Heb 'm gisteren 5 uur lang non-stop (behalve eten) gespeeld
Ik heb het spel inmiddels al voor 14% gespeeld dus het is gelukkig niet zo dat je er doorheen vliegt. Maar waar vinden jullie auto's die je kan kopen, of de waarde van een normale auto? Ik vind alleen auto's die je kan kopen bij de Dealer maar die dingen zijn gigantisch duur. Ik vind trouwens de Hitman en Hijack Activities redelijk irritant omdat je die gewoon niet vrij snel kan doen. Je moet de hele tijd in een bepaald gebied rondrijden (soms weet je niet eens welk gebied) en dan maar hopen dat je na een paar minuten je target ziet..... Bij Hitman heb ik nu 1 target dood en bij Hijack heb ik 4 auto's, maar de andere auto's heb ik in die 5 uur dat ik gespeeld heb nog nooit gezien....
Multiplayer is overigens best grappig bedacht, maar er zit gigantisch veel lag in, dus eerst maar eens wachten op een update. Ik heb gisteren 2x de multiplayer mode gedaan waarin er 2 teams zijn en elk team een auto heeft die ze moeten tunen oid. Het viel me toch een beetje tegen, omdat het maar 4vs4 was zonder AI, en er dus gigantische lag was.
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe het kraken van een kluis nou eigenlijk werkt? je moet met je linker (of rechter?) joystick draaien en daarna op een knop drukken (meestal A of X) maar hij pakt 'm nooit? Elke keer als ik op de laatste knop druk pakt hij 'm niet en moet ik weer met de joystick gaan draaien. Soms ram ik een paar keer op de knop voor ik de joystick loslaat en lukt het opeens wel, maar dat lijkt me toch niet echt de bedoeling. Weet iemand dit?
[ Voor 12% gewijzigd door Wekko306 op 31-08-2006 12:16 ]