jammer maar helaas.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
[ Voor 86% gewijzigd door Oppie op 29-12-2006 16:46 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Chiron op 29-12-2006 16:43 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Yamaha MT-09
Nou, nou, ik betaal nu EUR 35,-- voor 12MBit, dus ben wel zeer benieuwd met wat voor een aanbod XS4ALL komt die "zoveel mogelijk overeenkomt met mijn huidige Demon abbonement"megatronics schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:24:
Uit de migratie nieuwsbrief van Demon:
[...]
Hebt u in het verleden gebruik gemaakt van een actie-aanbod van Demon, dan
kan de prijs/snelheidsverhouding van de onderstaande abonnementen afwijken
van uw huidige Demon-abonnement. In dat geval zal XS4ALL u een aanbod doen
met een aangepaste prijs/snelheidsverhouding die zoveel mogelijk
overeenkomt met uw huidige Demon abonnement.
[...]
ADSL Lite 4096/1024 EUR 39,95
Prijzen zijn inclusief BTW, snelheden in Kbit/s.
[...]
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
Ik heb nog even zitten zoeken, maar ik kan echt niks vinden dat completer is.Met het XS4ALL Only abonnement biedt XS4ALL u een abonnement dat op een
aantal punten nog completer is dan het abonnement dat u nu bij Demon hebt.
Kijk voor een vergelijking op
www.demon.nl/producten/dslexpress/productvergelijk.html .
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 17:25 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Verwijderd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Fijn zo, heb helemaal geen intresse in een nieuw email-adresVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:39:
osiris, klopt
Jeremy Clarkson
Ze hebben wel aangekondigd dat er een kans bestaat dat het gaat veranderen, maar dat ze zullen proberen om de adressen hetzelfde te houden.Osiris schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:57:
[...]
Mwah, why? Ze hebben Demon compleet gekocht lijkt me, inclusief de IP-blokken.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
't Blijft lastig. Je moet 't nieuwe IP weer uit je kop gaan leren, moet 3 IPv6-tunnels van IP changen wat me geloof ik credits bij Sixxs kost en dus idd domeinen gaan veranderen. Handigste is gewoon de IP's hetzelfde houdenTD-er schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:10:
[...]
Ze hebben wel aangekondigd dat er een kans bestaat dat het gaat veranderen, maar dat ze zullen proberen om de adressen hetzelfde te houden.
Als het maar een eenmalige aanpassing is, is dat toch niet zo erg? Gewoon even 1 dingetje aanpassen in je DNS en vooraf even de TTL waarde wat lager zetten (bijv op 3600 sec ipv een week)
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door King Nothing op 29-12-2006 19:12 ]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
| My SpiderWeb |
Newszilla dat is dezelfde retentie die je nu hebt zo'n 35 dagen. Een eweka account kost zo'n 7,50 die deel je dan met vrienden en deel je de kosten.418O2 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:32:
2 VOIP Nummers
Newszilla (hoe zit het met de retentie?)
200Mb ipv 20Mb webspace
toch ook wel voordelen
[ Voor 6% gewijzigd door Facer op 29-12-2006 20:43 ]
Klopt, het pakket gaat er wel op vooruit maar niet iedereen zit daar op te wachten. VOIP zou imho nog een keuze moeten zijn en niet standaard. Net als de webspace, 20MB is voor 90% van de mensen genoeg denk ik, als ik meer wil (en dat wil ik418O2 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:32:
2 VOIP Nummers
Newszilla (hoe zit het met de retentie?)
200Mb ipv 20Mb webspace
toch ook wel voordelen
Yamaha MT-09
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Afwachten wat het 'persoonljke bod' gaat worden van XS4All om deze demon gebruiker voor ze te winnen. Als ik echter de tarieven in de nieuws brief zie dan gaat deze jongen ook verkassen. Op dit moment hebben we 12Mbit/1Mbit voor € 35/mnd en voor die prijs doet XS4All geen eens 4Mbit/1Mbit.Bergie schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:42:
[...]
Klopt, het pakket gaat er wel op vooruit maar niet iedereen zit daar op te wachten. VOIP zou imho nog een keuze moeten zijn en niet standaard. Net als de webspace, 20MB is voor 90% van de mensen genoeg denk ik, als ik meer wil (en dat wil ik) dan regel ik dat wel bij een hostingprovider.
Tenzij ze met een heel goed aanbod komen ga ik dus ook echt opzeggen. Zal dan wel richting TweakDSL of Orange gaan gok ik zo.
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Ik wacht het wel even af, maar als dit het verhaal wordt, zijn ze mij ook kwijt na 3½ jaar trouwe Demon klant.IceManX schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:05:
Ik heb net met de helpdesk (technische kant ja) gebeld over dit verhaal, en daar wisten ze er amper iets vanaf. Interne communicatie is dus ver te zoeken daar.
Wat mij wel werd verteld: dat ADSL Only van XS4ALL is inclusief telefonie (VoIP). Ze hebben me ook verteld dat zij de KPN telefoonaansluiting zouden opzeggen en dat zij ons ook zouden overzetten van BBNed op KPN.
Aangezien a) zij dus geen recht hebben een contract op te zeggen tussen twee partijen waar zij geen deel van uitmaken tenzij wij daar expliciet toestemming voor geven, en b) een overstap van BBNed naar KPN een langere downtime zal opleveren, kan ik een van de volgende conclusies trekken:No way dus dat ze aan onze KPN lijn mogen komen, en langer dan een paar dagen downtime is ook een no-no. Verder vind ik het vreemd dat ze abonnees zouden verplichten VoIP te gaan gebruiken tegen hun wil in.
- Die gast lulde maar wat raak maar weet er zelf ook totaal niets vanaf.
- Ik ben daar dus echt zoooo weg, na bijna 3 jaar met plezier abonnee geweest te zijn.
Ik krijg mede hierdoor sterk het gevoel dat er enorm veel niet verteld wordt, maar ik weet niet of ik het wel wil afwachten.
Jeremy Clarkson
Erhm... Tiscali? Geen KPN, wel voip, maar dat hoef je niet te activeren natuurlijkArno schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:16:
[...]
Ik wacht het wel even af, maar als dit het verhaal wordt, zijn ze mij ook kwijt na 3½ jaar trouwe Demon klant.
Ik wil absoluut GEEN adsl van KPN en al helemaal geen VOIP. Mijn analoge KPN lijn is ook onderdeel van het rampenplan hier en dan wil ik wel wat garantie dat die lijn blijft werken
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Hier staat een overzicht van de verschillen tussen de huidige Demon abonnementen en de XS4all abonnementen.IceManX schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:05:
Ik heb net met de helpdesk (technische kant ja) gebeld over dit verhaal, en daar wisten ze er amper iets vanaf. Interne communicatie is dus ver te zoeken daar.
Wat mij wel werd verteld: dat ADSL Only van XS4ALL is inclusief telefonie (VoIP). Ze hebben me ook verteld dat zij de KPN telefoonaansluiting zouden opzeggen en dat zij ons ook zouden overzetten van BBNed op KPN.
Aangezien a) zij dus geen recht hebben een contract op te zeggen tussen twee partijen waar zij geen deel van uitmaken tenzij wij daar expliciet toestemming voor geven, en b) een overstap van BBNed naar KPN een langere downtime zal opleveren, kan ik een van de volgende conclusies trekken:No way dus dat ze aan onze KPN lijn mogen komen, en langer dan een paar dagen downtime is ook een no-no. Verder vind ik het vreemd dat ze abonnees zouden verplichten VoIP te gaan gebruiken tegen hun wil in.
- Die gast lulde maar wat raak maar weet er zelf ook totaal niets vanaf.
- Ik ben daar dus echt zoooo weg, na bijna 3 jaar met plezier abonnee geweest te zijn.
Ik krijg mede hierdoor sterk het gevoel dat er enorm veel niet verteld wordt, maar ik weet niet of ik het wel wil afwachten.
Dus inderdaad die helpdeskmedewerker heeft de kok horen fluiten en weet niet waar de lepel hangt (vrij naar Pietje Bel)Dit betekent o.a. dat u straks alleen met XS4ALL een contract
hebt en dat u eventueel uw vaste telefoonlijn kunt opzeggen als u dat
wenst.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Tante van me heeft ook Tiscali en hetzelfde modem als ik nu, dus dat zou evt wel kunnen. Ben aleen erg gewend geraakt aan *@host.demon.nl mail, dus daar ligt wel een overweging...Microkid schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:19:
Erhm... Tiscali? Geen KPN, wel voip, maar dat hoef je niet te activeren natuurlijkEn met een Fritz!Box kan je alles samenvoegen.
Jeremy Clarkson
Misschien omdat ripe ip blokken aan members toewijst en dat zij die niet zomaar kunnen uitwisselen onderling. Als er een goede reden is wordt dat wel toegelaten maar pa space overdragen is niet zoiets alledaags. Veel hangt af van wat er besproken is in de overname.Osiris schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:15:
[...]
't Blijft lastig. Je moet 't nieuwe IP weer uit je kop gaan leren, moet 3 IPv6-tunnels van IP changen wat me geloof ik credits bij Sixxs kost en dus idd domeinen gaan veranderen. Handigste is gewoon de IP's hetzelfde houdenZou graag argumenten van Xs4All willen horen waarom het níet zou kunnen.
Verder heeft Nxs een TTL van 900 seconden zie ik netDus da's 't probleem niet
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Aha, heeft Chello trouwens een vast ip adres? Dit zou in mijn geval namelijk wel handig zijn.Hachy schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:35:
@ Dutchmen;
Ik ben een jaartje geleden overgestapt van demon 8/1 voor 65 euro naar chello extreme 20/2 voor 59 euro. Daarnaast kreeg ik bij chello meteen gratis voip abbo waarmee je 's avonds en in het weekend gratis belt naar alle vaste nummers. Volgens mij loopt deze combi actie nog steeds.
Ik ben heel blij dat ik dat toen gedaan heb, haal gewoon 2400KB bij Eweka en de upload schommelt tussen 240 en 260K.
Vroeger veel te klagen over UPC, tegenwoordig eigenlijk niet meer, nog nooit uitval gehad afgelopen jaar.
Verwijderd
Ik zit er ook over te piekeren om naar TweakDSL over te stappen. En alsof het zo moet zijn hebben ze momenteel ook nog een eindejaars-stuntaanbieding: nl. 24 maanden 16-24 Mb/s ADSL2 + VOIP voor 549 euro totaal. Dat betekent dus dat je effectief maar 22,87 euro per maand betaalt voor het snelste abonnement. Best moeilijk om deze aanbieding af te slaan, zeker gezien de vermoedelijke prijzen die XS4ALL voor ons gaat hanteren.cjdijk schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:15:
Volgens mij sluit Tweakdsl het best aan bij het huidige Demon.
Dan valt ADSL al af, omdat ADSL2+ maximaal iets van 1.3 mbit/sec upload kan hebben. Hou je alleen kabel over, en dan heb je maar één keuze.richard-5 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 09:18:
Is er niet een provider die een internet verbinding kan leveren zonder al die meuk ?
Dus zonder mail, webspace, voip, spamfilter, viruskiller, etc... Gewoon een pijp naar het internet met een een lekker hoge upload snelheid van meer dan 1Mb.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verwijderd
Je kunt bij je mail account opgeven dat de mail doorgestuurd moet worden naar elk gewenst e-mail adres en in mijn geval is dat mijn eigen server thuis waar Postfix het keurig ontvangt en afhandelt.Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:13:
Kun je bij tweakdsl je inkomende e-mail via SMTP laten afleveren naar je eigen mailserver?
Verwijderd
Lijkt me dat de marketingboys van Tweakdsl wat beter in vorm zijn dan die van Demon/XS4ALL.Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:32:
[...]
Ik zit er ook over te piekeren om naar TweakDSL over te stappen. En alsof het zo moet zijn hebben ze momenteel ook nog een eindejaars-stuntaanbieding: nl. 24 maanden 16-24 Mb/s ADSL2 + VOIP voor 549 euro totaal. Dat betekent dus dat je effectief maar 22,87 euro per maand betaalt voor het snelste abonnement. Best moeilijk om deze aanbieding af te slaan, zeker gezien de vermoedelijke prijzen die XS4ALL voor ons gaat hanteren.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 13:58 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 30-12-2006 14:38 ]
Dat zal zeker lukken ja. Het adres is...... verrassingVerwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:01:Bedankt voor je antwoord. Ik heb sendmail draaien dus dat moet lukken. Hoe ziet het adres van je eigen server eruit? Bij Demon is het <abbonaam>.demon.nl.
Ik ben van Demon/BBned gegaan naar TweaDSL/BBned en ik heb mijn Demon aansluiting pas opgezet nadat TweakDSL draaide.Wildfire schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:35:
Maar goed, dat terzijde. Een overstap van Demon/Tiscali naar TweakDSL/Tiscali. Gewoon een kwestie van TweakDSL/Tiscali aanvragen en na oplevering Demon opzeggen?
Verwijderd
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Als het goed is heb je deze migratie-nieuwsbrief ontvangen:Francis schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:03:
Mischien ben ik simpel hoor, maar ik zie nergens op beide sites staan dat ik ineens 20 euro meer moet gaan betalen, ik zie wel nieuwe abbo's maar dat zijn voor nieuwe klanten .....
Ik zou ook graag aan de TweakDSL actie deelnemen maar blijkbaar geldt het alleen voor BabyXL. Op mijn adres is alleen maar BBNed leverbaar.Nieuwsbrief januari 2007
1. Over XS4ALL
2. XS4ALL Only abonnementen
3. Newszilla toegankelijk voor Demon-abonnees
4. Dial-up (SDU) abonnement
1. Over XS4ALL
Wij wensen u alvast een heel mooi 2007! XS4ALL zal er alles aan doen om u
in het nieuwe jaar zo geruisloos mogelijk te voorzien van snelle en veilige
internetdiensten. We hopen dat u zich snel thuis voelt als XS4ALL-abonnee.
Regelmatig krijgen we vragen over de naam van ons bedrijf. De naam XS4ALL
(access for all) is bewust gekozen. Opgericht in 1993 door een groep
hackers met als doel internettoegang voor iedereen, wil XS4ALL nog steeds
meer zijn dan alleen een leverancier van internetdiensten. We maken ons
sterk voor een vrije en ongecensureerde uitwisseling van ideeën en
informatie op internet. Met bijvoorbeeld het initiatief Eigen Mening Eerst,
www.eigenmeningeerst.nl, willen we het belang van vrijheid van meningsuiting
onder de aandacht brengen.
Daarnaast staan we voor veiligheid op internet en de kwaliteit van
internetdiensten. Abonnees van XS4ALL kunnen daarom gratis goede
beveiligingssoftware van McAfee downloaden, inclusief updates en nieuwe
versies. Ook het XS4ALL Spamfilter wordt door onze technici telkens
verbeterd om elke nieuwe uitbraak van spam de baas te blijven. En onze
deskundige helpdesk is 7 dagen per week bereikbaar, tegen normaal
telefoontarief.
2. XS4ALL Only abonnementen
In de loop van 2007 worden de ADSL-abonnementen van Demon omgezet naar ADSL
van XS4ALL. De nieuwe ADSL-abonnementen die XS4ALL heeft ontwikkeld heten
XS4ALL Only. Dit betekent o.a. dat u straks alleen met XS4ALL een contract
hebt en dat u eventueel uw vaste telefoonlijn kunt opzeggen als u dat
wenst. Een maand voordat uw abonnement daadwerkelijk wordt omgezet,
ontvangt u van XS4ALL een aankondigingsbrief met een persoonlijk aanbod.
Hebt u in het verleden gebruik gemaakt van een actie-aanbod van Demon, dan
kan de prijs/snelheidsverhouding van de onderstaande abonnementen afwijken
van uw huidige Demon-abonnement. In dat geval zal XS4ALL u een aanbod doen
met een aangepaste prijs/snelheidsverhouding die zoveel mogelijk
overeenkomt met uw huidige Demon abonnement.
Met het XS4ALL Only abonnement biedt XS4ALL u een abonnement dat op een
aantal punten nog completer is dan het abonnement dat u nu bij Demon hebt.
Kijk voor een vergelijking op
www.demon.nl/producten/dslexpress/productvergelijk.html .
XS4ALL biedt Demon klanten de volgende XS4ALL Only abonnementen:
ADSL Go* 1600/512 EUR 21,95
ADSL Start 2048/512 EUR 29,95
ADSL Lite 4096/1024 EUR 39,95
ADSL Basic 8000/1024 EUR 59,95
ADSL Fast 20000/1024 EUR 79,95
Prijzen zijn inclusief BTW, snelheden in Kbit/s.
* het abonnement ADSL Go (XS4ALL Only) is speciaal voor Demon ontwikkeld,
alleen beschikbaar voor abonnees van Demon en hoort niet bij het standaard
XS4ALL Only portfolio. Bij ADSL Go is het dan ook niet mogelijk om, zonder
extra abonnementskosten, de vaste KPN telefoonlijn op te zeggen.
3. Newszilla toegankelijk voor Demon-abonnees
Als klant van Demon hebt u op dit moment gratis toegang tot de newsserver
Supernews. In verband met de overname van Demon heeft XS4ALL besloten om de
toegang tot haar binaries newsserver Newszilla te verruimen. Binaries is
een verzamelnaam voor bestanden, anders dan platte tekst. Als Demon klant
hebt u nu al gratis toegang tot Newszilla en de tekst newsserver van XS4ALL
(news.xs4all.nl). Demon zal de toegang tot Supernews in de loop van 2007
sluiten en u hierover tijdig informeren.
4. Dial-up (SDU) abonnement
Als u bij Demon het dial-up abonnement (SDU) afneemt als apart (betaald)
product, dan krijgt u een aanbod om over te stappen op het abonnement Pack
van XS4ALL voor EUR 9,95 per maand. Pack is goedkoper en uitgebreider dan
het
Demon dial-up abonnement. U kunt met Pack bovendien straks via hetzelfde
nummer blijven inbellen en uw Demon e-mailadressen blijven gebruiken.
Hebt u een dial-up abonnement bij Demon waarvoor u niet apart betaalt, bv
omdat het onderdeel uitmaakt van een Demon Office pakket, dan zal XS4ALL
het dial-up abonnement samenvoegen met het pakket dat XS4ALL u binnenkort
biedt om op over te stappen. Het Pack abonnement is namelijk inbegrepen bij
elk XS4ALL product. Ook in deze situatie kunt u straks uw Demon
e-mailadressen blijven gebruiken.
Kijk voor meer informatie over Pack op www.xs4all.nl/allediensten/pack/ .
Verwijderd
Dat hangt ervan afVerwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:57:
[...]
Lijkt me dat de marketingboys van Tweakdsl wat beter in vorm zijn dan die van Demon/XS4ALL.
Ik ga lekker overstappen.
Wacht, ik vraag me wel af wat er na die 24 maanden gebeurt. Ben je dan de lul qua abonnementsgeld?
UNFAQ --- Unfrequently Answered Question
Verwijderd
Het financiele voordeel is natuurlijk dat je na het opzeggen geen kpn abo meer hoeft te betalen. Je kunt NIET je nummer behouden, xs4all geeft 087 nummers uit, ze zeggen; omdat voip niet plaatsgebonden is mag er geen lokatiegebonden nummer aan,, maar dat is natuurlijk onzin. Kpn internet plus bellen doet het ook, net als voipbuster en kornuiten. Je kunt wel 112 bellen, waarbij je adres automatisch meegestuurd wordt, maar je komt wel op een landelijke centrale (driebergen?) En niet alle 0900 nummers zijn te bellen.Ik heb nog niet kunnen vinden of het opzeggen van de telefoonlijn ook financiele voordelen heeft en of nummerbehoud ook mogelijk is.
Het is inderdaad een contract van 24 maanden, maar € 22,87 per maand is niet duur. De opzegkosten zijn (voor dit abonnement) niet van toepassing, zie de productpagina.LaptopRookie schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:29:
Ik heb helemaal nog geen email met de nieuwe tarieven ontvangen![]()
![]()
![]()
Heb ook tweakdsl op het oog, mocht het te duur worden voor mijn 3Mb/1Mb abbo...maar hebben jullie wel gezien dat je dan 24 maanden aan het contract vast zit bij tweakdsl en opzegkosten moet betalen?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Weet je zeker dat hij alleen geldig is tot en met 31 december?Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:32:
[...]
Maar verder een bijna onweerstaanbaar aanbod, en om de zaak nog wat lastiger te maken slechts geldig t/m 31-12, zodat er helaas ook niet veel bedenktijd rest
SRK35ZS-W
Verwijderd
Als je het Service-ID nu niet weet, kun je hiervoor denk ik ook gewoon 000000 of zoiets invullen, dat accepteert-ie namelijk ook. Dan kun je dinsdag telefonisch het werkelijke nummer doorgeven wanneer je dat hebt. Maar ik zou wel in elk geval die aanmelding vanavond nog doen. Succes!Scooper schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:30:
[...]
Weet je zeker dat hij alleen geldig is tot en met 31 december?
Ik wil namelijk ook overstappen, maar dan heb je het Service-ID nodig. En ja, hoe kom ik daar nu nog aan voordat we in 2007 belanden
Zou deze actie morgen niet meer geldig zijn?
SRK35ZS-W
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Sommige ISP's geven hem niet eens of medewerkers weten niet eens wat het is. TweakDSL kan hem zelf ook achterhalen overigens. En als je voor een 'T-abonnement' kiest (Tiscali netwerk) heeft TweakDSL hem niet eens nodig, Tiscali zoekt hem er zelf bij.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:47:
[...]
Als je het Service-ID nu niet weet, kun je hiervoor denk ik ook gewoon 000000 of zoiets invullen, dat accepteert-ie namelijk ook. Dan kun je dinsdag telefonisch het werkelijke nummer doorgeven wanneer je dat hebt. Maar ik zou wel in elk geval die aanmelding vanavond nog doen. Succes!
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
SRK35ZS-W
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Over welke bestel heb je het precies? Ik kan namelijk nog gewoon op bestel klikken, de nieuwjaarsactie kiezen en dan mijn gegevens invullen (verder ben ik niet gegaan, want ik wil het niet echt bestellenScooper schreef op maandag 01 januari 2007 @ 06:38:
Het lijkt er trouwens op dat de aanbieding nu niet meer werkt!! Ik krijg namelijk een alternatieve pagina te zien nadat ik op 'bestel' klik.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2007 20:17 ]
Verwijderd
Hoe bedoel je kunnen/willen ze niet in 1x doen?Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:47:
Het rotte met dat overstappen is, vaak zit men nu op ASDL, en al die mooie aanbiedingen zijn meestal alleen voor ASDL2 (zo ook die leuke acties bij TweakDSL).
En dat kunnen/willen ze niet in 1x doen.
[ Voor 21% gewijzigd door NNF op 01-01-2007 21:02 ]
Is het niet beter even de kat uit de boom te kijken voor je weggaat? Ik blijf bij Demon tot ik 100% zeker weet wat XS4ALL ons gaat bieden. Dan kan ik nog altijd overstappen.NNF schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:40:
Ik heb weinig hoop voor dat aanbod. Ik heb nu 6Mbit, effectief bijna 8Mbit, voor 25 euro per maand; ik zie het echt niet gebeuren dat XS4ALL me iets gelijkwaardigs gaat aanbieden. Ik heb vanavond dan ook maar Orange ADSL Family aangevraagd...
Eens, d'r wordt onwijs veel gespeculeerd, totdat ik concreet iets gehoord heb blijf ik zitten waar ik zit, besides, ben nog geen betrouwbare provider tegen gekomen die 6/1 levert voor nog geen 35 euro, zeker niet die ook nog eens 8mbit intraint....AvanCade schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:08:
[...]
Is het niet beter even de kat uit de boom te kijken voor je weggaat? Ik blijf bij Demon tot ik 100% zeker weet wat XS4ALL ons gaat bieden. Dan kan ik nog altijd overstappen.
[ Voor 0% gewijzigd door Francis op 01-01-2007 21:10 . Reden: 4 uurtjes slaap en veel drank.... :( ]
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Hier nog één. Overstappen kan altijd nog.AvanCade schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:08:
[...]
Is het niet beter even de kat uit de boom te kijken voor je weggaat? Ik blijf bij Demon tot ik 100% zeker weet wat XS4ALL ons gaat bieden. Dan kan ik nog altijd overstappen.
Verwijderd
Dat ga ik ook doen, maaaaar ik heb niet veel hoop op een goede aanbieding eigenlijk.AvanCade schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:08:
[...]
Jeremy Clarkson
Dat eerste is niet eens gegarandeerd.Arno schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:23:
Eens, maar ik vind het behoud van mijn IP/maildomain ook wel wat waard.
Hoe dan ook dat 2e zou ik altijd op een eigen domein draaien voor wat ze komen, provider dingen hebben altijd het risico te vergaan, als het niet de ex-monopolist is en dan nog.Arno schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:23:
Eens, maar ik vind het behoud van mijn IP/maildomain ook wel wat waard.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Leeg
[ Voor 3% gewijzigd door Gizz op 02-01-2007 12:48 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Zat daar ook inderdaad naar te kijken, maar bij Tiscali betaald je niks om naar vaste nummers te bellen en bij Tweakdsl wel. Dus dan zou je inderdaad een los voip moeten nemen.Gizz schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:48:
chrisborst: Is tweakdsl dan niet voordeliger? Dan heb je ook Tiscali (met 12 Mbit als je wilt, meer kan ook als je lijn dat aan kan) voor €20 per maand met VoIP modem.
Geen idee wat voor VoIP-abonnement daar bij zit, je krijgt wel een nummer, maar doordat je al €15 onder Tiscali ADSL+ bellen zit kan je natuurlijk ook ergens een VoIP-abo uitzoeken voor minder dan €15 en nog steeds voordeliger uit zijn.
En misschien heb je dan nog sneller internet ook en een mooie newsserver.
[ Voor 11% gewijzigd door chrisborst op 02-01-2007 13:54 ]
Netjeschrisborst schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:56:
[...]
HEB trouwens demon nog even opgebeld, en het opzegtermijn van 30 dagen geld niet meer, ze zeiden dat je gewoon een nieuwe provider kan kiezen en op de dag van de migratie op daarna meteen demon kan opzeggen.
Yamaha MT-09
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq