Ik vroeg me af hoe het mogelijk is om een programma wat op windows draait (PDA). Ook werkend te krijgen op symbian toestellen.
Is dit mogelijk of bijna niet zelf uit te voeren?
Volgens mij is dat een compleet andere programma structuur...scorpio81 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:52:
Ik vroeg me af hoe het mogelijk is om een programma wat op windows draait (PDA). Ook werkend te krijgen op symbian toestellen.
Hoi!
Ik heb een trial gevonden en ga hem eens testen
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 09:00 ]
[ Voor 179% gewijzigd door Damocles.NL op 09-12-2006 15:59 ]
Laat het even weten als het gelukt is maar volgens mij heb je toch echt PAP nodig om te kunnen connnecten.Damocles.NL schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:58:
EAP-PEAP klinkt ook wel interessant om wat mee te proberen
Hoi!
Verwijderd
Heb net een mailtje de deur uit gedaan richting het Servicepunt van de TU Delft om te vragen of ik een van de andere protocollen kan gebruiken onder TTLS of dat ik PEAP kan gebruiken met de protocollen die daar onder hangen. Ben benieuwd...jochemd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:04:
[...]
Bel eens met een servicepunt en vraag welke van deze ondersteunt worden? Ik zie er meerdere tussen die door de RADIUS software ondersteund worden en die ze alleen maar even aan hoeven te zetten.
Vraag anders eens hoe ver ze zijn met de beloofde upgrade van het netwerk
Bij de redesign van het wireless netwerk zullen wij rekening houden met dit soort devices.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 17:56 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Eggy op 13-12-2006 00:32 ]
Multimonitor is relax :P
[ Voor 4% gewijzigd door Djerique op 13-12-2006 12:39 ]
Verwijderd
Dan houdt het snel weer op..Nee, we ondersteunen geen andere type van authenticatie kan TTLS/PAP.
Was laatst toevallig in de buurt van een Business Center dus heb 'em daar laten updaten. Van de week even kijken of ik de nieuwste versie (vrijdag laten updaten bij KPN, dinsdag nieuwe versie uit..)kan binnen halen via Nokia site.u kunt uw toestel updaten via de site van nokia.
Het behoeft enig zoekwerk maar hierbij de link tbv update van uw toestel
http://www.europe.nokia.com/A4176089?E61
Wanneer u deze update uitvoerd is het van groot belang dat u tijdens de update het toestel aan de oplader
zet zodat het toestel niet uit kan vallen tijdens de update.
Mocht u het niet helemaal vertrouwen kunt u altijd nog bij het Business Center van KPN langsgaan.
Zij kunnen het toestel voorzien van de nieuwste software.
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Verwijderd
Nee, helaas niet.. Maar het antwoord was leuker & misschien nog wel belangrijker de toon van het antwoord! Als de TU nou had gezegd: 'Het kan niet, maar we doen ons best.' was een stuk leuker geweest..Aesculapius schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:44:
impliceer je daarmee dat deze update het mogelijk maakt om die secureW2 netwerken te ontvangen?
Als ik installeer begint ie over certificaten te zeiken, iemand oplossing?Schrijver schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:22:
Eindelijk een MSN Live Messenger applicatie voor Symbian S60 v3 telefoons:
[afbeelding]
Freeware download: KLIK
XXXVI
Zoek even bij je instellingen; je kan daar ergens aangeven dat je ook onbeveiligde certificaten ofzoiets wil accepteren...als je die optie aanzet, kan je hem gewoon installeren; bij de melding dat het gedoe onveilig is, kies je dan gewoon continue...ephymerous schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:59:
[...]
Als ik installeer begint ie over certificaten te zeiken, iemand oplossing?
Kan je dat wat meer toelichten? Geeft dit volgens jou mogelijkheden om bijvoorbeeld met de thunderbird-calendar te syncen?BoXie schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 23:11:
Mijn god .. wat is dit fantastisch :
- Google E-mail & Calendar onder eigen domeinnaam (via Google domains)
- SyncML service van goosync.com
- en zo dus via UMTS je Google Calendar synchroniseren met de native app die Symbian daarvoor biedt (de 'Sync' functie).
Geweldig dit !!!
Zo te zien niet... kijk maar op goosync.com - dat gaat specifiek over het syncen van een mobiele telefoon met Google calendar.Aesculapius schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:00:
[...]
Kan je dat wat meer toelichten? Geeft dit volgens jou mogelijkheden om bijvoorbeeld met de thunderbird-calendar te syncen?
Verwijderd
Staat het programma niet toevallig gewoon al open?Chuckiej schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:16:
Hallo daar,
Ik heb een nokia n73; v3.06 en heb al lange tijd last van deze probleem:
Ik wil een programma openen, maar er gebeurt niks.
Het zijn meestal de programma's die ik heb gedownloaded.
o.a. Calcium
Is dit te verhelpen?
Ik heb al meerdere keren het programma opnieuw geinstalleerd, dan doet hij het nog wel maar dat is maar tijdelijk, maar restart erna en hij doet het weer niet
Alvast bedankt
Ik moet bekennen dat ik hier ook af en toe last van heb gehad met meerdere programma's (ParkCast, ParkWiFi, en anderen) maar het lijkt erg willekeurig te zijn, sommigen doen het na een reboot weer... zal in de volgende firmware wel weer wat stabieler zijn denk ik...Chuckiej schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:16:
Hallo daar,
Ik heb een nokia n73; v3.06 en heb al lange tijd last van deze probleem:
Ik wil een programma openen, maar er gebeurt niks.
Het zijn meestal de programma's die ik heb gedownloaded.
o.a. Calcium
Is dit te verhelpen?
Ik heb al meerdere keren het programma opnieuw geinstalleerd, dan doet hij het nog wel maar dat is maar tijdelijk, maar restart erna en hij doet het weer niet
Alvast bedankt
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er niet al teveel vertrouwen in, maar wie weet, hoe meer mensen er om vragen, gaan ze nog naar ons luisteren.Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.
Uw feedback werd genoteerd en doorgestuurd naar de product designers in Finland. Voorlopig beschikt Nokia nog niet over dergelijke producten.
Door toedoen van uw feedback bestaat de mogelijkheid dat er voldoende vraag is naar dergelijke producten, zodat de product designers hier in de toekomst rekening kunnen mee houden.
Indien u nog verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 12:15 ]
Dat is iets dat voor de E50/60 en zo niet gaat werken. Er is een SDK ontwikkelkit met daarin relevante gegevens die 'kaarposoft' nodig heeft maar die niet vrijgegeven is door Nokia. Voor iets van $4000 kan je die bij Nokia kopen.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 02:44:
Edit: hey wat is dit dan? http://www.kaarposoft.dk/noksync/developing.html
Ik krijg een CONE14 error op mijn n80...chundo schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:05:
ik heb juist een skype variant voor sommige nokia's ontdekt ( http://www.iskoot.com/ ) iskoot. Nu kun je dus skype via je mobiel, jammer genoeg worden nog niet alle Symbian S60 3rd toestellen ondersteund N80, N73, E61 E62 zijn al bij de gelukkigen...
Verwijderd
Wat wel belangrijk is om hierbij op te merken: het gaat via je data-abonnement. Je kan geen gebruik maken van WiFi.. Dan moet je aanmelden voor het beta-programma. Heb net een mailtje gestuurd dat ik wil deelnemen aan het beta-programma. Ben benieuwd..chundo schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:05:
ik heb juist een skype variant voor sommige nokia's ontdekt ( http://www.iskoot.com/ ) iskoot. Nu kun je dus skype via je mobiel, jammer genoeg worden nog niet alle Symbian S60 3rd toestellen ondersteund N80, N73, E61 E62 zijn al bij de gelukkigen...
Verwijderd
Ik wou het testen maar heb een E60 en het werkt niet...Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:14:
[...]
Wat wel belangrijk is om hierbij op te merken: het gaat via je data-abonnement. Je kan geen gebruik maken van WiFi.. Dan moet je aanmelden voor het beta-programma. Heb net een mailtje gestuurd dat ik wil deelnemen aan het beta-programma. Ben benieuwd..
Verwijderd
Dat is erg goed nieuws; weliswaar weten we qua tijd nog niet meer, maar in ieder geval wel dat het er ooit aan zit te komen :-)Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:20:
Misschien is er nu eindelijk goed nieuws voor de studenten onder ons (en natuurlijk alle anderen die EAP-TTLS PAP nodig hebben): http://discussion.forum.n...m/showthread.php?p=271396
Verwijderd
Volgens mij is de M600 geen S60, maar UIQ interface?nomad85 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:21:
Hey mensen, ik heb een M600i, ook symbian S60 3rd edition als ik me niet vergis. Nu heb ik ook navi van garmin, de nuvi 300. Deze maakt gebruik van de kaarten van NAVTEQ. Nu wil ik het ook wel eens op mijn telefoon proberen en ben ik nieuwsgierig of ik dit kan combineren met elkaar. Kan ik deze kaart gebruiken als navigatie?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik wacht wel evenDamocles.NL schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:02:
Ik was ook even verward.
Maar er komt vast wel iets zodat we dat securew2 in symbian vorm kunnen draaien!
Hoi!
Nokia gaat het toevoegen, maar het kan even duren: http://discussion.forum.n...d.php?p=273758#post273758
Wat is dit dan voor prog? Wat kun je ermee?Aesculapius schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:51:
ik heb iets van "reporo" geinstalleerd; moest er wel voor registreren maar het werkt prima...
Hoi!
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Elect a clown, expect a circus.
Ok, i had begrepen dat het via wap ging maar dat is dus niet zo?Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:07:
fring downloaden kost niks..
Hangt ervan af welke verbindingsmogelijkheden je telefoon heeft. Opzich hoef je niets te betalen voor Fring, maar wellicht moet je wel verkeerskosten aan je provider betalen als je het programma via GPRS/UMTS gaat downloaden. Wellicht kun je wel via WiFi downloaden, als je WiFi op je telefoon hebt.Slasher schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 09:36:
[...]
Ok, i had begrepen dat het via wap ging maar dat is dus niet zo?
Het is inmiddels gelukt, heb wifi op mijn telefoon, maar was dus in de veronderstelling dat het via wap moest, maar wifi is inmiddels geluktrclahsen schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 09:40:
[...]
Hangt ervan af welke verbindingsmogelijkheden je telefoon heeft. Opzich hoef je niets te betalen voor Fring, maar wellicht moet je wel verkeerskosten aan je provider betalen als je het programma via GPRS/UMTS gaat downloaden. Wellicht kun je wel via WiFi downloaden, als je WiFi op je telefoon hebt.
Verwijderd
Das zeker een leuke site... thanks!Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:11:
Van de week kwam ik een leuke site tegen, vol met freeware en trials van S60 3rd software.
www.Mobile9.com
Vooral de Bluetooth chat en en Blueradar zijn leuk!
Verwijderd
Ikzelf heb een Nokia 5500 sport. Daar werkt alles gewoon op.pim schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:01:
Op mijn N80 krijg ik bij die Mobile9, bij elke App de error dat mijn telefoon het niet support..
Euh S60 v3 is gebouwd op Symbian 9.1. S60 is een grafische interface die bovenop Symbian is gezet.Djerique schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:17:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende Symbian versies? Kan software van Symbian 9.1 bijvoorbeeld draaien op een toetsel die Symbian S60 ondersteunt?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ligt waarschijnlijk aan je geluidscodec. Probeer eens te converten naar avi en dan via smartmovie's 'video converter' naar xvid met lame mp3 (standaard instellingen van smartmovie, je kunt zelfs kiezen voor E50 optimalisatie).Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:47:
Heb eindelijk mijn E50 gekregen, maar ben nog niet helemaal thuis in de Symbian wereld. Heb nu Smartmovie gedownload en ik convert met IMTOO 3gp converter mijn filmpjes naar avi (ondanks de MP4 codec kan ik geen mp4 afspelen) en dat werkt prima, maar het geluid werkt niet bij Smartmovie. Bij de demofilmpjes werkt het geluid wel. Iemand enig idee wat ik fout doe? Bij het openen van de avi filmpjes op mijn pc werkt het wel prima...
Ik denk dat deze instellingen voor Super ook voor E50 zouden moeten werken. Dan heb je helemaal geen smartmovie nodig, maar de standaard realplayer.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:47:
Heb eindelijk mijn E50 gekregen, maar ben nog niet helemaal thuis in de Symbian wereld. Heb nu Smartmovie gedownload en ik convert met IMTOO 3gp converter mijn filmpjes naar avi (ondanks de MP4 codec kan ik geen mp4 afspelen) en dat werkt prima, maar het geluid werkt niet bij Smartmovie. Bij de demofilmpjes werkt het geluid wel. Iemand enig idee wat ik fout doe? Bij het openen van de avi filmpjes op mijn pc werkt het wel prima...
Hoi!
Verwijderd
Beetje laatVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:12:
Weet iemand een poker Texas Holdem spel voor mijn Nokia E61 (het liefst gratis)
Is niet gratis
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Inderdaad niet gratis,
Verwijderd
goed zoeken, vind je 'm wel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 15:07 ]
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Verwijderd
Ghehe, idd. Van ene Bounzer dat pakketVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:06:
[...]
goed zoeken, vind je 'm welHint: symbian megapack -usenet-
Toch geen bestand van rond de 490 mb he?Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:56:
[...]
Ghehe, idd. Van ene Bounzer dat pakket(zie mijn nick)
[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 24-03-2007 15:02 ]
Hoi!
[ Voor 11% gewijzigd door black_eye op 27-03-2007 14:50 ]
Ad maiorem black_eye gloriam
Kan me niet voorstellen dat dat niet kan?Overigens, misschien een heel wild idee, maar zou het niet aardig zijn als je de "dashboard" van de N73 niet kan opvrolijken met headlines of iets dergelijks? Dus onder het eerstvolgende agendaitem een random headline van een RSS-Feed, of bestaat er al zoiets?
Multimonitor is relax :P
kun je ook dingen als weerspellingen standaard op dat scherm krijgen?_PM schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:24:
Ik ken windows mobile niet, maar op de E65 krijg je in de 'actieve-standby' stand de dingen die voor de komende dagen op je agenda staan, het aantal ongelezen sms/mail berichten e.d. Je kan zelf instellen wat je wilt laten zien.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq