Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
ga naar menu> instrum.>Best.beh. en zoek heb op in je geheugenkaart dan optie> installeren.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:11
gram501 schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:49:
ga naar menu> instrum.>Best.beh. en zoek heb op in je geheugenkaart dan optie> installeren.
Succes
Hi,
Ik heb hetzelfde probleem. Vraag is Best.beheer hetzelfde alsToep.beheer? Op m'n E61 zie ik na menu>Instrum.> geen Best.beheer staan.
Alvast dank
Jos

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:32
Ik heb een Samsung D720 met Sybian S60 erop. Deze valt zeker niet te updaten of wel ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik Profimail op het "bureaublad" van mijn E70. Nu moet ik het iedere keer oproepen via "installatie". Erg omslachtig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 14:44
Ik wou een paar .rmvb filmpjes kijken op mijn nieuwe e65. Alleen het beeld doet het niet, dus ik dacht misschien licht het aan de resolutie. ik wou SUPER downloaden, alleen de link in de OP is een één of ander filmpje. Ligt het gebrek aan beeld aan de resolutie of is het iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:32
Weet iemand mischien nog antwoord op mijn vorige vraag ? Als ik namelijk zo nadenk.. dan moet mijn telefoon wel upgrade able zijn naar Symbian S60 3rd edition of niet ? (ook al is het een samsung)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:25
Possible schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:04:
Weet iemand mischien nog antwoord op mijn vorige vraag ? Als ik namelijk zo nadenk.. dan moet mijn telefoon wel upgrade able zijn naar Symbian S60 3rd edition of niet ? (ook al is het een samsung)
Nope..dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog de Nokia Symbian OS Theme Creator zoals in de startpost? Die Series 60 Theme Studio Carbide.ui 3.1 is mij veel te ingewikkeld en ik wil toch wel zelf een thema maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez staan wij hier dus niet toe.

[ Voor 98% gewijzigd door Eggy op 29-04-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Dat wordt hier niet gewaardeerd, ik zou je post maar snel weghalen als je geen OW wilt krijgen.
Warez + GoT = bad idea ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat wordt niet gewaardeerd? Ik doe toch niks fout :P
Ik wil gwn graag een antwoordje :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

hardleers, of niet...
Welk gedeelte van "mag niet" begrijp je niet?

edit: in de andere topic waar je post, stel je ook al een vraag waar je warez vraagt. |:(

[ Voor 40% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 24-04-2007 15:55 ]

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En sowieso, keylocker? trial?
Daar is ook gewoon een prima gratis versie van, staat zelfs op de Nokia site ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:18

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:33:hoe kan ik dees volledig krijgen??
Is kopen al in je opgekomen?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb een N80 en ben die supervideo encoder aan het proberen maar mn files worden echt schrikbarend groot...lees groter dan de source met een mindere reso en audio.

welke instelling is het beste voor een redelijke audio kwaliteit? ik bedoel ja ik kan de verschillende instellingen proberen maar dat duurt eeuwen!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Welke instellingen gebruik je nu?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

urnie538 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:28:
Welke instellingen gebruik je nu?
3gp en MPEG4 als codec AMR narrow band.. file van 276 mb wordt nu 156 mb.. op een lage reso van 320*240 aspect 4:3 12.5 frames/sec bitrate 912

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:53
mindcre8r schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:31:
[...]

3gp en MPEG4 als codec AMR narrow band.. file van 276 mb wordt nu 156 mb.. op een lage reso van 320*240 aspect 4:3 12.5 frames/sec bitrate 912
je hebt ook een behoorlijk hoge bitrate ingesteld.

probeer eens de H.264 codec in een mp4 container. Wel baseline 1.2 gebruik ( als ik me niet vergis )
15 frames per seconden pakken en bitrate 320 kb/s zal wel voldoende moeten zijn. Audio mag je zelf bepalen. 96 kb/s zou genoeg moeten zijn. Ik heb het ook ongeveer zo. Ik zit nu op me werk dus kan me instellingen niet checken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

dcell schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:59:
[...]

je hebt ook een behoorlijk hoge bitrate ingesteld.

probeer eens de H.264 codec in een mp4 container. Wel baseline 1.2 gebruik ( als ik me niet vergis )
15 frames per seconden pakken en bitrate 320 kb/s zal wel voldoende moeten zijn. Audio mag je zelf bepalen. 96 kb/s zou genoeg moeten zijn. Ik heb het ook ongeveer zo. Ik zit nu op me werk dus kan me instellingen niet checken ...
zal t doen.. weet je zo hoe groot jou files waren?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:53
mindcre8r schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:14:
[...]

zal t doen.. weet je zo hoe groot jou files waren?
25 min zou iets van 80-100 mb moeten opleveren als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik heb er nu 1 van 121 mb met jou settings... is iig al meer uurtjes ;)

heb a1 wel codec nodig voor de methode die je zojuist beschreef

[ Voor 32% gewijzigd door mindcre8r op 25-04-2007 16:54 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
  • Laatst online: 24-02-2023
@ Darkwolf;

(off-topic maar kweet niet waar ik t anders moet vragen...)

Je verhaal over die classics als Sam & Max staat me wel aan; ik weet dat 't abandonware is dus kan je me vertellen hoe ik eraan kan komen? Had m vroeger ook en zou m graag weer willen spelen.
:*)

Ja, en dan dus op m'n N95 he!

Thanx!!

[ Voor 6% gewijzigd door GeneralLee op 28-04-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Iemand een applicatie kunnen vinden waarmee je het scherm uit kan zetten en daar dan eventueel een knop aan kan mappen? Ben hier zelf al enige tijd naar op zoek zonder enig succes.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
GeneralLee schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:55:
@ Darkwolf;

(off-topic maar kweet niet waar ik t anders moet vragen...)

Je verhaal over die classics als Sam & Max staat me wel aan; ik weet dat 't abandonware is dus kan je me vertellen hoe ik eraan kan komen? Had m vroeger ook en zou m graag weer willen spelen.
:*)

Ja, en dan dus op m'n N95 he!

Thanx!!
De website is www.scummvm.org
Ik had nog een oude versie van de software staan en die deed het niet goed op de N95.
Er is een recentere versie nu en ik hoop dat deze wel werkt.
Deze ga ik spoedig eens checken.

Ik weet niet of Sam & Max abandonware is want ik heb gewoon de data bestanden van mijn eigen officieele CD gebruikt.
Wel weet ik dat er talloze sites zijn met grote abandonware collecties.
Even Googlen op "abandon ware" en het komt helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
@ Darkwolf;

Duidelijk! Had al ff wat andere bronnen geraadpleegd en heb nu de full series van alle klassiekers weer tot m'n beschikking! :+

Ff afwachten of het ook draait op de N95 en ik ben d'r nog niet helemaal uit hoe ik het moet gebruiken; Of ik nu Scummvm moet installeren op m'n Symbian-telefoon en ze daarná pas kan spelen of dat de oude DOS progs gewoon draaien op een Symbiantoestel...?

[edit]

8)7 Ah... laat maar |:( Had ff verder moeten kijken en dan had ik gezien dat er een speciale Symbian versie is... dusss... Neem aan dat Symbian S60 Version 3 de juiste is?? En kan het dan vanaf memorycard gespeeld worden of moet je de bestanden van de games in het GSM geheugen zetten?

[ Voor 27% gewijzigd door GeneralLee op 02-05-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
GeneralLee schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:28:
@ Darkwolf;

Duidelijk! Had al ff wat andere bronnen geraadpleegd en heb nu de full series van alle klassiekers weer tot m'n beschikking! :+

Ff afwachten of het ook draait op de N95 en ik ben d'r nog niet helemaal uit hoe ik het moet gebruiken; Of ik nu Scummvm moet installeren op m'n Symbian-telefoon en ze daarná pas kan spelen of dat de oude DOS progs gewoon draaien op een Symbiantoestel...?
Het zal vast niet meteen werken... Het zou mij verbazen in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
Nou, als je de posts ziet van Darkwolf dan lees je dat het iig werkte op een N91 en dat het zélfs als een speer werkt op de N95.

Scummvm is een emulator voor oude DOS geschreven software en de systeemeisen van toen (zo'n 15 jaargeleden), daar voldoet de huidige GSM ruimschoots aan. Wat dat betreft zou het dus geen probleem moeten zijn.

Vwb de ervaringen op de N95 zie het N95 forum... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
GeneralLee schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:54:
Nou, als je de posts ziet van Darkwolf dan lees je dat het iig werkte op een N91 en dat het zélfs als een speer werkt op de N95.
Yup!
Ik denk dat ik toch even Full Throttle ga proberen gewoon puur om te kijken hoe dit zal draaien.
Als je Sam & Max op die N95 tekeer ziet gaan valt je bek echt open.
Scummvm is een emulator voor oude DOS geschreven software en de systeemeisen van toen (zo'n 15 jaargeleden), daar voldoet de huidige GSM ruimschoots aan. Wat dat betreft zou het dus geen probleem moeten zijn.
Ho wacht!
ScummVM draait puur een hele zooi adventure games die met een bepaalde script taal zijn geschreven.
Zowel de games van de DOS tijd als de oude Windows tijd.
Het is niet zo dat ScummVM dus ALLE oude DOS software draait.

Sterker nog: een mobiel voldoet alles behalve aan de eissen om echte oude DOS software te draaien.
Zoek en download DOSBox maar eens en ga dan eens een "zwaar" DOS spel draaien uit de goede oude tijd.
Je PC zal er heel veel moeite mee hebben. Heel veel.
Emuleren kost ongeloofelijk veel rekenkracht omdat er een complete hardware omgeving gesimuleerd moet worden.
Draai de Super Nintendo emulator maar eens op je Symbian phone.
Zelfs de N95 heeft er erg veel moeite mee nog en spellen (met geluid aan) draaien nog niet geheel soepel erop.

ScummVM emuleert dus niet maar port bepaalde type adventure games die met een bepaalde script taal in elkaar zijn gezet.
*zoekt op Wiki!*
Kijk... Wiki haalt zelfs de woorden uit mijn mond:
"ScummVM (Script Creation Utility for Maniac Mansion Virtual Machine) is a multi-platform stack-based virtual machine which was originally made to allow one to play LucasArts adventure games that use the SCUMM system on platforms other than those for which they were originally released. It also supports a variety of non-SCUMM games by companies like Revolution Software and Adventure Soft. It is not an emulator."

Andere losse spellen zoals DOOM, Duke Nukem 3D en zelfs Quake 1 zijn ook geport naar Symbian OS.
Hierdoor kon ik DOOM al vloeiend spelen op de allereerste Symbian S60 smartphone: de Nokia 7650.
(Deze had "slechts" eens 103 Mhz processor op een oude architectuur.)

[ Voor 10% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 03-05-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
Ja da's waar. Ik keek echter bij de games van "toen" die allemaal ondersteund worden door Scumm en dat waren er behoorlijk wat; zo ong. heel de Lucas Arts serie en een kleine 60 andere games. En voor wat betreft het DOS verhaal heb je helemaal gelijk; was iets te kort door de bocht, maar ik wilde het zo simpel mogelijk houden (da's nou niet meer gelukt... :P )

Maar het enige wat nog opgelost moet worden is dus dat het op de N95 maar op 1/4 van het scherm draait begrijp ik...?

[ Voor 14% gewijzigd door GeneralLee op 03-05-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
GeneralLee schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:12:
Maar het enige wat nog opgelost moet worden is dus dat het op de N95 maar op 1/4 van het scherm draait begrijp ik...?
Geheel correct.
Misschien moeten we die lui even een mailtje sturen en ons opgeven als beta tester voor de N95! ;)

Quake 1 heb ik helaas niet aan de praat gekregen op mijn foon.
Waarschijnlijk is dat niet geen S60V3 compatible port.
Jammer!

Duke Nukem 3D wel maar werkt heel brak.
Ik zit vast in het menu en kom niet verder.
Toetsen lijken niet goed gemapped te zijn.
Je kan de applicatie ook niet afsluiten en je moet de Nokia N95 helemaal uit zetten.
Dit euvel had ik dus ook al met de Nokia N91.
(Via de ingebouwde Taskmanager kan je de app ook niet killen. Blijft gewoon staan en draaien in de achtergrond.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
Maar goed, het begin is er...! :*) Vind 't een goed plan, dat van die beta-tester :P Moet alleen nog een week of 4 wachten tot ik de N95 ook heb, maar als betatester krijgen we die vast wel van Nokia :+ .

Heb ff gespeeld met Scumm (in Windows weliswaar), maar kom niet helemaal uit het filter; begreep dat de beeldkwaliteit nog te "pimpen" was; werkt dit alleen op de Symbian-versie? Heb het geprobeerd met S&M maar da's niet gelukt... Spel ging prima maar niet het aanpassen van de beeldkwaliteit.

Kan je andere oude "3D" spellen wél draaien op je Symbian? Denk anders dat Duke Nukem nét ff teveel van het goeie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

ik heb pas een nokia 3250 gekocht.( foto te zien op de eerste pagina)

jar spellen instaleren gaat zonder probleem, maar .sis geeft hij een fout melding van niet ondersteund.
heb nu zeker al 10 spellen geprobeerd maar geen sucses.
ik zou graag .sis games erop willen omdat deze beter beeld hebben enzovoort.

kan iemand mij helpen? snap niet wat er mee is;)

groetjes Timoty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is er ook een programmatje te krijgen dat ik mijn computer via bluetooth kan bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:15:
Is er ook een programmatje te krijgen dat ik mijn computer via bluetooth kan bedienen?
Jawel

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

vertel... ;)

@Hieronder: thnx :)

Maar waarom heb je de link nu weer weggehaald? Het is toch gewoon wat ik zocht?

Voor de mensen die de link gemist hebben:
http://mtvoid.com/overview.html

Aha: Note: Currrently S60 3rd Edition phones are not suppported....

Dat was het ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 07-05-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
* EnsconcE = niet zo handig

[ Voor 204% gewijzigd door EnsconcE op 07-05-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Zie mijn posts achterin het n73-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

RDM+: Remote Desktop, Standard version.
RDM+™ Remote Desktop for Mobiles allows you to access remotely your desktop or laptop computer from Java powered phone. You can send and receive emails, surf web, edit documents in word processor, copy, cut, paste files or folders and do hundreds other things that you typically do sitting in front of your home or office computer. Interface is user-friendly and navigation is simple.
You can try RDM+ for 7 days absolutely free. Key Benefits:

Simple navigation. Mobile phone keyboard and trackwheel can be used instead of computer keyboard and mouse. User-friendly interface. Same interface as on your computer desktop. Quick commands. Quick commands for starting/stopping system services and processes, viewing the list of desktop windows, checking system performance, displaying system information and rebooting or shutting down your computer.
Hier de officiele website.

Please note: you can download the application and use it for 7 days as a full functional trial.

Edit:
Compatiable Devices: BenQ P30, BenQ P31, Motorola A1000, Motorola A920, Motorola A925, Nokia 3230, Nokia 3250, Nokia 5500, Nokia 6260, Nokia 6600, Nokia 6620, Nokia 6630, Nokia 6670, Nokia 6680, Nokia 6681, Nokia 6708, Nokia 7610, Nokia 7710, Nokia 9200 Series Communicator, Nokia 9210 Communicator, Nokia 9290 Communicator, Nokia 9300, Nokia 9500, Nokia E50, Nokia E60, Nokia E61, Nokia E62, Nokia E70, Nokia N70, Nokia N71, Nokia N72, Nokia N73, Nokia N75, Nokia N80, Nokia N90, Nokia N91, Nokia N92, Nokia N93, Nokia N95, Panasonic X700, Panasonic X800, Sony Ericsson M600i, Sony Ericsson P800, Sony Ericsson P900, Sony Ericsson P910, Sony Ericsson P990, Sony Ericsson W950i

[ Voor 20% gewijzigd door EWK op 07-05-2007 23:53 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Duke Nukem 3D heb ik werkend gekregen.
Ik kan de geinteresseerde helpen naar de gratis download en verdere instructies indien gewenst.

De oplossing van het ScummVM probleem op de N95 is nabij!
Op het forum van ScummVM heeft een N95 gebruiker dit probleem ook gepost en even later erachter aan gepost dat hij het opgelost heeft en hulp verder niet meer noodzakelijk is.
...Alleen dan wel jammer dat hij zo blij als hij is verders niet de oplossing heeft gepost voor de rest van de mensen die het nog niet hebben opgelost...
Ik heb zowel in zijn topic als via PB gevraagd om alsnog de oplossing te delen met ons.
Wel zo sociaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralLee
Top! Laat het ff weten natuurlijk... Ik zag dat Duke Nukem 3D ook gelukt was op een N73 maar ook deze startte op in niét de volledige scherm-modus. Pas na het wijzigen van een scherminstelling was ie full-screen of zelfs wide-screen te spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
GeneralLee schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:51:
Top! Laat het ff weten natuurlijk... Ik zag dat Duke Nukem 3D ook gelukt was op een N73 maar ook deze startte op in niét de volledige scherm-modus. Pas na het wijzigen van een scherminstelling was ie full-screen of zelfs wide-screen te spelen :*)
Duke Nukem 3D kan ik zo instellen dat ik zowel portrait als landscape kan komen en ben er ook al achter hoe je de keys moet mappen in de config.cfg file.
Ook is het mij gelukt om i.p.v de shareware versie de volledige Atomic Edition te laten draaien! 8)

Nu Quake nog.
Er zijn al meerder Symbian ports qua versie, maar precies de S60V3 versie lijkt nog te ontbreken... :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 09-05-2007 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Dames en heren!
Ga snel ScummVM installeren want ik heb de screen fix voor jullie gevonden via het ScummVM forum na even flink gebitched te hebben daar!

Here it is:

How can I switch between Joy/Key/Cursor and Shrink/Zoom/Upscale modes for SXX devices?
S60 devices: (Control Key = 0, pressed simultaneously with other keys to activate the mode changes in SDL)

0+1 = change Input Mode: Joystick | Keyboard | Cursor
0+2 = change Video Mode: ShrinkedLandscape | ShrinkedPortrait | ZoomedPortrait
0+3 = change Orientation Mode for ShrinkedLandscape: 90° Left | 90° Right
0+4 = Toggle between stretched and non-stretched modes for S60 V3 devices.

BRON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

ik had 'm van de week al ergens gezien...
darkwolf, als ik jou moet bedanken: BEDANKT! dott op m'n foon is teh ueber masterzzz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:04:
Ik kan de geinteresseerde helpen naar de gratis download en verdere instructies indien gewenst.

De oplossing van het ScummVM probleem op de N95 is nabij!
Op het forum van ScummVM heeft een N95 gebruiker dit probleem ook gepost en even later erachter aan gepost dat hij het opgelost heeft en hulp verder niet meer noodzakelijk is.
...Alleen dan wel jammer dat hij zo blij als hij is verders niet de oplossing heeft gepost voor de rest van de mensen die het nog niet hebben opgelost...
Ik heb zowel in zijn topic als via PB gevraagd om alsnog de oplossing te delen met ons.
Wel zo sociaal. :)
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om dit werkend te krijgen? (ik bedoel Duke3D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee voor de verwoede msn -ers ??
http://www.nimbuzz.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:08:
Thanks, werkt goed! :)
Via Orange World http proxy en tevens komt ie mooi naar de voorgrond als ie in de achtergrond draait en je krijgt een bericht. Leuk hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:10
Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:04:
Duke Nukem 3D, jeugdsentiment! 8) Dus als je me de link kan geven, gaarne... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:08:
Enige vervelende vind ik dat je niet "in" het scherm kan typen, je krijgt een nieuw inputschermpje. Dit vind ik bij Agile/Live Messenger beter geregeld, jammer dat ze het hier allebei niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Nee, waarom is dat Live messenger na een bepaalde tijd alleen maar voor mensen uit China? Echt onzinnige troep. Zit erover te denken om Agile Messenger gewoon aan te gaan schaffen aangezien er gewoon geen goede alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
ik gebruik op dit moment Fring als messenger, dat bevalt me wel moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
A_A_R schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:05:
[...]

Duke Nukem 3D, jeugdsentiment! 8) Dus als je me de link kan geven, gaarne... _/-\o_
Hier staat alles wat je moet weten.
Basicly moet je gewoon de laatste self signed .SIS bestand downloaden en installeren.
Mik het mapje DUKE3D op je geheugenkaart en gaan.
Vervolgens de fix toepassen die ook geldt voor ScummVM.
Je moet zowiezo de input mode (0 inhouden en dan de 1 indrukken) veranderen want anders kan je niks anders dan het menu oproepen en that's it.
Toetsten remappen kan in de config.cfg file.
Ik gebruik een custom config.cfg die een user daar gepost heeft, een beetje achteraan het topic.

Good luck!
En als er vragen zijn hoor ik ze wel weer! :)

KLIKKA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
Zijn er mensen die met symbian S 3rd last hebben van een BT probleem

Ik zoek een telefoon die GOED 2 BT apparaten ondersteund zoals carkit en GPS muis samen.
Nu doet mijn N70 dat niet.

Dit moet in therie met S60 3rd opgelost zijn.

dus mijn vraag gaat bij jullie als je S60 3rd gebruikt, 2 bt apparaten altijd goed.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Weet je zeker dat jou N70 dat niet kan? Kon mijn 6680 namelijk al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
Maite schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:19:
Weet je zeker dat jou N70 dat niet kan? Kon mijn 6680 namelijk al
ja het gaat niet lekker :( ..

details zijn te lezen
N70 Bluetooth verbinding wordt verbroken bij 2 BT apparaten

[ Voor 4% gewijzigd door wd200 op 15-05-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een programmatje voor mijn n73 .. alleen ik kan het niet vinden..

Het moet mij de mogelijkheid bieden om via bluetooth.. de numpad aan te sturen.. dus ... als ik op mijn telefoon op 1 druk.. dat er dan op mijn pc zeg maar ook op numpad 1 wordt gedrukt...

Heeft iemand dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na veel zoeken en de zoek functie gebruikt te hebben heb ik nog geen antwoord op hoe ik filmpjes op div site's kan bekijken weet iemand hoe ik min telefoon instel en wat voor progamma ik hier voor nodig heb ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik hoop nu in het goede topic te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:23:
na veel zoeken en de zoek functie gebruikt te hebben heb ik nog geen antwoord op hoe ik filmpjes op div site's kan bekijken weet iemand hoe ik min telefoon instel en wat voor progamma ik hier voor nodig heb ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik hoop nu in het goede topic te zitten
Nu nog je tekst opdelen in zinnen. :z

Even zonder grappen: leg even uit wat je precies wil.

[ Voor 6% gewijzigd door bagagedrager op 16-05-2007 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bedoelt de 38 jarige Jaap dat als je met je phone via de browser een filmpje wil kijken dat hij dat niet doet. Volgens mij is dat omdat er in de standaard browser geen player is ingebouwd.

Vraag is dus eigenlijk (denk ik) wie weet er een browser of mediaplayer die filmpjes op een website kan afspelen...

toch??

p.s. of je in het goede topic zit hangt van het OS van je phone af, is dat S60 3rd edition? Dan zit je goed...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is wat ik bedoel een browser of mediaplayer.
ik heb een nokia n73.
alvast vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:26:
Nee, waarom is dat Live messenger na een bepaalde tijd alleen maar voor mensen uit China? Echt onzinnige troep. Zit erover te denken om Agile Messenger gewoon aan te gaan schaffen aangezien er gewoon geen goede alternatieven zijn.
Het feest met die Live Messender is voorbij of je moet in China wonen... ;)

Maar wacht nog maar effe met aanschaffen van Agile Messenger... is veels te duur voor wat ze bieden.

Betere alternatieven zijn eer echt, wat dacht je van:
Turbo MSN v1.03 (welliswaar alleen MSN maar wel met uploaden/downloaden enz.) :)

Is hier te vinden:
http://www.mobileinttech.com/

En wat dacht je van:
SHAPE Services - IM+ All-in-One Mobile Messenger kan zowat alles aan:
ICQ, MSN, AOL, Yahoo, Jabber and Google Talk! :)

Is hier te vinden:
http://www.shapeservices....ts/details.php?product=im

PS:
Ik heb ze alletwee hier draaien en ik moet zeggen werkt echt perfect! en ziet er bovendien veel beter uit dan die Agile Messenger! 8)7

Moet zeggen dat Shape Services perfecte software maakt heb onlangs Shape Services VNC+.v1.1.4 geïnstalleerd in combinatie met een VNC server progje en dat werkt perfect.
Heb nu dus op mijn Nokia N80IE overal toegang tot mijn PC, je kan je PC dus bedienen waar je ook bent en grafisch ziet het er top uit enz. echt een aanrader...

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
IM+ gebruik ik ook al een tijdje, prima software en sinds de laatste versie ook lekker stabiel.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]urnie538 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:51:
[...]

RDM+: Remote Desktop, Standard version. 8)7

Dat klopt die kan je hiervoor gebruiken!

Maar Shape Services VNC+ in combinatie met VNC Server is echt veel beter! :)

Want Shape Services RDM+ maakt natuurlijk gewoon gebruik van de Remote Desktop Funktie van je Windows, met als nadelig effect dat o.a. al je icoontjes van je PC-Desktop door de war gaan als je weer terugschakeld! :(
Bovendien is dit een beperkte verbinding je Remote neemt het over en dat zie en merk je ook!. :(

Daarom mijn advies maak gebruik van Shape Services VNC+.v1.1.4 in combinatie met een los VNC server progje op je PC dit werkt perfect! _/-\o_

En dat alles zonder de nadelen van Remote Desktop!

Ik kan nu dus op mijn Nokia N80IE overal via GPRS of WiFi toegang krijgen tot mijn PC, je kan je PC dus net zo bedienen als wanneer je er zelf achter zit en grafisch ziet het er ook top uit enz. echt een aanrader... :)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:38:
IM+ gebruik ik ook al een tijdje, prima software en sinds de laatste versie ook lekker stabiel.
Ja leuk hé dat programma,
alleen beetje jammer dat het een EIGEN server gebruikt als zeg maar tussenstation om bijvoorbeeld een ingesproken boodschap te bewaren.

Bovendien kan je geen bestand ontvangen! slechts alleen maar verzenden!
Maar voor het chatten zelf werkt het perfect!

Daarom heb ik ook nog Turbo MSN er op staan bij deze kan ik wel bestanden ontvangen en verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Live Messenger vanuit Hong Kong. + nog een hoop andere "spullen" die ik op de NL sites niet kan vinden.

Hmmm... Direct linken lijkt niet te werken. Bij dezen dan het url maar naar de generieke site: http://www.nokia.com.hk/nokia/0,8764,98954,00.html

Zelf toesteltype selecteren en vervolgens maar downloaden :)

[ Voor 108% gewijzigd door Will_M op 21-05-2007 14:23 . Reden: Linkje aangepast/toegevoegd. ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
Van dezelfde site heb ik deze tips... De meeste kennen jullie waarschijnlijk al, maar toch erg handig! :) Sommige woorden heb ik moeten toevoegen, omdat deze niet overgenomen werden tijdens het kopiëren :P

"Below are some S60 usage tips. With just a few clicks, you can easily maximize the power of your phone's versatile features.

Note: Information below are for reference only. Functions mentioned and their actual applications may vary depending on phone models. Please refer to the respective user guide for specific function details.

S60 Handset Usage Tips

1. The [menu] key
A) Tightly press the [menu] key under Standby mode: open a series of applications in use, roll to a specific application and press [C] to close the program.
B) Press the [menu] key under any situation for direct access to the main menu.

2. The [potlood] key
While editing a message, you can copy the text to clipboard by pressing the [potlood] key, then move the control stick and select Copy. Insert the copied text to a file or message, press the [potlood] key again and select Paste. It is equivalent to the Ctrl key on a PC.

3. Use the [potlood] key for multiple selection or cancel selection.
Press the [potlood] key and move the control stick upward or downward for multiple selection, partial selection and cancelling all selection for messages, pictures and documents.

4. Switching programs
When more than one program is running (e.g. Music Player, Web Browser and Calender), hold the MANUAL key down. The upper left corner of the display will show programs that are running. Use UP and DOWN buttons to select the program that you want to switch to.

5. Using other function during calls
You can use other functions, such as CONTACTS, GAMES and INTERNET, when you are engaged in a call. During a call, pressing the RIGHT button enters Speaker Phone mode and activates the speaker. You can then go to MANUAL and select the function you desire without disrupting the call.

6. Add new folders and move the location of the files
You can add new folders in the MANUAL (also known as MAIN MANUAL) and move your files and programs into the new folders. Enter MAUNAL -> OPTIONS -> NEW FOLDER -> enter "Folder name" -> OK to add a new folder. Go back to MANUAL and select the file or program you want to move. Enter OPTIONS -> MOVE TO FOLDER-> select the folder you have just added -> OK. Now you have moved the file to the new folder.

7. Managing installed programs
You can view or delete installed programs from the handset by entering MANUAL -> TOOLS -> APPLICATION MANAGER. All the installed programs will be displayed in the form of a directory. To view a program, go to OPTIONS -> VIEW DETAILS. To delete a program, select the program from the directory, select OPTIONS -> REMOVE.

General Handset Usage Tips (applicable also to S60 handsets)

1. The [#] key
A) Tightly press the [#] key under Standby mode:
To switch conversion between line 1 and line 2.
B) Press the [#] key when editing information or text to switch between different input method.
C) Press the [#] key when using the calculator to insert a decimal point.

2. The • key
A) Double click the • key to input an [+] when dialing long distance calls.
B) Press the • key to access the Symbol List when editing information or text.
C) To switch between modes when using the calendar.
D) Press the • key for switch between algorithms when using the calculator.

3. Number keys
A) Tightly press the [0] key under Standby mode for direct access of the wap/web brower.
B) Tightly press the [1] key under Standby mode for direct connection to voice mailbox.
C) Assign single key dialing settings for each number from 2 to 9. To dial a certain predefined entry, simply press the assigned number key tightly or press the respective number key once, follow by pressing the call key.
D) Use number key 1 to 9 instead of the direction key to enter the main menu for quick access.
E) To browse pictures in [Gallery], use the number keys instead of the phone menu for quick access:
1: Rotate anti-clockwise
3: Rotate clockwise
5: Zoom in
0: Zoom out
2,4,6,8: To move the picture in four different directions
*: To switch between full screen and standard mode.
F) When taking pictures: (result varies depending on phone models)
1: To activate or close night mode
4: To activate or close sequence mode
3: To adjust brightness
6: To adjust contrast
G) When editing a message:
To insert a space: press the [0] key once
To shift the cursor to the next line: press the [0] key three times
To input common punctuation marks: press the [1] key once or several times

4. The [C] key
A) To delete a program or a document, press the [C] key.
B) Press the "End" key to terminate or reject calls, or to withdraw from a function and return to Standby mode.

5. The [pacman] key (Available for selected phone models only.)
A) Tightly press the [pacman] Key, if equipped, under the Standby mode to activate voice tag or voice command.
B) Press the [pacman] key to use the speaker during a call or when dialing, press the [pacman] key during a call to close the speaker function.

6. The [aan/uit] key
A) For quick conversion between modes, press [aan/uit] under Standby mode.
B) You can also lock the key pad using the Power button. Press the Power button once will call out the MANUAL. Select LOCK KEYPAD to lock the keypad.

7. Input of numbers
To insert numbers in any input system, simply press the number key on the keyboard tightly.

8. To select functions with number keys
Phone menu icons are arranged three in a row. The first 9 icons at the very top is recognized as the traditional "grid" screen. Simply press number keys 1 to 9 on the keyboard to activate function icons in the respective position. This function only applies to the nine icons on the very top of the screen and to every level on the phone menu.

9. Keylock
Press the left selection key once, and then press the • key under Standby mode to lock the keyboard. A symbol of a key will appear on the upper right hand side of the screen. Repeat the above procedure once to activate the keyboard and the key symbol will disappear.

10. Setting up the custom LEFT-RIGHT buttons
You can assign specific functions to the LEFT and RIGHT buttons. Go to MANUAL -> TOOLS -> SETTINGS -> PHONE -> STANDBY MODE. Select the "LEFT SELECTION KEY" or the "RIGHT SELECTION KEY", then select OPTIONS -> CHANGE, and select the function you want to assign. Press OK when you are done.

11. Arranging the icons
You can move or rearrange the icons in the main MANUAL or any sub-manuals. Enter the MANUAL and select the icon you want to move. Select OPTIONS -> MOVE. A tick will appear at the upper right corner of the selected icon. Move the icon to the position you desire and then press OK. The icon will be moved to the new position.

12. View the Memory Status
You can view the status of the build-in memory and the memory card. Used memory, memory available, and the memory used for pictures, programs and documents can be displayed. Enter MANUAL -> TOOLS -> FILE MANAGER and then use the LEFT and RIGHT buttons to select the build-in memory or the memory card (LEFT for build-in memory; RIGHT for the memory card). Then press the LEFT function key and enter OPTIONS -> MEMORY DETAILS. The allocation of memory in the specific device will be displayed.

13. Change the THEME of the handset
You can change the background and color scheme of the graphical interface with different THEMES. In the MANUAL, enter TOOLS -> THEMES. All available THEMES will be shown. The THEME in use is decorated with a tick. You can select another THEME by entering OPTIONS -> PREVIEW. Select the THEME desire and press OPTIONS -> APPLY. The new theme will be used.

14. Autolock (Applicable to specific handsets only)
You can setup an AUTOLOCK password and the idle time before the handset is locked. After locked by AUTOLOCK, the display will enter a Protection Mode. You will need to enter the correct password to unlock the handset. In MANUAL, select TOOLS -> SETTINGS -> SECURITY -> PHONE & SIM -> LOCK CODE. The intial unlock key for all S60 handsets is "12345". Enter 12345 here and then enter a new 5-digit number for the new Key. Then go to AUTOLOCK PERIOD -> USER DEFINED -> LOCK AFTER (minutes). Enter a number here to define the time before the AUTOLOCK is activated."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:52:
Daarom heb ik ook nog Turbo MSN er op staan bij deze kan ik wel bestanden ontvangen en verzenden!
TurboMSN werkt idd perfect, heb een goede versie met crack draaien nu en gaat prima! Ziet er mooi uit (net als de 'echte' msn) en is mooi stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21
Ik heb nu bijna een jaar de E70 tot volle tevredenheid ;)

alleen vind ik het vervelend dat wanneer ik in outlook een taak toevoeg met wat extra informatie, deze niet terug kan vinden in de takenlijst van de nokia :?

Heeft dit te maken met een instelling of zijn hier speciale programma`s/plugin`s voor ...
Als iemand weet hoe dit verholpen kan worden, zou ik het graag horen, want dit is de enigste reden dat ik naast m`n nokia ook een pocketpc heb :'(

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Laatst online: 22-02 15:17
Hoi,

Hoe zet ik een wachtwoord op mijn Nokia N91 sms mappen en Media mappen want ik heb overal gekeken in de telefoon en kan geen optie vinden daarvoor :? lijkt me toch een vrij standaard iets..
Is er mischien een programma voor? ik zoek iets dat ongeveer hetzelfde werkt als wachtwoorden op een Samsung.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:29

Nokian95dude

I'll be back!!

Ik weet dat er al wat over geschreven is en heb heel dit topic al doorgespit maar voor mijn probleem nog geen oplossing gevonden. Wellicht dat de iets meer ervaren gebruikers mij kunnen helpen. Het gaat om het volgende.

Ik wilde Doom en Duke 3D ook eens gaan proberen op mijn nokia n95 maar geen van beiden wil werken na installatie. Doom geeft de melding wad file not found, terwijl hij wel degelijk op mijn telefoon-geheugen staat en duke 3d doet gewoon helemaal nix nadsat ik het pictogram aanklik.

Aangezien beiden zouden moeten werken op de n95 als ik het goed heb gelezen ligt het ana mij.. Wat doe ik fout?

Iemand die me hierbij kan helpen? Of is er ergens een eenvoudige tutorial te vinden waar ik zou kunnen kijken?

Bij voorbaat dank

[ Voor 8% gewijzigd door Nokian95dude op 27-05-2007 18:06 ]

Those you can't see are more present than you'll imagine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een mooie oplossing voor het MSN- drama en nog wel van Windows zelf :

Je kunt Windows Live Messenger Beta op de volgende manier benaderen:

Open in de browser de link http://mobile.live.com/?lc=en-US
Kies de link Messenger Beta
Log in met je Windows Live ID of je Microsoft Passport
Start met chatten of pas eventueel de instellingen aan via de optie Settings

Let op dat je de link inclusief het deel '?lc=en_US' intikt, want anders word je naar de Nederlandse mobiele versie van Windows Live gestuurd en daar is de link naar Messenger Beta (nog) niet te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Bedankt, werkt goed. Jammer dat het (nog) niet automatisch ververst, maar verder prima gebouwd ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:29

Nokian95dude

I'll be back!!

Inmiddels heb ik Duke 3D an de prata alleen als ik in het menu zit lukt het me niet om de verschillende opties te kiezen. Geen enkele toetsaanslag werkt. Alleen 0 ingedrukt houden en dan 1 drukken werkt, dan vlieg je eruit.

Maar wat moet er nog gebeuren voor dit ook werkt?

Voorts zegt Doom nog steeds wad file not found. Ook hier zoek ik nog steeds de oplossing voor en aangezien Doom ook op de nokia n95 werkt zo las ik hier toch moet de mijne het toch ook doen lijkt me?

Wie helpt me uit de brand?

Those you can't see are more present than you'll imagine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Zijn er eigenlijk nog soort van tweak of performance programmaatjes voor Symbian om het sneler te laten lopen, ram te vegroten of te clearen ect?

Of een soort defragmentatie programma? Voor pocket pc had je dit wel dus vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een app waarmee ik mijn phone omtover naar een IR Remote, ik kan deze nog nergens vinden voor 3rd edition. Iemand misschien een tip?

Het geeft Psiloc total remote maar die werkt nog niet onder 3rd edition.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Nog mensen die net als ik helemaal gek worden van de manier waarop je in Symbian S60 3rd een beetje WIFI hotspots kunt roamen ?

Het is echt ondoenlijk als je bijv. de trein moet halen om even snel naar KPN hotspots te connecten en in te loggen...grrr.

Hotspot Finder doet het bij mij erg slecht (en is daarbij erg traag ook), vind vaak geen wifi punten terwijl de interne accespoint finder dat wel doet.

Enfin..weet iemand een progje dat je gewoon actuele hotspots kunt browsen en dat je vanaf daar zonder die in je profiel te moeten zetten gewoon hupsakee kunt gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Nokian95dude schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:33:
Inmiddels heb ik Duke 3D an de prata alleen als ik in het menu zit lukt het me niet om de verschillende opties te kiezen. Geen enkele toetsaanslag werkt. Alleen 0 ingedrukt houden en dan 1 drukken werkt, dan vlieg je eruit.
Dan heb je een probleem.
Die toetsaanslag zorgt er juist voor dat je van control modus switched zodat je een nieuwe game kan starten en gaan spelen.
Maar wat moet er nog gebeuren voor dit ook werkt?
Nee eigenlijk niet.
Je moet gewoon de map DUKE3D in de folder zetten en de .SISX applicatie zelf ook installeren op de memorycard en dan gaat het goed.
Dus niet in het telefoon geheugen... been there done that... werkt niet.
Zorg ook dat je een config.cfg file in de DUKE3D map heb staan om de keys te mappen.
Als je echt het hele topic hebt doorgespit, dan zie je boven aan de vorige pagina een post van mij met hulp en een linkje naar het topic op MySymbian forum waar de Duke Nukem 3D port officieel vandaan komt.
Voorts zegt Doom nog steeds wad file not found. Ook hier zoek ik nog steeds de oplossing voor en aangezien Doom ook op de nokia n95 werkt zo las ik hier toch moet de mijne het toch ook doen lijkt me?
Maak een map aan genaamd WADS en zet daar je WAD files in.
Dan moet C2DOOM het toch echt kunnen vinden.
Als het niet de hele versie van C2DOOM is dan maakt dit dus uit qua folder en zelfs welke wad file.
Volgens kun je namelijk alleen de shareware versie van doom.wad draaien.
De hele versie kost weinig geld dus is het zeker waard.
Dan maakt het ook niet meer uit waar je WAD files staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 30-05-2007 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:00:
Ik ben opzoek naar een app waarmee ik mijn phone omtover naar een IR Remote, ik kan deze nog nergens vinden voor 3rd edition. Iemand misschien een tip?

Het geeft Psiloc total remote maar die werkt nog niet onder 3rd edition.
Psiloc blijkt er mee bezig te zijn.
Er hebben al wat mensen naar ze gemaild en ze weten dat er dus vraag naar is.
Het omzetten van de software naar 3rd edition heeft wat vertraging opgelopen en daarom is deze software er nog niet.
Maar het komt eraan volgens Psiloc, dat is zeker.
Nog even geduld dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ras
  • Niet online

Ras

Ik heb er zelf lang gezocht (mede op GoT), en uiteindelijk gevonden: Smart Profile - Een programma'tje dat mijn symbian s60 v3 telefoon op stil zet zogauw ik van huis ga. Op offline gaat tijdens tentamens en meer van dat soort dingen. Er zijn ongetwijfeld meer mensen die dezelfde zoektocht als mij hebben gehouden dus ik deel het even met de andere s60v3 gebruikers.

Laat het profiel van je telefoon automatisch wijzigen aan de hand van de Cell ID waar je je op dat moment bevind. Ook is het mogelijk om aan de hand van je kalender gegevens het profiel automatisch te laten veranderen. Verder is in te stellen wat de voorkeur geniet: Cell-id of agenda. (volgens mij is net zoiets als Celltrack, maar dat heb ik nooit gebruikt. Mijn eerste symbian telefoon is de huidige N73)

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia Theme Creator link doet het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:33:
Nokia Theme Creator link doet het nog steeds niet.
Uit de ts verwijdert aangezien er geen links meer zijn op de Nokia site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez requests zijn hier niet toegestaan!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

De legale versie kopen?

[ Voor 65% gewijzigd door EWK op 02-06-2007 22:56 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Kennen jullie een goede symbian games site met een actuele top10?
De wat bekendere die ik tegenkwam via google of deze topic (zoals bijv. handango) zijn wel aardig, maar niet compleet en uitgebreid zoals je die tegenkomt voor PC/Xbox/PS3/etc. spellen.

Als ik mijn zoektocht naar leuke games voor mijn nieuwe Nokia N95 moet samenvatten, ga ik voor deze titels:
- K-Rally voor S60 3rd
- Skyforce
- ChessGenius v3.00 (=echter 2D, Advanced Karpov 3D chess ziet er wat leuker uit, maar gameplay?)
- TetrisMania

Heeft iemand van jullie 1 v deze titels al uitgeprobeerd, en zo ja, zijn ze hun geld waard?
Ik wil namelijk tot max. €50 ofzo uitgeven aan een paar verslavende titels voor die momenten dat ik me verveel (wachten op de bus of op vakantie, je kent het wel)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:12:
Kennen jullie een goede symbian games site met een actuele top10?
De wat bekendere die ik tegenkwam via google of deze topic (zoals bijv. handango) zijn wel aardig, maar niet compleet en uitgebreid zoals je die tegenkomt voor PC/Xbox/PS3/etc. spellen.

Als ik mijn zoektocht naar leuke games voor mijn nieuwe Nokia N95 moet samenvatten, ga ik voor deze titels:
- K-Rally voor S60 3rd
- Skyforce
- ChessGenius v3.00 (=echter 2D, Advanced Karpov 3D chess ziet er wat leuker uit, maar gameplay?)
- TetrisMania

Heeft iemand van jullie 1 v deze titels al uitgeprobeerd, en zo ja, zijn ze hun geld waard?
Ik wil namelijk tot max. €50 ofzo uitgeven aan een paar verslavende titels voor die momenten dat ik me verveel (wachten op de bus of op vakantie, je kent het wel)
Ja ik heb ze aangeschafd en nog meer natuurlijk, welliswaar voor mijn N80IE...

Voor games & andere kan je misschien ook even kijken op, zeker qua aanschafprijs:
http://www.symbiangear.com
http://www.games4symbian.com/go_symbian.htm

- K-Rally voor S60 3rd ,
Is een leuk spel, echt mooi beeld en goede gameplay.

- Skyforce,
Ik heb voor mijn toestel toen de SkyForce Reloaded N80 versie genomen omdat mijn N80 een 352 x 416 pixel scherm heeft! en die wil je dan ook gebruiken...
De N73 & N95 hebben slechts een 240x320 pixel scherm, dus daar kan ik niet echt over oordelen...
Maar op mijn toestel is het een leuk spel met super mooi beeld en goede gameplay.

Ik heb toch maar Chess Professional genomen, vond Chess Genius matige gameplay en te veel poespas, is niet leuk meer om zo eventjes een potje schaken...
http://www.symbiangear.co...on/produkt.html?id=117155

- TetrisMania
Matig.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
DaannO schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:37:
[...]

Uit de ts verwijdert aangezien er geen links meer zijn op de Nokia site. :)
Kan niemand die hem heeft hem ergens posten? Neem aan dat dat niet erg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-08 23:19
Bestaat er een Symbian S60 3rd Edition emulator voor op de PC. Zodat ik Symbian S60 3rd Edition op de pc kan draaien in Windows?

Leuke idee om de tomtom.sis op deze emulator op de laptop te kunnen laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m.theloosen schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:02:
Bestaat er een Symbian S60 3rd Edition emulator voor op de PC. Zodat ik Symbian S60 3rd Edition op de pc kan draaien in Windows?

Leuke idee om de tomtom.sis op deze emulator op de laptop te kunnen laten draaien.
Er is zit alleen in de nieuwste SDK (System Debelopper Kit) een emulator voor symbian s60 v3.

Maar mijn ervaring met emulatoren is dat ze toch echt NIET ALLES emuleren/ondersteunen, dus of je er wat aan hebt is vraag twee.

Lees hieronder maar even verder...
http://press.nokia.com/PR/200502/980433_5.html

Maar waarom moeilijk doen... je kan natuurlijk ook even zoeken naar een GPS/Route Planner programma voor de PC/Laptop.
Ik gebruikte jaren geleden al GPS op mijn notebook, ik gebruikte daarvoor Route66 voor de PC en Easy Travel Pro!
Heb je tenminste ook een meteen een lekker groot en dus overzichtelijk scherm.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 11-09 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
Ik lees in de TS dat Symbian ook te updaten valt (via Nokia site), maar zijn dat niet gewoon firmware updates? Ik lees op Wiki namelijk dat Symbian 9.3 minder ram en stroomt verbruikt, en apps sneller start. Zou die bijv ook als een update uitkomen voor de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:27:
Ik lees in de TS dat Symbian ook te updaten valt (via Nokia site), maar zijn dat niet gewoon firmware updates? Ik lees op Wiki namelijk dat Symbian 9.3 minder ram en stroomt verbruikt, en apps sneller start. Zou die bijv ook als een update uitkomen voor de N95?
Ja inderdaad zijn dit meestal gewoon de (standaard) firmware updates, zoals we die al kennen.
Maar er zijn natuurlijk verschillende firmwareupdates...

- De Standaard Firmware Updates, meestal ;) kleine verbeteringen v/d toepassingssoftware en of het geheugengebruik, maar meestal verzieken ze meer dan dat ze goed doen kijk maar naar de nieuwe firmware v4.07update van de N80IE :'( of die van de N95 ;)
Deze vervangen slechts een gedeelte van de ROM.

- Maar er zijn ook updates welke de gehele/andere ROM vervangen dus ook het complete besturingssysteem / bootloader gedeelte...

Aan Symbian zou het niet liggen, de nieuwste Symbian is trouwens v9.5...
Zie hier:
http://www.symbian.com/sy...es/symbianosreleases.html

Maar Nokia is niet zo snel zoals helaas iedere Nokia gebruiker inmiddels wel weet!
Met gewone firmware updates al helemaal niet laat staan een update met een geheel nieuw besturingssysteem.

Bovendien vergt een ander besturingssysteem veelal ook weer nieuwe toepassingssoftware en dus ook NIEUWE handleidingen enz...
Ik verwacht niet dat Nokia dat gaat doen op deze manier, Nokia kennende...

Ze zouden dan wel het uiterlijk v/d bestaande N95 een beetje bijschaven, dus knopje er bij knopje er af, ander kleurtje enz. en hup daar hebben we weer een nieuw toestel.
De sublieme alleskunner de Nokia N100i of iets dergelijks om zo weer de kassa te laten rinkelen en de gekte in stand te houden... Maar je kunt je oude N95 dan altijd verkopen aan mij hoor :9

Tegen die tijd is de N95 antiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:41

Amiet01

Master_A

Kun je eigenlijk zelf flitspalen (via flitspaal.nl) toevoegen aan de Route66 voor de Symbian 60v3?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Amiet01 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:08:
Kun je eigenlijk zelf flitspalen (via flitspaal.nl) toevoegen aan de Route66 voor de Symbian 60v3?
Ja dat kan. Het prog heet poi-edit die dat allemaal automatisch doet. In het TomTom topic kan je meer info daar over vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:53:
Hier is een mooie oplossing voor het MSN- drama en nog wel van Windows zelf :
[...]
Hmm ik heb dit net even geprobeerd maar dat werkt over WAP 2.0 :'( Dus niet een echte Symbian applicatie zoals dat chinese programma. Jammer. Voorlopig hou ik het wel bij fring (enige nadeel daarvan vind ik dat je het geluidje niet kan veranderen en da's nogal irritant op mijn werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:25:
[...]
Aan Symbian zou het niet liggen, de nieuwste Symbian is trouwens v9.5...
Zie hier:
http://www.symbian.com/sy...es/symbianosreleases.html

Maar Nokia is niet zo snel zoals helaas iedere Nokia gebruiker inmiddels wel weet!
Met gewone firmware updates al helemaal niet laat staan een update met een geheel nieuw besturingssysteem.
Ik ben blij dat ze het eerst goed testen voordat ze een update eruit gooien, of je nou 9.1 of 9.5 hebt is meer cijfergeil dan dat je het echt nodig hebt. Heb liever een telefoon die zeker afgaat als ik gebeld wordt.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
DaannO schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:12:
[...]

Ja dat kan. Het prog heet poi-edit die dat allemaal automatisch doet. In het TomTom topic kan je meer info daar over vinden. :)
Weet je dat zeker? Zo ja dan ben ik wel benieuwd hoe dat werkt. Voor zover ik weet kan dat nl niet met de symbian versie van Route66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:35:
[...]

Ik ben blij dat ze het eerst goed testen voordat ze een update eruit gooien, of je nou 9.1 of 9.5 hebt is meer cijfergeil dan dat je het echt nodig hebt. Heb liever een telefoon die zeker afgaat als ik gebeld wordt.
Zo denk ik er ook over, maar was het maar waar dat ze het eerst goed testen!

Natuurlijk testen ze, maar of dat goed genoeg is geweest, gezien de vele klachten?

Dat is gelukkig niet aan mij om daar over te oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRace schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:51:
[...]

Weet je dat zeker? Zo ja dan ben ik wel benieuwd hoe dat werkt. Voor zover ik weet kan dat nl niet met de symbian versie van Route66
Bij mijn weten ondersteund Route66 helemaal geen flitspalen!
Dus toch maar TomTom nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:55:
[...]
Natuurlijk testen ze, maar of dat goed genoeg is geweest, gezien de vele klachten?
Ze testen natuurlijk wel goed maar het zijn een handjevol mensen die het testen.
En een hanger af en toe had je vroeger al ( lees: 10 jaar geleden ) met telefoons die kapten er soms ook gewoon opeens mee en van een desktop machine is het ook heel normaal geworden.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:59:
[...]

Ze testen natuurlijk wel goed maar het zijn een handjevol mensen die het testen.
En een hanger af en toe had je vroeger al ( lees: 10 jaar geleden ) met telefoons die kapten er soms ook gewoon opeens mee en van een desktop machine is het ook heel normaal geworden.
Ja ok begrijp ik allemaal wel... maar dat handjevol mensen is natuurlijk gewoon een centen kwestie en Nokia is nou echt niet bepaald een armzalig bedrijfje, dus dat is géén excuus!

Een foutje af en toe dat is nou eenmaal zo, ben zelf bijna twintig jaar programmeur (als kostwinning)dus ik ben bekend met die probleempjes ;)

Hardware/ontwerp fouten kunnen gewoon niet! je hebt niet voor niks duurzaamheidstesten... met name het slider-geval!

Maar in geval van softwarefouten,
zoals het feit dat Nokia (soms) een verdomd slechte firmware uitbrengt, kan gebeuren zoals ik al eerder aangaf.
Maar geef dan de consument wel de keus om weer terug te gaan naar bijvoorbeeld een oudere/vorige firmware.
Zolang ze géén downgrade firmware's in hun software opnemen, dan moet je wel verdomd zeker van je zaak zijn... ik zou het zo in iedergeval niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik twijfel al een tijdje tussen de Nokia N73 en de HTC S710. Het zijn beide smartphones, met als voordeel(kwa specs) dat de HTC WiFi en toetsenbord heeft. De N73 heeft weer een betere camera.

Ook verschilt natuurlijk de OS. De N73 draait dus onder Symbian, de HTC onder WM6.
Wat zijn precies de voor-/nadelen van Symbian t.o.v. WM6? Wat kan je er meer/minder mee? Wat werkt sneller?
Ik denk dat dat voor mij de doorslag moet gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. ik ben nieuw hier en ik heb de hele lijst door gelezen maar niet de oplossing gevonden. Ik ben in het bezit van een Nokia E50 en ik zou heel graag smiley's willen toe voegen aan mijn smsjes. Deze vraag is geloof ik al eerder gesteld maar ik heb daar geen oplossing voor kunnen vinden. Heeft iemand hier iets voor. :'( :'(
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste