"they are going out with a blast". 
Leuk zo als je vanaf thuis aan het werk was.

Leuk zo als je vanaf thuis aan het werk was.
[ Voor 16% gewijzigd door Master FX op 12-01-2007 14:12 ]
Stay safe
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Waarschijnlijk net mazzel gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:10:
Hier via BBned vanmorgen gewoon nog kunnen internetten
(van 10:30 t/m nu)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Hm, ik heb m'n modem niet hoeven herstarten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:54:
Werkt allemaal weer hoor. Modem herstarten en je krijgt een ip adres.
UNFAQ --- Unfrequently Answered Question
Heeft niks met de overname te maken hoor.Master FX schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:12:
In die drie jaar bij Demon: nooit offline geweest. Nu zijn ze overgenomen... Whoppa!!!!! Gelijk 4 uur plat! Go XS4ALL! Lekker inderdaad als je aan het telewerken was.
- NAC Breda -
Hebben ze daar dan geen 2 van? Kan me voorstellen dat je zoiets redundant wilt hebben... Toch vind ik het wel netjes dat het relatief snel opgelost is.. (Als er zelfs nieuwe hardware moest komen..)Ritchie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:55:
[...]
Heeft niks met de overname te maken hoor.
Gewoon een core router die stuk ging.
Behalve gisteren danSiNisTrAD schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:51:
Zo ik heb ook tweakdsl aangevraagd ipv mijn demon lijntjemeteen minimale verdubbeling van de snelheid voor minder geld
Hoop wel dat ze net zo stabiel zijn als demon, nog nooit problemen gehad in al die tijd ..
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Ik had nergens last van (denk ik), toen ik gisteravond thuis kwam waren al mijn newsposts binnen
Maar ja, ik kan me niet voorstellen dat ze voor die mensen ineens halve prijzen hebben. Hoe denken jullie hierover?Hebt u in het verleden gebruik gemaakt van een actie-aanbod van Demon, dan kan de prijs/snelheidsverhouding van de onderstaande abonnementen afwijken van uw huidige Demon-abonnement. In dat geval zal XS4ALL u een aanbod doen met een aangepaste prijs/snelheidsverhouding die zoveel mogelijk overeenkomt met uw huidige Demon abonnement.
Verwijderd
Ik zit met precies hetzelfde dilemma.posttoast schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:38:
Ik sta op het punt om toch ook maar de knoop door te hakken. Het aanbod van Tweak is heel interessant. Zelfs als ik bij XS4ALL hetzelfde blijf betalen is het gewoon heel voordelig. Ik vraag me alleen af of XS4ALL niet met een aanbieding komt die toegesneden is op de mensen die met die opzeg-actie hebben meegedaan:
Citaat uit de Migratienieuwsbrief januari 2007
[...]
Maar ja, ik kan me niet voorstellen dat ze voor die mensen ineens halve prijzen hebben. Hoe denken jullie hierover?
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Die retentie van xs4all is schandalig te noemen, in vergelijking met demon. alt.binaries.cd.image bij Demon: 1,6 miljoen, bij xs4all: 8000. boneless: 5 mil t/o 5k.LaptopRookie schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 07:32:
Nou ik begin die duivelse aanbiedingen van Tweak steeds interessanter te vinden...
Kan je net als bij Demon maandelijks zonder bezwaren meer dan 200GB downloaden?
Hoeveel connecties krijg je op hun nieuwserver en wat is de retentie van de artikelen?
Verwijderd
Stay safe
Alleen jammer dat hij 't over de newsserver van TweakNews/TweakDSL hadLargo schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:09:
[...]
Die retentie van xs4all is schandalig te noemen, in vergelijking met demon. alt.binaries.cd.image bij Demon: 1,6 miljoen, bij xs4all: 8000. boneless: 5 mil t/o 5k.
Verwijderd
Mars Warrior schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:06:
[...]
Ik zit met precies hetzelfde dilemma.
Heb nu 12MBit voor die 35 euro via BBNED. En dus de vraag, afwachten, meteen overstappen, en zo ja waarheen dan? Tweak klinkt zeer interessant (al zit ik ook nog met die 110 euro verhuiskosten omdat ik zeer waarschijnlijk binnen die tijd verhuis), maar mogelijk ben ik met een 6MBit abbo van Tiscali (14,95 + 7 usenet = 22 euro) ook tevreden dat dus ongeveer gelijk is qua kosten aan het 8MBit Tweak aanbod van 399 + 110 = 21,20 euro... met als "voordeel" dat dit aanbod niet 15 Januari afloopt maar domweg de prijs is...
Mocht het toch Tweak worden, dan zou ik toch liever voor het 499 aanbod gaan: dat lijkt me over 2 jr nog steeds een goede prijs voor die snelheid, terwijl die 399 voor 8MBit over 2jr (zeker gezien het feit dat Tiscali nu al 6MBit voor 14,95 levert) me te langzaam/te duur lijkt...
Tiscali ondersteunt geen binaries nieuwsgroepen, dus wil je die, dan moet je toch aan een payserver. Kost ook geld....
Keuzes, keuzes, keuzes...
En je punt? Of gaan we elkaar nu gewoon napratenVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:23:
[...] quote als post
[ Voor 11% gewijzigd door Master FX op 13-01-2007 22:54 ]
Stay safe
Verwijderd
Sorry, foutje bij de verwerking van mijn reaktie. Ik schreefMaster FX schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:54:
[...]
En je punt? Of gaan we elkaar nu gewoon napraten
Klopt, maar daar had ik in de bereking daarvoor ook al rekening mee gehouden (15 + 7 = 22 euro). Het laatste punt dat ik wilde maken was meer dat gevoelsmatig het Tweak aanbod van 399 euro, gezien de 2jaar termijn, minder aantrekkelijk is dan het 499 euro aanbod.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:07:
[...]
Sorry, foutje bij de verwerking van mijn reaktie. Ik schreef
Tiscali ondersteunt geen binaries nieuwsgroepen, dus wil je die, dan moet je toch aan een payserver. Kost ook geld....
[ Voor 13% gewijzigd door Mars Warrior op 15-01-2007 16:31 ]
Verwijderd
Dag jongen,posttoast schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:22:
Het wordt bijna saai, maar ik heb toch ook maar de knoop doorgehakt. Ik ben overgestapt naar Tweak. Ik vond het toch wel een heel mooi aanbod en ik lees overal dat TweakDSL een prima provider is.
Dit is dus mijn afscheid: dag Demon-vriendjes!
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Leeg
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 13:20 ]
Stay safe
wat was voor jou de reden / waren de redenen om over te stappen naar InterNLnet ? Ik ben zelf ook "voornemens" (mooi woord) om weg te gaan bij demon/xs4all......Master FX schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:42:
Vandaag heeft de postbode het modem van InterNLnet geprobeerd af te leveren, maar helaas ik was niet thuis. Morgen maar even zelf ophalen dan en afwachten wanneer ik over ga.
PSN: TDBtje
• betrouwbaar netwerk (BBNED)TDB schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:05:
[...]
wat was voor jou de reden / waren de redenen om over te stappen naar InterNLnet ? Ik ben zelf ook "voornemens" (mooi woord) om weg te gaan bij demon/xs4all......
[ Voor 1% gewijzigd door Master FX op 17-01-2007 11:01 . Reden: toevinkje ]
Stay safe
okay..... ik zie echter wel dat er 74,95 wordt berekend indien je je abo opzegt.... en verder lees ik niets over nieuwsgroepen (toch wel een vereisteMaster FX schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:00:
[...]
• betrouwbaar netwerk (BBNED)
• vriendelijk/deskundig te woord gestaan tijdens tel.gesprekken
• mijn max ligt ong rond de 10mbit (dus snellere abbo's waren niet interessant)
• ik ga nu minder betalen voor meer snelheid (36,50 - 6mbit => 32,95 - 10mbit)
• wilde niet weer opgeslokt worden (Tiscali)
• met die tweak-dsl aanbieding (lang hoor 2 jaar) moet je maar zien wat je daarna gaat betalen
Verwijderd
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Infinitus est numerus stultorum
Verwijderd
Dank u voor uw e-mail aan Demon.
Verhuizen van uw aansluiting is technisch helaas niet mogelijk, in feite is er dan ook geen sprake van verhuizing, maar van een nieuwe aansluiting.
Belangrijk is dat wanneer u uw abonnement binnen de minimale contractperiode van 12 maanden beëindigt dat u verplicht bent de abonnementskosten van de bestaande aansluiting door te betalen tot het einde van de minimale termijn, dit is omdat Demon de verbindingen voor de minimale looptijd van 1 jaar afneemt.
Voor een eventuele opzegging van een particulier DSL Express abonnement kunt u telefonisch contact opnemen met onze customer service-afdeling op 0800 - 025 12 20.
Een nieuw abonnement aanvragen op uw nieuwe adres zal helaas niet meer mogelijk zijn bij Demon.
Dit vanwege de overname van XS4all. U kunt daarvoor met hun contact opnemen. Telefoon nr. 020-3987654
Wij gaan er vanuit dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent, maar indien u nog vragen heeft dan horen wij dat graag.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Vreemd. Bij de meeste kan dat nu gewoon, en ik meen dat Xs4all dat ook gewoon toestaat.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:30:
Verhuizen van een Demon verbinding is dus niet mogelijk. Dat wordt opzoek gaan naar een andere provider.
[...]
Nee de retentie is totaal NIET vergelijkbaar. Je kunt de rentetie van TweakNews ook niet nachecken, of je moet headers downloaden en zien welke de oudste zijncjdijk schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:34:
Er schiet me weer een vraag te binnen.
Bij Demon vind ik altijd wel makkelijk te zien hoeveel articles en retention ik heb:
http://www.supernews.com/support/retention.cgi
Bestaat er ook zoiets bij Tweaknews?
Zo nee, is de retentie uberhaubt vergelijkbaar?
Wat moet je met zo oudChutney schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:49:
[...]
Nee de retentie is totaal NIET vergelijkbaar. Je kunt de rentetie van TweakNews ook niet nachecken, of je moet headers downloaden en zien welke de oudste zijn. Momenteel gaat TweakNews tot 50 dagen lokaal in alle mogelijke groepen, en tot 75dagen terug in alle groepen vanaf een andere externe feed (iets langzamer).
Lokaal staat dus bij TweakNews op de spoolers, extern komt van een 3de partij. 75dagen is de max voor als nog.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Ik merk dat ik regelmatig ouder spul nodig heb omdat ik vaak pas wat download als ik het nodig heb, en dan is een langere retentie heerlijk moet ik zeggen.bjck schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:52:
[...]
Wat moet je met zo oud
Gewoon 1x per week kijken wat er in de queue moet
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
We gaan wel weer ernstig offtopic over news in een DSL topicMars Warrior schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:59:
[...]
Ik merk dat ik regelmatig ouder spul nodig heb omdat ik vaak pas wat download als ik het nodig heb, en dan is een langere retentie heerlijk moet ik zeggen.
Daarnaast heb ik nu een paar keer Xs4all binaries geprobeerd, en ik moet zeggen: retentie valt mee, maar de compleetheid vind ik waardeloos tov Tweak en Eweka: mijn PC parred zich suf, urenlang, iets dat met Eweka eigenlijk sporadisch voorkwam...
Verwijderd
Verhuizen tussen Demon en Tweak?Mars Warrior schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:39:
[...]
Vreemd. Bij de meeste kan dat nu gewoon, en ik meen dat Xs4all dat ook gewoon toestaat.
Ik ben overgegaan naar Tweak en daar kost verhuizen 110 euro. Duur ja, maar dus wel mogelijk!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 15:29 ]
Verwijderd
Zeg je Demon verbinding gewoon op, en vraag Tweak DSL aan op je nieuwe adresVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:26:
[...]
Verhuizen tussen Demon en Tweak?
Demon neemt geen nieuwe verbindingen aan i.vm. de overname en een verhuizing = afsluiten + nieuwe verbinding. Ik kan de verbinding opzeggen en bij XS4ALL een verbinding aanvragen maar niet tegen de speciale "Demon overgenomen door- XS4ALL" prijs.
Verwijderd
Nee, kijk hier eens, ik ben deze stappen aan het volgen.LaptopRookie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:34:
Degenen die van Demon naar Tweak zijn gegaan...hebben jullie dit al door gegeven aan Demon, of pas op het moment dat Tweak je lijn heeft overgenomen? Hoe zeg je het dan op...via fax of telefoon bij Demon? Hoeveel dagen na ondertekening en verzending van Tweak's contract, krijg je je nieuwe modem en je nieuwe aansluiting?...Iemand al surfend op Tweak?
Verwijderd
ga ik ook doenVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:57:
[...]
Zeg je Demon verbinding gewoon op, en vraag Tweak DSL aan op je nieuwe adres![]()
Ik ben naar Orange gegaan i.p.v. Tweak, maar ik heb gewoon bij Orange ADSL aangevraagd en verder helemaal niets gedaan. Maandag werd de verbinding opgeleverd en gisteren was met één telefoontje naar Demon alles geregeldLaptopRookie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:34:
Degenen die van Demon naar Tweak zijn gegaan...hebben jullie dit al door gegeven aan Demon, of pas op het moment dat Tweak je lijn heeft overgenomen? Hoe zeg je het dan op...via fax of telefoon bij Demon? Hoeveel dagen na ondertekening en verzending van Tweak's contract, krijg je je nieuwe modem en je nieuwe aansluiting?...Iemand al surfend op Tweak?
Stay safe
Ho even. Volgens mij moet je dat dus niet doen!!!!! Je moet volgens mij een nieuw abonnement aanvragen. Daarbij geef je aan dat je al ADSL hebt. Als ze je namelijk afsluiten duurt het weer veel langer eer je weer aangesloten kunt worden.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:57:
[...]Zeg je Demon verbinding gewoon op, en vraag Tweak DSL aan op je nieuwe adres![]()
Stay safe
Verwijderd
Even iets rechtzetten. Mijn reactie was op iemand die ging verhuizen!Master FX schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:47:
[...]
Ho even. Volgens mij moet je dat dus niet doen!!!!! Je moet volgens mij een nieuw abonnement aanvragen. Daarbij geef je aan dat je al ADSL hebt. Als ze je namelijk afsluiten duurt het weer veel langer eer je weer aangesloten kunt worden.
Als je dan bent aangesloten op je nieuwe provider, dan bel je ff met Demon!!!
Bellen kan ook.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:22:
[...]
Even iets rechtzetten. Mijn reactie was op iemand die ging verhuizen!
Als je alleen van provider wilt verhuizen () dan uiteraard je Demon verbinding niet opzeggen, maar gewoon Tweak DSL aanvragen en na de oplevering Demon een fax / mail sturen.
Mijn ervaring met de klantenservice van InterNL is dan toch wel wat beter. Had ook een email gestuurd mbt. tot mijn huidige Linksys ADSL modem / (WiFi) router die zowel ADSL1 als ADSL2+ geschikt is, of ik die eventueel ook in combinatie met InterNLnet zou kunnen gebruiken. Daar heb ik na ongeveer een week keurig antwoord op gekregen.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:25:
Nou dat InterNL heb ik anderhalve week geleden ook eens een mail naar toegestuurd om wat meer te vragen dan op de site stond, gewoon geen antwoord op gehad...
Dan houd het voor mij al snel op...
Heb ze net aan de lijn gehad om mijn modem als router in te stellen, omdat de juiste config niet standaard in het modem zat. Gewoon normaal vast nummer (geen 0900), dus ook met mobiel te bellen zonder extra kosten (pré). Verder weer snel aan de beurt en uiterst professioneel geholpen. Binnen 2 minuten had ik een nieuwe config aangemaakt. Kabeltjes weer omgelegd en hoppa. Het hele huis weer online.Haay schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:27:
[...]
Mijn ervaring met de klantenservice van InterNL is dan toch wel wat beter. [...]
Stay safe
Wat voor snelheid heb je ??posttoast schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:36:
Vreemd, ik heb sinds gisteren het vage probleem dat mijn verbinding om de zoveel tijd even uitvalt en weer opkomt. Als ik via telnet kijk hoe lang mijn Zyxel al online is, is dat nooit langer dan 2 uur. Tot gisteren was mijn modem al een paar maanden onafgebroken online.
Meer mensen met dit probleem? Zouden ze me aan het pesten zijn omdat ik naar Tweak over ga stappen?
[ Voor 6% gewijzigd door Pantagruel op 21-01-2007 17:01 ]
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Ik zit ook op 12Mbit en haal die prima. Ik heb de problemen ook pas sinds gisteren. Nu lijkt het trouwens al weer een paar uur goed te gaan.Pantagruel schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:59:
[...]
Wat voor snelheid heb je ??
Dit omdat we sinds 1 maand nu van 8 naar 12 Mbit zijn gegaan en sinds dien is t kommer en kwel. Modem traint in en patst eruit. T eerste modem versleten we binnen 14 dagen, het vervangende exemplaar begon naar 5 dagen ook uit te vallen. Op dat moment heb ik de logging van de router/modem maar uitgezet (om oververhitting of iets dergelijks te voorkomen) en een andere splitter er tussen gezet. De zyxel 2602-R61 traint nu nog maar tot ca 10 Mbit in, is wel wat 'stabieler' maar valt gemiddeld 1x in de weke uit voor een uurtje of 2 (verbinding opbouwen, IP krijgen, eruit knallen, verbinding opbouw, etc) en werkt dan weer vrolijk verder. Ik heb Demon hierover gesproken maar dat levert niet veel meer op dan de opmerking dat ik kostenloos kan downgraden naar 6 Mbit (voor €25 in de maand). Gezien t feit dat we ca 1550 m van de centrale afzitten zal t wel aan de kabel (en afstand) liggen dat we 12 Mbit op ADSL2+ niet halen.
Het pesten zie ik eerder in de tarief plannen van XS4All. Ach als alles meezit verhuizen we binnenkort en dan ga ik es naar een andere aanbieder kijken want Demon is inmiddels niet meer zo duivelssnel/goed.
@Superboer12: Welke snelheid haal je en hoe ver zit je vlgs oli.tudelft van de centale af. Dit omdat Orange een evt. overstap mogelijkheid is, thanks.
Verwijderd
Heb je uberhaupt wel het topic gelezen?? Is al weet ik niet hoevaak langs gekomen.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:02:
Heb twee weken terug Speedlinq aangevraagd en op hun site staat dat je dan je huidige ads abonnement moet gaan opzeggen. Maar hier lees ik nu dat je pas je Demon abonnement moet opzeggen als je helemaal over bent naar je nieuwe provider. Klopt dit ?
Moet ik dus gewoon afwachten totdat ik over ben naar Speedlinq en kunnen zij mij wel aansluiten als ik nog gewoon bij Demon zit ?
Verwijderd
je moet gewoon de dag na de migratie even demon opbellen en dan is het ook geregeld, hoef je helemaal geen brief te sturen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:44:
Op dit moment aan 't wachten op nieuwe abbo; tiscali 6mb+telefoon.
Wanneer dit allemaal goed draait gaat de opzegbrief de deur uit richting Demon![]()
Ik (en m'n pa ook) ontvangen vreselijk veel spam de laatste tijd.... Hoop dat 't bij Tiscali minder is
Apple en Joppiesaus all the way
Mijn vriendin heeft dat de laatste tijd ook op haar demon-account. Na heb ik daar een popchecker-icm-popfile voor geinstalleerd, maar de virusscanner (AVG) reageert daar nogal fel op (Popfile slaat de mail als .msg op in je popfile-profile-map). Het zijn allemaal trojans en worms. Dus niet alleen spam (lees vervelend), maar ook nog eens viraal (lees gevaarllijkVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:44:
Op dit moment aan 't wachten op nieuwe abbo; tiscali 6mb+telefoon.
Wanneer dit allemaal goed draait gaat de opzegbrief de deur uit richting Demon![]()
Ik (en m'n pa ook) ontvangen vreselijk veel spam de laatste tijd.... Hoop dat 't bij Tiscali minder is
Stay safe
Ik was eigenlijk van plan het definitieve aanbod van Xs4All af te wachten. Alleen blijkt het niet mogelijk te zijn iets te posten via de nieuwsgroepen. Zodra ik in PowerPost news.demon.nl wijzig naar newszilla.xs4all.nl, krijg ik een foutmelding bij het posten: "Article too big for this server". Downloaden gaat trouwens wel goed, al valt de retentie nogal tegen. Voor mij is posten erg belangrijk. Dat is bij Xs4All niet mogelijk, dus heeft TweakDsl zojuist een nieuwe abonnee erbij.Hollie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:25:
Ook hier weer een overstapper naar Tweak.
Veel plezier voor de achterblijvers!
SRK35ZS-W
Ik heb mijn probleem voorgelegd aan de helpdesk van Xs4All. Het enige wat ik als antwoord kreeg was dat ik newszilla.xs4all.nl moest instellen. Dat had ik dus ook al in mijn vraag staan, onzinnig antwoord dus.Scooper schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:04:
Waarom verlaag je dan niet gewoon de articlesize? (van 5000 naar 3000 lijnen ofzo)
Maar oke, Tweak is natuurlijk ook prima, zit er zelf nu ook
Verwijderd
Stay safe
Verwijderd
Dat dacht ik eerst ook, even afwachten, maar ben toch, gezien het aanbod van Tweak voor Tweak gegaan. Zelfs met de Tweakers aanbieding (12MBit voor 35 euro) was Demon inmiddels duur geworden tov de Tweak aanbieding (10-24MBit voor 22 euro, inclusief goede nieuwsgroepen).Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:19:
Master FX, er zijn er heel wat die de 'Tweakers'-aanbieding hebben gekregen. Die betalen heel wat minder. Ik betaal voor de 16Mb nu 45,-
Ik verwacht dan ook, en ook de overigen die deze aanbieding accepteerden, een op maat gesneden aanbod van XS4All.
Komt dat er niet, dan ga ik ook opstappen. Toch wacht ik eerst het aanbod per brief af.
Ja sorry, niet aan gedacht. Waarschijnlijk verdrukt omdat ik toen te laat was voor die tweakers-demon-actie. Las de post toen te laatVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:19:
Master FX, er zijn er heel wat die de 'Tweakers'-aanbieding hebben gekregen. Die betalen heel wat minder. Ik betaal voor de 16Mb nu 45,-
Ik verwacht dan ook, en ook de overigen die deze aanbieding accepteerden, een op maat gesneden aanbod van XS4All.
Komt dat er niet, dan ga ik ook opstappen. Toch wacht ik eerst het aanbod per brief af.
Stay safe
Niet voor mij dus...het is al bijna 2 weken en ik ben nog steeds bij Demon. Waarom gaat mijn bbned-bbned migratie zo langzaam???Mars Warrior schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:47:
[...]
En dus zit ik inmiddels bij Tweak. Was binnen 3 dagen geregeld...
Verwijderd
Je hebt wel aangegeven dat het om een migratie gaat, en dat ID van Demon ingevuld?LaptopRookie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:44:
[...]
Niet voor mij dus...het is al bijna 2 weken en ik ben nog steeds bij Demon. Waarom gaat mijn bbned-bbned migratie zo langzaam???![]()
![]()
Verwijderd
Waar kan ik mijn Demon ID vinden? Is dit gewoon mijn klantnummer?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:14:
[...]
Je hebt wel aangegeven dat het om een migratie gaat, en dat ID van Demon ingevuld?
Verwijderd
Nee, zo'n "service ID" moest je invullen als je koos voor een migratie. Deze kun je opvragen bij de support afdeling van Demon.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:21:
[...]
Waar kan ik mijn Demon ID vinden? Is dit gewoon mijn klantnummer?
Yep...alles volledig aangeleverd met serviceID. Ze hebben mijn gegevens al overgenomen van Demon...maar de lijn nog steeds niet omgezet. Ik merk wel dat sinds ik opdracht heb gegeven tot migratie mijn Fritzbox modem stabieler werkt...lijkt erop dat xs4all en bbned al hebben zitten te kloten aan mijn lijn. Hopelijk wordt alles stabieler als in bij Tweak ben en is mijn Fritzbox disconnecties opgelost....zucht. Ik moet deze komende dagen toch wel over zijn...anders bestook ik de Tweak helpdesk nogmaals.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:14:
[...]
Je hebt wel aangegeven dat het om een migratie gaat, en dat ID van Demon ingevuld?
Verwijderd
Verwijderd
Zie de XS4ALL website.* De DSL-abonnementen van XS4ALL kennen een contractduur van minimaal 1 jaar.
* Na het eerste jaar kunt u uw DSL-abonnement, met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand, opzeggen.
* Wilt u lagere maandelijkse abonnementskosten, dan kunt u in sommige gevallen overstappen op een ander DSL-abonnement.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
nee hoor, ik heb hem ook aangevraagdVerwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:37:
TweakT 0-8 Verduiveld Aanbod nu eenmalig € 399.00 voor 2 jaar, dat is dus 17E per maand
pfffff moeilijk hoor
[ Voor 0% gewijzigd door S913 op 28-01-2007 20:59 . Reden: typo ]
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Dat doen ze bij alle providers hoor. Jij denkt dat je bij $insert_provider wel een snelheidsgarantie krijgt? Bij Tweak zijn ze er alleen eerlijk over voor je de algemene voorwaarden hebt uitgeplozen met je advocaat.S913 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:58:
Nou wil ik gewoon een stabiele (snelle) verbinding hebben en een 0-8/256-1 abbo komt me toch over als: "Tja U haalt maar 2Mbit? Dat komt toch overeen met uw abonnement?". M.a.w. ik wil niet dat ze zich hierachter kunnen verschuilen op het moment dat de snelheid van mijn lijn instort.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq