Alfa Romeo, post hier pics van een Alfa [Deel 23] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.963 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BalusC schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:13:
Timmert: heb je ook last van een brandend airbaglampje na een accu-ontkoppeling? :P
Jup zoiets indd :) Kan hem evt meenemen naar mn werk maar een groot probleem is het niet ;)
ing._Buttje schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:30:
[...]
en waarom ging ie ook alweer weg ?!??!!!???!???? :?

O+ O+

okay, ik moet niets van hout hebben in moderne auto's maargoed, kniesoor die hem daarom laat staan ;)
Omdat hij klaar is met school, gaat werken bij een dealer en dus een diesel niet bepaald meer rendabel is gezien het aantal km's en het krijgen van een auto vd zaak in het vooruitzicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zo is dat.. Maarre, hijs te koop hoor Klaas! En dan vervang ik dat hout door titanium :)

Dat houten stuur is wel subliem trouwens, houdt veel lekkerder vast dan leer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

het hout zou er idd uit moeten, en wat andere velgen en dan is het een plaatje :)

Alleen een JTD op G3 heb je niet zeker hé?! :o

offtopic:
maar misschien kun je me eens wat specs en maandelijkse kosten toe-mailen naar 90@alfaclub.nl als je wilt .. !?

[ Voor 35% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-07-2006 22:29 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
ing._Buttje schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:24:
het hout zou er idd uit moeten, en wat andere velgen en dan is het een plaatje :)

Gelukkig niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

't was maar een vraag :P

[ Voor 85% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-07-2006 22:29 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik mail je morgen eventjes Klaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ing._Buttje schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:24:
Euh :X

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Heeft iemand ook ervaringen met selespeed bakken uit 2000?
Ik kom gemengde ervaringen tegen met google. De een zegt dat selespeed pas goed werkt naar 2000 en een andere weer naar 1999. Ik had een mooie 156 op het oog uit 2000 met 74k en selespeed.
Ik twijfel dus erg over die selespeed. Heeft iemand daar meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Afbeeldingslocatie: http://www.rennfotos.de/galerie/berg/2006/i-berg/Bilder/DSC_6097_jpg.jpg
@ i-berg

[ Voor 6% gewijzigd door DeNB3rt op 27-07-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Oeh specs!!!

Buttje heeft mail trouwens..

Over die selespeed, vanaf 2000 is te doen, of een exemplaar waarbij de bak al een keer gereviseerd is of er dure onderdelen vervangen zijn. Het bakoog breekt wel es af bij de eerste modellen, waardoor er een hele nieuwe bak in moet geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Er staat mij iets bij dat het schakelen bij de eerdere modellen wel eens mislukte of geheel niet meer ging, of haperde, te langzaam, I don't know. Een firmware update heeft dat toen verbeterd meen ik, maar details weet ik niet ...

@Timmert, thanks voor de gegevens. Puur qua rijden is LPG voordeliger, maar dat kon ook bijna niet anders. Als je onderhoud meerekent is het wellicht lood om oud ijzer ..

Ik laat het nog ff in me om gaan. Wellicht kunnen we eens meeten, maar ik wil ik ook dolgraag op mezelf en kan mijn eigen geld ontzettend goed gebruiken voor de huisraad, inrichting. Bovendien, de 90 blijft, zolang hij rijdt, rijdt ie. Verkopen is eigenlijk niet een realistische optie helaas, tenzij ik hem voor 100 euro aanbiedt o.i.d. te bedenken dat ik hem als _sloper_ kocht in 2001 voor Hfl 250 !! O+

Owjah, en hij RIJDT weer, dus dat is altijd goedkoper :) Dit geintje kostte me vrij veel inspanning, maar financiëel misschien 100 euro !! Tjah .. als hij nu heel blijft is dit altijd goedkoper. Hoewel een nieuwe auto met minder rompslomp mij ook wel erg lokt, maar wie zegt dat dat zo zal zijn met een 156 met 200k op de teller? Misschien begint de ellende dan? We'll see ... ik laat het ff wat in me omgaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-07-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik zou niet weten wat er stuk zou kunnen gaan bij mijn 156.. Hooguit een keer een paar draagarmpjes of een schokdemper ofzo.. Verder issie gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Pic :9

Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/7376/alfa147my2007wjv1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
@Buttje, jij had toch ooit eens de stukken met de GTV6 uit James Bond Octopussy geknipt? Zou je die nog eens kunnen posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Neuh, gewoon geleeched op een website .. maar heb hem nog wel ergens!

Heeeeeeel erg gave scene is dat :)

Moet ff zoeken als ik weer thuis ben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
* ephymerous wil die ook :>

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ow trouwens, als aanvulling op mijn Alfa 155 verhaaltje nog wat leuke alfa-kwaaltjes:
- Richtingaanwijzer tikt onregelmatig
- Soms blijft richtingaanwijzer een minuut ofzo naar links uitslaan.
- Het lampje van de accu brand nadat je gestart hebt, totdat je boven de 1000 toeren uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 13-09 23:23

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Volgens mij heeft de laatste te maken met een minder fijne dynamo.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Klopt... de eerste 2 is waarschijnlijk het relais dat de hik heeft

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Na een maandje ofzo wilde ik de 156 weer eens vol in haar staart trappen. Een rustig stukje A27 tussen Waterlandseweg en A6 opgezocht en gassen maar. Echter rond 150kmpu begon de 1.9 JTD zich te inhouden om vervolgens bij 160kmpu te stoppen met vlotjes acceleren :? :X Bij helling af met de wind mee is 170kmpu nog wel aan te tikken, maar dan ook echt niet meer dan dat. En dat terwijl ik rond mei nog met gemak 210kmpu op teller kreeg.

Het viel me trouwens al eerder op dat bij het acceleren vanuit bijna-stilstand in de tweede versnelling minder soepel gaat, ik voel daarbij ook voor een korte tijd lichte schokken in de stuur/gaspedaal. Dit valt iets meer op wanneer de airco aanstaat, ook in de 1e versnelling. Ik dacht eerst aan de koppeling, maar deze lijkt me na wat testjes wel in orde. Hard optrekken in hoge toeren is geen probleem en de motor slaat netjes direct af wanneer ik de koppeling op laat komen bij de hoogste versnelling met handrem aangetrokken, allemaal zonder vreemde trillingen in het koppelingspedaal ofzo. Daarnaast lijkt het me sterk dat een beperking in de topsnelheid door een versleten koppeling komt, al helemaal als de auto tot en met 140kmpu prima acceleert.

Het verbruik is trouwens niet toegenomen, dus aan de LMM hoeft het niet te liggen. Denk ik.

Enig idee? Is een van de filters en/of inlaat/uitlaat buizen ernstig verstopt of is er meer aan de hand?

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 29-07-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Toch zeg ik LMM. Hij meet minder lucht en spuit dus ook minder in = minder prestaties en dus ook minder verbruik. Trek de stekker er eens af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Kan misschien ook te maken hebben met de buitentemperatuur in combinatie met een defect?
Want met deze warme temperaturen loop mijn alfa ook al gauw 20 km/h langzamer op zijn top.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Specht schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:45:
Kan misschien ook te maken hebben met de buitentemperatuur in combinatie met een defect?
Want met deze warme temperaturen loop mijn alfa ook al gauw 20 km/h langzamer op zijn top.
Heb jij wel een fatsoenlijke luchtinlaat? Met de Pipercross heb ik nergens last van :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

ephymerous schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:46:
[...]

Heb jij wel een fatsoenlijke luchtinlaat? Met de Pipercross heb ik nergens last van :)
Mwa ik heb een "tijdelijke" luchtslang lopen vanaf de bumper naar de korte buis op het luchtfilterhuis, zit allemaal nogal provisorisch vastgemaakt, dus zal wel minder efficient zijn als zo'n pipercross.
Ik merk iniedergeval duidelijk verschil in topsnelheid tussen een temperatuur van 0 graden of 20 graden, dus met temperaturen van 30 graden of meer scheelt dat ook behoorlijk.
Al was het alleen maar omdat er minder zuurstof in de lucht zit.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Timmert schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:09:
Toch zeg ik LMM. Hij meet minder lucht en spuit dus ook minder in = minder prestaties en dus ook minder verbruik. Trek de stekker er eens af.. :)
Kan dat zomaar? Ook al trek ik bij wijze van test eens lekker door? En waar vind ik die stekker precies?

Vandaag ook weer, de auto was sinds lange tijd weer eens helemaal vol beladen (4 personen + 2 honden) en het trekt niet helemaal lekker door vanuit lage toeren, wat het voorheen wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Ik weet niet of ze al een keer gepost zijn, maar dit is de nieuwe Alfa 149: (opvolger van de 147)

Afbeeldingslocatie: http://www.newemotion.it/img/prodotti/motori/motori256g_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newemotion.it/img/prodotti/motori/motori256g_3.jpg

Eerste indruk: Minder "stoer" dan de 147-> kijk naar de koplampen.
Wel weer een zeer apart ontwerp, zoals Alfa ons de afgelopen jaren al vaker heeft voorgeschoteld. Alleen vond bijna iedereen de voorgaande series mooi (147, 159, 166), met deze zal het denk ik anders worden :z

En dan nog de nieuwe 169:

Afbeeldingslocatie: http://www.newemotion.it/img/prodotti/motori/motori261g_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newemotion.it/img/prodotti/motori/motori261g_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newemotion.it/img/prodotti/motori/motori261g_3.jpg

Citroën meets Alfa :P

[ Voor 92% gewijzigd door Mooody op 29-07-2006 23:59 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
BalusC schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:36:
[...]

Kan dat zomaar? Ook al trek ik bij wijze van test eens lekker door? En waar vind ik die stekker precies?

Vandaag ook weer, de auto was sinds lange tijd weer eens helemaal vol beladen (4 personen + 2 honden) en het trekt niet helemaal lekker door vanuit lage toeren, wat het voorheen wel deed.
Ja je kunt die stekker vrij simpel loshalen. Wanneer je hem loshebt gaat hij lopen op z'n noodloopprogramma en functioneert de motor stukken beter als met een brakke LMM. Been there done that met Timmert :P
Mooooody schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:50:
Ik weet niet of ze al een keer gepost zijn, maar dit is de nieuwe Alfa 149: (opvolger van de 147)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Definitief? Ik moet aan iets denken bij die achterlichten al weet ik niet wat.. En die 169, tsja, geen idee wat ik daarvan moet vinden :/

[ Voor 75% gewijzigd door J0YR1D3R op 29-07-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

J0YR1D3R schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:53:
[...]

Ja je kunt die stekker vrij simpel loshalen. Wanneer je hem loshebt gaat hij lopen op z'n noodloopprogramma en functioneert de motor stukken beter als met een brakke LMM. Been there done that met Timmert :P

[...]

Definitief?
Vrij definitief dacht ik.

Achterlichten vond ik zelf nog meevallen, een beetje "gejat" van de Brera. De koplampen en vooraanzicht zijn spuuglelijk

[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 29-07-2006 23:59 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nee, geef mij dan maar een Brera Spider:

Afbeeldingslocatie: http://www.newemotion.it/img/prodotti/motori/motori241g_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newemotion.it/img/prodotti/motori/motori241g_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newemotion.it/img/prodotti/motori/motori241g_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newemotion.it/img/prodotti/motori/motori241g_4.jpg

Aan deze auto klopt alles wel. De brera coupé was iets te "dik" na mijn smaak.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 30-07-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Mooooody schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:56:
[...]

Vrij definitief dacht ik.

Achterlichten vond ik zelf nog meevallen, een beetje "gejat" van de Brera. De koplampen en vooraanzicht zijn spuuglelijk
Is niks definitiefs aan... die 149 pics zijn fotosoep werk, en die 169 is een conceptcar uit 2003 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Oh, dan is mijn Italiaans niet zo goed dus :P

Die nieuwe Spider komt er wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Mooooody schreef op zondag 30 juli 2006 @ 10:37:
Oh, dan is mijn Italiaans niet zo goed dus :P

Die nieuwe Spider komt er wel :?
Spider zit je juist, die 2 andere niet :P
Dit komt veel dichter in de buurt van wat de 149 gaat worden vast: http://img335.imageshack....gemarchionne1756li7os.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Dupje op 30-07-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nou, dan mag ik helemaal niet hopen. Dat lijkt wel een Daihatsu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

* BalusC had de motorkap even open. Maar ik kan op de 1.9 JTD helaas niks vinden wat ook maar een beetje op een LMM lijkt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f5ede5871fdca70c5a129e91b81790bb/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/856428be863a77d117ae4e6d3bde7c33/thumb.jpg

Op de 156 forum staat wel een FAQ: http://www.alfaromeo156cl...ion=display;threadid=2915
Maar de pics zijn helaas van een TS resp 2.4 JTD.

[ Voor 36% gewijzigd door BalusC op 30-07-2006 13:52 . Reden: pics ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Bij je inlaattraject (vanaf je luchtfilter) richting het inlaat spruitstuk heb je vanzelf een stekker in de buis zitten... kan niet missen...

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken.
Log hieronder in of klik op deze link om jezelf vrijblijvend te registreren op het Alfa Romeo 156 Club forum
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Nou natuurlijk de grote vraag: BalusC, maakt het uit? :) Je merkt echt een groot verschil als je normaal net aan de 160 haalt hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het maakte inderdaad enorm veel uit. De motor voelt véél responsiver aan, zelfs vanuit stationair, maar lijkt tegelijk ook een iets rauwere loopcultuur te hebben (althans, dat is wat ik via de stuur kan voelen). Ik had de oprit vanuit stilstand (stoplicht) op de veluwedreef te Almere naar de A6 richting Lelystad gebruikt als referentie. Vol accelerend kwam ik met LMM nog ingeschakeld met ~110kmpu bij de eerste onderbroken streep. Nadat ik de LMM had losgekoppeld kwam ik op ~140kmpu. OMG 8)7 En zij trekt ook nog fier door tot 180kmpu (harder was ff niet nodig/mogelijk) en toen wist ik genoeg :Y)

Ivm de rauwere loopcultuur, de eventuele hogere verbruik en allerhande onverwachte gevolgen had ik bij thuiskomst de LMM maar weer aangekoppeld. Ik zal eens kijken of ik het ding zelf kan schoonmaken met een of ander alcohol.

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 30-07-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Mooie test d:)b

Je begint je meteen af te vragen wrom dat gekke ding er eigenlijk op zit 8)7
Clithopias schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:18:
@Buttje, jij had toch ooit eens de stukken met de GTV6 uit James Bond Octopussy geknipt? Zou je die nog eens kunnen posten...
Et voilá !

James Bond - Octopussy - Starring Alfa GTV6 (8.5 MB) _o_

En dat geluid is in tegenstelling tot zovele andere films uit die periode nu een keer WEL 100% origineel GTV6 geluid! O+

/me vanmiddag kop van 90 nagetrokken heeft, en nieuwe klepdekselpakking ertussen

.... nadat ik gezien had hoe Ferrari oppermachtig en onbedreigt naar een 1-2tje reed d:)b _o_

[ Voor 28% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-07-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

ing._Buttje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:40:
Mooie test d:)b

Je begint je meteen af te vragen wrom dat gekke ding er eigenlijk op zit 8)7
Ja, ik eigenlijk ook :X Het motormanagement kan het schijnbaar prima zelf af.

Zo'n LMM lijkt me alleen gunstig voor je verbruik en wellicht ook voor de gezondheid van de motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

De escort van een vriend van mij liep niet meer zonder. Dus kennelijk is het toch nodig?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
BalusC schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:46:
[...]
Ja, ik eigenlijk ook :X Het motormanagement kan het schijnbaar prima zelf af.

Zo'n LMM lijkt me alleen gunstig voor je verbruik en wellicht ook voor de gezondheid van de motor?
Zoals ik al eerder zei kun je ook best zonder rijden :) Voor zover ik het weet van Timmert gaat ie dan op het noodprogramma lopen en houdt de default waardes aan. Volgens mij moet het gewoon goed gaan, maar beter scoor je een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Een diesel kan je (uit nood) prima zonder LMM laten rijden.
Een benzine motor daar in tegen gaat een stuk harder protesteren. Vaak is daarbij het resultaat dan: "Of hollen, of stilstaan"

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Mijn TS kan iig op benzine niet zonder, want dan spuit hij niet meer in omdat hij geen flauw benul heeft hoeveel lucht hij binnen krijgt.

Op LPG dan weer wel maar da's dan ook geen computergestuurde inspuiting maar 't wordt puur op vacuüm naar binnen getrokken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-07-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

J0YR1D3R schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:49:
[...]

Zoals ik al eerder zei kun je ook best zonder rijden :) Voor zover ik het weet van Timmert gaat ie dan op het noodprogramma lopen en houdt de default waardes aan. Volgens mij moet het gewoon goed gaan, maar beter scoor je een nieuwe ;)
Waarom zit er dan überhaupt een LMM in een dieselmotor? Is dat alleen gunstiger voor het verbruik?

Anders ga ik bij wijze van proef maar eens een volle tank zonder LMM proberen te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Die LMM zit er in om te zorgen dat je een optimale lucht/brandstofverhouding krijgt. Met de stekker eraf gaat ie op een noodprogramma met default waarden, dat werkt prima, maar niet optimaal :)

Om de boel zo optimaal mogelijk te laten lopen heb je je LMM echt wel nodig.. Schoonmaken is trouwens niet echt effectief. Het ding werkt met een hittedraadje, en die slijt gewoon. Niet zozeer viezigheid ofzo, maar gewoon slijtage. Een nieuwe kost ~150 euro bij Tuynder in Nootdorp, ik had echter de mazzel dat ik er eentje van een Marea kon kopen via marktplaats. Dat kostte me 5 tientjes en een half uurtje om de boel om te modden omdat ie niet exact paste. Werkt perfecto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
ing._Buttje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:40:
Et voilá !

James Bond - Octopussy - Starring Alfa GTV6 (8.5 MB) _o_

En dat geluid is in tegenstelling tot zovele andere films uit die periode nu een keer WEL 100% origineel GTV6 geluid! O+
Super _/-\o_
Imho klinkt de 2,5 liter het mooist, toen jij meedeed met rijden en glijden op zandvoort was er ook GTV6. Kreeg gewoon kippevel van het geluid :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik heb nog een ander _heel_ mooi filmpje van een getweakte GTV6 op Spa Franchorchamps! .. maar dies 60 MB!! Ik zal nog wel eens even kijken of ik nog wat ruimte fixen kan vanaaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

* FMS is weer es terug vande Spa 24h GT race.

Jammerlijk genoeg geen WTCC dit jaar, dus ook geen alfas of monica :'(

Kan wel vertellen dat de F430 de beste soundtrack heeft van alle GT autos. :9 Fotos volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
ing._Buttje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:44:
Ik heb nog een ander _heel_ mooi filmpje van een getweakte GTV6 op Spa Franchorchamps! .. maar dies 60 MB!! Ik zal nog wel eens even kijken of ik nog wat ruimte fixen kan vanaaf :P
Die heb ik volgens mij al, 3 liter V6 vrijwel ongedempt. Heb er ook een filmpje van op een ander circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Idd, gijze GTV6 met Zender kit en velgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Even wat foto's gemaakt met mijn nieuwe foto-speeltje :)

Afbeeldingslocatie: http://62.58.172.77/for/files/img_5695_273.jpg

Afbeeldingslocatie: http://62.58.172.77/for/files/img_5687_180.jpg

Afbeeldingslocatie: http://62.58.172.77/for/files/img_5713_232.jpg

Afbeeldingslocatie: http://62.58.172.77/for/files/img_5725_394.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Zuignap power :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
zo... terug van 2 weken frankrijk... wat is dat toch een 3e wereldland zeg :p

wel paar alfa's gezien, enkel 33je, paar 156s en een nl 155 tegenover op de camping...

voor de rest te nationalistisch en egoistisch land... en ong 2300km gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
Mooooody schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:50:

[afbeelding]

[afbeelding]

Eerste indruk: Minder "stoer" dan de 147-> kijk naar de koplampen.
Wel weer een zeer apart ontwerp, zoals Alfa ons de afgelopen jaren al vaker heeft voorgeschoteld. Alleen vond bijna iedereen de voorgaande series mooi (147, 159, 166), met deze zal het denk ik anders worden :z

En dan nog de nieuwe 169:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Citroën meets Alfa :P
de eerste fotos zijn wel hele slechte fotosjopjes
en daaronder zijn aangepaste bugatti fotos...

kwilde het toch even kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Alfisti schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:16:
Even wat foto's gemaakt met mijn nieuwe foto-speeltje :)
Gave foto's, kan je ook andere auto's (Alfa's :P) die rijden een beetje goed fotograveren?

Moet het ook even hier kwijt, eerste motorblok dat ik ooit in elkaar heb gezet doet het ook nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Clithopias schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:03:
[...]

Gave foto's, kan je ook andere auto's (Alfa's :P) die rijden een beetje goed fotograveren?

Moet het ook even hier kwijt, eerste motorblok dat ik ooit in elkaar heb gezet doet het ook nog :9
extra auto + chauffeur en je bent er al :)

Complimenten trouwens voor je sleutel-vaardigheden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

We zullen maar niet beginnen over mijn sleutelvaardigheden denkik :P

'k bedoel, hoeveel mensen hebben ieder boutje en moertje aan hun auto zeker minimaal 1x los en vastgedraaid ?!? :D

Vooral de motor kan ik onderhand wel dromen O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 31-07-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Alfisti schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:16:
Complimenten trouwens voor je sleutel-vaardigheden :D
Zo moeilijk is het niet, zijn alleen zoveel dingetjes waar je op moet letten bij een motorblok. En je hebt wel wat gevoel en inzicht nodig.
ing._Buttje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:26:
'k bedoel, hoeveel mensen hebben ieder boutje en moertje aan hun auto zeker minimaal 1x los en vastgedraaid ?!? :D
Bij gebrek aan auto->motor. Trek onderhand alles blindelings uit elkaar, gooi het op een grote hoop om het een maand later zo weer in elkaar te schroeven. Moet er wel bij zeggen dat mijn geheugen met dit soort dingen opeens optimaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe

je vergeet dat je ook ieder boutje en moertje op foto gezet hebt... en hier gepost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hoe kon ik dat nou vergeten?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Vervang auto door motorfiets dan heb ik eenzelfde motorfietstype 5 keer uit elkaar gehaald. En dan nog eens zonder het raadplegen van het boek voor de momenten of aandraaivolgordes bij de 2de keer.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

owjah, ik moet bekennen dat ik de versnellingsbak nog niet zelf uitelkaar en inelkaar gezet heb. Verder dan het differentiëel met bijbehorende 2 + 3/4e + 1/2e sateliet tandwielen hoefde ik niet te gaan O-)

edit:
ow, en die keer dat de bakzender kapot gegaan was O-)

.. maar daar kon ik dan weer niets aan doen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/90/BakEllende/low/oops_03.jpg

Alle eer voor de werkzaamheden die hiervoor verricht moesten worden gaat naar mijn broer, uiteraard veelvuldig toegejubeld door ondergetekende Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/hoela.gif

[ Voor 55% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-08-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Nieuwe Gearbox:

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/9/f2060bb99d124652368e7e7d99f9c7a9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

± !!! :9~

[ Voor 58% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-08-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Automaat............ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
2.4 20v JTDm 200pk/400nm + Q-tronic = :9 Dat lijkt me echt een serieus fijne auto.

Vandaag overigens in dit ding gereden:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/Foto/Punto/62125077_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/Foto/Punto/62125077_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/Foto/Punto/62125077_5.jpg

Mijn god, wat trekt dat hard :) Het is een Grande Punto 1.9 JTDm 130 pk (voor de kenners een iets aangepast blok als in de 147 JTDm 8v 120pk) Ware het niet dat het beestje een behandeling heeft gehad van Squadra en nu op zo'n 160-165pk en 330nm uitkomt in plaats van de al niet misselijke 130pk/280nm standaard. Bedenk maar eens wat dat doet op 1180kg ;)

Wat gaat dat ding hard zeg..dit is een van de weinige jtd's die ik gereden heb die ook onder de 2000 toeren gewoon nog een beetje thuis is en er van tussen gaat. Overal power en trekkracht genoeg. Ze moeten alleen nog even de geluidsisolatie fixen bij Fiat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:32

Yoda

Can you feel it?

Fijne stad Rotterdam,.... |:( |:( |:(

Kom ik vanochtend dit weer tegen,....arrghhhh

Auto zat gewoon nog dicht. Dashboard kastje staat tegenwoordig altijd open, ligt niks in, valt niks te halen, waarom nou weer?

Lijers die niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven,.... :(

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/forum/images/ruit1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/forum/images/ruit2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/forum/images/ruit3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llouizzz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
Heiligschennis!!

Je moet al een raar iemand zijn als je dit tof vind en als je dit doet voor de lol... Zielig gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Tering, das geen grap meer..

Niet helemaal Alfa Romeo, maar wel een beetje: mijn hemel wat is een Grande Punto 130pk JTDm + Squadrachip een kanon :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Punto is een mooi ding inderdaad.
Maar ik zou wachten totdat de 1.6 16v turbo er is.... Tenminste er schijnt nog een gti/abarth versie te komen met 180 pk ofzo... :9
Overigens klopt het gewicht niet helemaal wat jij zegt, zijn natuurlijk weer nederlandse belastingkilo's dus volgens mij zit je met die 1.9 jtdm al gauw in de buurt van de 1300 kg. :o

hoop overigens dat Alfa die automaat een stuk beter maakt als die nu in de Fiat Croma ligt, want die automaat is matig... vooral met stadsverkeer vind ik het echt helemaal niks. :X
Yoda schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:37:
Fijne stad Rotterdam,.... |:( |:( |:(

Kom ik vanochtend dit weer tegen,....arrghhhh
Zwaar klote... succes met de afhandeling/reparatie etc... :|

[ Voor 50% gewijzigd door Specht op 01-08-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Die automaat is voor L0z3rs ... ± is the way to go!! :9~

Ook wel Q-tronic genoemd idd ;)

WTF !?!? Ligt het nou aan mij of zitten de ± verkeerd om ?!?!?!?? 7(8)7
Als je optrekt en je wilt opschakelen wordt je in de stoel gedrukt naar achteren toe, logisch is het dan dat je de pook naar je toe trekt om OP te schakelen. Bij het remmen leun je voorover, dus moet je de pook van je af duwen om OMLAAG te schakelen ..................... a la DTM / ITC / WTCC / BTCC

[ Voor 64% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-08-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Specht schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:19:
Overigens klopt het gewicht niet helemaal wat jij zegt, zijn natuurlijk weer nederlandse belastingkilo's dus volgens mij zit je met die 1.9 jtdm al gauw in de buurt van de 1300 kg. :o
Belastingkilo's :? Die 1180kg is gewoon het wagengewicht hoor, ik weet niet wat dat met belastingkilo's te maken heeft? :P Overigens is die 1.6 turbo nog zo zeker niet, volgens directeur Luca de Meo worden het twee 1.4 turboversies met 120 en 150pk. Daarnaast komt er misschien nog een 150pk multijet en een abarth versie die beide 1.4's voorbij streeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Vanmiddag op de A28 een Alfa 159 Q4 gezien... Damm :9 :9

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

J0YR1D3R schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:24:
[...]

Belastingkilo's :? Die 1180kg is gewoon het wagengewicht hoor, ik weet niet wat dat met belastingkilo's te maken heeft? :P Overigens is die 1.6 turbo nog zo zeker niet, volgens directeur Luca de Meo worden het twee 1.4 turboversies met 120 en 150pk. Daarnaast komt er misschien nog een 150pk multijet en een abarth versie die beide 1.4's voorbij streeft.
Nou ja het leeggewicht hier in nederland is anders als in andere landen...
Mijn alfa weegt "hier" 1234 kg, maar exact dezelfde weegt in zwitserland 1375 kg...

Heb overigens apex verlagingsveren gekocht. :)
Klopt het dat je die eigenlijk pas kunt monteren als je 17" velgen hebt ivm drempels etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Het gewicht wordt ook wel eens naar beneden gebracht om net in de belasting schaal te passen. Naar mijn weten is het zo dat als je een lege auto op de weegschaal zet, moet er het zelfde uitkomen als op je kenteken bewijs.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Fotootje van mijn 147:

Afbeeldingslocatie: http://www.qoox.nl/files/alfa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.qoox.nl/files/alfa2.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 02-08-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Mooie 147 :9
Specht schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:11:
[...]

Nou ja het leeggewicht hier in nederland is anders als in andere landen...
Mijn alfa weegt "hier" 1234 kg, maar exact dezelfde weegt in zwitserland 1375 kg...

Heb overigens apex verlagingsveren gekocht. :)
Klopt het dat je die eigenlijk pas kunt monteren als je 17" velgen hebt ivm drempels etc?
Maakte hier niets uit. Maar sowieso, de diameter van de velg + band moet nagenoeg gelijk blijven dus veel zal het nooit uitmaken ;)

Wat ik wel vreemd vind is dat sinds de montage van een VPB mijn 155 aanloopt bij maximaal insturen, en dat word helemaal erg als dat om een drempel oid is, daarvoor was dat nooit het geval :?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
dingejte voor cam van marktplaats geplukt... moet alleen nog wachten tot ik 52mm meuk op me cammetje kan schroeven, nu ist nog vasthouden...

Afbeeldingslocatie: http://roel.vitality-show.nl/alfa/155fish1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://roel.vitality-show.nl/alfa/155fish2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://roel.vitality-show.nl/alfa/155fish3.jpg

een deze dagen 155 maar weer eens promoten op diverse verkoopsites.. en ga dan lekker tijdje fietsen en waarschijnlijk wat meer tijd aan fotografie besteden, cursusje en wat beter spul enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
http://www.italiaspeed.co...london/gallery_2/102.html

Inpakken hoeft niet, neem 'm zo wel mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Coole bak :) Van Tom overgekocht? :+ Wat voor motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Leuke pic:

Afbeeldingslocatie: http://msn.autoweek.nl/images/myreview/480/13524-1.jpg?cache=no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Mmm ik denk dat ik dan toch maar de GT 3.2 v6 pak, kan ik em gelijk langsbrengen bij Autodelta voor een leuke moterconversie (opboren naar 3.7 of een turbo erop, of beide als dat kan). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Specht schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:56:
[...]

Mmm ik denk dat ik dan toch maar de GT 3.2 v6 pak, kan ik em gelijk langsbrengen bij Autodelta voor een leuke moterconversie (opboren naar 3.7 of een turbo erop, of beide als dat kan). :P
Snel rijden boeit me niet meer zo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

BalusC schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:53:
[...]

Coole bak :) Van Tom overgekocht? :+ Wat voor motor?
Nee, niet van Tom gekocht :)

Het is een 1.6 veloce in, dus 120pk. Dat was voor mij de gulden middenmoot. Een gewone 1.6 was merkbaar trager en niet veel zuiniger, een 2.0 was maar een fractie sneller en aanzienlijk minder zuinig.....

Verder heb ik net zo lang gewacht met de aankoop totdat ik de "ultieme" uitvoering tegenkwam. (metallic black, beige bekleding, 1.6 veloce, distinctive uitvoering, 17" velgen, >2001, <80.000 km. en onder een bepaalde prijs ;) Daarbij had ik ook nog eens de mazzel dat hij perfect in de lak zit en er zgan uitziet van de binnenkant.....

Hier nog een pic van een paar dagen geleden: (klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://www.qoox.nl/files/alfa4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Feli !! d:)b

erg nice!
wOEi _o_

Is die er ook Hi-res????? :P

/me een 5cm grotere radiateur van een TS in de 90 knutselen gaat zaterdag 8-)

[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-08-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

ing._Buttje schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:53:

/me een 5cm grotere radiateur van een TS in de 90 knutselen gaat zaterdag 8-)
extra koeling _/-\o_

Erg fraaie 47'er trouwens :*)

* Alfisti heeft setje andere 17 inchers ( MSW Mugello ) opgehaald :D

Ze worden alleen nog even gericht en dan gaan ze onder de Q4 :)

Afbeeldingslocatie: http://62.58.172.77/for/files/mijn_nieuwe_velgen_278.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hmmm .. ik ben heel benieuwd hoe dit zal gaan staan :/

.. de huidige kicken best-wel ass anders :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mooie wagen ja die 147... :P alleen ehm..zie ik nu iets van een trekhaak eronder? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Iemand eigenlijk ervaring met de 147 2.0 Twinspark, wat is een betere keuze, 1.9 JTD of 2.0 T.Spark, zowel qua performance(beetje sportief), als degelijkheid, als land mee gaan.
3.2 GTA vind ik net te duur, 1.6 lijkt me net te weinig power voor een 147.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik zeg gechipte JTD 16v @ 172pk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

ing._Buttje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 00:10:
hmmm .. ik ben heel benieuwd hoe dit zal gaan staan :/

.. de huidige kicken best-wel ass anders :9
Afbeeldingslocatie: http://62.58.172.77/artc155register/files/lelystad_1_841.jpg

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Vette shizzle :)

Ik heb trouwens gister m'n contract getekend bij m'n nieuwe werkgever, Falco Amsterdam. Dat betekent dat ik vanaf de 15e Fiats ga verkopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
* eX0duS is misschien vandaag nieuwe eigenaar van een Alfa 146 2.0 TI. :) Vandaag even kijken, mooie champagne kleur (zie je bijna niet), ben benieuwd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Gaaaaf. Issie van '97?

edit: deze?

[ Voor 63% gewijzigd door Timmert op 05-08-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Die ja. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Aight! schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 04:22:
Iemand eigenlijk ervaring met de 147 2.0 Twinspark, wat is een betere keuze, 1.9 JTD of 2.0 T.Spark, zowel qua performance(beetje sportief), als degelijkheid, als land mee gaan.
3.2 GTA vind ik net te duur, 1.6 lijkt me net te weinig power voor een 147.
De GTA van Peter is er ook nog (geloof ik), die is amper op de weg geweest eigenlijk altijd door 'm gebruikt als 3e auto... (mafkees). Aanschafprijstechnisch best wel een interessante wagen.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

.. als boodschappenwagen :P

@Timmert: feli !! _o_

@eX0duS: feli !! _o_

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.