HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.681 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hmm.. Ik heb sinds afgelopen zaterdag dus ook een Vario, met de nieuwste (2.21.2.108) extROM. Maar toch loopt ie af-en-toe nog vast. Gewoon op het "vandaag" scherm terwijl ik niets doe en de Vario gelocked is. Als ik dan terug wil doet ie niks meer en moet ik accu eruit halen en weer terugdoen.
Zal ik ermee teruggaan? Of een andere ROM erop flashen? Of get de tmobile site niet de nieuwste ROM aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlawit schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:57:
[...]

Vraag:
Wie heeft een goed alarmprogramma voor de vario (of iig WM5)???
Als ik 's nachts een sms krijg en ik lees hem niet dan gaat mijn alarm niet af.
Daarom heb ik pocketalarm geinstalleerd, maar die blijjkt nu opeens niet meer op te starten :s
mjah die deed het ook soms niet

Die doet het dan soms ook niet!

Ik baal van verslapen!
Ik gebruik Pocket WakeUp, bevalt geweldig. Meerdere alarmen mogelijk, elk met eigen mp3, snooze, trilfunctie etc. Ergens op Smarterphones.com staat wel een link.
Ent is nog gratis ook....geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbooij schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:36:
[...]

De beste oplossing voor de Orange GPRS cheaters is om hier gewoon geen gebruik van te maken. Ik heb ook Orange en voor mij is 25MB voldoende. Gebruik een GPRS data monitor om dit een beetje in de gaten te houden en er is geen probleem. Waarom zou je zo zwaar willen internetten op je PDA? Dan pak je toch even een laptop of gebruik je Wifi?

P.S. erg leuk over de huishoudbeurs... we hebben het hier over een kras op mijn touchscreen. Daar helpt glassex niet erg bij.
Zo poeh poeh....daar hebben we wat aan! |:(
In de trant van: Waarom wil je een krasvrij scherm, je kunt het zo ook lezen?
Laat dan je tips maar achterwege.....

Trouwens wel succes met het vinden van een oplossing voor je scherm......blijft klote (ondanks je bijdehante posts) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endless schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:28:
Hmm.. Ik heb sinds afgelopen zaterdag dus ook een Vario, met de nieuwste (2.21.2.108) extROM. Maar toch loopt ie af-en-toe nog vast. Gewoon op het "vandaag" scherm terwijl ik niets doe en de Vario gelocked is. Als ik dan terug wil doet ie niks meer en moet ik accu eruit halen en weer terugdoen.
Zal ik ermee teruggaan? Of een andere ROM erop flashen? Of get de tmobile site niet de nieuwste ROM aan?
heb je niet gewoon je vario vergrendeld? klik dan eens op 'ongrendelen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:38:
[...]

heb je niet gewoon je vario vergrendeld? klik dan eens op 'ongrendelen" :)
Dat is het probleem juist.. Dat gaat dus niet meer omdat ie dan vastgelopen is.
Uitknop werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Is er ook een programma die je smsjes opslaat of naar je pc kan zetten?
Ik wil namelijk een nieuwe T-mobile rom op mijn MDA Vario gooien, maar ik ben bang dat ik mijn smsjes dan kwijt ben. Wie weet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 22:15

neevedr

Dat was ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
thanks mate d:)b

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:06:
[...]

Ik heb het zelfde probleem. Hoewel het soms wel weer werkt. Meestal verbreek ik dan even de GPRS-verbinding voordat ik ga Wifi'en...
Maar als iemand een betere oplossing heeft...graag!
Mmm. als ik mijn gprs verbinding verbreek werkt het nog steeds niet, hij blijft in pocketIE 'zoeken' naar de webpagina, waarschijnlijk omdat hij dus verbinding probeert te maken met die proxy van Orange World.
mbooij schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:36:
[...]

De beste oplossing voor de Orange GPRS cheaters is om hier gewoon geen gebruik van te maken. Ik heb ook Orange en voor mij is 25MB voldoende. Gebruik een GPRS data monitor om dit een beetje in de gaten te houden en er is geen probleem. Waarom zou je zo zwaar willen internetten op je PDA? Dan pak je toch even een laptop of gebruik je Wifi?
Ja, dat is dus geen oplossing. Ik gebruik de Orange World hack om via Mail2Web mijn push-email op mijn wizard te ontvangen, hiervoor is 25mb net iets te weinig.

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:39:
[...]

Ik gebruik Pocket WakeUp, bevalt geweldig. Meerdere alarmen mogelijk, elk met eigen mp3, snooze, trilfunctie etc. Ergens op Smarterphones.com staat wel een link.
Ent is nog gratis ook....geloof ik.
Die heb ik ook dus, supersysteem!

maar

Als ik 's ochtends heb gesnoozed (keertje of twee maximaal met 5 min. pauze) en ik zeg dan close, dan heb ik als ik pocket wakeup open hetvolgende staan:
Snooze, no alarm due
this alarm is set to repeat. bladiebla

dus dat kan ik elke keer weer aanklikken (als ik het niet vergeet) anders gaat ie 's ochtend niet meer af...

Heb iemand anders hetzelfde???

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 08:05
dlawit schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:01:
[...]

Die heb ik ook dus, supersysteem!

maar

Als ik 's ochtends heb gesnoozed (keertje of twee maximaal met 5 min. pauze) en ik zeg dan close, dan heb ik als ik pocket wakeup open hetvolgende staan:
Snooze, no alarm due
this alarm is set to repeat. bladiebla

dus dat kan ik elke keer weer aanklikken (als ik het niet vergeet) anders gaat ie 's ochtend niet meer af...

Heb iemand anders hetzelfde???
Is dit niet opgelost door hem te sluiten met een close-button tooltje of via system/memory/running programs?

Het lijkt me dat ie gewoon blijft draaien in de snooze mode...

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Waar is de brando screenprotector voor de qtek het goedkoopst?
Ik weet dat het ergens in dit draadje staat maar ik kon het niet vinden (zoeken naar de speld in de hooiberg).

bvd

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:30
ik heb hem hier gekocht gpsplaza.nl (7 euro incl. verzendkosten)

[ Voor 29% gewijzigd door Maite op 31-08-2006 12:42 ]

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-08 10:09

mbooij

De Mosselman

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:42:
[...]

Zo poeh poeh....daar hebben we wat aan! |:(
In de trant van: Waarom wil je een krasvrij scherm, je kunt het zo ook lezen?
Laat dan je tips maar achterwege.....

Trouwens wel succes met het vinden van een oplossing voor je scherm......blijft klote (ondanks je bijdehante posts) ;)
Met Displex (gekocht bij de Belcompany voor 5 euro) heb ik de krassen aardig weg kunnen werken. Ik ga echter niet te ver met poetsen omdat ik dan misschien het schermpje beschadig. Hopelijk zie je er niets meer van als ik er een protector op doe.

Over de Orange GPRS hack: Volgens mij is er geen goede oplossing voor het gebruik van de poort icm Wifi internetten. Als die er in de toekomst wel komt (bijvoorbeeld in de vorm van een andere verbindingdmanager) hou ik me ook aanbevolen.

[ Voor 3% gewijzigd door mbooij op 31-08-2006 13:51 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 19:22

bonetone

2B Silver Sonic

Maite schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:
ik heb hem hier gekocht gpsplaza.nl (7 euro incl. verzendkosten)
Ja ik ook, maar het gekke is dat die van mij een paar millimeter te klein is. Hoort dat zo of heb ik gewoon een verkeerde gekregen? Volgens de verpakking was ie wel voor een MDA Vario :?

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:53
bonetone schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:53:
[...]

Ja ik ook, maar het gekke is dat die van mij een paar millimeter te klein is. Hoort dat zo of heb ik gewoon een verkeerde gekregen? Volgens de verpakking was ie wel voor een MDA Vario :?
had ik ook, maar toen bleek dat hij voor een deel onder de rand geschoven was. in principe zou hij groot genoeg moeten zijn om het zichtbare deel te bedekken.

• bonetone
  • Laatst online: 09-09 19:22

bonetone

2B Silver Sonic

Byte_Me schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:00:
[...]

had ik ook, maar toen bleek dat hij voor een deel onder de rand geschoven was. in principe zou hij groot genoeg moeten zijn om het zichtbare deel te bedekken.
Oké, dan heb ik 'm aan de ene kant dus teveel in de hoek geduwd. Is 'ie makkelijk te verwijderen en opnieuw te plakken?

• dlawit
ToMaSZ schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:42:
[...]

Is dit niet opgelost door hem te sluiten met een close-button tooltje of via system/memory/running programs?

Het lijkt me dat ie gewoon blijft draaien in de snooze mode...
doe nu een test... maar dan weet ik dus morgen of hij door blijft gaan hoewel hij dit aangeeft...

Ik heb eeb close programma, maar ik druk op de grote cancel knop 's ochtend en wil dan de volgende dag gewoon weer een wekker, klaar! niks aandrukken oid!

Verwijderd

Alle programma's die ik hier een beetje lees en fatsoenlijk werken die moet je betalen.
Ik heb geen zin in freeware wat me vario verneukt.

Wisbar Advanced 2 - Wisbar Advanced Desktop ( Gratis )
Weatherpanel - PocketBreeze - IconXT - Resco Keyboard PRO ?
GSPlayer 2 - SBSH Clock - psShutXP, deze is ook gratis.

Wil eigenlijk zo'n gratis 'Weer' 2day scherm + wat leuke bat/mb specs.

Hebben jullie allemaal netjes betaald ? ( Yeah-Right ) Of waar halen jullie de software vandaan ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 17:16 ]

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Genoeg te vinden. Op GoT iig hier die alweer een jaar of 3 loopt:

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Verder ff googlen levert genoeg sites die overzichten van freeware ppc spul geven. Ik snap alleen niet waarom het je Vario zou "verneuken"... :?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• Byte_Me
bonetone schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:06:
[...]

Oké, dan heb ik 'm aan de ene kant dus teveel in de hoek geduwd. Is 'ie makkelijk te verwijderen en opnieuw te plakken?
ja dat gaat heel makkelijk. alleen uitkijken voor stof en vette vingers

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ok, vreemd probleem.

Sinds vanmiddag laat werken mijn microfoon en boxjes niet meer. Ik hoor geen enkel geluid meer als ik op me telefoon bezig ben en als mensen mij bellen horen ze mij ook niet.

Heb al meerdere soft- en hardresets gedaan, batterij eruit gehaald, echt alle instellingen nagelopen, maar niets helpt...

Vreemde is wel dat als ik koptelefoon aansluit ik wel geluid heb en te verstaan ben.

Kunnen de mic en boxjes allebei tegelijk defect zijn geraakt? Staat wel custom T-Mobile rom op, wellicht heeft die er iets mee te maken.

...

Kom ik gelijk bij 2de probleem.

Ik ben vorige keer al heleboel smsjes kwijtgeraakt na installatie van een nieuwe ROM die ik graag had willen bewaren. Hoe voorkom ik dat dit weer gebeurt?

Kan nergens iets vinden over exporteren van sms berichten of backuppen hiervan?

Signature?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:56

franssie

Save the albatross

staat ook op de FP maar net getest: http://go.connect.yahoo.com/go/home
CAB file gedownload en nu kan ik eindelijk mijn Yahoo! calendar synchroniseren met de Vario (lukte eerder niet om dat ik een Mac adept ben).
Echt leuke app, synct ook al je mail folders in Yahoo : nu dus echt connected :D

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

dlawit schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:54:
[...]

doe nu een test... maar dan weet ik dus morgen of hij door blijft gaan hoewel hij dit aangeeft...

Ik heb eeb close programma, maar ik druk op de grote cancel knop 's ochtend en wil dan de volgende dag gewoon weer een wekker, klaar! niks aandrukken oid!
Heb hetzelfde probleem. Snap niet goed waarom Cancel drukken niet werkt. Als iemand een oplossing weet.....

Verwijderd

Osdorp-Dude schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:37:
Ok, vreemd probleem.

Sinds vanmiddag laat werken mijn microfoon en boxjes niet meer. Ik hoor geen enkel geluid meer als ik op me telefoon bezig ben en als mensen mij bellen horen ze mij ook niet.

Heb al meerdere soft- en hardresets gedaan, batterij eruit gehaald, echt alle instellingen nagelopen, maar niets helpt...

Vreemde is wel dat als ik koptelefoon aansluit ik wel geluid heb en te verstaan ben.

Kom ik gelijk bij 2de probleem.

Ik ben vorige keer al heleboel smsjes kwijtgeraakt na installatie van een nieuwe ROM die ik graag had willen bewaren. Hoe voorkom ik dat dit weer gebeurt?

Kan nergens iets vinden over exporteren van sms berichten of backuppen hiervan?
Probleem 1: Het schakelaartje in de koptelefoonaansluiting zit vast. De telefoon denkt dus dat je een headset aangesloten hebt. Een kwestie van friemelen met het stekkertje in de aansluiting.
Je bent trouwens al nummer tig met deze vraag. Zoeken had ook geen kwaad gekund
Kom ik gelijk bij jouw probleem 2: Kijk 1 bladzijde terug!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:25:
[...]

Probleem 1: Het schakelaartje in de koptelefoonaansluiting zit vast. De telefoon denkt dus dat je een headset aangesloten hebt. Een kwestie van friemelen met het stekkertje in de aansluiting.
Je bent trouwens al nummer tig met deze vraag. Zoeken had ook geen kwaad gekund
Kom ik gelijk bij jouw probleem 2: Kijk 1 bladzijde terug!!!
Dat was het dus niet, na opladen deed hij het gewoon weer. Heb lopen friemenel, peuteren, schoonmaken, wat oorzaak nu was is me echt onduidelijk...

Heb de JeyoMobileExtensie gedownload, bedankt voor de tip!

[ Voor 4% gewijzigd door Mesh op 01-09-2006 09:04 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net draadloos internet thuis en alles werkt perfect. Ik kan internetten en e-mailen, maar nu is mijn vraag hoe kan ik makkelijk inloggen op mijn hotmail account. Ik wil het liefst niet doen via msn of via www.hotmail.com. Kan het ook via het outlook programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:36:
[...]

Heb hetzelfde probleem. Snap niet goed waarom Cancel drukken niet werkt. Als iemand een oplossing weet.....
najah is er überhaupt iemand die pocket wakeup gewoon werkend heeft?
Ik heb Magic-button oko draaien, maar ik sluit toch niks af via het kruisje rechtsboven :s
Osdorp-Dude schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 08:59:
[...]

Dat was het dus niet, na opladen deed hij het gewoon weer. Heb lopen friemenel, peuteren, schoonmaken, wat oorzaak nu was is me echt onduidelijk...
Constructiefout dus...
Je had overigens beide antwoorden op je vragen wel kunnen vinden via de search functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:07:
Ik heb net draadloos internet thuis en alles werkt perfect. Ik kan internetten en e-mailen, maar nu is mijn vraag hoe kan ik makkelijk inloggen op mijn hotmail account. Ik wil het liefst niet doen via msn of via www.hotmail.com. Kan het ook via het outlook programma?
Die staat toch standaard onder je "berichten"-knop...
één keer aanmelden bij pocket msn en hij staat er in

dan kan je op je berichten knop drukken (linksboven default) en dan naar rechts op het D-pad of menu>accounts wisselen...
daar staat hotmail dan bij

dan menu>verzenden ontvangen en hij haalt je mail op

als je echter een mail maakt of dingen verwijdert oid moet je wel op verzenden/ontvangen drukken anders wordt de mail niet verzonden en worden de mailtjes die je weggooit niet verwerkt op de Hotmailservert...
Overigens doet mijn hotmail wat vaag, want als ik (bijvoorbeeld) spam heb verwijdert en ik druk dan op verzenden/ontvangen dan haalt hij gewoon opnieuw mijn hotmaillijst weer binnen en staan de verwijderde berichten er gewoon als ongelezen bij!
Vandaag (over GPRS) even niet!

WM5 blijft frustrerend... :(

[ Voor 1% gewijzigd door dlawit op 01-09-2006 12:24 . Reden: probleem opeens verdwenen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:54
Ja WM5 is lastig soms..
Ook hier een probleempje met een nieuwe Vario.. bij aanmelden met een Hotmail MSN account, op Hotmail gaat hij automatisch mail ´syncen´ met het mailprogje van MS op de Vario.. dat trekt hij niet en loopt vast

Softreset nodig.
Kent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Even een tip voor iedereen die nog een tof spel het toestel wil...

ARVALE II

Is echt zeer vermakelijk.

Tip... Misschien iets voor de startpost :P

[ Voor 11% gewijzigd door Fiddle op 01-09-2006 21:14 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je evt. de schermresolutie veranderen bij de mda vario?m'n jpeg foto's worden erop weergegeven alsof we weer terug zijn in de 486 tijd :P en plaatjes in internet explorer zien er ook niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:57:
kan je evt. de schermresolutie veranderen bij de mda vario?m'n jpeg foto's worden erop weergegeven alsof we weer terug zijn in de 486 tijd :P en plaatjes in internet explorer zien er ook niet uit
het scherm heeft een resolutie van 240x320 (of 320x240) dat kan je niet aanpassen tenzij je er een ander scherm (en controller) in plaatst, iets wat niet mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wat problemen met het afspelen van muziek op mijn vario. Op sommige momenten blijft het nummer 'hangen' om daarna weer verder te spelen, heel irritant. De mp3'tjes zijn 192 kbs VBR, is dit te hoog voor de speler? Of is er misschien een andere mp3speler voor de vario die het beter doet? Of zijn er andere instellingen die misschien niet kloppen ofzo?

En tweede vraag, is het mogelijk om de vario met itunes te syncen op de pc?

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:35
Niek_ schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:03:
Heb nu met Magic Button het probleem dat iedereen m'n smsjes dubbel ontvangt. Heb al gekeken of de in de startpost gemelde oplossing (voor Sbp Pocket Plus) ook voor Magic Button opgaat. Het is me helaas niet gelukt. Iemand met hetzelfde probleem + oplossing? :)
Iemand een oplossing? Ligt helaas niet aan T-Mobile, heb even met ze gebeld. Laats geinstalleerde programma was Magic Button... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:35:
[...]

het scherm heeft een resolutie van 240x320 (of 320x240) dat kan je niet aanpassen tenzij je er een ander scherm (en controller) in plaatst, iets wat niet mogelijk is ;)
hmm oke maar waarom geeft ie dan zo'n belabberd beeld als het op foto's aankomt..deed ie eerst volgens mij nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 14:16
Hey Hey,

Ik wil een hard-reset doen maar voor dat ik dat doe wil ik eerst 3 dingen backuppen.

1. contactpersonen
2. sms-berichten
3. agenda

Is er een gratis programma waarmee ik dat kan doen?

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric-B schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:17:
Hey Hey,

Ik wil een hard-reset doen maar voor dat ik dat doe wil ik eerst 3 dingen backuppen.

1. contactpersonen
2. sms-berichten
3. agenda

Is er een gratis programma waarmee ik dat kan doen?
kan gewoon met active sync..bijgeleverd op je cd rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:45:
[...]

kan gewoon met active sync..bijgeleverd op je cd rom
Behalve sms, dat kan met Jeyo mobile extender

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort het probleem dat het volume-schuifje heel erg stroef gaat en niet meer terugveert in zijn oude positie. Ik wil hem dus terugsturen naar t-mobile.
Nou heb ik ooit een keer een poging gedaan de cid en sim te unlocken, maar ik heb er uiteindelijk nooit een andere rom op weten te zetten. Ik wil nu echter zeker weten of dit destijds idd de cid/sim geunlocked is, hoe kan ik dit doen en eventueel de cid lock terugplaatsen om mijn garantie te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 11:40
Ik kom er net achter dat ik het rubberen stripje dat op de achterkant van de vario zit, op de batterij klep. ben verloren doordat hij dus plotseling is losgelaten. Ik vroeg mij af kan je deze nog los bestellen ofzo ? Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:17:
Ik kom er net achter dat ik het rubberen stripje dat op de achterkant van de vario zit, op de batterij klep. ben verloren doordat hij dus plotseling is losgelaten. Ik vroeg mij af kan je deze nog los bestellen ofzo ? Alvast bedankt !
zoek even op ebay...staan soms onderdelen op aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21

AirX

Tweak Guru

LieveNiels schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:36:
Ik heb sinds kort een vervelend probleem met m'n Vario; bijna alle hardware knoppen doen het niet meer. Ik heb 'em niet laten vallen oid, het gebeurde zo van het een op het andere moment. Ik kan verder nog van alles omdat het touchscreen nog wel werkt alleen is dit zwaar irritant want ik heb me vario juist om dat prachtige hardware toetsenbordje!

Dus ik denk even de slimme jonge uit te hangen en even een hard-reset uit te voeren, was het niet dat je daarbij als allerlaatste stap op het groene telefoontje moet drukken 8)7. Anyway, is er dus een andere manier om een hard-reset uit te voeren? ...of kan ik maar beter trug naar de winkel om hem te laten repareren?
sinds kort heb ik hetzelfde probleem al jou: de knoppen van mijn Vario werken niet meer. Ik ben al bij de T-mobile shop geweest en hij is opgestuurd geweest. Toen ik hem terug kreeg werkten de knoppen weer, maar nu een dag later houden ze er weer mee op. Heb jij al een permanente oplossing gevonden voor dit vervelende probleem? Ik hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom NAVIGATOR 6
Is het hier nog niemand opgevallen dat je een nieuwe versie van TomTom kunt downloaden? :/
TomTom NAVIAGATOR 6 is een multi-platformoplossing en geschikt voor zowel PDA’s als smartphones met WM2003 of WM5. Er komt dus géén extra TomTom Mobile 6.
Voor de installatie zijn 2 cab-bestanden beschikbaar: ttn6ifalleni.cab en tt6today.cab. Het laatste cab-bestand is niet echt noodzakelijk, want het plaatst alleen een link op je scherm ‘Vandaag’.
Kaarten die je bij TomTom 5.21 hebt gebruikt werken niet met NAVIGATOR 6. Je moet nu de 650-kaarten hebben. Kaartinfo staat in pna-file.
Er is een kaart van West Europa die op een 1GB kaartje past met een up to date poi.
Om mijn M3000 werkt het perfect. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:58:
TomTom NAVIGATOR 6
Is het hier nog niemand opgevallen dat je een nieuwe versie van TomTom kunt downloaden? :/
TomTom NAVIAGATOR 6 is een multi-platformoplossing en geschikt voor zowel PDA’s als smartphones met WM2003 of WM5. Er komt dus géén extra TomTom Mobile 6.
Voor de installatie zijn 2 cab-bestanden beschikbaar: ttn6ifalleni.cab en tt6today.cab. Het laatste cab-bestand is niet echt noodzakelijk, want het plaatst alleen een link op je scherm ‘Vandaag’.
Kaarten die je bij TomTom 5.21 hebt gebruikt werken niet met NAVIGATOR 6. Je moet nu de 650-kaarten hebben. Kaartinfo staat in pna-file.
Er is een kaart van West Europa die op een 1GB kaartje past met een up to date poi.
Ik heb hem ook al gevonden. Er is eigenlijk niet zo veel veranderd buiten een paar extra optie's en de kaart van West-Europa. Toch vind ik het een hele vooruitgang en heb ik iGO weer even aan de kant gezet... Vooral het POI gedeelte is er echt op vooruit gegaan. Heb jij ook al ervaring met flitspalen? Die zie ik er niet bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik muziek wil luisteren op 'n headphone via bluetooth, zijn er dan mensen die mij een headphone kunnen aanraden? Ermee bellen hoeft niet, zou makkelijk zijn, maar wil er geen uitstekende microfoon bij hebben.
Ik zoek eigenlijk iets in de vorm van 'n neck-phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Deze site al gevonden?

http://www.robertwebbe.nl/A2DP.html

Als er naast A2DP ook AVRCP op zit kun je je Vario in je broek laten zitten. De Nokia HS-12W is mss een optie?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat zelf aan 'n type als dit te denken.
http://www.lantia.com/ebayads/misc/01-139-000086l.jpg
Mijn broer heeft 'n iPaq waar dit goed mee werkt, maar op mijn Qtek werkt het niet, dit wordt ook al aangegeven op internet, maar er zal toch vast wel 'n dergelijk apparaat zijn, wat goed zal werken met mijn toestel?
Ik kwam ook 'n motorola tegen. ZIjn er hier mensen met ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
TomTom NAVIGATOR 6
Is er ook een mogelijkheid om te kiezen om aparte landen te installeren? Of moet je heel West europa installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:41
@ Neron

Ik heb de Motorola HS820 headset, bevalt me erg goed, ook als handsfreeset. Enige nadeel is het formaat ervan.

Eelco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
cryonic90 schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:25:
[...]

Is er ook een mogelijkheid om te kiezen om aparte landen te installeren? Of moet je heel West europa installeren?
Het is 1 kaart van West-Europa, maar ik ben ook al pluskaarten tegengekomen voor tt6, de kaarten van tt5 (die ik heb) werken in ieder geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
hey mensenik heb een vraagje... Hoe kan ik nahdmatig (of hoe dan ook) een snelkoppeling plaatsen of zelf aanmaken en deze zetten op mijn bureaublad... Dus NIET onder start, maar dus gewoon op je wallpaper als het ware, net als de msn snelkoppeling...

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eelco_akker schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:41:
@ Neron

Ik heb de Motorola HS820 headset, bevalt me erg goed, ook als handsfreeset. Enige nadeel is het formaat ervan.

Eelco
Hoi, bedankt. Dit is helaas niet wat ik zoek. Ik zal 'ns verder googlen. Als ik wat vind laat ik dat hier zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:56:
[...]
Heb jij ook al ervaring met flitspalen? Die zie ik er niet bij staan.
Bij mijn kaart zitten wel bestanden met flitspalen maar die werken inderdaad niet. Bestanden met POI die ik voor mezelf heb gemaakt in TT5 werken wel gewoon in TT6. De juiste flistpaal bestanden kunnen we vroeg of laat wel weer ergens downloaden of via flitspaal.nl. Kwestie van nog even geduld hebben. De waarschuwing binnen TT6 als je te hard rijdt werkt overigens wel al op mijn M3000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 27-08 16:54
Fiddle schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:14:
hey mensenik heb een vraagje... Hoe kan ik nahdmatig (of hoe dan ook) een snelkoppeling plaatsen of zelf aanmaken en deze zetten op mijn bureaublad... Dus NIET onder start, maar dus gewoon op je wallpaper als het ware, net als de msn snelkoppeling...
Kan in ieder geval met SPB Pocket Plus en ik d8 ook met Wisbar Advance...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Appie_NL schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:14:
[...]

Kan in ieder geval met SPB Pocket Plus en ik d8 ook met Wisbar Advance...
Dat zijn zeker weer progs waar voor ik mag betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:04:
[...]

Bij mijn kaart zitten wel bestanden met flitspalen maar die werken inderdaad niet. Bestanden met POI die ik voor mezelf heb gemaakt in TT5 werken wel gewoon in TT6. De juiste flistpaal bestanden kunnen we vroeg of laat wel weer ergens downloaden of via flitspaal.nl. Kwestie van nog even geduld hebben. De waarschuwing binnen TT6 als je te hard rijdt werkt overigens wel al op mijn M3000.
De 'gewone' flitspaal-poi's van flistpaal.nl werken gewoon als je ze download met poi-edit. Waarom de ov2's van de palen in duitsland, frankrijk, etc. niet werken is mij een raadsel... ik ga ze eens proberen te openen en opnieuw opslaan in ozi en kijken wat ze dan doen.

Vind verder TTN6 niet heel erg byzonder. Grootste vooruitgang is het terugbrengen van functies uit TT3 die er in 5 waren uitgesloopt. (navigeren op coordinaten, 'offline' routeplanner)

In de reviews lees ik dat ie ook borden langs de weg toont (zie je dan ook in screenshots) dit doet de mijne echter niet... Instellingen voor de te hard-rij waarschuwing hadden ook leuk geweest, bij mij knippert ie alleen maar. Geen geluid of wat dan ook. Marges en waarschuwingstypen moet je kunnen ingeven lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Fiddle schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:30:
[...]

Dat zijn zeker weer progs waar voor ik mag betalen...
mag?
MOET eigenlijk...

;)
Niek_ schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:06:
[...]

Iemand een oplossing? Ligt helaas niet aan T-Mobile, heb even met ze gebeld. Laats geinstalleerde programma was Magic Button... :/
Magic Button aanzetten, in de taakbalk die dan verschijnt (als ie niet meteen komt MB weer aanklikken hij verschijnt naast de naast de startknop) daar kan je de "berichten" icoontje aandrukken (ingedrukt houden) en dan keep alive kiezen... Is sowieso wel handig dat die altijd aan staat, gaat het geheel wat sneller... desnoods klik je ook nog hide when inactive aan en zo heb je geen problemen meer met de dubbele verzending... en anders gewoon wachten tot je de verzendmelding krijgt voordat je de berichten wegklikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

TomTom NAVIGATOR 6
Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd maar volgens een maat van mij kon je het scherm niet meer kantelen zoals dit in TT5 nog wel kon. Kan iemand bevestigen of dit wel/niet klopt ? Want anders heb ik vrij weinig aan TT6 omdat ik mn navigatie altijd horizonaal gebruik ;)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
TomTom NAVIGATOR 6
ik vraag me af of dit echt nieuwe kaarten zijn, of dat tomtom gewoon het versienummer leest. mijn adres in duitsland staat namelijk nog steeds niet op de kaart, terwijl het huis er al jaren staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Byte_Me schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:14:
[...]

ik vraag me af of dit echt nieuwe kaarten zijn, of dat tomtom gewoon het versienummer leest. mijn adres in duitsland staat namelijk nog steeds niet op de kaart, terwijl het huis er al jaren staat.
Er zijn zeker wijzigingen. Een aantal nieuwe rotondes komen bijvoorbeeld nu wel terug bij mij in de buurt.
ricost schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:12:
[...]

Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd maar volgens een maat van mij kon je het scherm niet meer kantelen zoals dit in TT5 nog wel kon. Kan iemand bevestigen of dit wel/niet klopt ? Want anders heb ik vrij weinig aan TT6 omdat ik mn navigatie altijd horizonaal gebruik ;)
De optie zit idd niet meer in het menu. Wel kantelt ie feilloos als je het toetsenbord van de 9100 openschuift.

[ Voor 37% gewijzigd door ToMaSZ op 04-09-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

ToMaSZ schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:16:
[...]

Er zijn zeker wijzigingen. Een aantal nieuwe rotondes komen bijvoorbeeld nu wel terug bij mij in de buurt.

[...]

De optie zit idd niet meer in het menu. Wel kantelt ie feilloos als je het toetsenbord van de 9100 openschuift.
Hmm ja da's wel aardig maar mijn houder in de auto support alleen mn 9100 onopengeklapt ;(

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ik heb gisteren geprobeerd PB Pocket Plus te installeren, maar hij geeft altijd aan dat ik weinig ruimte heb en dan kapt ie de installatie af. Terwijl ik bij de installatie kies voor installatie op de SD card. Iemand nog bekend met dit probleem?

En met Tom Tom Navigator 6 heb ik het probleem dat de touchscreen niet werkt en dat ook niet horizontaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
endless schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:51:
Ik heb gisteren geprobeerd PB Pocket Plus te installeren, maar hij geeft altijd aan dat ik weinig ruimte heb en dan kapt ie de installatie af. Terwijl ik bij de installatie kies voor installatie op de SD card. Iemand nog bekend met dit probleem?
Heb je wel genoeg ruimte op je sd-card dan?
En met Tom Tom Navigator 6 heb ik het probleem dat de touchscreen niet werkt en dat ook niet horizontaal werkt.
Touchscreen wat niet werkt? Klinkt alsof je de smartphone cabfile hebt gebruikt, en niet de pda versie.

[ Voor 5% gewijzigd door ToMaSZ op 04-09-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:02:
[...]

[...]

Touchscreen wat niet werkt? Klinkt alsof je de smartphone cabfile hebt gebruikt, en niet de pda versie.
Als ik goed geinformeerd ben, bestaat er geen smartphone-versie van TomTom Navigator 6. Aangezien het daarover gaat, lijkt me dit niet de oorzaak van het probleem.

--Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben hier bij een klant een vreemd probleem(mogelijk virus) tegen gekomen. Ze werken bij deze klant met enkele 1000den Qtek's type 9100. Het scherm reageerd niet meer goed op de stylus. Uitlijnen is onmogelijk je kunt op geen mogelijkheid meer naar uitlijnen navigeren(ook niet met het fysieke toetsenbord). Bluetooth is ineens aangezet(te zien aan het blauwe ledje). Vandaag duiken meerdere Qteks op met dit probleem. Is iemand dit probleem al eens tegen gekomen? Ik vermoed dat het een virus is. De vraag is nu natuurlijk hoe is de Qtek nu hard te resetten als je met geen mogelijkheid bij het hardreset menu kunt komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:21:
[...]
Als ik goed geinformeerd ben, bestaat er geen smartphone-versie van TomTom Navigator 6. Aangezien het daarover gaat, lijkt me dit niet de oorzaak van het probleem.

--Marc
Je bent niet helemaal goed geinformeerd. De versie is -zoals die door tomtom geleverd wordt- voor ppc, smartphone, TT One, TT Go, Symbian en Palm.

Feit is echter dat-ie nog niet geleverd wordt, begrijp je. Er is 1 installer voor alle platformen. De cab-files voor PocketPC en Smartphone zijn wel degelijk verschillend. En laat bij de versie die iedereen hier heeft nou geen installer zitten.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Seth_Chaos schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:30:
De vraag is nu natuurlijk hoe is de Qtek nu hard te resetten als je met geen mogelijkheid bij het hardreset menu kunt komen..
Startpost:
"Voor het uitvoeren van een hard reset moet je zowel de Comm als Voice toetsen ingedrukt houden. Druk terwijl je de Comm en Voice toetsen ingedrukt hebt met de stylus in het soft reset gaatje gedurende zo'n één seconde. Blijf de Comm en Voice toetsen ingedrukt houden totdat je een confirmation scherm krijgt. Druk nu op de Talk toets (het groene hoorntje) om de hard reset te confirmen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen zaterdag ook de qtec9100 aangeschaft, wil hem in mijn broekzak dragen. Dit heb ik al op een ander forum gepost, maar is dit verstandig? heb nu protection gekocht voor mijn scherm. Lijkt me dat dit geen probleem is zo? zonder sleutels etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:26:
Ik heb afgelopen zaterdag ook de qtec9100 aangeschaft, wil hem in mijn broekzak dragen. Dit heb ik al op een ander forum gepost, maar is dit verstandig? heb nu protection gekocht voor mijn scherm. Lijkt me dat dit geen probleem is zo? zonder sleutels etc..
Je broekzak is van binnen als het goed is leeg, indien deze leeg is is er enkel wat stof en naadjes te vinden ( let op misschien een ijzertje, zon klein knopje of dat die ergens tegen aan drukt ) Dus dan kan het geen kwaad als deze daarin heel de dag zit. Let wel op als je ergens loopt, dat je niet met je broekzak tegen iets aanknalt maar telt eigenlijk ook voor andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:26:
Hij is wel dik!
Ik heb nu mijn 2e protector
de T-mobile versie is kapotgegaan door een gesp van mijn riem bij een controle op het vliegveld...
de brando is totaal ongeschonden na 4 maanden!

Het is absoluut te doen dat ding in je broekzak!!!
draag wel het scherm naar je been!

zelfs mijn MDA en Tmobile lettertjes zijn er nog niet afgesleten na 8 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Seth_Chaos schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:30:
Ik ben hier bij een klant een vreemd probleem(mogelijk virus) tegen gekomen. Ze werken bij deze klant met enkele 1000den Qtek's type 9100. Het scherm reageerd niet meer goed op de stylus. Uitlijnen is onmogelijk je kunt op geen mogelijkheid meer naar uitlijnen navigeren(ook niet met het fysieke toetsenbord). Bluetooth is ineens aangezet(te zien aan het blauwe ledje). Vandaag duiken meerdere Qteks op met dit probleem. Is iemand dit probleem al eens tegen gekomen? Ik vermoed dat het een virus is. De vraag is nu natuurlijk hoe is de Qtek nu hard te resetten als je met geen mogelijkheid bij het hardreset menu kunt komen..
En via Envelopje+ Midden D-Pad toets combo? Op die manier kan je ook bij uitlijnen komen, maar waarschijnlijk heb je dat al wel geprobeerd ;)
Voelt dat deeltje 13 er aankomt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Bebob_NL op 04-09-2006 17:10 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
ricost schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:12:
[...]

Je kan hem niet meer horizontaal zetten via een knop zoals vroeger, maar als je het toetsenbord uitklikt springt hij automatisch op horizontaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie niet dat Tom Tom 6 heel erg traag is op de MDA Vario? Ik heb alle POI's uitgezet op enkele na (pin en benzinestations) en ik gebruik de mobiele flitslocaties van flitsservice.nl. Maar er is bijna niet mee te werken. Of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:30
Ik wil zo mijn mda gaan updaten maar eerst wil ik mij contacten backuppen...alleen werkt activesync niet mee. Ik kan op geen enkele pc mijn contacten in outlook gooien, ik krijg telkens de melding dat ik bij een andere pc moet sync'en met een ander profiel...wat dus niet werkt. Weet iemand of er een map is met de contacten die ik kan kopieeren naar me desktop en na de update weer terug kan zetten op mijn mda?

lama na een reinstal van activesync en alle profielen eraf gegooit te hebben kan ie wel sync'en 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door 3p0x op 04-09-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:26:
Vinden jullie niet dat Tom Tom 6 heel erg traag is op de MDA Vario? Ik heb alle POI's uitgezet op enkele na (pin en benzinestations) en ik gebruik de mobiele flitslocaties van flitsservice.nl. Maar er is bijna niet mee te werken. Of ben ik de enige?
Snelheid TT6 op M3000 is identiek aan TT5.
Scherm in landscape kan niet alleen door toetsenbord te openen maar ook via het WM5 menu: instellingen - systeem- scherm.
Er knipperen alleen een rode letters als je te hard rijdt, omdat deze gesproken teksten waarschijnlijk nog niet bij de stemmen/voices zijn inbegrepen. Want die zijn bij mij nog identiek aan de stemmen van TT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
In mijn ervaring is ie iets vlotter dan TT5 (vooral met het berekenen van routes en het scrollen over de kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Ik vind eigenlijk ook dat hij sneller is, vooral het opstarten gaat een stuk vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:30
weet iemand zo hoe ik de klok altijd rechtsbovenin krijg? Op de een of andere manier doet ie dat wel als ik in een programma zit maar gewoon op het bureaublad doet ie dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Mijn pocketMusic player (die uit de startpost), daarbij doet de lock knop het niet :( Daar wilde ik juist die voor hebben, namelijk de grote (duim) toetsen en de hold/lock knop. Dan hoevvie niet meer zo te priegelen als bij TCPMP. Iemand bekend hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

chundo schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:53:
[...]
Ik vind eigenlijk ook dat hij sneller is, vooral het opstarten gaat een stuk vlotter.
Wat voor een bijzondere Vario heb jij dan? Ik vind 'm ook ietsje trager. Opstarten zou ik zo niet zo snel weten, maar ik ervaar nu wachttijd bij zo'n beetje alle functies. Ik heb wel de West Europa kaart, dus daar kan het ook aan liggen. Ook het berekenen van de route duurt aanmerkelijk langer. Voorheen was het binnen enkele seconden gepiept, maar nu ben ik echt al de straat uit voor ie iets heeft gevonden.

Welke kaart gebruik jij? Want als het daaraan ligt, bezorg ik mezelf de benelux kaart en laadt alleen de W-Eur kaart als ik verder moet...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
3p0x schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:01:
weet iemand zo hoe ik de klok altijd rechtsbovenin krijg? Op de een of andere manier doet ie dat wel als ik in een programma zit maar gewoon op het bureaublad doet ie dat niet :?
Bij mij is de klok volstrekt random soms wel, en soms niet rechts bovenin te zien... om gek van te worden. Om maar niet spreken van het feit dat het geregeld 3-4-5 seconden duurt voordat de klok wordt geupdate op het scherm nadat de telefoon uit stand by modus wordt gehaald. Dat MS die bug eens oplost :(
Ow, om toch nog even op je vraag te anwoorden :). Op je today scherm staat de klok op je "bureaublad" toch? 2x de tijd weergeven in hetzelfde scherm is niet echt heel erg nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn vario automatisch uitzetten, bijvoorbeeld zaterdagochtend zodat ik niet zondagochtend kan worden wakker gebeld. Weet iemand daar een programma voor?

Ik heb zelf PhoneSchedule gevonden op: http://www.slipstreamsolutions.co.uk/products/mPhoneSchedule.htm

Dit zou moeten werken op mijn Vario maar het start niet eens op. Ik zie heel even een button verschijnen. Gek genoeg doet werkt het wel op MDA Pro van een vriend. Zou iemand het eens kunnen proberen op zijn of haar Vario. Wel de lite versie van PhoneSchedule installeren, die schijnt een stuk sneller te zijn dan de volledige versie. Ik vermoed dat het bij mogelijk niet werkt omdat ik al zoveel software heb geinstalleerd en weer verwijderd dat mijn mobile windows fucked up is. Dat zou betekenen een harde reset, zucht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
ToMaSZ schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:02:
[...]

[...]

- SD card heeft nog ruimte genoeg.
- Van die cabfiles moet ik eens kijken, maar ik heb hem gewoon via de installer geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:25
endless schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:13:
[...]

- SD card heeft nog ruimte genoeg.
- Van die cabfiles moet ik eens kijken, maar ik heb hem gewoon via de installer geïnstalleerd.
SPB Pocket Plus is een today plug-in en die houden er niet van op SD geintstalleerd te worden, als je hem al zo ver krijgt kun je daar problemen mee krijgen. Tijdens het opstarten wordt nl eerst het today screen geladen en daarna pas het mini-SD slot geactiveerd. Als je Wizard dus apps van je SD kaart moet laden terwijl die nog niet toegankelijk is wordt ie instabiel of crasht gelijk al. Today plug-ins dus altijd op je main mem zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
mphilipp schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:32:
[...]

Wat voor een bijzondere Vario heb jij dan? Ik vind 'm ook ietsje trager. Opstarten zou ik zo niet zo snel weten, maar ik ervaar nu wachttijd bij zo'n beetje alle functies. Ik heb wel de West Europa kaart, dus daar kan het ook aan liggen. Ook het berekenen van de route duurt aanmerkelijk langer. Voorheen was het binnen enkele seconden gepiept, maar nu ben ik echt al de straat uit voor ie iets heeft gevonden.

Welke kaart gebruik jij? Want als het daaraan ligt, bezorg ik mezelf de benelux kaart en laadt alleen de W-Eur kaart als ik verder moet...
Ik heb hier ook de west-europa kaart en hij is echt aanmerkelijk sneller dan TTN5 (Vario is niet opgeklokt btw) Heb verder dan geen andere applicaties lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
Gisteren wat gehaast mijn mda vario verkocht omdat ik een kapot scherm had. Ik heb snel nog de geheugenkaart geformatteerd en de telefoon een hard-reset gegeven. Ben ik nu zeker dat alle data er vanaf is? Ik kon het niet meer controleren omdat je zonder touchscreen niet voorbij het allignment-scherm komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

ToMaSZ schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:29:
[...]
Ik heb hier ook de west-europa kaart en hij is echt aanmerkelijk sneller dan TTN5 (Vario is niet opgeklokt btw) Heb verder dan geen andere applicaties lopen.
Vaag...die van mij loopt op 240Mhz... Ik heb niet erg veel lopen, maar in principe zou dat niets uit mogen maken: als jij zegt dat 6 bij jou sneller is dan 5.21, zou dat bij mij eigenlijk ook zo moeten zijn. Ik bedoel dus dat de relatieve versnelling bij mij ook zou moeten optreden. Dat vind ik raar. Sowieso baal ik er van dat ie (weer, zoals ander programma's ook wel doen) zichzelf op de MDA zelf heeft geïnstalleerd, hoewel ik toch duidelijk heb gezegd dat ie het op de kaart moet doen. Want dat vertraagt de boel ook alleen maar.

Blijft een vreemde zaak.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:31:
[...]

Je bent niet helemaal goed geinformeerd. De versie is -zoals die door tomtom geleverd wordt- voor ppc, smartphone, TT One, TT Go, Symbian en Palm.

Feit is echter dat-ie nog niet geleverd wordt, begrijp je. Er is 1 installer voor alle platformen. De cab-files voor PocketPC en Smartphone zijn wel degelijk verschillend. En laat bij de versie die iedereen hier heeft nou geen installer zitten.... ;)
Ah, OK...point taken. Dank voor deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
mphilipp schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:32:
[...]

Vaag...die van mij loopt op 240Mhz... Ik heb niet erg veel lopen, maar in principe zou dat niets uit mogen maken: als jij zegt dat 6 bij jou sneller is dan 5.21, zou dat bij mij eigenlijk ook zo moeten zijn. Ik bedoel dus dat de relatieve versnelling bij mij ook zou moeten optreden. Dat vind ik raar. Sowieso baal ik er van dat ie (weer, zoals ander programma's ook wel doen) zichzelf op de MDA zelf heeft geïnstalleerd, hoewel ik toch duidelijk heb gezegd dat ie het op de kaart moet doen. Want dat vertraagt de boel ook alleen maar.

Blijft een vreemde zaak.
Er zit op de een of andere manier toch wel verschil in die dingen.... de jouwe slurpt waarschijnlijk net als de meesten niet de batterij in minder dan 20 uur leeg? Dat doet de mijne dan weer wel, en waar hem dat in zit? Geen idee, in elk geval niet in de batterij, daar heb ik er inmiddels 3 van om nog eens een weekendje weg te kunnen.

De mijne is overigens wel gewoon op de mda geinstalleerd. Het snelheidsverschil is niet enorm ofzo, maar alles voelt wat soepeler aan en ik heb even voor je getimed hoe lang ie doet over het berekenen van een route van mijn huis naar mijn wintersport-hotelletje, en dat gaat in 6 ongeveer 15% sneller dan in 5.21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

past tomtom6 incl kaart op de sdkaart van 512mb? Ik wil dan minimaal nederland draaien. Of zijn de kaarten net zo verdeeld als met tomtom5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:53:
[...]

Heb je hem geprobeerd samen met dat tooltje van flitsservice.nl voor mobilie flitslocaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:15:
past tomtom6 incl kaart op de sdkaart van 512mb? Ik wil dan minimaal nederland draaien. Of zijn de kaarten net zo verdeeld als met tomtom5?
er is nog geen benelux map, alleen een westeuropa map en die past niet op een 512 mb kaartje.

Maar een extra kaartje kost echt niets meer, een 2gig kaart kost 40E ofzo, een 1 gig natuurlijk nog een stukkie minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:27:
Ik wil graag mijn vario automatisch uitzetten, bijvoorbeeld zaterdagochtend zodat ik niet zondagochtend kan worden wakker gebeld. Weet iemand daar een programma voor?
Probeer PocketZenPhone eens:
http://www.pocketzenphone.net/PZPForum/index.php

Daarmee kun je profielen maken (dus ook "stil" of "uit") en er is ook een schedule-mogelijkheid, zodat je op zaterdag je Vario automatisch uit kunt zetten en maandagochtend weer aan.

Groeten,
Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:39:
[...]

Heb je hem geprobeerd samen met dat tooltje van flitsservice.nl voor mobilie flitslocaties?
Ik niet iig.... traag als dikke stront?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
mphilipp schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:32:
[...]

Ik heb hem de eerste keer getest met een plus-kaart en korte afstanden, met West-Europa is hij wel langzamer. Ik bedoelde het sneller zijn ook vooral op het opstarten, dit gaat bij mij stukken vlotter dan vroeger. Soms bleef het "zandlopertje" maar draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:39:
[...]

Nope, ik zou eigenlijk gewoon iets willen voor de flitspalen, kan ik die eigenlijk laden via checpoint? De kaart van West-europa staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34

xychix

FreeBSD Rules !

Kan de MDA Vario nu wel of geen UMTS ? de standaar Rom lijkt t niet te kunnen maar is er extra hardware voor nodig ?

Web 'n Walk lijkt wel inclusief UMTS te zijn!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
xychix schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:39:
Kan de MDA Vario nu wel of geen UMTS ? de standaar Rom lijkt t niet te kunnen maar is er extra hardware voor nodig ?

Web 'n Walk lijkt wel inclusief UMTS te zijn!
Nee, de Vario 2 wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.