Ik heb een goede oplossing gevonden voor een originele oplader van creative toch goedkoop te kunnen verkrijgen. Er is een Creative Accessory Kit Premium in omloop.
Dit pakket bevat:
♦ Accu
♦ Oplader (netstroom)
♦ Case
♦ Oordopjes, de EP-330.
♦ Neckstrap
Deze kit kan je bestellen op
www.laptopplein.nl. Ik krijg ze morgen binnen.
Ik weet niet precies welke versie van de accu je erbij krijgt. Er zijn namelijk 2 versies, de 830 mAh, standaard voor Zen MicroPhoto, en de 630 mAh versie, deze is standaard voor Zen Micro
Deze kit kost 32 euro

terwijl in de meeste (online) winkels de prijs voor de oplader alleen al rond de 26 euro schommelt, dan is 32 euro voor deze kit toch helemaal niet verkeerd als je kijkt wat je ervoor allemaal voor krijgt!
Plaatje weg totdat je een kleinere hebt. - DeeD2k2
dit is een afbeelding van de Accessory Kit, alleen wel afgebeeld met de EP 630 earphones. Dit zijn hele goede oordopjes, maar deze heeft creative verwisseld voor de EP 330. Vraag me niet waarom, helaas wel mindere oordopjes, jammer jammer, maar helaas niets aan te doen. Hieronder plaatje van de EP 330
Reden van deze post: veel mensen zeuren hier op het forum over de te dure oplader van creative. Ik geef ze daar groot gelijk. Slechte ontwikkeling van Creative vind ik zelf. Ik was verbaasd dat er geen oplader in de doos zat toen ik deze open maakte. Maar dan komt de volgende tegenvaller, de oplader is idd reteduur. Begrijpelijk dus! Dus met deze kit heb je veel meer waar voor je geld!
ps: als je bij laptopplein.nl deze kit gaat bestellen, kijk dan ook even naar de Wired Remote, de kost maar 11 euro. Koopje toch?!
[
Voor 83% gewijzigd door
een moderator
op 31-08-2006 13:39
]