Ja maar je slaat door... door onzin uit te kramen.
Ik geef mijn opsomming als tegenstelling op jouw opsomming maar de jouwe mag voor waarheid worden aangenomen hoor, vind ik allemaal prima.
Jouw woord betekent net zo veel als het mijn, niks dus, is aan de lezer lijkt mij.
Maar onderbouw je punten met feiten en niet met persoonlijke onzin!
Ondertussen help ik geen windows (mobile) gebruikers meer die regelmatige vastlopers hebben, niet met BT kunnen syncen, adressen kwijt zijn door syncen of wat dan ook. Ik raad ze iets aan wat werkt en dan kopen ze wat anders. Prima maar val mij dan niet lastig met die problemen.
waarom denk jij trouwens zoiets;
Pure onzin

Gebruik je verstand nou eens i.p.v. wederom onzin uit te kramen
Alles wat jij opnoemt zijn de normale gebruikersproblemen en kom je bij ieder besturingssysteem tegen.
Overigens alles wat jij noemt werkt gewoon goed onder Symbian/WM.
Dus als mensen jouw lastigvallen met standaardprobleempjes van 3x niks zegt dat veel over jezelf en over de gebruiker! (Je helpt ze niet goed en/of de gebruikers zijn (te) dom

)
Bovenstaande probleempjes van 3x niks liggen mijn inziens gewoon aan de intelligentie v/d gebruiker. En dat is een probleem op zich aan het worden
Iedereen kan een geadvanceerd toestel kopen maar je krijgt er geen zak hersencellen bij
Neem als voorbeeld dit forum (zogenaamd Tweakers) yeah right
Mijn inziens veelal gewoon beginnelingen die voor het eerst een redelijk telefoontje hebben gekocht en te lui/dom zijn om de handleiding te lezen en/of om de zoekfunktie te gebruiken.
Nadelen:
-Alle software is het net niet! een slap aftreksel in vergelijking met WM-software;
--------
te mogen zeggen en zou ik niet mijn mening mogen geven ? Vooral ook alle software ? Das wel heel veel hoor.
Natuurlijk mag jij je mening geven, niks mis mee hoor.
Ik spreek uit ervaring, noem mij maar eens 1 progje wat beter/gemakkelijker werkt.
Maar is mijn inziens hier allemaal niet relevant.
Dus laten we geen appels met peren gaan vergelijken, ze zijn beiden goed en hebben beiden voor en dus ook hun nadelen.
Daarbij wil ik graag kunnen bellen met mijn telefoon ( zitten we nog in het S60V3 topic ? ) en jij geeft als nadeel van WM telefoons;
------
Nadelen:
-Telefoneren is drie keer niks;
-WM5/.6 zijn niet gemaakt voor telefoneren, hopenlijk is de opvolger WM Photon (2008) beter geschikt voor dit soort zaken;
-------
wat moet ik dan vredesnaam met een WM telefoon ? wachten tot 2008 ?
Klopt want Symbian wil meer v/d PDA markt en WM wil meer v/d telefonie markt afsnoepen.
Systemen komen steeds dichter bij elkaar...
Dus kort samengevat:
WM (software + & bellen -)
Symbian (software - & bellen +)
Jij bent uit het oog verloren wat de aanleiding van deze discussie is geweest.
De persoon dacht er over om een Symbian toestel te kopen maar had ervaring met een WM toestel.
Vandaar een simpele opsomming van mijn kant met simpele feiten, die voortkomen uit vele jaren gebruikerservaring alsmede vele jaren programmeerervaring op Symbian alsmede WM toestellen.
Dus is het aan die persoon in kwestie om een keuze te maken welk soort systeem het beste voor hem geschiks is.
Hier op het forum kan je dergelijke personen alleen maar eerlijk advies geven en dus de voor en tegens te vermelden!
De keus is uiteindelijk aan hem.
Dus laten we wijs zijn, en dit forum wederom niet nog meer vervuilen.
Ik stop in iedergeval deze zinloze discussie ongeacht welke onzin jij nog verder verkondigd, je begrijpt het niet helemaal da's voor mij wel duidelijk.