Heb je hem geprobeerd samen met dat tooltje van flitsservice.nl voor mobilie flitslocaties?chundo schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:53:
[...]
Ik vind eigenlijk ook dat hij sneller is, vooral het opstarten gaat een stuk vlotter.
er is nog geen benelux map, alleen een westeuropa map en die past niet op een 512 mb kaartje.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:15:
past tomtom6 incl kaart op de sdkaart van 512mb? Ik wil dan minimaal nederland draaien. Of zijn de kaarten net zo verdeeld als met tomtom5?
Maar een extra kaartje kost echt niets meer, een 2gig kaart kost 40E ofzo, een 1 gig natuurlijk nog een stukkie minder.
Verwijderd
Probeer PocketZenPhone eens:Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:27:
Ik wil graag mijn vario automatisch uitzetten, bijvoorbeeld zaterdagochtend zodat ik niet zondagochtend kan worden wakker gebeld. Weet iemand daar een programma voor?
http://www.pocketzenphone.net/PZPForum/index.php
Daarmee kun je profielen maken (dus ook "stil" of "uit") en er is ook een schedule-mogelijkheid, zodat je op zaterdag je Vario automatisch uit kunt zetten en maandagochtend weer aan.
Groeten,
Ronald
Ik niet iig.... traag als dikke stront?Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:39:
[...]
Heb je hem geprobeerd samen met dat tooltje van flitsservice.nl voor mobilie flitslocaties?
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Ik heb hem de eerste keer getest met een plus-kaart en korte afstanden, met West-Europa is hij wel langzamer. Ik bedoelde het sneller zijn ook vooral op het opstarten, dit gaat bij mij stukken vlotter dan vroeger. Soms bleef het "zandlopertje" maar draaienmphilipp schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:32:
[...]
Wat voor een bijzondere Vario heb jij dan? Ik vind 'm ook ietsje trager. Opstarten zou ik zo niet zo snel weten, maar ik ervaar nu wachttijd bij zo'n beetje alle functies. Ik heb wel de West Europa kaart, dus daar kan het ook aan liggen. Ook het berekenen van de route duurt aanmerkelijk langer. Voorheen was het binnen enkele seconden gepiept, maar nu ben ik echt al de straat uit voor ie iets heeft gevonden.
Welke kaart gebruik jij? Want als het daaraan ligt, bezorg ik mezelf de benelux kaart en laadt alleen de W-Eur kaart als ik verder moet...
Nope, ik zou eigenlijk gewoon iets willen voor de flitspalen, kan ik die eigenlijk laden via checpoint? De kaart van West-europa staat er niet bij.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:39:
[...]
Heb je hem geprobeerd samen met dat tooltje van flitsservice.nl voor mobilie flitslocaties?
Kan de MDA Vario nu wel of geen UMTS ? de standaar Rom lijkt t niet te kunnen maar is er extra hardware voor nodig ?
Web 'n Walk lijkt wel inclusief UMTS te zijn!
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Nee, de Vario 2 wel...xychix schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:39:
Kan de MDA Vario nu wel of geen UMTS ? de standaar Rom lijkt t niet te kunnen maar is er extra hardware voor nodig ?
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.