Kijk eens goed naar die specs joh... 25,7 miljard kleuren... dat is bijna 34-bits bereik!!
LCD-TV's van nu gaan niet verder dan 16,7 miljoen kleuren oftewel 24-bits kleurbereik...
Ook schat ik dat die 10000:1 dynamische contrast overeenkomt met een werkelijk contrast tussen de 2500:1 en 5000:1 (en ik neig te zeggen dat 5000:1 de werkelijke contrastratio is).
Dit omdat er staat dat deze TV gebruik maakt van een LED-Backlight, deze LCD-TV technieken werden ons al jaren geleden beloofd; vanwege het hogere kleurbereik, de hogere contrastratio en de langere levensduur van het paneel en de backlight.
Nu heeft elke eerste versie natuurlijk zijn kinderziektes.
Ik zal dan ook met smart afwachten op het gereviseerde model met misschien
[Droom-modus]1920x1080 resolutie, een beeldchip die 1080p50 of 1080p60 kan verwerken, 3x HDMI en een CI-slot voor de geintegreerde DVB-T tuner zodat we eindelijk af zijn van al die overbodige kastjes.
[Droom-modus]
Eigenlijk is het toch wel van de gekken dat ik hier droom-modus moet zetten aangezien er in de VS al 6 populaire modellen zijn (waaronder 1 van samsung) die al deze specs bezetten (1080p60 input, CI-slot en 1920x1080 resolutie).
Met Vriendelijke Groeten,
KingofMasters