HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.696 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus, net gelezen over batterijen maar mijn begrijpend lezen is niet altijd optimaal met zulk weer;
Dus mijn vraag:

Wat is dan beter als ik een telefoon heb;

Elke avond in de stekker en laden maar zodat ja altijd volle accu hebt?
- gaat de accucapiciteit hier van achteruit ?

Elke keer pas laden als batterij helemaal leeg is ? *** Doe ik nu altijd met mijn ( Vario & D500 ) ***
- zodat de bat. pas laad als apparaat uitvalt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Is het mogelijk om het geheugen welke wordt gebruikt weer vrij te geven zonder daar applicaties voor te sluiten.

Er zijn applicaties die draaien, maar die na lange tijd steeds meer geheugen gaan vreten. Deze moeten wel doordraaien aangezien ze deel uit maken van het besturingssysteem.

Bij een PC heb je vaak wel dat soort prog-jes om je geheugen vrij te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

Ik heb al tijden het probleem dat ik geen geluidjes meer hoor op het moment dat ik een sms of email binnen krijg.

start > instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > berichten: Nw. email
start > instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > berichten: Nw. tekstber.
staan goed ingesteld.

start > instellingen > geluiden en meldingen > programma's / Meldingen (alarmen, herrineringen)
staan beide aangevinkt.

Toch hoor ik niets bij het ontvangen van sms of email..

Iemand enig idee welke instelling ik over het hoofd zie?

mijn agenda, wekker, beltoon etc, werkt perfect.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xychix schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:35:
Ik heb al tijden het probleem dat ik geen geluidjes meer hoor op het moment dat ik een sms of email binnen krijg.

start > instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > berichten: Nw. tekstber.
staan goed ingesteld.

start > instellingen > geluiden en meldingen > programma's / Meldingen (alarmen, herrineringen)
staan beide aangevinkt.

Staat je geluid wel aan. hoor je wel geluid als je gebeld wordt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik had eerst een kaart van West en midden Europa "bemachtigd" maar die wilde niet werken. Nu heb ik van de landen die ik dus sowieso wil gewoon los kaarten "bemachtigd". Het probleem is nu alleen dat 2 van de 4 kaarten maar werken. De 2 die het niet doen zien er ongeveer hetzelfde uit als de Benelux map die ik moest installeren. Betekend dit dat ik ook deze versies weer moet installeren? Kan dit geen kwaad? Bovendien heet een file op die Duitse kaart DE_AT_CH_PL_CZ_Plus.cid, kan ik hieraan dus afleiden dat de andere genoemde landen er ook gedetaileerd op staan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:59:
[...]
Staat je geluid wel aan. hoor je wel geluid als je gebeld wordt
Ja ;) geluid staat aan. agenda maakt geluid. mp3 spelert doet t enzovoorts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:47:
Dus, net gelezen over batterijen maar mijn begrijpend lezen is niet altijd optimaal met zulk weer;
Dus mijn vraag:

Wat is dan beter als ik een telefoon heb;

Elke avond in de stekker en laden maar zodat ja altijd volle accu hebt?
- gaat de accucapiciteit hier van achteruit ?
in feite niet.
Li-Ion batterijen hebben geen/nauwelijks last van achteruitgang van capaciteit door ze steeds te laden
(de echte term hiervoor is geheugeneffect)
Elke keer pas laden als batterij helemaal leeg is ? *** Doe ik nu altijd met mijn ( Vario & D500 ) ***
- zodat de bat. pas laad als apparaat uitvalt.
kun je doen, maar is dus niet noodzakelijk.
Een li-ion batterij heeft een maximaal aantal laadcycli voordat de capaciteit slechter wordt (iets van 400 o.i.d).
1 Laadcyclus = van 0 to 100% laden.
Of 1 laadcyclus = 5 keer van 80 tot 100%
Of 1 laadcyclus = 10 keer van 90 tot 100%

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dus als je twee dagen van huis bent kun je hem gewoon van 50% naar 100% laden zonder lader mee te nemen...

Maar als je een bat. maar 400 keer kunt laden en je hebt een 2 jarig abbonement, dan haal je het krapjes aan maar net met een nieuwe mobiel. Die oude mobiels van paar jaar terug was de bat. na 3 maanden al pauper.

Pda's zijn gewoon stroomzuigers zekers als je op internet zit op filmpje kijkt of TomTom draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:02

sphere

Debian abuser

Vraag me af hoe het zit met "laadcycli" als je het ding in een actieve houder in je auto hebt. Dan wordt hij continu bijgeladen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:39:
Vraag me af hoe het zit met "laadcycli" als je het ding in een actieve houder in je auto hebt. Dan wordt hij continu bijgeladen.
Theoretisch gezien zou hij dan elke keer 0.0001% bijladen, dus gaat je pda 1000000000 dagen mee :)
Maar wat ze mij ook wijsmaken, het kan gewoon niet goed zijn voor je batterij. Kijk maar naar de gemiddelde laptop die mee word genomen en thuis in de lader hangt zelfs al is die vol. Die accu is na een korte tijd naar de gort. Beste lijkt mij nog altijd opladen wanneer nodig, en dat is dan wanneer de accu bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik heb de mijne erg vaak aan de USB kabel hangen, voor de synchronisatie enzo. eigenlijk standaard overdag op mijn werk. dat is dan dus slecht? valt zo'n kabeltje te tweaken, zodat hij niet meer opgeladen wordt, alleen maar datatransfer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:32:

Maar als je een bat. maar 400 keer kunt laden en je hebt een 2 jarig abbonement, dan haal je het krapjes aan maar net met een nieuwe mobiel. Die oude mobiels van paar jaar terug was de bat. na 3 jaar al pauper.
sjah...dan koop je na 1.5 jaar voor 20 tientjes een nieuwe accu.
dingen die je gebruikt slijten nou eenmaal

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet nu echt overal vario 1 aanbiedingen tegen spotprijzen, dit omdat de vario2 eind augustus in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:22:
Je ziet nu echt overal vario 1 aanbiedingen tegen spotprijzen, dit omdat de vario2 eind augustus in de winkel ligt.
:'(

ik heb hem een maand geleden gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:02:
Zijn er games voor de HTC Wizard waarmee je (via WLAN of Bluetooth) met een andere HTC Wizard kunt spelen? (Mulitplayer?)
Zoek eens op een nieuwsserver naar: bt chess 1.0 BETA.zip
Heb em zien staan, maar nog niet geprobeerd.

Jeroen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Op het A2DP topic ( Bluetooth Stereo (A2DP) topic ) staat nog een progje, deze cab enabled BT audio en bijvoorbeeld BT file transfer en printing. Ik heb het geinstalleerd en het is een uitbreiding op het BT menu. volgens mij kan het zelfs de AG open zetten.
Aangezien ik mij in de toekomst een bluetoothprinter adaptor ga aanschaven kan ik dan ook met mijn PDA printen. Spijtig genoeg kan ik dit (nog) niet testen.
Zijn er misschien mensen die er al ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonOfSam schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:39:
[...]

kijk bij verbindingen eens of programma's die internet nodig hebben niet automatisch t-mobile internet pakken. het moet namelijk gewoon internet zijn. anders start hij idd gprs verbinding op.
Nog andere mensen die hier een idee over hebben, zonder dat ik een rom moet verwisselen e.d.?

Jeroen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
waarin verschilt de Vario 1 van de 2 eigenlijk? Ik kan nu een Vario 1 heel goedkoop krijgen, maar als er een drastisch verschil in zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
mcandor schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:22:
waarin verschilt de Vario 1 van de 2 eigenlijk? Ik kan nu een Vario 1 heel goedkoop krijgen, maar als er een drastisch verschil in zit....
snelle(re) processor en UTMS lijken mij de voornaamste verschillen, voor mij is dit toch geen reden genoeg om te wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcandor schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:22:
400 ipv 200 mhz processor.
Uiterlijk is anders ( Duh )

Vario 1: HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12
Vario 2: HTC TyTN (i-mate JasJAM / MDA Vario II / SPV M3100)

Vario 1 = nu flex 20 + 9,50 p m, gratis 1 jarig !
Vario 2 = 800 euro los, inclu abbo zie www.smartphoneshop.nl voor indicatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
De hard-reset werkt bij mij niet... hij doet alleen de soft-reset. Iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 19:47

QuasaR

One ring to rule them all

Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:22:
De hard-reset werkt bij mij niet... hij doet alleen de soft-reset. Iemand enig idee hoe dat kan?
De knoppen net zo lang ingedrukt houden tot je weer beeld krijgt.

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 12-09 13:37

staan goed ingesteld.

staan beide aangevinkt.

Ik heb dus sinds gisteren prcies hetzelfde probleem!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

kRiZzZiZ schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:46:
[...]

Ik heb dus sinds gisteren prcies hetzelfde probleem!
ben je met je extended rom bezig geweest ? ik heb t vermoeden dat ik daar een .cab uit heb gehaald die ik niet weg had moeten halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Kan ik TomTom mobile 5.20 wel via de gewone weg installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:55:
Jep, zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
En hoe kun je msn dan afsluiten op de telefoon? Als ik op het kruisje klik dan minimaliseerd hij alleen maar... en blijft hij aan online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:29:
[...]

Vario 1 = nu flex 20 + 9,50 p m, gratis 1 jarig !
Waar heb je die aanbieding vandaan? Ga ik hem gelijk halen namelijk :)

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:08:
En hoe kun je msn dan afsluiten op de telefoon? Als ik op het kruisje klik dan minimaliseerd hij alleen maar... en blijft hij aan online.
instellingen, systeem , geheugen, actieve programma's, daar kan je ze afsluiten. Of je instaleerd magic button van het begin van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:08:
Optie 1: ga naar instellingen, systeem, geheugen, active programs, en dan msn beeindigen.
Optie 2: instaleer het gratis programma Magicbutton. dan sluit je het programma met het kruisje.
Optie 3: Installeer Pocket Plus. Aanrader maar kost wel geld, zelfde als optie 2 maar veel uitgebreider

[ Voor 1% gewijzigd door mellowpimp op 20-07-2006 20:17 . Reden: was iets te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 12-09 20:07
TheGeneral schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:54:
Goed als ik een wekker zet dan blijft hij maar gaan, dit zou op te lossen moeten zijn door clock met check notifications te verwijderen alleen dat is het niet.

Plus dat je normaal een melding in je beeld krijgt als de wekker zijn tijd bereikt heeft, maar die van mij maakt alleen maar geluid en geeft verder geen melding o.i.d.
Goed ik zit nog steeds met dit probleem! Is er nou niemand die me kan helpen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
YellowCube schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:04:
[...]

sjah...dan koop je na 1.5 jaar voor 20 tientjes een nieuwe accu.
dingen die je gebruikt slijten nou eenmaal
ik vind 200 euro veel geld voor een nieuwe batterij hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
TheGeneral schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:04:
[...]

Goed ik zit nog steeds met dit probleem! Is er nou niemand die me kan helpen?
Ik kan nergens lezen wat je zelf gedaan hebt. (Soft/Hard)Resetje gegeven?

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:23:
Even een vraagje. Is het mogelijk om het geheugen welke wordt gebruikt weer vrij te geven zonder daar applicaties voor te sluiten.

Er zijn applicaties die draaien, maar die na lange tijd steeds meer geheugen gaan vreten. Deze moeten wel doordraaien aangezien ze deel uit maken van het besturingssysteem.

Bij een PC heb je vaak wel dat soort prog-jes om je geheugen vrij te geven.
Iemand?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:01:
Hmmm, ik had eerst een kaart van West en midden Europa "bemachtigd" maar die wilde niet werken. Nu heb ik van de landen die ik dus sowieso wil gewoon los kaarten "bemachtigd". Het probleem is nu alleen dat 2 van de 4 kaarten maar werken. De 2 die het niet doen zien er ongeveer hetzelfde uit als de Benelux map die ik moest installeren. Betekend dit dat ik ook deze versies weer moet installeren? Kan dit geen kwaad? Bovendien heet een file op die Duitse kaart DE_AT_CH_PL_CZ_Plus.cid, kan ik hieraan dus afleiden dat de andere genoemde landen er ook gedetaileerd op staan?
Weet iemand of het kwaad kan of ik ook deze kaarten installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Heb je zelf al überhaubt gezocht met google (op free memory pocket pc ofzo)? Neem hier eens een kijkje.

ps. kicken binnen 24 uur is tegen de got regels

[ Voor 12% gewijzigd door DeOS op 21-07-2006 10:37 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:22:
[...]

Dit is slechts een theorie van mij, maar zou het niet zo kunnen zijn dat aan de instructies van TomTom een stilte aan het einde is toegevoegd, om te voorkomen dat instructies elkaar te snel opvolgen. Je zou kunnen proberen om een andere stem te vinden (of zelf in te spreken) met een kortere pauze aan het einde? geen idee of het zin heeft trouwens.
Ik vind persoonlijk het teveel aan mute niet storend.
Volgens mij heb ik wel ergens een keer iets gelezen over custom TomTom stemmen die ingekort waren o.i.d. Ik ga eens even rondzoeken op XDA. Zijn er nog tweakers die hier iets meer over weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
TheGeneral schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:54:
Goed als ik een wekker zet dan blijft hij maar gaan, dit zou op te lossen moeten zijn door clock met check notifications te verwijderen alleen dat is het niet.

Plus dat je normaal een melding in je beeld krijgt als de wekker zijn tijd bereikt heeft, maar die van mij maakt alleen maar geluid en geeft verder geen melding o.i.d.
Als hij begint te toeteren ga dan eens bij check notifications kijken en flikker dan de zooi eruit... (dan is ie active toch?)
en anders via pocketalarm werken...
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:30:
[...]

Weet iemand of het kwaad kan of ik ook deze kaarten installeer?
Waarom probeer je het niet gewoon???
Bij uitzondering zal Tomtom naar zijn ballebiesjes zijn en kan je dat weer opnieuw installeren...

[ Voor 49% gewijzigd door dlawit op 21-07-2006 11:40 . Reden: Ook nog even nuttige feedback geven ]

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:55:
Tomtom mobile zal op deze phone niet werken, je moet Tomtom navigator hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Magic buttom geinstalleerd, maar ikheb nog steeds het probleem. Als ik msn afsluit start hij zichzelf telkens weer op en gaat zich weer aanmelden. Hoe kan dit in godsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Ik heb tomtom op mijn MDA staan, maar hij kan geen kaart vinden. Dat is raar, want ik heb alle bestanden van de Beneluxkaart gewoon bij de rest van de TomTom bestanden gezet. Of moet het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
cryonic90 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:39:
[...]
Tomtom mobile zal op deze phone niet werken, je moet Tomtom navigator hebben ;)
TomTom Mobile werkt wel op de Wizard, maar je kan dan niet gebruik maken van touchscreen bediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
En de laatste vraag. Ik heb dat magic button eraf gehaald. In het OP stond hoe ik het icoontje van het bureaublad af kon krijgen, maar hij staat nog wel gewoon tussen programmas. Hoe krijg ik hem daar uit weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Moreno schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:19:
En de laatste vraag. Ik heb dat magic button eraf gehaald. In het OP stond hoe ik het icoontje van het bureaublad af kon krijgen, maar hij staat nog wel gewoon tussen programmas. Hoe krijg ik hem daar uit weg?
Verbinden met active sync, en via je pc bladeren naar programma's, daar kan je dan de snelkoppeling verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Het geluid van van mijn PDA staat plotseling standaard op het minimum. als ik het harder zet gaat hij automatisch weer naar het minimum, terwijl als ik het volume van de telefoon verander dat wel blijft zoals ik het zet.
Ik heb dit na de instalatie van pocket plus. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb nu geen systeemgeluiden meer wat best wel iritant is.

[ Voor 10% gewijzigd door chundo op 21-07-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
chundo schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:31:
[...]

Verbinden met active sync, en via je pc bladeren naar programma's, daar kan je dan de snelkoppeling verwijderen.
in de map programma's kan ik geen icoontjes vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Moreno schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:19:
\Windows\Startmenu\Programma's

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
chundo schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:36:
Het geluid van van mijn PDA staat plotseling standaard op het minimum. als ik het harder zet gaat hij automatisch weer naar het minimum, terwijl als ik het volume van de telefoon verander dat wel blijft zoals ik het zet.
Ik heb dit na de instalatie van pocket plus. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb nu geen systeemgeluiden meer wat best wel iritant is.
Even gechecked -> bij mij ook
Oplossing -> na het aanpassen van het geluidsniveau niet wegklikken op iets anders maar nog een keer op het speakertje klikken om je instellingen te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Moreno schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:43:
Ik heb tomtom op mijn MDA staan, maar hij kan geen kaart vinden. Dat is raar, want ik heb alle bestanden van de Beneluxkaart gewoon bij de rest van de TomTom bestanden gezet. Of moet het anders?
Je moet de map met de bestanden van de kaart in de root van je geheugenkaartje zetten. Dan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Laatst online: 19:28
Moreno schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:59:
Magic buttom geinstalleerd, maar ikheb nog steeds het probleem. Als ik msn afsluit start hij zichzelf telkens weer op en gaat zich weer aanmelden. Hoe kan dit in godsnaam?
Laat hem een keer ff aanmelden. meld hem daarna af en sluit dan pas af.
En zo ver ik weet werkt een good old soft reset ook nog steeds

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
SonOfSam schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:17:
[...]

Laat hem een keer ff aanmelden. meld hem daarna af en sluit dan pas af.
En zo ver ik weet werkt een good old soft reset ook nog steeds
Maar dan ben ik de rest van mijn software ook kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moreno schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:25:
[...]

Maar dan ben ik de rest van mijn software ook kwijt
Door een softreset raak je de geinstalleerde software niet kwijt! Dat is alleen het geval bij een harde reset. Softreset = met pennetje in gaatje aan de zijkant of de aan/uit knop 5 sec. ingedrukt houden en bevestigen met "ja"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Mischien wel leuk voor in de TS)
The Missing Sync versie 2.5 is uit. Dit is de eerste stabiele versie van dit programma dat Windows mobile 5 ondersteund. Met the Missing Sync kun je dus de Q-tek synchroniseren onder Mac OS X.
Ik heb het programma al aangeschaft ($40 o.i.d.) en het draait prima. Het programma maakt gebruik van plugins om met diverse programma's te synchroniseren. Ik heb getest met Adresboek en iCal, dat gaat perfect. Verder werkt het supergoed samen met iTunes en iPhoto, dat gaat zelfs een stuk mooier dan onder Windows; je foto's en muziek overzetten. Ook Microsoft's Entourage (een soort Outlook voor de Mac) moet werken, maar ik gebruik dit programma niet. Verder kun je de telefoon mounten waardoor hij als een diskdrive in de Finder verschijnt. Er zit ook nog een optie in om software te installeren, ik heb het nog niet getest.
Syncen kan zowel via bluetooth als met usb. Bij de eerste sync installeert het een klein programmaatje op de MDA (70kb geloof ik), maar het maakt gewoon gebruik van Activesync op de telefoon. Wel belangrijk: het syncen wil niet lukken als GPRS nog verbonden is! Het kostte mij nogal tijd om dat uit te vinden (hoewel het duidelijk in de readme stond, maar ja, wie leest er nu readme's). Als de verbinding dus niet wil lukken: zet je GPRS uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-D_Prime
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05-2017

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Hey Mensen,

Ik vroeg me het volgende af (kon het met de zoekfunctie op dit forum met inmiddels deel 12 over deze MDA vario niet vinden).

Is het mogelijk de Vario als USB-stick te gebruiken? Dus, data op je memory kaartje zetten door slechts via kabeltje met pc te verbinden waar geen activesync is geinstalleerd?

Normaal gesproken lukt dit dus niet, maar ik zou dit graag willen doen, aangezien ik em toch altijd bij me heb en er veel data op past. Zijn hier patches/progjes voor?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
golem schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:30:
[...]

Even gechecked -> bij mij ook
Oplossing -> na het aanpassen van het geluidsniveau niet wegklikken op iets anders maar nog een keer op het speakertje klikken om je instellingen te sluiten.
Bedankt.
Ik had het al opgelost, ik heb het progje voor de bluetooth uitbreiding van A2DP forum eraf gegooid en het bolde weer, het lag dus niet aan pocket plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:58
DJ-D_Prime schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:25:
Hey Mensen,

Ik vroeg me het volgende af (kon het met de zoekfunctie op dit forum met inmiddels deel 12 over deze MDA vario niet vinden).

Is het mogelijk de Vario als USB-stick te gebruiken? Dus, data op je memory kaartje zetten door slechts via kabeltje met pc te verbinden waar geen activesync is geinstalleerd?

Normaal gesproken lukt dit dus niet, maar ik zou dit graag willen doen, aangezien ik em toch altijd bij me heb en er veel data op past. Zijn hier patches/progjes voor?

mvg
ja daar heb je WM5storage voor nodig

http://www.pocketinfo.nl/artikel/5577

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-D_Prime
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05-2017

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Alweer eerst lid worden eer je kan downloaden. Ik ben al op zoveel plaatsen lid dat ik door het bos de bomen ni meer zie, en dan nog maar te zijgen over de spam :r

Heb ik mij lid gemaakt, krijg ik nog geen toestemming om het te downloaden!!!
leuk staaltje van freeware 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door chundo op 22-07-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
hier een link naar WM5storage ZONDER lid te worden of andere procedures 8)

http://www.mobismart.net/...ad.asp?download=147&cat=1

ook al is het een Franse site de CAB is gewoon Engels

[ Voor 17% gewijzigd door chundo op 22-07-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-01-2022
ik heb mijn vario nu al een tijdje en sinds gister gaan de lampjes van de telefoonknoppen niet meer uit...
deze gingen opeens spontaan aan en heel ff knipperen en nu blijven ze constant aan..
wat kan ik hier tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik krijg de GPS in TomTom niet aan de praat. Ik heb zowel TomTom als de bluetooth GPS geinstalleer zoals in de startpost beschreven. Echter als ik eenmaal in TomTom de GPS device wil selecteren, dan staat de COMpoort niet in het lijstje.

Ik heb diverse instellingen geprobeerd bij het koppelen van de GPS device, maar niets werkt tot nog toe. Is dit een bekend probleem? En zo ja, wat is de oplossing?

Adapt BT-700 GPS
TomTom 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Laatst online: 19:28
Tidaku schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:04:
Ik krijg de GPS in TomTom niet aan de praat. Ik heb zowel TomTom als de bluetooth GPS geinstalleer zoals in de startpost beschreven. Echter als ik eenmaal in TomTom de GPS device wil selecteren, dan staat de COMpoort niet in het lijstje.

Ik heb diverse instellingen geprobeerd bij het koppelen van de GPS device, maar niets werkt tot nog toe. Is dit een bekend probleem? En zo ja, wat is de oplossing?

Adapt BT-700 GPS
TomTom 5
kijk hier maar eens

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op "wififofum" mijn netwerken op het werk, thuis en vrienden, maar nu wil ik ook die netwerken gebruiken, lijkt me wel zo handig.

Maar hoe werkt dat nu via wififofum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Werkt niet denk ik, ga gewoon even naar instellingen, verbindingen, netwerkkaarten en daar krijg je normaal deze verbindingen ook, lang selecteren en dan verbinden klikken zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 10:56

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:54:
Ik zie op "wififofum" mijn netwerken op het werk, thuis en vrienden, maar nu wil ik ook die netwerken gebruiken, lijkt me wel zo handig.

Maar hoe werkt dat nu via wififofum?
Dat gaat niet. In Hitchhiker wel.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
heeft de vario nou wel een ingebouwde GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

GUZA schreef op maandag 24 juli 2006 @ 03:51:
heeft de vario nou wel een ingebouwde GPS?
Nee

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501

Adapt BT-700 GPS
TomTom 5
tomtom navigator? versie 5.2?

Adapt in je bluetooth instellingen ingesteld als com poort?
-> tomtom GPS instellingen als andere draadloze en dan hoef je geen poort toe te kennen. Hij maakt zelf BT verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 22:17

Gaitman

The Real One

Ik ga ook een MDA Vario aanschaffen. De MDA Vario is daar € 290,- los. http://inkoopacties.net/ia/5j511z39/1 misschien een tip voor als iemand anders de MDA Vario ook wil aanschaffen. Kreeg alleen net wel een mail dat je dan het geld wel vandaag of morgen moet overmaken, maar dan krijg je hem waarschijnlijk ook al in de eerste week van augustus :)

Heeft er iemand trouwens nog wat recente fotos geschoten met de MDA Vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
Gaitman schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:44:
Ik ga ook een MDA Vario aanschaffen. De MDA Vario is daar € 290,- los. http://inkoopacties.net/ia/5j511z39/1 misschien een tip voor als iemand anders de MDA Vario ook wil aanschaffen. Kreeg alleen net wel een mail dat je dan het geld wel vandaag of morgen moet overmaken, maar dan krijg je hem waarschijnlijk ook al in de eerste week van augustus :)

Heeft er iemand trouwens nog wat recente fotos geschoten met de MDA Vario?
kijk anders op marktplaats, daar vind je er al 1 voor 250,- (wel 2ehands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 22:17

Gaitman

The Real One

mcandor schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:47:
[...]

kijk anders op marktplaats, daar vind je er al 1 voor 250,- (wel 2ehands).
Ga ik voor die € 40,- toch liever voor een nieuwe en ik denk meer mensen met mij.

Maar heeft er nog iemand foto samples? Kan waarschijnlijk toch niet tippen aan me Sony Ericsson K750i maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Gaitman schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:51:
[...]
Maar heeft er nog iemand foto samples? Kan waarschijnlijk toch niet tippen aan me Sony Ericsson K750i maar toch :)
Vergeet die camera. Tenzij je van Lomo fotografie houdt. dwz: geen enkele foto is scherp of goed belicht. Kleuren kloppen ook niets van. Koop een Trust erbij, die levert betere kwalitee (zegt genoeg denk ik).

Gewoon het lensje afplakken en de camera applicatie deinstalleren ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:57

Matjan

:D

Adapt BT-700 GPS
TomTom 5
Hey dit heb ik ook gehad met mijn Vario!!! Welke versie van TOMTOM heb je? (Hoofdmenu-wijzig voorkeuren-toon versie. Als er bij "app.-versie" 5.210 staat, heb je echt de nieuwe versie... Bij deze versie staan com6 en 7 er automatisch bij...

Bij versie 5.0 komen ze er niet automatisch bij te staan. Wat je dan moet doen is het volgende:
-GPS settings in het menu activeren
-Muis koppelen en Com instellen (bij bluetooth settings)
-Bij GPS settings software poort op com6 zetten en opnieuw opstarten (hardware poort kan je uitlaten
-Tomtom opstarten, Com6 selecteren en Tomtom afsluiten
-bij GPS settings softwarepoort op com2 zetten en HARDWARE poort op com6 zetten
Door dit zo in te stellen wordt COM6 gelinkt naar COM2 in Tomtom

Opnieuw opstarten, TOMTOM opstarten en hopsakee navigeren maar!

Edit:
Maar de meest makkelijke weg is gewoon de volledige versie van 5.21 installeren en niet de update van de website!!! Check ff in tomtom wat je softwareversie is

[ Voor 7% gewijzigd door Matjan op 24-07-2006 12:50 ]

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

staan goed ingesteld.

staan beide aangevinkt.

iemand ? geluid staat verder wel aan. als in ringtones, alarm, agenda..

Het is enkel het ontvangen van mail / sms wat niet meer doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik ben in t bezit van een MDA van T-mobile en deze wil ik sync met OWA2000 hier op de zaak.
OWA maakt gebruik van het Free SSL Certificaat van Startcom.

Nou kan ik in active sync in WM5 op de PDa aangeven dat die moet syncen met OWA, maar de pda komt steeds met de melding "het beveiligingscertificaat op de server is ongeldig" code 0x80072f0D

Maar als ik via https://webmail.bedrijf/exchange erheenga kan ik er wel op? 8)7
Het zal ongetwijfelt door t certificaat komen en heb al meerdere exports gemaakt en deze op de MDA geinstalleerd, maar telkens zie ik weer dat deze niet kan syncen....

Wie helpt me _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
xychix schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:30:
[...]

iemand ? geluid staat verder wel aan. als in ringtones, alarm, agenda..

Het is enkel het ontvangen van mail / sms wat niet meer doet
Je kan door op het speakertje het volume van je PDA en telefoon instellen. Waarom weet ik ook niet maar enkel de beltoon regel je met het telefoongedeelte. Berichten ed vallen onder PDA gedeelte, als je daar het volume harder zet hoor je wel de toon bij berichten ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Nadat ik lang heb gewacht op de P990i heb ik vandaag besloten dat het de 9100 wordt; 185 euro met een 1 jarige verlenging met Vodafone :) (alleen hadden ze hem niet op voorraad maar morgen komt ie weer binnen).

Heeft iemand een SSH client erop draaien? En zo ja welke (en is het een beetje stabiel via GPRS?)
Ik heb alvast de upgrade van Marcspace Missing Sync gekocht (19,95) had ooit is de 1.0 gekocht toen ik nog een SPV had maar die werd niet ondersteund ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 20:39
Ballebek schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:26:
Nadat ik lang heb gewacht op de P990i heb ik vandaag besloten dat het de 9100 wordt; 185 euro met een 1 jarige verlenging met Vodafone :) (alleen hadden ze hem niet op voorraad maar morgen komt ie weer binnen).

Heeft iemand een SSH client erop draaien? En zo ja welke (en is het een beetje stabiel via GPRS?)
Ik heb PocketPuTTY draaien, maar die heb ik nog niet geprobeerd via GPRS. Over Wifi ben ik de verbinding nog niet plotseling kwijtgeraakt, dus als GPRS niet uitvalt, zal de SSH verbinding dat ook niet doen :).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Japie_17 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:28:
[...]

Ik heb PocketPuTTY draaien, maar die heb ik nog niet geprobeerd via GPRS. Over Wifi ben ik de verbinding nog niet plotseling kwijtgeraakt, dus als GPRS niet uitvalt, zal de SSH verbinding dat ook niet doen :).
Kan ik tenminste op vakantie Tetris spelen via SSH / Emacs 8)7
Welke versie draai jij? Ik zie er 3 staan :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ballebek schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:40:
[...]

Kan ik tenminste op vakantie Tetris spelen via SSH / Emacs 8)7
Welke versie draai jij? Ik zie er 3 staan :)
Ik heb de stable versie: http://www.pocketputty.ne...-preapha-wm2003-0.53b.zip
van deze site: http://www.pocketputty.net/download.html.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 23:03
weet iemand hoe lang een reparatie duurt. ik heb mijn vario twee weken geleden opgestuurd. nog niks gehoord. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
struik schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:38:
Ik ben in t bezit van een MDA van T-mobile en deze wil ik sync met OWA2000 hier op de zaak.
OWA maakt gebruik van het Free SSL Certificaat van Startcom.

Nou kan ik in active sync in WM5 op de PDa aangeven dat die moet syncen met OWA, maar de pda komt steeds met de melding "het beveiligingscertificaat op de server is ongeldig" code 0x80072f0D

Maar als ik via https://webmail.bedrijf/exchange erheenga kan ik er wel op? 8)7
Het zal ongetwijfelt door t certificaat komen en heb al meerdere exports gemaakt en deze op de MDA geinstalleerd, maar telkens zie ik weer dat deze niet kan syncen....

Wie helpt me _/-\o_
NIEMAND???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Psst: Google? of http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/syncerrors.htm

[ Voor 17% gewijzigd door neevedr op 25-07-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Google helpt je ook niet vooruit?
[edit]
Ik moet sneller leren typen

[ Voor 11% gewijzigd door Bebob_NL op 25-07-2006 11:47 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Misschien dat je hier wat aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey Tweakers,

Is er een manier om het toetsenbord wat stroever te krijgen. Bij de minste of geringste beweging verschuift het toetsenbord een klein beetje. Het is een klein probleem. maar ik heb em pas net dus het zou lullig zijn als dit alleen maar erger zou worden.

mvg

ik word er echt helemaal gek van. Ben echt van plan em terug te brengen en een nieuwe te vragen. Hier moet ik nog een jaar mee..of is er iets tegen te doen?? Plz help!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr

neevedr

Dat was ik niet!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:00:
hey Tweakers,

Is er een manier om het toetsenbord wat stroever te krijgen. Bij de minste of geringste beweging verschuift het toetsenbord een klein beetje. Het is een klein probleem. maar ik heb em pas net dus het zou lullig zijn als dit alleen maar erger zou worden.

mvg

ik word er echt helemaal gek van. Ben echt van plan em terug te brengen en een nieuwe te vragen. Hier moet ik nog een jaar mee..of is er iets tegen te doen?? Plz help!
Tja, iets wat beweegt slijt. Slijt het harder dan je mag verwachten kan je terug gaan natuurlijk en vragen om reparatie. Is dit het enige probleem geef ik je weinig kans dat ze er wat aan kunnen/willen doen.
Je zou aan de hand van deze handleiding de wizard zelf openen en de schroefjes aandraaien.

[ Voor 13% gewijzigd door neevedr op 25-07-2006 20:19 . Reden: handleiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met activesync:
als ik op de computer in outlook een afspraak maak met een notitie (zeg maar dat onderste gedeelte waar je tekst kunt invoeren bij het maken van een nieuwe afspraak) dan verschijnt deze niet op de vario. Activesync doet wel iets, hij synchroniseert wel, maar de complete afspraak verschijnt niet op de vario.
ditzelfde geldt voor taken en contacten.
erg vreemd, want andersom, van vario naar computer werkt het wel :S
iemand hier ervaringen mee? nog beter: iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Ik heb nog iets vreemds waar ik eigenlijk al de hele tijd mee zit.
Ik had OmapClock geinstalleerd op de PDA, maar ik kan het programma nergens terug vinden. Alleen maar een of ander bijgeinstalleerd prog memmaid. OmapClock staat wel in de lijst met geinstalleerde programma's, maar geen enkele referentie ernaar in de programma lijst en ook geen icoontje oid in de installatie map. Wie wat waar? 8)7

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
telefoontoestel schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 02:11:
Ik heb nog iets vreemds waar ik eigenlijk al de hele tijd mee zit.
Ik had OmapClock geinstalleerd op de PDA, maar ik kan het programma nergens terug vinden. Alleen maar een of ander bijgeinstalleerd prog memmaid. OmapClock staat wel in de lijst met geinstalleerde programma's, maar geen enkele referentie ernaar in de programma lijst en ook geen icoontje oid in de installatie map. Wie wat waar? 8)7
zoeken met total commander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr

neevedr

Dat was ik niet!

Voor mijn synchronisatie met een exchange server via Direct push/AUTD heb ik een apparaatadres nodig zodat mijn mda vario 'bij binnenkomst van item' direct gesynchroniseerd wordt. Ik heb verschillende adressen geprobeerd maar geen daarvan werkt.

06xxxxxxxx@tmomail.net
316xxxxxxx@tmomail.net
06xxxxxxxx@tmobile.nl / 316... / t-mobile / .com / enz.

Hier staat een lijst met veel smtp email settings maar niet die van de nederlandse t-mobile. Wie weet die?

De server verstuurd wel een bericht, vul ik namenlijk een normaal werkend email adres in dan komt daar een synchronisatie bericht binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Vraag: is het ook mogelijk om automatisch de volledige mail / bijlagen te downloaden? Ik heb namelijk net zoals velen een internetabbo er bij, en om elke keer op verzenden/ontvangen te moeten drukken.... :/\

En is het mogelijk om mail frequenter te controleren? automatisch dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

ja, bij je je accountopties kun je instellen of ie alleen de berichtkoppen download of het hele bericht en om de hoeveel minuten er gecontroleerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Laatst online: 06-07 19:50
Mensen, ik heb nu al een tijdje mijn MDA Vario met TomTom erop, nu heb ik hem vd week laten vallen (niks ernstigs) en toen lag mijn geheugenkaartje eruit, toestel uitgezet, kaartje er weer in en toestel weer aangezet alleen nu kan ik via de fileexplorer niet meer op mijn storagecard komen en tomtom ziet ook geen kaarten, nu wilde ik misschien een hard reset uitvoeren maar verlies ik daardoor ook data? Of weet iemand misschien de oplossing voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

neevedr schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:09:
Voor mijn synchronisatie met een exchange server via Direct push/AUTD heb ik een apparaatadres nodig zodat mijn mda vario 'bij binnenkomst van item' direct gesynchroniseerd wordt. Ik heb verschillende adressen geprobeerd maar geen daarvan werkt.
gaat niet lukken in nederland, zorgen dat de exchange server minimaal 2003 sp2 is
en je 9100 updaten met aku2

daarna kan je wel push email gebruiken

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
r00tie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:42:
Mensen, ik heb nu al een tijdje mijn MDA Vario met TomTom erop, nu heb ik hem vd week laten vallen (niks ernstigs) en toen lag mijn geheugenkaartje eruit, toestel uitgezet, kaartje er weer in en toestel weer aangezet alleen nu kan ik via de fileexplorer niet meer op mijn storagecard komen en tomtom ziet ook geen kaarten, nu wilde ik misschien een hard reset uitvoeren maar verlies ik daardoor ook data? Of weet iemand misschien de oplossing voor mijn probleem?
Probeer eerst eens een soft-reset door het knopje aan de rechterkant in te duwen met je stylus. Dat wil ook wel eens helpen. Je raakt er geen programma's of gegevens door kwijt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Laatst online: 06-07 19:50
Japie_17 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:25:
[...]
Probeer eerst eens een soft-reset door het knopje aan de rechterkant in te duwen met je stylus. Dat wil ook wel eens helpen. Je raakt er geen programma's of gegevens door kwijt :).
Thnx voor je hulp, ik had dit al geprobeerd maar dat werkte helaas niet, heb net maar het SD kaartje die ineens wel weer tevoorschijn kwam in de file explorer in mijn digicam geformatteerd en de mappen van tomtom terug gezet en alles werkt weer naar behoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Byte_Me schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:06:
[...]

zoeken met total commander?
Is up and running maar kan dus ook niets vinden. Ik kan trouwens eigenlijk niet eens een echte installatie map vinden voor dit programma. Alleen de map met het installatie bestand die ik OmapClock heb genoemd. Waar hoort deze te staan en heeft dit programma mss nog een speciale plek/manier van installeren? Ik heb em nu namelijk, net als bijna alle programma's, op mn SD kaart geinstalleerd.

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb vandaag mijn M3000 binnengekregen.
Nadat ik hem aangesloten had op mijn PC kreeg ik hem niet gesyncted met activesync 4.2.

Op modaco een bestand gevonden waarme ik de verbinding van de usb om kan zetten naar serieel
( USBSwitch_PPC.CAB ) :)
Daarmee los je het activesync probleem op:
http://www.modaco.com/ind...gopid=736144&#entry736144

Echter kwam ik niet op mijn wizzard, ook dat was eenvoudig te omzeilen:

Telefoon aangesloten.
Via de taskmanager WCESMgr.exe en wcescomm.exe afgesloten.
Via de verkenner wcescomm.exe weer opgestart en naar het venster van activesync gegaan.

NU kan je wel op explore (verkennen) klikken en kan je bestanden overzetten :) :)
de cab ( USBSwitch_PPC.CAB ) op de telefoon gezet.
USB kabel uitgetrokken

en via de verkenner van de telefoon de cab gestart.
Daarna via programma's/usb switch de usb op serieel gezet ipv rndis.
daarna weer activesync opgestart, kabel erin en Voila :) :)
Hij synct :)

[ Voor 3% gewijzigd door equinoxe op 26-07-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
telefoontoestel schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:37:
[...]

Is up and running maar kan dus ook niets vinden. Ik kan trouwens eigenlijk niet eens een echte installatie map vinden voor dit programma. Alleen de map met het installatie bestand die ik OmapClock heb genoemd. Waar hoort deze te staan en heeft dit programma mss nog een speciale plek/manier van installeren? Ik heb em nu namelijk, net als bijna alle programma's, op mn SD kaart geinstalleerd.
tsja, ik zou zeggen, lees de tutorial. link staat in de OP. daarin staat dus dat je het programma niet op de geheugenkaart mag installeren.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.