Ervaringen Demon DSL-Express # 21

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:09:
Hier nog een overstapper :P Zit een beetje rond te kijken naar Orange, TweakDSL, Speedlinq en InterNLnet, in ieder geval genoeg keus!

Enige vraag die ik op dit moment heb: Ik zit nu op het BBned netwerk maar als ik overstap op BaByXL of het KPN netwerk duurt de aanvraag/oplevering langer dan weer een lijntje bij BBned?
In principe als je op het BBned netwerk blijft zou je overstap afgerond kunnen zijn al een uur na je aanvraag (als iedereen het snel verwerkt).

Als je van netwerk overstapt wordt KPN verzocht de lijn in de centrale om te prikken, dat is meestal zo'n 2 weken in de toekomst dat dat gepland wordt of later als je een wens datum opgeeft.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:04:
Overigens moet je bij die aanbieding wél €75,- aansluitkosten betalen, als je m zonder die Acer PC neemt betaal je géén aansluitkosten.
Dat klopt ja, je krijgt die PC niet voor niets. Je koopt als het ware die PC voor 75 euro, vind ik geen slechte deal hoor :+

Zonder PC betaal je ook €39,95 p/m en ik wissel zo weinig mogelijk van provider, dus die 2 jaar contractduur heb ik geen last van. Ik heb sinds breedband mogelijk was in de buurt maar 2 providers gehad, Chello en Demon. Beide ongeveer 3 jaar bij gezeten en als Demon niet was overgenomen, had ik de komende jaren gewoon blijven zitten.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:01:
[...]

Tuurlijk is er genoeg keuze, maar naast kosten/snelheid is kwaliteit voor mij toch ook erg van belang. Ervaringen in mijn vriendenkring met bijv. Speedlinq zijn niet altijd even positief. Als je in dit sub-forum kijkt, is het ook wel toevallig dat van een paar ISP's de topics altijd bovenaan staan en de laatste posts niet altijd even positief zijn (ok, die van Demon staat op dit moment ook vaak bovenaan, maar da's omdat wij pissig zijn om iets anders ;))
Hmm ja ik heb even in het Speedlinq topic gekeken en inderdaad niet iedereen is even positief. Orange valt eigenlijk ook af voor mij door de Livebox. TweakDSL en InterNLnet lijken beiden wel goed te zijn maar TweakDSL is imo nog redelijk prijzig als je géén 2-jarig abonnement neemt, InterNLnet heeft wel redelijke prijzen maar is weer redelijk onbekend.

offtopic:
Kom jij toevallig uit Wilnis? :P
bjck schreef op zondag 07 januari 2007 @ 10:44:
[...]

In principe als je op het BBned netwerk blijft zou je overstap afgerond kunnen zijn al een uur na je aanvraag (als iedereen het snel verwerkt).

Als je van netwerk overstapt wordt KPN verzocht de lijn in de centrale om te prikken, dat is meestal zo'n 2 weken in de toekomst dat dat gepland wordt of later als je een wens datum opgeeft.
Da's mooi om te horen, ik ben ook wel tevreden over BBned dus zal dat mijn eerste keus zijn al duurt die KPN oplevering/aanvraag dus niet heel veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht gewoon de alternatieve aanbieding af. Ik heb een lager tarief na de tweakersactie. Kan nog altijd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:24:
[...]
Hmm ja ik heb even in het Speedlinq topic gekeken en inderdaad niet iedereen is even positief. Orange valt eigenlijk ook af voor mij door de Livebox. TweakDSL en InterNLnet lijken beiden wel goed te zijn maar TweakDSL is imo nog redelijk prijzig als je géén 2-jarig abonnement neemt, InterNLnet heeft wel redelijke prijzen maar is weer redelijk onbekend.
Misschien is http://www.xsdsl.nl iets voor je? Deze heb ik namelijk al een tijdje op het oog. 50 euro per maand voor wide-open en voor 5 extra heb je nieuwsgroepen met 50 dagen retentie (20 Mbit/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55

Arno

PF5A

xsDSL ziet er aardig uit met 10/1 voor 35 euro, maar ben niet zo kapot van een SpeedTouch, zou ik die ZyXel van Demon kunnen hergebruiken?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
Arno schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:30:
xsDSL ziet er aardig uit met 10/1 voor 35 euro, maar ben niet zo kapot van een SpeedTouch, zou ik die ZyXel van Demon kunnen hergebruiken?
Als het een adsl 2+ modem is lijkt mij van wel, je moet alleen de instellingen dan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superboer12
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 22:24
Ik heb net online een Orange 20mbit abo aangevraagd.
M'n 6mb demon lijn beviel altijd prima, maar XS4ALL zie ik toch echt niet zitten.

Ga nog wel ff die livebox proberen als het niks is gaat lekker m'n zyxel 2602 z'n werk behouden.

Infinitus est numerus stultorum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou Xs4all mag nou wel een keertje aanmaken met die nieuwe aanbiedingen, zo moeilijk is het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Tja, ik kan me voorstellen dat ze niet zomaar een nieuw aanbod uit hun mouw kunnen schudden (ook omdat, zoals reeds aangegeven, ze moeilijk hun huidige leden teveel kunnen benadelen). Maar ik zou toch ook graag wat meer weten, dan weet ik tenminste of ik meteen naar nieuwe provider kan gaan zoeken...
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:24:
offtopic:
Kom jij toevallig uit Wilnis? :P
offtopic:
d:)b

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:13
Casema, Tiscali en Orange Beste Koop
Donderdag 28 December 2006 - 14:48 - Bron: Consumentenbond

De breedbandabonnementen Casema Midi, Tiscali ADSL T6 en Orange ADSL Family hebben het predikaat 'Beste Koop' gekregen van de Consumentenbond vanwege de beste prijs-kwaliteitverhouding.

Casema Midi is de Beste Koop bij de abonnementen met een snelheid tot 3 MBit/s, terwijl T6 van Tiscali de Beste Koop is in de categorie 3-7 MBit/s. ADSL Family van Orange wordt als beste beoordeeld bij de abonnementen van 8 MBit/s en sneller.

Uit het onderzoek blijkt dat de gemiddelde prijs van de goedkoopste breedbandabonnementen het laatste halfjaar zo'n 10% is gedaald. Zelfs degene die heel weinig internet, is nu voordeliger uit met breedbandinternet dan met een abonnement waarbij je per minuut of per dataverbruik afrekent.

In de Consumentengids van januari 2007 staan de testresultaten van 56 breedbandabonnementen. Deze zijn gebaseerd op het aanbod van afgelopen november, waarbij alleen de abonnementen met 'voldoende snelheidsmetingen' en een vast maandtarief zijn meegenomen. Voor het onderzoek is de surf-, download- en uploadsnelheid gemeten. De dienstverlening heeft de Consumentenbond niet onderzocht. Ook is niet gelet op de kwaliteit van internet én internettelefonie. Dat belooft de Bond bij een volgend onderzoek te doen.

Internet telefonie neem ik toch nooit erbij van deze providers..maar ik heb laatst wel begrepen dat als je bijv. alleen internet van Orange pakt dat die bijhoorlijk stabiel moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 21:10

Cansu

Cirus the Virus

Hier nog een overstapper. Ga per 1 feb over naar Versatel/Tele2.
Ik heb een brief gehad met de waarschijnlijke aanbiedingen maar die zijn niet om over naar huis te schrijven.
Dus nu maar 20mbit met telefonie voor eerste 6 maanden 20 euro. Goede aanbieding geweest van Tele2. Staat er nu weer maar dan 4 mbit.
Dus voor mij is Demon over enkele dagen history.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
IK ben zojuist naar xs4all gebeld, en ze hebben de aanbieding veranderd.
Je krijgt nu 1mbit extra. Dus 8Mbit wordt 9 Mbit.
Daarnaast zitten de kaalkoper kosten al in de prijs verwerkt.
edit:
blijkbaar moet je toch gewoon nog belbudget blijven houden, dus je betaald gewoon nog 10 euro p/m voor je kpn lijn

Maar nog steeds is xs4all duurder dan alle andere isp's. En daarnaast is het bijv bij tiscali zo dat ze standaard 1mbit extra snelheid leveren ivm overhead.
Zit nog steeds te twijfelen wat ik ga doen, want al die leuke extraatjes die demon levert is leuk, maar de vraag is of je het ook gaat gebruiken.
Daarnaast is het voip tarief 2 cent per minuut en bij tiscali is het gratis. Denk er nog even over na, maar overstappen wordt denk ik toch interessanter

[ Voor 10% gewijzigd door chrisborst op 08-01-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

chrisborst schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:18:
IK ben zojuist naar xs4all gebeld, en ze hebben de aanbieding veranderd.
Je krijgt nu 1mbit extra. Dus 8Mbit wordt 9 Mbit.
Hoe zal dit in de praktijk uitpakken? Mijn 6Mbit abbonement is in de praktijk ook 8Mbit omdat bbNed blijkbaar geen 'profiel' heeft voor 6Mbit. Zou het dan in de praktijk op bijvoorbeeld 12Mbit uitkomen?

Maar dat soort dingen zijn leuk meegenomen maar geen reden om een abbonement af te sluiten vind ik. Die ene Mbit extra vind ik nog steeds te weinig voor de prijs die je er voor neer moet tellen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:21:
nou Xs4all mag nou wel een keertje aanmaken met die nieuwe aanbiedingen, zo moeilijk is het niet!
De vorige keer was het ook knip & plak, dus lijkt me inderdaad niet zo moeilijk nee.

De KPN krijgt zo best wel een dure overname. Enorm veel mensen lopen weg vanwege de prijs.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
TD-er schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:01:
[...]

De KPN krijgt zo best wel een dure overname. Enorm veel mensen lopen weg vanwege de prijs.
Inderdaad, zeker als je nagaat dat er een bepaald soort mensen bij demon zaten. Was niet jan met de pet die daar adsl zou aanvragen, omdat de meeste mensen nog nooit van demon hebben gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:13:
[...]

Misschien is http://www.xsdsl.nl iets voor je? Deze heb ik namelijk al een tijdje op het oog. 50 euro per maand voor wide-open en voor 5 extra heb je nieuwsgroepen met 50 dagen retentie (20 Mbit/s).
wel overbooking van 1:40, meste providers is dit 1:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

chrisborst schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:10:
[...]

Inderdaad, zeker als je nagaat dat er een bepaald soort mensen bij demon zaten. Was niet jan met de pet die daar adsl zou aanvragen, omdat de meeste mensen nog nooit van demon hebben gehoord.
Daarom zal KPN het ook wel niet zo heel erg vinden gok ik. Demon is maar een kleine provider dus hebben ze liever dat daar klanten weggaan dan dat ze bij XS4ALL lagere prijzen moeten invoeren om op gelijk niveau met Demon te komen. Dat zal ze meer kosten dan de klanten die ze kwijtraken bij Demon (waarvan een deel alsnog naar een provider overstapt waar KPN de eigenaar van is)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:24:
wel overbooking van 1:40, meste providers is dit 1:25
Viel me inderdaad ook op bij InterNLnet. Ook een overbooking van 1:40.

Maar hoe zit het dan bv. als je van Demon ADSL over ISDN (wat ik nu heb) naar Tele2 wilt overstappen? Volgens mij doet Tele2 niet aan ADSL over ISDN (correct me if I'm wrong) en dus zou de hele telefoonlijn eerst 'gesloopt' moeten worden om om te zetten naar analoge lijn. Dat 'grapje' zou me denk ik weken zonder Internet opleveren, toch?

Juist het feit dat InterNLnet net als Demon ook ADSL over ISDN via BBned aanbiedt geeft me het vertrouwen dat het in principe zonder significante downtijd overgezet kan worden...

[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 08-01-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:25:
[...]

Daarom zal KPN het ook wel niet zo heel erg vinden gok ik. Demon is maar een kleine provider dus hebben ze liever dat daar klanten weggaan dan dat ze bij XS4ALL lagere prijzen moeten invoeren om op gelijk niveau met Demon te komen. Dat zal ze meer kosten dan de klanten die ze kwijtraken bij Demon (waarvan een deel alsnog naar een provider overstapt waar KPN de eigenaar van is)
Nou ze gaan heus niet een provider overnemen om alleen de concurrentie weg te kopen lijkt mij ook wel om de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:27:
[...]

Mijn 6Mbit abbonement is in de praktijk ook 8Mbit omdat bbNed blijkbaar geen 'profiel' heeft voor 6Mbit.
Ik heb ook 'n 6Mbit abo, die eerst ook echt 6MBit was, maar sinds ong. een maand heb ik ook 8 MBit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga misschien over op LiveDSL (www.livedsl.nl) als Xs4all geen betere aanbieding gaat doen. Daar heb je 20Mbit down/1Mbit up voor 26 euro/maand (eerste 6 maanden zelfs maar 22,50 euro/maand). Alleen ik heb nog nooit van die provider gehoord. Iemand hier misschien? Ik zag dat er al een thread was geopend hier erover... en er zijn al 2 personen positief over die provider. Er schijnt ook usenet acces bij LiveDSL te zijn, is ook wel een voordeel. Overboeking is 1:40 staat op hun website... maar in het forum zegt een medewerker dat er een overboeking is van 1:25.

Ik zie net dat Orange ook een goede ADSL aanbieding heeft (ik moet geen kabel :P)... voor 24 euro/maand 20Mbit down/1Mbit up. Wie heeft er ervaring met Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 07:50
Kan ik niet krijgen, zie wel een aanbieding van Tweakdsl:

Tweak T 12-24 Verduiveld aanbod en Tweak B 10-24 Verduiveld Aanbod*

Je krijgt nu bij ons een 2-jarig Tweak T 12-24 of een Tweak B 10-24 abonnement voor slechts € 499,-. Omgerekend komt dit neer op slechts € 20,79 per maand. Je bespaart tot minimaal € 459,80 op je Internetabonnement.

Daarbij behoef je geen aansluit –en afsluitkosten te betalen. Het VoIP-modem maakt ook onderdeel uit van het aanbod. Je krijgt ook nog de beschikking over een ‘tijdelijk’ VoIP-nummer dat vervalt indien je binnen 3 maanden na activatie dit nog niet gebruikt hebt.

Het abonnementsbedrag van € 499,- moet in 2 transacties voldaan worden, te weten:

>de 1e termijn van € 250,- wordt bij bestelling automatisch via een eenmalige incasso van je rekening geïncasseerd;
>de 2e termijn van € 249,- word je in de laatste week van mei 2007 in rekening gebracht.

Verder betaal je eenmalig € 49,95 administratiekosten.

* bij de Tweak B produkten vervallen deze administratiekosten. Dit levert dus een extra besparing op van € 49,95

Looptijd aanbod is tot en met 15 januari 2007.

Heb nu een 8Mb Demon aansluiting á € 25,00 via een BBNED lijntje
Ik vraag me af waar de addertjes onder het gras zitten????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

1 van die addertjes is natuurlijk de looptijd van 2 jaar. Als de prijzen nou ineens gaan dalen zit jij nog mooi vast aan je abonnement waar je in principe te veel voor betaald.

Het zijn best leuke aanbiedingen die ze daar bij TweakDSL hebben maar die looptijd vind ik persoonlijk gewoon te lang. Ik wel er max een jaar aan vastzitten en daarna zie ik wel verder.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
Bergie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:32:
1 van die addertjes is natuurlijk de looptijd van 2 jaar. Als de prijzen nou ineens gaan dalen zit jij nog mooi vast aan je abonnement waar je in principe te veel voor betaald.

Het zijn best leuke aanbiedingen die ze daar bij TweakDSL hebben maar die looptijd vind ik persoonlijk gewoon te lang. Ik wel er max een jaar aan vastzitten en daarna zie ik wel verder.
Die 2 jaar daar heb je wel gelijk in maar de prijzen moeten dan wel erg drastisch dalen en die € 20,78 is ook nog eens incl. tweaknews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:32:
Nogmaals, je moet het zo zien: Bij deze aanbieding betaal je de eerste 8 maanden vooruit, waarna je de volgende 16 maanden gratis krijgt. Goedkoper dan gratis kan niet ;)

geld toe buiten beschouwing gelaten, voor het geval dat.. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Nou ik begin die duivelse aanbiedingen van Tweak steeds interessanter te vinden...met name de nu 8Mb/1Mb abbo via BBNED voor €399,-....maar aan de andere kant ben ik ook huiverig dat ik misschien 2 jaar aan een onstabiele verbinding zit...hoe erg kan het worden?
Ik zit nu op 3Mb/1Mb voor €31,- bij Demon via BBNED.
Ik zit zelf 184m van de centrale...zou ik 8Mb kunnen halen?...en kan mijn FritzBox 7140 het wel aan?...zal ik het verschil/voordelen kunnen merken van ADSL en ADSL2?
Denk zelf dat Xs4all deze prijzen niet kan verslaan...dus overweeg sterk om over te stappen.
Is iemand al over gestapt en kan zijn ervaringen delen over Tweakdsl?
Kan je net als bij Demon maandelijks zonder bezwaren meer dan 200GB downloaden?
Hoeveel connecties krijg je op hun nieuwserver en wat is de retentie van de artikelen?
Ik ga even flink vergelijken...de actie duurt tot 15 jan...moet ik KPN nog informeren dat ik van ADSL provider wijzig?
Dank voor enige advies.

[ Voor 7% gewijzigd door LaptopRookie op 09-01-2007 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

LaptopRookie schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 07:32:
Nou ik begin die duivelse aanbiedingen van Tweak steeds interessanter te vinden...met name de nu 8Mb/1Mb abbo via BBNED voor €399,-....maar aan de andere kant ben ik ook huiverig dat ik misschien 2 jaar aan een onstabiele verbinding zit...hoe erg kan het worden?
Ik zit nu op 3Mb/1Mb voor €31,- bij Demon via BBNED.
Ik zit zelf 184m van de centrale...zou ik 8Mb kunnen halen?...en kan mijn FritzBox 7140 het wel aan?...zal ik het verschil/voordelen kunnen merken van ADSL en ADSL2?
Denk zelf dat Xs4all deze prijzen niet kan verslaan...dus overweeg sterk om over te stappen.
Is iemand al over gestapt en kan zijn ervaringen delen over Tweakdsl?
Kan je net als bij Demon maandelijks zonder bezwaren meer dan 200GB downloaden?
Hoeveel connecties krijg je op hun nieuwserver en wat is de retentie van de artikelen?
Ik ga even flink vergelijken...de actie duurt tot 15 jan...moet ik KPN nog informeren dat ik van ADSL provider wijzig?
Dank voor enige advies.
Ik zie de aanbieding op tweak alleen er staat:
0-8 Mbit/256-1000 Kbit

wil dit zeggen dat ik in theorie alles tussen 0 en 8 Mbit maar moet goedvinden ?!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Ja,

ofwel: geen gegarandeerde snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Zonet Demon gebeld wat de procedure is om op te zeggen...kreeg te horen 30 dagen :? :? :?
Van Tweakdsl hoor ik dat de Demon abonnee's massaal naar hun gaan...zeker weet ik niet, maar ik misschien ook. Kies voor die 0-8Mb aanbieding...dit is gewoon adsl itt wat de website vermeld. Bij mij is er helaas alleen adsl van BBNED...dus kan niet op de 10-24Mb in gaan. In ieder geval heb ik mijn serviceID al van Demon...nu even checken of ik vanaf 1 maart bij Tweakdsl kan zijn.

Update: blijkbaar verkeerd begrepen...als je naar andere provider gaat, kan je wel direct weg.

[ Voor 9% gewijzigd door LaptopRookie op 09-01-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inloggen op Demon lukt niet, overbelaste servers volgens mij.

Als je opzegt bij Demon, betaal je tot je over bent naar de andere provider. Je moet wel al je jaarcontract voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als bij tweakdsl weer de aanbieding van 12Mbit voor € 29,- zou komen, gewoon per maand. dan zou ik ook over zijn. Bye Bye XS4all :w
Wellicht kijkt er iemand van Tweakdsl mee :P regel eens ff aub. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou voorlopig deze pagina in de gaten. http://www3.telebyte.nl/ADSL_overview.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

ik niet :P Die bbNed prijzen zijn nogal flink aan de prijs daar.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
LaptopRookie schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:48:
Zonet Demon gebeld wat de procedure is om op te zeggen...kreeg te horen 30 dagen :? :? :?
Van Tweakdsl hoor ik dat de Demon abonnee's massaal naar hun gaan...zeker weet ik niet, maar ik misschien ook. Kies voor die 0-8Mb aanbieding...dit is gewoon adsl itt wat de website vermeld. Bij mij is er helaas alleen adsl van BBNED...dus kan niet op de 10-24Mb in gaan. In ieder geval heb ik mijn serviceID al van Demon...nu even checken of ik vanaf 1 maart bij Tweakdsl kan zijn.
30 dagen valt toch wel mee? Voordat je nieuw ADSL/kabel hebt ben je ook weer tijdje verder.

Vond het opzeggen van Demon overigens erg soepel gaan... kleine poging om me over te halen om te blijven maar meer ook niet. Keurig afgehandeld verder de opzegging. (had 3/1 abbo)

Zit nu bij Casema (3/1 Mb) en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben:
- Betere webmail functionaliteit
- Stabielere verbinding (VPN van het weekend 50 uur in de lucht gebleven, via demon vaak maximaal 3-8 uur)
- Gratis installatie door monteur (is mijn TV beeld nog beter van geworden ook _/-\o_ )

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, er is sinds een paar dagen een duivelse actie (nog een paar dagen geldig). Dat was de oudjaarsactie welke jij bedoelt.

/me gaat waarschijnlijk ook overstappen (bbned).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:31:
[...]

Jawel, er is sinds een paar dagen een duivelse actie (nog een paar dagen geldig). Dat was de oudjaarsactie welke jij bedoelt.

Nope...er is nu een TweakB 0-8Mb actie lopende voor bbned en ik kan direkt overstappen volgens Demon als ik naar andere provider ga...dus nog effe alles bekijken/vergelijken tot vrijdag.

Hoe zit het eigenlijk met de privacy bij Tweakdsl?...en is het voor p2p nog belangrijk om een statische IP adres te hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door LaptopRookie op 09-01-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergie schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:26:
[...]

ik niet :P Die bbNed prijzen zijn nogal flink aan de prijs daar.
Ik keek naar de BabyXL.
Zit op Demon op BabyXL en superstabiel. Overstappen moet dan een kwestie van paar minuten zijn.
Telebyte heeft ook een eigen newsserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:09
Zonet Demon gebeld wat de procedure is om op te zeggen...kreeg te horen 30 dagen [...]
Ik heb al tot twee keer toe een ander verhaal gehoord. Gewoon een nieuwe provider zoeken. Zodra die je heeft aangesloten even met Demon bellen en alles is geregeld!

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:31:
[...]

Ik heb ook besloten om Demon vaarwel te zeggen en ga nu zeker voor de geweldige duivelse actie van TweakDSL. Hulde _/-\o_ aan Tweak dat ze nu ook voor de bbned abonnees van Demon zo'n geweldig aanbod hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• divvid
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 13:36
Jawel, nog een overstapper. Niet direkt omdat er een fysieke verhuizing aan zit te komen, maar dan gaat xs4all de vuilnisbak in. Een mailtje aan sales wegens de belachelijke aanbieding wordt niet eens behandeld, schande, zo ga je niet met je goede abonnees om.
Ik heb nog geen idee waar ik heen ga, maar Surfnet heeft leuke aanbiedingen voor diegene die bij de univ. werkt (en ze hebben een redelijke nieuwsserver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
XXlerator schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:13:
[...]

Ik heb ook besloten om Demon vaarwel te zeggen en ga nu zeker voor de geweldige duivelse actie van TweakDSL. Hulde _/-\o_ aan Tweak dat ze nu ook voor de bbned abonnees van Demon zo'n geweldig aanbod hebben.
De beslissing genomen en vanmiddag mijn service ID bij Demon opgevraagd en aangemeld voor de duivelse Tweak B 10-24 aanbieding bij Tweakdsl.

Jammer dat het zo heeft moeten lopen bij Demon maar ik heb geen zin in de prijzen van XS4all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Laatst online: 07-09 15:57
Oei die nieuwe tweakB aanbiedingen zijn niet gek! Al blijf ik het niet fijn vinden om 2 jaar vooruit te betalen eigenlijk :(. Al dat gezeur met die ISP's altijd, ik wil er eigenlijk niet eens over nadenken.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
Delph1900 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:38:
[...]

De beslissing genomen en vanmiddag mijn service ID bij Demon opgevraagd
Waarom moet je je service ID opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat je nieuwe provider moet weten op welk signaal je adsl moet komen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog steeds benieuwd naar de persoonlijke aanbiedingen die de deur uit gaan. Al iemand voorstel gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:59:
Omdat je nieuwe provider moet weten op welk signaal je adsl moet komen :D.
Vraagt je nieuwe provider dat dan niet zelf aan je oude provider? Of gaat het sneller als je het zelf eerst vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:01:
Ben nog steeds benieuwd naar de persoonlijke aanbiedingen die de deur uit gaan. Al iemand voorstel gekregen?
Nope, heb laatst nog xs4all opgebeld, en die zeiden dat hun laatste aanbod is dat wij 1Mbit extra krijgen bij ons xs4all only abbo dus 9mbit ipv 8 mbit,
maar bijvoorbeeld tiscali doet het al ter compensatie van de overhead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF

NNF

chrisborst schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:29:
[...]

Vraagt je nieuwe provider dat dan niet zelf aan je oude provider? Of gaat het sneller als je het zelf eerst vraagt?
Volgens mij is het niet per se nodig. Ik heb op 1 januari Orange aangevraagd en dat wordt gewoon volgende week maandag opgeleverd, niks Service ID :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
NNF schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:54:
[...]

Volgens mij is het niet per se nodig. Ik heb op 1 januari Orange aangevraagd en dat wordt gewoon volgende week maandag opgeleverd, niks Service ID :)
Bij tweakdsl vragen ze naar je service ID als je de bestelling plaatst. Demon gister gebeld en ze gaven het ID meteen. Ook gevraagd wanneer ik moet opzeggen bij Demon en dit kan nadat de lijn van tweakdsl is opgeleverd en ze verekenen ook vanaf dat moment. dus geen 30 dagen opzegtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bij TweakDSL zie ik Tweak T en Tweak B aanbiedingen. Maar er wordt niet bij verteld waar die T en B voor staan. Weet iemand dat hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Haay schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:58:
Bij TweakDSL zie ik Tweak T en Tweak B aanbiedingen. Maar er wordt niet bij verteld waar die T en B voor staan. Weet iemand dat hier ?
T voor het Tiscali (BabyXL) netwerk en B voor het BBNed netwerk

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Laatst online: 07-09 15:57
Haay schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:58:
T = Tiscali, BabyXL
B = BBNED

Als ik me niet vergis.

Edit: Te laat :(

[ Voor 3% gewijzigd door reskobon op 10-01-2007 13:02 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 17:29

KrL

Foto foto..

Ik twijfel tussen TweakDSL (de oudejaarsaanbieding) en Orange.. Zit liever niet 2 jaar vast aan een contract dus ik neig naar de laatste, maar hoe zit het bij Orange met de datalimiet ? Gewoon fair use (aka geen limiet) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 10:47
Ik heb net maar even met XS4ALL gebeld en ze konden me helemaal niets vertellen over de prijzen. Sterker: de vrouw die ik aan de telefoon had wist niets over de mail die we destijds gekregen hebben. Raar praatje...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

posttoast schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:42:
Ik heb net maar even met XS4ALL gebeld en ze konden me helemaal niets vertellen over de prijzen. Sterker: de vrouw die ik aan de telefoon had wist niets over de mail die we destijds gekregen hebben. Raar praatje...
Het moet niet gekker worden 8)7 Ik dacht dat XS4ALL altijd een goede helpdesk had. Kennelijk dus niet.....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bedankt, had al zo'n vermoeden maar wilde het toch even bevestigd zien. Heb nu nog Demon 6/1 via BBned voor 36,50 per maand, maar blijven bij XS4ALL zie ik (uiteraard) ook niet zitten.

Kijk op het moment eigenlijk naar 2 potentiele aanbiedingen:
  • TweakDSL Tweak B 10-24 ADSL2+ voor 499 euro (omgerekend 20,80 euro per maand)
  • InterNLnet Flits Thuis Mars (10 Mbit ADSL2+) voor 32,95/maand.
Beiden zijn via BBned, dus overstap moet voor beiden een eitje zijn.

Beide aanbiedingen hebben voor- en nadelen:
TweakDSL is de komende 2 jaar natuurlijk veruit het goedkoopst, maar de standaard prijs voor deze snelheid is 60 euro per maand. Als er niks wijzigt de komende 2 jaar zit je over 2 jaar vast aan een abo dat 60 euro per maand kost, tenzij je WEER van provider gaat wisselen (met alle gedoe daarom heen). Wel heeft TweakDSL een goede nieuwsserver inbegrepen. TweakDSL heeft in ieder geval geen aan- of afsluitkosten (mits via BBned aangesloten).
InterNLnet biedt meer snelheid voor een lagere prijs dan ik op het moment bij Demon heb, dus ook daar vind ik voordeel. In ieder geval zullen ze NIET over 2 jaar ineens een hogere prijs rekenen. Maar bij InterNLnet zit geen nieuwsserver inbegrepen. InterNLnet heeft geen aanmeldingskosten maar wel weer 75 euro kosten beëindiging abonnement wat uiteraard wel weer een minpunt is.

Uiteindelijk denk ik dat TweakDSL de betere keuze is, met het gecalculeerde risico om over 2 jaar weer naar een andere provider te moeten uitkijken als de aanbiedingsprijs afloopt en de prijs per maand 'weer' 60 euro wordt. Maar dat zien we dan wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu overstap naar een andere isp, maardan wel van adsl1 naar 2+, dan moet ik zeker wel eerst alles met demon regelen voordat ik een aanvraag bij een andere isp doet toch? Incl. service ID etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:56:
TweakDSL heeft in ieder geval geen aan- of afsluitkosten (mits via BBned aangesloten)
Er zijn ook geen aan- en afsluitkosten als je een 'verduiveld' T abbo afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF

NNF

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:10:
Als ik nu overstap naar een andere isp, maardan wel van adsl1 naar 2+, dan moet ik zeker wel eerst alles met demon regelen voordat ik een aanvraag bij een andere isp doet toch? Incl. service ID etc.
Nee, je moet gewoon een nieuwe verbinding aanvragen bij een andere provider en verder niets doen. Als je nu namelijk opzegt bij Demon bestaat de kans dat er een sloopopdracht voor je lijn wordt gegeven, wat inhoudt dat het DSL-signaal van je lijn wordt gehaald. Gevolg daarvan is dat je nieuwe provider niet op de lijn kan en je met een aantal weken downtime komt te zitten.

Als je nieuwe verbinding is opgeleverd, dan pas Demon opzeggen :)

[ Voor 4% gewijzigd door NNF op 10-01-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je nieuwe verbinding worden opgeleverd als er nog een adsl 1 signaal op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:53:
Hoe kan je nieuwe verbinding worden opgeleverd als er nog een adsl 1 signaal op zit?
Bij het aanvragen van adsl bij je nieuwe provider, moet je een vinkje zetten dat je reeds een adsl verbinding hebt, en van welke provider.
Dan zorgt die nieuwe provider voor het overleg met je oude provider, zodat je met zeg maar een paar uur i.p.v. een paar weken zonder adsl zit.
Zodra de nieuwe verbinding werkt, moet je nog je oude provider opzeggen, hoewel dat in feite technisch al door je nieuwe provider gedaan is.

[ Voor 12% gewijzigd door cjdijk op 10-01-2007 15:04 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er aan te denken om dan speedxs te nemen, met name vanwege 1.3mbit upoload waarmee geschermd word, worden die snelheden kw aupload eigenlijk uberhaupt wel gehaald of is t puur reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:18:
[...]

Er zijn ook geen aan- en afsluitkosten als je een 'verduiveld' T abbo afsluit.
Waarschijnlijk bedoelt hij de administratie kosten:
Verder betaal je eenmalig € 49,95 administratiekosten.

* bij de Tweak B produkten vervallen deze administratiekosten. Dit levert dus een extra besparing op van € 49,95

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
posttoast schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:42:
Je moet ook even de sales afdeling bellen, die weten er mee vanaf.
Wel grappig, je verteld dat je waarschijnlijk gaat overstappen, maar natuurlijk niet naar Orange, en dan moesten ze allemaal lachen. Orange heeft blijkbaar niet zo;n goede rep bij hun. Ik ga waarschijnlijk ook naar Tweakdsl of Tiscali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 10:47
chrisborst schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:25:
[...]

Je moet ook even de sales afdeling bellen, die weten er mee vanaf.
Wel grappig, je verteld dat je waarschijnlijk gaat overstappen, maar natuurlijk niet naar Orange, en dan moesten ze allemaal lachen. Orange heeft blijkbaar niet zo;n goede rep bij hun. Ik ga waarschijnlijk ook naar Tweakdsl of Tiscali
Ik héb de salesafdeling gebeld. Blijkbaar zijn ze daar niet allemaal even goed geïnformeerd dus. :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major 7
  • Laatst online: 19-09-2024

Major 7

BOFH!

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:01:
Net even XS4ALL aan de lijn gehad.
De medewerker zei dat voor zover hij begreep, het persoonlijk aanbod, dat aanbod was wat het dichtst bij je bestaande verbinding ligt. Over andere prijzen zei hij niet te weten / te verwachten.
"Maar bij ons zit je wel via het zakelijke bitstream netwerk..."
Ja, maar bij jullie is de eerste aanbieding die voor mij interessant is, het dubbele in prijs...
Dus morgen even Demon bellen...
XS4ALL is wel goed, maar soms heb je dat niet helemaal nodig en is de prijs van meer belang.
"Als het maar werkt."

Edit:
Er is al een lijstje met prijzen gemaild. Die prijzen zullen het toch wel worden en geen lagere, was zijn idee.
Zo beter? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Major 7 op 10-01-2007 18:44 ]

UNFAQ --- Unfrequently Answered Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:54

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Major 7 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:06:
De medewerker zei dat voor zover hij begreep, het persoonlijk aanbod, dat aanbod was wat het dichtst bij je bestaande verbinding ligt.
:? :? :? Wat bedoel je hiermee nu te zeggen 8)7 8)7 8)7

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik heb de laatste dagen al veel van mijn kennissen aan de lijn gehad over de laatste nieuwsbrief. En allemaal vinden ze de prijs belachelijk.
Er breken drukke tijden aan voor me om allemaal nieuwe verbindingen aan te vragen.

Het kan toch niet anders dan dat mensen bij bosjes op zeggen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de nieuwsbrief staat een regel dat klanten met een andere 'prijs' voor hun aansluiting die het gevolg zijn van een aanbieding, een aparte aanbieding krijgen op maat.

Die klungel van Xs4All moet zich inlezen. :D
Ik heb nog geen aanbieding gekregen en zolang ik die niet 'op maat' krijg, wacht ik nog even met overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superboer12
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 22:24
XS4ALL biedt Demon klanten de volgende XS4ALL Only abonnementen:
Dit worden waarschijnlijk gewoon de prijzen. Die aanbiedingen zijn toch altijd tijdelijke prijzen (bijv de eerste 6 maanden) ? Ze moeten dat waarschijnlijk nakomen, maar daarna ben je net zo goed xs4all lid als de rest dus heb krijg je ook dezelfde abo's.
XS4ALL kan ook eigelijk geen speciale prijzen voor demon klanten maken, want dan komen de oude xs4all klanten echt wel in opstand.

Infinitus est numerus stultorum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Superboer12 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:32:
[...]
XS4ALL kan ook eigelijk geen speciale prijzen voor demon klanten maken, want dan komen de oude xs4all klanten echt wel in opstand.
Dit vind ik onzin! XS4ALL klanten hebben altijd al om de een of andere reden heel veel willen betalen voor hun verbinding. Dus als ze bezwaar zouden hebben tegen het feit dat Demon klanten gewoon het Demon tarief blijven betalen middels een speciaal samengesteld pakket, dan hadden ze domweg al eerder moeten overstappen naar Demon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Mars Warrior schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:21:
[...]

Dit vind ik onzin! XS4ALL klanten hebben altijd al om de een of andere reden heel veel willen betalen voor hun verbinding. Dus als ze bezwaar zouden hebben tegen het feit dat Demon klanten gewoon het Demon tarief blijven betalen middels een speciaal samengesteld pakket, dan hadden ze domweg al eerder moeten overstappen naar Demon 8)
XS4ALL klanten hebben altijd meer willen betalen omdat XS4ALL toch wel bekend stond als een kwaliteitsprovider. Ik wil niet zeggen dat dat de enige reden is geweest maar het is er zeker eentje. Wanneer ze nu een deel van hun klanten (dus de Demon abonnees) minder gaan laten betalen voor dezelfde kwaliteit dan zou daar zeker protest tegen komen. En terecht, want wie zou dat nou wel leuk vinden?

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs al gaat XS4All naar beneden in prijs, ze moeten wel erg veel zakken willen ze in de buurt komen van huidige aanbiedingen. die Tweak aanbieding bijvoorbeeld, als ik die van 6 mbit neem is het omgerekend ongeveer 19 euro per maand. en dat is inclusief news server. nu betaal ik bij Demon ongeveer 36 euro p/m voor 6 mbit en dan nog circa 10 euro p/m erbij voor een payserver. meer dan 2 keer zo duur dus.

ik twijfelde eerst nog aan Tweak, maar het feit dat er bij deze aanbieding geen aan- en afsluitkosten zijn heeft me toch doen besluiten over te stappen. het enige risico is denk ik dat over anderhalf jaar 19 euro p/m voor 6 mbit wellicht veel te duur is. dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:59:
zelfs al gaat XS4All naar beneden in prijs, ze moeten wel erg veel zakken willen ze in de buurt komen van huidige aanbiedingen. die Tweak aanbieding bijvoorbeeld, als ik die van 6 mbit neem is het omgerekend ongeveer 19 euro per maand. en dat is inclusief news server. nu betaal ik bij Demon ongeveer 36 euro p/m voor 6 mbit en dan nog circa 10 euro p/m erbij voor een payserver. meer dan 2 keer zo duur dus.

ik twijfelde eerst nog aan Tweak, maar het feit dat er bij deze aanbieding geen aan- en afsluitkosten zijn heeft me toch doen besluiten over te stappen. het enige risico is denk ik dat over anderhalf jaar 19 euro p/m voor 6 mbit wellicht veel te duur is. dat zien we dan wel weer.
Dan neem je toch de aanbieding van 16-24 mbit voor ongeveer 22 euro per maand. Voor de 3 euro per maand heb je dan 3 keer de snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die is op mijn postcode niet leverbaar om onduidelijke redenen. zal ze er morgen maar eens over bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
[...]
Dit worden waarschijnlijk gewoon de prijzen. Die aanbiedingen zijn toch altijd tijdelijke prijzen (bijv de eerste 6 maanden) ? Ze moeten dat waarschijnlijk nakomen, maar daarna ben je net zo goed xs4all lid als de rest dus heb krijg je ook dezelfde abo's.
Ik ben benieuwd wat xs4all zegt op het moment dat zij de 'aanbieding' doen en ik zeg van 'sorry te duur ik ga ergens anders heen'. Dan zullen ze toch wel met een bod moeten komen willen ze mij als klant behouden lijkt me.
Zo ging het tot voor kort bij Demon ook :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
Chiron schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:29:
[...]

Ik ben benieuwd wat xs4all zegt op het moment dat zij de 'aanbieding' doen en ik zeg van 'sorry te duur ik ga ergens anders heen'. Dan zullen ze toch wel met een bod moeten komen willen ze mij als klant behouden lijkt me.
Zo ging het tot voor kort bij Demon ook :)
Ik heb heel sterk het idee dat Demon het ledenaantal per 1-1-07 zo hoog mogelijk wilde houden. Mischien een soort clausule in de overname oid.

Maar ik heb vanmiddag maar eens weer contact opgenomen met XS4all over de informatie voor de zakelijke accounts, want op mijn werk weten we officieel nog van niets over de op handen zijnde aanpassingen en prijzen. Best wel schandelijk dat ze de zakelijke klant dus compleet niet informeren.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow wat is het stil aan de overkant (xs4all).

Lijkt wel of ze niks meer doen daarro en ons een beetje aan het lijntje houden en dan uiteindelijk met geen nieuw aanbod komen ofzo :(

Ps: xs4all reageer eens op mailtjes, dat is wel zo klant vriendelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeftt zin om voor een provider te kiezen die met 1.3mbit upload adverteerd of is onrealistisch te verwachten dat je daadwerklijk zo een upload kan halen en kan ik dus gewoon beter voor Tweakdsl gaan met 1mbt up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteen 1500/750 abo bij Demon en krijg straks: ADSL Go* 1600/512 EUR 21,95. In tegenstelling tot vele andere hier veranderd er voor mij niet zoveel en ik krijg ook nog eens VOIP erbij.

Ik ga rond 1 maart wel verhuizen en wil graag straks gebruik maken van ADSL Go abo ... iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 22:09
Wat maakt iedereen zich toch druk. Waarom klaagt iedereen zo dat xs4all niets weet of verkeerde info geeft?
Ik denk dat ze daar inderdaad nog niks weten. Misschien dat het bij hogerhand bekend is wat er precies gaat gebeuren, maar ik kan me voorstellen dat de helpdesk nog net zo weinig weet als wij.
Wie heeft verteld dat er massaal met xs4all gebeld moet gaan worden? Er is nog niets gemigreerd in principe en bij demon is alles nog functioneel incl. helpdesk en sales.
Ik denk dat ze er bij xs4all/demon zo langzamerhand wel van balen dat ze alvast wat info hebben gegeven waardoor iedereen nu erg zenuwachtig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wberkel geeft precies aan wat ik denk. :)

In mijn eigen bedrijf ga ik ook niemand alles tot het gaatje uitleggen voor alles 100% rond is en overgedragen. Management weet het wel al, maar die heb je dan wel nodig om alles voor te bereiden. :)

Gewoon even afwachten tot je je 'tailored' aanbieding krijgt. IOs dat niks, dan kan je nog altijd opstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

wberkel schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 08:50:
Wat maakt iedereen zich toch druk. Waarom klaagt iedereen zo dat xs4all niets weet of verkeerde info geeft?
Ik denk dat ze daar inderdaad nog niks weten. Misschien dat het bij hogerhand bekend is wat er precies gaat gebeuren, maar ik kan me voorstellen dat de helpdesk nog net zo weinig weet als wij.
Wie heeft verteld dat er massaal met xs4all gebeld moet gaan worden? Er is nog niets gemigreerd in principe en bij demon is alles nog functioneel incl. helpdesk en sales.
Ik denk dat ze er bij xs4all/demon zo langzamerhand wel van balen dat ze alvast wat info hebben gegeven waardoor iedereen nu erg zenuwachtig wordt.
Eh, waar ik me druk over maak is dat ik klant ben en dat ik graag de juiste prijs/kwaliteit verhouding krijg. Momenteel is Demon niet bijzonder goedkoop te noemen, en de kwaliteit van de lijnen en de service is achteruit aan het hollen. Als dit net zo lang duurt als de upgrades in het verleden verwacht ik pas eind dit jaar volledig over te zijn naar xs4all.

Voor "iedereen" is dit dus een moment om te kijken of er iets beters te krijgen is. Voor mijzelf betekend dit een overstap. Ik heb nu kpn digitenne, en dat is ook niet best op dit moment dus denk erover om bijvoorbeeld naar tele2 over te gaan, zo'n triple play deal dus.

Maar omdat ik tevreden was over demon en echt niet graag opstap volg ik de discussies en de redenen van mensen om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Demon klant begin k me nu ook al meer,- en meer zorgen te maken over het verloop van komend jaar. Ik heb zo'n 4/1 abbo van Demon, en als ik het goed heb zal ik straks ietsje meer moeten gaan betalen. Het bedrag van € 39,95 wat ik dan ga betalen vindt ik eigenlijk niet meer van deze tijd voor een 4/1 abbo, sommige ADSL2+ abbo's zijn net zo duur en geven aanzienlijk meer snelheid.

Maar goed, snelheid is ook niet alles; De betrouwbaarheid van een Demon verbinding was bij mij het argument om bij Demon te gaan en te blijven, net als het idee van "de eindeloz aantal e-mail-adressen" en box-grootte, wat bij Demon altijd al behoorlijk netjes liep. De laatste tijd begint mij op te vallen dat mijn verbinding wat minder stabiel wordt, resolven van adressen duurt de laatste tijd merkbaar langer en het verkrijgen van de IP-adres en DNS adressen bij aanloggen/router-resetten ook; Overigens het resetten van router e.d. helpt niets in het verbeteren van de situatie (Draytek Vigor 2600plus). Ik heb het idee dat het onderhoudt van het netwerk al is gestopt wat dat betreft (behoudens grotere problemen).

Dus ik ga ook omzien naar een andere verbinding; En als ik dan toch bezig ben ga ik meteen voor een verbetering als dat mogelijk is. En wat dat betreft zou ik graag een hogere upload hebben, iets van in vele landen van Europa mogelijk is (met name in het Noord-Europa hebben ze mega-verbindingen). Maar het lijkt in NL niet zo te zjin dat er iets bestaat als snelle upload, of heb ik eea niet goed gezocht ?

Dus zijn er alternatieven, met Demon kwaliteit, die een betere upload hebben dan 1 mbit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

[...]
Waarom zouden speciale prijzen niet kunnen? Dat is toch vrij gebruikelijk. Je ziet bij alle providers hetzelfde verhaal.
Een nieuwe klant krijgt bij dezelfde provider meer snelheid voor dezelfde prijs dan een bestaande klant van die provider.
Niet dat die oude klanten dat fijn vinden, genoeg topics daarover, maar een (veel) lagere prijs voor ex-Demon klanten lijkt me in principe niet onredelijk.
Bergie schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:26:
[...]

XS4ALL klanten hebben altijd meer willen betalen omdat XS4ALL toch wel bekend stond als een kwaliteitsprovider. Ik wil niet zeggen dat dat de enige reden is geweest maar het is er zeker eentje. Wanneer ze nu een deel van hun klanten (dus de Demon abonnees) minder gaan laten betalen voor dezelfde kwaliteit dan zou daar zeker protest tegen komen. En terecht, want wie zou dat nou wel leuk vinden?
Xs4All een kwaliteits provider?
Afgelopen weken verschillende keren met de Xs4All helpdesk gebeld, voor een klant van mij, omdat Voip niet meer werkte nadat Demon gestopt was met Voip, en Xs4All dat overgenomen had.
Helemaal niemand die mijn klant goed heeft kunnen helpen, bij Xs4All weet niemand iets over de modems die Demon heeft geleverd.
Lijkt me wel handig dat als je als provider iemand overneemt, dat je je dan verdiept in de modems die die provider geleverd heeft.
Uiteindelijk maar de vraag gesteld, kan mijn klant zo'n Xs4All modem (SpeedTouch) kopen, nee dit kan niet, dat kan pas nadat wij de Demon klanten een definitief aanbod hebben gedaan. |:(
Dat kan ik dus absoluut niet begrijpen, ze zouden eigenlijk zo'n modem gratis moeten geven, maar zelfs bij complete betaling kan het niet, hoezo klantvriendelijk?
Later gewoon bij een internet winkel zo'n modem gekocht, was zelfs de helft goedkoper dan de prijs die op de Xs4All website genoemd wordt.
Alle prijzen zijn dus ongeveer het dubbele, wat ook geldt voor de wachttijd bij de helpdesk, en de kwaliteit is ook de helft wat mij betreft. ;)

Ondanks alles, blijf ik nog rustig afwachten op dat definitieve aanbod.
Vooral omdat ik eigenlijk nog nooit zo tevreden ben geweest over een bepaalde provider (Demon dus).
Toch ben ik bang dat het niks gaat worden, en dat ik naar TweakDSL overstap.
Ik denk dat veel van mijn klanten dat ook gaan doen, is even afwachten. :)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:14:
Dus zijn er alternatieven, met Demon kwaliteit, die een betere upload hebben dan 1 mbit ?
Er zijn een paar providers die een wat snellere upload aanbieden met ADSL2+ welke weet ik zo niet maar ze zijn er wel.
Wil je zeker zijn dat je een snellere upload dan 1mbit wilt hebben zou je toch bij Chello moeten zijn, geen idee of die bij jou beschikbaar zijn bij jou, maar die hebben een pakket met 1.5 of 2mbit upload.
Alleen weet ikzelf niet hoe de service is van Chello. Ik vind namelijk Chello zelf ook interessant om naartoe overtestappen vanwege die 2mbit upload bij het snelste pakket, maar ik weet niet hoe de service etc tegenwoordig is. En volgens mij is kabel nu toch wel wat meer toekomst gericht volgens mij, ik zie namelijk eerder de kabelboeren hun snelheid omhoog gooien dan de ADSL2+ aanbieders.

Is het trouwens zo dat de ping bij ADSL(2) lager is dan bij de kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

cjdijk schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:20:
[...]
Xs4All een kwaliteits provider?
Volgens de consumentenbond wel :P

Geen idee hoe ze in werkelijkheid zijn, krijg nu pas met ze te maken nu ze Demon opgekocht hebben.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Ik heb inmiddels een antwoord van Tweak over die 2-jaar aanbiedingen op de volgende vragen:

1. Hoe zit het nu exact met verhuiskosten?
2. Wat als je op het oude adres op BBNED zit en die op het nieuwe adres niet te krijgen is?
3. Kun je afzien van het modempakket + verzendkosten (35 euro).

De antwoorden zijn als volgt:

1.) indien er op een nieuw adres na verhuizing niet geleverd kan worden, wordt het abonnement inderdaad niet ontbonden. De verhuiskosten bedragen 110,- EUR binnen het eerste jaar.

2.) Indien er enkel op een ander netwerk dan het huidige aangesloten netwerk geleverd kan worden, dan geld hiervoor ook dat het contract niet wordt ontbonden. U kunt dan kiezen voor een migratie naar het andere netwerk (Bijv. van BBned naar BabyXL). De kosten hiervoor bedragen 75,- EUR.

3.) Indien je zelf al een modem geschikt modem hebt, kun je inderdaad een aanvraag zonder modempakket. Dat scheelt weer in de kosten :-)

Mocht je dus verhuizen en moeten migreren dan kan er nog even 185 euro bijkomen, hetgeen inhoud dat de aanbieding van 399, dus 16.60 pm naar de 24.33 pm gaat. Wel ff duurder, maar naar verhouding nog steeds niet slecht als je bedenkt dat je ook een goede nieuwsserver erbij krijgt!

Dan weten jullie dat ook weer ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Mars Warrior op 11-01-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Mars Warrior schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:36:
Ik heb inmiddels een antwoord van Tweak over die 2-jaar aanbiedingen op de volgende vragen:

3. Kun je afzien van het modempakket + verzendkosten (35 euro).
Heb mij net geabonneerd bij Tweak voor de 2 jarige 0-8Mb TweakB. Die modem pakket is gratis...waar staat eigenlijk dat het geld + verzendkosten kost??? Krijg wel een Zyxel ipv CopperJet.
Ben per 1 februari bij Tweak....bye bye Demon....bye bye Xs4all.
Hopelijk mis ik niet de 70 dagen retentie van Supernews :+

[ Voor 8% gewijzigd door LaptopRookie op 11-01-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

LaptopRookie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:53:
[...]

Heb mij net geabonneerd bij Tweak voor de 2 jarige 0-8Mb TweakB. Die modem pakket is gratis...waar staat eigenlijk dat het geld + verzendkosten kost??? Krijg wel een Zyxel ipv CopperJet.
Ben per 1 februari bij Tweak....bye bye Demon....bye bye Xs4all.
Hopelijk mis ik niet de 70 dagen retentie van Supernews :+
Van de site van Tweak: "Bij afname van een modem behoort ook het modempakket."
En dat modempakket kost dus geld zoals je kunt lezen bij de aanvragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Mars Warrior schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:08:
[...]

Van de site van Tweak: "Bij afname van een modem behoort ook het modempakket."
En dat modempakket kost dus geld zoals je kunt lezen bij de aanvragen ;)
Niet bij de TweakB 0-8 abo hoor...bij het doorlopen van het aanmeldingsproces staat er gratis achter de modem. Je moest een modem kiezen, anders kom je niet verder in het aanmeldingsproces...dus voor gratis gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook de knoop doorgehakt en definitief vaarwel gezegt tegen Demon (xs4all). TweakDSL heeft er weer een klant bij.

@LaptopRookie: Ik denk dat de snelheid die 20 dagen wel compenseerd, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major 7

Major 7

BOFH!

Grote landelijke storing bij Demon.
Verder geen gegevens bekend dan wat er op de Demon site staat:
[Update:] Storing centrale netwerkapparatuur
12 januari 2007 | Storingen DSL

Wegens hardware problemen in het core netwerk van Demon ervaart een groot deel van onze klanten met een particuliere zowel als met een zakelijke DSL verbinding vanaf ongeveer 10 uur deze ochtend een onderbreking in de dienstverlening. Daarnaast is een deel van de Leased Lines onderbroken. Tevens zijn websites gehost bij Demon momenteel niet bereikbaar. De leverancier is onderweg met vervangende hardware.
Edit: sorry, was eerder nog niet wakker. :O

[ Voor 3% gewijzigd door Major 7 op 12-01-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me al of er iets met het overstappen mis was gegaan :P Normaal staat op GoT binnen 10 minuten al een melding bij storing. Een uur geleden kreeg ik af en toe nog een IP toegewezen, nu helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:13
Heb hier nog geluk...in de straat zijn nog onbeveiligde draadloze netwerken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major 7

Major 7

BOFH!

Yay! *O* *O* *O*
We zijn weer up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Na drie-en-een-half-uur weg te zijn geweest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Ik had de helpdesk gebeld omdat ik geen andere internet verbinding heb en dus niet wist wat er nou aan de hand was.

Er werd wel gerept (vanaf een bandje) over een storing waardoor sommige Demon services niet beschikbaar waren, maar toen ik na 15 minuten wachten (ik had toch niks beters te doen) iemand aan de lijn kreeg, was de indicatie dat de storing nog de hele dag zou duren en dat ik pas morgen weer zou kunnen internetten.

Dat ik dit nu kan posten beschouw ik dus als een meevaller.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.