Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een LE40M71B.
Ik heb em gekocht via internet en ben em zelf wezen halen. Net nadat ik het bedrag overgemaakt had, zag dat de zelfde winkel de F71 (1980*1080) ook aanbiedt voor slechts 375 meer. Op dat moment had er een beetje de balen in, maar nu ik het toestel in mijn kamer heb staan weet ik zeker dat scherper beeld met meer pixels (1980*1080)overbodig is, zeker gezien de kijk afstand van zo'n 3-5 meter
Alleerst: 40" is groot!!.
Zit je dichterbij neem dan gewoon een 37" of een 32".
Ik ben op dit moment nog wel aan het stoeien met de kleuren en heb de juiste kleur instelling nog niet gevonden.
Ik heb nog geen digitale tv. De kwaliteit van de analoge tv is redelijk tot slecht. Via de media center soms nog minder. Ik heb alles alwel met hirschmann connectoren aangesloten, maar moet nog een proffessionele Hirschmann versterker aanschaffen en natuurlijke digitale tv aanvragen.
PC via de VGA (d-sub) op 1360*768 geeft echt super haarscherp beeld, maar de interlaced modus wordt niet ondersteund waardoor je bij films kijken horizontalen strepen (tearing) in het beeld krijgt
Iemand die hier een oplossing voor heeft? Graag svp

(V-sync staat aan)
Gelukkig had ik ook een DVI-> HDMI kabel erbij gekocht en dit geeft bij 1280*720 met een licht overscan ook een zeer goed beeld, zonder tearing bij snelle beelden.
Het geluid is gewoon goed voor de normale tv. Iedereen die zo'n tv koopt heeft wel een 5.1 surround setje in zijn kamer staan voor de films.
Tot nu toe nog zeker geen spijt van mijn aankoop