Er staat mij iets bij dat het schakelen bij de eerdere modellen wel eens mislukte of geheel niet meer ging, of haperde, te langzaam, I don't know. Een firmware update heeft dat toen verbeterd meen ik, maar details weet ik niet ...
@Timmert, thanks voor de gegevens. Puur qua rijden is LPG voordeliger, maar dat kon ook bijna niet anders. Als je onderhoud meerekent is het wellicht lood om oud ijzer ..
Ik laat het nog ff in me om gaan. Wellicht kunnen we eens meeten, maar ik wil ik ook dolgraag op mezelf en kan mijn eigen geld ontzettend goed gebruiken voor de huisraad, inrichting. Bovendien, de 90 blijft, zolang hij rijdt, rijdt ie. Verkopen is eigenlijk niet een realistische optie helaas, tenzij ik hem voor 100 euro aanbiedt o.i.d.
te bedenken dat ik hem als _sloper_ kocht in 2001 voor Hfl 250 !!
Owjah, en hij RIJDT weer, dus dat is altijd goedkoper

Dit geintje kostte me vrij veel inspanning, maar financiëel misschien 100 euro !! Tjah .. als hij nu heel blijft is dit altijd goedkoper. Hoewel een nieuwe auto met minder rompslomp mij ook wel erg lokt, maar wie zegt dat dat zo zal zijn met een 156 met 200k op de teller? Misschien begint de ellende dan? We'll see ... ik laat het ff wat in me omgaan.
[
Voor 21% gewijzigd door
Alfa Novanta op 27-07-2006 20:26
]