Het klinkt inderdaad als een knikkertje. Maar ik mag aannemen dat dit dan bij elk exemplaar zo is? Of toch ruilen?
Edit:
Gebeld met de verkoper, die zei dat dit met het 'spiegeltje' te maken had. Ter bescherming van het spiegeltje zodat er niks tegenaan komt. Zowel de 300, 350 als de 400 hebben dit volgens hem en is dus niet iets om zorgen over te maken.
Wel vind ik het vreemd dat er geen vlaag van herkenning komt, als dit (volgens zijn zeggen) inderdaad bij elk exemplaar zo is. Flitser, knikkertje als sensor, spiegeltje(bescherming)... weird.
Edit2:
Kheb hier ook een 300D, die heeft het ook en daarbij zijn het idd de metalen delen die de fliters 'vasthouden'. Zodra ik de 350 up and running heb zal ik testen of het bij deze idd ook deze kleine mechniekjes zijn. Zo ja, dan geen zorgen

(wel slordig)
Edit3
Zojuist de flitser van de camera kunnen doen en inderdaad, de rammel is weg. De mechaniekjes zitten nogal losjes, ik zou dat wellicht voorzichtig wat vaster kunnen draaien? Verder geen euvel van belang dus en een pak van mijn hart (ik ben nogal paranoia met nieuwe aankopen

).
Met de flitser omhoog kan ik als ik echt heeeeel goed luister ook nog een ander 'balletje' horen als ik idd een flinke slag draai. Dat zal de sensor in de vorm van het knikkertje en het cilindertje dus zijn

. Jullie hadden dus beiden gelijk

.
[
Voor 108% gewijzigd door
Tommy The Cat op 11-01-2008 21:12
]