Ervaringen Demon DSL-Express # 21

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.636 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:15:
Heb je ook wel weer gelijk in, maar toch ... Aan de andere kant, waarom is dat andere abbo dan geen 0-10 abbo i.p.v. een 10 abbo?
Zie ook bjck in "Het grote TweakDSL topic - Deel 25"

Lijkt mij een reële mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Ik heb nu demon ADSL + BBned, en zit er over te denken naar TweakT 12-24 (ADSL2) BabyXL te gaan. Gaat dan het overzetten ook binnen een uurtje? waarna ik vervolgens mijn Demon kan opzeggen zodat ik weinig downtime heb?

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRX schreef op maandag 29 januari 2007 @ 01:01:
Ik heb nu demon ADSL + BBned, en zit er over te denken naar TweakT 12-24 (ADSL2) BabyXL te gaan. Gaat dan het overzetten ook binnen een uurtje? waarna ik vervolgens mijn Demon kan opzeggen zodat ik weinig downtime heb?
Zie ook bjck in "Het grote TweakDSL topic - Deel 25" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Zo'n netwerk overstap duurt gemiddeld 5 a 10 minuten ofzo dat je even je linesync kwijt bent. Daarna moet je je nieuwe modem aansluiten of in je huidige modem even de VPI/VCI van 0/35 (BBned) veranderen naar 0/34 (Tiscali/BaByXL) gewoon.

Mocht je niet omgezet zijn op de gecommuniceerde dag gewoon TweakDSL bellen en Demon nog even niet opzeggen. Overigens kan je Demon al opzeggen op het moment dat je van je nieuwe ISP de bevestiging hebt gekregen met de omzet datum.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Inderdaad, had de TweakDSL-hd net aan de lijn en die gaf hetzelfde aan. Hij vond het zelf ook vreemd dat die Januari Aanbieding 10/1 was (i.p.v. de marge die ze normaal gebruiken).

Ik zit 1546 mtr van de centrale, dus ik zou 10Mbit moeten kunnen halen (ze houden altijd een soort voorbehoud natuurlijk), aan de andere kant weet ik zeker dat ik 8Mbit haal (heb ik nu bij Demon). En dan is die Verduivelde Aanbieding natuurlijk een stuk interessanter (scheelt een kleine 300 euro de eerste 2 jaar en dat voor 2Mbit meer die ik nu toch niet mis).

Het enige wat ik me afvraag (heb geen ervaring met het verhuizen van ADSL-ISP's): Als ik nu bij Demon 8Mbit haal via BBned, zou ik diezelfde snelheid dan ook gegarandeerd bij TweakDSL moeten hebben? De lijn blijft gelijk zou je zeggen of zijn er nog andere zaken die bij een andere provider mee kunnen spelen? Kijk ik ga van ADSL naar ADSL2, ik krijg een andere modem, een andere splitter, maar ik ga er vanuit deze nieuwere technologie geen negatieve invloed op mijn verbinding zal hebben?

[ Voor 1% gewijzigd door S913 op 29-01-2007 10:23 . Reden: typo ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
Nou wij zijn nu ook weg bij demon, na 5 jaar :'( Altijd goede service gehad en alleen de laatste paar maanden 2x downtime gehad door upgrade naar adsl 2+ in de centrale.

Heb voor tiscali (12 mbit voor 35 euro) gekozen omdat daar voip erg voordelig is. Zelf download ik niet met nieuwsgroepen, dus daarvoor hoef ik geen tweak te nemen. Bij tweak is Voip zelf duurder dan de standaard tarieven van de KPN. Nu gaan we alleen al 35 euro besparen op telefonie per maand, dus zeker de moeite dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
S913 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:21:
Het enige wat ik me afvraag (heb geen ervaring met het verhuizen van ADSL-ISP's): Als ik nu bij Demon 8Mbit haal via BBned, zou ik diezelfde snelheid dan ook gegarandeerd bij TweakDSL moeten hebben? De lijn blijft gelijk zou je zeggen of zijn er nog andere zaken die bij een andere provider mee kunnen spelen? Kijk ik ga van ADSL naar ADSL2, ik krijg een andere modem, een andere splitter, maar ik ga er vanuit deze nieuwere technologie geen negatieve invloed op mijn verbinding zal hebben?
Ik had tot voor kort bij Demon een 6/1 abonnement en ben naar TweakDSL (TweakB 10-24) overgestapt. Het modem dat ik bij Demon gebruikte (zelf gekocht omdat m'n Demon modem buiten garantie kapot gegaan was) is geschikt voor ADSL en ADSL2+. Op 19 januari ergens overdag is m'n verbinding omgezet van Demon naar TweakDSL. Toen had ik zelfs het modem van TweakDSL nog niet ontvangen! Bij thuiskomst merkte ik pas dat ik op het TweakDSL netwerk zat toen ik email wilde versturen en de uitgaande mail niet door de nog op de Demon SMTP ingestelde server geaccepteerd werd! :D Zo soepel was de wisseling dus gegaan!

Op de BBned postcode check wordt aangegeven dat ik op 1,5 km van de centrale zit, maar afgemeten aan de signaalsterkte van mijn modem zit het op 2,5 km. In ieder geval haal ik nu op ADSL2+ maximaal 1,35 MB/s download van de 100 MB file op speedtest.bbned.nl. Dat valt binnen de 10-24 Mbit range van TweakDSL. Deze snelheid haal ik op zowel m'n eigen Linksys modem/router als op de door TweakDSL geleverde Copperjet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Haay schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:52:
Op de BBned postcode check wordt aangegeven dat ik op 1,5 km van de centrale zit, maar afgemeten aan de signaalsterkte van mijn modem zit het op 2,5 km. In ieder geval haal ik nu op ADSL2+ maximaal 1,35 MB/s download van de 100 MB file op speedtest.bbned.nl. Dat valt binnen de 10-24 Mbit range van TweakDSL.
Hmm, als jij op 1,5/2,5 km die snelheid haalt dan zou die 8 Mbit (en waarschijnlijk ook die 10Mbit) bij mij geen probleem mogen zijn. Het enige wat ik 'angstig' blijf vinden is die enorme marge die ze aanhouden (0-8Mbit), ik weet wel dat niemand je de maximale snelheid kan garanderen, maar deze marge is wel heel groot op zo'n relatief lage snelheid. Vooral als je straks op 4Mbit zit waar je 8Mbit had (vandaar mijn vraag over verschil in snelheid van 2 verschillende providers over dezelfde lijn). Maar laten we dat op koudwatervrees houden, TweakDSL is duidelijk nu alleen nog kiezen tussen 0-8 en dat 10 abonnement :) En dan wel binnen 2 dagen, anders zijn de aanbiedingen weg }:|

offtopic:
Hey Hayo :w Nog steeds je GW avatar zie ik ... mis je ons een beetje?

Net de Demon supportdesk aan de lijn gehad voor mijn ServiceID: "Mag ik vragen waarom u weg gaat". Ik uitgelegd, zij: "Ja maar u krijgt nog een persoonlijk aanbod" ... Ja, maar niet eentje waar ze 20 euro zakken vergeleken met hun vorige aanbod. "Dan mag ik u een gratis Pack abonnement aanbieden á € 9,95". Jamaar, ik wil juist geen voip op dit moment. "Ok, dan is dit uw ServiceID".

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 20:55

Arno

PF5A

Wat voor "pack" ?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
Dat is zo;n xs4all pack, krijg je al de extraatje en voip etc voor 9.95 per maand. Je hoeft namelijk geen xs4all abonnee te zijn daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
S913 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:35:
[...]
Net de Demon supportdesk aan de lijn gehad voor mijn ServiceID: "Mag ik vragen waarom u weg gaat". Ik uitgelegd, zij: "Ja maar u krijgt nog een persoonlijk aanbod" ... Ja, maar niet eentje waar ze 20 euro zakken vergeleken met hun vorige aanbod. "Dan mag ik u een gratis Pack abonnement aanbieden á € 9,95". Jamaar, ik wil juist geen voip op dit moment. "Ok, dan is dit uw ServiceID".
Dus je zou als je overstapt naar een andere provider, gratis dat xs4all pack krijgen?? Lijkt mij stug, maar zou wel mooi zijn.
Als je klant van xs4all bent heb je dat pack toch al gratis bij je abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb geen idee hoe ze het precies bedoelde, maar het kwam op me over alsof ze me wilde overhalen om niet weg te gaan. Maja, heb in beide geen interesse.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
S913 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:35:
offtopic:
Hey Hayo :w Nog steeds je GW avatar zie ik ... mis je ons een beetje?

Heb m'n ServiceID via email naar de klantenservice aangevraagd, dus ook geen poging hoeven aanhoren om me te proberen te houden :D Heb m'n Demon nog niet afgezegd overigens, omdat m'n TweakDSL POP3 en webspace nog niet werken. Denk dat de koppeling tussen m'n TweakDSL user-ID en m'n TweakDSL subdomeinnaam nog niet goed staat, of zo iets. :?

offtopic:
Hmmm, zeker mis ik GW nog wel. Vooral het in m'n eentje of met 2 of 3 anderen samen op je gemak een nieuw gebied ontdekken waar ik nog niet eerder was geweest. Ben toch meer een explorer dan een PvP'er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik kan mijn Demon opzeggen zodra ik kan internetten via Tweak, ik heb een aantal eigen domeinen dus ben niet afhankelijk van Tweaks webspace of mail (behalve hun smtp-server :)). Oh, de kogel is trouwens door de kerk, heb net de 0-8B Verduivelde Aanbieding besteld O-)

offtopic:
PvP? Wasda ;) We spelen eigenlijk nooit meer PvP sinds NF uit is ... te weinig mensen in geinteresseerd en voor online

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31

TDB

inmiddels mijn service id gekregen, vandaag over naar TweakDSL. Adios Demon/XS4All :w

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 20:25
Heeft er toevallig iemand net als ik het probleem dat je "inbel" wachtwoord en je e-mail wachtwoord niet meer werken? Ik ben wel bezig met een overstap naar Speedlinq, maar dat is pas over 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Titanicfanatic schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:38:
Heeft er toevallig iemand net als ik het probleem dat je "inbel" wachtwoord en je e-mail wachtwoord niet meer werken? Ik ben wel bezig met een overstap naar Speedlinq, maar dat is pas over 3 weken
Ik ben op 19 januari omgezet van Demon naar TweakDSL, maar heb Demon nog NIET opgezegd. Dit omdat m'n POP3 en webspace bij TweakDSL nog STEEDS niet werken en die van Demon tot nu toe nog gebruikte. Maar vandaag ineens kan ik niet meer inloggen op de Demon webmail, en m'n Demon website is ineens ook verdwenen. Dacht eerst dat Demon uit eigen beweging mijn account compleet heeft afgesloten, maar misschien dat er wat anders aan de hand is als dat bij jou ook het geval is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 15:57
Ik wacht nog steeds op het "nieuwe aanbod" van XS4ALL maar dat schiet maar niet op..............

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robje, ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 20:25
Ik heb ff contact gehad met de helpdesk, maar schijnbaar is mijn Demon account per 13 januari opgezegd. Niet door mij, dus moet Speedlinq het gedaan hebben. En mijn gevraagde opleverdatum was 26 februari..... Ik had nog wel verbinding, dus hopelijk blijft dat nog even duren. Gelukkig heb ik een eigen domein dus mijn mail wordt nu ff naar mijn hotmail-accountje geforward. Maar toch irritant allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 22:09
reskobon schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:23:
Ik wacht nog steeds op het "nieuwe aanbod" van XS4ALL maar dat schiet maar niet op..............
Van mij mogen ze rustig aan doen. Ik ben nog steeds best tevreden met wat ik nu heb, bij Demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Tja, da's een beetje een 'uitstel van executie'-mentaliteit :P

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 22:09
Ja, dat weet ik wel.
Maar elke maand die het zo blijft pak je toch lekker mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik ben vandaag overgezet van Demon naar TweakDsl.
Het heeft bij mij nog geen week geduurd van aanvragen tot levering.
Nu nog even de rest van de info opvragen m.b.t. mail en webspace.
O ja, en Demon nog even officieel opzeggen.
Heb ook nog geen modem ontvangen, gelukkig werkt die van Demon ook prima.

Voor de mensen die het willen weten.
Ik ben weggegaan omdat het bij Xs4All onmogelijk is binaries te posten.
Downloaden van binaries gaat wel goed, hoewel de retentie wel minder is.
Anders had ik gewoon gewacht op het definitieve aanbod van Xs4All.

[ Voor 29% gewijzigd door cjdijk op 31-01-2007 18:55 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
wberkel schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:35:
Ja, dat weet ik wel.
Maar elke maand die het zo blijft pak je toch lekker mee..
Ja dat heb ik dus ook een beetje en als het dan echt ophoudt dan ben ik zo over op een andere. Tweakdsl biedt nu ook leuke dingen voor bbned maar ik zit nog erg met die contractsduur van 2 jaar in mijn maag. Ik vind 1 jaar wel genoeg eigenlijk.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robje, er zijn andere alternatieven :)

Kijk maar bij telebyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:27

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ook hier is de e-mailbox nu al afgesloten. Wel snel, vorige week heb ik pas opgezegd (per 25-1-2007 ivm. de migratie naar TweakDSL). Bij alle vorige providers bleven de mailaccounts nog 1-3 maanden werken (bij UPC werkt hij na 5 jaar nog!). Eigenlijk niet zo netjes van Demon, des te meer omdat ik de mailgegevens van TweakDSL nog niet ontvangen heb (alleen dat kan Demon niet weten).

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:52:
robje, er zijn andere alternatieven :)

Kijk maar bij telebyte.
Ik heb even gekeken maar ik betaal nu 25 euro voor 6mbit, voor dat geld heb ik daar nog geen 512 k verbinding.......

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
cjdijk schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:52:
Ik ben vandaag overgezet van Demon naar TweakDsl.
Het heeft bij mij nog geen week geduurd van aanvragen tot levering.
Nu nog even de rest van de info opvragen m.b.t. mail en webspace.
O ja, en Demon nog even officieel opzeggen.
Heb ook nog geen modem ontvangen, gelukkig werkt die van Demon ook prima.
Bespaar je de moeite van het officieel opzeggen. Ik heb Demon niet opgezegd, maar Demon heeft uit eigen beweging mijn account gesloten ongeveer anderhalve week nadat mijn lijn was omgezet van Demon naar TweakDSL. Heb helemaal NIETS hoeven doen! Nu alleen nog ff m'n bankrekening in de gaten houden dat Demon niet nog abonnement voor februari gaat afschrijven...
[BoSS] schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:36:
Ook hier is de e-mailbox nu al afgesloten. Wel snel, vorige week heb ik pas opgezegd (per 25-1-2007 ivm. de migratie naar TweakDSL). Bij alle vorige providers bleven de mailaccounts nog 1-3 maanden werken (bij UPC werkt hij na 5 jaar nog!). Eigenlijk niet zo netjes van Demon, des te meer omdat ik de mailgegevens van TweakDSL nog niet ontvangen heb (alleen dat kan Demon niet weten).
Tja, het scheelt je in ieder geval dubbel abonnementsgeld... ;)
Heb voor mijn mailgegevens maar naar de helpdesk van TweakDSL gebeld, en de mail-gegevens laten opsturen. Heb sinds gisteravond eindelijk m'n POP3 boxen bij Tweak aan de praat. Nu alleen nog de website...

[ Voor 33% gewijzigd door Haay op 01-02-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reskobon schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 07:12:
[...]

Ik heb even gekeken maar ik betaal nu 25 euro voor 6mbit, voor dat geld heb ik daar nog geen 512 k verbinding.......
Waar heb jij gekeken?

http://www3.telebyte.nl/ADSL_overview.php

Personal ADSL2+ 12Mbit
EUR 29,95 p.m.
12Mpbs / 1024 kbps
Netwerk van BabyXL
- Gratis modem / router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:36:
[...]

Waar heb jij gekeken?

http://www3.telebyte.nl/ADSL_overview.php

Personal ADSL2+ 12Mbit
EUR 29,95 p.m.
12Mpbs / 1024 kbps
Netwerk van BabyXL
- Gratis modem / router
Alleen BBNED hier :(

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens postcode of omdat jij dat wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:25:
volgens postcode of omdat jij dat wil?
Postcode. Maar ik vind het ook niet erg want het draait prima alleen is het jammer dat het meestal de duurdere abonnementen zijn.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:13
Demon nieuwsbrief februari 2007

1. Gesprek met XS4ALL-directeur Marion Koopman 2. Overstap van Demon naar XS4ALL 3. Opinieweblog XS4ALL 4. Persoonlijk aanbod aantal ADSL-klanten 5. Supernews en Newszilla 6. Gameserver

1. Gesprek met XS4ALL-directeur Marion Koopman We praten met Marion Koopman, algemeen directeur van XS4ALL over Demon:
“Net als XS4ALL heeft Demon kwaliteit altijd hoog in het vaandel gehad.
Daarbij zijn onze gezamenlijke klanten meer dan gemiddeld geïnteresseerd in en betrokken bij internet. We zijn beide in Amsterdam gestart en hebben elkaar door de jaren heen gevolgd. Tel daar nog bij op dat we samen dingen hebben gedaan op het gebied van privacy en veiligheid en je snapt dat Demon voor ons altijd een bevriende concurrent is geweest.”
Lees verder: www.xs4all.nl/demon/

2. Overstap van Demon naar XS4ALL
De afgelopen maanden heeft een speciaal team van Demon en XS4ALL medewerkers gewerkt aan de omzetting van uw abonnement. Na lang puzzelen, passen en meten is er voor vrijwel iedereen een passend alternatief gevonden. Het ontwikkelen aan de systemen van Demon en XS4ALL, die nodig zijn om de omzetting te kunnen realiseren, is inmiddels begonnen. Begin maart verwachten we dat de eerste klanten overgaan.

Tijdens de omzetting hoeft u niets te doen. Uw Demon mailadressen blijven gewoon werken. De instellingen voor e-mail, homepage en uw ADSL-verbinding hoeft u niet te veranderen. Enkele dagen nadat uw abonnement is omgezet ontvangt u van ons uw nieuwe XS4ALL loginnaam. Hiermee kunt u uw Demon en XS4ALL e-mail adressen beheren, de gratis McAfee virusscanner en firewall downloaden en nog vele andere extra’s gebruiken die uw nieuwe abonnement te bieden heeft.

3. Opinieweblog XS4ALL
XS4ALL wil meer zijn dan een internetprovider alleen. We initiëren graag debat en discussie rondom de technische, juridische en maatschappelijke vraagstukken die de ontwikkeling van internet met zich meebrengt. Op de Opinieweblog van XS4ALL verschijnen artikelen over thema’s als privacy, auteursrecht, veiligheid, vrijheid van meningsuiting en web 2.0. We hopen hiermee discussie te stimuleren, niet alleen bij onze klanten en medewerkers, maar bij alle internetgebruikers.
Lees verder: www.xs4all.nl/opinie/

4. Persoonlijk aanbod voor aantal Demon klanten met ADSL Het ADSL-portfolio van Demon is heel divers. De prijs/snelheidsverhouding van een aantal ADSL-diensten, met name de 6, 8 en 12 mbit abonnementen, sluit niet goed aan op de standaard XS4ALL-Only abonnementen. XS4ALL zal deze klanten 1 maand voor de omzetting per brief een persoonlijk passend aanbod doen, dat gebaseerd is op hun huidige abonnement bij Demon. Dit aanbod zal afwijken van het standaard XS4ALL-Only portfolio.

5. Supernews en Newszilla
Als Demon klant hebt u op dit moment gratis toegang tot de newsserver Supernews. Zoals we in de vorige nieuwsbrief meldden heeft Demon besloten om op termijn de binary newsserver Newszilla van XS4ALL te gaan gebruiken.
Om de wisseling van newsserver voor u zo eenvoudig mogelijk te maken, hebt u al enige tijd kosteloos toegang tot Newszilla. Dit geldt ook voor de XS4ALL tekst newsserver news.xs4all.nl. Per 1 maart 2007 sluit Demon de toegang tot Supernews. Per 1 maart zal news.demon.nl dan ook verwijzen naar newszilla.xs4all.nl . Het gebruik van Newszilla blijft gratis: het is straks inbegrepen in uw abonnement bij XS4ALL.

6. Gameserver
Demon biedt nu de mogelijkheid gebruik te maken van gameservers. XS4ALL zal deze gameservers niet overnemen. Dit betekent er dat per 1 maart aanstaande geen gebruik meer kan worden gemaakt van de gameservers. XS4ALL biedt de mogelijkheid gebruik te maken van haar gameserver. Meer informatie hierover kunt u vinden op http://games.xs4all.nl .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
Die kreeg ik ook net ja, dan ga ik maar weer verder met wachten op mijn passende aanbod. Ik denk dat ik maar gewoon bij xs4all blijf. Ik zit alleen nog met hun VOIP, ik zou graag mijn huidige kpn abo opzeggen maar dat het nummer wel geforward wordt naar mijn VOIP nummer. Kan dat nou eigenlijk al bij XS4ALL?

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als XS4ALL mij een prima passend aanbod kan leveren (heb gebruik gemaakt van die on-officiele "actie"), dan blijf ik ook wel bij XS4ALL. :) Ik heb altijd een prima provider gevonden, alleen te duur. Dus als we nu een lager-dan-normaal-aanbod krijgen wat redelijk gevonden wordt door de huisbaas, dan vind ik 't prima. (Nou ja, jammer dat Supernews eruit gaat, maarja, niets aan te doen :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:52:
Als XS4ALL mij een prima passend aanbod kan leveren (heb gebruik gemaakt van die on-officiele "actie"), dan blijf ik ook wel bij XS4ALL. :) Ik heb altijd een prima provider gevonden, alleen te duur. Dus als we nu een lager-dan-normaal-aanbod krijgen wat redelijk gevonden wordt door de huisbaas, dan vind ik 't prima. (Nou ja, jammer dat Supernews eruit gaat, maarja, niets aan te doen :/)
Daar wacht ik ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duz als ik het goed begrijp krijgen alleen de 6, 8 en 12 Mbit abo. een passend aanbod?
lkkr is dat, ik heb hier 3 mb voor 20 eurie en daar is nix passend voor in de Only abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

[BoSS] schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:36:
Same here.
De dag van oplevering van TweakDsl, was gelijk de laatste dag dat bij mij de webmail/webspace van Demon nog werkte. Wel nogal snel eigenlijk, vooral omdat ik de brief met de inlog-info m.b.t. webmail/webspace voor TweakDsl nog niet binnen heb.
Von Henkel schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:35:
Demon nieuwsbrief februari 2007

5. Supernews en Newszilla
1 maart 2007 sluit Demon de toegang tot Supernews. Per 1 maart zal news.demon.nl dan ook verwijzen naar newszilla.xs4all.nl . Het gebruik van Newszilla blijft gratis: het is straks inbegrepen in uw abonnement bij XS4ALL.
Ben ik nog net op tijd weg dus. Posten van binaries werkt namelijk niet via newszilla.xs4all.nl

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Heb het Tweak-contract hier nog (ongetekend) liggen ... zou ik het tekenen nog langgenoeg kunnen rekken om XS4ALL's aanbod nog af te kunnen wachten en evt. accepteren? ;) :P

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
Die migratie-nieuwsbrief is toch geen nieuwsbrief. Dat is herhaling van wat ze al maanden roepen, aangevuld met reclamepraat :(
Als ze nu eens met concrete dingen komen zoals aanbiedingen, zou dat mooi zijn, maar dit is gewoon bandbreedteverspilling en nog veel belangrijker, verspilling van geduld.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Laatst online: 26-04 08:22
Mooi, de voorwaarden veranderen per 1 maart, dan kan ik dus per 1 maart mijn contract laten beëindigen (jaarcontract loopt nog iets langer door). Ik ga waarschijnlijk naar Tiscali, die 2 jaar bij TweakDSL zijn me toch iets te lang.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik vind het een waardeloze brief, nog niets wijzer geworden.
Nou TweakDsl kom maar weer met een aanbieding want ik heb het nu ook gehad met XS4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moeten we voor 1 maart wel de aanbiedingen per brief krijgen die aansluiten bij de prijzen na de tweakersactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Net ongeveer 1 weekje Tiscali ADSL, Demon nog niet opgezegd omdat we/ik nog ff wilde chekken of iedereen de nieuwe adressen heeft binnengekregen, heeft Demon zelf maar besloten onze mailboxen af te sluiten _/-\o_ Leuk grapje.... |:( Maar goed pa heeft het opzegbriefje gister de deur uit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dat gelul over e-mail adressen van een ISP, precies de reden waarom ik m'n eigen domein heb met e-mail adressen, etc.
Heb je dat gelul tenminste ook niet meer!

Demon/XS4all gaat mij ook verliezen als klant, ik dacht dat we per 1-2 nu eindelijk meer duidelijkheid zouden krijgen over het aanbod, etc.
Heb zelf 8Mbit (Haal maar 6, ze willen me niet terug zetten naar de prijs van 6) en XS4all druft nu nog steeds 60 euro daarvoor te gaan vragen.

Kortom, ik ga naar Telebyte. 8Mbit voor 35 euro, vind ik redelijk.
Ga bewust niet migreren naar een ander netwerk (babyxl bevalt prima en is ook minimale downtime).
Hoef ook geen ADSL2+ ofzo, gewoon alles hardwarematig hetzelfde houden.
Straks maar even de gegevens bij elkaar zoeken, en de aanvraag bij Telebyte neerleggen.

Weet iemand trouwens wat de correcte procedure is bij Demon?
Lijn nr, etc heb ik allemaal al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Denk dat ik ook maar overstap, heb ut abbonement van tiscali op het oog (12mbit + telefonie voor 35euro). Zie verder niks leukers staan ergens.
Zit alleen met dat hele opzeggen gedoe...weet nog goed dat ik daar vet veel problemen had met chello vroeger :P weet iemand hoe ut zit met demon? als ik vandaag tiscalli bestel en morgen demon opzeg (brief verstuur etc) loopt alles dan gewoon lekker vlekkeloos?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:42:

Kortom, ik ga naar Telebyte. 8Mbit voor 35 euro, vind ik redelijk.
Ga bewust niet migreren naar een ander netwerk (babyxl bevalt prima en is ook minimale downtime).
Hoef ook geen ADSL2+ ofzo, gewoon alles hardwarematig hetzelfde houden.
Straks maar even de gegevens bij elkaar zoeken, en de aanvraag bij Telebyte neerleggen.
weet je dat zeker? 8 is 35 euro, 12 mbit is 30 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, weet ik heel zeker.
12Mbit is ASDL2+ en dat haal ik toch niet, haal nu net 6Mbit.
En ik wil geen andere modem, etc.
Ze leveren E-tech en dat is bagger.
Ben nog steeds happy met mijn Zyxel 650H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 13:10

Thorne

Forrester

Net mail gekregen van XS4ALL over de 'migratie':

4. Persoonlijk aanbod voor aantal Demon klanten met ADSL Het ADSL-portfolio van Demon is heel divers. De prijs/snelheidsverhouding van een aantal ADSL-diensten, met name de 6, 8 en 12 mbit abonnementen, sluit niet goed aan op de standaard XS4ALL-Only abonnementen. XS4ALL zal deze klanten 1 maand voor de omzetting per brief een persoonlijk passend aanbod doen, dat gebaseerd is op hun huidige abonnement bij Demon. Dit aanbod zal afwijken van het standaard XS4ALL-Only portfolio.

Ik heb hier een naar voorgevoel over....

>specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 19:26
Thorne schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:45:
Net mail gekregen van XS4ALL over de 'migratie':
Anders lees je het topic ook even. Die mail is al gepost.

[ Voor 54% gewijzigd door Jimster op 03-02-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Volgens mij is het nu officieel dat ik Demon vaarwel kan zeggen. Ben sinds de morgen vanaf Cambrium aan't surfen, dus ben nu op TweakDSL. :) Ik wens verder veel succes aan andere mensen die nog op Demon zitten en nog moeten beslissen/switchen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Trinsec schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:07:
Volgens mij is het nu officieel dat ik Demon vaarwel kan zeggen. Ben sinds de morgen vanaf Cambrium aan't surfen, dus ben nu op TweakDSL. :) Ik wens verder veel succes aan andere mensen die nog op Demon zitten en nog moeten beslissen/switchen.
huh? Valt Tweak DSL onder Cambrium?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

TD-er schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:11:
[...]

huh? Valt Tweak DSL onder Cambrium?
Lijkt me wel. Ten eerste praten ze daar vaak over op de Tweak threads, en ten tweede toont mijn tracert dat al mijn surf-pogingen via cambrium.net gaan. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, je hebt ook een cambirum.nl IP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Hmm dan valt TweakDSL ook af voor mij :(
* TD-er mompelt iets over UPC-achtige praktijken, administratief gezien, terwijl ik er nog niet eens klant was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
TD-er schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:08:
Hmm dan valt TweakDSL ook af voor mij :(
* TD-er mompelt iets over UPC-achtige praktijken, administratief gezien, terwijl ik er nog niet eens klant was :X
Edit: verkeerd gelezen

[ Voor 8% gewijzigd door Backpacker op 03-02-2007 15:50 ]

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Modbreak:Wil iemand een nieuw deel starten? Deze gaat binnenkort dicht nu er >1000 reacties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.