HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.695 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik heb een probleem met VJ Volublis.
Ik zet AG on en krijg als ik gebeld word mijn beltoon over de carkit wat hij anders niet doet. Als ik tomtom aan zet heb ik dan geen geluid, noch op PDA, nog via carkit. Als ik dan gebeld word heb ik evenzeer mijn beltoon over de carkit. Ik vraag mij af hoe dit kan?
Ik zou graag mijn tomtom over de carkit willen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik wilde vanavond nog maar eens proberen mijn leadtec GPS fatsoenlijk te pairen. Eerst de oude instellingen verwijderd, soft reset, en opnieuw beginnen met het stappenplan. Maar nu krijg ik de foutmelding "The COM port could not be created. Please check your settings and try again". Kennelijk is er nog iets van de oude instellingen achter gebleven (denk ik). Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

Ik geeft mijn geluids probleem maar op. Ik ken de standaard manieren om geluid aan en uit te zetten. Ik ben bang dat ik iets niet installed heb ofzo.

Nog wel een ander belangrijk iets.

Hoe zet ik mijn GPRS permanent uit?

ik kreeg een gepeperde rekening nadat ik in bacelona geweest was (terwijl ik toch wel wat register settings had omgeflipt). Ik ga naar USA voor 2 wekend. wil niet t zelfde weer

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xychix schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:11:
Ik geeft mijn geluids probleem maar op. Ik ken de standaard manieren om geluid aan en uit te zetten. Ik ben bang dat ik iets niet installed heb ofzo.

Nog wel een ander belangrijk iets.

Hoe zet ik mijn GPRS permanent uit?

ik kreeg een gepeperde rekening nadat ik in bacelona geweest was (terwijl ik toch wel wat register settings had omgeflipt). Ik ga naar USA voor 2 wekend. wil niet t zelfde weer
ik doe altijd het volgende:
maak een soort van 'nep-verbinding' aan, dus gewoon een nieuwe gprs verbinding met alle settings leeg. Daarna stel je deze als standaard in en geen problemen meer. Weer terug in nederland kun je gewoon je oude gprs settings als standaard instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ben in het bezit van een MDA Vario en heb sinds vanmorgen een probleem met Pocket MSN.
Het lukt me namelijk niet meer mijn MSN naam te veranderen.

Op de regel van "Je schermnaam invoeren" kan ik enkel alleen nog tekens verwijderen maar niets meer toevoegen. De naam is ook niet te lang o.i.d.. Heb al een softreset gedaan en getest d.m.v. andere gebruiker om opnieuw in te loggen maar dat mocht allemaal niet baten.

Heb voorheen geen problemen gehad om mn naam te veranderen. Iemand enig idee ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

YellowCube schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:25:
ja, bij je je accountopties kun je instellen of ie alleen de berichtkoppen download of het hele bericht en om de hoeveel minuten er gecontroleerd moet worden.
En waar kan ik dat vinden :? Ik kan de hele optie "acountopties" nergens vinden. Ik gebruik gewoon de MSN Mobile mail dinges, met een hotmail adres dus. (Qtec rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Hallo.
Vandaag is mn telefoon aangesloten en heb ik direct een probleem.
Ik verstuurde een sms naar meerdere personen om het nummer kenbaar te maken en deze hebben het nummer toch heel wat keertjes mogen ontvangen. Er wordt een tip gegeven hierover in de start post, maar ik kom daar niet in.
Hoe komt het dat mensen mijn SMS berichten vaker dan één maal ontvangen?
--------------------------------------------------------------------------------

Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma "tmail.exe" als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button (selecteren) -> Feature Options -> Exceptions (tabblad) -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)
De verwijzing in System naar Spb Pocket plus kom ik nergens tegen, Ik kan daar dus ook niets mee wijzigen. Zijn er nog andere opties voor?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Heb jij Spb Pocket Plus al geinstalleerd dan? Dit moet je apart installeren anders heeft deze oplossing geen nut. Dit komt namelijk door het afsluiten van de berichten-programma. Als deze is afgesloten blijft de telefoon proberen om het smsje te versturen omdat hij geen goede afhandeling van de vorige heeft gehad.
Sluit het berichten-programma niet af voordat je het 'bericht is verstuurd' bericht hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

ik heb sinds afgelopen vrijdag ook een MDA Vario. Ben er enorm blij mee, wat valt er veel informatie over dit apparaatje te vinden zeg....Heb em maar meteen sim-unlocked (ik zit bij Orange) en er de MrClean 2.24a AKU 2.3 ROM WWE opgeknald. (via xda-dev forum)
Heb nu de volgende vraagjes die ik niet heb kunnen vinden:

-Tomtom 5.21 - Kan volgens mij niet bellen en navigeren tegelijk. Bij binnenkomst van een gesprek wordt mn TTN grijs... (zelfde als je een tunnel inrijdt) Heb een Bluetrek G2 als headset, en de oude Adapt BT GPS. Ligt dit aan mn BT apparaten of is er ergens een instelling die ik mis?

-Bluetooth file transfer- Hoe verander ik de incoming folder van BT transfers? Default naar My Documents, maar dat is natuurlijk niet handig als je grotere bestanden overpompt. Ik wil dit veranderen naar Storage Card.

[ Voor 9% gewijzigd door g3 op 27-07-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

neevedr schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:18:
Heb jij Spb Pocket Plus al geinstalleerd dan? Dit moet je apart installeren anders heeft deze oplossing geen nut. Dit komt namelijk door het afsluiten van de berichten-programma. Als deze is afgesloten blijft de telefoon proberen om het smsje te versturen omdat hij geen goede afhandeling van de vorige heeft gehad.
Sluit het berichten-programma niet af voordat je het 'bericht is verstuurd' bericht hebt gezien.
Ok. Dan is het dus vreemd dat het zelfde sms'je behoorlijk vaak is verstuurd. Maar hopen dan dat het geen invloed heeft gehad op mn tegoed :S

[ Voor 26% gewijzigd door telefoontoestel op 27-07-2006 13:07 ]

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
_/-\o_ eindelijk tomtom _/-\o_

volgende vraag:

Ik wil binnenkort maar eens mijn hele telefoon opnieuw installeren. Heb erg veel programma's uitgeprobeerd en weer verwijderd, aardig wat gerommeld met een aantal instellingen en wil de MrClean ROM erop zetten. Is er een manier om het hele zaakje te imagen, zodat ik alles op elk gewenst weer terug kan zetten (zoals ghost op PC). Dus de hele telefoon, inclusief geinstalleerde software, registry hacks, etc. En wat moet je dan voor het terugzetten doen om niet je nieuwe contacten, emails, smsjes, bookmarks, etc. kwijt te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

@Byte_me:
ik gebruik al jaren Sprite Backup. hiermee maak je een .exe backup bestand.
Op de backup staan (kun je ook instellen trouwens):
je appz, je data, contacts, registry (hacks) etc.

Als je dan wilt 'ghosten' dan dubbelklik je gewoon op die exe.
Ideaal (zeker in t WM2003SE tijdperk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis op deze pda / telefoon een functie om te kunnen switchen tussen bel-profielen.
Bijvoorbeeld: vergadering, stil, normaal enz. Vooral in de nachtelijke uurtjes is dat wel handig.
Zo kunnen alleen mensen je bellen die je toegang geef, en kies je om de ringtone niet zo luid te laten gaan.
Dit alles sla je op, en je hebt een bel-profiel.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:14:
Ik mis op deze pda / telefoon een functie om te kunnen switchen tussen bel-profielen.
Bijvoorbeeld: vergadering, stil, normaal enz. Vooral in de nachtelijke uurtjes is dat wel handig.
Zo kunnen alleen mensen je bellen die je toegang geef, en kies je om de ringtone niet zo luid te laten gaan.

Iemand een idee?
Ja, daar is een oplossing voor: namelijk PhoneProfiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
g3 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:12:
@Byte_me:

Ja maar die werkt NIET op een andere ROM versie toch?
Dus na een ROM updat moet je alles opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

golem schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:59:
[...]

Ja maar die werkt NIET op een andere ROM versie toch?
Dus na een ROM updat moet je alles opnieuw installeren.
Volgens de Sprite site moet t zelfs 'cross-ROM' werken. Ik heb t echter niet getest. Ik speel liever safe: dus per ROM maak ik diverse images waarmee ik kan spelen.
Maar goed, ik heb t ding ook maar pas 1 week. (en pas 2x van ROM gewisseld :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er een vertaalprogje was dat op de Wizard is te installeren. Het gaat dan met name om de Franse taal. Iemand een idee of zoiets bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:14:

Iemand een idee?
ik gebruik zelf phone alarm dat werkt goed. je kan er nog net niet mee aan geven wie wel en wie niet. je kan wel een nacht profiel automatisch in laten gaan. of een vergader profiel als je in je agenda hebt staan dat je gaat vergaderen. bovendien staat er doormiddel van icoontjes op je today screen of je nog sms/email/voicemail hebt. vind het echt heel erg handig. alleen niet gratiz

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn Qtek 9100 staan op dit moment ruim 500 berichten, waaronder prive sms'jes en e-mail's met bijlagen van het werk. Graag wil ik deze beveiligen door voordat Outlook op het telefoontje opent, een wachtwoord in te moeten tikken. Weet iemand hier een programma voor? Het is niet de bedoeling om het hele device te locken, alleen pocket Outlook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
g3 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:12:
@Byte_me:

klinkt goed, maar wat gebeurd er met mijn "nieuwe" data, zoals smsjes en contacten, die niet in de backup staan, tijdens het terugzetten. daar zijn mogelijkheden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Weet iemand een betere (desnoods voor betalen) programma, dat me mda als usb stick fungeert en tevens de sdcard te benaderen is dus dat ik tomtom kan starten en als usbstick kan laten fungeren.

dus geen wm5storage, want die lockt de sdcard

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
iCy schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 00:18:
Weet iemand een betere (desnoods voor betalen) programma, dat me mda als usb stick fungeert en tevens de sdcard te benaderen is dus dat ik tomtom kan starten en als usbstick kan laten fungeren.

dus geen wm5storage, want die lockt de sdcard
dat kan toch via active sync? alhoewel, dat is geen usb stick funtionaliteit. volgens mij is het hardwarematig niet mogelijk wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Byte_Me schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 00:34:
[...]

dat kan toch via active sync? alhoewel, dat is geen usb stick funtionaliteit. volgens mij is het hardwarematig niet mogelijk wat jij wil.
Software wel, maar goed ik wil dat beide werkend is. Dus als usb stick (mass storage device) en dat het systeem nog de sdcard kan benaderen, zodat ik muziek via usbpoort kan luisteren in me auto en tomtom aan kan hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

iCy schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 00:51:
[...]

Software wel, maar goed ik wil dat beide werkend is. Dus als usb stick (mass storage device) en dat het systeem nog de sdcard kan benaderen, zodat ik muziek via usbpoort kan luisteren in me auto en tomtom aan kan hebben :P
USB schijf op PC sharen die benaderen via \\pc\share met total commander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

Vraag: is het ook mogelijk om automatisch de volledige mail / bijlagen te downloaden? Ik heb namelijk net zoals velen een internetabbo er bij, en om elke keer op verzenden/ontvangen te moeten drukken.... :/\

En is het mogelijk om mail frequenter te controleren? automatisch dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:46

bonetone

2B Silver Sonic

Gisteren een MDA Vario besteld bij m'n T-Mobile contractverlenging. Twee jaar Relax 150 met een gratis MDA + 512 MB + bluetooth headset! :*)
Prima deal lijkt me. Over een week is 'ie er, en dan nog een weekje studeren op alle mogelijkheden, ik verheug me er al op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

Byte_Me schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:45:
[...]

klinkt goed, maar wat gebeurd er met mijn "nieuwe" data, zoals smsjes en contacten, die niet in de backup staan, tijdens het terugzetten. daar zijn mogelijkheden voor?
nieuwe data/appz die NIET in je backup image staan ben je kwijt, zelfde principe als met Ghost op een PC.
Wat voor jou kan werken, is de backup schedulen in Sprite. Dan kun je instellen dat ie bv elke nacht om 02.00 gaat backuppen. Werkt goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StonedKinG schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:24:
Vraag: is het ook mogelijk om automatisch de volledige mail / bijlagen te downloaden? Ik heb namelijk net zoals velen een internetabbo er bij, en om elke keer op verzenden/ontvangen te moeten drukken.... :/\

En is het mogelijk om mail frequenter te controleren? automatisch dus?
Ik heb mijn Vario er niet bij op het moment want die is weg voor reparatie, maar uit het hoofd:

De standaard hotmail die op de Vario zit kun je niet automatisch om de x minuten laten controleren op nieuwe mail, er wordt alleen gecontroleers als je ingelogd bent op Pocket MSN 8)7 . Je kunt volgens mij wel de bijlagen op laten halen. Probeer eens het volgende:
Ga naar "berichten" op je PDA, Klik op "menu" > "Extra" > "Opties...". Klik op de account waar je de instellingen van wilt wijzigen (dus Hotmail of ietsdergelijks), je doorloopt nu weer de instellingen-wizard, ergens onder opties vind je volgens mij de optie om de bijlagen ook helemaal te downloaden.

Om je Hotmail regelmatig te laten controleren op nieuwe e-mail (en dan kun je ook zeker de bijlagen downloaden) moet je gebruik maken van een extern programmaatje dat het mogelijk maakt om in de normale e-mailinstellingen-wizard, naast POP en IMAP ook voor HTTP te kiezen.
Ik ken 2 van dergelijke programma's:

1) PocketHotmail 2.5, BETA.
2) HTTPMail Provider, Payware.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:45:
[...]

SMSjes kun je ook backuppen op je Desktop PC m.b.v. Jeyo Mobile Extender. Contactpersonen worden automatisch gebackupt, iedere keer dat je synchroniseert met je Desktop Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

StonedKinG schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:21:
[...]

USB schijf op PC sharen die benaderen via \\pc\share met total commander :+
Uhh, me autoradio kent dat niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

iCy schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:55:
[...]

Uhh, me autoradio kent dat niet hoor :)
Overheengelezen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

bonetone schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:00:
Gisteren een MDA Vario besteld bij m'n T-Mobile contractverlenging. Twee jaar Relax 150 met een gratis MDA + 512 MB + bluetooth headset! :*)
Prima deal lijkt me. Over een week is 'ie er, en dan nog een weekje studeren op alle mogelijkheden, ik verheug me er al op!
Hahahaha, bij gsmexpres.nl, 1 jarig flex 25 met nagenoeg het zelfde pakket, verschil ik zit er maar 1 jaar aan vast en ik heb geen bluetooth headset, maar die had ik nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergister ook mijn mda vario gehaald icm een Flex 20 abbo 2jaar + Pocket internet Totaal voor 10eur in de maand extra.
En het bevalt me Heeeerlijk zo altijd online, snelheid kon wel wat hoger maarja..10 eur in de maand :Y)

Alleen vind het totaal wat duur 20Eur voor abbo, 10Eur voor internet + nog eens 10Eur verzekering, 40 per maand..
Die verzekering kan ik nog afzeggen is dit aan te raden of is het verstandiger om hem toch te verzekeren, tegen zn btje alles behalve diefstal.

Iemand anders die hem ook zo verzekerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:34:
[...]

Heb je zelf al überhaubt gezocht met google (op free memory pocket pc ofzo)? Neem hier eens een kijkje.

ps. kicken binnen 24 uur is tegen de got regels
Ja ik had al gekeken. en ook jouw linkje is niet wat ik bedoel. het gaat me om het vrijgeven van lopende apps. er draaien apps op de achtergrond welke na lange tijd steeds meer memory opslokken. normaal zou je een softreset kunnen doen en geeft hij weer memory vrij.

Ik zoek naar iets wat de memory van draaiende apps vrijgeeft zonder de wizard opnieuw op te hoefen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone

bonetone

2B Silver Sonic

Hahahaha, bij gsmexpres.nl, 1 jarig flex 25 met nagenoeg het zelfde pakket, verschil ik zit er maar 1 jaar aan vast en ik heb geen bluetooth headset, maar die had ik nog
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Ik zie bij die flex 25 alleen staan de je nog 170 euro moet bijbetalen??
En ik betaal maar 16,50 per maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

smartphonestunts.nl heeft die aanbieding iig ook

[ Voor 9% gewijzigd door TCR op 29-07-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 01:15:
\
Die verzekering kan ik nog afzeggen is dit aan te raden of is het verstandiger om hem toch te verzekeren, tegen zn btje alles behalve diefstal.

Hangt er een beetje vanaf... als je de eventuele kosten kan dragen zou ik geen verzekering nemen... kijk tegen ziektekosten moet je je wel verzekeren aangezien je die eventuele kosten niet kunt dragen maar zo'n telefoonverzekeringsmaatschappij zal natuurlijk altijd winst maken en als je alles wat je hebt verzekerd geef je dus gemiddeld meer uit dan wanneer je dat niet doet. Bovendien hoor ik vaak dat dit soort bedrijven maar moeilijk uitkeren en de schuld al snel bij de klant leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:02

sphere

Debian abuser

bonetone schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 09:22:
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Ik zie bij die flex 25 alleen staan de je nog 170 euro moet bijbetalen??
En ik betaal maar 16,50 per maand :)
http://tinyurl.com/glbl8

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 01:15:
Ik verzeker dat soort shit niet. Volgens mij hoeft dat ook helemaal niet. Als ie gestolen wordt, valt dat volgens mij gewoon onder je inboedelverzekering. Bovendien is 10/mnd erg veel geld om zo'n ding voor te verzekeren. Houdt dat eens naast een doorsnee inboedelverzekering. Je reinste oplichterij. Je betaalt het halve toestel na een jaar, man. Pak eens een rekenmachine... ;)

Wees gewoon een beetje zuinig op je spullen, dan gebeurt er niets mee. En als ie wordt gestolen....pech. Koop je er een van marktplaats. Als je dat ding bij je houdt ipv overal maar neer te leggen kan niemand 'm stelen. Dus waarom verzekeren. Mensen hebben toch ook geen zonnebril verzekering? Want ook dat valt gewoon onder je inboedel.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
kent iemand een camera programma voor WM5? Op mijn nokia 6600 (symbian) had ik altijd diverse camera en video programmaatjes. erg handig en voegde veel functionaliteit toe. Voor mijn wizard ben ik zoiets nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:25:
[...]

Ik verzeker dat soort shit niet. Volgens mij hoeft dat ook helemaal niet. Als ie gestolen wordt, valt dat volgens mij gewoon onder je inboedelverzekering. Bovendien is 10/mnd erg veel geld om zo'n ding voor te verzekeren. Houdt dat eens naast een doorsnee inboedelverzekering. Je reinste oplichterij. Je betaalt het halve toestel na een jaar, man. Pak eens een rekenmachine... ;)

Wees gewoon een beetje zuinig op je spullen, dan gebeurt er niets mee. En als ie wordt gestolen....pech. Koop je er een van marktplaats. Als je dat ding bij je houdt ipv overal maar neer te leggen kan niemand 'm stelen. Dus waarom verzekeren. Mensen hebben toch ook geen zonnebril verzekering? Want ook dat valt gewoon onder je inboedel.
Ik bedoelde meer de verzekering voor als die eens uit me handen sodemieterd of ik eens op me gezicht ga met dat ding, over diefstal maak ik me niet zo druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik zit hier in grote twijfel. M'n sim-only abo is bijna afgelopen en wilde eerst voor de Vario 2 gaan, maar mijn bankrekening protesteert hier enigszins tegen. Ben nu heel erg aan het twijfelen of ik voor 5 uur nog even T-Mobile op ga bellen voor een verlenging van mijn abo met een Vario 1. Ik hoopte er eigenlijk op dat ze ook bij een verlenging van een sim-only wel een Vario bij willen doen, eventueel met bijbetaling. (omdat ze me een aanbod hebben gedaan van telefoon + sim-only verlenging, alleen stond de vario daar niet bij)
Van de andere kant biedt de Vario 2 wel wat extra natuurlijk, maar of dat de paar honderd euro extra waard is...
Is het verstandig om nu een Vario te kopen of nog even wachten? En zouden ze ook bij een sim-only zo'n telefoon erbij doen?

EDIT:
Ik heb hem toch maar besteld met een relax 200 abo bij tmobile. Eerst nog even door een fijne verkooptruuc heen moeten praten:
Verkoper: een relax 200? dat wordt dan 26,50 p/m
Ik: 26,50? maar op internet kan ik hetzelfde abo voor 21,50 bestellen!
Verkoper: o, nou, dan doen we het voor 21,50 p/m
|:(

moest overigens nog wel 60 euri bijbetalen, das wel jammer. Gelukkig wel 2 maand 50 procent korting op m'n maandtarief.
Ik hoop dat hij gaat bevallen en dat routesoftware er een beetje snel op draait, want dat is wel zo'n beetje de zwaarste applicatie die ik ga gebruiken.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:27:
[...]
Ik bedoelde meer de verzekering voor als die eens uit me handen sodemieterd of ik eens op me gezicht ga met dat ding, over diefstal maak ik me niet zo druk.
Hmmm...same rules apply... Vind je die verzekering het geld waard? Ik vind het duur. Gewoon niet laten vallen. En als je er toch bang voor bent: waarom vragen. Dan moet je het gewoon doen. Ik vind het zonde van het geld.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
hey mensen even een vraagje. Ik heb hier sinds deel 5 niet meer gekeken dus misschien is het al beantwoord (kon het met de search niet vinden in elk geval). Maar werkt die Plantronics Pulsar 590A headphone inmiddels al helemaal goed met de vario? Zit er namelijk erg over te denken om hem te gaan kopen zodra mijn vario terug is van reparatie (headphoneingang kapot heb nu alleen monogeluid, probleem met de verschoven ringetjes :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Weet iemand of er ook 2.5 Stereo Head Jack naar 2x tulp (rood/wit) bestaan?

Heb nog geen tijd gehad om carpc in te bouwen, maar installatie is er al helemaal op ingericht en ga dinsdag met vakantie. Heb zelf geen mp3 speler dus wil Vario voorlopig als muziekspeler gebruiken.

Maar ligt nu dus audio kabel met tulpstekkers voorin en die wil ik graag kunnen aansluiten op m'n vario.

Enige wat ik tegenkom zijn de 2.5 naar 3.5 verloopstekkertjes?

Afbeeldingslocatie: http://www.pdamarket.ru/admin/pictures/2229b.jpg

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone

bonetone

2B Silver Sonic

Osdorp-Dude schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:30:
je zou even hier kunnen kijken, als het bestaat hebben ze het wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Osdorp-Dude schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:30:

Heb nog geen tijd gehad om carpc in te bouwen, maar installatie is er al helemaal op ingericht en ga dinsdag met vakantie. Heb zelf geen mp3 speler dus wil Vario voorlopig als muziekspeler gebruiken.

Maar ligt nu dus audio kabel met tulpstekkers voorin en die wil ik graag kunnen aansluiten op m'n vario.

Enige wat ik tegenkom zijn de 2.5 naar 3.5 verloopstekkertjes?
Vraag me af of die kant-en-klaar te koop zijn. Anders 2,5>3,5 ---> 3,5>tulp. Of losse onderdelen kopen en solderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb een klein probleempje met mijn m3000. Het linker ledje blijft ineens altijd aan (groen), en hij gaat ook een stuk minder lang mee op de accu. Volgens spb pocket plus zijn alle programmas afgesloten en volgens comm manager zijn er geen verbindingen open.
Weet iemand wat dat kan zijn en hoe ik het op kan lossen? Ik heb al uitgezet en soft-reset, hard-reset doe ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
tijsco schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:25:
Ik heb een klein probleempje met mijn m3000. Het linker ledje blijft ineens altijd aan (groen), en hij gaat ook een stuk minder lang mee op de accu. Volgens spb pocket plus zijn alle programmas afgesloten en volgens comm manager zijn er geen verbindingen open.
Weet iemand wat dat kan zijn en hoe ik het op kan lossen? Ik heb al uitgezet en soft-reset, hard-reset doe ik liever niet.
en als je telefoon in flight mode is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:48
Alleereerst bedankt voor alle info.

Kon alleen het volgende niet vinden:

1) Ik ga bijna op vakantie en wil dan dat ik op geen enkele manier gebruik maak van mn Web n Walk dit in verband met hoge kosten. Dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen gebruik maak van mn gprs? Is dat een kwestie van alleen maar geen gebruik maken van msn internet explorer etc. of moet er nog wat veranderd worden.

2) Als ik gebeld word heb ik soms dat mn vario in landscape mode gaat terwijl ik mn vario niet open schuif waardoor ik niet direct kan opnemen. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hippiepaci schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:41:
Alleereerst bedankt voor alle info.

Kon alleen het volgende niet vinden:

1) Ik ga bijna op vakantie en wil dan dat ik op geen enkele manier gebruik maak van mn Web n Walk dit in verband met hoge kosten. Dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen gebruik maak van mn gprs? Is dat een kwestie van alleen maar geen gebruik maken van msn internet explorer etc. of moet er nog wat veranderd worden.

2) Als ik gebeld word heb ik soms dat mn vario in landscape mode gaat terwijl ik mn vario niet open schuif waardoor ik niet direct kan opnemen. Iemand een oplossing?
Gewoon tijdelijk een nep provider aanmaken en die tijdelijk inschakelen. Dan kan hij niet eens verbinding maken, dus geen hoge kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:48
Een nep provider aanmaken?? Dat betekend dan waarschijnlijk ook dat ik niet kan bellen en sms en dat wil ik dus nog wil kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

hippiepaci schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:22:
Een nep provider aanmaken?? Dat betekend dan waarschijnlijk ook dat ik niet kan bellen en sms en dat wil ik dus nog wil kunnen...
Nee, een nep gprs provider maken, is wat anders als een nepprovider aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tuut-Tuut schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:15:
[...]
Nee, een nep gprs provider maken, is wat anders als een nepprovider aanmaken.
Ik heb ooit de truuk bedacht met een nepverbinding aanmaken. Die zou dan met een modem op com1 verbinding moeten gaan maken. Maar dan blijft dat ding steeds verbinding zoeken, gek wordt je ervan. En op een gegeven moment is er geen land meer met dat ding te bezeilen. En ik zou zweren dat het eerst goed werkte. Pas na de update naar die AKU2 rom is het fout gegaan. Waarom maken ze dan niet een systeeminstelling data je GPRS uit kunt zetten? Is er misschien iets in de registry waarmee je dat kunt? Ik heb nl naast email ook nog zo'n weerapp die ook steeds nieuwe info ophaalt. Om nu alles steeds weer uit te zetten is ook een beetje overdreven. Misschien een handy tooltje te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Is het dan niet mogelijk om in te stellen dat ie alleen maar gprs verbinding maakt indien een internet applicatie wordt gestart, en wanneer deze gesloten wordt dat ie dan vraagt of de verbinding verbroken moet worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Kijk eens wat ik hier vind: http://www.gb-soft.cz/XDAII/product_gprs_tweak_wm5pe_en.htm
Ziet er uit als iets dat precies doet wat we willen. En nog iets meer, maar dat moet ik nog even bekijken. Ik ga 'm meteen installeren en checken.

[edit]
Hmm...hij maakt nog steeds verbinding. Ga morgen wel even verder proberen. Misschien heb ik nog teveel vinkjes aan staan ofzo...

[ Voor 24% gewijzigd door mphilipp op 31-07-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers,

heb sinds kort een mda qtek 9100 maar ik vindt dat ie zo'n trage opstart heeft.
heb de nieuwset firmware van T-mobile erin.
2.21.2.5 nld

kan ie sneller worden en misschien is een andere firmare sneller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 01:18:
Hallo tweakers,

heb sinds kort een mda qtek 9100 maar ik vindt dat ie zo'n trage opstart heeft.
heb de nieuwset firmware van T-mobile erin.
2.21.2.5 nld

kan ie sneller worden en misschien is een andere firmare sneller ?
het duurt gewoon even om op te starten. je kunt hem overclocken, dat helpt wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
hippiepaci schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:41:
<knip>
groene telefoonknop is toch nog steeds opnemen dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 12-09 17:00
mphilipp schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:58:
[...]

Ik heb ooit de truuk bedacht met een nepverbinding aanmaken. Die zou dan met een modem op com1 verbinding moeten gaan maken. Maar dan blijft dat ding steeds verbinding zoeken, gek wordt je ervan. En op een gegeven moment is er geen land meer met dat ding te bezeilen. En ik zou zweren dat het eerst goed werkte. Pas na de update naar die AKU2 rom is het fout gegaan. Waarom maken ze dan niet een systeeminstelling data je GPRS uit kunt zetten? Is er misschien iets in de registry waarmee je dat kunt? Ik heb nl naast email ook nog zo'n weerapp die ook steeds nieuwe info ophaalt. Om nu alles steeds weer uit te zetten is ook een beetje overdreven. Misschien een handy tooltje te krijgen?
Mijn collega heeft een registerkey gemaakt die gprs uitschakeld, als je even op pocketinfo zoekt en/og op smarterphones dan vind je hem wel. Werkt bij mij uitstekend.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
mphilipp schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:58:
[...]

ff gezocht en gevonden, met dank aan mijn collega Ron:
---------------------------------------------------------------------
Je hebt in de registry de volgende key:
HKLM\Comm\ConnMgr\Providers\{7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections
Daar staan al je data connecties.
Exporteer deze "connections" key naar (bv) Data-aan.reg
Dat is om later je dataverkeer weer aan te kunnen zetten.

In mijn geval staan daar de volgende connections:
NL-T-Mobile GPRS
NL-T-Mobile MMS
NL-T-Mobile WAP

Nu ga je binnen al je data connecties, dus binnen elke verbinding naar de key "Enabled".
Deze heeft de waarde 0x1 (1), wijzig dit voor elke verbinding in 0x0 (0)
Ga dan terug naar Connections, en exporteer deze key en noem deze Data-uit of iets dergelijks.

Nu maak je daar een snelkoppeling naar toe, en klaar!
Je hoeft het apparaat niet eens te resetten of uit/aan te zetten.

Let wel: Data-uit zet alleen de connectie op disabled. Heb je al een verbinding blijft deze nog actief. Je kunt deze dan killen door vanuit het todayscreen voor een aantal seconden de ophangtoets in te houden.

Nu heb ik zojuist een lang weekend Frankrijk achter de rug, en mijn GPRS monitor gaf netjes 0kb aan verbruik aan.
----------------------------------------------------------------------

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Even een ander vraagje tussendoor. Stel je belt niet veel, smst bijna nooit, maar wilt wel veel browsen met je mobiel. Kun je dan het beste die T-Mobile flat fee nemen of adviseren jullie toch iets anders?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnifex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:56

Carnifex

auch

Zo, eindelijk TomTom aan de praat gekregen op mijn nieuwe mda vario. Het duurde even voordat het werkte, maar de oplossing was uiteindelijk simpel en zal ik hier even melden om eventueel anderen te helpen.

Het probleem: tomtom kan GPS apparaat niet vinden (vluchtmodus).

Oplossing: activeer de telefoonfunctie.

Omdat ik eerst wifi en tomtom goed aan de praat wilde hebben, had ik mijn sim nog ff in mijn oude telefoon laten zitten en bij iedere reboot/reset de telefoonfunctie uit gezet. Overal naar oplossingen gezocht, maar kwam er toevallig achter dat de telefoonfunctie aan moet staan. hopelijk scheelt dit zoekwerk voor anderen :).

Vraagje: ik wil gebruikmaken van pocketputty en screen (linux). het probleem is dat er op het hardware toetsenbord heen CTRL toets zit en ik dus verplicht ben vaak het sofware toetsenbord te gebruiken. Weet iemand een oplossing om de Ctrl toets naar het hardware toetsenbord te mappen?

Nog een vraagje: is er ook een pda versie van GOT? zoe wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

bing69 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 08:59:
[...]

ff gezocht en gevonden, met dank aan mijn collega Ron:
---------------------------------------------------------------------
Je hebt in de registry de volgende key:
HKLM\Comm\ConnMgr\Providers\{7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections
Daar staan al je data connecties.
Exporteer deze "connections" key naar (bv) Data-aan.reg
Dat is om later je dataverkeer weer aan te kunnen zetten.

In mijn geval staan daar de volgende connections:
NL-T-Mobile GPRS
NL-T-Mobile MMS
NL-T-Mobile WAP

Nu ga je binnen al je data connecties, dus binnen elke verbinding naar de key "Enabled".
Deze heeft de waarde 0x1 (1), wijzig dit voor elke verbinding in 0x0 (0)
Ga dan terug naar Connections, en exporteer deze key en noem deze Data-uit of iets dergelijks.

Nu maak je daar een snelkoppeling naar toe, en klaar!
Je hoeft het apparaat niet eens te resetten of uit/aan te zetten.

Let wel: Data-uit zet alleen de connectie op disabled. Heb je al een verbinding blijft deze nog actief. Je kunt deze dan killen door vanuit het todayscreen voor een aantal seconden de ophangtoets in te houden.

Nu heb ik zojuist een lang weekend Frankrijk achter de rug, en mijn GPRS monitor gaf netjes 0kb aan verbruik aan.
----------------------------------------------------------------------
Nog makkelijker is misschien het programmaatje Registry Wizard downloaden. ( te vinden op xda-developers forum) waarmee diverse hele handige registry tweaks voor de Wizard zijn verzameld inclusief mogelijkheid om GPRS always on/off te zetten.
imo een must-have app voor HTC Wizard-bezitters.
(overigens heb ik nog geen GPRS geactiveerd, kan pas vanaf 4 aug in mijn geval, dus die GPRS settings heb ik niet kunnen testen)

[ Voor 3% gewijzigd door g3 op 31-07-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
g3 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:24:
[...]

Nog makkelijker is misschien het programmaatje Registry Wizard downloaden. ( te vinden op xda-developers forum) waarmee diverse hele handige registry tweaks voor de Wizard zijn verzameld inclusief mogelijkheid om GPRS always on/off te zetten.
(overigens heb ik nog geen GPRS geactiveerd, kan pas vanaf 4 aug in mijn geval, dus die GPRS settings heb ik niet kunnen testen)
Heb je daar misschien een directe link van? ik kan m niet vinden op de xda site... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

Conan schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:06:
[...]

Heb je daar misschien een directe link van? ik kan m niet vinden op de xda site... :/
je moet je aanmelden op dat forum alvorens je iets kunt downloaden.
http://forum.xda-developers.com/front_page.php

Ik kan maar heel beperkt internetten hier op werk dus post later wel een directe link mocht je t dan nog niet hebben.
edit: ik kan em ook niet vinden :? stuur me anders een PM ofzo... dan mail ik t je als ik thuis ben.

[ Voor 9% gewijzigd door g3 op 31-07-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
g3 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:24:
[...]

GPRS always on/off is een heel andere functie dan waar wij het over hebben. Dat gaat nl over het instant houden van de verbinding. Wij willen juist GEEN verbinding. En dat werkt met de key zoals ik al gepost had.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
[...]

Hier, maar je moet wel ingelogged zijn op die site om de download te kunnen zien.
@hierboven
Er is geen PDA versie van GoT, maar je kan wel via http://www.skweezer.net/ op GoT komen vanaf je MDA.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

bing69 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:18:
[...]

GPRS always on/off is een heel andere functie dan waar wij het over hebben. Dat gaat nl over het instant houden van de verbinding. Wij willen juist GEEN verbinding. En dat werkt met de key zoals ik al gepost had.
Ik was in de veronderstelling dat als je GPRS always off zou instellen, dat hij dan sowieso geen verbinding zou maken... :X Kennelijk is dat anders, wist ik niet.
Maar goed, zoals ik al zei, ik heb zelf nog geen GPRS.
Toch is dat progje erg handig, al was t alleen maar omdat het zoveel tweaks in 1 applicatie verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
[...]

hier staat ie, maar let op, de gprs functie aan/uit is zoals ik hierboven al beschreef niet voor het aan- uitzetten maar om de verbinding constant open te laten staan.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
is er ook een manier om te sync met exchange 2000 met OWA??? en zonder een betaalde oplossing op de PDA?

Weet dat ik hiervoor Exchange 2003 nodig heb, maar dat is nu even niet aan de orde.

Wij hebben hier namelijk OWA2000, en er moet toch een manier zijn om dit te realiseren ipv met Exchange 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bing69 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:24:
[...]

hier staat ie, maar let op, de gprs functie aan/uit is zoals ik hierboven al beschreef niet voor het aan- uitzetten maar om de verbinding constant open te laten staan.
dit is idd handig tooltje, misschien kun je aandragen jouw regtweak er ook in te laten plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
mphilipp schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:20:
Kijk eens wat ik hier vind: http://www.gb-soft.cz/XDAII/product_gprs_tweak_wm5pe_en.htm
Ziet er uit als iets dat precies doet wat we willen. En nog iets meer, maar dat moet ik nog even bekijken. Ik ga 'm meteen installeren en checken.

[edit]
Hmm...hij maakt nog steeds verbinding. Ga morgen wel even verder proberen. Misschien heb ik nog teveel vinkjes aan staan ofzo...
heb je na de time instelling wel een soft reset gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Laatst online: 22:38

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Appie_NL schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:21:
[...]

Hier, maar je moet wel ingelogged zijn op die site om de download te kunnen zien.
@hierboven
Er is geen PDA versie van GoT, maar je kan wel via http://www.skweezer.net/ op GoT komen vanaf je MDA.
idd.. wat je ook kan doen is pocket-firefox (werkt tamelijk traag op de MDA Vario wegens de 200MHz CPU) gebruiken... k weet niet of pocket-opera werkt met GoT, maar daar komt iedereen vanzelf achter ;)

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Heeft iemand de laaste versie van CheckNotifications?

De link in de SP is dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Conan schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:45:
[...]
heb je na de time instelling wel een soft reset gedaan??
ja. Ik heb ook geen disconnect knopje in mijn 'bubble' zoals op de site staat.

[ Voor 17% gewijzigd door mphilipp op 31-07-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Yorick schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:34:
Heeft iemand de laaste versie van CheckNotifications?

De link in de SP is dood :/
Misschien ff zoeken met google dan? *KLIK*

[ Voor 10% gewijzigd door DeOS op 31-07-2006 19:19 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
ik wil ringtones op me telefoontjes zetten
ik heb dat gedaan
als ik die instel bij inkomende oproepen
dan draait hij ze versnelt af..hoe kan dat
als ik ze wmp player afdraai doen ze dat ook
met elke mp3 doet ie het..:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
heb de mp3s geprobeert ook in
tmpc ofzo af te spelen zelfde effect

heb de mda gereset
nu geen problemen
maar heb dit al 3x gehad

iemand ervaringen ermee

kheb
rom versie 2.18.7.6 nld
2/22/06

[ Voor 54% gewijzigd door jzoin2 op 31-07-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

DeOS schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:18:
[...]

Misschien ff zoeken met google dan? *KLIK*
dankje, maar het moet ook worden aangepast in de volgende TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gharkink
  • Niet online

gharkink

] ken sent me_

Ik wil graag de 'Mobile Festival Guide' van Lowlands gebruiken op m'n Vario (te vinden op de volgende website van Lowlands).
Ik heb al een versie voor de nokia N70 en een SonyEricsson gedownload, maar beide werken niet. Iemand die het wel aan de praat heeft gekregen? Welke versie zal compatibel zijn met de Vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
gharkink schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:58:
Ik wil graag de 'Mobile Festival Guide' van Lowlands gebruiken op m'n Vario (te vinden op de volgende website van Lowlands).
Ik heb al een versie voor de nokia N70 en een SonyEricsson gedownload, maar beide werken niet. Iemand die het wel aan de praat heeft gekregen? Welke versie zal compatibel zijn met de Vario?
Ik zou even mailen naar het adres onder aan de site. Zij weten het beste wat de eisen zijn en welke telefoons compatible zijn. Ze zeggen zelf dat je kan mailen als je telefoon niet in het lijstje voorkomt.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik weet niet helemaal zeker of ik het hier mag vragen, maar omdat de hack al vaker ter sprake is gekomen op GoT neem ik het risico.

Ik heb sinds vanmiddag een m3000 en heb me mottig gezocht naar manier om de orange world hack toe te passen. Ik heb ondertussen 2 verschillende poorten geprobeerd (5091 en 5080) maar zonder enig resultaat.Ik had dat bij de wap proxy ingesteld.

Ook valt het me op dat je op geen enkele mogelijke manier op www.google.nl of www.detelefoongids.nl komt. Ik weet niet of dat een direct gevolg is van het op de wap poort lopen van de verbinding of niet maar vandaar mijn vraag :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gharkink
  • Niet online

gharkink

] ken sent me_

DeOS schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:41:
[...]

Ik zou even mailen naar het adres onder aan de site. Zij weten het beste wat de eisen zijn en welke telefoons compatible zijn. Ze zeggen zelf dat je kan mailen als je telefoon niet in het lijstje voorkomt.
Dank je, iets te snel gelezen en geprobeerd dus. Ik heb gemaild en zal het antwoord afwachten. Ik zal laten weten wat het resultaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ook niet of ik hierop mag antwoorden, dus ik waag het erop.

Bij proxy-instellingen moet je bij http 10.250.255.188:5080 invullen En bij wap moet alles verwijderd worden. That's all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
C.44 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:47:
Ik weet niet helemaal zeker of ik het hier mag vragen, maar omdat de hack al vaker ter sprake is gekomen op GoT neem ik het risico.

Ik heb sinds vanmiddag een m3000 en heb me mottig gezocht naar manier om de orange world hack toe te passen. Ik heb ondertussen 2 verschillende poorten geprobeerd (5091 en 5080) maar zonder enig resultaat.Ik had dat bij de wap proxy ingesteld.

Ook valt het me op dat je op geen enkele mogelijke manier op www.google.nl of www.detelefoongids.nl komt. Ik weet niet of dat een direct gevolg is van het op de wap poort lopen van de verbinding of niet maar vandaar mijn vraag :)
Uit de TS:
De volgende tip is alleen relevant voor Orange SPV M3000 gebruikers die ook een Orange World abonnement hebben.

Stel de HTTP GPRS Proxy Port in op "5080" in je Orange World settings. Je zult nu gebruik kunnen maken van onbeperkt internet zonder extra kosten. Let wel op, dit geldt alleen voor gebruik in combinatie met Internet Explorer en niet voor andere applicaties die gebruik maken van GPRS (de internet verbinding).
Het is verder geen probleem, echter lezen mensen van Orange ook mee. Dus ``zeg`` het niet te hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik ben idd op een alternatieve site echt klinkklare informatie tegengekomen. De wap proxy kun je laten staan. Je kopiert het ip ervan en plakt het bij de HTTP proxy neer en geeft daar poort 5080 aan. En that's it :)

Ik had eerst al geprobeert om bij http proxy eerst 1 getal bij de server in te vullen zodat je de poort kon veranderen. Dan poort verandert en server weer leeg gemaakt. Poortnummer bleef dan staan totdat je er weer opnieuw naar ging kijken... Vandaar mijn vraag.

Ik weet niet of ik de link hier mag posten ivm de policy, maar het lijkt me een zinvolle aanvulling op de topicstart omdat ik me kan voorstellen dat meerdere mensen dit probleem hebben (gehad).

klik

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
C.44 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:40:
Ik ben idd op een alternatieve site echt klinkklare informatie tegengekomen. De wap proxy kun je laten staan. Je kopiert het ip ervan en plakt het bij de HTTP proxy neer en geeft daar poort 5080 aan. En that's it :)

Ik had eerst al geprobeert om bij http proxy eerst 1 getal bij de server in te vullen zodat je de poort kon veranderen. Dan poort verandert en server weer leeg gemaakt. Poortnummer bleef dan staan totdat je er weer opnieuw naar ging kijken... Vandaar mijn vraag.

Ik weet niet of ik de link hier mag posten ivm de policy, maar het lijkt me een zinvolle aanvulling op de topicstart omdat ik me kan voorstellen dat meerdere mensen dit probleem hebben (gehad).

klik
Dat forum hanteerd de zelfde regels als GOT. Eggy heeft blijkbaar besloten om dit niet in de ts op te nemen. Wat nu in de ts staat zal dan ook wel voldoende zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Damnit, volgende probleem. Iedere keer als ik mezelf op msn wil aanmelden (met normaal hotmail adres dat op een desktop pc wel werkt) krijg ik de melding dat de pocket msn service niet beschikbaar is :(

Suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

damn heb net het toestel een week in bezit, super voorzichtig gedaan maar heb ineens een dikke kras (die erg goed zichtbaar is op een witte achtergrond) op mn display ;(

heb natuurlijk wel garantie op het toestel maar volgens mij heb ik die verspeeld met het unlocken van het toestel.. is het niet mogelijk het lock erop terug te zetten ?

is die screenprotector die erbij zit trouwens echt zo slecht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat plakresten achter zeggen ze, je kunt beter een Brando screenprotector kopen, a 6 euro.
Of een Case, maar dat is je eigen keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
C.44 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:45:
Damnit, volgende probleem. Iedere keer als ik mezelf op msn wil aanmelden (met normaal hotmail adres dat op een desktop pc wel werkt) krijg ik de melding dat de pocket msn service niet beschikbaar is :(

Suggesties ?
Stel je verbinding goed in. Kijk of je proxy instellingen goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Seth_Chaos schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:13:
[...]

Stel je verbinding goed in. Kijk of je proxy instellingen goed staan.
Ik heb na update van de rom (met de softwareupdate van orange.nl) geprobeerd op msn in te loggen. No go. Vervolgens uit de startpost het orange world cabje gedownload en gerund op de m3k. Laten installeren op het apparaat en voila. Internet werkte alweer (beperkt tot orange world pagina's). Toen weer MSN geprobeerd met de WAP proxy die er toen in stond onder de verbinding Orange World (10.250.255.188:9201). No go. Vervolgens bij HTTP een proxy ingesteld (10.250.255.188:5080). Wederom 0 reactie (pocket msn service niet beschikbaar net als bij de vorige pogingen). Daarna heb ik beide proxy's verwijderd en het vinkje weggehaalt bij "deze verbinding gebruikt een proxy". Toen kreeg ik geen melding dat de pocket msn service niet beschikbaar was nog dat mijn gebruikersnaam /wachtwoord niet klopte. Alleen op het today scherm een melding dat het inloggen was mislukt en dat ik op de msnregel moest tikken om het nogmaals te proberen.

Kan iemand mij vertellen wat ik hier zo verkeerd doe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:54:
Laat plakresten achter zeggen ze, je kunt beter een Brando screenprotector kopen, a 6 euro.
Of een Case, maar dat is je eigen keus.
`
Waar krijg je de Brando's zo goedkoop dan ? Ik had net effe gekeken op pdashop maar daar kosten ze 15 euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricost schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:52:
[...]

`
Waar krijg je de Brando's zo goedkoop dan ? Ik had net effe gekeken op pdashop maar daar kosten ze 15 euro's.
Weet niet of het mag, maar bij deze: http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp
a 6 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

thanks ! ga zo even die super bright bestellen.. hopelijk zie ik mn kras dan iets minder (was bij mn PSP namelijk ook het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Vraagje...

Heb een MDA vario.
En een vast aantal minuten abbo.

Nu telt de ingebouwde oproepen teller ook alle minuten die ik gebeld BEN mee...
Is er ook een progje die (voor een periode van een maand, want om de maand krijg ik nieuwe belminuten) alleen de minuten die je zelf belt kan bijhouden?
En als het dan even kan ook nog hoevaak ik heb gebeld?

Want nu kom ik dus iedere keer in de problemen omdat ik niet weet hoeveel minuten ik nou zelf heb gebeld... en dus nog over heb.
(en dan telt ook nog eens alles onder 1 minuut toch voor 1 minuut... wat het tellen nog moeilijker maakt 8)7 )

Help :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je T-mobile ? ...

Dan even aanmelden op de site, kun je elke keer zien hoeveel je nog hebt.
Die teller is up-2-date ongeveer een dag achterstand.
Super handig als je Relax bundel hebt dan telt elke seconde niet meteen 1 minuut btw.
Flex laat deze het tegoed zien.

Anders, handmatig tellen ( Suc6 )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Roberto schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:40:
Is er ook een progje die (voor een periode van een maand, want om de maand krijg ik nieuwe belminuten) alleen de minuten die je zelf belt kan bijhouden?
En als het dan even kan ook nog hoevaak ik heb gebeld?)
DKToday. Handy dandy proggie voor op je Today scherm. Bij mij zo ingesteld dat ie provider, signaal, missed calls, totaal, totaal maand en aantal sms'en laat zien.
Of ie ook kan laten zien hoeveel keer je gebeld hebt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
mphilipp schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:13:
[...]

DKToday. Handy dandy proggie voor op je Today scherm. Bij mij zo ingesteld dat ie provider, signaal, missed calls, totaal, totaal maand en aantal sms'en laat zien.
Of ie ook kan laten zien hoeveel keer je gebeld hebt weet ik niet.
K' zal hem meteen downloaden, bedankt voor de tip :)

-edit- werkt redelijk (alsin.. mis nog wel wat opties, maar op het eerste zicht wel beter dan de t-mobile software)

Nu nog een vraagje.

Helemaal onderin staat (rechts) nog zon logo'tje als je erop drukt dan kom je in de comm manager.
Als je bijv. tomtom start komt die daar ook onderin te staan.
De vraag is, hoe kan ik die balk verwijderen? (hij staat nu tussen de today opties)
Want zoals jullie allemaal weten kun je al bij de comm manager komen via de hardware toets :)

[ Voor 37% gewijzigd door Roberto op 01-08-2006 18:09 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.