HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.693 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roberto schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:51:
[...]

Helemaal onderin staat (rechts) nog zon logo'tje als je erop drukt dan kom je in de comm manager.
Als je bijv. tomtom start komt die daar ook onderin te staan.
De vraag is, hoe kan ik die balk verwijderen? (hij staat nu tussen de today opties)
Want zoals jullie allemaal weten kun je al bij de comm manager komen via de hardware toets :)
Verwijder in de map windows\opstarten het bestand "init_tray.lnk" om de hele onderste balk te verwijderen.

Je kunt echter ook juist extra icoontjes (snelkoppelingen) in die balk plaatsen. Je houdt dan je "bureaublad" leeg, terwijl je wel snel applicaties kunt starten. Daarvoor gebruik ik het programmaatje PHM TrayLaunch:

Afbeeldingslocatie: http://img419.imageshack.us/img419/4173/traylnch13mj.png Afbeeldingslocatie: http://img454.imageshack.us/img454/2944/traylnch23rl.png

Hier lees je er meer over. En hier kun je het downloaden. (Rapidshare)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Oei... bedankt :)

Trouwens, die skin, waar heb jij die vandaan? :P
Toeval wil namelijk dat ik net de dailerskin heb gevonden die er zo uitziet, alleen de achtergrond skins kon ik niet vinden (oke... 10 minuten google w.s. maar toch :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 2 GB sandisk Mini sd kaart voor me m3000. nu wil ik via een cardreader een filmpje erop zetten. dit lukt niet omdat de schijf tegen schrijven beveiligt is.. hebt t schuifje op de adapter al een paar keer omgegooit.. geen effect

iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:31:
ik heb een 2 GB sandisk Mini sd kaart voor me m3000. nu wil ik via een cardreader een filmpje erop zetten. dit lukt niet omdat de schijf tegen schrijven beveiligt is.. hebt t schuifje op de adapter al een paar keer omgegooit.. geen effect

iemand suggesties ?
formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan geeft ie ook aan dat ie tegen schrijven beveiligt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Je kunt hem wel in de m3k bereiken? Anders kun je de data via Activesync overzetten.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Roberto schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:51:
[...]

K' zal hem meteen downloaden, bedankt voor de tip :)

-edit- werkt redelijk (alsin.. mis nog wel wat opties, maar op het eerste zicht wel beter dan de t-mobile software)
>knip>
Phone Dashboard 1.1.8 is misschien beter voor jou? Werkt best aardig en laat veel zien!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Appie_NL schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 00:48:
[...]
Phone Dashboard 1.1.8 is misschien beter voor jou? Werkt best aardig en laat veel zien!
Hmmm...beetje overkill imho. Aantal minuten is toch eigenlijk voldoende? Op zich wel geinig wat ie allemaal kan, maar ik vraag me af hoe lang je blijft kijken naar al die data.
Maar goed, ieder zijn ding...het mag allemaal natuurlijk ;)

Persoonlijk vind ik die DKToday wel voldoende. Er moet ook weer niet teveel shit meedraaien op dat ding, en vooral niet teveel ruimte innemen op mijn today scherm. Ik heb er ook nog wat andere info op staan die ik wél constant in het oog wil hebben. Zo gebruikt iedereen het toestelletje weer op een andere manier.

En DKT is gratis, die andere moet je kopen of stelen... :o

[ Voor 3% gewijzigd door mphilipp op 02-08-2006 01:05 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:36
Ik zit er aan te denken om een T-Mobile abbo met deze telefoon te nemen. Het enige waar ik een beetje over twijfel is dat dit toetsel al een tijdje op de markt verkrijgbaar is, waardoor het al een wat ouder toestel is. De Vario 2 vind ik veel te duur en echt veel verschil zit er niet tussen beide.

Wat is slim, deze Vario aanschaffen of nog even wachten? Als iemand nog ergens een aanbieding weet van dit toestel hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
mphilipp schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 01:05:
[...]

Hmmm...beetje overkill imho. Aantal minuten is toch eigenlijk voldoende? Op zich wel geinig wat ie allemaal kan, maar ik vraag me af hoe lang je blijft kijken naar al die data.
Maar goed, ieder zijn ding...het mag allemaal natuurlijk ;)

Persoonlijk vind ik die DKToday wel voldoende. Er moet ook weer niet teveel shit meedraaien op dat ding, en vooral niet teveel ruimte innemen op mijn today scherm. Ik heb er ook nog wat andere info op staan die ik wél constant in het oog wil hebben. Zo gebruikt iedereen het toestelletje weer op een andere manier.

En DKT is gratis, die andere moet je kopen of stelen... :o
En nog een toevoeging, dat progje trekt je batterij echt helemaal leeg. Normaal na een nacht slapen ben ik hooguit 1% kwijt. Nu na een nachtje met die today plugin: 33%! --> Weg met die zooi!
[EDIT]
Dit gaat om Phone Dashboard, slordig dat ik dat was vergeten te melden 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Bebob_NL op 02-08-2006 15:01 . Reden: typo ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Appie_NL schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:28:
[...]

En nog een toevoeging, dat progje trekt je batterij echt helemaal leeg. Normaal na een nacht slapen ben ik hooguit 1% kwijt. Nu na een nachtje met die today plugin: 33%! --> Weg met die zooi!
Phone Dashboard of DK today ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Vraagje:

Als ik Google maps download, zegt de MIDlet Manager dat de software niet is getekend;
Als ik het progamma dan wil gebruiken krijg ik om de paar seconde de melding:
"Google maps" zoekt toegang tot het netwerk, waardoor gesprekstijd kan woden verbruikt. Deze MIDlet-suite is niet afkomstig van een betrouwbare bron.
Deze keer toestaan?

[nee][ja]
Is er een mogelijkheid om deze melding uit te schakelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Yorick schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:49:
[...]
Phone Dashboard of DK today ?
Ik zou zeggen PD, want ik heb nergens last van met DKT.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C.44 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 23:27:
Je kunt hem wel in de m3k bereiken? Anders kun je de data via Activesync overzetten.
heb het euvel al gevonden.. blijkt dat de mediareader een schrijfbeveiliging heeft ingebouwt..

nu heb ik een andere vraag. ik krijg continu de melding dat de pocket messenger service niet beschikbaar is als ik mij probeer aan te melden. iemand enig idee ? het euvel blijft na de verbindingsinstellingen te verwijderen en nieuwe aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ook namens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even zitten zoeken, maar kon het zo gauw niet vinden;

Hoe start je programma's ook al weer automatisch op bij het aanzetten van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:31:
Ik heb even zitten zoeken, maar kon het zo gauw niet vinden;

Hoe start je programma's ook al weer automatisch op bij het aanzetten van de telefoon?
Ik denk een snelkoppeling zetten in \Windows\Opstarten

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
is het mogelijk je netwerkinstellingen zo te veranderen dat je HTC daadwerkelijk een IP adres krijgt toegewezen als je het apparaat via USB aan je computer aan sluit? Ik krijg namelijk SJphone (voip) niet via USB aan de praat, en wel via wifi. het verschil is dat mijn telefoon een IP adres heeft als ik via wifi online ben, en via USB niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het eigenlijk zin om bij de wizard Ultra II miniSD kaartjes te kopen? Ik bedoel dan of het uitmaakt voor het soepel aflezen van kaarten, afspelen van MP3 en filmpjes bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:57:
Heeft het eigenlijk zin om bij de wizard Ultra II miniSD kaartjes te kopen? Ik bedoel dan of het uitmaakt voor het soepel aflezen van kaarten, afspelen van MP3 en filmpjes bekijken.
Voor de Wizard zelf maakt het niet uit, je zult het verschil alleen merken in een digicam, kaartlezer etc.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:56:
[...]

heb het euvel al gevonden.. blijkt dat de mediareader een schrijfbeveiliging heeft ingebouwt..

nu heb ik een andere vraag. ik krijg continu de melding dat de pocket messenger service niet beschikbaar is als ik mij probeer aan te melden. iemand enig idee ? het euvel blijft na de verbindingsinstellingen te verwijderen en nieuwe aan te maken.
Wat gebruik je liever, Orange world pagina's (het wap gedeelte) of de "normale" internetpagina's en MSN?

Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem met de m3k. Ik heb de naam van de accesspoint verandert in "internet" (zonder aanhalingstekens). Dan kun je MSN en normale internetpagina's bezoeken, maar niet de pagina's van orange wap zelf.

Vul je in plaats van "internet" "wap" in dan draait het voorgaande verhaal zich om. Je kunt dan alleen maar de wap pagina's van orange zelf bekijken, maar geen normale pagina/sites of msn gebruiken.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:04:
[...]

Voor de Wizard zelf maakt het niet uit, je zult het verschil alleen merken in een digicam, kaartlezer etc.
Weet je toevallig ook de max schrijfsnelheid als ik 'via' de wizard iets op mijn miniSD kaartje zet/lees? Dat is namelijk (voor mij) van belang met WM5rorage (waarmee je -zoals bekend- de wizard als mass storage device gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ricost schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:06:
thanks ! ga zo even die super bright bestellen.. hopelijk zie ik mn kras dan iets minder (was bij mn PSP namelijk ook het geval)
Ik zie daar (http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp) twee soorten staan:
Ultra Clear Screen Protector
Screen protector Brando

Beide zijn volgens mij van Brando. Welke bedoel jij met super bright??

En heb je 'm inmiddels al besteld? En hoe bevalt ie?

[ Voor 5% gewijzigd door ione op 03-08-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik heb een probleem met mijn tomtom icm de parrot 3100.

Wanneer ik navigeer (middels een BT receiver) is er niks aan de hand totdat ik gebeld wordt/ of zelf bel via de Parrot 3100 carkit BT. dan vertraagd tt enrom ik lig dan zo een 500 meter achter op de kaart.

Wanneer ik ophang gaat dit over en ben ik vaak voorrbij mijn afslag :?

Nu heb ik VjVolubilis geinstalleerd om op deze manier tt insctructies over de speaker te krijgen. maar zodra ik deze met een mortscript opstart heb ik continu vertraging op de kaart.

Ik heb al de cpu overclocked, maar dat bood geenoplossing.

Kan het zijn dat ik een andere BT stack moet gerbuiken? ik heb daar geen ervaring mee.

Me rom is 2.18.1.3 Orange orig.

Iemand enig idee wat ik kan doen hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:01:
[...]

Weet je toevallig ook de max schrijfsnelheid als ik 'via' de wizard iets op mijn miniSD kaartje zet/lees? Dat is namelijk (voor mij) van belang met WM5rorage (waarmee je -zoals bekend- de wizard als mass storage device gebruikt)
die snelheid is niet bijzonder hoog. nooit gemeten, maar voor een film, of een tomtom kaart, haal ik liever even het kaartje uit mijn wizard en doe ik het via de kaartlezer. dat gaat echt vele malen sneller. Met andere woorden, zelfs het langzaamste kaartje kan je wizard nog bijhouden.

[ Voor 6% gewijzigd door Byte_Me op 03-08-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ione schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:40:
[...]

Ik zie daar (http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp) twee soorten staan:
Ultra Clear Screen Protector
Screen protector Brando

Beide zijn volgens mij van Brando. Welke bedoel jij met super bright??

En heb je 'm inmiddels al besteld? En hoe bevalt ie?
Ik was ook van plan de screenprotector te bestellen, maar ik zie geen qtek9100/wizard/vario oid staan, ik zal er wel overheen kijken of het zal al wel genoemd zijn in het forum, maar dat heb ik iig niet meegekregen :z

Ik vraag me trouwens af of er zoveel verschil is tussen de twee soorten, lijkt me eerder een verkooptruuc om mensen 1 euro meer uit te laten geven voor hetzelfde product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:01:
[...]

Via DUMeter kan je je telefoonverkeer in de gaten houden als ie aan de AS hangt. Maximale snelheid die ik dan meet is hooguit 600KiloByte/s, iets dat iedere gare MemoryCard bij kan houden. Voor MP3 en films prik ik mijn SD altijd even in mijn el-cheapo memorycard reader van E9.99. Daar haal je zo een paar MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Appie_NL schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:14:
[...]
Via DUMeter kan je je telefoonverkeer in de gaten houden als ie aan de AS hangt.
Dat is de snelheid tussen apparaat en pc. Ik vind het veel interessanter om te weten hoe snel de machine zelf zijn kaartje leest en schrijft. Dit wil ik graag weten om er achter te komen of het nut heeft een snellere SD te kopen. Hoewel het aan de ene kant een nobrainer is (€42 voor een Transcend 2Gb 80x) is het wel leuk om te weten of de MDA er ook daadwerkelijk gebruik van maakt.

Ik denk dat ik 'm gewoon koop en dan wat spul heen en weer kopieer met de stopwatch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:11:
[...]

Ik was ook van plan de screenprotector te bestellen, maar ik zie geen qtek9100/wizard/vario oid staan, ik zal er wel overheen kijken of het zal al wel genoemd zijn in het forum, maar dat heb ik iig niet meegekregen :z

Ik vraag me trouwens af of er zoveel verschil is tussen de twee soorten, lijkt me eerder een verkooptruuc om mensen 1 euro meer uit te laten geven voor hetzelfde product.
In de dropdown die ernaast staat staat wel MDA Vario. (volgens mij was dit eerst niet zo. Ik kan me herinneren dat ik laats naar die pagina keek en toen stond het er nog niet. Vandaag weer gekeken en nu staat de Vario er wel.)
Ik ga denk ik maar die van 7 EUR bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phamoen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 13:56
Ik heb nu een dag mijn imate k-jam en ben allerlei forums al op en neer gestuiterd... 8)7 8)7 8)7
Ik wil graag mijn foon in het nederlands hebben maar ik krijg niet zomaar het hele gebeuren geflashed. Zal wel met CID unlock te maken hebben waar we het hier niet over hebben.

Veel mensen zeggen zelfs dat de imate rom erg fijn werkt, maar hoe krijg je dan je nederlands T9 erop? (en andere nederlands woordenboeken voor word enzo?)

BVD

PS is die imate rom echt de beste of is die Qtek NL rom net zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D vanmorgen binnen gekregen! gratis! terwijl ik toch echt 60 euro had moeten betalen van tm! Goeie zaak!
alleen de originele screenprotector laat idd nare lijmresten achter en werkt niet fijn (zoals al vaak gezegd in het forum maar ik moest het zonodig toch weer proberen :))
Eerst wil ik er nu zeker van zijn dat hij niet automatisch gaat connecten met gprs dmv de regtweak omdat ik geen PIT abonnement heb.
zeer goede aankoop zeker met dit 'prijsvoordeel'.

edit:
iemand ervaring hoe ik deze lijmresten er het beste af kan krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net echt ontzettend bezig geweest om Pull en push mail aan de gang te krijgen op een viertal MDA-Vario's. Wat een gebruikersonvriendelijk gedoe allemaal zeg. Allemaal error's in het begin terwijl het met Windows Mobile 2003 gewoon werkte. vage ondersteuningscode's als 0x85010014 waren meer regel dan uitzondering. Anyway, na heeel erg veel gestoei, gestruin en gezoek werkt het dan toch allemaal, zelfs met SSL certificaten! Dus als iemand hierbij hulp nodig heeft dan hoor ik het graag. :)

Ik heb nog een vraagje waarvan ik het antwoord bijna kan raden, maar ik wil het graag zeker weten. Ik wil gewoon op mn today-screen een aantal snelkoppelingen plaatsen, dus extra today-items toevoegen, kan dit? Ik weet dat het met SPB-pocketplus kan, maar ik vind het zo'n basale functie dat ik me niet kan voorstellen dat dit niet gewoon met WM5 kan!

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:32:
Ik heb nog een vraagje waarvan ik het antwoord bijna kan raden, maar ik wil het graag zeker weten. Ik wil gewoon op mn today-screen een aantal snelkoppelingen plaatsen, dus extra today-items toevoegen, kan dit? Ik weet dat het met SPB-pocketplus kan, maar ik vind het zo'n basale functie dat ik me niet kan voorstellen dat dit niet gewoon met WM5 kan!

Ben benieuwd!
nee helaas, dat kan niet standaard onder WM5. Je moet dus een extern programmaatje installeren. Een daarvan is SPB Pocket Plus, maar er zijn er ook wel anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C.44 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:39:
[...]

Wat gebruik je liever, Orange world pagina's (het wap gedeelte) of de "normale" internetpagina's en MSN?

Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem met de m3k. Ik heb de naam van de accesspoint verandert in "internet" (zonder aanhalingstekens). Dan kun je MSN en normale internetpagina's bezoeken, maar niet de pagina's van orange wap zelf.

Vul je in plaats van "internet" "wap" in dan draait het voorgaande verhaal zich om. Je kunt dan alleen maar de wap pagina's van orange zelf bekijken, maar geen normale pagina/sites of msn gebruiken.
thnx ik had me setting voor msn verkeerd staan _/-\o_

misschien een hele domme vraag, maar ik zoek wat leuke freeware apps voor op me m3k. heeft iemand links voor me voor me (of verwijzingen in het topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:06:
[...]
misschien een hele domme vraag, maar ik zoek wat leuke freeware apps voor op me m3k. heeft iemand links voor me voor me (of verwijzingen in het topic)
Het is geen domme vraag, maar wel eentje uit luiheid. In de eerste plaats hebben we Koekel en daarnaast staan er ook nog een aantal links in de startpost. En ten derde hebben we nog een twiekers zoekmachien. Use your illusion...als je slim genoeg bent om het te vragen, kun je het ook opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:40:
[...]

Ik heb mijn Vario er niet bij op het moment want die is weg voor reparatie, maar uit het hoofd:

De standaard hotmail die op de Vario zit kun je niet automatisch om de x minuten laten controleren op nieuwe mail, er wordt alleen gecontroleers als je ingelogd bent op Pocket MSN 8)7 . Je kunt volgens mij wel de bijlagen op laten halen. Probeer eens het volgende:
Ga naar "berichten" op je PDA, Klik op "menu" > "Extra" > "Opties...". Klik op de account waar je de instellingen van wilt wijzigen (dus Hotmail of ietsdergelijks), je doorloopt nu weer de instellingen-wizard, ergens onder opties vind je volgens mij de optie om de bijlagen ook helemaal te downloaden.

Om je Hotmail regelmatig te laten controleren op nieuwe e-mail (en dan kun je ook zeker de bijlagen downloaden) moet je gebruik maken van een extern programmaatje dat het mogelijk maakt om in de normale e-mailinstellingen-wizard, naast POP en IMAP ook voor HTTP te kiezen.
Ik ken 2 van dergelijke programma's:

1) PocketHotmail 2.5, BETA.
2) HTTPMail Provider, Payware.
ik heb net pockethotmail geprobeerd maar dit werkt niet bij mij. zijn er mensen die dit op de wizard wel aan de praat hebben gekregen. Ik zou het wel erg prettig vinden om automatisch m'n mail binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTTP Mailprovider werkt perfect. Even in de gaten houden dat bij het aanmaken van het account je niet hotmail.com vermeld (= 1e vraag om email adres / in 2e scherm wel hotmail.com vermelden). Dit kun je achteraf corrigeren. Verder in inkomende en uitgaande server hotmail (of MSN) vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een suggestie waar het homescreen op pagina 17 gedownload kan worden?. Ziet er wel mooi uit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:44:
[...]

ik heb net pockethotmail geprobeerd maar dit werkt niet bij mij. zijn er mensen die dit op de wizard wel aan de praat hebben gekregen. Ik zou het wel erg prettig vinden om automatisch m'n mail binnen te krijgen
PocketHotmail werkt bij mij wel op een MDA Vario. Let inderdaad op dat je het eerste scherm van de e-mailwizard niet je adres @hotmail.com opgeeft want dan springt hij gelijk over naar Pocket MSN. Vul hier dus bijvoorbeeld i.p.v. @hotmail.com, @pmail.com in. Je kunt het dan later via opties weer aanpassen naar je echte hotmail adres.
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:26:
Iemand nog een suggestie waar het homescreen op pagina 17 gedownload kan worden?. Ziet er wel mooi uit ;-)
Ik neem aan dat je de rode achtergrond bedoelt in een post van mij?
Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/6760/desktopnn3.gif

die kun je hier downloaden (in het rood en in het blauw)
Bijpassende phonedialer download je hier (niet door mij getest).

Afbeeldingslocatie: http://www.zombienexus.net/portal/uploads/zphone_himalaya_skinpack.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

RaZ schreef op maandag 26 juni 2006 @ 02:05:
Sinds ik de T-Mobile ROM succesvol heb geupdate, kan ik op geen enkele mogelijkheid meer op MSN komen met Pocket MSN. Ik rkijg elke keer de melding dat ik niet kan aanmelden omdat de service niet reageerd.

Toeval kan het niet zijn, want via de zelfde WiFi verbinding werkt het op een desktop en laptop gewoon prima.

Voor de update had ik hier geen problemen mee, en zoeken in dit topic op de termen die de foutmelding geeft kwam ook niets naar boven.

Als ik in het register ga kijken, en opzoek ga naar een url/ip waar MSNnaar zou moeten connecten, zie ik alles 2 keer staan.
code:
1
2
3
4
5
MSNControlPanel.MSNShutdown
MSNControlPanel.MSNShutdown.1
[..]
MSNSharedServices.ShareMem
MSNSharedServices.ShareMem.1

Maar iets bruikbaars om aan te passen zie ik dus niet. Het is niet dat ik een ander adres dan een hotmail account gebruik,de aanpassing vanuitde OP bied niet de oplossing.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexited
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 13:43
Bijpassende phonedialer download je hier (niet door mij getest).

[afbeelding]
De dialer-skin werkt prima, inclusief de smartdialer. :)

Iemand al de eten dialer (extra brede toetsen) + smartdialer al geprobeert ?

1 - 2 - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:26:
als je nou gewoon even een linkje geeft naar de desbetreffende post... ik heb namelijk maar 9 pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Ik heb mijn standaard T-Mobile firmware geupdate naar de laatste Q-Tek firmware.

Alleen heb ik nu als achtergrond van die blauwe lijntjes van links naar rechts als een soort achtergrond? Iemand enig idee hoe dit valt uit te schakelen?

Dit krijg ik te zien wanneer ik in de inbox van mijn sms box sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met m'n nieuwe Vario een dagje aan het prutsen en ben een aantal problemen tegen gekomen.

PROBLEEM 1
Zoals al eerder genoemd heb ik nog steeds problemen met het gebruik van PocketHotmail BETA. Ik wil dus, dat om een x-minuten via wlan automatisch mijn hotmail post wordt binnengehaald. Het liefst heb ik natuurlijk dat de wlan adapter zich daarvoor inschakeld, en zodra de post binnen is zichzelf weer uitschakeld. Ik weet niet of wlan actief is als de Wizard uit (standby) staat? Ik heb een Pocket MSN account ingesteld, maar hiermee lukt dit niet.
De pockethotmail schermen stel ik op de volgende manier in:

In Outlook op m'n PDA kies ik 'Menu' - 'extra' - 'nieuwe account', dan volgt:
E-mailinst. (1/5)
email@emai.com
(ik heb een MSN account, maar dit wijzig ik later pas in MSN, zoals in één van de voorgaande post geadviseerd)

E-mailinst. (2/5)
hier word een autoconfiguratie uitgevoerd

E-mailinst. (3/5)
Uw naam: J. Klaasen
Gebruikersnaam: email@msn.com (hier vul ik dus wél mijn echte emailadres in)
Wachtwoord: hier mijn wachtwoord en een vinkje bij 'wachtwoord opslaan'

E-mailinst. (4/5)
Accounttype: PocketHotmail
Naam: PocketHotmail

E-mailinst. (5/5)
Inkomende mail: hotmail
Uitgaande mail: hotmail
Domein: MSN
Dan ga ik naar 'opties'
(1/3)
vinkje bij 'Verbind en controleer op berichten elke:' '15 minuten'
verbinding: Geen idee wat ik hier moet invullen voor email via wifi, maar ik kies voor 'Internet' (verder staat er 'T-Mobile internet', 'T-Mobile MMS', 'Mijn Werk-netwerk', 'Mijn ISP' en 'Werk')

(2/3)
Geen vinkje bij 'Alleen berichten weergeven van de'
Geen vinkje bij 'SSL-verbinding vereisen'
Geen vinkje bij 'Voor uitgaande e-mail is verificatie vereist'

(3/3)
Ik selecteer hier 'Volledige kopieën van berichten downloaden'

dan 'voltooien'

Nu ga ik naar de account PocketHotmail en wijzig ik de bewust verkeerd opgegeven geruikersnaam in de juist (dus met @msn.com erachter)

Nu zou er email moeten worden gedownload, maar er gebeurt dus niets (0 items).

PROBLEEM 2a
Ik wil het in de topicstart genoemde programma'tje Orb gebruiken, maar zodra ik een bestand probeer af te spelen krijg ik in Media Player het bericht "De server is bezet of reageert niet. Probeer het later opnieuw."
Afbeeldingen openen lukt wel.
PROBLEEM 2b
Ik heb ook een poging gedaan via VMNetworkBrowser om de bestanden van mijn PC te benaderen, maar het blijkt dat je daarmee niet direct bijv. een MP3 bestand kunt afspelen, klopt dat?

PROBLEEM 3
Ik kan nergens een werkend progje vinden op te scannen op draadloze netwerken. Ik heb Hitchhiker geprobeerd maar die loopt vast zodra ik verbonden ben met mijn netwerk (802.11g WEP). Ook heb ik WifiFofum geinstalleerd, maar daarmee kun je alleen netwerken bekijken, niet connecten (volgens mij). En de laatste die ik heb geprobeerd is WinC. Deze zegt bij het opstarten dat ik geen netwerkkaart heb geïnstalleerd waarna het progamma wordt afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Misschien een beetje off-topic, maar in welke 'gewone' winkel (dus geen webshop) kan de je de 'Ultra Clear Screen Protector' kopen voor de Vario?
Ik wil er namelijk z.s.m. eentje hebben. Wil 'm eigenlijk nu gaan halen. Weet iemand of bijv de MediaMarkt deze verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Padje schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:34:
Ik heb mijn standaard T-Mobile firmware geupdate naar de laatste Q-Tek firmware.

Alleen heb ik nu als achtergrond van die blauwe lijntjes van links naar rechts als een soort achtergrond? Iemand enig idee hoe dit valt uit te schakelen?

Dit krijg ik te zien wanneer ik in de inbox van mijn sms box sta.
Probleem gevonden... Zat gewoon verwerkt in het tsk bestand wat ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:42:
PROBLEEM 3
Ik kan nergens een werkend progje vinden op te scannen op draadloze netwerken. Ik heb Hitchhiker geprobeerd maar die loopt vast zodra ik verbonden ben met mijn netwerk (802.11g WEP). Ook heb ik WifiFofum geinstalleerd, maar daarmee kun je alleen netwerken bekijken, niet connecten (volgens mij). En de laatste die ik heb geprobeerd is WinC. Deze zegt bij het opstarten dat ik geen netwerkkaart heb geïnstalleerd waarna het progamma wordt afgesloten.
scannen met wififofum, connecten met de standaardapp, is dat zo'n probleem dan? ok, het is wat omslachtiger, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:08:
[...]

scannen met wififofum, connecten met de standaardapp, is dat zo'n probleem dan? ok, het is wat omslachtiger, maar het werkt wel.
wat versta je onder de 'standaardapp'? bedoel je dat ik zelf een nieuwe verbinding moet toevoegen?

edit:
volgens mij is het 'draadloze netwerken configureren? hier kun je idd wel connecten, maar als WiFiFofum al 4 netwerken heeft gevonden, zie ik er in het standaardapp. nog maar 1 of 2.

En kun je hier niet een voorkeursvolgorde in aangeven? soms probeert hij spontaan te connecten met een (voorgeinstalleerd) tmobile hotspot verbinding.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:12:
[...]

Het is geen domme vraag, maar wel eentje uit luiheid. In de eerste plaats hebben we Koekel en daarnaast staan er ook nog een aantal links in de startpost. En ten derde hebben we nog een twiekers zoekmachien. Use your illusion...als je slim genoeg bent om het te vragen, kun je het ook opzoeken.
de m3k is me eerste pocketpcphone, en ben r dus nogal nieuw mee.
in de startpost staan r niet zoveel jammer genoeg.

Edit: srry, heb over de links gelezen excuses.. staan er plenty

kan iemand wat apps kan opnoemen die noemenswaardig zijn.. en bovenal: gratis !

thnx

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
ione schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:53:
Misschien een beetje off-topic, maar in welke 'gewone' winkel (dus geen webshop) kan de je de 'Ultra Clear Screen Protector' kopen voor de Vario?
Ik wil er namelijk z.s.m. eentje hebben. Wil 'm eigenlijk nu gaan halen. Weet iemand of bijv de MediaMarkt deze verkoopt?
Ik heb hem gister bij gpsplaza besteld, direct betaald en ik had hem vandaag in huis, dus ging vrij snel, ik weet niet hoe snel je hem wilt hebben, maar lijkt mij aardig snel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:39
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:54:
[...]

de m3k is me eerste pocketpcphone, en ben r dus nogal nieuw mee.
in de startpost staan r niet zoveel jammer genoeg.

Edit: srry, heb over de links gelezen excuses.. staan er plenty

thnx
Noemenswaardig is nogal een vaag begrip ;).

De freeware proggies die ik op m'n Wizard heb staan zijn
• PocketPuTTY om een SSH- verbinding op te zetten met m'n server
• Microsoft .NET Compact Framework 2.0 dit is eigenlijk geen programma, maar .NET Framework voor Windows Mobile
• WiFiFoFum: Wifi- scanner, geinig voor in de trein enzo :P. Met GPS wordt 'ie nuttig voor wardriven :). Maakt gebruik van .NET CF 2.0.
• TCPMP (The Core Pocket Media Player, speelt standaard MP3, OGG en Musepack en heeft plug-ins voor AC3, FLAC, Speex en Wavpack. Ook is er een ffmpeg- plugin, dus TCPMP speelt ook bestanden af die daarmee gedecodeerd kummen worden.
• Alfa & Ariss SecureW2 client: Om te kunnen verbinden met het WiFi- netwerk van school (Windesheim).

Verder heb ik nog wat non- freeware programma's zoals Opera Mobile Webbrowser (aanrader!), SOTI Pocket Controller (bestuur de MDA met de PC) en wmIRC (IRC chatprogramma).

Tot slot heb ik nog SBSH iLauncher aangeschaft via Pocketland.nl, maar de key die ik kreeg werkte niet :?.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 04-08-2006 20:41 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx daar heb k wat aan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik heb best wel wat dingen geinstaleerd en verwijderd maar heb ook een 10 tal progamma's en games op mij MDA staan.
Als ik nu iets installeer zegt hij telkens dat ik te weinig geheugen heb terwijl bij geheugen het volgende staat:

opslag vrij 2.65 MB
programma vrij 22.97 MB

waar maak ik die opslag leeg? Waarom zet hij de programma's en games niet bij programma, daar heb ik nog plaats zat? Kan ik dat omzetten of instellen dat het bij programma's komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

franssie

Save the albatross

Japie_17 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:39:
[...]
Noemenswaardig is nogal een vaag begrip ;).

De freeware proggies die ik op m'n Wizard heb staan zijn
• PocketPuTTY om een SSH- verbinding op te zetten met m'n server
• Microsoft .NET Compact Framework 2.0 dit is eigenlijk geen programma, maar .NET Framework voor Windows Mobile
• WiFiFoFum: Wifi- scanner, geinig voor in de trein enzo :P. Met GPS wordt 'ie nuttig voor wardriven :). Maakt gebruik van .NET CF 2.0.
• TCPMP (The Core Pocket Media Player, speelt standaard MP3, OGG en Musepack en heeft plug-ins voor AC3, FLAC, Speex en Wavpack. Ook is er een ffmpeg- plugin, dus TCPMP speelt ook bestanden af die daarmee gedecodeerd kummen worden.
• Alfa & Ariss SecureW2 client: Om te kunnen verbinden met het WiFi- netwerk van school (Windesheim).

Verder heb ik nog wat non- freeware programma's zoals Opera Mobile Webbrowser (aanrader!), SOTI Pocket Controller (bestuur de MDA met de PC) en wmIRC (IRC chatprogramma).

Tot slot heb ik nog SBSH iLauncher aangeschaft via Pocketland.nl, maar de key die ik kreeg werkte niet :?.
SBSH :met de key moet je je email adres gebruiken ipv je username die je opgegeven hebt,
Verder wel een goed idee om alle onmisbare software te bundelen in een apart topic : het onmisbare software topic :D (bestaat al even voor de mac maar WM5 is zo mogelijk nog obscuurder en SSH rules - bespaart zeker een hoop mensen de moeite van listig zoeken en het brengt nog velen op ideeen die zij niet hadden)

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 05-08-2006 03:58 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:56

jerry_a

doei

Ik kan nergens een werkend progje vinden op te scannen op draadloze netwerken. Ik heb Hitchhiker geprobeerd maar die loopt vast zodra ik verbonden ben met mijn netwerk (802.11g WEP). .
Je moet je eens aanmelden bij MSN. Dan doet hij het wel.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm sinds vanmiddag ineens geen verbinding meer mogelijk met m'n router. Ook heb ik soms vastlopers als ik een emailtje probeer te openen.
Ik wil daarom van mijn huidige rom (tmobile 2.21.2.5NLD) upgraden naar een andere, maar vind het moeilijk om een keus te maken welke het beste is. Volgens mij is de lijst van roms in de topicstart niet helemaal meer up to date. Bovendien kwam ik dit topic tegen waar over een cingular rom nogal positief wordt gesproken.
Is er niet ergens een up to date overzicht met voor en nadelen van elke rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

balen! hij hangt nu ik probeer up te graden van de nieuwste t-mobile naar de nieuwst qtek rom... bij de update utility krijg ik error 296
Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/1355/naamloosop2.jpg

mijn oude rom kan ik niet meer opstarten. ben nu beetje aan het zoeken naar oplossingen, maar nog niets gevonden...
mijn toestel is (volgens mij) cid unlocked

gelukkig kan ik dmv een soft reset weer terug komen in mijn oude rom. Maar hoe krijg ik de nieuwste qtek rom er nu wel op zonder de foutmelding?

EDIT:
Mensen ik ben weer veel te snel met het dumpen hier van mijn vragen, ik heb wat gevonden in deeltje 11. Jammer dat het zo omslachtig is allemaal, voorlopig houdt ik toch maar m'n t-mobile ROM. Wel nog veel problemen met wifi ontvangst (langzame weergave van beschikbare netwerken).

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:32:

Ben benieuwd!
Ik heb geloof ik ontzettende mazzel gehad. Bij mij werkte push in een keer. En ik zie zoveel mensen klooien alleen kan ik ze niet helpen, want ik zei alleen in AS dat ik direct wou ontvangen.

Maar goed op je andere vraag terugkomend. Met resco explorer kan je snelkoppelingen maken en je today scherm is gewoon een directory. Weet niet meer precies hoe deze heet. Gebruik het niet meer gezien ik juist pocketplus had ontdekt. Het zat in 2002 en 2003 en SE. Dus moet (lijkt mij) op dezelfde wijze kunnen in wm5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
cryonic90 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:31:
[...]

Ik heb hem gister bij gpsplaza besteld, direct betaald en ik had hem vandaag in huis, dus ging vrij snel, ik weet niet hoe snel je hem wilt hebben, maar lijkt mij aardig snel hoor
Ik had 'm donderdag ook via de site besteld. Maar ik wist niet dat je niet via iDeal kon betalen (enige mogelijkheid was vooruit overmaken op hun rekening). Daar kwam ik pas achter nadat ik een mailtje had verstuurd. Heb het geld toen ook meteen overgemaakt. Gistermiddag een mailtje dat ie dan verzonden is, maar vandaag nog niks ontvangen bij de post. Zal dan wel maandag worden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen al een aantal oplossingen gevonden voor mijn eigen problemen, bij deze deel ik ze maar even, misschien heeft iemand er wat aan of wellicht kan er een deel van pas komen in de topicstart.

PROBLEEM 2b
Ik heb ook een poging gedaan via VMNetworkBrowser om de bestanden van mijn PC te benaderen, maar het blijkt dat je daarmee niet direct bijv. een MP3 bestand kunt afspelen, klopt dat?
Dit probleem heb ik opgelost door 'Open with' te selecteren bij mp3/wma files en te openen met TCPMP player. Dit programma kan network files itt media player wel afspelen.
PROBLEEM 3
Ik zocht eigenlijk zo'n programma omdat ik heel slecht netwerken kon vinden die wel aanwezig waren. Nadat ik de extended ROM van T-Mobile NIET had geinstalleerd dmv de zachte reset tijdens de installatie vind hij de netwerken sneller. Beetje vaag maargoed, het werkt :)

En zelf heb ik de ervaring dat het vrijwel onmogelijk is om met netwerken te connecten die staan ingesteld op Channel 1. Toen ik m'n router op channel 9 instelde kon ik vlekkenloos verbinding maken. Had me een hoop gepruts gescheeld als ik dit meteen had geweten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
[b][message=26248723,noline]speedy999_333 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:54

thnx
Tomtom 5.21 met Flitsnav (i.c.m. goedkoop BT GPS muisje... werkt absoluut naar behoren)
SPB Pocket Plus (Snelkoppelingen op mijn today... oude versie vandaar dat ik die hieronder heb)
Magic Button (programma's helemaal afsluiten)
TCPMP (om muziek simpel af te spelen)
ORB (eigenlijk een programma voor op je PC, maar je kan dan wel je op je ppc multimediafiles benaderen, ook wel via andere PC met Internet connectie)
Total Commander (om bij je REG te komen e.d.)
Check Notifications (om zelf alarm bugjes weg te klikken)
Pocket Wakeup (gebruik ik eigenlijk nooit :s, WM5 alarm vervanger)
Skype Mobile (Gaat eigenlijk te traag om normaal te bellen.. Skype Out werkt naadje en over internet kan ik niet goed testen nu)

Tis niet zoveel... Gebruik hem voornamelijk om te surfen, op dode momenten te msn'en (bus oid) navigeren, Mail lezen/versturen, sms'en (direct en met smscity) en ik bel er ook nog wel eens mee :)
Wil hem binnenkort ook gebruiken om hem aan mijn laptop te hangen zodat ik overal kan internetten zonder RSI

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 19:26

sphere

Debian abuser

dlawit, dat jij nou een illegale versie van tomtom je qtek hebt staan, wil niet zeggen dat TomTom 5.21 een gratis applicatie is :z

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

sphere schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:05:
dlawit, dat jij nou een illegale versie van tomtom je qtek hebt staan, wil niet zeggen dat TomTom 5.21 een gratis applicatie is :z
Je bedoelt dat er werkelijk mensen zijn die 'm kopen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

mphilipp schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:13:
[...]

Je bedoelt dat er werkelijk mensen zijn die 'm kopen? >:)
Is dat zo gek dan? :?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien je met de Vario kan internetten heb ik nog een kleine kostenbespaarder voor iedereen.
( 2 gratis sms zonder moeite & compleet gratis & betrouwbaar. )

Ga naar deze link voor 2 gratis sms per dag ( werkdagen tussen 0900 & 1700 ):
http://www.hi.nl/smsaccount

Klik op Hier * aanmelden.
Vul daar je mobiele nummer in, je krijgt dan meteen een sms.
In die sms staat een code, die voer je samen met je mob. nr. in op de begin pagina.

Je bent nu ingelogd, en kunt 2 sms sturen naar een 06-nr.
De smsjes gaan ook naar het buitenland als het een NL-nr. is.

* smsjes zijn met kleine reclame regel van HI zelf. *
* net even wat fijner dan smscity en dat soort site's.*
* simpele site, lekker snel op de mda *

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik die zooi van t moblie kan verwijderen zonder een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 01:35:
weet iemand hoe ik die zooi van t moblie kan verwijderen zonder een harde reset.
Ligt er aan welke "zooi" je bedoelt?

Roze menuutjes e.d. en TM bureaublad?
- Start > Instellingen > Vandaag > Windows-standaard aanklikken > OK

T-Mobile dialer?
- Je moet een nieuwe dialer installeren.
Bijvoorbeeld:
Vodafone dialpad (tutorial mij)
E-ten dialer
Zombienexus dialer
Buzzdev.net dialer skins

Andere icoontjes en aanvullen TM-programma's?
Icoontjes kun je volgens mij niet veranderen zonder hard-reset. Mss dat je nog wat progjes kan deïnstalleren via Start > Instellingen > Systeem > Programma's verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Smiley gemist?

En ja...op zich is dat gek. Er wordt genoeg gestolen zo links en rechts. Of gebruikt iedereen die torrents om hun eigen homevideo's en scripts uit te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

mphilipp schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:53:
[...]

Smiley gemist?

En ja...op zich is dat gek. Er wordt genoeg gestolen zo links en rechts. Of gebruikt iedereen die torrents om hun eigen homevideo's en scripts uit te wisselen?
Ken anders genoeg mensen die (net als ik) regelmatig wat binnenhalen om te proberen.

Als het vervolgens naar m'n zin is koop ik het vaak.
(updates, ondersteuning, kleinere kans dat er met de applicatie "gerommeld" is)

Niet zo gek dus dat er gedownload wordt, wel dat men het vervolgens "dus" als gratis ziet.

;)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb Orange en heb in m'n Qtek daar ooit 'Orange MMS' instellingen ingezet.

Deze heb ik toen ook weer verwijderd, omdat ze niet klopten enzo.
Vandaag probeerde ik 't weer in te stellen alleen nu wordt er door m'n Qtek
gezegd dat die naam van de verbinding al bestaat en dat ik 'm zodoende niet kan gebruiken.

Moet ik die account echt 'Orange MMS' noemen? Of kan 't ook veranderen in bv. 'MMS' of 'CLB MMS' En wat moet ik dan precies veranderen in de instellingen die ik hieronder heb neergezet?

Hoe kan ik er voor zorgen dat m'n MMS-account echt 'Orange MMS' gaat heten....

Er moeten op m'n Qtek nog ergens oude instellingen staan ofzo, maar weet iemand waar en weet iemand ook hoe ik deze kan verwijderen. Bij 'n hard reset kan ik natuurlijk alles weer opnieuw instellen, maar daar heb ik echt geen zin in dus...

Algemeen: Naam=Orange MMS
Modem: Nieuw: Naam=Orange MMS HIER WORDT GEZEGD DAT DIE NAAM AL BESTAAT: Modem=GPRS: Naam toegangspunt=mms

Klaar, maar niet heus. Die moet je nog is apart instellen, onder berichten -- MMS configuratie -- server -- nieuw

Servernaam: Orange MMS
Gateway: 10.250.255.183
Poortnummer: 5080
Server adres: http://mms.orange.nl:8002/
Verbinden via: Orange MMS (die je dus daarboven hebt ingesteld)
Maximale verzendgrootte: 100 kb
Wap Versie: WAP 2.0

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 06-08-2006 14:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
sphere schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:05:
Gaat meer om de Flitsnav... die is wel graties

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Is er een alternatief sync programma voor active sync?
Ik gebruik keriomail (imap) en omdat dat geen personal folder is kan active sync mijn contacts/agenda uit kerio niet syncen.
Ik zoek dus een ander sync programma die dat wel kan.

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:48

nlboy

Alles kitz?

Hoe kan ik mijn GPRS verbinding delen via Bluetooth? :) Zodat ik kan internetten op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mn mda vario nu een paar dagen...fijn ding!maar ik heb wat proggies gehad van een collega maar daar zitten veel .bin bestanden bij

nou zet ik die in : windows/startmenu/programma's

maar ze werken dus niet...iemand een idee?

what aboet die installatie cd die erbij zit?zit daar de complete versie van windows mobile op?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Mooie dialerskins...alleen heeft ie niet lang genoeg nagedacht bij z'n zwarte Vista skin. Als je een nummer intikt zijn de cijfertjes zwart. Hmmm...zwart op zwart...goed getest dus!
Ik heb nu maar de blauwe, daar zie je dat zwart ietsje beter.

Dat is iets wat ik vaker zie: heel veel aandacht aan de eye-candy besteden, maar functionaliteit en bruikbaarheid is blijkbaar niet zo belangrijk. Zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:30:
Ik heb Orange en heb in m'n Qtek daar ooit 'Orange MMS' instellingen ingezet.

Deze heb ik toen ook weer verwijderd, omdat ze niet klopten enzo.
Vandaag probeerde ik 't weer in te stellen alleen nu wordt er door m'n Qtek
gezegd dat die naam van de verbinding al bestaat en dat ik 'm zodoende niet kan gebruiken.

Moet ik die account echt 'Orange MMS' noemen? Of kan 't ook veranderen in bv. 'MMS' of 'CLB MMS' En wat moet ik dan precies veranderen in de instellingen die ik hieronder heb neergezet?

Hoe kan ik er voor zorgen dat m'n MMS-account echt 'Orange MMS' gaat heten....

Er moeten op m'n Qtek nog ergens oude instellingen staan ofzo, maar weet iemand waar en weet iemand ook hoe ik deze kan verwijderen. Bij 'n hard reset kan ik natuurlijk alles weer opnieuw instellen, maar daar heb ik echt geen zin in dus...

Algemeen: Naam=Orange MMS
Modem: Nieuw: Naam=Orange MMS HIER WORDT GEZEGD DAT DIE NAAM AL BESTAAT: Modem=GPRS: Naam toegangspunt=mms

Klaar, maar niet heus. Die moet je nog is apart instellen, onder berichten -- MMS configuratie -- server -- nieuw

Servernaam: Orange MMS
Gateway: 10.250.255.183
Poortnummer: 5080
Server adres: http://mms.orange.nl:8002/
Verbinden via: Orange MMS (die je dus daarboven hebt ingesteld)
Maximale verzendgrootte: 100 kb
Wap Versie: WAP 2.0
Dit heb ik ook nadat ik een softe reset heb gedaan vlak voor de installatie van de extended rom. Ik had daar altijd de verbinding "internet" staan, maar die is weg. Als ik heb zelf probeer aan te maken zegt het ook dat de verbindingsnaam al bestaat. Ook de het registry is de verbinding niet te vinden...

En nog een andere vraag, als er een G in beeld staat, betekend dit dat ik verbinding heb met GPRS? (dan kon ik namelijk nog wel eens een stevige rekening krijgen deze maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMY
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06-2012

RMY

Ik kan opeens de 'omhoog-knop' van de 4 richting toets aan de buitenkant niet meer gebruiken. Eerst ging het al moeizaam, maar nu reageert die knop helemaal niet meer. Dat zal toch geen softwarematig probleem zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door RMY op 06-08-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMY schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:45:
Ik kan opeens de 'omhoog-knop' van de 4 richting toets aan de buitenkant niet meer gebruiken. Eerst ging het al moeizaam, maar nu reageert die knop helemaal niet meer. Dat zal toch geen softwarematig probleem zijn?
als het eerst moeizaam ging en nu helemaal niet meer, lijkt het me eerder een mechanisch probleem. losschroeven en kijken wat er loos is. Als je geen garantie meer hebt tenminste.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:43:
[...]

Dit heb ik ook nadat ik een softe reset heb gedaan vlak voor de installatie van de extended rom. Ik had daar altijd de verbinding "internet" staan, maar die is weg. Als ik heb zelf probeer aan te maken zegt het ook dat de verbindingsnaam al bestaat. Ook de het registry is de verbinding niet te vinden...

En nog een andere vraag, als er een G in beeld staat, betekend dit dat ik verbinding heb met GPRS? (dan kon ik namelijk nog wel eens een stevige rekening krijgen deze maand)
Ja maar ik moet gewoon 'Orange MMS' kunnen aanmaken, maar 't lukt niet! Ik word echt para!

G'tje betekend dat als je daarop drukt je GPRS-verbinding kunt aanmaken!
En als je verbonden zou zijn voor bv. 4 uur lang maar geen data verstuurd kost 't je niks!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik zag bij GPSplaza een BT-mouse voor PDA's. Aangezien ik al een BT-mouse heb, vroeg ik mij af al ik deze ook op mijn PDA kan gebruiken. Als ik een nieuw partnerverband maakt ziet de PDA de mouse niet en met de driver van degene die ze bij GPSplaza hebben werkt het ook al niet.
Iemand hier ervaring mee of een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:43:
[...]

Als er een vierkantje met een G (of een E) bovenaan in beeld staat, betekend dit dat GPRS (of EDGE) beschikbaar is. Je hebt pas verbinding als er een klein G-tje (of E-tje) met twee pijltjes erbij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Die van mij is echt een toppertje:

Vorige week woensdag gekocht, opgeladen en dat nog een keer of 3, ik ga zondag op vakantie, batterij wil opnieuw opgeladen worden doet ie het niet meer...

Morgen maar even naar Vodafone winkel.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:41:
Die van mij is echt een toppertje:

Vorige week woensdag gekocht, opgeladen en dat nog een keer of 3, ik ga zondag op vakantie, batterij wil opnieuw opgeladen worden doet ie het niet meer...

Morgen maar even naar Vodafone winkel.
Helemaal leeg laten lopen? Probeer het eens met de gewone netadapter (gewone stroom) en niet via de USB-kabel als je die nu gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:03:
[...]

Helemaal leeg laten lopen? Probeer het eens met de gewone netadapter (gewone stroom) en niet via de USB-kabel als je die nu gebruikt.
Heb meerdere adapters geprobeerd :(
Hij was ook opeens gewoon uit.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik ben slachtoffer van ontvreemde MDA Vario. Verloren tijdens Campzone en ondanks meteen zoeken blijkt het al meegenomen te zijn door iemand. Ondanks dat postcode + huisnr erop staat op etui heeft niemand gemeld. Zelfs vreemde telefoon uit Duitsland helpt niet veel. Hij is dus gestolen.

Het staat wel vast dat zulke telefoons nogal in trek zijn als je ze eenmaal verliest, de kans erg klein is dat iemand netjes teruggeeft. Het geeft nog steeds aan dat er mensen zijn die hebberig zijn, en dus graag willen stelen. Verkoopwaarde is zelfs 250-300 Euro.

Verder heb ik nu geleerd dat meegeleverde etui niet aan te raden is, ondanks makkelijke magneetsluiting. De crappy clip zal je het makkelijk verliezen. Beter eentje met groot clip nemen (mijn oude Nokia 6130i zit in hoes met lekker grote clip, nog geen problemen mee, blijft nog goed zitten.)
Aan lanyard hangen blijkt ook goed idee te zijn.

Ga morgen of overmorgen naar Leeuwarden om nieuwe exemplaar te regelen en huidige als gestolen foon door te geven. Ik ben ook al 1GB kaart kwijt dankzij de klootzak.

En ja, mijn htc info site wordt geschapt. Ik heb geen tijd voor de onderhoud. Ik ben nog steeds tegen forums om informatie op te zoeken tenzij er speciale threads worden gemaakt, anders is het zoeken in de berg informatie. Ik heb weinig trek om 12 delen lang, duizenden posts door te bladeren.
Ook zeer lange startpost in eerste pagina irriteert me ook gewoon veel. (Is dat niet onnodig edit werk? Want je moet die ook nog regelmatig updaten. Je hebt toch al eigen site?) Dat is probleem van een groot forum. Daarom is wiki site opgezet om informatie netjes in te delen. Kennelijk heeft niemand oog voor, dus dat houdt ermee op.
Eggy heeft al wat van gemaakt, maar ik zie dat zijn Knowledge Base niet echt groter is geworden na vele maanden, naar mijn gevoel. Terwijl er al zoveel informatie is. Gezien de datum moet er nog veel gebeuren. Maar wie doet dat? Ik weet niet of Eggy tijd voor heeft.
Zijn forum zelf mag informatief zijn, maar zoeken naar juiste info blijft lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MrDummy schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:29:
Verder heb ik nu geleerd dat meegeleverde etui niet aan te raden is, ondanks makkelijke magneetsluiting. De crappy clip zal je het makkelijk verliezen. Beter eentje met groot clip nemen (mijn oude Nokia 6130i zit in hoes met lekker grote clip, nog geen problemen mee, blijft nog goed zitten.)
Aan lanyard hangen blijkt ook goed idee te zijn..
Lanyard lijkt me köt; daar vind ik dat ding te zwaar voor.

Die beltclip is idd niet zonder risico. Voor mijn 6310i had ik er een die een drukknoopje (om om je riem heen te doen) had zodat ie altijd goed zat en niet zomaar gejat kon worden. Ik vind zelf beltclip nog altijd het handigste. In mijn zak vind ik maar niks en het kan ook nooit goed zijn voor dat ding. Zo robuust is ie ook weer niet. Samsonite heeft goede beltclips waar ie in past, maar die hadden ze toen alleen maar in het poepbruin en daar wil ik niet mee rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Ballebek schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:17:
[...]

Heb meerdere adapters geprobeerd :(
Hij was ook opeens gewoon uit.
Je zou dit nog kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hoewel dat bij mij prima werkte, lijkt het me handiger als ie gewoon naar de winkel teruggaat. Het ding is net een week oud. Hij kan beter een nieuwe accu vragen voordat ie allerlei gevaarlijke experimenten gaat uithalen. Ik moest wel omdat ik er een andere ROM op had... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
mphilipp schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 02:19:
[...]

Hoewel dat bij mij prima werkte, lijkt het me handiger als ie gewoon naar de winkel teruggaat. Het ding is net een week oud. Hij kan beter een nieuwe accu vragen voordat ie allerlei gevaarlijke experimenten gaat uithalen. Ik moest wel omdat ik er een andere ROM op had... ;)
Ik ga idd zeker niet zitten kutten met draadjes en strippen en weet ik veel wat nog meer, ik krijg een nieuwe heb ik gisteren al gehoord door met Vodafone zelf te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

franssie

Save the albatross

Ik lees dit topic al zo'n 7 delen mee en meen het ooit gezien te hebben maar kan het niet meer vinden.
Bij [start][instellingen][Geluiden en meldingen] tabje Meldingen heb ik bij gebeurtenis erichten: NW e-mail alles uitgevinkt. Ik blijf echter die irritante meldingen krijgen dat ik nieuwe email heb onderaan mijn scherm (Melding) maar dat kan ik ook al op mijn today scherm zien.

Iemand enig idee? (PS: is een MDA Vario van T-Mobile, net de rom ge-upgrade maar dat hielp dus ook niets). Verder nog bedankt voor de OP - heb er echt veel aan.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanyard lijkt me köt; daar vind ik dat ding te zwaar voor.

Die beltclip is idd niet zonder risico. Voor mijn 6310i had ik er een die een drukknoopje (om om je riem heen te doen) had zodat ie altijd goed zat en niet zomaar gejat kon worden. Ik vind zelf beltclip nog altijd het handigste. In mijn zak vind ik maar niks en het kan ook nooit goed zijn voor dat ding. Zo robuust is ie ook weer niet. Samsonite heeft goede beltclips waar ie in past, maar die hadden ze toen alleen maar in het poepbruin en daar wil ik niet mee rondlopen.
Ik heb door mijn standaard beltclip aan het uiteinde van de clip en door de achterkant van het tasje een gaatje geboord en daar een sleutelring doorheen gehaald. Nu kan mijn beltclip niet meer van mijn belt afvallen en niemand die het ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

mphilipp schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:01:
[...]

Mooie dialerskins...alleen heeft ie niet lang genoeg nagedacht bij z'n zwarte Vista skin. Als je een nummer intikt zijn de cijfertjes zwart. Hmmm...zwart op zwart...goed getest dus!
Ik heb nu maar de blauwe, daar zie je dat zwart ietsje beter.

Dat is iets wat ik vaker zie: heel veel aandacht aan de eye-candy besteden, maar functionaliteit en bruikbaarheid is blijkbaar niet zo belangrijk. Zonde...
Je hebt niet helemaal gelijk. De kleuren van de letters zijn vrij eenvoudig aan te passen.
In het verleden ben ik hier ook mee bezig geweest. In het register moet e.e.a. aangepast worden.

Waar het precies zat weet ik niet meer. Volgens mij heb ik het gevonden op XDAdevelopers (of hoe je het ook schrijft). Als je zoekt naar de "E-ten dialer skin" moet je wel iets vinden over het aanpassen van de kleuren van de tekst. En anders even in Google zoeken... 8)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Martino-s schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:15:
[...]
Je hebt niet helemaal gelijk.
Ik heb wél gelijk ;)
Iemand met verstand maakt zo'n domme fout toch niet. Je koopt toch ook geen auto waar je zelf eerst nog een accu in moet stoppen, ook al staat op koekel hoe dat moet. Ik heb geen zin in die shit. Als zo'n kokosnoot een skin maakt, lijkt het me een kleine moeite dat je even kijkt of ie wel fatsoenlijk eruit ziet. Het nummer zien dat je intikt lijkt me één van de eerste vereisten van een dialerapp/skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:40:
[...]
Iemand met verstand maakt zo'n domme fout toch niet. Je koopt toch ook geen auto waar je zelf eerst nog een accu in moet stoppen, ook al staat op koekel hoe dat moet. Ik heb geen zin in die shit. Als zo'n kokosnoot een skin maakt, lijkt het me een kleine moeite dat je even kijkt of ie wel fatsoenlijk eruit ziet. Het nummer zien dat je intikt lijkt me één van de eerste vereisten van een dialerapp/skin.
Uhm ik denk dat je gewoon blij moet zijn met iemand die een skin voor de dialer van wm5 maakt, en die gratis aan jou beschikbaar stelt :? Jouw redenatie is een beetje de omgedraaide wereld hè? En jouw redenatie klopt wel degelijk niet, want de kleur van de letters in de dialer wordt bepaald door de theme (.tsk) file die je gebruikt en niet door de dialer-skin. De skin bestaat namelijk alleen maar uit plaatjes die de oorspronkelijke plaatjes vervangen.

En als je geen zin hebt in die shit :'( , dan gebruik je het toch gewoon niet en gebruik je gewoon de standaard t-mobile dialer of de standaard van wm5, die werken ook goed 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Vanochtend mijn 2Gb Transcend 80x kaartje opgehaald. Nou heb ik al eerder rondgevraagd of een sneller kaartje enige zin zou hebben in de MDA. Niemand heeft het blijkbaar ooit gemeten want antwoorden kwamen er niet. Nu heb ik zelf maar even een testje gedaan en hij is aanmerkelijk sneller dan de meegeleverde kaart. Als test gebruikte ik één van de kaarten van iGo van 29.1Mb.

Sandisk 512 (meegeleverd)
kaart->intern: 1m25s
intern->kaart: 26s
kaart->kaart: 30s

Transcend 2Gb 80x
kaart->intern: 1m33s
intern->kaart: 16s
kaart->kaart: 18s

De opvallendste is van kaart-> intern geheugen. Ik heb die test een paar keer opnieuw gedaan omdat ie de eerste keer veel sneller was. Ik denk dat hier meespeelt dat het interne geheugen zowat vol zit en ik het bestand steeds wis. De FAT zal zo wel een zooitje zijn. Echter, de anders tests spreken voor zich: de kaart is aanmerkelijk sneller dan het standaard kaartje. En het kan schijn zijn, maar ik heb de indruk dat de MDA als geheel iets lekkerder reageert. Vanavond als ik thuis ben zal ik de 512 kaart in zijn geheel op de 2Gb zetten en dan kan ik tests doen met opstarten van het apparaat en wat grote apps starten om te zien of dat ook sneller gaat.

Ik ben dus erg blij. Dit kaartje kost maar €44, dus nog goedkoper dan de langzamere SanDisk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ik heb drie dingetjes wat ik erg vervelend vind tijdens het gebruiken van mijn MDA vario. FF kijken wie mij daarmee kan helpen.

1. Omdat ik mijn vario altijd in mijn broekzak heb, heb ik toch altijd de toetsenblokkering erop staan. Maar wanneer je gebeld wordt en je hebt de toetsenblokkering erop staan en je MIST het gesprek. Dan kun je never nooit meer de toetseblokkering eraf halen om te kijken wie er gebeld heeft. Een softe reset is het enige wat hierbij kan helpen en dan zie je daarbij ook niet meer wie er nou gebeld had.

2. Als je een smsje ontvangt dan zie je onderaan je scherm volgens mij melding en negeren. Als je dan op melding drukt dan verwacht je gewoon het sms'je te kunnen lezen. Ik ga daarintegen meteen naar het scherm om het smsje te beantwoorden. Hierdoor moet ik eerst ghet bericht weer afbreken dan ga ik automatisch naar inbox en moet ik het nieuwe smsje selecteren om het te kunnen lezen. Zeer irritant.

3. Als ik soms een smsje aan het typen ben dan gebeurd het weleens dat ik een bepaalde handeling op mijn toetsenbord doe waardoor er alleen maar hoofdletters verschijnen. Wie weet wat ik in moet toetsen om weer van al die hoofdletters af moet komen?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRiZzZiZ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:30:
Ik heb drie dingetjes wat ik erg vervelend vind tijdens het gebruiken van mijn MDA vario. FF kijken wie mij daarmee kan helpen.

1. Omdat ik mijn vario altijd in mijn broekzak heb, heb ik toch altijd de toetsenblokkering erop staan. Maar wanneer je gebeld wordt en je hebt de toetsenblokkering erop staan en je MIST het gesprek. Dan kun je never nooit meer de toetseblokkering eraf halen om te kijken wie er gebeld heeft. Een softe reset is het enige wat hierbij kan helpen en dan zie je daarbij ook niet meer wie er nou gebeld had.
start > instellingen > Knoppen > tabblad vergendelen > vinkje voor "Alle knoppen vergendelen behalve aan/uit knop"? Je kunt dan met de aan/uit toets het toestel weer aanzetten.
2. Als je een smsje ontvangt dan zie je onderaan je scherm volgens mij melding en negeren. Als je dan op melding drukt dan verwacht je gewoon het sms'je te kunnen lezen. Ik ga daarintegen meteen naar het scherm om het smsje te beantwoorden. Hierdoor moet ik eerst ghet bericht weer afbreken dan ga ik automatisch naar inbox en moet ik het nieuwe smsje selecteren om het te kunnen lezen. Zeer irritant.
Heb ik bij mij geen last van, laatste TM ROM
3. Als ik soms een smsje aan het typen ben dan gebeurd het weleens dat ik een bepaalde handeling op mijn toetsenbord doe waardoor er alleen maar hoofdletters verschijnen. Wie weet wat ik in moet toetsen om weer van al die hoofdletters af moet komen?
2x op de cap/shift toets drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 19:26

sphere

Debian abuser

Heb je expres de 80x genomen en niet de 150x?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:49:
[...]

start > instellingen > Knoppen > tabblad vergendelen > vinkje voor "Alle knoppen vergendelen behalve aan/uit knop"? Je kunt dan met de aan/uit toets het toestel weer aanzetten.

[...]

Heb ik bij mij geen last van, laatste TM ROM

[...]

2x op de cap/shift toets drukken
Merci monsieur

ehhhh..HOI

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.