Even een algemene vraag:
ik zou graag een bluetooth headset kopen voor mijn E51. Maar ik zou het liefste bluetooth niet de hele tijd aan willen hebben staan ivbm de accu, hetzelfde geldt voor voor de headset zelf, die laat ik natuurlijk uit als ik niet bel.
Hoe gaat dat dan als ik een inkomende oproep krijg? Ik zet eerst m'n headset aan, moet dan bluetooth aanzetten op m'n telefoon, dan moeten de 2 apparaten elkaar nog vinden en verbinding maken. Tegen die tijd ben ik al lang uitgebeld, schat ik, of ik ben de eerste halve minuut totaal afgeleid om het 'systeem' werkende te krijgen zodat ik geen aandacht heb voor de beller.
Kan het niet simpeler? De enige mogelijkheid die ik zie is de headset en de telefoon continu gepaired te houden. Maar goed, dan mogen ze wel allebei elke nacht aan de oplader...
Tips?
Is er een mogelijkheid om bij een inkomende oproep bluetooth automatisch in te schakelen en te zoeken naar de headset? En dat bluetooth ook weer vanzelf uitgaat na het gesprek? Of wil ik nu te veel?
Heel iets anders: bestaat er software voor een ander standby-scherm? Met name de kleine tijds- en datumaanduiding stoort me, om maar te zwijgen over het piepkleine icoontje dat aangeeft dat je een oproep heb gemist...
[
Voor 34% gewijzigd door
tbenschop2 op 06-02-2008 21:16
]