Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik vroeg me af hoe het mogelijk is om een programma wat op windows draait (PDA). Ook werkend te krijgen op symbian toestellen.

Is dit mogelijk of bijna niet zelf uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

scorpio81 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:52:
Ik vroeg me af hoe het mogelijk is om een programma wat op windows draait (PDA). Ook werkend te krijgen op symbian toestellen.

Is dit mogelijk of bijna niet zelf uit te voeren?
Volgens mij is dat een compleet andere programma structuur...

Anders was er vast ook al lang SecureW2 voor symbian :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Laatst online: 04-09 23:02
rooie60 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:47:
[...]

Het heet sim watcher, mail me ff
Ik heb een trial gevonden en ga hem eens testen

Thx

Graag geen (reacties op) email requests om zo full version's (warez) te verkrijgen!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
EAP-PEAP klinkt ook wel interessant om wat mee te proberen

[ Voor 179% gewijzigd door Damocles.NL op 09-12-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Damocles.NL schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:58:
EAP-PEAP klinkt ook wel interessant om wat mee te proberen
Laat het even weten als het gelukt is maar volgens mij heb je toch echt PAP nodig om te kunnen connnecten.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jochemd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:04:
[...]
Bel eens met een servicepunt en vraag welke van deze ondersteunt worden? Ik zie er meerdere tussen die door de RADIUS software ondersteund worden en die ze alleen maar even aan hoeven te zetten.

Vraag anders eens hoe ver ze zijn met de beloofde upgrade van het netwerk
Bij de redesign van het wireless netwerk zullen wij rekening houden met dit soort devices.
Heb net een mailtje de deur uit gedaan richting het Servicepunt van de TU Delft om te vragen of ik een van de andere protocollen kan gebruiken onder TTLS of dat ik PEAP kan gebruiken met de protocollen die daar onder hangen. Ben benieuwd...
Heb gelijk ook een mailtje naar Nokia gestuurd om te vragen of PAP toegevoegd kan worden als plug-in (je zou het haast wel denken met dat woord ;) ) of dat het in een firmware-update opgelost kan worden. Heb er duidelijk bij gezegd dat heel veel studenten hier last van hebben (Eduroam).

Nu maar hopen dat er snel een oplossing komt...

edit:
Aangezien ik toch bezig was met m'n telefoon en mailtjes sturen, heb ik gelijk een mailtje gestuurd richting KPN. Tot op heden geeft de Software-Updater van Nokia, 'geen updates beschikbaar', als resultaat terwijl die er al zijn (E61 1.0610.04.04 vs 2.0618.06.05). Even afwachten maar...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Is er al een programma zodat ik m'n pc op afstand kan besturen? Zodat ik vanuit m'n bed gewoon de muis kan bewegen en bij films/episodes op die manier gemakkelijk kan pauzeren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik weet dat ik voor de N90 (niet 3rd generation) een playertje had voor muziek opme pc wat ik dan kon bedienen. Maar voor de 3rd generation heb ik eigenlijk nog niet zoiets gezien.

Ik kan sowieso weinig boeiende software vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Modbreak:Link verwijderd ivm warez

Hier kan je heel veel vinden.

Je moet je alleen wel registreren.

[ Voor 33% gewijzigd door Eggy op 13-12-2006 00:32 ]

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik heb nog wat vragen over de uitgebreide Route66 review van Semtexter :) :
  • Kan je het Route66 geluid ook op de speakers zetten m.b.v. een handsfreekit?
  • Je hebt het over de GRATIS TMC (verkeersinfo) optie, die m.b.v. GPRS zorgt voor actuele informatie. Hoe zit het daarmee: Moet de GRPS constant aanstaan? en hoeveel data kost het dan ongeveer?
  • Stel je voor: ik koop nu het SIRFIII pakket(incl Route 66 Mobile 7). Ik gebruik hem voor mijn N73 en na 1jaar krijg ik een nieuw PDA systeem. Werkt die dan ook daarop?
  • Zit ik aan een bepaald type SIRFIII muis vast?

[ Voor 4% gewijzigd door Djerique op 13-12-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels op 2 mailtjes een reactie gekregen. De TU Delft was redelijk resoluut:
Nee, we ondersteunen geen andere type van authenticatie kan TTLS/PAP.
Dan houdt het snel weer op..

Van KPN kreeg ik een leuker antwoord:
u kunt uw toestel updaten via de site van nokia.
Het behoeft enig zoekwerk maar hierbij de link tbv update van uw toestel
http://www.europe.nokia.com/A4176089?E61

Wanneer u deze update uitvoerd is het van groot belang dat u tijdens de update het toestel aan de oplader
zet zodat het toestel niet uit kan vallen tijdens de update.
Mocht u het niet helemaal vertrouwen kunt u altijd nog bij het Business Center van KPN langsgaan.
Zij kunnen het toestel voorzien van de nieuwste software.
Was laatst toevallig in de buurt van een Business Center dus heb 'em daar laten updaten. Van de week even kijken of ik de nieuwste versie (vrijdag laten updaten bij KPN, dinsdag nieuwe versie uit..)kan binnen halen via Nokia site.

Van Nokia zelf heb ik nog niks gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46
impliceer je daarmee dat deze update het mogelijk maakt om die secureW2 netwerken te ontvangen?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Verwijderd

Aesculapius schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:44:
impliceer je daarmee dat deze update het mogelijk maakt om die secureW2 netwerken te ontvangen?
Nee, helaas niet.. Maar het antwoord was leuker & misschien nog wel belangrijker de toon van het antwoord! Als de TU nou had gezegd: 'Het kan niet, maar we doen ons best.' was een stuk leuker geweest..

• Damocles.NL
Ik was ook even verward.

Maar er komt vast wel iets zodat we dat securew2 in symbian vorm kunnen draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:12
Schrijver schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:22:
Eindelijk een MSN Live Messenger applicatie voor Symbian S60 v3 telefoons:

[afbeelding]

Freeware download: KLIK
Als ik installeer begint ie over certificaten te zeiken, iemand oplossing? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Leeft Semtexter nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
ephymerous schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:59:
[...]

Als ik installeer begint ie over certificaten te zeiken, iemand oplossing? :)
Zoek even bij je instellingen; je kan daar ergens aangeven dat je ook onbeveiligde certificaten ofzoiets wil accepteren...als je die optie aanzet, kan je hem gewoon installeren; bij de melding dat het gedoe onveilig is, kies je dan gewoon continue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Mijn god .. wat is dit fantastisch :

- Google E-mail & Calendar onder eigen domeinnaam (via Google domains)
- SyncML service van goosync.com
- en zo dus via UMTS je Google Calendar synchroniseren met de native app die Symbian daarvoor biedt (de 'Sync' functie).

Geweldig dit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
BoXie schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 23:11:
Mijn god .. wat is dit fantastisch :

- Google E-mail & Calendar onder eigen domeinnaam (via Google domains)
- SyncML service van goosync.com
- en zo dus via UMTS je Google Calendar synchroniseren met de native app die Symbian daarvoor biedt (de 'Sync' functie).

Geweldig dit !!!
Kan je dat wat meer toelichten? Geeft dit volgens jou mogelijkheden om bijvoorbeeld met de thunderbird-calendar te syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:32
Aesculapius schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:00:
[...]

Kan je dat wat meer toelichten? Geeft dit volgens jou mogelijkheden om bijvoorbeeld met de thunderbird-calendar te syncen?
Zo te zien niet... kijk maar op goosync.com - dat gaat specifiek over het syncen van een mobiele telefoon met Google calendar.

Maar mocht iemand een suggestie hebben, dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Hallo daar,

Ik heb een nokia n73; v3.06 en heb al lange tijd last van deze probleem:

Ik wil een programma openen, maar er gebeurt niks.
Het zijn meestal de programma's die ik heb gedownloaded.
o.a. Calcium

Is dit te verhelpen?

Ik heb al meerdere keren het programma opnieuw geinstalleerd, dan doet hij het nog wel maar dat is maar tijdelijk, maar restart erna en hij doet het weer niet

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Zijn er programmatjes die bijhouden hoeveel minuten ik gebelt heb en hoeveel SMSjes ik gestuurt heb en die dan ook een waarschuwing geven als ik over m'n limiet heen dreig te gaan.

Ook ben ik nog opzoek naar een programma wat een map met bijvoorbeeld foto's beveiligd.
Ik heb Best Crypto al geprobeerd maar om nou iedere foto die ik maak te encrypten schiet ook niet op.
Op m'n oude Samsung kon ik gewoon de map foto's met een code beveiligen wat dus veel handiger is.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckiej schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:16:
Hallo daar,

o.a. Calcium

Is dit te verhelpen?

Ik heb al meerdere keren het programma opnieuw geinstalleerd, dan doet hij het nog wel maar dat is maar tijdelijk, maar restart erna en hij doet het weer niet

Alvast bedankt
Staat het programma niet toevallig gewoon al open?
Of heb je soms 26 andere programma's openstaan?
Hou de "menu" toets eens een paar seconden ingedrukt.
Dan krijg je een soort van taskmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Chuckiej schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:16:
Hallo daar,

o.a. Calcium

Is dit te verhelpen?

Alvast bedankt
Ik moet bekennen dat ik hier ook af en toe last van heb gehad met meerdere programma's (ParkCast, ParkWiFi, en anderen) maar het lijkt erg willekeurig te zijn, sommigen doen het na een reboot weer... zal in de volgende firmware wel weer wat stabieler zijn denk ik...

Niet continueren van de E70 blijf ik een vreemd verhaal vinden; het is mijn inziens een redelijk ideale phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Opgelost door alles weer opnieuw te installeren. Ik had al gekeken of deze al actief was, maar nee. Soms helpt dat je, opnieuw opstarten. (maar bij mij deed geen 1 programma meer)

Met veel moeite, uiteindelijk het probleem (gedeeltelijk) opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
Iemand nog een andere goede gratis MSN client behalve de Windows Live Messenger?
Je moet opeens een abbo hebben op die service :?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Klopt het nou dat zowel TomTom, Route66 als Navigon-Mobile-Navigator geen van allen échte TMC-ontvangst ondersteunen in hun Symbian versies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een programma als Vito Active Trace (http://vitotechnology.com...tivetrace_smartphone.html) voor de Nokia N80, dus S60 3rd editie???

heb dit topic redelijk goed doorgekeken, maar kan er nergens iets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 11:43
Er is een nieuwe versie van de flash lite player uit (vs 2.1) voor symbian 60-series (sinds december). Heeft iemand hier al ervaring mee? Is het een verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het betreft dus een programma, waarmee je je sport gegevens kunt opslaan en later bekijken.
De afstand die je bijv. gelopen hebt, met je snelheden, je route.
Heb heel internet al afgezocht, maar niks kunnen vinden. weet een van jullie nog een goed programma hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Met goosync en gcalsync kan ik de primaire (eerste) calendar van google calendar synchroniseren met m'n interne calendar van m'n nokia N73 (Symbian OSv3).

Zijn er manieren om ook de andere calendars te syncen? Ik heb er een tiental staan en zou ze allemaal gesynct willen krijgen vanop m'n N73 met 1 beweging. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Voor iedereen die z'n Nokia met Symbian S60 3rd ed. wil syncen met Thunderbird:
Ga naar de Nokia site, de 'contact' pagina (hier!) en vul het formulier in. Vul in dat je graag je mobiel wil kunnen syncen met Thunderbird en of ze dat even in PC-Suite willen inbouwen. Ik kreeg toen als antwoord terug:
Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

Uw feedback werd genoteerd en doorgestuurd naar de product designers in Finland. Voorlopig beschikt Nokia nog niet over dergelijke producten.

Door toedoen van uw feedback bestaat de mogelijkheid dat er voldoende vraag is naar dergelijke producten, zodat de product designers hier in de toekomst rekening kunnen mee houden.

Indien u nog verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Ik heb er niet al teveel vertrouwen in, maar wie weet, hoe meer mensen er om vragen, gaan ze nog naar ons luisteren.

(heb dit ook in het Nokia E50-topic geplaatst - excuus voor de dubbelpost, maar het zou jammer zijn als mensen die maar 1 topic volgen het missen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlanders zullen eerder naar http://www.nokia.nl/nl/support/ask.html gaan denk ik :) Ik heb 'em in ieder geval ingevuld, synchronisatie met Thunderbird (en Lightning) zou geweldig zijn!

Edit: hey wat is dit dan? http://www.kaarposoft.dk/noksync/developing.html

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Dat is iets dat voor de E50/60 en zo niet gaat werken. Er is een SDK ontwikkelkit met daarin relevante gegevens die 'kaarposoft' nodig heeft maar die niet vrijgegeven is door Nokia. Voor iets van $4000 kan je die bij Nokia kopen.

Zie:
http://discussion.forum.nokia.com/forum/showthread.php?t=97279

en
https://sourceforge.net/forum/forum.php?thread_id=1645976&forum_id=644286

Het zou geweldig zijn als er een sync-mogelijkheid komt om Thunderbird met een E50 te syncen, maar de kennis daarvoor wordt niet vrijgegeven. Grenst aan misdadig: Nokia *kan* helpen, maar *wil* het niet en doet tegelijkertijd zelf niets om de klanten van dienst te zijn. Vandaar m'n oproep op bij Nokia om Thunderbird-support te vragen, ze moeten een idee krijgen dat dit een hevig gewenste feature is.

Het maakt mij uiteindelijk niet zoveel uit of Nokia het in PC-Suite inbouwt, of een willekeurige opensourcebouwer er iets voor maakt, als het maar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
ik heb juist een skype variant voor sommige nokia's ontdekt ( http://www.iskoot.com/ ) iskoot. Nu kun je dus skype via je mobiel, jammer genoeg worden nog niet alle Symbian S60 3rd toestellen ondersteund N80, N73, E61 E62 zijn al bij de gelukkigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
chundo schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:05:
ik heb juist een skype variant voor sommige nokia's ontdekt ( http://www.iskoot.com/ ) iskoot. Nu kun je dus skype via je mobiel, jammer genoeg worden nog niet alle Symbian S60 3rd toestellen ondersteund N80, N73, E61 E62 zijn al bij de gelukkigen...
Ik krijg een CONE14 error op mijn n80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:05:
Wat wel belangrijk is om hierbij op te merken: het gaat via je data-abonnement. Je kan geen gebruik maken van WiFi.. Dan moet je aanmelden voor het beta-programma. Heb net een mailtje gestuurd dat ik wil deelnemen aan het beta-programma. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is er nu eindelijk goed nieuws voor de studenten onder ons (en natuurlijk alle anderen die EAP-TTLS PAP nodig hebben): http://discussion.forum.n...m/showthread.php?p=271396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Wat wel belangrijk is om hierbij op te merken: het gaat via je data-abonnement. Je kan geen gebruik maken van WiFi.. Dan moet je aanmelden voor het beta-programma. Heb net een mailtje gestuurd dat ik wil deelnemen aan het beta-programma. Ben benieuwd..
Ik wou het testen maar heb een E60 en het werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, een gelijksoort programa had ik laatst ook gedownload EQO heette dat volgens mij maar dan moet je skype tegoed hebben en het gaat alsgoed via je data abbo. Hier heb je dus niet zoveel aan, wat mooi zou zijn is een skype programa via WIFI zoals je die ook hebt op je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een poker Texas Holdem spel voor mijn Nokia E61 (het liefst gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:20:
Misschien is er nu eindelijk goed nieuws voor de studenten onder ons (en natuurlijk alle anderen die EAP-TTLS PAP nodig hebben): http://discussion.forum.n...m/showthread.php?p=271396
Dat is erg goed nieuws; weliswaar weten we qua tijd nog niet meer, maar in ieder geval wel dat het er ooit aan zit te komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk alle muziek niet op alfabet maar op nummer te laten sorteren? Ik wil bijvoorbeeld dat de top 40 gewoon begint met nummer 1 en eindigd met 40 en niet dat alles gewoon door elkaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:47

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hey mensen, ik heb een M600i, ook symbian S60 3rd edition als ik me niet vergis. Nu heb ik ook navi van garmin, de nuvi 300. Deze maakt gebruik van de kaarten van NAVTEQ. Nu wil ik het ook wel eens op mijn telefoon proberen en ben ik nieuwsgierig of ik dit kan combineren met elkaar. Kan ik deze kaart gebruiken als navigatie?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

nomad85 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:21:
Hey mensen, ik heb een M600i, ook symbian S60 3rd edition als ik me niet vergis. Nu heb ik ook navi van garmin, de nuvi 300. Deze maakt gebruik van de kaarten van NAVTEQ. Nu wil ik het ook wel eens op mijn telefoon proberen en ben ik nieuwsgierig of ik dit kan combineren met elkaar. Kan ik deze kaart gebruiken als navigatie?
Volgens mij is de M600 geen S60, maar UIQ interface?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Damocles.NL schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:02:
Ik was ook even verward.

Maar er komt vast wel iets zodat we dat securew2 in symbian vorm kunnen draaien!
Ik wacht wel even :O :O :O

:9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 12:31
Nokia gaat het toevoegen, maar het kan even duren: http://discussion.forum.n...d.php?p=273758#post273758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Bij het aanmelden op MSN Live messenger moet ik opeens iets van een subscription hebben. Meer mensen die dat hebben, daarvoor werkte het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fring downloaden...
zit nu ook msn in...
Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ziet er veelbelovend uit, ga het gelijk proberen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
ik heb iets van "reporo" geinstalleerd; moest er wel voor registreren maar het werkt prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Aesculapius schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:51:
ik heb iets van "reporo" geinstalleerd; moest er wel voor registreren maar het werkt prima...
Wat is dit dan voor prog? Wat kun je ermee?

Is het gewoon freeware? Zou je dan even een link kunnen geven naar de originele website?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
kunnen we doen :)
Het is freeware maar je moet bij hun even een accountje aanmaken. Het is op java gebasseerd volgens mij, niet eens specifiek voor symbian. Eenmaal bij hun ingelogd kan je je messenger account instellen, waarna je er mee kan chatten (of op de achtergrond laten draaien). Het gaat wel allemaal via internet access bij mij, ik kan er niet mn (gratis) orange world voor gebruiken - maar dat heeft meer met het direct moeten kunnen bereiken van de messenger-servers te maken volgens mij.

url: http://www.reporo.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Ik wil graag een download van Wikipedia draaien op mijn Nokia N73.

Weet iemand of je deze te lezen is (Palm versie of PPC versie, zie http://www.tomeraider.com/index.php#getBookDetails:616 )

met de TomeRaider 3 Symbian S60 reader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik weet niet of dit helemaal goed is om hier te posten, maar ik heb dus profimail geinstalleerd. Alles werkt goed, mail ophalen dan in ieder geval...versturen zou ik niet weten wat ik in moet voeren.

Eigen mailserver zal niet gaan van me isp aangezien je niet vanaf dat e-mail adres zit. Iemand die weet welke smtp server je kan opgeven voor een symbian app als je via t-mobile web n walk online bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Iemand Fring aan de praat gekregen op een E-serie (heb zelf de E61) ?

De Fring test call doet het wel, maar dat boeit natuurlijk niet. Ik wil skypen! En dat krijg ik niet aan de praat.. ik kan wel de skype service enablen en daar mijn user/pass invullen, en dan krijg ik een Skyp test call contact erbij. Echter, die hangt meteen weer op. Ook zie ik mijn skype contacten niet bij de contacts verschijnen..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Moet je Fring persé via die site downloaden, en zo ja wat kost dat?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fring downloaden kost niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ok, i had begrepen dat het via wap ging maar dat is dus niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:02
Slasher schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 09:36:
[...]

Ok, i had begrepen dat het via wap ging maar dat is dus niet zo?
Hangt ervan af welke verbindingsmogelijkheden je telefoon heeft. Opzich hoef je niets te betalen voor Fring, maar wellicht moet je wel verkeerskosten aan je provider betalen als je het programma via GPRS/UMTS gaat downloaden. Wellicht kun je wel via WiFi downloaden, als je WiFi op je telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

rclahsen schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 09:40:
[...]

Hangt ervan af welke verbindingsmogelijkheden je telefoon heeft. Opzich hoef je niets te betalen voor Fring, maar wellicht moet je wel verkeerskosten aan je provider betalen als je het programma via GPRS/UMTS gaat downloaden. Wellicht kun je wel via WiFi downloaden, als je WiFi op je telefoon hebt.
Het is inmiddels gelukt, heb wifi op mijn telefoon, maar was dus in de veronderstelling dat het via wap moest, maar wifi is inmiddels gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week kwam ik een leuke site tegen, vol met freeware en trials van S60 3rd software.

www.Mobile9.com

Vooral de Bluetooth chat en en Blueradar zijn leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:11:
Van de week kwam ik een leuke site tegen, vol met freeware en trials van S60 3rd software.

www.Mobile9.com

Vooral de Bluetooth chat en en Blueradar zijn leuk!
Das zeker een leuke site... thanks! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Tomtom 6: Als het geluid via de carkit loopt (Parrot) is het zo dat de carkit later inschakelt dan de stemmen (aanwijzingen) beginnen. Ik mis dus het eerste gedeelte van een zin. Als tomtom aangeeft "bij de volgende afslag linksaf" hoor ik: "volgende afslag linksaf". Ik had dit voorheen met de N70 icm Tomtom5 niet. Nu heb ik dius een N80 en daar is het probleem er wel. Ik heb alles al geprobeerd. Laatste firmware van Nokia staat erop. Of hebben meer mensen hier last van? Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Verkeerde topic misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Weet er iemand of er een programma is wat de flits echt laat branden net zoals N70Torch op de n70. de programma's voor de 3rd edition geven allemaal alleen maar een zak licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
geen id, kwam "S60SpotOn" tegen die dat pretendeerde te doen maar kan niks testen want mijn E70 heeft geen flits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Dat fring werkt bij mij echt perfect _/-\o_ , mooi programma. (VoIP&MSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Op mijn N80 krijg ik bij die Mobile9, bij elke App de error dat mijn telefoon het niet support..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:01:
Op mijn N80 krijg ik bij die Mobile9, bij elke App de error dat mijn telefoon het niet support..
Ikzelf heb een Nokia 5500 sport. Daar werkt alles gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 21:21
Ik heb een Nokia E50 met daarop TomTom. Nu wil ik graag ook mijn route loggen en daarvoor heb ik het gratis programma "GPS Track" gevonden (link). Ik kan ze echter niet allebij tegelijk de GPS ontvanger laten uitlezen. Dit komt waarschijnlijk omdat 1 van de twee de poort naar de GPS bezet houdt.

Ik heb lopen zoeken en nu kan ik voor de PocketPc het volgende programma vinden: "GPS Splitter" (link). Dit programma laat meerdere gebruikers de GPS uitlezen door er zelf tussen te gaan zitten.

Nu vroeg ik me af of iemand weet of er ook een soortgelijk Symbian programma is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
wat is dit voor vaag iets dan..?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar even bij the spy shop ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende Symbian versies? Kan software van Symbian 9.1 bijvoorbeeld draaien op een toetsel die Symbian S60 ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 21:21
Djerique schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:17:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende Symbian versies? Kan software van Symbian 9.1 bijvoorbeeld draaien op een toetsel die Symbian S60 ondersteunt?
Euh S60 v3 is gebouwd op Symbian 9.1. S60 is een grafische interface die bovenop Symbian is gezet.

Over het algemeen kan je niet binary software van andere S60 versies draaien op S60 v3. Dat komt omdat er wat veiligheids features zijn toegevoegd. Ik weet niet of je software die voor andere grafische interfaces is geschreven (UIQ) kan draaien op S60, maar mijn vermoeden is dat dat niet gaat.

Als je een S60 v3 telefoon hebt kan je dus het beste zoeken naar S60 v3 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk mijn E50 gekregen, maar ben nog niet helemaal thuis in de Symbian wereld. Heb nu Smartmovie gedownload en ik convert met IMTOO 3gp converter mijn filmpjes naar avi (ondanks de MP4 codec kan ik geen mp4 afspelen :S) en dat werkt prima, maar het geluid werkt niet bij Smartmovie. Bij de demofilmpjes werkt het geluid wel. Iemand enig idee wat ik fout doe? Bij het openen van de avi filmpjes op mijn pc werkt het wel prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje... Ik heb meerdere msn-apps geprobeerd (de officiele WLM-app (MIMM??), agile messenger, HIER-messenger), maar ze kunnen niet connecten met de msn-server (connecting server failed, try again later). Ik heb dit meerdere keren (over verschillende dagen) geprobeerd, maar zonder succes. GPRS-internet doet het wel gewoon (via opera en de standaardbrowser) en via mob.ebuddy.com kan ik wel gewoon msnen. Weet iemand wat ik fout doe? Ik heb de standaard GPRS-instellingen van kpn hi (proxyadres:10.10.100.20; proxynummer:5080). Werken deze apps via een soort proxy die ik moet instellen?? N73 ME; SW: 3.0638.0.0.30 als dat iets uitmaakt... Het gaat dus om de nokia N73 music edition...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een goede versie om te msn en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:47:
Heb eindelijk mijn E50 gekregen, maar ben nog niet helemaal thuis in de Symbian wereld. Heb nu Smartmovie gedownload en ik convert met IMTOO 3gp converter mijn filmpjes naar avi (ondanks de MP4 codec kan ik geen mp4 afspelen :S) en dat werkt prima, maar het geluid werkt niet bij Smartmovie. Bij de demofilmpjes werkt het geluid wel. Iemand enig idee wat ik fout doe? Bij het openen van de avi filmpjes op mijn pc werkt het wel prima...
ligt waarschijnlijk aan je geluidscodec. Probeer eens te converten naar avi en dan via smartmovie's 'video converter' naar xvid met lame mp3 (standaard instellingen van smartmovie, je kunt zelfs kiezen voor E50 optimalisatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:47:
Ik denk dat deze instellingen voor Super ook voor E50 zouden moeten werken. Dan heb je helemaal geen smartmovie nodig, maar de standaard realplayer.

Dan heb je wel voor niets geld betaald voor smartmovie, maar dat terzijde...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:12:
Weet iemand een poker Texas Holdem spel voor mijn Nokia E61 (het liefst gratis)
Beetje laat :) : GLU WorldSeries Poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 09:25

Arfman

Drome!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad niet gratis,

Ik zou het ook graag willen weten. Of er een goed poker programma is, wil wel in de trein pokeren enzo. Dat is wel relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed zoeken, vind je 'm wel :) Hint: symbian megapack -usenet-

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Even een vraagje, is het met symbian mogelijk om extra language packs te installeren op symbian. Dit omdat mijn E65 niet over italiaanse taal/ t-9 woordenboek beschikt en ik dit er erg graag op zou hebben... Graag hoor ik er iets over!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:06:
[...]

goed zoeken, vind je 'm wel :) Hint: symbian megapack -usenet-
Ghehe, idd. Van ene Bounzer dat pakket *O* (zie mijn nick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:56:
[...]

Ghehe, idd. Van ene Bounzer dat pakket *O* (zie mijn nick)
Toch geen bestand van rond de 490 mb he? d:)b

Ja die ene Bounzer is goed bezig...
:Y)

[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 24-03-2007 15:02 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Ik heb een probleem met de Exchange plug-in. Het syncen werkt niet. Hij geeft de hele tijd de melding dat er een niet vertouwd certificaat is ontvangen. Bij Instrumenten, Toepassings Beheer staat software installatie op Alles en Online certif. controle op Uit.

Wat moet je nog meer instellen om het te laten werken?

--edit--
simpel antwoord, gewoon het certificaat dat je gemaakt hebt toevoegen.

[ Voor 11% gewijzigd door black_eye op 27-03-2007 14:50 ]

Ad maiorem black_eye gloriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben opzoek naar animated themes voor n 73, kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 22:36
Even een schaamteloze quote uit mn post in het N73-topic:
Overigens, misschien een heel wild idee, maar zou het niet aardig zijn als je de "dashboard" van de N73 niet kan opvrolijken met headlines of iets dergelijks? Dus onder het eerstvolgende agendaitem een random headline van een RSS-Feed, of bestaat er al zoiets?
Kan me niet voorstellen dat dat niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

zoiets zou ik ook wel willen hebben

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Is het ook mogelijk om een "Today Screen" (zoals bij windows mobile) te krijgen op Symbian toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:02

_PM

Ik ken windows mobile niet, maar op de E65 krijg je in de 'actieve-standby' stand de dingen die voor de komende dagen op je agenda staan, het aantal ongelezen sms/mail berichten e.d. Je kan zelf instellen wat je wilt laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

_PM schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:24:
Ik ken windows mobile niet, maar op de E65 krijg je in de 'actieve-standby' stand de dingen die voor de komende dagen op je agenda staan, het aantal ongelezen sms/mail berichten e.d. Je kan zelf instellen wat je wilt laten zien.
kun je ook dingen als weerspellingen standaard op dat scherm krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Niet op het scherm op die manier, wat wel kan is een screensaver gebruiken die het weer voor vandaag en morgen laat zien. Als extratje heeft deze ook nog eens een grote klok en datum weergave, die is standaard enorm klein namelijk.

Handy Weather, ideaal programmatje.

http://www.clickapps.com/...bf8cdb3739bfa011585c9a45b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu 'n paar dagen aan 't stoeien met agile messenger (3.76) op 'n N80 en heb sterk 't idee dat ik niet alle functies gebruik... Volgens 'n beschrijving met 'n SE-P900 op www kun je voice-recs sturen. Bij N80 ook? En, zo ja, hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 22:36
Ik druk op het joystickpookje van m'n N73, niet dat ik dat zo'n succes vind, aangezien ik die liever gebruik als "Send" knop, en er nu een enorm lawaai uitkomt van het hele voicegebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 14:44
Tip voor OP: een link naar het E65 topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1204893

ot: speelt realplayer(die zit toch standaart op de symbian toestellen dus ook op de E65, toch?) ook .mkv bestanden af? Zo nee, is er een videospeler te downloaden(liefst gratis) die dat wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Vraagje:

Hoe kan ik symbian software verwijderen op een Nokia N93 wanneer de applicatie data op een verloren kingston mini sd staat?

Ik had TT mobile op me N93 staan, geheugenkaart is toen beschadigd geraakt. Moest hem formatteren. Daarna TT weer met MiniSD opnieuw in telefoon gedaan. Maar geen automtatische installatie meer. Ook bij software/personlijk geen TT meer te vinden.

Hoe kan ik nou TT opnieuw installeren op een symbian telefoon?
Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste