ga naar menu> instrum.>Best.beh. en zoek heb op in je geheugenkaart dan optie> installeren.
Succes
Succes
Hi,gram501 schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:49:
ga naar menu> instrum.>Best.beh. en zoek heb op in je geheugenkaart dan optie> installeren.
Succes
Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+
Verwijderd
Nope..dat is niet mogelijk.Possible schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:04:
Weet iemand mischien nog antwoord op mijn vorige vraag ? Als ik namelijk zo nadenk.. dan moet mijn telefoon wel upgrade able zijn naar Symbian S60 3rd edition of niet ? (ook al is het een samsung)
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 17:39 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 40% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 24-04-2007 15:55 ]
Verwijderd
Is kopen al in je opgekomen?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:33:hoe kan ik dees volledig krijgen??
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Bears and Bulls
Hoi!
3gp en MPEG4 als codec AMR narrow band.. file van 276 mb wordt nu 156 mb.. op een lage reso van 320*240 aspect 4:3 12.5 frames/sec bitrate 912urnie538 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:28:
Welke instellingen gebruik je nu?
Bears and Bulls
je hebt ook een behoorlijk hoge bitrate ingesteld.mindcre8r schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:31:
[...]
3gp en MPEG4 als codec AMR narrow band.. file van 276 mb wordt nu 156 mb.. op een lage reso van 320*240 aspect 4:3 12.5 frames/sec bitrate 912
zal t doen.. weet je zo hoe groot jou files waren?dcell schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:59:
[...]
je hebt ook een behoorlijk hoge bitrate ingesteld.
probeer eens de H.264 codec in een mp4 container. Wel baseline 1.2 gebruik ( als ik me niet vergis )
15 frames per seconden pakken en bitrate 320 kb/s zal wel voldoende moeten zijn. Audio mag je zelf bepalen. 96 kb/s zou genoeg moeten zijn. Ik heb het ook ongeveer zo. Ik zit nu op me werk dus kan me instellingen niet checken ...
Bears and Bulls
25 min zou iets van 80-100 mb moeten opleveren als ik me niet vergismindcre8r schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:14:
[...]
zal t doen.. weet je zo hoe groot jou files waren?
[ Voor 32% gewijzigd door mindcre8r op 25-04-2007 16:54 ]
Bears and Bulls
[ Voor 6% gewijzigd door GeneralLee op 28-04-2007 14:45 ]
De website is www.scummvm.orgGeneralLee schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:55:
@ Darkwolf;
(off-topic maar kweet niet waar ik t anders moet vragen...)
Je verhaal over die classics als Sam & Max staat me wel aan; ik weet dat 't abandonware is dus kan je me vertellen hoe ik eraan kan komen? Had m vroeger ook en zou m graag weer willen spelen.
![]()
Ja, en dan dus op m'n N95 he!
Thanx!!
[ Voor 27% gewijzigd door GeneralLee op 02-05-2007 20:33 ]
Het zal vast niet meteen werken... Het zou mij verbazen in elk geval!GeneralLee schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:28:
@ Darkwolf;
Duidelijk! Had al ff wat andere bronnen geraadpleegd en heb nu de full series van alle klassiekers weer tot m'n beschikking!![]()
Ff afwachten of het ook draait op de N95 en ik ben d'r nog niet helemaal uit hoe ik het moet gebruiken; Of ik nu Scummvm moet installeren op m'n Symbian-telefoon en ze daarná pas kan spelen of dat de oude DOS progs gewoon draaien op een Symbiantoestel...?
Yup!GeneralLee schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:54:
Nou, als je de posts ziet van Darkwolf dan lees je dat het iig werkte op een N91 en dat het zélfs als een speer werkt op de N95.
Ho wacht!Scummvm is een emulator voor oude DOS geschreven software en de systeemeisen van toen (zo'n 15 jaargeleden), daar voldoet de huidige GSM ruimschoots aan. Wat dat betreft zou het dus geen probleem moeten zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 03-05-2007 09:44 ]
[ Voor 14% gewijzigd door GeneralLee op 03-05-2007 10:13 ]
Geheel correct.GeneralLee schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:12:
Maar het enige wat nog opgelost moet worden is dus dat het op de N95 maar op 1/4 van het scherm draait begrijp ik...?
Verwijderd
JawelOscar Mopperkont schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:15:
Is er ook een programmatje te krijgen dat ik mijn computer via bluetooth kan bedienen?
Vmu
vertel...
[ Voor 53% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 07-05-2007 23:26 ]
[ Voor 204% gewijzigd door EnsconcE op 07-05-2007 23:23 ]
Zie mijn posts achterin het n73-topic.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:15:
Is er ook een programmatje te krijgen dat ik mijn computer via bluetooth kan bedienen?
RDM+: Remote Desktop, Standard version.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:15:
Hier de officiele website.RDM+™ Remote Desktop for Mobiles allows you to access remotely your desktop or laptop computer from Java powered phone. You can send and receive emails, surf web, edit documents in word processor, copy, cut, paste files or folders and do hundreds other things that you typically do sitting in front of your home or office computer. Interface is user-friendly and navigation is simple.
You can try RDM+ for 7 days absolutely free. Key Benefits:
Simple navigation. Mobile phone keyboard and trackwheel can be used instead of computer keyboard and mouse. User-friendly interface. Same interface as on your computer desktop. Quick commands. Quick commands for starting/stopping system services and processes, viewing the list of desktop windows, checking system performance, displaying system information and rebooting or shutting down your computer.
[ Voor 20% gewijzigd door EWK op 07-05-2007 23:53 ]
Hoi!
Top! Laat het ff weten natuurlijk... Ik zag dat Duke Nukem 3D ook gelukt was op een N73 maar ook deze startte op in niét de volledige scherm-modus. Pas na het wijzigen van een scherminstelling was ie full-screen of zelfs wide-screen te spelen
Duke Nukem 3D kan ik zo instellen dat ik zowel portrait als landscape kan komen en ben er ook al achter hoe je de keys moet mappen in de config.cfg file.GeneralLee schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:51:
Top! Laat het ff weten natuurlijk... Ik zag dat Duke Nukem 3D ook gelukt was op een N73 maar ook deze startte op in niét de volledige scherm-modus. Pas na het wijzigen van een scherminstelling was ie full-screen of zelfs wide-screen te spelen
[ Voor 9% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 09-05-2007 08:37 ]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om dit werkend te krijgen? (ik bedoel Duke3D)Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:04:
Duke Nukem 3D heb ik werkend gekregen.
Ik kan de geinteresseerde helpen naar de gratis download en verdere instructies indien gewenst.
De oplossing van het ScummVM probleem op de N95 is nabij!
Op het forum van ScummVM heeft een N95 gebruiker dit probleem ook gepost en even later erachter aan gepost dat hij het opgelost heeft en hulp verder niet meer noodzakelijk is.
...Alleen dan wel jammer dat hij zo blij als hij is verders niet de oplossing heeft gepost voor de rest van de mensen die het nog niet hebben opgelost...
Ik heb zowel in zijn topic als via PB gevraagd om alsnog de oplossing te delen met ons.
Wel zo sociaal.
Thanks, werkt goed!Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:08:
Misschien een idee voor de verwoede msn -ers ??
http://www.nimbuzz.com/
Duke Nukem 3D, jeugdsentiment!Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:04:
Duke Nukem 3D heb ik werkend gekregen.
Ik kan de geinteresseerde helpen naar de gratis download en verdere instructies indien gewenst.
Enige vervelende vind ik dat je niet "in" het scherm kan typen, je krijgt een nieuw inputschermpje. Dit vind ik bij Agile/Live Messenger beter geregeld, jammer dat ze het hier allebei niet meer doen.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:08:
Misschien een idee voor de verwoede msn -ers ??
http://www.nimbuzz.com/
Hier staat alles wat je moet weten.A_A_R schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:05:
[...]
Duke Nukem 3D, jeugdsentiment!Dus als je me de link kan geven, gaarne...
ja het gaat niet lekkerMaite schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:19:
Weet je zeker dat jou N70 dat niet kan? Kon mijn 6680 namelijk al
[ Voor 4% gewijzigd door wd200 op 15-05-2007 18:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nu nog je tekst opdelen in zinnen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:23:
na veel zoeken en de zoek functie gebruikt te hebben heb ik nog geen antwoord op hoe ik filmpjes op div site's kan bekijken weet iemand hoe ik min telefoon instel en wat voor progamma ik hier voor nodig heb ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik hoop nu in het goede topic te zitten
[ Voor 6% gewijzigd door bagagedrager op 16-05-2007 02:31 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 09:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het feest met die Live Messender is voorbij of je moet in China wonen...Damocles.NL schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:26:
Nee, waarom is dat Live messenger na een bepaalde tijd alleen maar voor mensen uit China? Echt onzinnige troep. Zit erover te denken om Agile Messenger gewoon aan te gaan schaffen aangezien er gewoon geen goede alternatieven zijn.
Ook maar dat ik dat weet!
Verwijderd
Verwijderd
Ja leuk hé dat programma,vbmot schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:38:
IM+ gebruik ik ook al een tijdje, prima software en sinds de laatste versie ook lekker stabiel.
[ Voor 108% gewijzigd door Will_M op 21-05-2007 14:23 . Reden: Linkje aangepast/toegevoegd. ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
TurboMSN werkt idd perfect, heb een goede versie met crack draaien nu en gaat prima! Ziet er mooi uit (net als de 'echte' msn) en is mooi stabiel.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:52:
Daarom heb ik ook nog Turbo MSN er op staan bij deze kan ik wel bestanden ontvangen en verzenden!
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
[ Voor 8% gewijzigd door Nokian95dude op 27-05-2007 18:06 ]
Those you can't see are more present than you'll imagine
Verwijderd
Those you can't see are more present than you'll imagine
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 22:01 ]
Dan heb je een probleem.Nokian95dude schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:33:
Inmiddels heb ik Duke 3D an de prata alleen als ik in het menu zit lukt het me niet om de verschillende opties te kiezen. Geen enkele toetsaanslag werkt. Alleen 0 ingedrukt houden en dan 1 drukken werkt, dan vlieg je eruit.
Nee eigenlijk niet.Maar wat moet er nog gebeuren voor dit ook werkt?
Maak een map aan genaamd WADS en zet daar je WAD files in.Voorts zegt Doom nog steeds wad file not found. Ook hier zoek ik nog steeds de oplossing voor en aangezien Doom ook op de nokia n95 werkt zo las ik hier toch moet de mijne het toch ook doen lijkt me?
[ Voor 9% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 30-05-2007 08:41 ]
Psiloc blijkt er mee bezig te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:00:
Ik ben opzoek naar een app waarmee ik mijn phone omtover naar een IR Remote, ik kan deze nog nergens vinden voor 3rd edition. Iemand misschien een tip?
Het geeft Psiloc total remote maar die werkt nog niet onder 3rd edition.
Laat het profiel van je telefoon automatisch wijzigen aan de hand van de Cell ID waar je je op dat moment bevind. Ook is het mogelijk om aan de hand van je kalender gegevens het profiel automatisch te laten veranderen. Verder is in te stellen wat de voorkeur geniet: Cell-id of agenda. (volgens mij is net zoiets als Celltrack, maar dat heb ik nooit gebruikt. Mijn eerste symbian telefoon is de huidige N73)
Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB
Uit de ts verwijdert aangezien er geen links meer zijn op de Nokia site.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:33:
Nokia Theme Creator link doet het nog steeds niet.
[ Voor 65% gewijzigd door EWK op 02-06-2007 22:56 ]
Hoi!
Verwijderd
Ja ik heb ze aangeschafd en nog meer natuurlijk, welliswaar voor mijn N80IE...sl1200 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:12:
Kennen jullie een goede symbian games site met een actuele top10?
De wat bekendere die ik tegenkwam via google of deze topic (zoals bijv. handango) zijn wel aardig, maar niet compleet en uitgebreid zoals je die tegenkomt voor PC/Xbox/PS3/etc. spellen.
Als ik mijn zoektocht naar leuke games voor mijn nieuwe Nokia N95 moet samenvatten, ga ik voor deze titels:
- K-Rally voor S60 3rd
- Skyforce
- ChessGenius v3.00 (=echter 2D, Advanced Karpov 3D chess ziet er wat leuker uit, maar gameplay?)
- TetrisMania
Heeft iemand van jullie 1 v deze titels al uitgeprobeerd, en zo ja, zijn ze hun geld waard?
Ik wil namelijk tot max. €50 ofzo uitgeven aan een paar verslavende titels voor die momenten dat ik me verveel (wachten op de bus of op vakantie, je kent het wel)
Kan niemand die hem heeft hem ergens posten? Neem aan dat dat niet erg is...DaannO schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:37:
[...]
Uit de ts verwijdert aangezien er geen links meer zijn op de Nokia site.
Verwijderd
Er is zit alleen in de nieuwste SDK (System Debelopper Kit) een emulator voor symbian s60 v3.m.theloosen schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:02:
Bestaat er een Symbian S60 3rd Edition emulator voor op de PC. Zodat ik Symbian S60 3rd Edition op de pc kan draaien in Windows?
Leuke idee om de tomtom.sis op deze emulator op de laptop te kunnen laten draaien.
Verwijderd
Ja inderdaad zijn dit meestal gewoon de (standaard) firmware updates, zoals we die al kennen.WoutF schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:27:
Ik lees in de TS dat Symbian ook te updaten valt (via Nokia site), maar zijn dat niet gewoon firmware updates? Ik lees op Wiki namelijk dat Symbian 9.3 minder ram en stroomt verbruikt, en apps sneller start. Zou die bijv ook als een update uitkomen voor de N95?
Master_A
Ja dat kan. Het prog heet poi-edit die dat allemaal automatisch doet. In het TomTom topic kan je meer info daar over vinden.Amiet01 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:08:
Kun je eigenlijk zelf flitspalen (via flitspaal.nl) toevoegen aan de Route66 voor de Symbian 60v3?
Hmm ik heb dit net even geprobeerd maar dat werkt over WAP 2.0Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:53:
Hier is een mooie oplossing voor het MSN- drama en nog wel van Windows zelf :
[...]
Ik ben blij dat ze het eerst goed testen voordat ze een update eruit gooien, of je nou 9.1 of 9.5 hebt is meer cijfergeil dan dat je het echt nodig hebt. Heb liever een telefoon die zeker afgaat als ik gebeld wordt.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:25:
[...]
Aan Symbian zou het niet liggen, de nieuwste Symbian is trouwens v9.5...
Zie hier:
http://www.symbian.com/sy...es/symbianosreleases.html
Maar Nokia is niet zo snel zoals helaas iedere Nokia gebruiker inmiddels wel weet!
Met gewone firmware updates al helemaal niet laat staan een update met een geheel nieuw besturingssysteem.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Weet je dat zeker? Zo ja dan ben ik wel benieuwd hoe dat werkt. Voor zover ik weet kan dat nl niet met de symbian versie van Route66DaannO schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:12:
[...]
Ja dat kan. Het prog heet poi-edit die dat allemaal automatisch doet. In het TomTom topic kan je meer info daar over vinden.
Verwijderd
Zo denk ik er ook over, maar was het maar waar dat ze het eerst goed testen!Ballebek schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:35:
[...]
Ik ben blij dat ze het eerst goed testen voordat ze een update eruit gooien, of je nou 9.1 of 9.5 hebt is meer cijfergeil dan dat je het echt nodig hebt. Heb liever een telefoon die zeker afgaat als ik gebeld wordt.
Verwijderd
Bij mijn weten ondersteund Route66 helemaal geen flitspalen!DaRace schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:51:
[...]
Weet je dat zeker? Zo ja dan ben ik wel benieuwd hoe dat werkt. Voor zover ik weet kan dat nl niet met de symbian versie van Route66
Ze testen natuurlijk wel goed maar het zijn een handjevol mensen die het testen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:55:
[...]
Natuurlijk testen ze, maar of dat goed genoeg is geweest, gezien de vele klachten?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Ja ok begrijp ik allemaal wel... maar dat handjevol mensen is natuurlijk gewoon een centen kwestie en Nokia is nou echt niet bepaald een armzalig bedrijfje, dus dat is géén excuus!Ballebek schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:59:
[...]
Ze testen natuurlijk wel goed maar het zijn een handjevol mensen die het testen.
En een hanger af en toe had je vroeger al ( lees: 10 jaar geleden ) met telefoons die kapten er soms ook gewoon opeens mee en van een desktop machine is het ook heel normaal geworden.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq