Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand al een goede VPN client gevonden? Het liefst gratis, maar betaald mag ook.

Wil graag op het draadloze netwerk van de TU Delft, maar TTLS-PAP wordt niet ondersteund door mijn E61. Daarnaast heeft de TU geen Nokia server staan, dus aan de ingebouwde VPN client heb ik ook weinig.

Wel heb ik iets gelezen over zelft een policy file maken, maar heb daar persoonlijk weinig kaas van gegeten. Heeft iemand hier ervaring mee en de boel al aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:58:
Heeft hier iemand al een goede VPN client gevonden? Het liefst gratis, maar betaald mag ook.

Wil graag op het draadloze netwerk van de TU Delft, maar TTLS-PAP wordt niet ondersteund door mijn E61. Daarnaast heeft de TU geen Nokia server staan, dus aan de ingebouwde VPN client heb ik ook weinig.

Wel heb ik iets gelezen over zelft een policy file maken, maar heb daar persoonlijk weinig kaas van gegeten. Heeft iemand hier ervaring mee en de boel al aan de praat gekregen?
Ik wil ook graag op ons SecureW2 netwerk met mijn telefoon, maar er lijkt weinig te gebeuren vanuit SecureW2 zelf.

Balen!! Ik ga de helpdesk nog wel even proberen bij ons op de uni (EUR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot mijn verbazing kun je geen afspeellijst opbouwen bij het afspelen van muziek. Je kunt wel een 'tracklist' maken, maar dit is dus echt een bestandje. Ik wil gewoon nummers toe kunnen voegen aan de huidige afspeellijst, is dit echt niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:06:
[...]

Ik wil ook graag op ons SecureW2 netwerk met mijn telefoon, maar er lijkt weinig te gebeuren vanuit SecureW2 zelf.

Balen!! Ik ga de helpdesk nog wel even proberen bij ons op de uni (EUR).
Ik ben zelf al naar die helpbali geweest (in T gebouw) en die kende heel secureW2 niet eens. Het enige dat hij me wist te vertellen is dat ik een "programma'tje op mn laptop" moest installeren, ook al had ik al duidelijk aangegeven dat het om een nokia n80 toestel ging. Ik hoop dat jij iemand anders treft die er wellicht wél verstand van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj_Tjebbe schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:46:
[...]

Ik ben zelf al naar die helpbali geweest (in T gebouw) en die kende heel secureW2 niet eens. Het enige dat hij me wist te vertellen is dat ik een "programma'tje op mn laptop" moest installeren, ook al had ik al duidelijk aangegeven dat het om een nokia n80 toestel ging. Ik hoop dat jij iemand anders treft die er wellicht wél verstand van heeft.
Ik heb ook een N80.. Zou toch fijn zijn als we er mee online konden.

Wat zijn behalve Agile messenger de opties qua MSN op je telefoon? Ik zou ook graag op Google Talk willen kunnen, dat is jabber geloof ik toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:57:
[...]

Wat zijn behalve Agile messenger de opties qua MSN op je telefoon? Ik zou ook graag op Google Talk willen kunnen, dat is jabber geloof ik toch?
Met IM+ kom ik gewoon op googletalk. Helaas zonder het VoIP gedeelte maar chatten gaat prima voor zover het toetsenbordje dat toestaat tenminste ;)

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:57:
[...]

kijk hier eens:
http://www.gotalkmobile.com/index.html

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die test ik nu, redelijk programma.

Deze ga ik zo even uitproberen:
https://www.eqo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:29:
[...]

Ja die test ik nu, redelijk programma.

Deze ga ik zo even uitproberen:
https://www.eqo.com
ben benieuwd. Vooral naar het bellen via skype.

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:28:
[...]

ben benieuwd. Vooral naar het bellen via skype.
Ik laat zeker even weten hoe het werkt. Als het werkt zou dat wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kacee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-08 19:37
@DaannO, topic-start:
Kan ik de Symbian zelf updaten?
Nee, dit kan jammer genoeg nog niet bij Nokia. Je moet daar voor naar een Nokia service point. De
Hier kan je de Symbian telefoon upgraden: http://www.europe.nokia.com/A4176089

Hier, kan je ladingen met gratis themes voor de E50/E60 vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.twotribes.com/control/uplfiles/my_pictures/projects/golfprocontest/screen_golfprocontest_04.jpg
Hier is het spel Golf Pro Contest gratis te downloaden.

[ Voor 42% gewijzigd door kacee op 20-10-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
kacee schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:51:
@DaannO, topic-start:

[...]

[afbeelding]
Thnx, helemaal vergeten aan te passen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nokia N73 en vraag me af of een progje is om in de contactenlijst de namen en telefoonnummers te laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beet off-topic maar ik wilde geen heel nieuwe thread beginnen. Is nokia met symbian nou het enige merk dat de agendapunten weergeeft op je beginscherm?? Ik vind dit echt zo'n superhandige functie.. maar geen enkel ander merk lijkt dit over te nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 12:31
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:06:

Er is niemand aan het werk om SecureW2 naar Symbian te porten. Wel hebben we de broncode van SecureW2 inmiddels wel beschikbaar via https://www.uitwisselplatform.nl/scm/?group_id=58 dus daarmee heb je een startpunt om zelf een plugin te gaan programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jochemd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:26:
[...]

Er is niemand aan het werk om SecureW2 naar Symbian te porten. Wel hebben we de broncode van SecureW2 inmiddels wel beschikbaar via https://www.uitwisselplatform.nl/scm/?group_id=58 dus daarmee heb je een startpunt om zelf een plugin te gaan programmeren.
Ik zou hem graag willen maken maar ik kan niet programmeren.

Ik heb inmiddels EQO geprobeerd maar het programma werkt niet eens op mijn N80.. Heel vreemd.

Misschien kan iemand anders het even uitproberen? Het kan aan mijn oude firmware liggen (v3), moet nog even updaten maar ik wacht op v5.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:32:
Beet off-topic maar ik wilde geen heel nieuwe thread beginnen. Is nokia met symbian nou het enige merk dat de agendapunten weergeeft op je beginscherm?? Ik vind dit echt zo'n superhandige functie.. maar geen enkel ander merk lijkt dit over te nemen??
Alle WM based smartphones hebben dit ook.

Overigens heeft iemand al een programma kunnen vinden waarmee je de camera kunt gebruiken als webcam?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:58:

Mischien heb je hier iets aan
http://gallery.mobile9.com/f/45576/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Eindelijk een MSN Live Messenger applicatie voor Symbian S60 v3 telefoons:

Afbeeldingslocatie: http://www.mmcforums.net/forum/uploads/dsfiles/img-8249-1161490949.jpg

Freeware download: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 12:55
Schrijver schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:22:
Eindelijk een MSN Live Messenger applicatie voor Symbian S60 v3 telefoons:

[afbeelding]

Freeware download: KLIK
Kijk dat zijn berichten, ik kan het helaas vanavond pas testen maar t ziet er goed uit!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07-2022
wat is de handeling voor een "hard reset" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij die messenger krijg ik constant time out bij het aanmelden.

Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:51:
Bij die messenger krijg ik constant time out bij het aanmelden.

Beetje jammer.
Bij mij doet 'ie het wel.. goed ook.. wel via WLAN, trouwens..

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een tool om in de contacten lijst (telefoonboek) van mijn Nokia N73 de namen + telefoon nummers te laten zien.
Ben al een tijdje aan het zoeken maar kan niks vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:08
Met welk programma kan ik via mijn pc met mijn n73 via bluetooth connecten en op mijn pc's breedband internet internetten op mijn n73? Of weet iemand hier een walktrough bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

kraats

Ik rol

Volgens mij is dat de al bekende VPN-client, zoals 'ie ook in de E70 zit. En daar heb je helaas weinig aan, zonder Nokia VPN-server. Ik wacht ook met smart op een andere oplossing.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DaannO, topic-start:

[...]

[afbeelding]
Werkt helaas niet op de N73 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraats schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:02:
[...]
Volgens mij is dat de al bekende VPN-client, zoals 'ie ook in de E70 zit. En daar heb je helaas weinig aan, zonder Nokia VPN-server. Ik wacht ook met smart op een andere oplossing.
Ik zat vandaag op de uni te kloten met die WPA dingen. Daar kan je kiezen uit een hele hoop certificaten. Is het niet mogelijk dat SecureW2 certificaat toe te voegen daar of iets dergelijks?

Ik baal er echt hard van dat ik niet op Wifi kan op de uni.

edit

Ik ben net eens even goed gaan googlen

http://securew2.alfa-aris...dd93433561f13466f50cc68cf

Ik kwam hier onder andere. EAP-TTLS zit op mijn N80, enige probleem zou dan het certificaat zijn of niet?
Als je dat zou kunnen toevoegen dan zou je een eind zijn lijkt mij.

edit 2

Ik heb zojuist het certificaat toegevoegd van hier:
http://www.rug.nl/rc/helpdesk/hulp/draadloos/linux_manual

Dat staat nu ook gewoon tussen mijn certificaten in mijn telefoon. Enige wat ik niet echt snap is: wat is realm? Dat staat bij instellingen.

Ik kan het ook op dit moment niet testen omdat ik thuis ben maar morgen ga ik wel even langs om te kijken of er verbetering is.

Ben benieuwd!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas007gsm
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 20:24
Heeft nog niemand gehoord van Nimbuzz, nimbuzz is ook een msn programma en gaat ook googletalk gebruiken... Ik gebruik hem al een tijdje op mn N80...www.nimbuzz.nl

[ Voor 7% gewijzigd door bas007gsm op 25-10-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een N91, ik wil wat bestanden instaleren bijv. een NES emulator, maar dit is een .SIS file is het zo dat V3 van symbian s60 dit niet kunnen openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07-2022
die windows live messenger werkt echt super op mijn N73...gisteren eens geprobeerd...en ook nog freeware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Is het al mogelijk om je operator logo weg te halen? In S60 2rd kon dit namelijk wel, maar nu ze in S60 3rd de mappen structuur hebben aangepast is het volgens mij helaas niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Live messenger werkt bij mij ook super lekker, snel mooi en handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 15:13
Jammer alleen dat mijn lijst niet ingedeeld is in groepen, totaal geen overzicht nu.
Maar dat zal nog wel komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Toen ik de 6681 nog had kon ik bij toepassingen de themas weghalen die ik niet meer wilde.
Ik heb nu de N73 ook daar staan bij toep.beheer o.a thema's maar sommige thema's die ik dan weg wil halen kan ik niet eens meer terug vinden??? waar kan ik ze terugvinden?
Ik heb best taskman en SExplorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niet gewerkt. Ik heb het gister geprobeerd maar op één of andere manier ziet hij het netwerk niet goed als ik wil connecten.

Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Symella voor s60v3 telefoons is uit !!!

http://symella.aut.bme.hu

!!!

Werkt perfect hier op een N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo dat symella werkt zo goed, echt heel lekker op mijn N91.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46
Misschien een hele domme vraag, maar hoe kan ik met de standaard Symbian Browser plaatjes / foto's opslaan die ik op een website tegenkom?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een programma dat mijn verzonden smsjes telt zodat ik kan bijhouden hoeveel berichten ik nog over heb in m'n bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:59:
Ik ben op zoek naar een programma dat mijn verzonden smsjes telt zodat ik kan bijhouden hoeveel berichten ik nog over heb in m'n bundel.
kun je toch zien in verzonden items? of verstuur je er zoveel dat t ontelbaar wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:33:
[...]

Ik zat vandaag op de uni te kloten met die WPA dingen. Daar kan je kiezen uit een hele hoop certificaten. Is het niet mogelijk dat SecureW2 certificaat toe te voegen daar of iets dergelijks?

Ik baal er echt hard van dat ik niet op Wifi kan op de uni.

edit

Ik ben net eens even goed gaan googlen

http://securew2.alfa-aris...dd93433561f13466f50cc68cf

Ik kwam hier onder andere. EAP-TTLS zit op mijn N80, enige probleem zou dan het certificaat zijn of niet?
Als je dat zou kunnen toevoegen dan zou je een eind zijn lijkt mij.

edit 2

Ik heb zojuist het certificaat toegevoegd van hier:
http://www.rug.nl/rc/helpdesk/hulp/draadloos/linux_manual

Dat staat nu ook gewoon tussen mijn certificaten in mijn telefoon. Enige wat ik niet echt snap is: wat is realm? Dat staat bij instellingen.

Ik kan het ook op dit moment niet testen omdat ik thuis ben maar morgen ga ik wel even langs om te kijken of er verbetering is.

Ben benieuwd!
Uit net Nokia N80 deel 4 topic:
Devilfish schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:21:
[...]

Ben inmiddels wat verder met onderzoek en het is momenteel nog niet mogelijk op het netwerk te komen door het ontbreken van EAP/PAP. Verder is alles al aanwezig dus het is te hopen dat nokia in de komende firmware hier wat aan doet.
Je kunt nog niet connecten omdat de N80 nog geen pap ondersteunt. En aangezien i keen N80 heb, moet ik nog even wachten op de nieuwe FW 5.xxx

:O :O :O

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:44:
[...]

kun je toch zien in verzonden items? of verstuur je er zoveel dat t ontelbaar wordt?
Ik kan me voorstellen dat het veel werk ik en onoverzichtelijk is...

Ga gewoon bij HI, net als ik. Dan kun je Saldo naar 1244 sturen en weer je hoeveel je nog over hebt...

;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb een tooltje gevonden zodat ik fullscreen wallpapers krijg op mijn N73,het heet DoItYourself (freeware stond erbij)

Normaal als ik een app/tool installeer is het een sis bestand en die gaat direkt naar mijn foon.
Als ik deze uitpak krijg ik 4 mapjes,ik moet deze plakken/copieeren op mem.card stond erbij,was en engels forum.

Hier snap ik niks van,kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik dat moet doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
rooie60 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:34:
Ik heb een tooltje gevonden zodat ik fullscreen wallpapers krijg op mijn N73,het heet DoItYourself (freeware stond erbij)

Normaal als ik een app/tool installeer is het een sis bestand en die gaat direkt naar mijn foon.
Als ik deze uitpak krijg ik 4 mapjes,ik moet deze plakken/copieeren op mem.card stond erbij,was en engels forum.

Hier snap ik niks van,kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik dat moet doen??
Handleiding lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
[quote]EnsconcE schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:43:
[...]

Handleiding lezen.

[/quote
Handleiding van wat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
van DoIt Yourself?

Misschien heb je een link van de originele website of kan je de handleiding hier posten. Kun je daarbij ook vertellen welke 4 mapjes je precies heb gekopieerd en wat je specifiek niet lukt?

[ Voor 84% gewijzigd door EnsconcE op 05-11-2006 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
EnsconcE schreef op zondag 05 november 2006 @ 00:37:
van DoIt Yourself?

Misschien heb je een link van de originele website of kan je de handleiding hier posten. Kun je daarbij ook vertellen welke 4 mapjes je precies heb gekopieerd en wat je specifiek niet lukt?
Nou dat was niet erg duidelijk wat je bedoelde...
Heb geen originele link,heb nog niks gecopieerd,omdat ik niet snap hoe,dat was dus de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:39

amphora

Websites & Fotografie

Is er een manier om alle contact personen in 1x te verzenden met bluetooth? Ik wil dit voor mijn carkit maar standaard kan dit niet met de E60. Is er misschien een symbian progje wat ik kan gebruiken zodat ik niet meer alle contacten 1 voor 1 hoef te verzenden?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

amphora schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:07:
Is er een manier om alle contact personen in 1x te verzenden met bluetooth? Ik wil dit voor mijn carkit maar standaard kan dit niet met de E60. Is er misschien een symbian progje wat ik kan gebruiken zodat ik niet meer alle contacten 1 voor 1 hoef te verzenden?
Ik weet niet of het hetzelfde werkt als mijn N91 maar als je je contact lijst opent heb ik bij opties en dan markeringen aan/uit (markeren en alle markeren) kies hier voor alle markeren.
En dan verzenden via bluetooth.
Zo heb ik ze in mijn pioneer radio gezet.

Hoop dat het werkt voor je.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:28:
[...]

Ik weet niet of het hetzelfde werkt als mijn N91 maar als je je contact lijst opent heb ik bij opties en dan markeringen aan/uit (markeren en alle markeren) kies hier voor alle markeren.

Heb het even voor amphora getest met mijn E60, en het werkt zoals jij aangeeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-09 23:25
Beste mede-GoT'ers,

Ik ben een poosje terug bètatester geweest van het streaming internetradioprogrammaatje TunIn.fm, toen nog enkel voor S60 v2. Inmiddels is het ook beschikbaar voor S60 3rd edition, en het werkt uitstekend op mijn N80! Het programma is +/- 650 KB groot en bevat een standaard 'top 10' van zenders, maar de makers hebben een lijst van maarliefst 116 opgenomen op een site die je in het programma als link voorgeschoteld krijgt. Streamen over WiFi en GPRS werkt prima.

Installeren is vrij voor de hand liggend, surf naar wap.tunin.fm met je 'Diensten' browser en download het programmaatje.

Site van de makers is http://www.tunin.fm Screenshots voor in de OP:

Afbeeldingslocatie: http://homepages.fcj.hu.nl/1504286/stuff/Screenshot0007.jpgAfbeeldingslocatie: http://homepages.fcj.hu.nl/1504286/stuff/Screenshot0008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://homepages.fcj.hu.nl/1504286/stuff/Screenshot0009.jpgAfbeeldingslocatie: http://homepages.fcj.hu.nl/1504286/stuff/Screenshot0010.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Laatst online: 15-08 18:16
AvWijk schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:53:
Streamen over WiFi en GPRS werkt prima.
Werkt prima, fijn dat er een partij is die streams als Radio538 en Skyradio in Shoutcast formaat aanbiedt. Dat zouden de omroepen zelf moeten doen, aangezien we als Symbian gebruikers geen Windows mediastreaming kunnen beluisteren. Hopen dat de radiostations niet gaan klagen, of de streams aan hun eigen succes ten onder gaan.

Mooi ook dat de applicatie actief blijft, veel applicaties neigen er naar om te stoppen zodra je (bijvoorbeeld) op de rode knop drukt.

Enig, wel enigzins vervelende nadeel dat Tunein.fm heeft is dat je alleen de eerste keer de verbinding kunt kiezen. Thuis gebruik ik het liefst m'n Wifi verbinding, maar op pad werkt dat niet >:) . Nu ben ik gedwongen om de GPRS (T-Mobile PIT) altijd te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Maarten:
Wifi support voegen we toe in de volgende versie! Dus nog ff geduld aub. ;)
Eerst gaan we nog meer zenders toevoegen. Want 'slechts' 116 kanalen is natuurlijk niet genoeg . . . .

De goede link is trouwens:

wap.tunin.fm

Voor vragen kun je ons natuurlijk ook gewoon een mailtje sturen: info@tunin.fm

Groet,
Wanjo Temkov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

SteveV schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:28:
[...]

Lijkt te werken. Thanks voor de tip! Ook MacJohn bedankt voor het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tuneup er ook opgezet en het werkt prima leuk programma.
Weet iemand wat de kosten zijn als ik dit programma gebruik?

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:05:
@Maarten:
Wifi support voegen we toe in de volgende versie! Dus nog ff geduld aub. ;)
Eerst gaan we nog meer zenders toevoegen. Want 'slechts' 116 kanalen is natuurlijk niet genoeg . . . .

De goede link is trouwens:

wap.tunin.fm

Voor vragen kun je ons natuurlijk ook gewoon een mailtje sturen: info@tunin.fm

Groet,
Wanjo Temkov
WiFi werkt perfect hier hoor :) Mooi programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Om een tooltje te instaleren op mijn N73 (DoItYourself) heb ik een cardreader nodig,kan iemand mij uitleggen hoe en wat dat is en hoe dat werkt? aub.....wil heel graag dat tooltje op mijn N73 hebben.
Maar heb geen ervaring met een cardreader,doe alles via BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:01
@Rooie60

het gaat ook zonder cardreader

Step by step handleiding:
1. Download .rar files attached
2. extract all 4 folders (private,resource,sys,System)
3. Connect your phone using "mass storage" not "pc suite"
4. Send all 4 folders to your memory card
5. Wait until "installing" appears, then there will be an icon on your menu. Or restart ur phone.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Maite schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:45:
@Rooie60

het gaat ook zonder cardreader

Step by step handleiding:
1. Download .rar files attached
2. extract all 4 folders (private,resource,sys,System)
3. Connect your phone using "mass storage" not "pc suite"
4. Send all 4 folders to your memory card
5. Wait until "installing" appears, then there will be an icon on your menu. Or restart ur phone.

succes
Ik heb de rar uitgepakt,heb 4 gele mappen,maar dan? mass storage?? dat is nieuw voor mij,sorry
Ik had al eerder gelezen dat het niet via de pc suite ging maar via mass storage,alleen snap ik dat niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:01
Met mass storage bedoelen ze de Gegevensoverdracht modus. Deze kun je instellen onder Connect -> Gegev. kabel. Als je dan je toestel aan het USB kabel hang kun je direct je miniSD benaderen en de bestanden erop kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Maite schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:08:
Met mass storage bedoelen ze de Gegevensoverdracht modus. Deze kun je instellen onder Connect -> Gegev. kabel. Als je dan je toestel aan het USB kabel hang kun je direct je miniSD benaderen en de bestanden erop kopieren.
Dank je dat je de moeite neemt mij uitleg te geven,maar ik heb nog nooit met kabel gewerkt(alleen BT) dus moet ik er vanaf zien helaas,zou niet weten hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

rooie60 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:09:
[...]

Dank je dat je de moeite neemt mij uitleg te geven,maar ik heb nog nooit met kabel gewerkt(alleen BT) dus moet ik er vanaf zien helaas,zou niet weten hoe dat werkt.
Gelukkig heeft ene meneer Manual de gebruiksaanwijzing uitgevonden... _/-\o_

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
urnie538 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:15:
[...]

Gelukkig heeft ene meneer Manual de gebruiksaanwijzing uitgevonden... _/-\o_
Ik begrijp hem......ik zal morgen meneer 'manuel' doornemen
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

rooie60 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 01:17:
[...]

Ik begrijp hem......ik zal morgen meneer 'manuel' doornemen
:>
Mocht je er samen met meneer "manual" niet uitkomen dan willen de dames en heren hier op Got je vast wel helpen. :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Hoe werkt dat 'push-email' nou eigenlijk. Schijnt dat mijn server dat ondersteunt, maar hoe stel je zoiets in op de E60 (of andere 3rd ed. phone) ? Moet je daar een aparte client voor hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
[afbeelding]
Let op!!!
Dit spel is NIET compatible met de Nokia N91!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

dat tunin FM progje is echt cool :) werkt goed veel beter dan die internet live radio.

thnx voor de tip!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dream0r
  • Niet online
Iemand enig idee of (en hoe?) ik het MAC adres van mijn telefoon (Nokia E60) kan achterhalen?

[ Voor 7% gewijzigd door dream0r op 20-11-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

dream0r schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:11:
Iemand enig idee of (en hoe?) ik het MAC adres van mijn telefoon (Nokia E60) kan achterhalen?
Uit het Nokia N80 Topic:

• *#2820# geeft het Bluetooth MAC adres
• *#62209526# geeft het WLAN MAC adres

Ik weet alleen niet of het bij een E60 ook werkt...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dream0r
  • Niet online
urnie538 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:38:
[...]

Uit het Nokia N80 Topic:

• *#2820# geeft het Bluetooth MAC adres
• *#62209526# geeft het WLAN MAC adres

Ik weet alleen niet of het bij een E60 ook werkt...
Werkt prima, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Is er ook een code om je IP-adres op te vragen als je op een WLAN zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen code, wel een programma: http://202.52.255.39/CheckIP.jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Waarom is die theme creator niet meer te downloaden in de startpost???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook op zoek naar een theme editor, een ander forum gaf een link voor "Carbide_ui S60 Theme Edition 3.1"

http://www.forum.nokia.com/info/sw.n...ymbian_OS.html

Het is software van Nokia zelf, dus ik neem aan dat het geen probleem is dat ik dit hier post. Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:56:
Ik was ook op zoek naar een theme editor, een ander forum gaf een link voor "Carbide_ui S60 Theme Edition 3.1"

http://www.forum.nokia.com/info/sw.n...ymbian_OS.html

Het is software van Nokia zelf, dus ik neem aan dat het geen probleem is dat ik dit hier post. Succes ermee
Je link loopt dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ja hij kan niet echt overweg met de puntjes: "sw.n...ymbian_OS.html"

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

http://www.forum.nokia.co...tudio_for_Symbian_OS.html
Deze link dan?

[ Voor 6% gewijzigd door amphora op 29-11-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Heeft iemand al iets gevonden waarmee het geluid van m'n telefoon uitgezet wordt als ik een afspraak in mijn agenda heb? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Huurmoordenaars schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:20:
Heeft iemand al iets gevonden waarmee het geluid van m'n telefoon uitgezet wordt als ik een afspraak in mijn agenda heb? :/
Van zoiets heb ik (nog) niet gehoord.

Wat je wel kunt doen is je profiel "vergadering" inschakelen, en zorgen dat in dat profiel bijvoorbeeld tril en geluid uit zijn :Y)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Is er al meer bekend over het draaien van SecureW2 om op het schoolnetwerk in te loggen? We maken hier op de HES gebruik van eduroam icm secureW2. Zou echt ideaal zijn als dat zou lukken.

Had gelezen dat de broncode wel al beschikbaar is en mensen de certificaten konden toevoegen. Heb zelf een Nokia N93 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hier kan je windows live messenger vinden voor symbian os:

http://www.freewebtown.co....00.S60.SymbianOS9.1.sisx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds niks gevonden over SecureW2. Ik weet dat de broncode beschikbaar is, maar volgens mij is er nog geen port gemaakt door iemand.

Het enige wat volgens mij nodig is: het toevoegen van het PAP protocol onder EAP-TTLS, dan zou het moeten werken. Maar dit staat niet hoog op het lijstje bij Nokia volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Het is toch een wereldwijd protocol om het maar even zo te noemen? Dan zouden ze toch moeten inzien dat er een behoefte aan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik studeer zelf toevallig ook aan de TU Delft en zit nu aan zo'n E61 te denken. Is het niet mogelijk om door middel van 802.1x verbinding te maken met het netwerk? Met mijn laptop (Macbook) maak ik dmv dat protocol verbinding met de luchthaven in plaats van vpn. Voor zover ik weet ondersteund de E61 dat ook.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:12:
Ik heb nog steeds niks gevonden over SecureW2. Ik weet dat de broncode beschikbaar is, maar volgens mij is er nog geen port gemaakt door iemand.

Het enige wat volgens mij nodig is: het toevoegen van het PAP protocol onder EAP-TTLS, dan zou het moeten werken. Maar dit staat niet hoog op het lijstje bij Nokia volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

urnie538 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:48:
[...]

Van zoiets heb ik (nog) niet gehoord.

Wat je wel kunt doen is je profiel "vergadering" inschakelen, en zorgen dat in dat profiel bijvoorbeeld tril en geluid uit zijn :Y)
Bestaat wel degelijk :) (alleen niet voor Symbian S60 3rd..)

Smart profiles voor Series 60

Mijn profiel veranderen bij een vergadering doe ik nu natuurlijk handmatig, maar vergeet 'm vaak ook weer aan te zetten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:12:

Heb je dat al aan Nokia gevraagd?

Welke protocollen heb je wel tot je beschikking onder EAP-TTLS? Er zijn een paar instellingen in Nederland die PAP adverteren maar waar CHAP ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Nokia niet gemaild, maar anderen wel:

http://discussions.europe...nectivity&message.id=3792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Wij moeten op school met SecureW2 dus ook student nr en password invoeren. Ben echt benieuwd of dit gaat lukken dan. Zit er echt met smart op te wachten.

Zal morgen op school nog eens wat dingen gaan proberen.
Another email from Nokia clarifying the position that states that 'this functionality can not be added to the handset'.

[ Voor 24% gewijzigd door Damocles.NL op 04-12-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook met smart op te wachten.. Heb niet echt zin om een vermogen uit te geven aan een data-abonnement terwijl de hele campus van de TU Delft vol zit met hotspots.

Baal er wel van dat ik niet goed heb gekeken naar de mogelijkheden van de ingebouwde VPN client. Kwam er later pas achter dat je een speciale Nokia server nodig hebt om hier gebruik van te kunnen maken..

edit:
Onder EAP-TTLS heb ik trouwens de volgende mogelijkheden:
EAP-SIM
EAP-TLS
EAP-MSCHAPv2
MSCHAPv2
EAP-GTC
EAP-AKA

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:10
Darkwolf_1982 schreef op maandag 20 november 2006 @ 07:57:
[...]

Let op!!!
Dit spel is NIET compatible met de Nokia N91!
Met de N80 doet hij het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

Ik zit met een probleem.
Ik ben opzoek naar navigatie software voor mijn Nokia 3250.

Nu weet ik dat Route66 de enige is die werkt en deze heb ik dus ook geïnstalleerd maar zodra ik start geeft hij de melding:

* Toep. Afgsl. Mobile 7

Iemand ervaring met dit probleem en/of navigeren op een Nokia 3250?

Oja heb Route66 Mobile 7.3 Symbian s60

Het probleem is verholpen! Even de patch van de Route 66 site gedownload / geïnstalleerd en fietsten!

[ Voor 57% gewijzigd door T1eA op 05-12-2006 13:28 ]

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Damocles.NL schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:37:
Het is toch een wereldwijd protocol om het maar even zo te noemen? Dan zouden ze toch moeten inzien dat er een behoefte aan is...
Hoewel het in Nederland op veel universiteiten en hogescholen een veelgebruikt protocol is vraag ik me af of het wereldwijd wordt gebruikt. Hier op de Dublin City University gebruikt men geen authenticatie, slechts een proxy. Ideaal om niet telkens je laptop mee te moeten sjouwen als je alleen afentoe je mail wil checken of nu.nl lezen.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik had vroeger een smartphone met windows mobiel. Daar had ik een programma (eye on thief van LockAppen). Als er een vreemde simkaart in mijn toestel zou komen begon hij te sms'sen naar 3 nummers die ik zelf kon kiezen. Dus als iemand mijn telefoon stal/vond en hij stak er zijn simkaart in had ik direct zijn nummer. Nu heb ik een symbian toestel en vroeg ik mij af als er ook zo een prograamatje voor bestaat. Ik heb effe gegoogled maar kan zo direct niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:15:

[tudelft]

Onder EAP-TTLS heb ik trouwens de volgende mogelijkheden:
EAP-SIM
EAP-TLS
EAP-MSCHAPv2
MSCHAPv2
EAP-GTC
EAP-AKA
Bel eens met een servicepunt en vraag welke van deze ondersteunt worden? Ik zie er meerdere tussen die door de RADIUS software ondersteund worden en die ze alleen maar even aan hoeven te zetten.

Vraag anders eens hoe ver ze zijn met de beloofde upgrade van het netwerk
Bij de redesign van het wireless netwerk zullen wij rekening houden met dit soort devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
chundo schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:13:
Ik had vroeger een smartphone met windows mobiel. Daar had ik een programma (eye on thief van LockAppen). Als er een vreemde simkaart in mijn toestel zou komen begon hij te sms'sen naar 3 nummers die ik zelf kon kiezen. Dus als iemand mijn telefoon stal/vond en hij stak er zijn simkaart in had ik direct zijn nummer. Nu heb ik een symbian toestel en vroeg ik mij af als er ook zo een prograamatje voor bestaat. Ik heb effe gegoogled maar kan zo direct niets vinden.
Ja dat tooltje had ik op mijn nokia 6681,heel handig dus het is er wel.
Ik weet zo 1,2,3 niet of ik het nog heb,en zo ja dan kan het niet in de N73 want de 6681 is een symbian OS 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

jochemd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:04:
[...]
Bel eens met een servicepunt en vraag welke van deze ondersteunt worden? Ik zie er meerdere tussen die door de RADIUS software ondersteund worden en die ze alleen maar even aan hoeven te zetten.

Vraag anders eens hoe ver ze zijn met de beloofde upgrade van het netwerk
Bij de redesign van het wireless netwerk zullen wij rekening houden met dit soort devices.
Ik zit op Hogeschool Windesheim waar je ook PAP (per laptop d.m.v. SecureW2) voor nodig hebt om in te loggen.

Ik hoop dus echt dat (nokia) met een tool/firmwareupgrade op korte termijn komt om dit te fixen!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Laatst online: 04-09 23:02
rooie60 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:26:
[...]

Ja dat tooltje had ik op mijn nokia 6681,heel handig dus het is er wel.
Ik weet zo 1,2,3 niet of ik het nog heb,en zo ja dan kan het niet in de N73 want de 6681 is een symbian OS 8
Als je het nog hebt of weet hoe het heet zou perfect zijn want ik heb een 6680 en ben dan wel bij de gelukkigen die het kunnen gebruiken.
Nu weet ik in ieder geval al dat het bestaat, alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
chundo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:05:
[...]

Als je het nog hebt of weet hoe het heet zou perfect zijn want ik heb een 6680 en ben dan wel bij de gelukkigen die het kunnen gebruiken.
Nu weet ik in ieder geval al dat het bestaat, alvast bedankt!!!
Het heet sim watcher, mail me ff

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 09:01 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste