[Ervaringen] Asus A6 serie deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 19.855 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:08
Eh, geen idee. Ik weet wel dat hij gewoon een normale 15,4" is. Ik heb een sleeve van CaseLogic waarin hij met gemak in past. Ik houd nog een beetje over, dus misschien nog wel iets kleiner dan een standaard 15,4".

Ik zal bij mijn review wel foto's maken waarop je hem qua grootte kan vergelijken met andere voorwerpen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik vooral benieuwd naar ben is de dikte van de laptop. 3 tot 3,5 cm is wel normaal geloof ik.
Oja steekt bij jou de accu er ook aan de achterkant uit, net als bij die review?
Zet je je review trouwes bij de productsurvey? Das wel zo handig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nope, alleen de 9-cell accu steekt uit. In Nederland krijg je een 6-cell accu, die steekt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 17:38
Zijn er meer mensen met problemen met WLAN verbinding met bijvoorbeeld de Asus A6Vm/Z92Vm? Mijn verbinding valt steeds weg terwijl die ontzettend handige Intel tool gewoon blijft volhouden dan ik een uitstekende verbinding heb. Het ligt echt niet aan router want met een andere laptop werkt het hier op dezelfde plek gewoon perfect en het is op meerdere AP's.

Edit: Na het uitzetten van de energiebesparingsfuncties lijkt het probleem opgelost alhoewel de ontvangst nogsteeds niet geweldig is.

[ Voor 15% gewijzigd door thys op 07-08-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Ik weet niet of het dezelfde tool is bij mijn laptop, maar ik gebruik m niet. Vind hem juist helemaal niet handig omdat het kreng steeds probeerde te schakelen naar het onbeveiligde WLAN netwerk van de acherburen.

Gewoon via de standaard windows manier werkt het prima op mn A6T

[ Voor 13% gewijzigd door B-Buster op 07-08-2006 00:28 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb misschien een beetje een raar verzoekje... Maar ik ga over 45minuten voor een weekje op vakantie, en ik kan dan niet op GoT komen. Kan wel m'n email checken (neem PocketPC mee) en vroeg me af of iemand me zou kunnen mailen als de prijsdalingen bij Laptops 4u van de A6T er door zijn. Als dat deze week uberhaubt al gebeurt.

Zou het zeer op prijs stellen als iemand me dat even meedeelt op j_berkenbosch[at]planet.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Geen probleem, maar het lijkt me heel erg sterk dat dat de aankomende week gaat gebeuren om eerlijk te zijn. Denk dat het nog dezelfde prijs is als je terug bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik denk dat ik de Asus A6T-AP008B ga aanschaffen deze week.

Zijn er nog mensen die hier slechte ervaringen mee hebben? En kan iemand misschien wat foto's ervan schieten. Ik kan nergens een foto met detail van deze laptop vinden en de winkels hebben ze ook niet op voorraad ivm kans op prijsdalingen.

Google, asus website forums etc kan ik er geen foto's van vinden, dus mocht iemand deze laptop hebben en wat foto's ervan willen maken zou dat heel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Kijk eens wat eerder in dit topic, daar staat ergens een link naar een aantal HQ foto's van de laptop.

Negatieve punten kan ik niet opnoemen. Hij wordt behoorlijk warm maarja dat wordt elke laptop met deze specificaties.

Gisteren overigens Flatout 2 erop geinstalleerd en een uur zonder enig probleem op hoge instellingen zitten spelen. Echt leuk dat dat allemaal zo mooi erop draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:03:
Waar ik vooral benieuwd naar ben is de dikte van de laptop. 3 tot 3,5 cm is wel normaal geloof ik.
Oja steekt bij jou de accu er ook aan de achterkant uit, net als bij die review?
Zet je je review trouwes bij de productsurvey? Das wel zo handig :9
Review: MarcoC in "Ervaringen Compal HEL80-02"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:07:
...Google, asus website forums etc kan ik er geen foto's van vinden, dus mocht iemand deze laptop hebben en wat foto's ervan willen maken zou dat heel mooi zijn.
Op internet zijn er genoeg foto's te vinden hoor, maar ik kan je er ook wel n stel (55 :) )via de mail sturen, als je even je mail doorgeeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glink
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
B-Buster schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:11:

Gisteren overigens Flatout 2 erop geinstalleerd en een uur zonder enig probleem op hoge instellingen zitten spelen. Echt leuk dat dat allemaal zo mooi erop draait.
En na dat uur? Of gewoon maar een uur geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Na een uur had ik er ff genoeg van :+

Zal vanavond of morgen wel eens wat langer proberen, maar ik verwacht daar weinig bijzonders van. Als ie het een uur kan dan kan ie het ook 2 uur.

Het is overigens wel zo dat ie bij zo'n spel beter aan de adapter kan zitten. Op accu zijn de prestaties dan wel merkbaar minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Oh ik heb nu high res plaatjes gevonden inderdaad. Toch niet goed genoeg gezocht. Toch bedankt voor het aanbieden van plaatjes.

[ Voor 82% gewijzigd door Damocles.NL op 07-08-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
Damocles.NL schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:30:
Oh ik heb nu high res plaatjes gevonden inderdaad. Toch niet goed genoeg gezocht. Toch bedankt voor het aanbieden van plaatjes.
Kan je de link posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was je mailadres nou, ik wilde ze net verzenden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ehv_BramBo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 00:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
http://www.gerwinhoogsteen.nl/laptop/

Hier zijn een aantal plaatjes te vinden van de asus A6T AP008B

Maar is het trouwens een groot verschil tussen de TL52 en de TL60 processor? En er zit een 1.6 ghz processor dus in. Met wat voor desktop processor kan je dat vergelijken? Dus laptop = 1.6 ghz = gelijk aan desktop intel 3.4 ghz bijvoorbeeld. Ik heb in me desktop een AMD athlon 64 4200X2 zitten, komt het daarbij in de buurt?

Ik had een paar pc zaken gebeldmaar die konden me daar niks over vertellen en zeiden het zelf ook wel te willen weten :)

[ Voor 77% gewijzigd door Damocles.NL op 08-08-2006 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSeb
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:06
Damocles.NL schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:52:
http://www.gerwinhoogsteen.nl/laptop/

Hier zijn een aantal plaatjes te vinden van de asus A6T AP008B

Maar is het trouwens een groot verschil tussen de TL52 en de TL60 processor? En er zit een 1.6 ghz processor dus in. Met wat voor desktop processor kan je dat vergelijken? Dus laptop = 1.6 ghz = gelijk aan desktop intel 3.4 ghz bijvoorbeeld. Ik heb in me desktop een AMD athlon 64 4200X2 zitten, komt het daarbij in de buurt?

Ik had een paar pc zaken gebeldmaar die konden me daar niks over vertellen en zeiden het zelf ook wel te willen weten :)
In Sisoft Sandra 2007 presteert de TL-52 ongeveer tussen een Pentium D 820 en 830 in (Dualcore P4 op 2.8 - 3.0 GHz). Er zijn trouwens al een aantal benches gepost van de A6T eerder in dit topic.

Helaas is het niet zo dat een 1,6 GHz TL-52 je 2,2 GHz X2 4200+ bij kan houden. Deze zijn allebei op dezelfde architectuur gebaseerd met als enige (grote) verschil de energiebesparende functies. De TL-52 presteert dus iets minder dan een (1,8 GHz) X2 3800+. Een TL-60 zal dus ongeveer gelijk presteren aan z'n desktopbroertje: de X2 4000+. Het is dus maar de vraag of je het gigantische prijsverschil tussen de TL-52 en de TL-60 (279 euro @ L4U) terugziet in de prestaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks mijn laptop ophalen bij MyCom. Het gaat om de Asus Z92J van 999,-. Ik heb bij de verkoper nagevraagd hoe het zit met die Core Duo chip en hij wist me te vertellen dat het om een 'typfout' ging en dat er dus idd een T2300 inzit en geen T2050. Ik heb hem niet gevraagd hoe het dan verder zit en of de aanduiding Z92 ook een typfout is en het in werkelijkheid om een A6J ofzo gaat, maar dat horen jullie straks als ie binnen is. :)

Weet iemand trouwens hoe het zit met de prestaties van de ATI X1600 in vergelijking met de GeForce GO 7300 en 7600, zit ie daar tussenin ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:30:

Weet iemand trouwens hoe het zit met de prestaties van de ATI X1600 in vergelijking met de GeForce GO 7300 en 7600, zit ie daar tussenin ofzo?
ik denk dat hij al eerder gepost is maarja http://kettya.com/notebook2/gpu_ranking.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:30:
Ik ga straks mijn laptop ophalen bij MyCom. Het gaat om de Asus Z92J van 999,-. Ik heb bij de verkoper nagevraagd hoe het zit met die Core Duo chip en hij wist me te vertellen dat het om een 'typfout' ging en dat er dus idd een T2300 inzit en geen T2050. Ik heb hem niet gevraagd hoe het dan verder zit en of de aanduiding Z92 ook een typfout is en het in werkelijkheid om een A6J ofzo gaat, maar dat horen jullie straks als ie binnen is. :)

Op de onderstaande link staat een goeie grafische kaart 'guide' voor notebooks. Als je die doorleest vind je je antwoord denk ik wel.
http://www.notebookreview...=Graphics+Card+Guide+2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nedra schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:40:
[...]

Op de onderstaande link staat een goeie grafische kaart 'guide' voor notebooks. Als je die doorleest vind je je antwoord denk ik wel.
http://www.notebookreview...=Graphics+Card+Guide+2006
Interessant stukje thnx! De X1600 wordt als ongeveer even goed bestempeld als de GO 7600. :P Als je er dan vanuit gaat dat die Core Duo T2300 niet veel onderdoet voor een Turion TL-52 lijkt het me best een goede koop. :)

Stofjas ook bedankt trouwens, volgens die bron liggen ze ook niet ver uit elkaar idd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb men LCD schermpy aan met a6ja gehangen maar ik heb last van "flikkeringen" :(, om de 10 min ofzo flikkert mijn scherm ff (1 "flits"), ook het laptopscherm zelf flikkert om de zoveel tijd ff maar niet op het zelfde moment als mijn LCD :? (het lijkt wel of de powerplay een andere clocksnelheid instelt maar dan niet op de 2 schermen tegelijk (wat niet kan))
ik heb het control pannel al eens afgesloten zodat het niet aan de powerplay kan liggen.
Heeft er nog iemand last van ?? of een eventuele oplossing voor ??

ik heb als extern scherm een samsung syncmaster 930bf op de DVI uitgang hangen.

ook nog ff een vraagje over de wallpapers, kan ik op de 2 schermen een verschillende wall zetten (liefst zonder prog) ik weet dat ik zogezegd mijn scherm kan uitrekken over 2 maar mijn extern scherm is 19" en heeft dus een andere (grotere) resolutie waardoor je dan op mijn laptopscherm kan "scrollen" (zo da als uw mius boven tegen het scherm komt dat het scherm dan opschuift) dit is niet de bedoeling

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe levert mijn A6J een hoop gezeik op, de helft van de functies werkt niet. Volgens MyCom komt dit vaker voor en is het probleem verholpen na een recovery van het systeem, daar ben ik nu mee bezig. Ook is de beloofde bluetooth niet aanwezig, evenmin als de ingebouwde webcam, ik lig daar niet echt wakker van maar vreemd is het wel. Temeer omdat er wel trots een icoontje 'camera' op het apparaat prijkt.

Al met al slechte beurt van Asus dit.

Ben nu bezig met de recovery, kijken wat dat ons brengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Oh heerlijk. Vandaag jarig en wat zou het toch mooi zijn als ik morgen de A6T krijg :)

Wie kan me trouwens vertellen wat voor wireless adapter erin zit? Is bijv aircrack ermee te gebruiken?

[ Voor 38% gewijzigd door Damocles.NL op 09-08-2006 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:35:
Tot nu toe levert mijn A6J een hoop gezeik op, de helft van de functies werkt niet. Volgens MyCom komt dit vaker voor en is het probleem verholpen na een recovery van het systeem, daar ben ik nu mee bezig. Ook is de beloofde bluetooth niet aanwezig, evenmin als de ingebouwde webcam, ik lig daar niet echt wakker van maar vreemd is het wel. Temeer omdat er wel trots een icoontje 'camera' op het apparaat prijkt.

Al met al slechte beurt van Asus dit.

Ben nu bezig met de recovery, kijken wat dat ons brengt...
Op de site van Mycom staat niet dat er een webcam in zit hoor, bluetooth support zou er wel in moeten zitten inderdaad... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er zeer sterk aan te denken om binnen nu en twee weken een A6t aan te gaan schaffen. Wel vroeg ik mij af of het nou al duidelijk is of de exemplaren die Laptops4u in voorraad heeft nou wel of geen bluetooth hebben en of de videokaart nou 256 dedicated geheugen heeft of 128 dedicated en 128 shared. Oh ja, en heeft het zin om gelijk te upgraden naar 2Gb intern geheugen? Verbeterd dat de prestaties bij games en zaken als photoshoppen en tegelijk muziek luisteren, office applicaties draaien en internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 11:37:
Ik ben er zeer sterk aan te denken om binnen nu en twee weken een A6t aan te gaan schaffen. Wel vroeg ik mij af of het nou al duidelijk is of de exemplaren die Laptops4u in voorraad heeft nou wel of geen bluetooth hebben en of de videokaart nou 256 dedicated geheugen heeft of 128 dedicated en 128 shared. Oh ja, en heeft het zin om gelijk te upgraden naar 2Gb intern geheugen? Verbeterd dat de prestaties bij games en zaken als photoshoppen en tegelijk muziek luisteren, office applicaties draaien en internetten?
Mail ze ff over dat bluetooth, ze reageren vaak erg snel op mails. Op de mijne zat het wel en ik ga ervanuit dat het er vanaf nu ook standaard opzit, maar alleen zij kunnen dat bevestigen.

De Go7600 heeft 256mb eigen geheugen. Wordt dus niets van je ram afgesnoept. Of het zinvol is om naar 2 gig te upgraden hangt echt af van wat je ermee doet. Gamen en muziek luisteren kan makkelijk met 1gb. Office is niet zo zwaar dus als je daarmee bezig bent en tegelijk muziek aan hebt en aan het surfen bent is het ook zat.

Mocht je photoshop gebruiken en daarnaast nog willen gamen zou ik het wel overwegen, maar je moet je dan ook wel afvragen of je dat op die laptop tegelijkertijd moet draaien. Je zit uiteindelijk toch met wat beperkende factoren als snelheid van harde schijf en processor.

Ik zou zeggen probeer gewoon ff met 1gb. Je krijgt hem geleverd met 1 geheugenmodule dus je kunt er simpel eentje bijprikken mocht je nog meer willen achteraf.

[ Voor 4% gewijzigd door B-Buster op 09-08-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glink
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 11:37:
Ik heb vandaag mijn laptop gekregen (hij ziet er echt toppiej uit _/-\o_ ) En met bluetooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
glink schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:10:
[...]

Ik heb vandaag mijn laptop gekregen (hij ziet er echt toppiej uit _/-\o_ ) En met bluetooth!
Hier hetzelfde! En geen dag te vroeg, gister is namelijk mijn CRT beeldscherm van m'n desktop kapot gegaan en alles is nu helemaal roze.

Ook bluetooth trouwens!
Later meer

edit: aaah een dooie pixel...gelukkig niets voor niets de dooie pixel garantie afgesloten.

edit2: nee, bedrade asus muis.

edit3: Haha het was geen dooie pixel, het was een vuiltje op het scherm :X haha najah shame on me. Ik ga verder met installeren _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Nedra op 09-08-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Zijn er mensen die weten of de A6T met een draadloze muis geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Positieve geluiden over de A6T, das mooi! Kan een van jullie ook nog ff checken hoe het met het videogeheugen zit? Enne, hebben jullie gewoon de standaardversie van L4U gekocht of nog updates gedaan en zo ja, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 15-09 19:53
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:19:
Positieve geluiden over de A6T, das mooi! Kan een van jullie ook nog ff checken hoe het met het videogeheugen zit? Enne, hebben jullie gewoon de standaardversie van L4U gekocht of nog updates gedaan en zo ja, waarom?
256mb vid geheugen zit er in, mijne bij laptop4you besteld met 8 dagen pixelgarantie. zit bij mij ook blauwtand in en ik speel hl2 op hoogste specs soepel, 70-100fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Damocles.NL schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:54:
Zijn er mensen die weten of de A6T met een draadloze muis geleverd wordt?
muis is klein bedraad optisch laptop muisje dus geen draadloze muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
@Damocies: geen draadloze muis. Je krijgt een soort logitech muisje met asus logo ;)

@Lammiee: neem de moeite mn vorige post te lezen en je weet hoe t zit met dat videogeheugen. Updates zijn verder afhankelijk van je persoonlijke gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik de A6Va bezitters vragen hoe heet hun Seagate Momentus 80GB (4200rpm) schijfje ongeveer wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben eens begonnen met mijn laptopy te undervolten :)
maar zoals ik al erder gelezen heb is de onderste voltwaarde (begrenst door het moederbord) 9.50V

Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a259/stofjas/general.jpg

nu is mijn vraag kan deze grens nog veranderen door andere biosversies, chipset drivers ofiets dergelijks ??
voor de geintreseerde onder ons:
beginwaarde:
Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a259/stofjas/nieundervolt.jpg

resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a259/stofjas/undervolt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-02 22:43
djeejdjeej schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:28:
[...]

thx voor de link, er staat echter geen oplossing voor het probleem helaas. Ik heb de usb muis ook eruit gehad en toen gezocht naar nieuwe hardware e.d. maar hij blijft onzichtbaar. Misschien toch ergens een los contact ofzo. Ik zal komende week eens bellen met de Asus helpdesk.
Ik heb hetzelfde probleem.

Wat was bij jouw de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Edit; nevermind

[ Voor 119% gewijzigd door TommyGun op 15-08-2006 21:12 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:20:
[...]

Op de site van Mycom staat niet dat er een webcam in zit hoor, bluetooth support zou er wel in moeten zitten inderdaad... :P
Op de site niet maar in de folder wel, snap jij het nog? 8)7

De laptop doe het overigens verder prima nu, maar ik ga nog wel even langs om te vragen hoe het nu zit allemaal. 8)7

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 10:53
punisher.nl schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:54:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem.

Wat was bij jouw de oplossing.
ik heb net gebeld met de Asus helpdesk, die gaven na niet al te veel vragen aan dat het waarschijnlijk een defect is. Ik moet hem gaan opsturen ter reparatie... heb de formulieren nu binnen hiervoor. Ben hem dan ca. 7-10 werkdagen kwijt, dat komt wel erg kut uit op het moment, maar ja...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:13:
[...]

Op de site niet maar in de folder wel, snap jij het nog? 8)7

De laptop doe het overigens verder prima nu, maar ik ga nog wel even langs om te vragen hoe het nu zit allemaal. 8)7
Hej 8 pack, ik heb dezelfde laptop gekocht, bij mij zit er wel een webcam/bluetooth nog in. Je moet alleen de drivers van de bijgeleverde cdrom allemaal apart installeren om ze functioneel te maken.

Trouwens, zou jij ook eens kunnen kijken hoeveel geheugen jouw x1600 heeft? 128mb staat in het boekje maar bij 3dmark05 geeft ie daadwerkelijk 256mb aan.

• punisher.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-02 22:43
djeejdjeej schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:25:
[...]

ik heb net gebeld met de Asus helpdesk, die gaven na niet al te veel vragen aan dat het waarschijnlijk een defect is. Ik moet hem gaan opsturen ter reparatie... heb de formulieren nu binnen hiervoor. Ben hem dan ca. 7-10 werkdagen kwijt, dat komt wel erg kut uit op het moment, maar ja...
Dan zal ik maandag eens belllen, bij kom het ook niet uit maar ja beter een goede als een halve.

Is het mogelijk hem zonder hd op te sturen, doen ze daar moeilijk over.

Verwijderd

Ik heb sinds zaterdag een Asus A6M (3200+Sempron)

en als ik het goed heb zit hier ook bluetooth op.
Alleen ik krijg het niet aan de praat.

Als ik Fn+F2 in druk en dan bluetooth aanzet en ik probeer contact te maken met mijn telefoon naar de laptop toe, kent hij hem niet.

Moet ik eerst nog iets installeren?
Of moet ik eerst iets instellen in de laptop?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een redelijke laptop, ik wil onder andere op:
Game, maar hoeft niet op hoogste.
Goed kunnen photoshoppe enz, want ga opleiding beeld en media doen en moet dan ook met photoshop werken.

Zelf dacht ik aan de A6T-AP008-B. http://www.laptops4u.nl/info/a6t-ap008-b-1020.html

Goede vidkaart GeForce Go 7600 256MB, maar is dat dan geen shared geheugen, volgens mij niet.
En is de AMD Turion II, wel duel core want kan er nog niet zoveel over vinden.

• TheSeb
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:03:

[...]

Goede vidkaart GeForce Go 7600 256MB, maar is dat dan geen shared geheugen, volgens mij niet.
En is de AMD Turion II, wel duel core want kan er nog niet zoveel over vinden.
Even zoeken en de vorige posts lezen is geen overbodige luxe, want deze vragen zijn al meerdere keren gesteld! De A6T heeft inderdaad 256MB dedicated ram en de Turion X2 (de Turion II dus) is dualcore, zie ook de Tweakers newsposts erover. Photoshoppen moet geen probleem zijn op de A6T, zeker niet als je upgrade naar 2GB ram.

[ Voor 4% gewijzigd door TheSeb op 10-08-2006 22:37 ]

Verwijderd

Ok hartelijk bedankt, ik weet genoeg en jah volgende keer ff wat beter kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Laatst online: 15-09 21:35
Ik heb de A6T ook maar besteld. Hoop dat hij er snel is :)

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:14:
Mag ik de A6Va bezitters vragen hoe heet hun Seagate Momentus 80GB (4200rpm) schijfje ongeveer wordt?
Ik heb een IBM Travelstar erin zitten volgens mij geen Seagate, maar de mijne wordt 50 graden en is ook 4200 RPM.

Stofjas: Merk jij echt dat jou nieuwe A6T laptop stiller wordt door het undervolten (dwz dat de fan minder snel aangaat ?!?!) want heel veel A6Va en A6Vc bezitters alsmede M6 bezitters hebben heel veel last van fanlawaai gehad.

En oja ook nog een tip misschien moet je net als ik ook maar de videokaart undervolten als je alleen maar office applicaties draait. Zal in de zomer niet zo super werken maar als het weer niet zo heet is merk je echt dat je laptopje mooi doodstil is :D

[ Voor 42% gewijzigd door W00fer op 11-08-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik vind mijn A6T eigelijk heel erg stil :)

Gisteren uurtje een kleine LAN game opgezet met maat van me. Hij zat met mn laptop te gamen en toen merkte ik eigelijk pas hoe stil dat ding is :D Af en toe hoor je dat ie wat sneller gaat blazen voor een paar seconden, en that's it.

Wat me inmiddels ook is opgevallen: Er zit een fujitsu harde schijf in ipv de seagate die ik op verschillende sites tegengekomen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ofwel lees ik erover, maar is de S96J-Q050 geen betere aanbieding?
Voor 1.399 EUR krijg je 2 Gb RAM, Dual Core T2500 & X1600 met 256 Mb RAM.

Als ik de A6T bekijk, dan zit er voor 1.175 EUR een AMD Turion in (1,6 GHz) en een Geforce Go 7600 256 Mb en 1 Gb RAM. Wel een gratis muis en draagtas, alsook Win XP erbij.

Ik vind trouwens geen topics over de S96J. Nochtans raadt Notebookforum deze enorm aan. Enige raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
De S96J wordt door Intel gebouwt. Is dus geen echte Asus laptop. De garantie is ook 2jr carry in ipv pick up & return zoals je wel bij de A6T krijgt. Verder is ie 'kaal' dus zonder windhows. Uiteindelijk ben je (als je windows erbij neemt) volgens mij goedkoper uit als je de A6T naar de TL60 upgrade.

Verder zijn ze pas net begonnen met die S96J series dus over kwaliteit, ervaringen etc is inderdaad nog weinig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ehv_BramBo
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:13:
Ofwel lees ik erover, maar is de S96J-Q050 geen betere aanbieding?
Voor 1.399 EUR krijg je 2 Gb RAM, Dual Core T2500 & X1600 met 256 Mb RAM.

Als ik de A6T bekijk, dan zit er voor 1.175 EUR een AMD Turion in (1,6 GHz) en een Geforce Go 7600 256 Mb en 1 Gb RAM. Wel een gratis muis en draagtas, alsook Win XP erbij.

Ik vind trouwens geen topics over de S96J. Nochtans raadt Notebookforum deze enorm aan. Enige raad?
Windows XP erbij: 99 euro
2 jaar pick up and return garantie: 49 euro
En dan nog een draagtas en muis die je nog moet aanschaffen.

Oke, de specs zijn wat beter, maar daar betaal je ook gewoon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie uitleg! Toch heb ik de neiging om naar de S96 te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ehv_BramBo
B-Buster schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:37:
De S96J wordt door Intel gebouwt. Is dus geen echte Asus laptop. De garantie is ook 2jr carry in ipv pick up & return zoals je wel bij de A6T krijgt. Verder is ie 'kaal' dus zonder windhows. Uiteindelijk ben je (als je windows erbij neemt) volgens mij goedkoper uit als je de A6T naar de TL60 upgrade.

Verder zijn ze pas net begonnen met die S96J series dus over kwaliteit, ervaringen etc is inderdaad nog weinig te vinden.
Hij is wel wat goedkoper zie ik wanneer je bij de A6T ook een geheugen en harddisk (naar 7200 rpm) upgrate doet.

(ook wanneer je er het bedrag voor een garantie-uitbereiding, OS en tas + muis bij optelt)

Maar goed, het blijft een heel andere prijsklasse. Of jou nou 1175 of zo'n 1600 (prijs S96j + extra garantie, OS, tas en muis) kwijt bent, ik vind het nogal een verschil.

(bovendien is het beeld wat vertekend aangezien ik de CPU upgrade echt belachelijk duur vind bij laptops4u op dit moment)

[ Voor 6% gewijzigd door Ehv_BramBo op 11-08-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:55:
[...]

Stofjas: Merk jij echt dat jou nieuwe A6T laptop stiller wordt door het undervolten (dwz dat de fan minder snel aangaat ?!?!) want heel veel A6Va en A6Vc bezitters alsmede M6 bezitters hebben heel veel last van fanlawaai gehad.
ik heb een A6JA-Q073H (intel T2400 + ATI x1600 => geen amd en geen nivida dus, dit verschilt veel in warmte productie) en mijn fan draait eigenlijk nooit harder als 1000-1500tr tijdens office toepassingen (vga underclocked) dit is echt onhoorbaar :)
als ik mijn videokaart niet onderclock dan draait hij er vlot 2000tr (nogsteeds office toep) nogsteeds onhoorbaar
maar zoals ik nu op baterij werk laat ik de CPU niet boven de 0,950V en niet boven multiplier 6 komen (1GHz) en dan draait mijn koeler niet :):) de cpu blijft onder de 55° :p (videokaart natuurlijk nog onderclocked)
als ik hem in slaapstand zet draait de koeller ff op vol vermogen maar ik vind dit nogsteeds zeer stil :X dus ik snap eerlijk gezecht niet goed wat iedereen bedoelt met hoge geluids productie :?, ik zit wel ooit in mijn bed met hem en dan hoor ik de schijf draaien ....

mijn broer heeft een Turion CPU in zijn laptop deze is veeeeeel stiller door undervolten (maarja hij heeft een acer en die coeling lijkt mij niet echt zo goed in orde als die van asus)
ik zou zeggen probeer het even, je kan er toch niets kapot mee maken dus ...., gewoon met kleine stapjes werken tot het systeem zelf reboot of blijft hangen, dan gevoon opniew opstarte en hem één stapje meer volt geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ehv_BramBo schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:49:
[...]

Hij is wel wat goedkoper zie ik wanneer je bij de A6T ook een geheugen en harddisk (naar 7200 rpm) upgrate doet.

(ook wanneer je er het bedrag voor een garantie-uitbereiding, OS en tas + muis bij optelt)

Maar goed, het blijft een heel andere prijsklasse. Of jou nou 1175 of zo'n 1600 (prijs S96j + extra garantie, OS, tas en muis) kwijt bent, ik vind het nogal een verschil.

(bovendien is het beeld wat vertekend aangezien ik de CPU upgrade echt belachelijk duur vind bij laptops4u op dit moment)
Ik zie dat de meerprijs van de TL60 aardig gestegen is. Dan wordt het idd een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:14:
Aldus, ik mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 10:53
punisher.nl schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 20:39:
[...]

Dan zal ik maandag eens belllen, bij kom het ook niet uit maar ja beter een goede als een halve.

Is het mogelijk hem zonder hd op te sturen, doen ze daar moeilijk over.
Geen idee, als je toch nog even belt, kun je het misschien even vragen?,Vind ik zelf ook wel belangrijk eigenlijk. Ik moet de hele boel ook nog opsturen, doe ik dinsdag wel ofzo. Eerst alles maar backuppen enzo, misschien zelfs ff recoveren, dan boeit me de HD niet meer zo héél veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 22:21
Even een vraagje voor de asus z92ja bezitters, deze laptop is dan gelijk aan de a6j? of de a6ja? en hoeveel vast geheugen heeft de videokaart nu eigenlijk? En wat zit er allemaal in de doos?(nog een tas of muis ofzo?) Misschien dat ik deze anders morgen ga halen bij de mycom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSeb
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:56:

[...]

mijn broer heeft een Turion CPU in zijn laptop deze is veeeeeel stiller door undervolten (maarja hij heeft een acer en die coeling lijkt mij niet echt zo goed in orde als die van asus)
ik zou zeggen probeer het even, je kan er toch niets kapot mee maken dus ...., gewoon met kleine stapjes werken tot het systeem zelf reboot of blijft hangen, dan gevoon opniew opstarte en hem één stapje meer volt geven.
Welk programma heb je voor het undervolten van de Turion gebruikt? Was dat een Turion X2 of een "gewone" Turion?
RM Clock utility herkent de dual-core varianten nog niet (wordt herkend als een Opteron 884 HE) en NHC kan de voltages ook niet aanpassen ;(. Heeft iemand al succes gehad met het undervolten van z'n A6T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
B-Buster schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:37:

Hoe kom je daarbij, VBI betekent Verified By Intel, niet Built By Intel oid. Het is gewoon een Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik ben benieuwd. Heb gisteren 2 A6T laptops besteld.

Ik heb de keuze deels gemaakt naar aanleiding van dit topic, dus ik hoop dat alle positiviteit en goede berichtgeving terecht is.

Ben ik eindelijk uit de laptop jungle gekropen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
2 laptops :o als je de volgende keer nog wat geld over hebt dan mag je dat wel storten, kzal zodirect mijn rekeningnummer geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah, ik betaal nu ff me laptop en dan denk volgende week binnen, hoop ik teminste.
Ik heb besteld bij pc-megastore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Laptops4u zei dat ze ze maandag binnen zouden krijgen. Maar ik heb beide met een T60 dus zal nog een keer terug moeten ben ik bang. Ik hoor het maandag wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
hellboy123 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:34:
Even een vraagje voor de asus z92ja bezitters, deze laptop is dan gelijk aan de a6j? of de a6ja? en hoeveel vast geheugen heeft de videokaart nu eigenlijk? En wat zit er allemaal in de doos?(nog een tas of muis ofzo?) Misschien dat ik deze anders morgen ga halen bij de mycom :)
maar eventjes antwoord geven op mijn eigen vragen:

de laptop is gelijk aan de asus a6j. Ik heb geen bleutooth(even kijken wat ie doet als ik de drivers installeer) en geen webcam. In de doos zit alleen de laptop, dus geen muis en geen tas. En ja ik tik dit van deze laptop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
nog maar een vraagje van mijn kant. Aangezien op de laptop zelf gewoon a6j staat, wil ik en bios update installeren voor de laptop(waarschijnlijk met fix voor vista). Maar hoe moet ik de bios updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je in het BIOS menu of bij een soort van Boot-menu? Ik wil namelijk al die voorgeinstalleerde ellende er af gooien en m'n eigen WINXP er op zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:42:
Hoe kom je in het BIOS menu of bij een soort van Boot-menu? Ik wil namelijk al die voorgeinstalleerde ellende er af gooien en m'n eigen WINXP er op zetten...
als je het scherm van asus krijgt tijdens het opstarten (eerste scherm) snel op tab duwen en dan op F2
ik heb er ook mijn eigen XP op willen zetten, bleek de meegeleverde key niet te werken 8)7, k heb naar asus gemaild maar nog niks terug gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:42:
Ik wil namelijk al die voorgeinstalleerde ellende er af gooien en m'n eigen WINXP er op zetten...
Haha ja daar zat ik ook over na te denken, het heeft wel een tijdje geduurt voordat deze versie goed werkte en al de meuk weg was. Had eerst trouwens ook om de zoveel keer opstarten een BSOD maar na een microsoft patch en de benodigde critical updates was dat gelukkig verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Wie kan mij vertellen welk type wifi kaart er in de A6T-AP008-B zit?

Dit in verband met het werken van backtrack live cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Damocles.NL schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:24:
Wie kan mij vertellen welk type wifi kaart er in de A6T-AP008-B zit?

Dit in verband met het werken van backtrack live cd
Volgensmij is dat gewoon zo'n standaard Intel chip ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
En werkt het dan? Iemand ervaring ermee of met andere live cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:50
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:33:
[...]

als je het scherm van asus krijgt tijdens het opstarten (eerste scherm) snel op tab duwen en dan op F2
ik heb er ook mijn eigen XP op willen zetten, bleek de meegeleverde key niet te werken 8)7, k heb naar asus gemaild maar nog niks terug gehoord :?
Bij mijn Asus A6Va kon ik prima een gewone Windows XP Home Edition met SP2 gebruiken in combinatie met de meegeleverde sleutel.
Gewoon wat verschillende cd'tjes proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
sOid schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:29:
[...]

Volgensmij is dat gewoon zo'n standaard Intel chip ding.
Nope, een Asus WL-120 of WL-126 met Broadcom chipset iig.

Vriend van me met ook een A6T had trouwens wle Intel kaartje gehad van L4U nadat hij elke keer problemen had met het uitvallen van zijn WLAN en dat werkt nu goed alleen heeft ie nu ook dat hcontrol kwaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Net gebeld door L4U dat de laptops er zijn. Straks dus even naar Eethen rijden. Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Damocles.NL schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:30:
Net gebeld door L4U dat de laptops er zijn. Straks dus even naar Eethen rijden. Heb er zin in!
Suc6 ik was de weg ook even kwijt met het ophalen, ze liggen aan een redelijk centrale weg. dus niet op een klein landweggetje als ik dacht in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glink
  • Niet online
Mss een stomme vraag hea, maar ik had dus eerst het kabeltje van de stroom op de laptop aangesloten en daarna de stekker in het stopcontact geduwd.. Toen kwam er een vonk in het stopcontact.. Is dit schadelijk voor de laptop? (eigenlijk moet je dus eerst de stekker erin steken en dan pas achter op de laptop..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Al 100en keren gehad, lijkt me niet echt schadelijk zolang de vonk maar niet heel groot is.
Moet idd andersom ja omdat je laptop meteen stroom gaat vragen als je de stekker erin doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laptops4u heeft weer een leuke aanbieding voor degene die nog op zoek zijn naar n goede laptop :P

Intel Core Duo T2500 (2.0GHz; 2MB L2 Cache; 667Mhz FSB)
100GB S-ATA harddisk 7200RPM
2048MBMb DDR2 667Mhz
DVD-SuperMulti Drive/ 4-in-1 cardreader
GbE (Realtek) 10/100/1000 Gigabyte/ V.90 56K modem
4 x USB 2.0/ Firewire/ S-Video TV Out/ 1 x Express Card/ 1 x Headphone/ 1 x Microphone in
ATI Mobility Radeon X1600 256Mb VGA/ 1.3 Megapixel Webcam
15.4" ColorShine Enhanced Glare Type LCD (1280 x 800)
Integrated Intel High Definition Audio/ Internal Speakers
Optioneel Windows XP Home/Prof NL/UK/FR
Internal W-LAN 54Mbps (Intel PRO/Wireless 3945ABG)
2.96Kg incl. 6-cells accu
2 jaar carry in garantie (omruilen van de laptop binnen 7 dagen); 30 dagen DOA regeling (bij een defect binnen 30 dagen na aankoop wordt de laptop binnen 5 dagen omgeruild voor een nieuw exemplaar).

Nadeel is dat ie geen dvi heeft, en geen bluetooth. Het besturingssysteem moet er ook nog los bij gekocht worden..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:52:
Laptops4u heeft weer een leuke aanbieding voor degene die nog op zoek zijn naar n goede laptop :P

Intel Core Duo T2500 (2.0GHz; 2MB L2 Cache; 667Mhz FSB)
100GB S-ATA harddisk 7200RPM
2048MBMb DDR2 667Mhz
DVD-SuperMulti Drive/ 4-in-1 cardreader
GbE (Realtek) 10/100/1000 Gigabyte/ V.90 56K modem
4 x USB 2.0/ Firewire/ S-Video TV Out/ 1 x Express Card/ 1 x Headphone/ 1 x Microphone in
ATI Mobility Radeon X1600 256Mb VGA/ 1.3 Megapixel Webcam
15.4" ColorShine Enhanced Glare Type LCD (1280 x 800)
Integrated Intel High Definition Audio/ Internal Speakers
Optioneel Windows XP Home/Prof NL/UK/FR
Internal W-LAN 54Mbps (Intel PRO/Wireless 3945ABG)
2.96Kg incl. 6-cells accu
2 jaar carry in garantie (omruilen van de laptop binnen 7 dagen); 30 dagen DOA regeling (bij een defect binnen 30 dagen na aankoop wordt de laptop binnen 5 dagen omgeruild voor een nieuw exemplaar).

Nadeel is dat ie geen dvi heeft, en geen bluetooth. Het besturingssysteem moet er ook nog los bij gekocht worden..
En dat ie geen Pickup & Return garantie heeft.

Geen besturingssysteem is trouwens geen nadeel voor mij, integendeel, juist een voordeel want het scheelt weer 100euro...

[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 15-08-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glink
  • Niet online
W00fer schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:40:
Al 100en keren gehad, lijkt me niet echt schadelijk zolang de vonk maar niet heel groot is.
Moet idd andersom ja omdat je laptop meteen stroom gaat vragen als je de stekker erin doet.
Hmm, in het boekje zeggen ze dat je beter eerst de stekker in kunt steken om te controleren op compatibiliteitsproblemen (ivm wisselspanning).. (over verdere risico's wordt dus niet gesproken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
glink schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:34:
Mss een stomme vraag hea, maar ik had dus eerst het kabeltje van de stroom op de laptop aangesloten en daarna de stekker in het stopcontact geduwd.. Toen kwam er een vonk in het stopcontact.. Is dit schadelijk voor de laptop? (eigenlijk moet je dus eerst de stekker erin steken en dan pas achter op de laptop..)
Dit heb ik ook, toevallig beschadigingen op de pennen van de stekker? Ik had het bij Asus gemeld en ik kreeg een nieuwe voeding, maar de voeding is het oorzaak bij mij niet. Het zijn de beschadigingen op de pennen, doe je niks aan en als het niet te erg wordt is het niet schadelijk.

Ik maak me er ook niet meer druk om, laptop werkt nog perfect. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Frietsaus op 15-08-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Welke Bluetooth module zit er in een Asus A6Va ?
Want ik heb altijd de Toshiba Bluetooth Stack gehad, maar ik wilde nu ook eens de Widcomm proberen, maar deze kan mijn bluetooth module in de A6Va niet vinden.

[ Voor 1% gewijzigd door Turkish op 15-08-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

TNT komt mijn A6Ja morgenmiddag halen. Nergens zie ik dat ik m'n factuur moet bijvoegen. Wordt aan de hand van het serienummer gekeken of ie nog onder de garantie valt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

W00fer schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:11:
Welke Bluetooth module zit er in een Asus A6Va ?
Want ik heb altijd de Toshiba Bluetooth Stack gehad, maar ik wilde nu ook eens de Widcomm proberen, maar deze kan mijn bluetooth module in de A6Va niet vinden.
doe in het vervolg niet meer je post volledig in 'bold' , ik heb het in ieder geval weer normaal neergezet

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou weer terug van vakantie, in die week dat ik weg ben geweest hebben mijn ouders mijn nieuwe asus a6t mogen ontvangen. Dus ik die vandaag uitpakken. Ik blij want ik zag dat er nu wel bluetooth op zat. Zet ik hem vervolgens om gelijk te kijken of ik hetzelfde probleem nu niet weer had, maar ook deze laptop heeft het probleem :( .

Op het moment dat ik de laptop 90 graden openklap (na die 90 graden heb ik er vrijwel geen last meer van). De laptop 10 minuten aan heb staan, als ik hem net aan zet heb ik er namelijk ook geen last van. De brightness op minimaal zet (niet de monitor uitzetten dus) en in een donkere ruimte ga zitten. Zie ik heel licht het backlight aan de rechterkant van het scherm knipperen. Ook als ik hem een standje hoger zet zie ik duidelijk een verschil in helderheid tussen de rechter en de linkerkant. Weer een standje hoger en het verschil is weer verdwenen. Op hogere standen heb ik er voor de rest geen last meer van.

Mijn vraag ben ik de enige met dit probleem, want ik vind het toch wel heel toevallig dat ik 2 gloednieuwe laptops had en die hier allebij last van hadden.

Mensen zonder a6t, maar wel met een asus laptop mogen hier ook op reageren. Misschien dat ik dan overweeg hem in te ruilen voor een andere asus

Poll: Hebben jullie last van dit probleem?
Ja, Asus A6t
Nee, Asus A6t
Ja, andere Asus laptop
Nee, andere Asus laptop
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=142349&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Even een vraagje:

Ik heb dus net twee A6T laptops opgehaald.

Nu heb ik dus een:

1 x Type II PCMCIA 2.1 compliant

Wil dit zeggen dat ik gewoone en PCMCIA poort heb?

Ik ben opzoek naar een Wifi kaart die het liefste a/b/g is met externe antenne welke onder linux werkt

Welke kan ik dan voor de A6T gebuiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:54:
Even een vraagje:

Ik heb dus net twee A6T laptops opgehaald.

Nu heb ik dus een:

1 x Type II PCMCIA 2.1 compliant

Wil dit zeggen dat ik gewoone en PCMCIA poort heb?

Ik ben opzoek naar een Wifi kaart die het liefste a/b/g is met externe antenne welke onder linux werkt

Welke kan ik dan voor de A6T gebuiken?
op die eerste vraag jah het is een gewone pcmcia poort

en aangezien jij twee a6t's hebt, zou je mijn vraag willen beantwoorden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Mijn Asus M6Va heeft het in ieder geval niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frietsaus schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:02:
Mijn Asus M6Va heeft het in ieder geval niet. ;)
heb je in een donkere ruimte gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Geen last van hier op beide niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ja, als ik het rolgordijn omlaag doe (praktisch donker) dan zie ik geen flikkeringen. Op geen enkele stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
@dikki dik: is het niet gewoon het lampje van je HD activity die je beetje mee ziet knipperen?

Die zie ik wel wat denk ik als ik brightness omlaag gooi naar nul / 1 stand hoger, maar dit ligt niet aan het scherm zelf denk k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-08 15:46
Ik heb sinds een weekje ook een Asus A6t en mijnes heeft ook last van het geflikker aan de rechterkant van het beeldscherm. Dit is alleen op de laagste twee brightness standen en daarbij maakt het niet uit hoever het beeldscherm open staat. En het is niet het hdd ledje

Nou zal hij bij mij toch nooit op 1 van deze standen staan, maar zal het schadelijk zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door Johpie op 15-08-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
met de a6j(z92ja van mycom, die weer terug gaat wegens geen bt en webcam zoals in de folder staat btw) nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johpie schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:56:
Ik heb sinds een weekje ook een Asus A6t en mijnes heeft ook last van het geflikker aan de rechterkant van het beeldscherm. Dit is alleen op de laagste twee brightness standen en daarbij maakt het niet uit hoever het beeldscherm open staat. En het is niet het hdd ledje

Nou zal hij bij mij toch nooit op 1 van deze standen staan, maar zal het schadelijk zijn?
idd dat vraag ik me dus ook af. Als het niet schadelijk is dan hou ik hem gewoon, want hij bevalt uitstekend. Waar had jij hem eigenlijk vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Omdat ik er gewoon niet uitkom, iemand goede ervaringen met het samenstellen op Laptops 4U?

Want lees wel dat je dan wat geneuzel krijgt met fabrieks garantie als er een defect is, maar ... ?

[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 15-08-2006 21:05 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.