Ervaringen Demon DSL-Express # 21

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.639 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"they are going out with a blast". :/
Leuk zo als je vanaf thuis aan het werk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:29
In die drie jaar bij Demon: nooit offline geweest. Nu zijn ze overgenomen... Whoppa!!!!! Gelijk 4 uur plat! Go XS4ALL! Lekker inderdaad als je aan het telewerken was.

[ Voor 16% gewijzigd door Master FX op 12-01-2007 14:12 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55

Arno

PF5A

Mijn thuisserver is nog steeds offline :(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt allemaal weer hoor. Modem herstarten en je krijgt een ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55

Arno

PF5A

Jah, dat valt niet mee als je op je werk zit :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier via BBned vanmorgen gewoon nog kunnen internetten :)
(van 10:30 t/m nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen problemen (3334 / bbned) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen problemen gehad en sinds de laatste upgrade Babyxl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:10:
Hier via BBned vanmorgen gewoon nog kunnen internetten :)
(van 10:30 t/m nu)
Waarschijnlijk net mazzel gehad.
Hier was het (ook BBned) ook mis.
* TD-er heeft in tijden niet zo kunnen doorwerken ;)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major 7
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

Major 7

BOFH!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:54:
Werkt allemaal weer hoor. Modem herstarten en je krijgt een ip adres.
Hm, ik heb m'n modem niet hoeven herstarten.
Maar misschien omdat ik het al herstart had toen ze er uit lagen, om te testen.
Kreeg vanzelf een IP (en een leuk riedeltje uit mijn freesco - router zodat ik kon horen dat de boel weer up was).

Ga overigens ook naar TweakDSL (8/1 BBNed ADSL2 voor 399,-).
Waar ik ook nog aan heb gedacht is 5/1 voor 15 euro bij 12move. Voor mij eigenlijk genoeg, maar die worden waarschijnlijk ook overgenomen door de KPN, dus daarom maar TweakB genomen. ;)

UNFAQ --- Unfrequently Answered Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 11-09 07:46
Master FX schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:12:
In die drie jaar bij Demon: nooit offline geweest. Nu zijn ze overgenomen... Whoppa!!!!! Gelijk 4 uur plat! Go XS4ALL! Lekker inderdaad als je aan het telewerken was.
Heeft niks met de overname te maken hoor.
Gewoon een core router die stuk ging.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuki
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 00:25
Ritchie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:55:
[...]
Heeft niks met de overname te maken hoor.
Gewoon een core router die stuk ging.
Hebben ze daar dan geen 2 van? Kan me voorstellen dat je zoiets redundant wilt hebben... Toch vind ik het wel netjes dat het relatief snel opgelost is.. (Als er zelfs nieuwe hardware moest komen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 20:59
Zo ik heb ook tweakdsl aangevraagd ipv mijn demon lijntje :) meteen minimale verdubbeling van de snelheid voor minder geld :) Hoop wel dat ze net zo stabiel zijn als demon, nog nooit problemen gehad in al die tijd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 21:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

SiNisTrAD schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:51:
Zo ik heb ook tweakdsl aangevraagd ipv mijn demon lijntje :) meteen minimale verdubbeling van de snelheid voor minder geld :) Hoop wel dat ze net zo stabiel zijn als demon, nog nooit problemen gehad in al die tijd ..
Behalve gisteren dan ;)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 12-09 20:59
Ik had nergens last van (denk ik), toen ik gisteravond thuis kwam waren al mijn newsposts binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47
Ik sta op het punt om toch ook maar de knoop door te hakken. Het aanbod van Tweak is heel interessant. Zelfs als ik bij XS4ALL hetzelfde blijf betalen is het gewoon heel voordelig. Ik vraag me alleen af of XS4ALL niet met een aanbieding komt die toegesneden is op de mensen die met die opzeg-actie hebben meegedaan:

Citaat uit de Migratienieuwsbrief januari 2007
Hebt u in het verleden gebruik gemaakt van een actie-aanbod van Demon, dan kan de prijs/snelheidsverhouding van de onderstaande abonnementen afwijken van uw huidige Demon-abonnement. In dat geval zal XS4ALL u een aanbod doen met een aangepaste prijs/snelheidsverhouding die zoveel mogelijk overeenkomt met uw huidige Demon abonnement.
Maar ja, ik kan me niet voorstellen dat ze voor die mensen ineens halve prijzen hebben. Hoe denken jullie hierover?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schijnt geen officile actie te zijn...
maar ik wacht af....
geen interessant voorstel, dag xs4all!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:54

Mars Warrior

Earth, the final frontier

posttoast schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:38:
Ik sta op het punt om toch ook maar de knoop door te hakken. Het aanbod van Tweak is heel interessant. Zelfs als ik bij XS4ALL hetzelfde blijf betalen is het gewoon heel voordelig. Ik vraag me alleen af of XS4ALL niet met een aanbieding komt die toegesneden is op de mensen die met die opzeg-actie hebben meegedaan:

Citaat uit de Migratienieuwsbrief januari 2007

[...]

Maar ja, ik kan me niet voorstellen dat ze voor die mensen ineens halve prijzen hebben. Hoe denken jullie hierover?
Ik zit met precies hetzelfde dilemma.
Heb nu 12MBit voor die 35 euro via BBNED. En dus de vraag, afwachten, meteen overstappen, en zo ja waarheen dan? Tweak klinkt zeer interessant (al zit ik ook nog met die 110 euro verhuiskosten omdat ik zeer waarschijnlijk binnen die tijd verhuis), maar mogelijk ben ik met een 6MBit abbo van Tiscali (14,95 + 7 usenet = 22 euro) ook tevreden dat dus ongeveer gelijk is qua kosten aan het 8MBit Tweak aanbod van 399 + 110 = 21,20 euro... met als "voordeel" dat dit aanbod niet 15 Januari afloopt maar domweg de prijs is...

Mocht het toch Tweak worden, dan zou ik toch liever voor het 499 aanbod gaan: dat lijkt me over 2 jr nog steeds een goede prijs voor die snelheid, terwijl die 399 voor 8MBit over 2jr (zeker gezien het feit dat Tiscali nu al 6MBit voor 14,95 levert) me te langzaam/te duur lijkt...

Keuzes, keuzes, keuzes...

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

LaptopRookie schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 07:32:
Nou ik begin die duivelse aanbiedingen van Tweak steeds interessanter te vinden...
Kan je net als bij Demon maandelijks zonder bezwaren meer dan 200GB downloaden?
Hoeveel connecties krijg je op hun nieuwserver en wat is de retentie van de artikelen?
Die retentie van xs4all is schandalig te noemen, in vergelijking met demon. alt.binaries.cd.image bij Demon: 1,6 miljoen, bij xs4all: 8000. boneless: 5 mil t/o 5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook te denken aan de aanbieding van Tweakdsl 0-8Mbit (BBned). Volgensde snelheidmeting van Orange kom ik echter niet verder dan 4Mbit upload (zit 3 km van de telefooncentrale). Ook diverse andere providers bieden mij niet meer dan 4Mbit abonnementen. Heeft iemand enig idee of het ook meer of minder dan 4Mbit kan worden. Ben een beetje bang dat als de upload maar 2Mbit wordt dat Tweakdsl zegt dat het binnen hun aanbieding valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Bevestigingsbrief van InterNLnet binnen. Ik word binnen 10 werkdagen aangesloten.
Misschien dat ik eens een Ervaringentopic erover open :D

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Largo schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:09:
[...]

Die retentie van xs4all is schandalig te noemen, in vergelijking met demon. alt.binaries.cd.image bij Demon: 1,6 miljoen, bij xs4all: 8000. boneless: 5 mil t/o 5k.
Alleen jammer dat hij 't over de newsserver van TweakNews/TweakDSL had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars Warrior schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:06:
[...]

Ik zit met precies hetzelfde dilemma.
Heb nu 12MBit voor die 35 euro via BBNED. En dus de vraag, afwachten, meteen overstappen, en zo ja waarheen dan? Tweak klinkt zeer interessant (al zit ik ook nog met die 110 euro verhuiskosten omdat ik zeer waarschijnlijk binnen die tijd verhuis), maar mogelijk ben ik met een 6MBit abbo van Tiscali (14,95 + 7 usenet = 22 euro) ook tevreden dat dus ongeveer gelijk is qua kosten aan het 8MBit Tweak aanbod van 399 + 110 = 21,20 euro... met als "voordeel" dat dit aanbod niet 15 Januari afloopt maar domweg de prijs is...

Mocht het toch Tweak worden, dan zou ik toch liever voor het 499 aanbod gaan: dat lijkt me over 2 jr nog steeds een goede prijs voor die snelheid, terwijl die 399 voor 8MBit over 2jr (zeker gezien het feit dat Tiscali nu al 6MBit voor 14,95 levert) me te langzaam/te duur lijkt...

Tiscali ondersteunt geen binaries nieuwsgroepen, dus wil je die, dan moet je toch aan een payserver. Kost ook geld....

Keuzes, keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
En je punt? Of gaan we elkaar nu gewoon napraten :D

[ Voor 11% gewijzigd door Master FX op 13-01-2007 22:54 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master FX schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:54:
[...]

En je punt? Of gaan we elkaar nu gewoon napraten :D
Sorry, foutje bij de verwerking van mijn reaktie. Ik schreef
Tiscali ondersteunt geen binaries nieuwsgroepen, dus wil je die, dan moet je toch aan een payserver. Kost ook geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:07:
[...]

Sorry, foutje bij de verwerking van mijn reaktie. Ik schreef
Klopt, maar daar had ik in de bereking daarvoor ook al rekening mee gehouden (15 + 7 = 22 euro). Het laatste punt dat ik wilde maken was meer dat gevoelsmatig het Tweak aanbod van 399 euro, gezien de 2jaar termijn, minder aantrekkelijk is dan het 499 euro aanbod.

Nou ja, binnen 2 dagen moet de knoop worden doorgehakt...

Edit: toch maar de knoop doorgehakt en ben nu Tweak aan het bestellen ;)
De helpdesk gaf overigens aan dat het zeer goed mogelijk is dat de aanbieding er morgen ook nog gewoon opstaat...

[ Voor 13% gewijzigd door Mars Warrior op 15-01-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:17
Nou, ik wacht het nog ff af. Misschien komen ze met een echte aanbieding, Maar om in 2 keer 400 Euro neer te leggen is ook zo wat.

En als er niks komt wordt het een jaartje Speedlinq. Is goedkoper als wat ik nu heb en als Tweak, ik zit nu nog op 3/1, dus krijg er ook nog een megabit bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Het wordt bijna saai, maar ik heb toch ook maar de knoop doorgehakt. Ik ben overgestapt naar Tweak. Ik vond het toch wel een heel mooi aanbod en ik lees overal dat TweakDSL een prima provider is.

Dit is dus mijn afscheid: dag Demon-vriendjes! :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:22:
Het wordt bijna saai, maar ik heb toch ook maar de knoop doorgehakt. Ik ben overgestapt naar Tweak. Ik vond het toch wel een heel mooi aanbod en ik lees overal dat TweakDSL een prima provider is.

Dit is dus mijn afscheid: dag Demon-vriendjes! :)
Dag jongen,
Ik zie je wel bij Tweakdsl. Over 2 jaar zie ik wel weer verder of zij dan nog concurerend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Ik heb de papieren vorige week opgestuurd en ga per 01-02 ook Demon vaarwel zeggen na bijna 5 jaar trouw klant geweest te zijn (met een kleine pauze toen ADSL bij ons nog niet beschikbaar was). Nederland is een "groot" provider kwijtgeraakt :(

TweakDSL, here I come.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 15:57
En wij tweakers willen allemaal een goed abonnement voor weinig en gaan op zoek naar andere aanbieders. Toch denk ik dat dat maar een kleine groep is en dat veel mensen gewoon overstappen naar XS4All en de meerprijs betalen.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik wil mijn mail adres niet kwijt, gebruik dit al jaren.
Om alles aan te passen naar nieuwe isp is mij teveel werk en mis misschien belangrijke mails hierdoor, aangezien ik demon adres veel gebruik (bij toekomstige overstap hou ik hier wel rekening mee door domein te gebruiken.)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Heb afgelopen zaterdag ook de knoop doorgehakt en m'n aanvraag bij TweakDSL (voor het TweakB 10-24 abonnement) ingediend.

Moet inderdaad dan ook het gebruik van m'n Demon mail-adres komende tijd gaan afbouwen. Zou wel prettig zijn als Internet providers net als TPG/TNT een post-doorstuur-service van een maand na verhuizing zouden hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Vandaag heeft de postbode het modem van InterNLnet geprobeerd af te leveren, maar helaas ik was niet thuis. Morgen maar even zelf ophalen dan en afwachten wanneer ik over ga.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

Master FX schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:42:
Vandaag heeft de postbode het modem van InterNLnet geprobeerd af te leveren, maar helaas ik was niet thuis. Morgen maar even zelf ophalen dan en afwachten wanneer ik over ga.
wat was voor jou de reden / waren de redenen om over te stappen naar InterNLnet ? Ik ben zelf ook "voornemens" (mooi woord) om weg te gaan bij demon/xs4all......

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Ik zie nu net dat Tweak de volgende aanbieding heeft:

//Tweak B 10 januari aanbod*
Nu betaal je bij ons voor een 2-jarig Tweak B 10 abonnement voor het 1e jaar slechts € 19,95 en voor het 2e jaar betaal je het normale abonnement van € 39,95. Omgerekend komt dit neer op een korting van € 20,- per maand (dus € 240,- op jaarbasis)

Daarbij behoef je geen aansluit –en afsluitkosten te betalen.

Het VoIP-modem en een ‘tijdelijk’ VoIP-nummer maken ook onderdeel uit van het aanbod. Het ‘tijdelijk’ nummer vervalt indien je binnen 3 maanden na activatie dit nummer nog niet gebruikt hebt. Uiteraard kun je ook je huidige telefoonnummer porteren.

* bij de Tweak B produkten vervallen deze administratiekosten. Dit levert dus een extra besparing op van € 49,95

twijfel, twijfel (2 jaar abo is weer erg lang.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
TDB schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:05:
[...]

wat was voor jou de reden / waren de redenen om over te stappen naar InterNLnet ? Ik ben zelf ook "voornemens" (mooi woord) om weg te gaan bij demon/xs4all......
• betrouwbaar netwerk (BBNED)
• vriendelijk/deskundig te woord gestaan tijdens tel.gesprekken
• mijn max ligt ong rond de 10mbit (dus snellere abbo's waren niet interessant)
• ik ga nu minder betalen voor meer snelheid (36,50 - 6mbit => 32,95 - 10mbit)
• wilde niet weer opgeslokt worden (Tiscali)
• met die tweak-dsl aanbieding (lang hoor 2 jaar) moet je maar zien wat je daarna gaat betalen

[ Voor 1% gewijzigd door Master FX op 17-01-2007 11:01 . Reden: toevinkje ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Master FX schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:00:
[...]

• betrouwbaar netwerk (BBNED)
• vriendelijk/deskundig te woord gestaan tijdens tel.gesprekken
• mijn max ligt ong rond de 10mbit (dus snellere abbo's waren niet interessant)
• ik ga nu minder betalen voor meer snelheid (36,50 - 6mbit => 32,95 - 10mbit)
• wilde niet weer opgeslokt worden (Tiscali)
• met die tweak-dsl aanbieding (lang hoor 2 jaar) moet je maar zien wat je daarna gaat betalen
okay..... ik zie echter wel dat er 74,95 wordt berekend indien je je abo opzegt.... en verder lees ik niets over nieuwsgroepen (toch wel een vereiste ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat InterNL heb ik anderhalve week geleden ook eens een mail naar toegestuurd om wat meer te vragen dan op de site stond, gewoon geen antwoord op gehad...
Dan houd het voor mij al snel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik ben vanaf oudejaarsdag volledig voor 16-24 TweakDSL gegaan. Nog maar 10-15 dagen verwacht voor de opleverdatum. Hopelijk kan ik binnenkort 'surfen met windkracht 10' zoals mijn broer het noemt, die ook voor precies hetzelfde is gegaan. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superboer12
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 22:24
Als het goed is ben ik vanaf aankomende maandag (22ste) af van Demon.
Toch best snel, 11 werkdagen na aanvraag heeft Orange het geregeld.

Ik ben benieuwd naar die 20mbit. 100mbit maakt je wel verwend moet ik zeggen (UT campus).

Infinitus est numerus stultorum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:13
Voor de duidelijkheid. U blijft zolang u klant bij InterNLnet blijft voor 10 Mb ADSL 2+ dus € 32,95 betalen. Dit tarief wordt niet na enkele maanden verhoogd.
Het is dus een echt vaste lage prijs!

InterNLnet behoudt zich het recht voor te allen tijde het actie-aanbod te beëindigen of te wijzigen

Of die prijs blijvend is weet je niet....spreekt zich lekker tegen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verhuizen van een Demon verbinding is dus niet mogelijk. Dat wordt opzoek gaan naar een andere provider.
Dank u voor uw e-mail aan Demon.

Verhuizen van uw aansluiting is technisch helaas niet mogelijk, in feite is er dan ook geen sprake van verhuizing, maar van een nieuwe aansluiting.

Belangrijk is dat wanneer u uw abonnement binnen de minimale contractperiode van 12 maanden beëindigt dat u verplicht bent de abonnementskosten van de bestaande aansluiting door te betalen tot het einde van de minimale termijn, dit is omdat Demon de verbindingen voor de minimale looptijd van 1 jaar afneemt.
Voor een eventuele opzegging van een particulier DSL Express abonnement kunt u telefonisch contact opnemen met onze customer service-afdeling op 0800 - 025 12 20.

Een nieuw abonnement aanvragen op uw nieuwe adres zal helaas niet meer mogelijk zijn bij Demon.
Dit vanwege de overname van XS4all. U kunt daarvoor met hun contact opnemen. Telefoon nr. 020-3987654

Wij gaan er vanuit dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent, maar indien u nog vragen heeft dan horen wij dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Er schiet me weer een vraag te binnen.
Bij Demon vind ik altijd wel makkelijk te zien hoeveel articles en retention ik heb:
http://www.supernews.com/support/retention.cgi
Bestaat er ook zoiets bij Tweaknews?
Zo nee, is de retentie uberhaubt vergelijkbaar?

Opvallend trouwens dat ik ook af en toe Speedlinq overstappers zie.
Best duur eigenlijk, het snelste abbo All-in 20000 Compleet kost €72 per maand.
Dat is €29,95 plus 1 uurtje helpdesk bellen €42,00 per maand.
Want uiteraard moet je die helpdesk kosten ook meetellen.
Een provider die zoveel vraagt voor zijn helpdesk, is best slim eigenlijk.

Ze trekken jou stekkertje eruit.
Jij gaat bellen.
Je staat een half uur in de wacht (eerste €21 alvast binnen).
Het bekende helpdesk verhaal, modem resetten, kabeltjes nalopen.
Men doet je kabeltje er weer in.
En je bent weer €42 extra kwijt.

Maar ja, in Nederland veel korte-termijn-denkers.
Men kijkt alleen naar het bedrag wat je het eerste jaar per maand betaalt (€ 24,95).

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:30:
Verhuizen van een Demon verbinding is dus niet mogelijk. Dat wordt opzoek gaan naar een andere provider.

[...]
Vreemd. Bij de meeste kan dat nu gewoon, en ik meen dat Xs4all dat ook gewoon toestaat.
Ik ben overgegaan naar Tweak en daar kost verhuizen 110 euro. Duur ja, maar dus wel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
cjdijk schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:34:
Er schiet me weer een vraag te binnen.
Bij Demon vind ik altijd wel makkelijk te zien hoeveel articles en retention ik heb:
http://www.supernews.com/support/retention.cgi
Bestaat er ook zoiets bij Tweaknews?
Zo nee, is de retentie uberhaubt vergelijkbaar?
Nee de retentie is totaal NIET vergelijkbaar. Je kunt de rentetie van TweakNews ook niet nachecken, of je moet headers downloaden en zien welke de oudste zijn :). Momenteel gaat TweakNews tot 50 dagen lokaal in alle mogelijke groepen, en tot 75dagen terug in alle groepen vanaf een andere externe feed (iets langzamer).

Lokaal staat dus bij TweakNews op de spoolers, extern komt van een 3de partij. 75dagen is de max voor als nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Chutney schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:49:
[...]

Nee de retentie is totaal NIET vergelijkbaar. Je kunt de rentetie van TweakNews ook niet nachecken, of je moet headers downloaden en zien welke de oudste zijn :). Momenteel gaat TweakNews tot 50 dagen lokaal in alle mogelijke groepen, en tot 75dagen terug in alle groepen vanaf een andere externe feed (iets langzamer).

Lokaal staat dus bij TweakNews op de spoolers, extern komt van een 3de partij. 75dagen is de max voor als nog.
Wat moet je met zo oud :/

Gewoon 1x per week kijken wat er in de queue moet :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

bjck schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:52:
[...]

Wat moet je met zo oud :/

Gewoon 1x per week kijken wat er in de queue moet :)
Ik merk dat ik regelmatig ouder spul nodig heb omdat ik vaak pas wat download als ik het nodig heb, en dan is een langere retentie heerlijk moet ik zeggen.
Daarnaast heb ik nu een paar keer Xs4all binaries geprobeerd, en ik moet zeggen: retentie valt mee, maar de compleetheid vind ik waardeloos tov Tweak en Eweka: mijn PC parred zich suf, urenlang, iets dat met Eweka eigenlijk sporadisch voorkwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Over Newszilla: Sterker nog, ik denk dat de kwaliteit (of kwantiteit ;) ) nogal achterblijft. Ik download op't moment van Newszilla en Supernews tegelijk. Het valt me op dat het nogal vaak voorkomt dat heel veel spul alleen via Supernews binnenkwam, simpelweg omdat Newszilla het niet eens had. Dat noem ik niet bepaald indrukwekkend. :?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Mars Warrior schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:59:
[...]

Ik merk dat ik regelmatig ouder spul nodig heb omdat ik vaak pas wat download als ik het nodig heb, en dan is een langere retentie heerlijk moet ik zeggen.
Daarnaast heb ik nu een paar keer Xs4all binaries geprobeerd, en ik moet zeggen: retentie valt mee, maar de compleetheid vind ik waardeloos tov Tweak en Eweka: mijn PC parred zich suf, urenlang, iets dat met Eweka eigenlijk sporadisch voorkwam...
We gaan wel weer ernstig offtopic over news in een DSL topic :)..

Maar zoals je zegt, lange retentie is super wanneer je iets nodig hebt en dan toch beschikbaar blijkt. Incomplete heb ik zelden last van met TweakNews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars Warrior schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:39:
[...]

Vreemd. Bij de meeste kan dat nu gewoon, en ik meen dat Xs4all dat ook gewoon toestaat.
Ik ben overgegaan naar Tweak en daar kost verhuizen 110 euro. Duur ja, maar dus wel mogelijk!
Verhuizen tussen Demon en Tweak?

Demon neemt geen nieuwe verbindingen aan i.vm. de overname en een verhuizing = afsluiten + nieuwe verbinding. Ik kan de verbinding opzeggen en bij XS4ALL een verbinding aanvragen maar niet tegen de speciale "Demon overgenomen door- XS4ALL" prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:26:
[...]

Verhuizen tussen Demon en Tweak?

Demon neemt geen nieuwe verbindingen aan i.vm. de overname en een verhuizing = afsluiten + nieuwe verbinding. Ik kan de verbinding opzeggen en bij XS4ALL een verbinding aanvragen maar niet tegen de speciale "Demon overgenomen door- XS4ALL" prijs.
Zeg je Demon verbinding gewoon op, en vraag Tweak DSL aan op je nieuwe adres :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Degenen die van Demon naar Tweak zijn gegaan...hebben jullie dit al door gegeven aan Demon, of pas op het moment dat Tweak je lijn heeft overgenomen? Hoe zeg je het dan op...via fax of telefoon bij Demon? Hoeveel dagen na ondertekening en verzending van Tweak's contract, krijg je je nieuwe modem en je nieuwe aansluiting?...Iemand al surfend op Tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaptopRookie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:34:
Degenen die van Demon naar Tweak zijn gegaan...hebben jullie dit al door gegeven aan Demon, of pas op het moment dat Tweak je lijn heeft overgenomen? Hoe zeg je het dan op...via fax of telefoon bij Demon? Hoeveel dagen na ondertekening en verzending van Tweak's contract, krijg je je nieuwe modem en je nieuwe aansluiting?...Iemand al surfend op Tweak?
Nee, kijk hier eens, ik ben deze stappen aan het volgen.

Vrijdag post gehad met inloggegevens van Tweak en terug gestuurd met handtekening en ID, verder nog niets gehoord van ze. Ze zullen het wel druk hebben met alle aanvragen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:57:
[...]
Zeg je Demon verbinding gewoon op, en vraag Tweak DSL aan op je nieuwe adres :> :P
ga ik ook doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

LaptopRookie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:34:
Ik ben naar Orange gegaan i.p.v. Tweak, maar ik heb gewoon bij Orange ADSL aangevraagd en verder helemaal niets gedaan. Maandag werd de verbinding opgeleverd en gisteren was met één telefoontje naar Demon alles geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Wildfire

Joy to the world!

Bij Demon is het makkelijk, je kunt met terugwerkende kracht opzeggen zodra je nieuwe verbinding is opgeleverd. Ging erg netjes, teveel betaalde kreeg ik gewoon teruggestort.

(heb zelf alweer lang geleden de overstap van Demon/BBNed naar TweakDSL/Tiscali gedaan)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Nou ik ben weer online. Even een uurtje weggeweest vanmiddag, maar InterNLnet heeft er een klant bij. Het was even een kwestie van nieuwe splitter, nieuw modem en klaar. Stond nog wel in Bridged dus die moet ik nog even wijzigen. En daar komt gelijk een klein minpuntje:

Volgens de handleiding kon ik in de Quicksetup uit een aantal configuraties kiezen. Kortgezegd: internelnet (bridged) en internlnet (routed) en nog 2 ofzo, maar er stond maar één config BBNED NL oid.
Dus ik moet maar eens even gaan googlen of GoTten om dat ding in routed-mode te zetten.

Verder was de verbinding prima en zat ik al op de 800-900kb/s (10mbit lijn). Dus ik ben blij dat ik overgestapt ben. Morgen Demon even bellen om te zeggen dat ik over ben en vragen hoe het een en 't ander nu verder administatief afgehandeld wordt.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:57:
[...]Zeg je Demon verbinding gewoon op, en vraag Tweak DSL aan op je nieuwe adres :> :P
Ho even. Volgens mij moet je dat dus niet doen!!!!! Je moet volgens mij een nieuw abonnement aanvragen. Daarbij geef je aan dat je al ADSL hebt. Als ze je namelijk afsluiten duurt het weer veel langer eer je weer aangesloten kunt worden.

Als je dan bent aangesloten op je nieuwe provider, dan bel je ff met Demon!!!

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master FX schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:47:
[...]

Ho even. Volgens mij moet je dat dus niet doen!!!!! Je moet volgens mij een nieuw abonnement aanvragen. Daarbij geef je aan dat je al ADSL hebt. Als ze je namelijk afsluiten duurt het weer veel langer eer je weer aangesloten kunt worden.

Als je dan bent aangesloten op je nieuwe provider, dan bel je ff met Demon!!!
Even iets rechtzetten. Mijn reactie was op iemand die ging verhuizen!

Als je alleen van provider wilt verhuizen ( :+) dan uiteraard je Demon verbinding niet opzeggen, maar gewoon Tweak DSL aanvragen en na de oplevering Demon een fax / mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 07:50
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:22:
[...]

Even iets rechtzetten. Mijn reactie was op iemand die ging verhuizen!

Als je alleen van provider wilt verhuizen ( :+) dan uiteraard je Demon verbinding niet opzeggen, maar gewoon Tweak DSL aanvragen en na de oplevering Demon een fax / mail sturen.
Bellen kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:25:
Nou dat InterNL heb ik anderhalve week geleden ook eens een mail naar toegestuurd om wat meer te vragen dan op de site stond, gewoon geen antwoord op gehad...
Dan houd het voor mij al snel op...
Mijn ervaring met de klantenservice van InterNL is dan toch wel wat beter. Had ook een email gestuurd mbt. tot mijn huidige Linksys ADSL modem / (WiFi) router die zowel ADSL1 als ADSL2+ geschikt is, of ik die eventueel ook in combinatie met InterNLnet zou kunnen gebruiken. Daar heb ik na ongeveer een week keurig antwoord op gekregen.

Overigens heb ik uiteindelijk in mijn keuze tussen InterNLnet en TweakDSL toch voor de laatste gekozen. Niet alleen heeft het aanbod in ieder geval voor de komende 2 jaar een betere prijs/snelheid verhouding, bij TweakDSL zit ook een newsserver inbegrepen terwijl InterNLnet voor zover ik kan opmaken geen eigen nieuwsserver onderhoudt. Dan ben je daar ook nog extra kosten voor een externe nieuwsserver kwijt, mocht je dat willen uiteraard.

Sta ik straks met TweakDSL wel voor de keuze: of het gratis bijgeleverde modem met VOIP mogelijkheid gebruiken, of m'n huidige Linksys WAG354G modem / router met WiFi blijven gebruiken. WiFi is wel belangrijk voor mij, anders kan m'n Nintendo Wii niet het Internet op ! :D Met het TweakDSL modem zou ik dan weer een aparte WiFi router bij moeten kopen en dan heb je ook weer twee stroom-gebruikers in de meterkast staan ipv. één met m'n huidige Linksys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Haay schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:27:
[...]
Mijn ervaring met de klantenservice van InterNL is dan toch wel wat beter. [...]
Heb ze net aan de lijn gehad om mijn modem als router in te stellen, omdat de juiste config niet standaard in het modem zat. Gewoon normaal vast nummer (geen 0900), dus ook met mobiel te bellen zonder extra kosten (pré). Verder weer snel aan de beurt en uiterst professioneel geholpen. Binnen 2 minuten had ik een nieuwe config aangemaakt. Kabeltjes weer omgelegd en hoppa. Het hele huis weer online.
Net trouwens even een 100mb test file gedownload. En dat ging keurig met gemiddeld 1028kb/s. Ik ben dus uiterst tevreden over mijn 10Mbit verbinding. Hulde aan InterNLnet.
Daarna ook nog even Demon gebeld om door te geven dat ik een nieuwe provider had. Ook nog even de medewerker bedankt en gezegd dat ik het eigenlijk jammer vond dat ik weg "moest" - hij lachen. Hij wenste me veel plezier bij de nieuwe provider en ik wenste hem veel plezier bij XS4ALL. Nou das toch een mooie manier om uit elkaar te gaan dacht ik zo!

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Vreemd, ik heb sinds gisteren het vage probleem dat mijn verbinding om de zoveel tijd even uitvalt en weer opkomt. Als ik via telnet kijk hoe lang mijn Zyxel al online is, is dat nooit langer dan 2 uur. Tot gisteren was mijn modem al een paar maanden onafgebroken online.

Meer mensen met dit probleem? Zouden ze me aan het pesten zijn omdat ik naar Tweak over ga stappen? ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superboer12
Een paar dagen voordat ik overgezet ben naar Orange had ik hier ook last van. Zal er wel bij horen denk ik.
De migratie zit er bij mij nu op en het werkt weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 19:15

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

posttoast schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:36:
Vreemd, ik heb sinds gisteren het vage probleem dat mijn verbinding om de zoveel tijd even uitvalt en weer opkomt. Als ik via telnet kijk hoe lang mijn Zyxel al online is, is dat nooit langer dan 2 uur. Tot gisteren was mijn modem al een paar maanden onafgebroken online.

Meer mensen met dit probleem? Zouden ze me aan het pesten zijn omdat ik naar Tweak over ga stappen? ;)
Wat voor snelheid heb je ??

Dit omdat we sinds 1 maand nu van 8 naar 12 Mbit zijn gegaan en sinds dien is t kommer en kwel. Modem traint in en patst eruit. T eerste modem versleten we binnen 14 dagen, het vervangende exemplaar begon naar 5 dagen ook uit te vallen. Op dat moment heb ik de logging van de router/modem maar uitgezet (om oververhitting of iets dergelijks te voorkomen) en een andere splitter er tussen gezet. De zyxel 2602-R61 traint nu nog maar tot ca 10 Mbit in, is wel wat 'stabieler' maar valt gemiddeld 1x in de weke uit voor een uurtje of 2 (verbinding opbouwen, IP krijgen, eruit knallen, verbinding opbouw, etc) en werkt dan weer vrolijk verder. Ik heb Demon hierover gesproken maar dat levert niet veel meer op dan de opmerking dat ik kostenloos kan downgraden naar 6 Mbit (voor €25 in de maand). Gezien t feit dat we ca 1550 m van de centrale afzitten zal t wel aan de kabel (en afstand) liggen dat we 12 Mbit op ADSL2+ niet halen.

Het pesten zie ik eerder in de tarief plannen van XS4All. Ach als alles meezit verhuizen we binnenkort en dan ga ik es naar een andere aanbieder kijken want Demon is inmiddels niet meer zo duivelssnel/goed.

@Superboer12: Welke snelheid haal je en hoe ver zit je vlgs oli.tudelft van de centale af. Dit omdat Orange een evt. overstap mogelijkheid is, thanks.

[ Voor 6% gewijzigd door Pantagruel op 21-01-2007 17:01 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superboer12
Volgens de site 1190 meter. Haal nu met de Zyxel 2602 icm Orange Family rond de 16mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Pantagruel schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:59:
[...]

Wat voor snelheid heb je ??

Dit omdat we sinds 1 maand nu van 8 naar 12 Mbit zijn gegaan en sinds dien is t kommer en kwel. Modem traint in en patst eruit. T eerste modem versleten we binnen 14 dagen, het vervangende exemplaar begon naar 5 dagen ook uit te vallen. Op dat moment heb ik de logging van de router/modem maar uitgezet (om oververhitting of iets dergelijks te voorkomen) en een andere splitter er tussen gezet. De zyxel 2602-R61 traint nu nog maar tot ca 10 Mbit in, is wel wat 'stabieler' maar valt gemiddeld 1x in de weke uit voor een uurtje of 2 (verbinding opbouwen, IP krijgen, eruit knallen, verbinding opbouw, etc) en werkt dan weer vrolijk verder. Ik heb Demon hierover gesproken maar dat levert niet veel meer op dan de opmerking dat ik kostenloos kan downgraden naar 6 Mbit (voor €25 in de maand). Gezien t feit dat we ca 1550 m van de centrale afzitten zal t wel aan de kabel (en afstand) liggen dat we 12 Mbit op ADSL2+ niet halen.

Het pesten zie ik eerder in de tarief plannen van XS4All. Ach als alles meezit verhuizen we binnenkort en dan ga ik es naar een andere aanbieder kijken want Demon is inmiddels niet meer zo duivelssnel/goed.

@Superboer12: Welke snelheid haal je en hoe ver zit je vlgs oli.tudelft van de centale af. Dit omdat Orange een evt. overstap mogelijkheid is, thanks.
Ik zit ook op 12Mbit en haal die prima. Ik heb de problemen ook pas sinds gisteren. Nu lijkt het trouwens al weer een paar uur goed te gaan.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb twee weken terug Speedlinq aangevraagd en op hun site staat dat je dan je huidige ads abonnement moet gaan opzeggen. Maar hier lees ik nu dat je pas je Demon abonnement moet opzeggen als je helemaal over bent naar je nieuwe provider. Klopt dit ?

Moet ik dus gewoon afwachten totdat ik over ben naar Speedlinq en kunnen zij mij wel aansluiten als ik nog gewoon bij Demon zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:02:
Heb twee weken terug Speedlinq aangevraagd en op hun site staat dat je dan je huidige ads abonnement moet gaan opzeggen. Maar hier lees ik nu dat je pas je Demon abonnement moet opzeggen als je helemaal over bent naar je nieuwe provider. Klopt dit ?

Moet ik dus gewoon afwachten totdat ik over ben naar Speedlinq en kunnen zij mij wel aansluiten als ik nog gewoon bij Demon zit ?
Heb je uberhaupt wel het topic gelezen?? Is al weet ik niet hoevaak langs gekomen.
Andere isp aanvragen, wachten totdat lijn is opgeleverd, demon bellen en opzeggen, klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superboer12
Heb vandaag ook gebeld naar Demon op het op te zeggen (Orange werd in het weekend opgeleverd), maar Orange had het al voor me opgezegd.

Ik heb nu ook de Livebox van Orange eraan zitten ipv m'n Zyxel. De snelheid ligt nu wat hoger (haal 1900kb/sec). Dus ik denk dat ik het maar eens ga proberen met de Livebox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Ik was eerst ook sceptisch over dat ding, maar hij doet het nu al een week nonstop zonder gezeur, dus ik ben vooralsnog tevreden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Even een vraag m.b.t. het posten naar de nieuwsgroepen.
Op dit moment ben ik al even vooruit aan het kijken,
voor het geval Xs4All alsnog met een goed aanbod komt.
Als ik probeer te posten krijg ik "Article too big for this server". :?
Moet ik soms wat anders dan newszilla.xs4all.nl instellen?
Of is dit zowiso niet mogelijk bij Xs4All?
Het gaat wel goed als ik news.demon.nl instel,
maar dat zal op een gegeven moment afgebouwd worden neem ik aan?
Ik neem aan dat je wel kunt posten bij TweakDsl? ;)
Graag een bevestiging van iemand die ook wel eens iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment aan 't wachten op nieuwe abbo; tiscali 6mb+telefoon.

Wanneer dit allemaal goed draait gaat de opzegbrief de deur uit richting Demon :+
Ik (en m'n pa ook 8)7 ) ontvangen vreselijk veel spam de laatste tijd.... Hoop dat 't bij Tiscali minder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:44:

Wanneer dit allemaal goed draait gaat de opzegbrief de deur uit richting Demon :+
Ik (en m'n pa ook 8)7 ) ontvangen vreselijk veel spam de laatste tijd.... Hoop dat 't bij Tiscali minder is
je moet gewoon de dag na de migratie even demon opbellen en dan is het ook geregeld, hoef je helemaal geen brief te sturen.
Die spam komt omdat ze nieuwe spam software hebben geinstald, en dat is nog niet goed afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:33
Ook hier weer een overstapper naar Tweak.
Veel plezier voor de achterblijvers!

Apple en Joppiesaus all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Ik zag dat Tweakdsl "wegens grote navraag het Verduiveld Aanbod weer beschikbaar" hebben gesteld.

Twijfel, twijfel..... twee jaar is toch wel érg lang......

http://www.tweakdsl.nl/?page=dsl/offer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:44:

Mijn vriendin heeft dat de laatste tijd ook op haar demon-account. Na heb ik daar een popchecker-icm-popfile voor geinstalleerd, maar de virusscanner (AVG) reageert daar nogal fel op (Popfile slaat de mail als .msg op in je popfile-profile-map). Het zijn allemaal trojans en worms. Dus niet alleen spam (lees vervelend), maar ook nog eens viraal (lees gevaarllijk >:)) En dat zo'n 20-30 stuks per dag. Wat er ook onder valt zijn massa's undeliverable-mails - geen idee waar die vandaan komen. Erg vreemd allemaal en dat van de een op de andere dag eigenlijk.
Gelukkig zijn we al gemigreerd en was dit nog maar een SDU-accountje wat we nog hadden aangehouden voor haar (om haar mailadres te bewaren) bij onze voorlaatste switch (toen Demon -> Demon, maar toen door verhuizing)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Hollie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:25:
Ook hier weer een overstapper naar Tweak.
Veel plezier voor de achterblijvers!
Ik was eigenlijk van plan het definitieve aanbod van Xs4All af te wachten. Alleen blijkt het niet mogelijk te zijn iets te posten via de nieuwsgroepen. Zodra ik in PowerPost news.demon.nl wijzig naar newszilla.xs4all.nl, krijg ik een foutmelding bij het posten: "Article too big for this server". Downloaden gaat trouwens wel goed, al valt de retentie nogal tegen. Voor mij is posten erg belangrijk. Dat is bij Xs4All niet mogelijk, dus heeft TweakDsl zojuist een nieuwe abonnee erbij. :P Ik heb gekozen voor "TweakB 0-8 Verduiveld Aanbod". Hebben ze die naam speciaal voor (ex)"Demon" gebruikers gekozen :+ Hopelijk gaat het goed met mijn gebruikersnaam, want had inmiddels ook een gratis proefabbo voor TweakNews genomen, met dezelfde gebruikersnaam. Overgens had ik dat gedaan om te testen of bij TweakNews posten wel mogelijk was, en dat bleek gelukkig prima te gaan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:05
Waarom verlaag je dan niet gewoon de articlesize? (van 5000 naar 3000 lijnen ofzo)

Maar oke, Tweak is natuurlijk ook prima, zit er zelf nu ook :)

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Scooper schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:04:
Waarom verlaag je dan niet gewoon de articlesize? (van 5000 naar 3000 lijnen ofzo)

Maar oke, Tweak is natuurlijk ook prima, zit er zelf nu ook :)
Ik heb mijn probleem voorgelegd aan de helpdesk van Xs4All. Het enige wat ik als antwoord kreeg was dat ik newszilla.xs4all.nl moest instellen. Dat had ik dus ook al in mijn vraag staan, onzinnig antwoord dus. |:( Het wijzigen van articlesize heeft tot gevolg dat ik alles opnieuw moet rarren en parren, anders zou ik erg inefficient gaan posten. Eigenlijk denk ik dat het verlagen van het aantal lines ook niet echt zal helpen. Ik denk dat newszilla.xs4all.nl voor uploaden text-only is. Nevermind, mijn aanvraag van TweakDsl is al weg, heb via dat proefabbo reeds gezien dat het daar wel werkt, net zoals bij Demon dus. Erg jammer eigenlijk, heb het nog nooit zolang bij 1 provider uitgehouden, had het erg naar mijn zin bij Demon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd wanneer de persoonlijke aanbidingen worden verstuurd.
Ben heel erg nieuwsgierig naar de hoogte van het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Was dat niet gewoon +1mbit voor de reeds aangeboden abonnementsvormen tegen diezelfde prijs?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master FX, er zijn er heel wat die de 'Tweakers'-aanbieding hebben gekregen. Die betalen heel wat minder. Ik betaal voor de 16Mb nu 45,-
Ik verwacht dan ook, en ook de overigen die deze aanbieding accepteerden, een op maat gesneden aanbod van XS4All.

Komt dat er niet, dan ga ik ook opstappen. Toch wacht ik eerst het aanbod per brief af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:19:
Master FX, er zijn er heel wat die de 'Tweakers'-aanbieding hebben gekregen. Die betalen heel wat minder. Ik betaal voor de 16Mb nu 45,-
Ik verwacht dan ook, en ook de overigen die deze aanbieding accepteerden, een op maat gesneden aanbod van XS4All.

Komt dat er niet, dan ga ik ook opstappen. Toch wacht ik eerst het aanbod per brief af.
Dat dacht ik eerst ook, even afwachten, maar ben toch, gezien het aanbod van Tweak voor Tweak gegaan. Zelfs met de Tweakers aanbieding (12MBit voor 35 euro) was Demon inmiddels duur geworden tov de Tweak aanbieding (10-24MBit voor 22 euro, inclusief goede nieuwsgroepen).

En dus zit ik inmiddels bij Tweak. Was binnen 3 dagen geregeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:19:

Ja sorry, niet aan gedacht. Waarschijnlijk verdrukt omdat ik toen te laat was voor die tweakers-demon-actie. Las de post toen te laat :(

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Mars Warrior schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:47:
[...]
En dus zit ik inmiddels bij Tweak. Was binnen 3 dagen geregeld...
Niet voor mij dus...het is al bijna 2 weken en ik ben nog steeds bij Demon. Waarom gaat mijn bbned-bbned migratie zo langzaam??? |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookies komen achter in de rij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaptopRookie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:44:
[...]

Niet voor mij dus...het is al bijna 2 weken en ik ben nog steeds bij Demon. Waarom gaat mijn bbned-bbned migratie zo langzaam??? |:( |:( |:(
Je hebt wel aangegeven dat het om een migratie gaat, en dat ID van Demon ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:14:
[...]

Je hebt wel aangegeven dat het om een migratie gaat, en dat ID van Demon ingevuld?
Waar kan ik mijn Demon ID vinden? Is dit gewoon mijn klantnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:21:
[...]

Waar kan ik mijn Demon ID vinden? Is dit gewoon mijn klantnummer?
Nee, zo'n "service ID" moest je invullen als je koos voor een migratie. Deze kun je opvragen bij de support afdeling van Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:14:
[...]

Yep...alles volledig aangeleverd met serviceID. Ze hebben mijn gegevens al overgenomen van Demon...maar de lijn nog steeds niet omgezet. Ik merk wel dat sinds ik opdracht heb gegeven tot migratie mijn Fritzbox modem stabieler werkt...lijkt erop dat xs4all en bbned al hebben zitten te kloten aan mijn lijn. Hopelijk wordt alles stabieler als in bij Tweak ben en is mijn Fritzbox disconnecties opgelost....zucht. Ik moet deze komende dagen toch wel over zijn...anders bestook ik de Tweak helpdesk nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon eruit, XS4ALL eruit, KPN eruit? Of wachten op aanbod?
Randvoorwaarden onder andere: hoofdnummer van ISDN moet meegenomen kunnen worden.
Dedicate line liever niet kwijt raken.
Liefst alle ISDN weg

Ik/wij heb(ben) momenteel de volgende providers etc.

Huishouden A : Demon Express 1536kb/768kb over ISDN
Totale kosten 21,95 + BelBasis KPN € 26,13 = 48,08 per maand

Huishouden B: Demon (metro) Express 1536kb/768kb op dedicated line voor 29E
Daarnaast KPN isdn voor € 26,13

TweakT 0-8 Verduiveld Aanbod nu eenmalig € 399.00 voor 2 jaar, dat is dus 17E per maand

pfffff moeilijk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me ook afvraag; als je ingaat op de aanbieding van XS4All gelden dan nieuwe voorwaarden?
Bij Xs4All verleng je elk jaar stilzwijgend voor 12 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 21:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Dit laatste is niet waar, XS4ALL heeft ook een opzegtermijn van 1 maand na het eerste contractjaar:
* De DSL-abonnementen van XS4ALL kennen een contractduur van minimaal 1 jaar.
* Na het eerste jaar kunt u uw DSL-abonnement, met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand, opzeggen.
* Wilt u lagere maandelijkse abonnementskosten, dan kunt u in sommige gevallen overstappen op een ander DSL-abonnement.
Zie de XS4ALL website.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fout gezien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:37:

TweakT 0-8 Verduiveld Aanbod nu eenmalig € 399.00 voor 2 jaar, dat is dus 17E per maand

pfffff moeilijk hoor
nee hoor, ik heb hem ook aangevraagd

demon = demon - 1
tweak = tweak + 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Ben toch ook maar 'ns op de TweakDSL pagina gaan kijken, maar zie dat ze naast de Verduivelde Aanbiedingen ook nog een paar andere hebben. Waaronder een 2-jarig 10/1 abonnement voor € 19,95 eerste jaar en € 39,95 2de jaar.

Nou wil ik gewoon een stabiele (snelle) verbinding hebben en een 0-8/256-1 abbo komt me toch over als: "Tja U haalt maar 2Mbit? Dat komt toch overeen met uw abonnement?". M.a.w. ik wil niet dat ze zich hierachter kunnen verschuilen op het moment dat de snelheid van mijn lijn instort.

Dus ik twijfel of ik niet voor dat duurdere abonnement ga ... over twee jaar gezien is het een stuk duurder dan de Verduivelde Aanbieding, maar het blijft goedkoper dan mijn abonnement nu bij Demon (24 x €36) en na twee jaar is het net zo duur als de Verduivelde Aanbieding maar dan met (theoretische mogelijkheid) van 2Mbit snellere download.

*zucht* Haat dit soort dingen, was juist zo happy bij Demon ... moet KPN zo nodig zijn monopolie-positie verbeteren :( Nog maar 3 dagen om na te denken over de TweakDSL aanbiedingen ...

[ Voor 0% gewijzigd door S913 op 28-01-2007 20:59 . Reden: typo ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

S913 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:58:
Nou wil ik gewoon een stabiele (snelle) verbinding hebben en een 0-8/256-1 abbo komt me toch over als: "Tja U haalt maar 2Mbit? Dat komt toch overeen met uw abonnement?". M.a.w. ik wil niet dat ze zich hierachter kunnen verschuilen op het moment dat de snelheid van mijn lijn instort.
Dat doen ze bij alle providers hoor. Jij denkt dat je bij $insert_provider wel een snelheidsgarantie krijgt? Bij Tweak zijn ze er alleen eerlijk over voor je de algemene voorwaarden hebt uitgeplozen met je advocaat.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Heb je ook wel weer gelijk in, maar toch ... Aan de andere kant, waarom is dat andere abbo dan geen 0-10 abbo i.p.v. een 10 abbo?
Maar zoals ik al aangaf, loop te malen, ben nu gewoon happy qua snelheid en stabiliteit en moet maar afwachten wat je krijgt bij een ander ISP.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.