[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.171 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:59:
[...]
1450. Meer moet je er niet voor betalen. Winkels kunnen niets extra's leveren ten opzichte van een webwinkel. Bij budgethouse heb je zelfs standaard pixelgarantie. Mijn model had gelukkig niets.
]
Bedankt voor de info! ik denk dat mijn keuze redelijk vast staat :+

voor dat geld denk ik hem echter niet in de buurt te vinden (woon namelijk tegen de franse grens in België), maar morgen loop ik nog eens wat shops af

nu nog beslissen welk audio systeem ik neem

ik twijfel tussen de Samsung HT-XQ100 en de Panasonic SC-HT855EG-S, echter hebben ze beiden maar 1 optische ingang en dat lijkt me een struikelblok indien we in de toekomst ook HDTV in België zullen kunnen ontvangen

Groeten,
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 12:00
Psboy schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:44:
Ik heb mijn Samsung LE32r71b nu 3 weken en ik heb sinds eergister een dode pixel -O- (een groene, dat heet geloof ik dan een dode subpixel). Nu heb ik gisteren contact opgenomen met de Media Markt, maar die zeggen dat ze er niets meer aan kunnen doen aangezien ik de tv al 3 weken in huis heb, en zij een 2 weken niet goed, geld terug garantie hebben. Die man aan de telefoon zei dat Samsung er ook pas wat aan ging doen al zitten er 7 dode pixels op... :? Dat vond ik eigenlijk best wel veel, dus weet iemand of dat klopt ?

Het liefst wil ik er wel wat aan doen want de pixel zit op een zichtbare plek (iets links van het midden aan de onderkant van het scherm)

Heeft er iemand dus ervaring met de pixel policy van Samsung?
Samsung tolereerd geen enkele dode subpixel ( de man aan de lijn noemde het "Bright Pixel", misschien handig om die term te laten vallen ). Ik had een groene pixel bij me samsung le32r71b, en deze werd zonder pardon omgeruild. Goede service.

AlwinBc

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een samsung le27t51 als ik mijn pc hieop aansluit krijg ik ongeveer een seconde beeld waarna hij aangeeft signaalkabel controleren, ik heb de kabels goed aangesloten en weet niet wat er mis is, kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:10
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:29:
ik heb net een samsung le27t51 als ik mijn pc hieop aansluit krijg ik ongeveer een seconde beeld waarna hij aangeeft signaalkabel controleren, ik heb de kabels goed aangesloten en weet niet wat er mis is, kan iemand mij helpen?
Check even je vernieuwingsfrequentie en resolutie. Misschien dat deze te hoog staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:03
Ben vanmiddag even bij media markt in alexandrium rotterdam wezen kijken naar de LE40M71B.

Ik ben helemaal overtuigd. Het beeld is perfect. De HD demo was aangesloten via de component en het beeld was (naar mijn mening) het beste vergleken met de andere lcd tv's direct in de buurt.

Ook bij snelle beelden doet het toestel goed zijn werk.

De kwaliteit van de gewone tv via wel wat tegen, maar dat kan aan de kwaliteit van de zenders bij media markt liggen.

Ik heb even kunnen spelen met het toestel en de diverse instelling in het menu.

Dit wordt em. De LCD tv opzich is zonder meer de strakste LCD tv die er te vinden is. _/-\o_ _/-\o_

Aleen media markt rekent 2999 euro :(

Als de prijs een beetje in de buurt had gelegen van de prijzen in pricewatch (+100-150 euri) had ik hem direct meegenomen, maar bijna duizend euro teveel betalen is tegek.

Ik heb em inmiddels besteld via internet, dus nu afwachten wanneer ie leverbaar wordt.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik heb sinds 2 dagen een hdtv, werkt perfect enzo maar als ik hem uitzet hoor ik een tikkend geluid, is dat gevaarlijk of geen probleem? ik weet niet of als een hd lcd scherm afkoelt na hele dag aangestaan te hebben gaat tikken of dat het iets is om me zorgen over te maken

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik mijn labtop op mijn televisie aansluit valt beeld in pc mode na een seconde of 8 weg, ik heb mijn vervangensfrequentie en resolutie al op alle standen gezet, krijg de eerste 8 seconden goed beeld en geluid maar daarna krijg ik foutstoring: controleer signaalkabel, heb geen flauw idee waar het aan ligt, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Oké...

Vage zooi warning!

Ik heb hier een Samsung LE32M61B...

Met GEEN dode pixels...
Maar blijkbaar heb ik nu wel een soort beschadiging. :?
Ik heb de tv nu paar weken, en ik heb al een stuk of 6 keer op dode pixels gechecked met DTP :)
En er zijn er dus geen ...

Maar bekijk de volgende foto eens goed... dit lijkt verdomde veel op een stukje stof onder mijn scherm? Als ik hem met mijn loep (vergroot erg goed!) bekijk lijkt het een op z'n zij liggende V vorm tja ... kras?

(Het lijkt erg op de mini krasjes die toen ik hem nieuw uit z’n verpakking haalde… alleen kleiner… en hij is er nu pas… dus niet eerder gezien)

Wat moet ik hiermee aan?
Het is gewoon 100% zeker geen dode pixel, want als ik m’n muis erop zet en dan met m’n loep kijk zie ik alle 3 de pixelunits gewoon fel schijnen… alleen met een zwarte achtergrond lijkt het dus alsof er licht uit het mini gaatje lekt. (
Je ziet ook als je extreem inzoomt dat het een soort scheve “kras” is welke het ergste is op de groene pixelunit.

Garantie gevalletje? Want ik ben 100% zeker (serieus) dat ik dit niet heb veroorzaakt… waarom? Omdat ik de laatste week niet eens binnen 2 meter afstand van m’n tv ben geweest (niet schoongemaakt ofzo dus ;) ) en hij hangt aan de muur…

Foto van de vreemde fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
AlwinB© schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 02:09:
[...]

Samsung tolereerd geen enkele dode subpixel ( de man aan de lijn noemde het "Bright Pixel", misschien handig om die term te laten vallen ). Ik had een groene pixel bij me samsung le32r71b, en deze werd zonder pardon omgeruild. Goede service.

AlwinBc
Na lezen jou reactie ga ik denk het toch maar even op subpixels gooien dan...
Maargoed hij heeft vanaf het begin al meer defecten... ik moest dus sowieso nog eens bellen... alleen dat had ik dus liever gedaan wanneer ik een tijdje weg was, en de tv dus niet gebruikte.

Hoe ging het bij jou? Kreeg je een nieuwe meteen thuis? Of moest eerst jouw TV opgestuurd worden? (ben ik niet zon fan van :( )

Iemand nog een url naar die ZBD garantie van Samsung? ... dat zou echt geweldig zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door Roberto op 03-09-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 12:00
Roberto schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:53:
[...]

Na lezen jou reactie ga ik denk het toch maar even op subpixels gooien dan...
Maargoed hij heeft vanaf het begin al meer defecten... ik moest dus sowieso nog eens bellen... alleen dat had ik dus liever gedaan wanneer ik een tijdje weg was, en de tv dus niet gebruikte.

Hoe ging het bij jou? Kreeg je een nieuwe meteen thuis? Of moest eerst jouw TV opgestuurd worden? (ben ik niet zon fan van :( )

Iemand nog een url naar die ZBD garantie van Samsung? ... dat zou echt geweldig zijn :)
Ik heb mijn tv gekocht bij scheer&floppen in Bussum. Ik kwam er een dag nadat ik hem had aangeschaft achter dat ik een bright pixel had ( viel haast niet op, alleen bij zwarte/donkere beelden irriteerde het me mateloos aan die groene pixel ). Ben eerst op internet gaan checken wat ik hiermee aan kon. Nog voordat ik Scheer&Floppen contacteerde, heb ik naar Samsung gebeld. Die melde mij dat Samsung geen enkele brightpixel tolereerde en dat het toestal gratis gerepareerd kon worden. De man raadde mij alleen aan om terug te gaan naar de winkel waar ik hem vandaan had, omdat dat veel tijd zou schelen en ik dan het toestel gewoon zou kunnen omruilen, i.p.v. een gerepareerd toestel terug te krijgen.
Volgende dag naar Scheer&Floppen gegaan, uitgelegd en meteen verteld dat ik Samsung al had gesproken. Helaas hadden ze de tv niet op voorraad. Deze hebben ze opnieuw besteld en binnen 3 dagen kon ik me oude inleveren, en me nieuwe mee naar huis nemen.

Al met al een goede service van zowel Scheer&Floppen als Samsung.

AlwinB©

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roberto schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:53:
[...]
Kan alleen zo snel iets over monitoren vinden: http://www.sallandautomatisering.nl/docs/pixelwarranty/samsungpixelwarranty.pdf
Strekking zal wel ongeveer gelijk zijn. Anders moet je gewoon ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
AlwinB© schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:14:
[...]

Ik heb mijn tv gekocht bij scheer&floppen in Bussum. Ik kwam er een dag nadat ik hem had aangeschaft achter dat ik een bright pixel had ( viel haast niet op, alleen bij zwarte/donkere beelden irriteerde het me mateloos aan die groene pixel ). Ben eerst op internet gaan checken wat ik hiermee aan kon. Nog voordat ik Scheer&Floppen contacteerde, heb ik naar Samsung gebeld. Die melde mij dat Samsung geen enkele brightpixel tolereerde en dat het toestal gratis gerepareerd kon worden. De man raadde mij alleen aan om terug te gaan naar de winkel waar ik hem vandaan had, omdat dat veel tijd zou schelen en ik dan het toestel gewoon zou kunnen omruilen, i.p.v. een gerepareerd toestel terug te krijgen.
Volgende dag naar Scheer&Floppen gegaan, uitgelegd en meteen verteld dat ik Samsung al had gesproken. Helaas hadden ze de tv niet op voorraad. Deze hebben ze opnieuw besteld en binnen 3 dagen kon ik me oude inleveren, en me nieuwe mee naar huis nemen.

Al met al een goede service van zowel Scheer&Floppen als Samsung.

AlwinB©
Oké, dan zal ik eerst mijn leverancier op dit feit wijzen.
En kijken wat ze te zeggen hebben :)

Wel jammer dat het nergens zo 123 op het internet is te vinden, op die ene link van Salland na ja (mja die is idd voor TFT's ... hoewel ik op de US sites wel voor LCD Tv's de info kan vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:56

aex351

I am the one

Topicstarter
boven de zoveel " is zero pixel garantie, ik geloof 23.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
aex351 schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:16:
boven de zoveel " is zero pixel garantie, ik geloof 23.
Ik las ergens 26"
Maar het probleem is dat ik het nergens op de NEDERLANDSE samsung site kan terugvinden, ik heb wel op de US / UK site een vage vermelding er naar gekregen, eerst stond er iets van 7 pixel, en later kwam toch nog extra dat ZBD gebeuren, en dat was dan carry in... zodat je meteen een nieuwe tv mee kreeg...

Nja ik laat morgen wel even van me horen als ik Samsung heb gebeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
niemand hier met de samsung LE37S71B ?
als ik hem uit zet tikt de tv... maar hij werkt gewoon goed, is dit normaal? als die aan staat hoor ik btw geen tikken ofzo, en klopt het dat die alleen maar standby kan, als ik uitknop op de tv druk blijft het lampje branden (Standby)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:58:
[...]

Kan alleen zo snel iets over monitoren vinden: http://www.sallandautomatisering.nl/docs/pixelwarranty/samsungpixelwarranty.pdf
Strekking zal wel ongeveer gelijk zijn. Anders moet je gewoon ff bellen.
Trouwens, binnen hoeveel dagen mag ik igg wel aanspraak maken op die pixel garantie?
Want die .pdf gaat over TFT schermen, ipv televisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiduz schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:30:
niemand hier met de samsung LE37S71B ?
als ik hem uit zet tikt de tv... maar hij werkt gewoon goed, is dit normaal? als die aan staat hoor ik btw geen tikken ofzo, en klopt het dat die alleen maar standby kan, als ik uitknop op de tv druk blijft het lampje branden (Standby)
Is normaal hoor, ik hoor het ook als ik 'm aanzet (paar keer). Logisch toch, zo'n ding moet ook opwarmen en afkoelen ? En van die standbyknop klopt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben redelijk blij met mijn setup

Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i232/LanVlam/Kijkhoek.jpg

Enigste nadeel vind ik dat beeldkwaliteit zwaar tegen valt van platte schermen.
Vooral in donkere scene's mis je gewoon een hoop detail, maar ja om nou over 6 maanden
weer de nieuwste te kopen gata me een beetje te ver aangezien ik zat andere wensen heb.

Heb ook voor mijn pc toen een plat scherm gehad en nu deze via marktplaats

Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i232/LanVlam/pcklein.jpg

En moet zeggen dat dat een stuk lekkerder kijkt. (al is mijn bureau het daar niet mee eens :-) )

Dit zijn trouwens de films die ik op de LE32M61B kijk

Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i232/LanVlam/Dvdrek.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Heb je videoland bij elkaar gejat ofzo :+ Mooie collectie en leuke setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:34:

[afbeelding]

Vooral in donkere scene's mis je gewoon een hoop detail, maar ja om nou over 6 maanden
weer de nieuwste te kopen gata me een beetje te ver aangezien ik zat andere wensen heb.

[afbeelding]

En moet zeggen dat dat een stuk lekkerder kijkt. (al is mijn bureau het daar niet mee eens :-) )

[afbeelding]
Kon er geen foto van je vriendin af? 8)7

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 16:38
Hoe kan je het beste op dode pixels controleren op je LCD tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:08

Hoicks

Techno!

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:34:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou het doodeng vinden om mijn apparatuur onder een airco te hangen. Heb te vaak van dat soort units water zien lekken.... :X
Nohands schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:41:
Hoe kan je het beste op dode pixels controleren op je LCD tv?
pc aansluiten en een dode pixel programma draait waarmee je op het oog kan zien of je dode pixels hebt.

[ Voor 64% gewijzigd door Hoicks op 04-09-2006 12:48 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:49:
[...]

Kon er geen foto van je vriendin af? 8)7
Ehm ok

Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i232/LanVlam/carine.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

er hang nog geen lcd panel aan dude, wat is dat nou? ;)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LE37R72 is dus niet goedkoper te vinden dan 1799 euro hier! (België, West-Vlaanderen)

nogal schandalige prijs als hij te vinden is voor 1450 in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, ik heb een LE40R72 voor 1699euro gevonden (wel op 200km rijden maar kom, ik verwacht geen problemen met een nieuwe tv dus het moet niet zo dichtbij zijn).

Deze omvat een 2 jaar volledige garantie, maar voor 150euro kan ik nog 3 jaar garantie erbij krijgen (wat het totaal brengt op 5 jaar, en ik zou hem dan ook van plan zijn minstens 5jaar te gebruiken).

Nu vraag ik me af of een garantie na 2 jaar nog nodig is, kunnen pixels nog doodgaan of lui worden na die periode? of zou de kans daarop niet bestaande zijn na die periode?
Ik weet niet of er sleet op een LCDTV komt met de jaren of niet... 150€ is toch bijna 10% extra hé, en als je het dan nooit nodig hebt...

Thanks,
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:36:
vraagje, ik heb een LE40R72 voor 1699euro gevonden (wel op 200km rijden maar kom, ik verwacht geen problemen met een nieuwe tv dus het moet niet zo dichtbij zijn).

Deze omvat een 2 jaar volledige garantie, maar voor 150euro kan ik nog 3 jaar garantie erbij krijgen (wat het totaal brengt op 5 jaar, en ik zou hem dan ook van plan zijn minstens 5jaar te gebruiken).

Nu vraag ik me af of een garantie na 2 jaar nog nodig is, kunnen pixels nog doodgaan of lui worden na die periode? of zou de kans daarop niet bestaande zijn na die periode?
Ik weet niet of er sleet op een LCDTV komt met de jaren of niet... 150€ is toch bijna 10% extra hé, en als je het dan nooit nodig hebt...

Thanks,
Koen
Meestal is het zo dat als pixels het begeven ze dat in de eerste maand doen, daarna ben je redelijk safe. daarna is meestal het eerste wat het begeeft de voeding, zoals bij zoveel elektrische apparaten.

Wat je je bij de extra garantie altijd moet afvragen is of het door de fabrikant, door de winkel, of door een service bedrijf geleverd wordt. Als het een garantie van de winkel is en het is een klein internet winkeltje of een witgoedboertje op de hoek, betekend dit dat als die failliet gaat, of stopt met zijn zaak, jij kan fluiten naar je garantie...

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
Ok, wordt tijd dat ik een keuze ga maken.

Ik ga ook een lcd scherm halen, alleen ik kan niet kiezen tussen de 40R72B of de 40M71B. Ik zal het voornamelijk gebruiken voor HT, pc gebruik en soms tv kijken. Budget maakt nie uit, maar is de M71B echt zo een groot verschil of valt het wel mee? Ik heb de M71B nog nergens kunnen bewonderen in de regio Den Haag

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe LCD tv, zal gewoon gebruikt worden om TV op te kijken (Digitaal) en misschien dat ik er later nog een pc op aansluit als media centre, inkijkhoek vind ik wel belangrijk. Samsung lijkt me een goede keuze, vind de beeldkwaliteit meestal toch wel beter als ik ze bij de mediamarkt naast de anderen zie staan. Ook het design staat me wel aan.
Het budget zal rond de 1500 euro liggen, en het formaat moet toch wel minimaal 37" zijn. ik weet zelf verder weinig van de verschillen tussen de TV's. Dus hoop dat iemand hier me kan helpen met kiezen. Ik had begrepen dat de "R" serie beter was dan de "L" serie, dus denk daar maar voor te gaan. We zitten thuis zo'n 3-4 meter van de TV af, is het beeld dan nog mooi met 40", of is het kleinere 37" dan toch prettiger om naar te kijken?
Deze heb ik uit de pricewatch geselecteerd.

Samsung LE37R41B (37") € 1.399,-
De goedkoopste, alleen vraag ik me af wat het verschil is tussen de 41 en de 72 in het serienummer. Ik wil natuurlijk wel een mooi scherm, en zo veel scheelt het niet in prijs.
Samsung LE37R72B (37") € 1.449,-
Deze staat me misschien wel het meest aan, ziet er leuk uit en wel goede specs.
Samsung LE40R71B (40") € 1.562,59
Deze is weer net wat groter, vraag me af of het qua beeldkwaliteit veel scheelt, daarnaast is het wel een beetje aan de grote kant. Ik lees steeds dat dan de pixels zichtbaar worden als je te dichtbij zit en dat staat me niet zo aan.

Of is het verstandiger nog meer geld uit te geven en dan voor zo'n duurdere M serie gaan? Is dat echt de meerprijs waard? Vind ze er wel mooier uitzien maar de specs lijken me nagenoeg hetzelfde, en alleen voor design vind ik dat te veel geld.
Bijvoorbeeld de Samsung LE40M51B (40")

Een heel verhaal, maar als iemand een tip heeft zou heel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Rainesh schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:41:
Ok, wordt tijd dat ik een keuze ga maken.

Ik ga ook een lcd scherm halen, alleen ik kan niet kiezen tussen de 40R72B of de 40M71B. Ik zal het voornamelijk gebruiken voor HT, pc gebruik en soms tv kijken. Budget maakt nie uit, maar is de M71B echt zo een groot verschil of valt het wel mee? Ik heb de M71B nog nergens kunnen bewonderen in de regio Den Haag
De M71 maakt ZEKER een groot verschil!.. de R72 had ik al vaker gezien maar kon mij niet over de streep trekken.. ik heb de M71 nu gekocht en hij is super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik begin steeds meer te twijfelen of de M71 nog wel in de 32" variant op de markt zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:25:
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe LCD tv, zal gewoon gebruikt worden om TV op te kijken (Digitaal) en misschien dat ik er later nog een pc op aansluit als media centre, inkijkhoek vind ik wel belangrijk. Samsung lijkt me een goede keuze, vind de beeldkwaliteit meestal toch wel beter als ik ze bij de mediamarkt naast de anderen zie staan. Ook het design staat me wel aan.
Het budget zal rond de 1500 euro liggen, en het formaat moet toch wel minimaal 37" zijn. ik weet zelf verder weinig van de verschillen tussen de TV's. Dus hoop dat iemand hier me kan helpen met kiezen. Ik had begrepen dat de "R" serie beter was dan de "L" serie, dus denk daar maar voor te gaan. We zitten thuis zo'n 3-4 meter van de TV af, is het beeld dan nog mooi met 40", of is het kleinere 37" dan toch prettiger om naar te kijken?
Deze heb ik uit de pricewatch geselecteerd.

Samsung LE37R41B (37") € 1.399,-
De goedkoopste, alleen vraag ik me af wat het verschil is tussen de 41 en de 72 in het serienummer. Ik wil natuurlijk wel een mooi scherm, en zo veel scheelt het niet in prijs.
Samsung LE37R72B (37") € 1.449,-
Deze staat me misschien wel het meest aan, ziet er leuk uit en wel goede specs.
Samsung LE40R71B (40") € 1.562,59
Deze is weer net wat groter, vraag me af of het qua beeldkwaliteit veel scheelt, daarnaast is het wel een beetje aan de grote kant. Ik lees steeds dat dan de pixels zichtbaar worden als je te dichtbij zit en dat staat me niet zo aan.

Of is het verstandiger nog meer geld uit te geven en dan voor zo'n duurdere M serie gaan? Is dat echt de meerprijs waard? Vind ze er wel mooier uitzien maar de specs lijken me nagenoeg hetzelfde, en alleen voor design vind ik dat te veel geld.
Bijvoorbeeld de Samsung LE40M51B (40")

Een heel verhaal, maar als iemand een tip heeft zou heel mooi zijn.
had ook zin in een 37

gisteren nog eens naar de winkel gegaan, en zowel een 26 als een 40inch werden mooi vanaf dat je 1.5-2meter ervanaf stond. Dus ik ga wrs gewoon voor de 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
aex351 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:27:
Ik begin steeds meer te twijfelen of de M71 nog wel in de 32" variant op de markt zal komen.
Is er toch al? De LE32N71. Is voor zover ik weet geheel gelijk aan de M71, alleen ander typenummertje. Staat al een tijdje bij de mediamarkt en ziet er net zo uit als de M71 van de 40".

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Als het goed is krijg ik vandaag dan ook (eindelijk) mijn LE26R71B geleverd. Ik moet hem echter zelf op gaan halen, dus de dag duurt nog lang voordat ik hem eindelijk kan ophalen rond 5 uur.

Ik zal in ieder geval foto's maken als ie binnen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

nieuw fototje van mn M71:Afbeeldingslocatie: http://www.e-volutionmedia.nl/temp/LE40M71B-1s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Shailesh schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:09:
[...]

Is er toch al? De LE32N71. Is voor zover ik weet geheel gelijk aan de M71, alleen ander typenummertje. Staat al een tijdje bij de mediamarkt en ziet er net zo uit als de M71 van de 40".
als ze hetzelfde zijn, weet je dan misschien waarom bij elke shop waar ze alle 2 op de prijslijst staand, de 32M71 ongeveer € 80,- duurder is dan de 32M71 ??

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
jobvr schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:08:
[...]

als ze hetzelfde zijn, weet je dan misschien waarom bij elke shop waar ze alle 2 op de prijslijst staand, de 32M71 ongeveer € 80,- duurder is dan de 32M71 ??
Ik dacht dan de M een kaart lezer heeft en de N heeft dat geloof ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Henkus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:11:
[...]

Ik dacht dan de M een kaart lezer heeft en de N heeft dat geloof ik niet
Nee, dat is het verschil niet, heb ff de specificatie sop de Duitse samsung site zitten doorploegen
32M71 :http://av.samsung.de/arti...6-76DD83049458&show=specs
32N71:http://av.samsung.de/arti...0-2AD5AECA5DAA&show=specs

Het is duidelijk dat ze de specs niet met sleur en pleur bij beide TV's hebben gezet want er staan andere plaatsje bij, en bij de dimensies hebben ze bij de M71 een fout gemaakt, want daar staat aangegeven dat de diepte met voet kleiner is dan als je de voet er niet onder zet. Bij de N71 hebben ze die fout niet gemaakt.

wat ik verder alleen aan verschillen kan vinden is : dat bij de M71 staat dat tie 100Hz is maar niet dat tie DNIe heeft, en de N71 heeft dat weer wel. Ook heeft de M71 voor het geluid een 'Graphic Equaliser (5 Kanäle)' (wat dat dan ook mag zijn, en de N71 heeft een 'Sound Equaliser'

Maar volgens mij zijn dit alleen verschillen die ontstaan zijn doordat verschillende mensen de info hebben ingevoerd en zijn de modellen hetzelfde.

Opvallend is dat allen Nederlandse sites die de TV verkopen aangeven dat de lichtintensiteit 450 cd/m^2 en dat op de samsung site staat dat tie 500 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Nice _/-\o_ Hoe ver zit je van je tv af? Ik lig (ja komt in mn slaapkamer) zo een 3 a 4meter van vandaan en vraag me af of je dan nog alles goed kan lezen vanaf zo een afstand op een reso van 13xx bij 7xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:10
Dat trek je niet op zo'n afstand, ik moet ook op 2 meter gaan zitten (is dan wel 26" maargoed dat maakt niet zo heel erg veel uit denk ik) anders word ik vierkant scheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Rainesh schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:40:
[...]

Nice _/-\o_ Hoe ver zit je van je tv af? Ik lig (ja komt in mn slaapkamer) zo een 3 a 4meter van vandaan en vraag me af of je dan nog alles goed kan lezen vanaf zo een afstand op een reso van 13xx bij 7xx.
ligt eraan, voor gaming zit ik 2.5 meter weg, maar voor tv en film is 3.5/4 meter prima.. meer dan 4 meter is niet prettig imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 06:36:
[...]

had ook zin in een 37

gisteren nog eens naar de winkel gegaan, en zowel een 26 als een 40inch werden mooi vanaf dat je 1.5-2meter ervanaf stond. Dus ik ga wrs gewoon voor de 40 :)
Dan lijkt me de LE40R71B dus een goede keus? Ik zal eens naar reviews gaan zoeken dan. En deze TV is toch ook gewoon geschikt om op een HTPC aan te sluiten? Wel vaag dan dat het verschil in prijs zo weinig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:32:
[...]

Dan lijkt me de LE40R71B dus een goede keus? Ik zal eens naar reviews gaan zoeken dan. En deze TV is toch ook gewoon geschikt om op een HTPC aan te sluiten? Wel vaag dan dat het verschil in prijs zo weinig is.
Dat kan komen omdat de LE40R72B ook al een tijd leverbaar is (deze heb ik sinds kort). Ik zou dan ook zeker afraden om de LE40R71B te gaan halen als zijn opvolger al langere tijd te verkrijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dan het werkelijke verschil tussen die 2 TV's dat die 200 euro meer waard is, ik kan namelijk in de specs weinig verschil vinden, zelfde inkijkhoek, responsetijd en helderheid toch? Hij ziet er dan wel weer een stuk mooier uit, maar of dat genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
dadj schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:13:
[...]

ligt eraan, voor gaming zit ik 2.5 meter weg, maar voor tv en film is 3.5/4 meter prima.. meer dan 4 meter is niet prettig imo
Hoe zit t met je windows desktop? Want zou ik ook normaal kunnen msn-en/internetten vanaf zo een afstand of zou ik de reso toch iets lager moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Rainesh schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:30:
[...]

Hoe zit t met je windows desktop? Want zou ik ook normaal kunnen msn-en/internetten vanaf zo een afstand of zou ik de reso toch iets lager moeten zetten.
Nee dat gaat uistekend; mijn macbook gaat automatich over op 1280x720 met de M71 via hdmi, ziet er allemaal super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:58:
Wat is dan het werkelijke verschil tussen die 2 TV's dat die 200 euro meer waard is, ik kan namelijk in de specs weinig verschil vinden, zelfde inkijkhoek, responsetijd en helderheid toch? Hij ziet er dan wel weer een stuk mooier uit, maar of dat genoeg is.
grootste verschil is denk ik het contrast: 6000:1 dat zorgt er voor dat zwart-tinten (dus ook details in schaduwen) veel beter tot hun recht komen (zwart is zo goed als echt zwart).. dat maakt het een panel van een nieuwere generatie dan die van de oudere R serie.

De 100Hz mode doet echt wonderen trouwens! Horizontaal bewegende teksten van aftitelingen of cnn tikkers lopen normaal gesproken niet altijd mooi vloeiend (tearing en hakkelen) vanwege de interlacing maar in 100Hz mode loopt het vloeiend als kwik!

[ Voor 16% gewijzigd door dadj op 05-09-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
dadj schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:36:
[...]

Nee dat gaat uistekend; mijn macbook gaat automatich over op 1280x720 met de M71 via hdmi, ziet er allemaal super uit!
Heb je dan wel full screen (dus zonder zwarte randen) en is de tekst duidelijk leesbaar??

Ik kan mijn LE40M71B nl. morgen afhalen en ben vooral benieuwd naar de PC aansluiting.

Ik heb natuurlijk een VGA kabel, maar ik heb ook een DVI->HDMI kabel erbij besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Henkus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:04:
[...]

Heb je dan wel full screen (dus zonder zwarte randen) en is de tekst duidelijk leesbaar??

Ik kan mijn LE40M71B nl. morgen afhalen en ben vooral benieuwd naar de PC aansluiting.

Ik heb natuurlijk een VGA kabel, maar ik heb ook een DVI->HDMI kabel erbij besteld.
waarom heb je er een DVI->HDMi kabel bij besteld. Ik vond dat een beetje zonde van mijn geld, een beetje goede is best duur en je weet niet eens zeker of het wel het gewenste effect heeft. Kan je beter een goede HDMI kabel kopen die je zeker goed kan gebruiken en dan voor 6 euro een DVI->HDMI convertor kopen, als het dan goed werkt kan je altijd nog zo'n kabel kopen..

http://www.elektronica-online.nl/
->kabel en konnector
->stekkers en konnectors
-> DVI verloop
->HDMI-DVI verloop stekker (de 4de)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Henkus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:04:
[...]

Via hdmi (met apple dvi>hdmi converter +belkin Pure AV kabel) heb ik wel overscan maar ik heb m nu net via vga aangesloten en dan draait hij wel PERFECT beeldvullend op 1360x768. en in vga mode heb je ook nog opties om het beeld te verschuiven, met hdmi heb je dat niet.. Eerlijk gezegd vind ik ik het vga veel mooier! de grotere scherpte van hdmi zorgde ervoor dat je rond kleine witte letters wat rare kleurtje kreeg; niet storend maar wel aanwezig. Met vga is hier niets van te zien!! perfect, ik blijf voortaan bij vga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
jobvr schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:08:
[...]

Dat maakt toch niet uit? Ze zijn "in weze", hetzelfde. Ik schrijf dat er niet letterlijk bij, maar dat mag je toch wel aannemen. Hij heeft niet voor niets een ander modelnummer. En dan spreek ik mezelf enigszins tegen omdat ik zei dat ze hetzelfde zijn, maar dat verschil in modelnummer kan aan meerdere dingen liggen. Het is óf een ander model, óf het is hetzelfde model, maar dan via andere importeur/buitenlands model. Ik denk en lees veel op internet dat het gewoon dezelfde is, maar dan wellicht met een klein verschilletje.

Maar voor de rest zal er net zoveel verschil tussen zitten als de LExxR71 en de LExxR72. Die overigens zo goed als nooit kwa prijs bij elkaar in de buurt liggen (pricewatch).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
dadj schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:52:
[...]

Via hdmi (met apple dvi>hdmi converter +belkin Pure AV kabel) heb ik wel overscan maar ik heb m nu net via vga aangesloten en dan draait hij wel PERFECT beeldvullend op 1360x768. en in vga mode heb je ook nog opties om het beeld te verschuiven, met hdmi heb je dat niet.. Eerlijk gezegd vind ik ik het vga veel mooier! de grotere scherpte van hdmi zorgde ervoor dat je rond kleine witte letters wat rare kleurtje kreeg; niet storend maar wel aanwezig. Met vga is hier niets van te zien!! perfect, ik blijf voortaan bij vga!
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij de VGA mode geen dynamisch contract zou hebben.

Klopt dit ja of nee. Ik ga de LE40M71B nl gebruiken als beeldscherm voor mijn Media center PC en ik kijk bijna alleen tv via de media center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Henkus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:10:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij de VGA mode geen dynamisch contract zou hebben.

Klopt dit ja of nee. Ik ga de LE40M71B nl gebruiken als beeldscherm voor mijn Media center PC en ik kijk bijna alleen tv via de media center.
hhhmmm.. een dynamisch contract, wat is dat, een deal met je tv dat tie dynamisch zal zijn ?? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Henkus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:10:
[...]

heb je helemaal niet nodig ook.. ik vindt de dynamic preset niet eens mooi.. de movie mode of custom settings geven veel mooiere resultaten! wat je eventueel wél kan gaan missen in vga mode is de 100Hz mode.. maar over dat contrast hoef je je niet druk te maken..

van dichtbij zie ik wel dat hdmi gewoon een fractie scherper beeld geeft (heb nu mn macbook via hdmi aangesloten en mn mac mini via vga), vga is iets wolliger; eigelijk wel zo mooi..

[ Voor 12% gewijzigd door dadj op 05-09-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ik heb nu dus ook mijn LE26R71B binnen :D Wat ziet dat ding er toch mooi uit O+

Heb hem nu even op mijn PC aangesloten, en bij gebrek aan een fatsoenlijke lange VGA-kabel, heb ik hem nu nog op mijn bureau, naast m'n monitor staan.

Hij moet echter boven mijn bed komen te hangen...

Lekker scherp beeld zit erin, en de kleuren komen echt goed over :)

En maar meteen in het servicemenu de snelheid van de afstandbediening verhoogd, want wat is die traaaaaaag op de standaard instellingen (stond op 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
dadj schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:41:
[...]

heb je helemaal niet nodig ook.. ik vindt de dynamic preset niet eens mooi.. de movie mode of custom settings geven veel mooiere resultaten! wat je eventueel wél kan gaan missen in vga mode is de 100Hz mode.. maar over dat contrast hoef je je niet druk te maken..

van dichtbij zie ik wel dat hdmi gewoon een fractie scherper beeld geeft (heb nu mn macbook via hdmi aangesloten en mn mac mini via vga), vga is iets wolliger; eigelijk wel zo mooi..
Het zal een lange 24 uur worden, maar ik ga er van uit dat ik morgen ook achter m'n M71 zit om het een en ander te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Shailesh schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:09:
[...]

Weet je het zeker? van voor zover ik het weet is de N71 nog niet uitgebracht. Ik ben het zelf ook nog nergens bij mediamarkt tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat er nog wat onduidelijkheid bestond over de pixel policy van samsung heb ik deze maar even opgevraagd;

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/1406/samsungpixelpolicygr0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
aex351 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:33:
[...]

Weet je het zeker? van voor zover ik het weet is de N71 nog niet uitgebracht. Ik ben het zelf ook nog nergens bij mediamarkt tegen gekomen.
Vrij zeker ja. Ik keek er ook raar van op. Maar hij staat er echt, mediamarkt alexandrium. Prijs heb ik helaas niet onthouden, 1600 oid. Lijkt heel erg op de 40" M71 waar hij naast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Laatst online: 27-02 13:21
Shailesh schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:48:
[...]

Vrij zeker ja. Ik keek er ook raar van op. Maar hij staat er echt, mediamarkt alexandrium. Prijs heb ik helaas niet onthouden, 1600 oid. Lijkt heel erg op de 40" M71 waar hij naast staat.
Hier in almere staat hij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was de prijs das belangrijker dan het type nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:53:
Wat was de prijs das belangrijker dan het type nummers.
Jah, wij doen lekker allemaal onderzoek he...Ik heb al een Samsung tv gekocht en daarom kijk ik niet meer zo uitvoerig naar de specificaties van nieuwe modellen. En ik werk in dit filiaal van Media Markt, en toevallig zag ik hem staan afgelopen zaterdag. Ik denk ik zeg het ff in dit topic omdat ik genoeg mensen zie wachten op een 32" M71 versie. En ik had eerder gelezen dat deze ook als N71 bekend zou staan (vorige topicdeel). Als je echt info wilt over het toestel, de prijs althans, kun je gerust bellen naar het filiaal. Mijn collega's vertellen je graag wat ie kost.

Overigens dat plaatje dat daarnet is gepost. Daaruit kan gehaald worden dat de bright pixel policy geld bij modellen van 26" en groter.Dat tekentje is niet echt al bekend onder de mensen, maar 26" valt er dus ook onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Het verschil tussen de M en de N serie is dus dat de M op 100 Hz kan en de N niet. Tenminste dat haal ik uit de specificaties. De N serie is echt een heel stuk goedkoper dan de M. Voor de M71 zie ik voor het 40 inch model prijzen van bijna 2000 euro, voor de N71 is dat 1400. Een verschil van 600 euro vind ik nogal veel? En is 1400 niet een megadeal voor een nieuw model 40-incher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Swoosh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:10:
Het verschil tussen de M en de N serie is dus dat de M op 100 Hz kan en de N niet. Tenminste dat haal ik uit de specificaties. De N serie is echt een heel stuk goedkoper dan de M. Voor de M71 zie ik voor het 40 inch model prijzen van bijna 2000 euro, voor de N71 is dat 1400. Een verschil van 600 euro vind ik nogal veel? En is 1400 niet een megadeal voor een nieuw model 40-incher?
Ja de serie zit zeg maar tussen de R en M serie in, dat de N serie zou komen was al geruime tijd bekend alleen inhoudelijke specs niet echt. De R7# was bijvoorbeeld ook bij introductie vele malen goedkoper dan de toen M61, terwijl de specs heel bij elkaar liggen. Vandaar ook dat hier op het forum steeds de vraag werd gesteld, of de M61 of de R7#. Als iedere serie steeds tegelijker tijd tv's zouden uitbrengen hadden we het probleem niet :+

Startpost ook geupdate meer nieuwe informatie.

[ Voor 9% gewijzigd door aex351 op 06-09-2006 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Swoosh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:10:
Ah is dat het! nou die 100Hz functie is wel erg cool moet ik zeggen! maar 600 verschil??? ook geen verschil in poorten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
dadj schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:16:
[...]

Ah is dat het! nou die 100Hz functie is wel erg cool moet ik zeggen! maar 600 verschil??? ook geen verschil in poorten ofzo?
Denk eerder dat het 100/250 euro verschil zal worden. Je moet ook rekening houden dat de N71 boven de R7# moet gaan zitten maar toch onder de M71. Zo schat ik.

lastige is dat het qua prijzen en specs moeilijk bij te houden is omdat televisies die allang op de markt zouden moeten wezen er nog steeds niet zijn. Ook omdat samsung elke gat in de markt probeerd te vullen.

Waarbij informatie op samsung.nl ontbreekt. Om het nog leuker te maken de M71 zie ik zojuist op kieskeurig staan. Naast de prijzen van de F serie en de M91. Dus als we dat moeten volgen is de N71 bijna tegelijk met de M71 beschikbaar waarbij de M91 welk onlangs pas is aangekondigd ook al vermeldt staat.

[ Voor 37% gewijzigd door aex351 op 06-09-2006 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Op de Duitse site van Samsung kan je wat wijzer worden dan de Nederlandse. Daar staan ook de nieuwere modellen aangegeven plus de technieken die ze aan boord hebben.

Ik denk dus dat inderdaad de 100 Hz techniek het enige verschil is tussen M71 en N71. (M91 gaat dan weer LED techniek gebruiken en onderscheid zich zo met zijn voorgangers)

Wat ik me zelf afvraag dan, hoeveel meerwaarde kan je aan die 100 Hz techniek geven? Je zei dat duidelijk te zien is bij aftiteling van films en CNN nieuwsloper dat het daar vloeiender verloopt. Maar verder, bij de rest van je kijkervaring? Maakt het daar ook duidelijk verschil? Ik meende dat sportbeelden er dankzij het 8ms paneel al goed vloeiend/scherp uitzien toch, of helpt de 100 Hz ook hierbij?

Voor 600 euro verschil zou ik nu naar de N neigen, een 40 inch voor 1400 zie ik wel zitten. De N/M71 is ook een mooi design vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Swoosh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 02:18:
Wat ik me zelf afvraag dan, hoeveel meerwaarde kan je aan die 100 Hz techniek geven? Je zei dat duidelijk te zien is bij aftiteling van films en CNN nieuwsloper dat het daar vloeiender verloopt. Maar verder, bij de rest van je kijkervaring? Maakt het daar ook duidelijk verschil? Ik meende dat sportbeelden er dankzij het 8ms paneel al goed vloeiend/scherp uitzien toch, of helpt de 100 Hz ook hierbij?
nou ik denk dat je het als een soort super de-interlacing moet zien en het werkt goed, beelden zijn een stuk rustiger; dat merk je vooral in snelle scenes.. ik meen eens een voorbeeld gezien te hebben van een voetbal die door de lucht vliegt; normaal schokt dat beeld van de bal dan enigzins (de interlacing valt veel meer op op lcd vanwege de grote scherpte) de 100Hz trick combineert de 2 fields in één Progressive beeld zeg maar, dus dat verschil zie je zeker waneer het snelle acties betreft.

ik heb het verschil nog niet kunnen testen met dvds omdat ik nu nog ff mn xbox als dvd speler gebruik en die de-interlaced automatisch al.. binnenkort kan ik het testen met mn yamaha speler.

[ Voor 8% gewijzigd door dadj op 06-09-2006 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Swoosh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 02:18:
Op de Duitse site van Samsung kan je wat wijzer worden dan de Nederlandse. Daar staan ook de nieuwere modellen aangegeven plus de technieken die ze aan boord hebben.

Ik denk dus dat inderdaad de 100 Hz techniek het enige verschil is tussen M71 en N71. (M91 gaat dan weer LED techniek gebruiken en onderscheid zich zo met zijn voorgangers)

Voor 600 euro verschil zou ik nu naar de N neigen, een 40 inch voor 1400 zie ik wel zitten. De N/M71 is ook een mooi design vind ik.
Ik denk dat die 1400 euro voor een LE40N71 een foutje is. Die zelfde winkel vraag nl. 2300 euro voor een M71 en is toevallig alleen zo goedkoop met de N71l. Alle andere winkels zitten op zo'n 1800 plus euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Hier nog een x de links naar de specs van de M en de N serie (wel de 32"modellen)

32M71 : http://av.samsung.de/arti...6-76DD83049458&show=specs
32N71 : http://av.samsung.de/arti...0-2AD5AECA5DAA&show=specs

De prijs zal geen 600 euro verschillen, bij de 32"versie scheelt het 80 euro, wat me als vrij redenlijk in de oren klink bijvoorbeeld bij 4Lauch

Prijzen waarvoor beide TV's te krijgen zijn:

32M71 http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=024233
32N71 http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=024232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 16:37

vanDaal

-ismeereentje

Bij de Mediamarkt (Utrecht) hebben ze de Samsung LE 32 T51 momenteel voor 733,-. Best een aardige prijs, ook een aardig model (?).

(zelf heb ik vorige week mijn LE 37 R72 B binnengekregen 8) )

[ Voor 14% gewijzigd door vanDaal op 06-09-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een top service van samsung _/-\o_ Eergister gebeld rond 6 uur, gister afspraak gemaakt voor vandaag om die irritante hoge piep optelossen. Ding opengemaakt en bleek dat de voeding het niet was maar de kaartlezer (uniek want het was nog nooit voorgekomen :P ) Onderdeel wordt besteld en wordt dan vervangen want het was niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

vanDaal schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:56:
Bij de Mediamarkt (Utrecht) hebben ze de Samsung LE 32 T51 momenteel voor 733,-. Best een aardige prijs, ook een aardig model (?).

(zelf heb ik vorige week mijn LE 37 R72 B binnengekregen 8) )
nou van een contrast van 2000:1 word je ECHT niet vrolijk.. die aanbieding zou ik echt afraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Henkus schreef op woensdag 06 september 2006 @ 07:50:
[...]

Ik denk dat die 1400 euro voor een LE40N71 een foutje is. Die zelfde winkel vraag nl. 2300 euro voor een M71 en is toevallig alleen zo goedkoop met de N71l. Alle andere winkels zitten op zo'n 1800 plus euro.
Hmm, kan inderdaad een fout zijn. Maar ik zag 2 winkels met rond de 1400 euro als prijs dus dacht ik oh dan zal het toch wel zo zijn. Waarschijnlijk zullen ze allebei de 32 inch in gedachten hebben ipv de 40. Moet maar mailen of het klopt. Of eerst gauw bestellen omdat ze het misschien dan toch voor die prijs meegeven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
32N71 zojuist bij mediamarkt gezien, super toestel. Met de 40M71 ernaast. In de bijlmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even misschien een domme vraag: Ik dacht altijd hoe groter de tv, hoe waziger het beeld (wel ervan uitgaande dat ze beide dezelfde resolutie hebben. Dus mijn vraag voor de personen hier die al een samsung tv hebben gekocht;

Is het verschil in scherpte (beeldkwaliteit) duidelijk te zien tussen een 32 inch en een 40 inch LCD? (met beide hetzelfde modelnummer)

Of valt dit reuze mee? Tot nu toe heb ik alleen maar SED ('niet-lcd/plasma') tvs gekocht en daarbij was het zo dat hoe groter de tv, hoe waziger/'blokkeriger' het beeld...

-G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:36:

Thanks,
Koen
waar je even op moet letten is het feit dat je garantie waarschijnlijk start op het moment dat je hem koopt. Er zijn naar mijn weten maar weinig verzekeraars die een product na 2 jaar intensief gebruik nog gaan verzekeren (als het om LCD-tv's gaat). bij ACTUA (een bekende verzekering die de meeste webshops aanbieden) gaat de verzekering in op het moment van aankoop. Jou optelsom van 2 jaar fabrieksgarantie en daarna pas je verzekering 3 jaar = 5 jaar gaat dan dus niet op.

Ik heb bij mijn tv trouwens ook verzekering genomen. D'r hoeft maar iets kleins kapot te gaan en de kosten lopen al in de honderd euro ofzo. Toch mooi als dit dan gedekt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
aex351 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:31:
32N71 zojuist bij mediamarkt gezien, super toestel. Met de 40M71 ernaast. In de bijlmer.
Ja ik heb hem vandaag ook gezien. Is precies wat ik zoek denk ik. Maar mediamarkt blijft toch echt helaas voor ze een kijken-only winkel, want met 1599 voor de 32 inch en 2599 voor de 40 inch koop ik er zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:54:
Even misschien een domme vraag: Ik dacht altijd hoe groter de tv, hoe waziger het beeld (wel ervan uitgaande dat ze beide dezelfde resolutie hebben. Dus mijn vraag voor de personen hier die al een samsung tv hebben gekocht;

Is het verschil in scherpte (beeldkwaliteit) duidelijk te zien tussen een 32 inch en een 40 inch LCD? (met beide hetzelfde modelnummer)

Of valt dit reuze mee? Tot nu toe heb ik alleen maar SED ('niet-lcd/plasma') tvs gekocht en daarbij was het zo dat hoe groter de tv, hoe waziger/'blokkeriger' het beeld...
-G.
Het is idd niet hoe groter hoe wazier, maar hoe groter, hoe groter de pixels,

als je op een afstand zit dat je de pixels niet kan onderscheiden maakt het niet uit.

blijft het probleem dat normaal TV beeld een lage resolutie heeft, dit zal je wel duidelijker warnemen met een grotere TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ongeveer 1 maand de Samsung LE26R71B, echter treedt met regelmaat het volgende probleem op, het beeld wordt in negatief weergegeven, soms een gedeelte van het beeld, soms het volledige beeld.

Heb hier ook een aantal foto's van gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henkdb/PICT0241.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henkdb/PICT0242.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henkdb/PICT0243.JPG

Ben er ook mee naar de winkel geweest, ding heeft op een testbank gestaan en zij zien het "verschijnsel" niet :(.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Heb het zowel met een analoog kabel signaal als met een externe bron, een xbox 360 in dit geval. Er staan wel 3 surround speakers omheen, maar die zijn afgeschermd, dus dat zou geen punt mogen zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Hehe, vage shit...kan je niet beter gewoon Samsung bellen. Schijnt dat ze prima service hebben en misschien klinkt hetgeen je ervaart ze bekend in de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb maandag mijn 26" samsung lcd ontvangen en hij is geweldig. maar er zit 1 dode pixel in, niet wit maar zwart. eerlijk gezegt stoor ik me er niet zo aan. hij zit niet op een nare plek. maar ik vroeg me af of ik hem zonder gedoe zou kunnn omruilen?

het is een samsung le26r72b. en de tv is geweldig, raad m zeker aan.

ik heb hem gekocht bij www.directsale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:14:
ik heb maandag mijn 26" samsung lcd ontvangen en hij is geweldig. maar er zit 1 dode pixel in, niet wit maar zwart. eerlijk gezegt stoor ik me er niet zo aan. hij zit niet op een nare plek. maar ik vroeg me af of ik hem zonder gedoe zou kunnn omruilen?

het is een samsung le26r72b. en de tv is geweldig, raad m zeker aan.

ik heb hem gekocht bij www.directsale.nl
Op de vorige pagina had iemand de pixel policy van samsung gepost. Daarin zie je dat ze 6 willekeurige dark pixels tolereren. Denk dus niet dat je dan met 1 losse dark pixel kan reclameren, maar je kan het altijd proberen als je het wilt.

Verwijderd

Swoosh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:36:
[...]

Op de vorige pagina had iemand de pixel policy van samsung gepost. Daarin zie je dat ze 6 willekeurige dark pixels tolereren. Denk dus niet dat je dan met 1 losse dark pixel kan reclameren, maar je kan het altijd proberen als je het wilt.
oh ok, ik zal ff naar de winkel bellen, beetje acteren. maar als t niet lukt niks aan de hand. vanaf mn plekje waar ik zit en mn bed kan ik die ene pixel niet eens zien. 2 meter ofzo

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:51
Ik heb een LE-32R41b en mijn TV herkent niet alle zender goed. Dit heeft als gevolg dat neit alle programma namen verschijnen als ik zap. Weet iemand een foefje?

Tierelier

• Henkus
Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een LE40M71B.

Ik heb em gekocht via internet en ben em zelf wezen halen. Net nadat ik het bedrag overgemaakt had, zag dat de zelfde winkel de F71 (1980*1080) ook aanbiedt voor slechts 375 meer. Op dat moment had er een beetje de balen in, maar nu ik het toestel in mijn kamer heb staan weet ik zeker dat scherper beeld met meer pixels (1980*1080)overbodig is, zeker gezien de kijk afstand van zo'n 3-5 meter

Alleerst: 40" is groot!!. 8) 8)

Zit je dichterbij neem dan gewoon een 37" of een 32".

Ik ben op dit moment nog wel aan het stoeien met de kleuren en heb de juiste kleur instelling nog niet gevonden.

Ik heb nog geen digitale tv. De kwaliteit van de analoge tv is redelijk tot slecht. Via de media center soms nog minder. Ik heb alles alwel met hirschmann connectoren aangesloten, maar moet nog een proffessionele Hirschmann versterker aanschaffen en natuurlijke digitale tv aanvragen.

PC via de VGA (d-sub) op 1360*768 geeft echt super haarscherp beeld, maar de interlaced modus wordt niet ondersteund waardoor je bij films kijken horizontalen strepen (tearing) in het beeld krijgt :(

Iemand die hier een oplossing voor heeft? Graag svp 8)7 8)7 (V-sync staat aan)

Gelukkig had ik ook een DVI-> HDMI kabel erbij gekocht en dit geeft bij 1280*720 met een licht overscan ook een zeer goed beeld, zonder tearing bij snelle beelden.

Het geluid is gewoon goed voor de normale tv. Iedereen die zo'n tv koopt heeft wel een 5.1 surround setje in zijn kamer staan voor de films.

Tot nu toe nog zeker geen spijt van mijn aankoop :)

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Henkus schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:23:
PC via de VGA (d-sub) op 1360*768 geeft echt super haarscherp beeld, maar de interlaced modus wordt niet ondersteund waardoor je bij films kijken horizontalen strepen (tearing) in het beeld krijgt :(

Iemand die hier een oplossing voor heeft? Graag svp 8)7 8)7 (V-sync staat aan)
VLC gebruiken en die laten de-interlacen? helpt dat? Waarom zou je je resolutie willen interlacen??? Volgens mij wil je dat ten aller tijden vermijden juist! :D
ik heb mijn M71 nu een week en ben nog even blij met het scherm.

Ik heb net mn dvi>vga kabel binnen en geprobeerd. ik heb dan wél precies passend beeld maar de kwaliteit is zoveel minder, erg fletse kleuren vooral en INDERDAAD; tearing in je videos.. VGA is dus toch niet echt snel genoeg voor hoge resulutie video kennenlijk... denk dat ik maar bij dvi>hdmi blijf, met overscan, dat wel..

mijn custom settings zijn:
Contrast: 71
Brightness: 52
Sharp: 60
Color: 51
Color tone: warm1

[ Voor 30% gewijzigd door dadj op 07-09-2006 13:09 ]

• Mothergoose
  • Laatst online: 27-02 13:21
Heeft iemand al ergens meer over de LE40F71 gelezen.
Ik ben opzoek naar tests en reviews, maar ook consumenten ervaringen.

Veel internet shops bieden hem aan voor een zeer leuke prijs, maar niemand heeft hem op voorraad.
(ik vermoed dan ook dat dit allemaal franse modellen zijn, wat niet uit hoeft te maken....toch?)

Aangezien het Samsungs eerste europeese 1920x1080 LCD is, wil ik eerst meer over dit toestel te weten komen.

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Mothergoose schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:01:
(ik vermoed dan ook dat dit allemaal franse modellen zijn, wat niet uit hoeft te maken....toch?)
Jawel, je hebt dan geen recht op ondersteuning van samsung nederland! Zij hebben het scherm niet geleverd dus waarom zouden zij voor de kosten opdraaien? Misschien dat ze er soepel in zijn maar ik zou er maar niet op rekenen, blijft een soort franchise dat zelf ook geld moet verdienen natuurlijk.

Verwijderd

dadj schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:09:
Ik heb net mn dvi>vga kabel binnen en geprobeerd. ik heb dan wél precies passend beeld maar de kwaliteit is zoveel minder, erg fletse kleuren vooral en INDERDAAD; tearing in je videos.. VGA is dus toch niet echt snel genoeg voor hoge resulutie video kennenlijk... denk dat ik maar bij dvi>hdmi blijf, met overscan, dat wel..
VGA niet snel genoeg voor hoge resolutie video.... dat snap ik niet helemaal. VGA = analoog dus wat bedoel je ?

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:19:
[...]

VGA niet snel genoeg voor hoge resolutie video.... dat snap ik niet helemaal. VGA = analoog dus wat bedoel je ?
hij trekt het gewoon niet... video beelden hebben via vga flinke tearing en framedrops lijkt het wel, terwijl via dvi/hdmi alles silky smooth loopt.

• Henkus
dadj schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:21:
[...]

hij trekt het gewoon niet... video beelden hebben via vga flinke tearing en framedrops lijkt het wel, terwijl via dvi/hdmi alles silky smooth loopt.
In de handleiding staat dat in de VGA (Pc mode) de-interlacing niet wordt ondersteund.

Ik denk dat gewoon het toestel dit niet ondersteunt waardoor je tearing krijgt en er dus niets anders op zit dan je pc via component (moet ik nog proberen) of hdmi aan te sluiten.

Ik heb de behalve via DVI->HDMI ook via D-sub aangesloten en vervolgens profielen gemaakt met nview. Nu kan ik met CTRL+1 schakelen van 1280*720 HDMI overscan naar 1368*760 D-Sub full screen passend.

Waar ik wel helemaal gek van wordt is de verschillend kleur instellingen:

Ik kom er gewoon niet meer uit. De ene keer is het beeld wel goed en de andere keer weer niet.

Dan kun je op de tv verschillende modus kiezen: dynamisch standaard film ect. Dan denk je dat het een beetje goed uitziet totdat je zapt of overschakelt naar de pc (hdmi) en je vervolgens weer kan gaan aanpassen. Game modus aan of uit / 100 hz aan of uit ectect

En als je dan je tv hebt getweakt , kun je nog een je pc instellen. Kortom ik zie door de bomen het bos niet meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Henkus op 07-09-2006 14:01 ]

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Henkus schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:56:
[...]

In de handleiding staat dat in de VGA (Pc mode) de-interlacing niet wordt ondersteund.

Ik denk dat gewoon het toestel dit niet ondersteunt waardoor je tearing krijgt en er dus niets anders op zit dan je pc via component (moet ik nog proberen) of hdmi aan te sluiten.

Waar ik wel helemaal gek van wordt is de verschillend kleur instellingen:

Ik kom er gewoon niet meer uit. De ene keer is het beeld wel goed en de andere keer weer niet.

Dan kun je op de tv verschillende modus kiezen: dynamisch standaard film ect. Dan denk je dat her er een beetje goed uitziet totdat je zapt of overschakelt naar de pc (hdmi) en je vervolgens weer kan gaan aanpassen. Game modus aan of uit / 100 hz aan of uit ectect

En als je dan je tv hebt getweakt , kun je nog een je pc instellen. Kortom ik zie door de bomen het bos niet meer.
nou nou, zo moeilijk is het niet! :) Mijn instellingen al geprobeerd? ik switch soms naar movie, maar meestal mijn eigen settings en heel soms dynamic.. zou wel leuk zijn als je meer user settings kon opslaan maar ik ben tevreden met mijn settings.. alleen zet ik 100Hz soms uit voor games bijvoorbeeld.

automatic dimming al uitgezet?

• Henkus
dadj schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:59:
[...]

nou nou, zo moeilijk is het niet! :) Mijn instellingen al geprobeerd? ik switch soms naar movie, maar meestal mijn eigen settings en heel soms dynamic.. zou wel leuk zijn als je meer user settings kon opslaan maar ik ben tevreden met mijn settings.. alleen zet ik 100Hz soms uit voor games bijvoorbeeld.

automatic dimming al uitgezet?
Ik heb jou settings nog niet geprobeerd, ga ik vanavond doen. Hoe zet je trouwens automatic dimming uit??

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Henkus schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:03:
[...]

Ik heb jou settings nog niet geprobeerd, ga ik vanavond doen. Hoe zet je trouwens automatic dimming uit??
in het service menu. Uit de openings post:
(tip maak ff een fototje van je huidige instellingen; een rare instelling is zo gemaakt)

Service Menu :
In het service menu heb je toegang tot extra instellingen, gebruik op eigen risico
-Toets combinatie om in het menu te komen:
Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power On

- Zap tijd
Een van de meest negative punten van samsung Lcd tv is het traag zappen ( zijn natuurlijk meningen, dadj vind het meevallen tov zn oude sony :) ). Heeft geen nut als je digitale tv hebt natuurlijk.
via het service menu :> Video Mute Time". (standaard instelling is 8 of 10). Hoe lager het getal hoe minder vertraging bij het zappen. (ik heb m op 6 gezet)

[ Voor 6% gewijzigd door dadj op 07-09-2006 15:08 ]

• Henkus
dadj schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:06:
[...]

in het service menu. Uit de openings post:
(tip maak ff een fototje van je huidige instellingen; een rare instelling is zo gemaakt)

Service Menu :
In het service menu heb je toegang tot extra instellingen, gebruik op eigen risico
-Toets combinatie om in het menu te komen:
Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power On

- Zap tijd
Een van de meest negative punten van samsung Lcd tv is het traag zappen ( zijn natuurlijk meningen, dadj vind het meevallen tov zn oude sony :) ). Heeft geen nut als je digitale tv hebt natuurlijk.
via het service menu :> Video Mute Time". (standaard instelling is 8 of 10). Hoe lager het getal hoe minder vertraging bij het zappen. (ik heb m op 6 gezet)
Bedankt!!

Verwijderd

dadj schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:21:
[...]

Ook al VGA <--> VGA geprobeerd ? Dan zou het niet mogen optreden volgens mij :?

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
dadj schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:11:
[...]

Jawel, je hebt dan geen recht op ondersteuning van samsung nederland! Zij hebben het scherm niet geleverd dus waarom zouden zij voor de kosten opdraaien? Misschien dat ze er soepel in zijn maar ik zou er maar niet op rekenen, blijft een soort franchise dat zelf ook geld moet verdienen natuurlijk.
Ik denk dat het weinig zal uitmaken hoor. Wanneer je iets bij de V&D in A'dam koopt en je wilt het ruilen in Almere doen ze er ook niet moeilijk over.

Verwijderd

Henkus schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:23:
Ik heb em gekocht via internet en ben em zelf wezen halen.
Waarzo Henkus?

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

aex351 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:02:
[...]

Ik denk dat het weinig zal uitmaken hoor. Wanneer je iets bij de V&D in A'dam koopt en je wilt het ruilen in Almere doen ze er ook niet moeilijk over.
jah maar dan gaat het omdezelfde distribiteur; V&D Nederland.. is gewoon nationaal..

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.