liggen. Anders moet ik door naar Eplaza voor 8 euro meer.

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:29:
[...]

Ik wil NU spelen :/ Ik hoop dat de mediamarkt de game morgen al heeft liggen. Anders moet ik door naar Eplaza voor 8 euro meer.
Voor die 8 euro neem je maar 3 biertjes minder dit weekend :+

Gewoon halen deze game, je krijgt er geen spijt van.

• Nikooos
quote:
BlowFish schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:19:
Bartsmit heeft hem, vrijwel over in NL te koop vandaag :)

Het fijt dat je ook auto's kan kopen doet me deugd! waaromw eet ik niet maar het sparen voor een enzo lijkende bak van 100k is fun! :P .(en een hoop geld trouwens)

heb overigens wel een "DB9" achtige (60k te koop) gevonden in een steegje beetje racing rims erop en kwijl!!!

deze game is een must voor GTA fans :)

btw... ik vind de framerate niet veel beter dan de demo hoor... niet dat dit mij stoort maar toch.. snap niet dat er hier mensen zijn die beweren dat het super vloeiend loopt.. denk zo'n 25fps..
Hij leek helemeel vloeiend te lopen, maar moest net racen over een stuk trainrails enzo en daar gaat hij wel ff een stuk achteruit. Maar kan me er niet aan sturen. Zit al uren achter elkaar te spelen :9

Hét voetbal forum!!

• JSTPS
quote:
PWM schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:44:
[...]

Voor die 8 euro neem je maar 3 biertjes minder dit weekend :+

Gewoon halen deze game, je krijgt er geen spijt van.
Acht man! Sangria en wijn zijn veel lekkerder dan bier :P

Het is wel zo dat ik eigenlijk nog niet eens officieel naar de bar mag gaan :X

• bAdmuTs
quote:
SOEDARKMASTER schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 01:27:
[...]

Acht man! Sangria en wijn zijn veel lekkerder dan bier :P

Het is wel zo dat ik eigenlijk nog niet eens officieel naar de bar mag gaan :X
Tja, dan mag je Saints Row ook nog niet kopen/spelen, 18+ :P.
quote:
Zitten er volgens mij niet in.

bAdmuTs wijzigde deze reactie 31-08-2006 07:45 (20%)

• David2003
  • Laatst online: 09-08-2007
WAAR ZIJN DE MOTORS????????????

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
Niet gezien ;(

Ben ze ook nooit in een filmpje of screenshot tegengekomen.

Wel een beetje jammer inderdaad.

• stijno
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-04-2008

stijno

Blaatblaadjes!

Snif...
Deze arme pcgebruiker moet maar wachten op gta4. Mischien toch is naar een XBOX kijken :P
Ben binnekort in amerika (NY) maar zouden ze daar goedkoper zijn?

Een bijzondere goede morge/middag/avond.

• rally
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 00:12

rally

Irini Ria Raphaëlla

quote:
stijno schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 08:47:
Snif...
Deze arme pcgebruiker moet maar wachten op gta4. Mischien toch is naar een XBOX kijken :P
Zelfde prijs in Dollars (dus het is goedkoper met het wisselkoers verschil meegenomen). Maar.... helaas hebben ze daar 110volt en een andere regio.
Dus met pech kun je hem EN niet aansluiten op het lichtnet (tenzij er een 110-230V /50/60Hz voeding bij zit) en games die je hier koopt er niet eens op spelen.

http://irini.wachtel.nl

• thekillerbean
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 28-12-2006

thekillerbean

my precioussss

quote:
Volgens gamespot review, is de auto de enigste vervoersmiddel. Dus geen motors, fietsen, boten, enz, alleen auto;s

>specs<

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
stijno schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 08:47:
Snif...
Nee :)

Daar kosten ze 399,- ex BTW. Het zal je misschien 20,- schelen, en dan zit je met een NTSC Xbox :)

• bAdmuTs
Ik zie het al helemaal voor me met de downloadable content. Nieuwe stuk map, nieuwe auto's, vliegtuigen, motoren, boten, missies, wapens enz. enz. :D :9~. En dat allemaal voor een zacht prijsje uiteraard.

bAdmuTs wijzigde deze reactie 31-08-2006 10:41 (15%)

• David2003
ze mogen echt een patch uitbrengen zodat er motors inzitten.

anders vind ik vice city echt beter.

dat was zo vet op een motor een lang stuk rijden..

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-10 09:11

nexhil

BAM!

quote:
David2003 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:44:
ze mogen echt een patch uitbrengen zodat er motors inzitten.

anders vind ik vice city echt beter.

dat was zo vet op een motor een lang stuk rijden..
lol man, misschien tijd om vrienden te zoeken ofzo :P

• David2003
waar slaat dat nou weer op?

• JSTPS
quote:
nexhil schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:58:
[...]

lol man, misschien tijd om vrienden te zoeken ofzo :P
Hahaha, PWNT >:)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Klopt het eigenlijk dat je meteen de hele stad in kunt, of zijn net als in GTA sommige gebieden afgesloten?

* Chakotay krijgt hopelijk vanavond de full binnen van dimplus.nl, hij is al onderweg :)

• Bansoon
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 16-05-2012
Terug naar de topic. Weet iemand of de Mediamarkt hem al in de schappen heeft liggen en wat de prijs bij de Mediamarkt is?

27-6-2008

• Weerz
  • Laatst online: 20-10 14:46
Hij is er nog niet bij mediamarkt. Morgen pas wordt hij verkocht.
Ze durven het niet aan de verkoop voor de officiele release te doen. :+

Bart Smits verkoopt ze al wel. 67,50 maar ze hebben maar een beperkt aantal en de meesten zijn zelfs gisteren al leeg gekocht. Maar als je de game wil hebben, ga naar de webiste en doorzoek de regio waar je woont voor een filliaal en bellen ;)

Zo heeft een maat van mij er 3 weten te bemachtigen.

Weerz wijzigde deze reactie 31-08-2006 11:35 (13%)

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
Chakotay schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:28:
Klopt het eigenlijk dat je meteen de hele stad in kunt, of zijn net als in GTA sommige gebieden afgesloten?

* Chakotay krijgt hopelijk vanavond de full binnen van dimplus.nl, hij is al onderweg :)
Je kan gewoon de hele stad in. Ik ging daar gister ook de fout mee in. Ik dacht een bug te hebben, omdat ik geen missies meer had, bleek idd dat de hele stad open was :)

• JSTPS
quote:
Weerz schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:35:
Hij is er nog niet bij mediamarkt. Morgen pas wordt hij verkocht.
Ze durven het niet aan de verkoop voor de officiele release te doen. :+

Bart Smits verkoopt ze al wel. 67,50 maar ze hebben maar een beperkt aantal en de meesten zijn zelfs gisteren al leeg gekocht. Maar als je de game wil hebben, ga naar de webiste en doorzoek de regio waar je woont voor een filliaal en bellen ;)

Zo heeft een maat van mij er 3 weten te bemachtigen.
Ik zie nergens het telefoon nummer staan bij bartsmit. Weet jij waar dat staat?

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
SOEDARKMASTER schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:39:
[...]

Ik zie nergens het telefoon nummer staan bij bartsmit. Weet jij waar dat staat?
http://www.bartsmit.com/informatie/filialen.phtml

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*