[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.047 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 15:59

aex351

I am the one

Topicstarter

Samsung LCD TV's :
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/ca/products/tv/images/ce_tv_mainbanner_en.jpg
Inleiding Samsung LCD tv's :

Samsung televisies zijn er in alle soorten en maten te vinden. Een belangrijk punt is wat past bij jou. Deze thread is een vervolg
op een voorgaande thread dat oorspronkelijk alleen bedoeld was voor de R serie maar uiteindelijk ook de overige series in betroken raakten.

Serie Nummers :
Hier word uitleg gegeven hoe de serie nummers in elkaar zitten.

Het is vaak lastig om te bekijken welke tv nou nieuwer is of welke nou net even iets beter is. Samsung werkt met een redelijk simpel
Serie nummer systeem waarbij je makkelijk en snel kan bekijken uit welke reeks/serie de bijbehorende tv nou komt.

Als voorbeeld nemen de we LE-32m51b :
kunnen we opsplitsen in aa/b/cc/d . waarbij aa = Inch / b = Model type / cc / Model type nummer / d = Kleur

we weten nu dat de 32m51b : 32 Inch is / Uit de M serie / Model type nummer 51 met zich mee draagt / en de kleur zwart is (B voor Black)

Model type nummer hoord altijd bij de serie.

De Samsung televisies / Serie's :
De N serie is de nieuwste serie uit de reeks LCD series van Samsung welk de M serie opvolgt. De Serie positioneert zichzelf net onder de M serie maar boven de R serie, dit is af te leiden uit de specs. De N serie bevat alle goede eigenschappen van de R serie en de M serie. De N71 staat praktisch gelijk aan de R7# en de M71 maar mist features zoals de Smooth Motion technologie / 100Hz van de M71. De N71 bevat wel een zogenoemde “Professional Color Correction”, waarbij de kleuren nog meer tot zijn recht komen. De N71 zit hiermee zeer dicht tegen de M71 aan of al dan niet erboven. De N71 zal beschikbaar komen in formaten 32”/40”/46” . De M71 zou overigens ook in 32” variant op de markt komen maar nu naar 6 maanden na de aankondiging is er nog steeds geen teken van.

De M serie bevat over het algemeen de nieuwste technologie en snufjes gevolgd door de N serie. Waarbij de N serie weer boven de R serie staat. De M serie positioneert zichzelf als flagship product.

Elke serie heeft een andere design en specificaties

De M91 serie is nu al te vinden op enkele samsung sites waarbij deze televisie al op enkele exhibities ten toon werd gesteld. De lanceer datum werd gesteld op augustus 2006, dus kunnen we deze televisie binnen enkele weken (of al dan niet maanden) in de winkels verwachten. Verwacht het rond November / December maanden. Hij staat overigens al wel vermeldt.

Specs van de M91 :
- 40” wide LCD TV
- true color expression (eXtended Wide Color Gamut, 146%)
- 10,000:1 high contrast ratio
- LED BLU (Back Light Unit)
- best off-angle viewing
- DNIeTM (Digital Natural Image engine)
- 2 HDMI, PC input, swivel stand
- Wise LinkTM (Multi Memory Slot, USB)
- SRS TruSurround XT
- resolution: 1366 x 768

De F serie is een nieuwe serie welk de N/M serie opvolgt in de lijn van series, met de F91 welk een HD TRUE (1080p) televisie is. Deze televisie zal helaas alleen in 40” en 46” beschikbaar zijn.

De R7# serie onderscheidt zich door kleuren in het design, heel de R7# is qua specs precies het dezelfde. De M serie onderscheidt zich door de onderste rand, in tegenstelling tot de R7# serie is er maar steeds 1 M## design. De M71 heeft bijvoorbeeld een doorzichtige rand, M61 zwart en de M51 zilver. De randen verschillen bij de tv’s in de design zelf ook, bij sommige zit de uit/aan knop in de rand verwerkt.

De M61 is min of meer uit het beeld van Samsung zelf verdwenen qua reclame door de R7# serie en de M71 waarbij we niet de N en de opkomende F serie kunnen vergeten. De specs van de M71 hebben in vergelijking met de M61 / R7# een flinke update meegekregen, zo bevat het bijvoorbeeld 2HDMI poorten / 6000:1 dc / Multimedia slot / Smooth Motion technologie. Dit zou beeld moeten verbeteren bij snellere beelden.
Denk aan tennis/voetbal/F1 maar ook films zoals de teletubies ( nog wakker ? :+ )

De R7# kwam na de M61, maar qua specs zitten ze heel dicht tegen elkaar aan. Welk beter is , is moeilijk te zeggen. Uitgaande van dat de R serie altijd minder was dan de M serie gaan we ervan uit dat de M61 beter is. De R7# zou bijvoorbeeld geen COMB filter hebben waarbij heel de M serie dit wel heeft. Sommige sites zeggen anders.

Maar nu met de N serie is het een aantrekkelijk alternatief voor de R7# en de M61.

De S serie heeft zojuist ook weer een upgrade meegekregen, de S71, de S serie oorspronkelijk 1 van de eerste LCD series heeft een lange tijd aan de zijlijn gestaan gezien de opkomst van de M en R serie toen der tijd. De S serie zal zich op de markt positioneren als een entry model. Specificaties lijken op het eerste gezicht ongeveer gelijk te staan aan de M51, maar zal mogelijk het een en ander missen zoals een COMB filter iets dat de R serie ook niet heeft. Heel de M serie heeft overigens wel een COMB filter. En is een prachtige toestel voor de mensen die minder geld toch een goed en goedkoop toestel willen.

Update F91
Gespot op duitse samsung website, 1080p display.

Update M91
Link : http://www.samsungexhibition.com/tag.jsp?abscode=VD02
Link Video : http://www.samsungexhibit...view=-675583151&seqno=138

In het kort :
De M91 is gelanceerd, kunnen we binnenkort verwachten, aanrader.

De volgende Series (modellen) zijn er :
  • F Serie ( F71* )
  • N Serie ( N71 )
  • M Milano Serie ( M51 / M61 / M71 / M91** )
  • R Serie ( R41 / R51 / R7# )
  • T Serie ( T51 )
  • S Serie ( S51 / S71 )
  • A Serie (A41)
*nog niet op de markt

Laatste uitgebrachte tv's
  • N71
  • S71
  • M71
  • R7#
  • M61
  • M51

HDTV :
De complete M serie evenals de R serie is HDTV ready. Dit wil zeggen dat alle HDTV input op de televisie kan worden weergeven. Wat dit niet wil zeggen is dat dit een HD TRUE televisie is. HD TRUE houd in dat de televisie op een resolutie van 1920*1080 px kan draaien. Dit houd niet in dat deze televisies niet op HDTV kwaliteit kan weergeven. Er bestaan namelijk enkele HDTV formaten : 1080p en 720p (1920*1080 en 1280*720). De samsung tv's hebben een max resolutie van 1366 * 768 . Dit houd in dat 720p ge-upscalled moet worden om 100% het beeld te vullen en 1080p ge-downscalled moet worden. Kwaliteit van uiteindelijke beeld hangt dus van het techniek in de televisie zelf af.

De volgende HDTV formaten zijn er :
  • 1080p
  • 1080i
  • 720p
  • 720i
Waarbij P voor progresive staat en I voor interlace. Beide zijn verschillende techieken om een xx aantal frames per seconden te laten zien

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/Interlace10hz.gif

Dynamische Contrast :
Een oplettende koper zal het al zijn opgevallen "dynamische contrast". In 9 op de 10 keer adverteerd samsung met de dynamische contrast in plaats van het werkelijke contrast. Dynamische Contrast is een techniek waarbij het contrast level word verhoogd wat soms meer nadelen met zich mee kan brengen. Het is daarom ook altijd verstandig om te letten op de echte contrast level. Dit kan je vaak controlleren door naar bijvoorbeeld een rusische samsung website te surfen waar wel de echte contrast levels op staan vermeld.Zo zien we dat de Le-32m61b een dynamische contrast level van 5000:1 heeft maar een echte contrast level van 1000:1 (onduidelijkheid hierover kan ook 800:1 zijn) . De samsung Le-32m51b dc : 3000:1 en c 800:1 .Dynamische contrast is dus zo te zien voor westerse landen een leuk marketing middel om te kunnen concurreren met andere lcd tv maker die mogelijke wel het echte contrast neer zetten ( dynamische contrast word niet alleen geleverd door
samsung ) dc is namelijk vaak een hoger getal dan concurrenten met hun c getal.

Afbeeldingen : Zie bronnen voor actuele informatie

Service Menu :
In het service menu heb je toegang tot extra instellingen, gebruik op eigen risico

Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power On

- Zap tijd
Een van de meest negative punten van samsung Lcd tv is het traag zappen ( zijn natuurlijk meningen ). Zap tijd kunnen we verstellen

via het service menu :
> Video Mute Time". (standaard instelling is 8 of 10). Hoe lager het getal hoe minder vertraging bij het zappen.

Bronnen :
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/index.asp

Gerelateerde topics :
[rml][ LCD TV] Samsung LExxR serie - LE32R41B / LE32R51B[/rml] ( door : Kryz [oud] )
Voorgaande delen :
[rml][ LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series )[/rml] Deel 1

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/uk/products/television/images/tv1.jpg
Slot :
Deze thread zal met de tijd geupdate worden en waar nodig de fouten eruit gehaald worden.
(c) aex351

[ Voor 40% gewijzigd door aex351 op 06-09-2006 01:27 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Deel 2 is er alweer inmiddels, favorieten updaten.

deel 1 statistieken :
geopend : 10 maart 2006 22:26
gesloten : 10 juli 2006 16:51
totaal berichten : 1003

[ Voor 56% gewijzigd door aex351 op 10-07-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 15:03
Om de laatste post uit het vorige topic niet verloren te laten gaan:
Anoniem: 2755 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:15:
Ben benieuwd of deze kaarten goed samen gaan met de Samsung TV's:

nieuws: Eerste HDMI- en HDCP-videokaarten zijn Radeons

DVI -> HDMI heb ik op mijn LE32M60 nooit goed aan de praat gekregen.
Om even deze discussie aan te wakkeren. Persoonlijk zou ik er niet teveel op hopen aangezien HDMI gewoon DVI + Geluid + HDCP is, maar er is natuurlijk altijd een kans! Welke tweaker koop er zo'n kaart? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Roet op 10-07-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

aex351 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:08:
Deel 2 is er alweer inmiddels, favorieten updaten.
Vergeet niet in je laatste post van het oude topic een linkje te maken naar deel 2.
T'is anders weer zo zoeken! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 132833 op 10-07-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:44
ik heb ergens op het net gelezen dat er probleempjes met LE40M71B zouden zijn.
Ook zie ik bij kieskeurig dat ie nergens eigenlijk op voorraad is.
Is er bij jullie iets bekend omtrent dit toestel???
Wil hem wel graag kopen maar niet weken wachten uiteraard....
En hoe zit het met de garantie als je via een webwinkel koopt?
Kun je dan direct terecht bij samsung of terug naar de webwinkel?

bvd voor elk antwoord

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2755

Roet schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:09:
Om de laatste post uit het vorige topic niet verloren te laten gaan:

[...]

Om even deze discussie aan te wakkeren. Persoonlijk zou ik er niet teveel op hopen aangezien HDMI gewoon DVI + Geluid + HDCP is, maar er is natuurlijk altijd een kans! Welke tweaker koop er zo'n kaart? :P
Ik verwacht er ook niet al teveel van, maar misschien dat er via hdmi toch een net iets ander signaal wordt verstuurd dan via DVI. Die hdmi ingang moet toch op de een of andere manier te gebruiken zijn zou je zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-05 20:50
Roet schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:09:
HDMI is toch niet per definitie met HDCP, dit gebeurt toch alleen als het medium dat wordt verzonden gecodeert is op deze manier. standaard wordt er toch gewoon DVI signaal (wat dat dan ook precies mag zijn) over een HDMI kabel verzonden..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:42

MicroWhale

The problem is choice

ik ben aan het kijken naar de Samsung LE26R72B.

Wat is het verschil met de Samsung LE26R71B????

ik kan niks ontdekken...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Logos schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:05:

ik kan niks ontdekken...
dan kijk je niet goed naar de plaatjes, want het verschil zit hem in de buitenkant....

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet

ik kan niks ontdekken...
Nee ik ook niet, maar in het vorige topic stond was die vraag al een keer gesteld geloof ik..
Wat is het verschil tussen de R72 en de R74 ?
De 74 heeft een 2 tuners waarvan 1 digitaal ( niet te gebruiken met digitale kabel tv, dus niet intressant...)
Verders het uiterlijk iets anders....

Maar zijn er andere verschillen tussen deze toestellen ?
En wat is dan het prijs verschil ?
Nu zijn er nog een paar vragen (na het lezen van het topic) in me opgekomen:
# Het enige verschil tussen de R71 en de R72 zijn de looks?
Kan iemand misschien concreet de verschillen posten tussen de R71 en R72 serie? Voor zover ik weet is behalve het design niets anders.
-LE-32R73 (verschil met de R71B weet ik niet :/ )
Ik ben zo eens aan het kijken naar het verschil tussen de LE26R72B en de LE26R71B

Naast het uiterlijk is er geen verschil, of mis ik iets?
Weet iemand misschien het verschil tussen de LE26R71B en de LE26R72B?
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de R73 en de R71 en R72?
Zit namelijk nog best wel een prijsverschil tussen.
Want ik zit in het gebied van UPC dus dan zou ik er niks aan hebben denk, kan ik dus beter een R71 of R72 nemen.

En zit daar verder nog verschil tussen eigenlijk behalve het uiterlijk?
Een kleine greep uit de collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:42

MicroWhale

The problem is choice

hahaha :D duidelijk.. geen verschil dus.

als 10 mensen geen verschillen kunnen ontdekken.

op kieskeurig staat trouwens wel dat de 72 een contrast van 5000:1 heeft, terwijl dat op de samsung site weer ontkracht wordt. dat is dan ook het enige verschil (behalve dan de iets hogere prijs van de 72) dat ik heb kunnen ontdekken qua informatie.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Logos schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:19:
hahaha :D duidelijk.. geen verschil dus.

als 10 mensen geen verschillen kunnen ontdekken.

op kieskeurig staat trouwens wel dat de 72 een contrast van 5000:1 heeft, terwijl dat op de samsung site weer ontkracht wordt. dat is dan ook het enige verschil (behalve dan de iets hogere prijs van de 72) dat ik heb kunnen ontdekken qua informatie.
Antwoord staat ook in het vorige topc hé.

R71, R72, R73, R74 hebben alle hetzelfde paneel en verschillen enkel in uiterlijk en verder hebben de 73 en 74 een tuner. Vandaar dat die ook LE32R73BD heten, want de D staat voor de digitale tuner.

Verder raad ik je aan om voor correcte informatie op Samsung.de te kijken, .nl en .be hebben crappy informatie en die klopt niet altijd. Samsung.ru kun je ook bekijken voor de werkelijke contrastratio's, wat bij de R70 serie 1000:1 is.

[ Voor 15% gewijzigd door Roet op 11-07-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Als de TS'er (aex351) zo vriendelijk is om ook die verschillen even in de SP te verwerken dan scheelt dat een hoop zoek werk voor iedereen.

[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 11-07-2006 12:47 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123108

Ik heb sinds een tijdje een samsung LE32M61B staan en ik wil hem eigenlijk aan de muur hangen. Gewoon plat aan de muur, ik hoef hem niet te kunnen kantelen of draaien of wat dan ook. Welke muursteun kan ik hier het beste voor aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 123108 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:00:
Ik heb sinds een tijdje een samsung LE32M61B staan en ik wil hem eigenlijk aan de muur hangen. Gewoon plat aan de muur, ik hoef hem niet te kunnen kantelen of draaien of wat dan ook. Welke muursteun kan ik hier het beste voor aanschaffen?
Deze beugel:
http://www.vogels.com/det...41&ParentID=31&ChildID=80

Kieskeurig linkje met alle winkels die hem verkopen (let op staan ook verkeerde items tussen):
http://www.kieskeurig.nl/...q=6205+and+vogels&pcode=0

De goedkoopste winkel:
http://www.best-sellers.nl/product_info.php?products_id=5101

Ik denk dat dit is wat je zoekt. Gewoon een muurbeugel zonder fratsen. Is niet zo duur vind ik, en Vogels is een goed merk. Op de site van vogels kun je ook zien dat de Samsung LE32M61B wordt ondersteun dus dat zit wel goed. Succes!

[ Voor 6% gewijzigd door Roet op 11-07-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123108

Dit ziet er inderdaad perfekt uit, ik ga gelijk bestellen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Anoniem: 123108 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:00:
of je neemt deze
http://www.vogels.nl/deta...Fromsearch=yes&ISSAID=593,
ook van Vogels, zit je iid niet mis, want het is een goed merk, is te koop voor rond de de €30,- iets platter dan degene die Roet aanrade, en als je wil kan die nog wel naar voren kantelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62484

Zo de mijne is ook binnen:

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnhometheater.com/cms/uploads/Samsung3%20tn.jpg

Vanmiddag is even neuzen in het service menu. Blacklevel valt een beetje tegen. Scherpte en kleuren zijn echt goed. Lekker vloeiend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 06:36
is er eigenlijk al iemand die heeft zitten rondneuzen in het service menu en op die manier een nog beter beeld (of iets anders) voor elkaar heeft weten te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 20:41
offtopic:
2e zin van openingspost: "Een belangrijk punt is wat past bij jouw." Moet "jou" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Arx schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:47:
Als de TS'er (aex351) zo vriendelijk is om ook die verschillen even in de SP te verwerken dan scheelt dat een hoop zoek werk voor iedereen.
Staat al een geruime tijd in de startpost.
De R7# serie onderscheidt zich door kleuren, heel de R7# is qua specs precies het dezelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180464

Kan er iemand me vertellen waar de X voor staat in bijvoorbeeld LE32M61BX ?
Ik denk dat ik het ooit in de vorige thread gelezen heb, maar ik kan het echt niet meer terug vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

aex351 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:48:
[...]

Staat al een geruime tijd in de startpost.

[...]
Ja, maar toch niet dat de ene een digitale tuner heeft en de andere niet?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
In nederland worden als het goed is geen samsungs verkocht met digitale tuners. Dat zijn dan gewoon benamingen uit Engeland die zijn overgenomen waar ze wel met digitale tuners worden verkocht.

[ Voor 15% gewijzigd door aex351 op 11-07-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
aex351 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:27:
In nederland worden als het goed is geen samsungs verkocht met digitale tuners. Dat zijn dan gewoon benamingen uit Engeland die zijn overgenomen waar ze wel met digitale tuners worden verkocht.
Jawel, zoals kieskeurig aangeeft zit de DVB-T tuner er gewoon in, zie ook een van de shops:

http://www.progress.nl/sh...BF69F25%7D&ref=kieskeurig

Echter heb je er weinig aan aangezien je hier geen freeview hebt zoals in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markborgen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2024
hallo, op de correctsite staat de le32m71 in de prijslijst
http://www1.correct.com/a...833816ef6ae4f352fde8098fa

le40m71 ook trouwens....
groeten.

keten is net zo sterk als zwakste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
markborgen schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:00:
hallo, op de correctsite staat de le32m71 in de prijslijst
http://www1.correct.com/a...833816ef6ae4f352fde8098fa

le40m71 ook trouwens....
groeten.
schrok ff toen ik de prijs zag, maar gelukkig waren de prijzen van de andere TV's ook veel te hoog, ik gok een beetje op een prijs rond de €1350,- voor de introductie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
jobvr schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:57:
[...]

schrok ff toen ik de prijs zag, maar gelukkig waren de prijzen van de andere TV's ook veel te hoog, ik gok een beetje op een prijs rond de €1350,- voor de introductie
Had een tijd de volgende berekening gemaakt, denk toch echt dat die dichter bij de werkelijkheid zit, helaas. Kun je nagaan dat hij op 1 mei al op de site stond. Als je hem toen had besteld :X.
Roet schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:52:
[...]

http://www2.correct.com/a...7250fce03a1cba9973ddb2b1b

Plaatje klopt niet, maar de gegevens wel. De 40" staat ook in de fysieke winkel geloof ik. Overigens moet je niet zo op de prijs letten, de M61 kost daar ook €1500. Het is geen echte webshop, ze verkopen de artikelen in de winkel ook op het internet, en niet andersom. Ze verkopen dus alleen artikelen online die ze ook in de fysieke winkel hebben staan.

Even rekenen geeft je het volgende: van die prijs uitgaande en het procentuele verschil met de M61 bij die winkel heb je 12,5% verschil. Als je dit percentage over de prijs van de M61 in de goedkopere webshops van €1280 heengooit zou de M71 dan rond de €1440 gaan kosten. Ongeveer even veel als zijn voorganger in het begin dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Roet op 12-07-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aanpassingen in service menu op eigen risico.
In het service menu kun je het blacklevel verbeteren. Onder adjust bij ana_dim_min. Hiermee kun je het backlight paneel dimmen. Het probleem is echter dat hij deze instelling niet onthoudt. Terwijl in het service menu de waarde wel hetzelfde blijft. Bij het herstarten van de tv staat de powersave modus terug uit en wanneer je deze weer op hoog zet haal je niet dezelfde zwartwaarde als bij de minimale dimstand. Ik heb ook al geprobeerd om de powersave modus = off in het option menu te gebruiken maar dan verdwijnt, na het herstarten, de spaarstand uit het menu.
Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 62484 op 12-07-2006 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Roet schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:54:
[...]

Had een tijd de volgende berekening gemaakt, denk toch echt dat die dichter bij de werkelijkheid zit, helaas. Kun je nagaan dat hij op 1 mei al op de site stond. Als je hem toen had besteld :X.

[...]
ja, klopt een andere manier om er naar te kijken is dat bij de M61 serie de 40" €747,- goedkoper is dan de 32". redenlijkerwijs mogen we aannemen dat het prijs verschil bij de M71 ongeveer gelijk zal zijn 2089-747=1342

ja, de tijdsduur tussen bekentmaking en levering is echt schandalig. moet je hopen dat je hem niet vooruitbetaald hebt :X want dan had je van de rente er eendecoder bij kunnen kopen tegen deze tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 62484 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:25:
Aanpassingen in service menu op eigen risico.
In het service menu kun je het blacklevel verbeteren. Onder adjust bij ana_dim_min. Hiermee kun je het backlight paneel dimmen. Het probleem is echter dat hij deze instelling niet onthoudt. Terwijl in het service menu de waarde wel hetzelfde blijft. Bij het herstarten van de tv staat de powersave modus terug uit en wanneer je deze weer op hoog zet haal je niet dezelfde zwartwaarde als bij de minimale dimstand. Ik heb ook al geprobeerd om de powersave modus = off in het option menu te gebruiken maar dan verdwijnt, na het herstarten, de spaarstand uit het menu.
Iemand een idee?
Hm vreemd. Heb hier gisteren mijn 37R72 binnengerkegen, in 1x raak. 0 dode pixels, geen vlekken, geen backlightlekkage, geen gezoem :).

Ik weet wel wat andere settings:
Got to options table then, no. 8 'Adjust. Go to Hotel Option. You can select the "power on input" source, amongst other things, great if you want to select a cable/sky box for this (or a PC.)

Why is every one on about moving it in to movie mode!!? If it is just to get rid of dynamic contrast and dynamic dimming then ders a MUCH better way. While the TV is in standby, press menu, info then mute and turn the TV back on. A menu will then be displayed on screen, go into Option Table and turn Dynamic contrast and Dynamic dimming OFF. Problem solved! This way you can get rid off these 2 wivout sacrificing DNIE. For good results it is worth tweaking after you have done this!
Helaas weet ik het fijne niet van de functies die vergeten worden. Schijnbaar is er een keycombo om uit het menu te gaan. Daarmee bedoel ik dat je iets in de righting van mute 8 6 8 intypt o.i.d. Dat hebben sommige andere TVs namelijk. Ik weet niet hoe jij exit maar er zal vast een manier voor zijn om het op te slaan. Anders zou het service menu natuurlijk weinig zin hebben, ook voor de monteurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ja backlight lekkage heb jij ook. Moet je maar eens kijken in een volledig verduisterde ruimte. Zwart is dan een beetje donkerblauwig.
Ik heb nog even zitten spelen met de dynamic dimming option en volgens mij is de instelling bij adjust voor de uiterste waarde die dynamic dimming kan gebruiken ofzoiets. Maar de tv laat bij die lage waardes wel het backlight minder fel branden als op spaarstand = hoog. En dat zou ik gewoon continu willen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 62484 op 12-07-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 62484 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:12:
Nou ja backlight lekkage heb jij ook. Moet je maar eens kijken in een volledig verduisterde ruimte. Zwart is dan een beetje donkerblauwig.
Ik heb nog even zitten spelen met de dynamic dimming option en volgens mij is de instelling bij adjust voor de uiterste waarde die dynamic dimming kan gebruiken ofzoiets. Maar de tv laat bij die lage waardes wel het backlight minder fel branden als op spaarstand = hoog. En dat zou ik gewoon continu willen.
Klopt. Met backlight lekkage wilde ik eigenlijk zeggen dat ik geen vlekken heb aan de randen. Maar inderdaad, backlight lekkage is er altijd ja, dat klopt. Gelijkmatige lekkage, gelukkig.

Ik heb nu:
Mode: Movie
Contrast: 91
Brightness: 30
Colour: 67
Tone: Cool 1

Dan valt zwart wel mee. In ieder geval donker genoeg voor mij, ik heb vroeg veel gegamed met hoge brightness dus het kan zijn dat mijn mening wat vertekend is :P. Maar als je vorderingen boekt met het service menu, laat het me weten ;). Opslaan zit misschien ook in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:49
Vraagje,

Ik sta op punt om de 32R71 aan te schaffen en zou hem graag aan de muur willen hangen...
Maar voor zover ik weet zitten de aansluitingen aan de achterkant en niet aan de zijkant..

Is het dan niet lastig om zodra hij hangt (want je kan m natuurlijk aan de muur hangen met een Vogels steun) andere apparaten aan te sluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het punt is dat die instelling bij adjust een minimale waarde of een soort drempel aangeeft die bij het dynamic dimming of dynamic contrast gebruikt wordt.
Brightness en contrast kun je instellen met een pluge patroon of een donkere foto/film. Het wit kan bijna niet clippen op hoge waardes dus contrast kan vrij hoog. De brightness brengt het detail in zwart. 30 lijkt mij vrij weinig. vanavond klooi ik weer verder.
Ik zou ieg de video_mute op 2 zetten dan kun je wat sneller zappen.

wow kleur op 67 das veel, lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 62484 op 12-07-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 62484 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:37:
Het punt is dat die instelling bij adjust een minimale waarde of een soort drempel aangeeft die bij het dynamic dimming of dynamic contrast gebruikt wordt.
Brightness en contrast kun je instellen met een pluge patroon of een donkere foto/film. Het wit kan bijna niet clippen op hoge waardes dus contrast kan vrij hoog. De brightness brengt het detail in zwart. 30 lijkt mij vrij weinig. vanavond klooi ik weer verder.
Ik zou ieg de video_mute op 2 zetten dan kun je wat sneller zappen.

wow kleur op 67 das veel, lijkt me.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik enkel en alleen de VGA aansluiting gebruik voor mijn HTPC. Voor de rest gebruik ik niets van de TV. 30 is inderdaad wat laag en ik merkte inderdaad met de film die ik net op had dat het detail aardig weg was. Het is even de balans zoeken tussen zwartwaarde en contrast bij deze zwartwaardes. Ik kijk er enkel divx'jes / DVD / HD materiaal op. Misschien dat het beeld via de TV aansluiting wat anders is?

Ik heb de TV ook pas net 24 uur dus het is zéér goed mogelijk dat mijn instellingen nog veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan niks ontdekken...
Die vraag had ik dus ook al gesteld in het vorige topic en toen werd ik "uitgekafferd" dat ie al een keer gesteld was dus jij bent nummer 3 :+ verschil, die blauwe rand = vies :)

Omdat ik het oude topic niet eens meer kan vinden, hierbij nog een keer een vraag over de JVC lcd tv's: wanneer/welke was die JVC nou beter dan de Samsung LCD tv's? Ik ben zelf nog op zoek naar een 26 inch voor in de slaapkamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Anoniem: 132833 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:24:
Omdat ik het oude topic niet eens meer kan vinden, hierbij nog een keer een vraag over de JVC lcd tv's: wanneer/welke was die JVC nou beter dan de Samsung LCD tv's? Ik ben zelf nog op zoek naar een 26 inch voor in de slaapkamer...
als je bij de startpost van deel 2 kijkt staan onderaan een aantal links.
het kopje Voorgaande delen :, doet vermoeden dat hierna verwezen gaat worden naar het voorgaande deel, als je daarna een aanklikbare link tegenkomt met de tekst [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 1 dat kan het bijna niet missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37

TTLCrazy

Listen to Frankie

Why is every one on about moving it in to movie mode!!? If it is just to get rid of dynamic contrast and dynamic dimming then ders a MUCH better way. While the TV is in standby, press menu, info then mute and turn the TV back on. A menu will then be displayed on screen, go into Option Table and turn Dynamic contrast and Dynamic dimming OFF. Problem solved! This way you can get rid off these 2 wivout sacrificing DNIE. For good results it is worth tweaking after you have done this!
Hmm ik kom niet in dat speciale menu ? Ik weet wel hoe ik in het service menu kan komen, maar ik neem aan dat dit een ander menu is ? Ik heb een LE32M61.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jobvr schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:40:
[...]

als je bij de startpost van deel 2 kijkt staan onderaan een aantal links.
het kopje Voorgaande delen :, doet vermoeden dat hierna verwezen gaat worden naar het voorgaande deel, als je daarna een aanklikbare link tegenkomt met de tekst [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 1 dat kan het bijna niet missen :+
Nou, die stonden er eerst nog niet hoor, evenals de link vanhet oude topic naar het nieuwe. Maar ik zie nu dat alles erbij is gezet inmiddels. :+

Maar welke JVC was nou zo mooi, zo niet gaf een mooier beeld (bij analoog?) dan de Samsungs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Anoniem: 132833 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:01:
Nou, die stonden er eerst nog niet hoor, evenals de link vanhet oude topic naar het nieuwe. Maar ik zie nu dat alles erbij is gezet inmiddels. :+
jaja.... zou ik ook zeggen ;)

helaas was jou bericht op de 12de geplaatst en staat onder aan de start post "aex351 wijzigde dit bericht 11-07-2006 16:49 (10%)"

dus helaas, volgende x beter kijken :Y)
Maar welke JVC was nou zo mooi, zo niet gaf een mooier beeld (bij analoog?) dan de Samsungs? :)
ik heb erg veel positieve reacties gelezen over de 26X70 vooral dat tie een erg goede tuner en filter heeft waardoor het verschil in beeld kwaliteit tussen analoog en normaal digitaal (niet HD) nauwelijks aanwezig is

[ Voor 13% gewijzigd door jobvr op 13-07-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 132833 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:01:
[...]

De X70 serie, érg goede TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-04 11:43
Is de M71 nou al uit
Foka en Correct hebben hem op hun site, maar ik heb gebeld hij is helemaal nog niet binnen en kunnen mij ook niet vertellen wanneer hij binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-05-2024
Is de LE40R71B nu een goede lcd tv waar ik de komende 7 jaar mee vooruit kan.

of kan ik beter deze aanschaffen de kv28cs70 ?

en heeft de tv nu wel of geen progressive scan omdat ik na 40+ pagina's daar niet uit ben gekomen wel dat deze geen comb filter heeft maar wat is dat dan ?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
AiKoiN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:12:
Is de LE40R71B nu een goede lcd tv waar ik de komende 7 jaar mee vooruit kan.

of kan ik beter deze aanschaffen de kv28cs70 ?

en heeft de tv nu wel of geen progressive scan omdat ik na 40+ pagina's daar niet uit ben gekomen wel dat deze geen comb filter heeft maar wat is dat dan ?

bedankt
COMB filter heel kort gezegd levert een beter beeld. Meer informatie hierover zowel technisch als in de zin van het is beter is op het internet te vinden.

Progressive scan ja. Het is volgens mij een beetje nu de standaard geworden vandaar dat ze het ook niet meer op de specificatie lijst zetten van zo'n tv, of het is niet meer interessant om het te vermelden. Wanneer je kijkt naar de 26m51b staat het er bijvoorbeeld nog wel bij. En dat is een tv van zo rond eind 2005.

Of je er 7 jaar mee op voorruit kan? zelfs 20 jaar. Ligt er maar net aan hoe snel jij en je portomonee het toelaat om een nieuwere aan te schaffen.

Hoe kan je een 40" LCD vergelijken met een 28" inch CRT ? (kv28cs70)

[ Voor 14% gewijzigd door aex351 op 14-07-2006 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
Ik bedoelde niet die 28"aan te schaffen maar die heb ik al die tv.

of ik nu beter die lcd kon nemen of de sony kon houden.

of er werkelijk waar echt zoveel voordelen aan zijn.

en dat progressive scan wat is dat dan en weet je 100% zeker dat het erop zit ??
want op vele sites staat namelijk dat het NIET erop zit.
en zo niet wat zijn de nadelen en COMB is dat nu wel of niet nodig.

want hij heeft wel blokjes? of zit ik te dicht bij hoever moet je eraf zitten ?

en de contrast 5000:1 is werkelijk 1000:1

en heeft iemand de service menu standaard instellingen...
had zitten kloten bij een maat van me maar was vergeten het op te schrijven.
ik zou die gene ERG ERG dankbaar zijn standaard settings voor de LE40R71.

of misschien iemand die er veel verstand van heeft mij te vertellen hoe het beste in te stellen want dat donker en licht worden van het beeld tijdens tv kijken is erg irri.
had bij het tweede menuutje wat aangepast daarvan zou ik graag de setting willen weten.

bedankt !

[ Voor 11% gewijzigd door AiKoiN op 14-07-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jobvr schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:12:
[...]

jaja.... zou ik ook zeggen ;)

helaas was jou bericht op de 12de geplaatst en staat onder aan de start post "aex351 wijzigde dit bericht 11-07-2006 16:49 (10%)"

dus helaas, volgende x beter kijken :Y)

[...]

ik heb erg veel positieve reacties gelezen over de 26X70 vooral dat tie een erg goede tuner en filter heeft waardoor het verschil in beeld kwaliteit tussen analoog en normaal digitaal (niet HD) nauwelijks aanwezig is
Ach, ik kijk ook wel eens een dagje niet :)

Maar bedankt voor de tip! Ik zag een BCC waar ze zo'n een demomodel (wel met een jaar garantie) hadden voor 900 euro. Dat scheelt toch weer iets. Nadeel is alleen dat je geen filialen van BCC meer kan bellen, alles moet via een 0900 callcenter nummer van 30 cent waarmee je nooit een filiaal bereikt. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
AiKoiN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:27:
Ik bedoelde niet die 28"aan te schaffen maar die heb ik al die tv.

of ik nu beter die lcd kon nemen of de sony kon houden.

...
en dat progressive scan wat is dat dan en weet je 100% zeker dat het erop zit ??
want op vele sites staat namelijk dat het NIET erop zit.
en zo niet wat zijn de nadelen en COMB is dat nu wel of niet nodig.
Je bent wel erg onduidelijke in het formuleren van je zinnen zeg. Welke sites zeggen dan dat progressive scan niet word gebruikt dan ?

Donker en licht worden ? dynamische contrast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
Sorry van mijn onduidelijkheid, :/

Dit kwam omdat ik midden in een telefoongesprek zat om mijn werk en aan het typen was dan krijg je dat.

Ik heb zelf de Sony KV28CS70
nu kan ik dezelfde tv als van mijn maat kopen de Samsung LE40R71B voor een mooie prijs.

op welke sites ? deze bijv.

De TV heeft een service menu daar ben ik bij mijn maat ingeweest, alleen ging naar het tweede menu en drukte 2x op een knopje en de instellingen veranderde. Nu wil ik eingelijk alles weer standaard instellen, dus als er iemand is die niet geprutst heeft zoals ik zou ik graag daarvan de waardes willen hebben zodat ik zijn tv weer orgineel kan maken. 8)7
Het dynamische gedeelte zal ik alleen uitschakelen, zodat je bij het tv kijken NIET bij witte achtergronden het beeld ziet dimmen en bij zwarte het ziet opkomen.

Progressive scan zat het er nu wel op moet het 100% zeker weten en wat is het eingelijk,
want op 100 sites staat wel en op 100 sites staan niet. gewoon via google te zoeken. :?

dat er geen COMB filter inzat dat staat op sommige sites weer wel dus ik snap er echt helemaal niets van en ik wil even wat duidelijkheid :?

Heb Samsung gebeld en die verwezen me naar de site waar ik dus geen knoop verder kom.
De belgische is iets meer uitgebreid, de duitser nog meer en de russchische is het eerlijkst maar moeilijk te snappen |:(

Bedankt _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door AiKoiN op 14-07-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
De M71 serie
komt de laatste week van deze maand

bij Mediamarkt en Correct

Dit model staat in bestelling, en wordt eind deze maand binnen verwacht.

Met vriendelijke groet,

Correct Direct B.V.
A. van der Kaaij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
Nu breekt mijn klomp

wie o wie

kan mij de doorslag geven.

eerst lees ik op deze site dat de LE40R71 geen comb heeft en geen progressive scan,
dan lees is wel progressive scan geen comb filter :? .
en nu lees ik op de samsung site dat deze het beide heeft... :? :? :?

help.... 8)7

Samsung Electronics NL kan iig geen zinnig antwoord geven :O

[ Voor 15% gewijzigd door AiKoiN op 14-07-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

@AikoIN: vuistregel: een lcd-tv is altijd progressive scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit: stond blijkbaar al in beginpost.
Al minstens 5x overgelezen. :)

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 180464 op 16-07-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
AiKoiN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:29:
Nu breekt mijn klomp

wie o wie

kan mij de doorslag geven.

eerst lees ik op deze site dat de LE40R71 geen comb heeft en geen progressive scan,
dan lees is wel progressive scan geen comb filter :? .
en nu lees ik op de samsung site dat deze het beide heeft... :? :? :?

help.... 8)7

Samsung Electronics NL kan iig geen zinnig antwoord geven :O
Heb ik je niet al 2x verteld hoe het nou wel zat ? 8)7
justjermaine schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:38:
De M71 serie
komt de laatste week van deze maand

bij Mediamarkt en Correct

Dit model staat in bestelling, en wordt eind deze maand binnen verwacht.

Met vriendelijke groet,

Correct Direct B.V.
A. van der Kaaij
Vreemd, de ene Mediamarkt zegt dus dat de M serie niet meer komt binnen redelijke termijn. En nu volgens meneer van der Kaaij toch weer wel. Hoe zou het dan zitten met de zogenoemde N serie ?

[ Voor 31% gewijzigd door aex351 op 16-07-2006 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat wat in de manual te lezen van de Samsung reeks en zag dat de HDMI uitgang niet gebruikt mag/kan worden om naar een PC te verbinden.
"Do not attempt to connect the HDMI/DVI connector to a PC or Laptop Graphics Card. (This will result in a blank screen being displayed)"
What's up with that?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 180464 op 16-07-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Goeie middag,

Op kieskeurig.nl staat bij de review van de LE32R72 dat het beeld zou flikkeren bij, en ik citeer "licht donker beelden"... (Toni34 14-06-2006)

Is dit iemand al opgevallen?

[ Voor 5% gewijzigd door vleppyniles op 16-07-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 00:24
Anoniem: 180464 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 15:55:
Ik zat wat in de manual te lezen van de Samsung reeks en zag dat de HDMI uitgang niet gebruikt mag/kan worden om naar een PC te verbinden.

[...]

What's up with that?
Gelukkig dat je me daar even op wijst! Ik ben namelijk van plan om binnenkort een Samsung tvtje aan te schaffen, en ook bij het type waar ik naar op zoek ben staat dit in de handleiding!

Iemand die er meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87709

vleppyniles schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:56:
Goeie middag,

Op kieskeurig.nl staat bij de review van de LE32R72 dat het beeld zou flikkeren bij, en ik citeer "licht donker beelden"... (Toni34 14-06-2006)

Is dit iemand al opgevallen?
Ja, paar dagen geleden een LE37R72 gekocht en 't viel mij ook gelijk op.
Dynamic dimming noemen ze dat, gelukkig is dit uit te zetten in het service menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 06:36
Passenger schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:53:
[...]

Gelukkig dat je me daar even op wijst! Ik ben namelijk van plan om binnenkort een Samsung tvtje aan te schaffen, en ook bij het type waar ik naar op zoek ben staat dit in de handleiding!

Iemand die er meer van weet?
ik heb mijn pc gewoon via hdmi kabeltje aangesloten hoor :) Mooi beeldje! Alleen jammer dat ie niet 1280x720 pakt :( Ik moet downscalen naar 1200x670 (ongeveer). Maar het kan dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleppyniles
Van een Media Markt medewerker hoorde ik dat de LE32R71/72 nog wel eens last heeft van kleine beeldverstoringen. Bij snelle beelden zou je kleine verticale of horizontale lijntjes zien alsof het beeld niet helemaal lekker mee kan komen en je dus een beetje tearing ziet. In het vorige deel heb ik slechts over een enkel geval gelezen, totaal iets van drie.

Hebben meer mensen met de R71/R72 hier last van of let niemand erop en is het daarom nog niet opgevallen bij iedereen? (Kan ook natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robvanpraat schreef op zondag 16 juli 2006 @ 19:27:
[...]

ik heb mijn pc gewoon via hdmi kabeltje aangesloten hoor :) Mooi beeldje! Alleen jammer dat ie niet 1280x720 pakt :( Ik moet downscalen naar 1200x670 (ongeveer). Maar het kan dus wel :)
Is dit: http://www.pixmania.be/be...-kabel-mannetje-hdmi.html
de correcte kabel daar voor?

Kan HDMI overigens gerust 5m aan? (spijtig genoeg staat pc op 3,5m, anders zou het me wat goedkoper geweest zijn :) )

edit: Ik heb ook nog een audio kabel nodig zeker?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 180464 op 16-07-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 00:24
Anoniem: 180464 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 19:57:
[...]

uiteraard, er gaat geen audio over dvi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
Wie kan mij aan deze gegevens helpen van een Samsung LE40R71 ?

service menu

2. Option Table

Alle waardes

4. SVPX

Waarde van de COMB filer

7. YC Delay

Waarde van de RD PAL B/C

8. Adjust

Waarde van de Video Mute

10. W/B Movie

Waarde van WB Movie

13. Spread Spectrum

alle waardes

ik zou degene erg dankbaar zijn en natuurlijk graag willen helpen waar ik kan ! _/-\o_

voor de gene die melde tearing etc en lijnen bij snel beeld ik heb nergens last van echt helemaal niet.

@aex351

je hebt het me wel verteld maar uuhm hoe verklaar je die link dan van samsung dat er wel een comb filter in zit en progressive scan etc :X

[ Voor 14% gewijzigd door AiKoiN op 16-07-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleppyniles
Anoniem: 180464 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 19:57:
[...]

Is dit: http://www.pixmania.be/be...-kabel-mannetje-hdmi.html
de correcte kabel daar voor?

Kan HDMI overigens gerust 5m aan? (spijtig genoeg staat pc op 3,5m, anders zou het me wat goedkoper geweest zijn :) )

Pixmania is vrij prijzig. Hier kan je goedkope kabels kopen. Waarschijnlijk van mindere kwaliteit maar in hoeverre merk je dat bij een digitaal signaal, daar heb ik eigenlijk geen notie van.

Wat is eigenlijk de "viewable size" van de LE32R7*? Het is toch niet zo dat ze op dezelfde manier meten als dat ze doen bij conventionele tv's? (32" = 76cm daadwerkelijk schermoppervlak)

[ Voor 24% gewijzigd door vleppyniles op 16-07-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonioRoffo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2022
Krijg net bevestiging van DHL dat mijn LE40M71 vandaag toekomt... :9 :P

Ben eens curieus...

Eerste analoge tunertesten zal ik spoedig posten - pas na herindeling van mijn woonkamer kan ik over HDMI/VGA gaan rapporteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 20:26
TonioRoffo schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:22:

Ben eens curieus...

Eerste analoge tunertesten zal ik spoedig posten - pas na herindeling van mijn woonkamer kan ik over HDMI/VGA gaan rapporteren!
omfg! _/-\o_
Maak please foto's van je scherm!! ik ben echt benieuwd. Want het wordt nu of de Samsung 40M71B of de Philips 37PF9631! Almost same specs...

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonioRoffo
Weet iemand trouwens of Samsung "smartlink" (heet bij elk merk anders) ondersteunt?

heb nu die functie tss mijn pioneer HDD & sony TV - pas ik ergens een zenderinstelling aan, wordt die netjes gekopieerd naar het andere toestel.

Verder kan ik onmiddellijk de video laten opnemen van het kanaal waarop de Tv staat ingesteld.

Deze communicatie loopt over een pin van de scart verbinding - hopelijk heeft de Samsung dit ook, superhandig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181294

TonioRoffo schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:03:
Weet iemand trouwens of Samsung "smartlink" (heet bij elk merk anders) ondersteunt?
In de gebruiksaanwijzing van mijn Samsung LE 26R72 wordt er met geen woord over gerept, dus denk niet dat het erop zit. Op m'n JVC LT32S60B zit het wél (Q-Link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127768

@bassio

Ik weet niet of het nog relevant is.. (ben tijdje weggeweest voor het werk). Ik heb idd de Samsung en de JVC vergeleken met elkaar. Ondertussen heb ik wel een JVC 32X70B gekregen, omdat de HDMI van de 32S60B meer dan brak was. :|

Nu ff to the point. Ik vond het beeld van de JVC stukken beter via component dan de Samsung. Ik weet niet of je al gekozen hebt, maar mijn voorkeur gaat uit naar JVC. Echter, deze zijn meestal ook wat prijziger dan de Samsungs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

..... omdat de HDMI van de 32S60B meer dan brak was. :|
Wat bedoel je hiermee???
Ik heb zelf m'n Samsung LE26R72 via HDMI gekoppeld aan een Samsung DVD-HD860 dvd-speler en dat geeft een perfect beeld. Had dus het plan opgevat om, in de toekomst, m'n JVC LT-32S60 ook aan een dvd-speler met HDMI aansluiting te koppelen. Maar als ik jou nu hoor, kan ik dat beter niet doen. Werkt het niet, of ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleppyniles
Wat voor DVI-HDMI kabel moet je hebben als je de R72 aan wilt sluiten op je pc?

DVI-i of DVI-D

Mijn Radeon 9700 Pro heeft een DVI-I aansluiting maar de kabels die ik zie zijn allemaal HDMI-->DVI-D.

Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/media/HDMI_-_DVI.jpg

Maakt dit wat uit?

[ Voor 24% gewijzigd door vleppyniles op 17-07-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
TonioRoffo schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:22:

Ben eens curieus...

Wie had die dan op voorraad?
Ben zelf ook opzoek naar een 40m71b. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176039

Welke tv kan ik beter kopen de le26m51b of le26r71/72b?

Want zie dat de m51 ouder is als de r71/r72, maakt dat qua beeld uit of niet?
En de m51 is duurder of is in dit geval duurder niet altijd beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
zitten wat meer functies op de M,

je kan het best evenkijken op de website van samsung duitsland.

@rest

iemand al gegevens gevonden van le40r71b service menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vleppyniles schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:01:
Wat voor DVI-HDMI kabel moet je hebben als je de R72 aan wilt sluiten op je pc?

DVI-i of DVI-D

Mijn Radeon 9700 Pro heeft een DVI-I aansluiting maar de kabels die ik zie zijn allemaal HDMI-->DVI-D.

[afbeelding]

Maakt dit wat uit?
Ben vrij zeker dat dit geen probleem is.
DVI-I kan gebruikt worden voor zowel DVI-D (digitaal) als DVI-A (analoog).

meer uitleg: http://en.wikipedia.org/wiki/DVI-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177555

Anoniem: 176039 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:00:
Welke tv kan ik beter kopen de le26m51b of le26r71/72b?

Want zie dat de m51 ouder is als de r71/r72, maakt dat qua beeld uit of niet?
En de m51 is duurder of is in dit geval duurder niet altijd beter?
Een verkoper bij Mediamarkt Den Haag raadde mij de M51 aan. Hij had zelfs 100 extra M51 tv's besteld. Was een eerlijke gozer, vertelde netjes wat plus en minpunten van andere merken waren. Maar wat zijn nou de verschillen: Hij vond het verschil in beeldkwaliteit met de R71 niet noemenswaardig. Verder heeft de M51 beter geluid dan de R71 en vond hij het design iets mooier. En wat al gezegd is, er zitten meer opties op. Wat ik ff snel kan vinden is dat je bijv. verschillende Color-, Picture- en Sound-modussen hebt. De R71 heeft alleen als pluspunt dat je de TV op zijn voetje iets naar links of rechts kan draaien, dat heeft de M51 niet. Maar goed je kan een tv ook gewoon inclusief het voetje meedraaien, geen probleem toch.

Toch twijfel ik net als jij, omdat de M51 toch 3 kwart jaar ouder is. Je zou zeggen dat de R71 dan in beeld verbeterd is. Als iemand hier nog meer informatie over heeft? Graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 15:59
Ik moet er ook aan geloven, samsung heeft echt mooie strakke lcd's.

Nu wil ik een scherm van rond de 1000 a 1200 euro kopen, het wordt dus 32inch.

Kan je alle schermen van Samsung ophangen aan de muur?
Verder is het moeilijk kiezen omdat er wel 5/6 types zijn van 32inch, wie kan mij helpen? Ik wil gewoon een mooie zwarten van 32inch die ik kan ophangen en HD-Ready is.

Ik zelf dacht aan de:

SAMSUNG LE32R72B (82 cm) zwart/zilver Rond de 1100 Euro
SAMSUNG LE32M61B (81 cm) Rond de 1300 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127768

Anoniem: 181294 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:14:
[...]

Wat bedoel je hiermee???
Ik heb zelf m'n Samsung LE26R72 via HDMI gekoppeld aan een Samsung DVD-HD860 dvd-speler en dat geeft een perfect beeld. Had dus het plan opgevat om, in de toekomst, m'n JVC LT-32S60 ook aan een dvd-speler met HDMI aansluiting te koppelen. Maar als ik jou nu hoor, kan ik dat beter niet doen. Werkt het niet, of ????
Heej,

Ik had mijn LT-32S60B via een HDMI kabel aangesloten op zowel een 6600GT als een 7900GT. Beide gaven slecht beeld. Na een telefoongesprek met JVC bleek dat de HDMI poort van de betreffende tv niet goed is (was volgens JVC geen standaard voor HDMI nog). Apparaten van hetzelfde merk zouden wel goed met elkaar werken, maar zodra je verschillende merken met elkaar gaat combineren wordt het een bende. Het beeld is niet vloeiend en kleurovergangen gaan gepaard met randen en golven. Ik heb nu een 32X70B gekregen, die wel goed beeld geeft. Natuurlijk heeft dit alles ook gewoon de commerciële reden dat ze hun eigen producten willen verkopen en zo dus zaken op elkaar afstemmen en andere merken zo buiten hun eigen stukje willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-05 14:31
@robvanpraat: Ik heb mijn le40r71b nu reeds 1,5 maand en heb nog steeds niet in het service menu gekeken om de eenvoudige reden, dat het beeld top standaard al top is.
Wel heb ik voor elke ingang apart de kleuren ingesteld, daar die afweken van wat ik wenste.
Hierna is het gewoon genieten !
Mocht jij na instellingen in het service menu een merkbaar verschil krijgen, denk ik dat Samsung zijn werk niet goed heeft uitgevoerd. Maar hopelijk kan je die instellingen dan wel met ons delen ;)

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176039

Anoniem: 177555 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 00:58:
[...]

Een verkoper bij Mediamarkt Den Haag raadde mij de M51 aan. Hij had zelfs 100 extra M51 tv's besteld. Was een eerlijke gozer, vertelde netjes wat plus en minpunten van andere merken waren. Maar wat zijn nou de verschillen: Hij vond het verschil in beeldkwaliteit met de R71 niet noemenswaardig. Verder heeft de M51 beter geluid dan de R71 en vond hij het design iets mooier. En wat al gezegd is, er zitten meer opties op. Wat ik ff snel kan vinden is dat je bijv. verschillende Color-, Picture- en Sound-modussen hebt. De R71 heeft alleen als pluspunt dat je de TV op zijn voetje iets naar links of rechts kan draaien, dat heeft de M51 niet. Maar goed je kan een tv ook gewoon inclusief het voetje meedraaien, geen probleem toch.

Toch twijfel ik net als jij, omdat de M51 toch 3 kwart jaar ouder is. Je zou zeggen dat de R71 dan in beeld verbeterd is. Als iemand hier nog meer informatie over heeft? Graag.
Op de site van samsung duitsland staat bij de M51, '66 cm, TFT-LCD mit PVA-Technologie'. En bij de R71, '66 cm, TFT-LCD mit Super-PVA-Technologie'.

Jah dan zou je toch denken dat het beeld van de R71 beter is. Hoop het eigenlijk niet, want vind de M51 wel een stuk mooier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Laatst online: 01:01

Hoicks

Techno!

Ik ben ook van plan om de LE26R71B te kopen. Maar wat is nu precies het probleem om de HTPC via DVI naar HDMI te verbinden? Dat mag volgens de handleiding niet?

En Hoe is het beeld als ik de PC verbind via D-SUB?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 20:52

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hoicks schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:05:
Ik ben ook van plan om de LE26R71B te kopen. Maar wat is nu precies het probleem om de HTPC via DVI naar HDMI te verbinden? Dat mag volgens de handleiding niet?

En Hoe is het beeld als ik de PC verbind via D-SUB?
Volgens mij is dat, op "wat is het verschil tussen de R71 en R72?" na, de meest gestelde vraag. Is al erg vaak voorbij gekomen. Misschien iets voor in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Laatst online: 23-05 21:57
heeft er iemand als een getest met de 1080i mode,
ik draai alles op 720p maar wil nu toch eens verschil zien met 1080 hoor :-)

wat is de exacte resolutie dan voor mooi vullend beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

DyStiC schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:08:
[...]

Volgens mij is dat, op "wat is het verschil tussen de R71 en R72?" na, de meest gestelde vraag. Is al erg vaak voorbij gekomen. Misschien iets voor in de TS?
Dat het verschil in de buitenkant zit dat wist ik al. Maar waarom schrijft Samsung dat je geen PC via DVI kan aansluiten?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonioRoffo
Jeej, hij ligt nu momenteel bij mij op't werk... LE40M71B, kan het nog nie geloven da'k 'm al heb, na al die berichten over uitstel van levering...

Ik heb deze via een computergroothandel gekocht, meer kan ik er niet van zeggen.

Straks de doos in de auto (proberen!) pleuren en dan vanavond feestje! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
TonioRoffo schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:32:
Jeej, hij ligt nu momenteel bij mij op't werk... LE40M71B, kan het nog nie geloven da'k 'm al heb, na al die berichten over uitstel van levering...

Ik heb deze via een computergroothandel gekocht, meer kan ik er niet van zeggen.

Super hoor, vergeet niet wat fotos ervan te schieten. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zijn er mensen die hun lcd ook gebruiken om films op te kijken? Dat wil ik namelijk, ik heb een 7950. Welke tv raden jullie aan? Een dvi aansluiting op de tv is toch genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ja vergeet idd niet wat foto's te maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09

Ben toch heel benieuwd welke groothandel je bedoelt. :P
Omdat geen enkele andere zaak hem op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:54
Vandaag komt er een servicemonteur van Samsung langs. De vlekken (roze uitgevallen gezichten, enz.) blijken een bekend probleem te zijn. Schijnt op te lossen te zijn met een software-update.
Ben benieuwd. Moet wel zeggen dat ze vlot zijn met de monteur. Belde gistermiddag rond 1 uur, werd om 3 uur terug gebeld om een afspraak te maken en vandaag tussen 9 en 11 is hij er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hebben mensen hier hun pc op hun tv aangesloten om films aan te sluiten, zo ja wat is de ervaring? Perfect beeld? En welke serie hebben jullie dan? Wat is de resolutie?

Verder heb ik 2 x dvi dat moet toch geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-05 14:31
@bitchcrew: Ja ik speel vanaf mijn xbox 360 op 1080i, dat is scherper naar mijn mening dan 720p en ik merk weinig van het ghosting verhaal ...

@versteegrob: Ja mijn ervaring is zeer goed (le40r71b), ik draai allerhande films ook hd films via de maximale resolutie 1380x 768, bij de rest geeft hij out of limit aan. Het is zeer scherp en ziet er top uit via de vga input. Wel de eerste keer even de kleurtjes bij regelen.
Als ik binnenkort mediacenter ga proberen, dan wil ik testen hoe de mediaextender van de xbox 360 werkt als ik de films over de netwerk kabel ga streamen vanaf de pc.
Heeft iemand anders hier al ervaring mee ? kwalitatief ?.
Daar ik dan verwacht dat het beeld nog scherper zou kunnen worden als de film via het normale formaat naar de xbox gestuurd wordt en deze hem upscaled naar 1080i of 720p.

[ Voor 63% gewijzigd door Luxurydiver op 19-07-2006 08:29 ]

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37

TTLCrazy

Listen to Frankie

Niek_ schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 07:09:
Vandaag komt er een servicemonteur van Samsung langs. De vlekken (roze uitgevallen gezichten, enz.) blijken een bekend probleem te zijn. Schijnt op te lossen te zijn met een software-update.
Ben benieuwd. Moet wel zeggen dat ze vlot zijn met de monteur. Belde gistermiddag rond 1 uur, werd om 3 uur terug gebeld om een afspraak te maken en vandaag tussen 9 en 11 is hij er.
Ok, laat weten of dit helpt graag. Dan hang ik ook gelijk aan de telefoon om ze even langs te laten komen. Ik heb dit verschijnsel nu een heel eind weg kunnen halen via de instellingen, maar via een software update is wel beter natuurlijk.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Dank u voor uw email met betrekking tot de LE32M71B.

De 40 inch versie van de M71 zou al beginjuni beschikbaar moeten zijn. Dit lijkt enigszins vertraagd.
Van de 32en 46 inch versies is alleen bekend gemaakt dat deze later dit jaar zullen volgen. Nog geen definitieve datum.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics

Krijg ik net binnen van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Damn... mijn max budget is zo rond de 750 euro... wou dat die LE26R72B nog iets verder in prijs daalden zodat ik m bij de MM of BCC kan scoren......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoicks schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:56:
Damn... mijn max budget is zo rond de 750 euro... wou dat die LE26R72B nog iets verder in prijs daalden zodat ik m bij de MM of BCC kan scoren......
Koop 'm dan via een internetwinkel. Heb zelf ook de Samsung LE26R72B via een internetwinkel in Almere besteld (Bobshop) evenals m'n andere LCD-scherm. Samsung is één van de weinige winkels die voor de service-verlening GEEN onderscheid maakt of het apparaat via een winkel of via een internetwinkel is aangeschaft. In alle gevallen staan ze vaak binnen 24 uur bij je voor de deur.
Daarbij komt ook nog eens: wat voor service kan je van de MediaMarkt verwachten?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 181294 op 19-07-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hoicks schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:56:
Ik heb verleden week bij Saturn (Rotterdam-Zuidplein) de LE32R41 (ietwat ouder model, maar 82cm en PERFECT beeld) gekocht, voor 979...boven je budget, maar wel een tikje groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:54
TTLCrazy schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:02:
[...]

Ok, laat weten of dit helpt graag. Dan hang ik ook gelijk aan de telefoon om ze even langs te laten komen. Ik heb dit verschijnsel nu een heel eind weg kunnen halen via de instellingen, maar via een software update is wel beter natuurlijk.
En het beeld ziet er weer top uit! Bel even met: 026-3233162 Scheelt je een 0900-nummer. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 20:26

En? Hoe is de tv? Komen er nog pics? :P

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Anoniem: 181294 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:12:
[...]

Koop 'm dan via een internetwinkel. Heb zelf ook de Samsung LE26R72B via een internetwinkel in Almere besteld (Bobshop) evenals m'n andere LCD-scherm. Samsung is één van de weinige winkels die voor de service-verlening GEEN onderscheid maakt of het apparaat via een winkel of via een internetwinkel is aangeschaft. In alle gevallen staan ze vaak binnen 24 uur bij je voor de deur.
Daarbij komt ook nog eens: wat voor service kan je van de MediaMarkt verwachten?
Voordeel van de Media markt is dat je binnen 2 weken kan ruilen zonder opgave van redenen.l Ik ben als de dood voor dode of hotpixels bij een tv van 750 euro (en ja ik weet dat ik niet meer mag omrekenen maar dan had ik nooit verwacht dat ik zoveel voor een TV zou durven uittrekken..... :X)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.