[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.890 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Pieroman schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:35:
...leuk, je moet dus eerst full access op het forum krijgen om te joinen, alleen hoe krijg ik die?

In de post staat nu dat er een recruiter moet zijn blalbalba maar die is er nu niet *zucht*
hou op met je gezucht... Wat mankeert velen van jullie toch aan de ogen?

paar posts boven je:
Jazzper schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:21:
Verder nog een nieuwtje!

Yoshimitsu is de nieuwe recruiter. Alle vragen omtrent het lid worden van GoP kun je aan hem melden. Enige wat ik dus nog moet doen is mensen die lid zijn van GoP en diplomacy hebben inviten ingame.
En verder wie zegt dat je niet kan capturen? Je kan je helemaal suf caputeren alleen nog geen hoofdeilanden. Ik denk dat er minstens 10x zoveel kolonie-eilanden zijn dus pas de problem. (in)lezen is een vak.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja ik lees, en dan ga ik in m'n mapje rond zoeken naar lege eilanden maar ze zijn allemaal al bezet. ik zie gewoon geen lege eilandjes :'(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zo, ik heb ook een mailtje gestuurd om forum-access te krijgen. :Y)

Ben bijna toe aan het maken van Seaman. Mis de Cutlasses nog. Heb ook nog geen Captain. M'n Tavern is level 4. Heeft het al zin om Seamen te maken, als je nog geen captain hebt en je eerste schip nog niet kunt betalen? Sterker, die 200k Wood past niet eens in m'n depot. ( lvl 8 ) :X

Naast deze vragen wil ik graag weten wat "3 units/tick" is, dat je ziet als je een Seaman maakt.

Income:
1480 Wood
810 Food
650 Steen
90 Ertz

[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 25-07-2006 13:29 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Startpost upgedate!!!
- GoP verhaal
- aanmeldprocedure
- FAQ uitgebreid

wat zal het heerlijk rustig worden in mijn inbox :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nieuwe roadmap staat online bij Feenix

@Jazzper: goed bezig vent; eindelijk een GoT-waardige startpost... ;)

@PromWarMachine: 3 units/tick betekent dat je 3 mannetjes per kwartier traint zolang er aan de voorwaarden van betaling, voeding en/of wapens is voldaan.

[ Voor 60% gewijzigd door MAX3400 op 25-07-2006 13:46 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02
Nette openingpost. Hoop dat de newbs het nu wel in 1 keer goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooooo... ik ben nu een Engelsman! Heb een nieuwe account opgestart hoewel ik overmorgenavond voor 2 weken naar FRankrijk ga.
Naam: Robert Redweed
Naam eiland: Bloody Queen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:30
Jemig, breek twee gebouwtjes af en zak meteen als een toeter 50 plaatsen nar beneden :(

ok, ze waren wel lvl 8 :+

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Ik stop er denk mee. De balans tussen oude & nieuwe speler is really f*cked up, zeker als we eilanden kunnen veroveren. Ze moeten echt wat doen aan het eilanden beleid, of gewoon een limiet per server instellen of nieuwe eilanden spawnen. Ik ga echt niet een maand naar een upgradende eiland kijken terwijl je weet dat je over een maand dik geownd wordt door de grotere spelers.

Spel ziet er leuk uit, maar de mmopg kant zuigt erg hard :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:42:
Ik stop er denk mee. De balans tussen oude & nieuwe speler is really f*cked up, zeker als we eilanden kunnen veroveren. Ze moeten echt wat doen aan het eilanden beleid, of gewoon een limiet per server instellen of nieuwe eilanden spawnen. Ik ga echt niet een maand naar een upgradende eiland kijken terwijl je weet dat je over een maand dik geownd wordt door de grotere spelers.

Heb je misschien een kolonie ofzo die je met mij wilt delen, als je toch wilt stoppen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 23:20

Thapous

Nee toch niet.

Ze kunnen never-nooit-niet alle spelers uitroeien, en dan nog... Wij kunnen terugslaan ;) plus dat wij een redelijk grote ''guild'' hebben:)

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just be patient....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik ben nog maar een noob in het spel, maar heb toch 10.000 speler onder mijn zitten die zijn dus allemaal zwakker dan mijn en in aug. kun je hoofdeilanden overnemen.(als ik het goed begrepen heb) Dus dan zijn er nu al 10.000 hoofdeilanden die ik kan overnemen plus de kolonie eilanden van die gasten. ;)

Wij zijn al een aanval aan het plannen met onze (kleine franse) Guild. En wij zijn echt niet sterk, maar je moet slim zijn als je niet sterk bent.

[ Voor 10% gewijzigd door mad_max234 op 25-07-2006 20:41 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje

Als ik jou was zou ik meteen stoppen. En ons niet meer lastig vallen met je geklaag. Wij vinden het namelijk wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
+1 konings opmerking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:55

Poekie McPurrr

Mreoww~

Wanneer kun je eigenlijk die edelsteenmijn bouwen? Kan dat niet zo rap terugvinden in de techtree

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
Het kan in ieder geval allene op een kolonie. Verder geloof ik (maar dat weet ik dus niet cker) dat je alleen zo'n mijn kan bouwen als er edelstenen op je kolonie aanwezig zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Troetelbiertje op 25-07-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ah bedankt :)

Geld dat ook voor de plantages?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
denk het wel. Maar kan het niet met zekerheid zeggen heb zelfs nog steeds geen kolonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
Klopt het dat de naam Yoshimitsu niet bestaat op het AoP forum? Ik heb nu in game een join request gestuurd, maar via dat forum gaat het (nog?) niet. Of begrijp ik nu iets verkeerd van de FAQ op pagina 1?

-edit- mijn productie:

Hout: 514
Food: 530
Steen: 335
Erts: 20

[ Voor 17% gewijzigd door Vuikie op 26-07-2006 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Yoshi heeft hier dezelfde avatar. Maar zoek eens naar Yoshimitsu in dit topic, dan heb je meow zo gevonden... Here Kitty! :)

Hmmm, zie in de statistieken dat er bvb al dik 2831 ManOWars rond varen... Wie van ons heeft er al een? :?

[ Voor 44% gewijzigd door Savantas op 26-07-2006 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuikie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 07:08:
Klopt het dat de naam Yoshimitsu niet bestaat op het AoP forum? Ik heb nu in game een join request gestuurd, maar via dat forum gaat het (nog?) niet. Of begrijp ik nu iets verkeerd van de FAQ op pagina 1?
Ben je zeker dat je het over het GoP forum hebt? Ik heb je in game geantwoord, enjoy.
Savantas schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 07:13:
Yoshi heeft hier dezelfde avatar. Maar zoek eens naar Yoshimitsu in dit topic, dan heb je meow zo gevonden... Here Kitty! :)
:+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: MAX3400
Geachte leden,

het forum is tijdelijk offline vanwege migratie naar een nieuwe host. Alhoewel de migratie voorspoedig verloopt, zal er nog even het e.e.a. getest moeten worden voor de laatste puntjes op de i.

Hopelijk duurt deze test niet al te lang; als alles geregeld is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op hierover.

Ter info: het forum kan nu rusten op 20GB opslag en dusdanig veel dataverkeer dat we niet in de problemen gaan komen met transfers, betalingen of downtime (99.76% server).

Groeten,
MAX3400!
http://personalcenter.be/aop/viewtopic.php?t=246

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
Ik heb je in game mail ontvangen.. ik zat dus hier |:(

Goed als het goede forum weer on-line is dan zal ik me daar ook aanmelden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed hoor, ik zal je dan wel adden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ook even aangemeld op GoP :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 12:49

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Dat mag je denk later even opnieuw doen. Zie HEEL BELANGRIJK EN IETWAT VERVELEND

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik zit een beetje vast. Weet niet zo goed waar ik me nu het beste op kan concentreren. Wie helpt me verder?

Income:
Wood 1243
Food 966
Stone 755
Ertz 150-150 (voor Iron) = 0
Iron 30

Gebouwen:
Wood: 7x level 9 en 1x lvl 10
Farmer: 8x level 4 en 1x lvl 10
Fisherman: 3x level 1
Stone: 6x lvl 9
Ertz: 3x lvl 5

Government hall lvl 5
Academy lvl 7
Branch Office lvl 1
Depot lvl 8
Tavern lvl 4
Armourer lvl 1
Arsenal lvl 1
Smelting plant lvl 1
Harbour lvl 3
Shipyard lvl 1

Als de researches van belang zijn, post ik die ook nog, maar denk dat jullie nu wel kunnen vertellen welke kant ik het beste op kan gaan.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
als je niet weet waar je je op moet concentreren dan schroef je gewoon je productie op. Dat kan namelijk nooit kwaad. En dan voornamelijk iron en ropes opschroeven. Deze leveren uiteindelijk het meeste op namelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Troetelbiertje op 26-07-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Is de verhouding stone/ertz 6/3 dan wel goed? Voorlopig heb ik een chronisch te kort aan stone, maar als ik zie dat je voor 1 iron 10 gold krijgt, loont het wellicht om meer iron te maken en stone te kopen ofzo.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

hehe, replyen in die thread geeft ook al een dikke error (emailer.php is kaduuk), even wachten dus nog.

Hoe krijg ik trouwens m'n steenmijn voor lvl 14? Moet m'n academy dan een bepaald level hebben voor ik iets kan uitvinden wat de levelcap verwijderd?

[ Voor 18% gewijzigd door Poekie McPurrr op 26-07-2006 11:04 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
emailer.php was er altijd al. Dat kun je negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:03:
[...]
Hoe krijg ik trouwens m'n steenmijn voor lvl 14? Moet m'n academy dan een bepaald level hebben voor ik iets kan uitvinden wat de levelcap verwijderd?
Ja dat kan je onderzoeken in je lvl 7 Academy, je hebt ook een onderzoek om de farms naar lvl 15 te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

M'n academy is lvl7, maar heb alleen die farm-upgrade als mogelijkehid (hout heb ik al gedaan). Over steen staat geen vermelding. Moet je governor huis ook een bepaald level hebben voordat je die uitvinding kan doen?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich ben ik het hier wel hééél erg mee eens... Spel heeft gewoon een érg slechte balans en niet overal is evengoed over nagedacht. Ik kijk het nog even aan, het is nog een beta dus misschien zit er nog verbetering in. Tot dan blijf ik mijn tijd in ogame steken, wat 10x leuker en spannender is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:26:
M'n academy is lvl7, maar heb alleen die farm-upgrade als mogelijkehid (hout heb ik al gedaan). Over steen staat geen vermelding. Moet je governor huis ook een bepaald level hebben voordat je die uitvinding kan doen?
Oh wil je Steenmijnen upgraden naar lvl 15? Dat kunnen ze standaard al hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
@Koepie McPurr: upgrade je academy nog eens een leveltje, dan kan je Geologie studeren. Daarna kan je steenmijn naar lvl 15 en hoger.

[ Voor 22% gewijzigd door Savantas op 26-07-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

@ Meow: Dat kunnen ze dus niet.

@ Savantas: bedankt, even steen sparen nu dan :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, het is ook al zo lang geleden *not* Blijkbaar had ik dat onderzocht zonder het te beseffen, mijn Academy is nu lvl 8 en ik ben me volledig aan het storten op productie. Wood van 1300/tick naar 2400/tick nu :) De rest gaat redelijk vlot, heb ook al 30k Gold, 3k Ropes en een aantal k iron. Next step : meer Ropes/Iron productie en dan mijn schip O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Net even gekeken, ik hoef enkel nog een 60k aan hout en dan kan ik een schip bouwen. Hout is nu zo'n 2200/tick dus gaat redelijk. Wil alleen m'n stone van 1100/tick meer richting de 2000 krijgen, maar moet dan eerst academie op 8 krijgen en dan dat steen-geval uitvinden :)
Ropes en iron lopen vlotjes, voorlopig nog geen upgrades nodig :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe de aanval op jacjac is afgelopen gisterennacht? Ik kan hier namelijk op het werk niet op de AoP website, enkel tweakers werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is succesvol gelopen, maar de aanvaller was vergeten om infantrie mee te nemen dus kon geen resources meenemen. _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

naar mate je verder komt moet je steeds meer resources hebben om verder te kunnen komen.
Een groot magazijn voor de opslag is dus geen overbodige luxe.
Ben op dit moment behoorlijk aan het upgraden en heb vandaag een militaire academie gebouwd.
Omdat ik veel weg ben en best veel houtproductie heb doe ik iedere 6 uur een deel hout in de verkoop wat weer goed is voor mijn goudstukken.
Ik zal dit goud later weer nodig hebben om een leger op te kunnen zetten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik entermesser krijg om zeelui in dienst te kunnen nemen?
Eind deze week ben ik in staat een schip te bouwen en eens de omgeving te verkennen alleen zeelui werven word een probleem zonder entermesser.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 12:49

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:11:
Die is succesvol gelopen, maar de aanvaller was vergeten om infantrie mee te nemen dus kon geen resources meenemen. _/-\o_ :D
Ik was maar 1 van de aanvallers, hoe de rest het gedaan heeft weet ik niet. Vanavond gewoon nog een poging.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
@Edwin van Cleef: entermessen kan je zelf fabriceren bij de wapensmid. Hiervoor moet je eerst lvl7 Academy hebben, smederij onderzoeken (weet naam zo niet en kan op werk niet bij AoP,maar is die met aambeeld als plaatje) en dan kan je een smederij bouwen. Verder nog wapenopslag nodig en veel ijzer en hout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
forum is weer up (oude url dan kom je er vanzelf)
helaas op een gruwelijk lelijke url maar ies graties :)
thx max3400 voor de hosting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nieuw Talanum record: 266 307. Beat me! :) *D

[ Voor 16% gewijzigd door PromWarMachine op 26-07-2006 15:33 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:25:
Nieuw Talanum record: 266 307. Beat me! :) *D
Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/6128/talanumhighscoreqj8.jpg

:Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ga ik eindelijk conlonizeren... ben ik 18 uur onderweg.... is het eilandje al weer ingepikt :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
nu colonizen heeft weinig zin. Volgens mij is er niets meer vrij. Moet even geduld hebben helaas.

Over het forum.

Oude forum (en uitleg): http://personalcenter.be/aop
Nieuwe forum: http://gop.highwaydevil.com/GoP/ (denk aan hoofdletters van GoP)
Nieuwe forum verkortte url (inc. banner): http://pirates.nl.tt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

er zijn wel vrij, alleen heel weinig, dus je moet geluk hebben

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Jazzper schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:45:
nu colonizen heeft weinig zin. Volgens mij is er niets meer vrij. Moet even geduld hebben helaas.

Over het forum.

Oude forum (en uitleg): http://personalcenter.be/aop
Nieuwe forum: http://gop.highwaydevil.com/GoP/ (denk aan hoofdletters van GoP)
Nieuwe forum verkortte url (inc. banner): http://pirates.nl.tt
Krijg deze error bij het reggen:

Could not insert data into users table
Line : 639
File : usercp_register.php

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reggen lukt nu wel ik wacht alleen al 2 uur op mijn activatielink :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik krijg nu deze:
Could not connect to smtp host : 111 : Connection refused

DEBUG MODE

Line : 112
File : smtp.php
;)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
die melding kreeg ik ook, ik sta wel als new member geregistreerd maar ben het eigenlijk niet

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous

Thapous

Nee toch niet.

Ok mensen, ik heb activatie maar uitgezet ivm problemen...

Je kan dus nu inloggen zonder mail te krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door Thapous op 26-07-2006 22:17 ]

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nu al een echte franse guild??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous

Thapous

Nee toch niet.

EDIT:

reactie op post van hieronder:

ohw, sorry mijn fout8)7, nja suc6 mensen, alhoewel het grootste gedeelte toch engels is/blijft.

[ Voor 88% gewijzigd door Thapous op 26-07-2006 22:46 ]

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:29:
is er nu al een echte franse guild??
Er is op het moment een guild met 7 leden. Indien je ingame ff een berichtje stuurt naar mad_max234 komt alles in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Laatst online: 17-09 07:48
Zitten er veel goters op Coco bay. Als ik toch begin dan gelijk bij de beste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ik denk ongeveer.. eh.. even denken... 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

enermax schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 08:12:
Zitten er veel goters op Coco bay. Als ik toch begin dan gelijk bij de beste :P
Players: 12000 / 12000

Is er nog ruimte dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lijkt me ook niet verstandig, in Banana Bay is het al crap op nog een lege kolonie te vinden. Gelukkig zijn er een pak mensen die je door middel van wat oorlogsvoering makkelijk (zal toch binnenkort blijken) plat te walsen zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik heb nu een mail gekregen met dat ik bij een groep van GoP hoor, maar inloggen gaat niet :/

Melding is dat inlognaam/password fout is, maar ik ben er zeker van dat ik de juiste intik.

[ Voor 196% gewijzigd door Poekie McPurrr op 27-07-2006 12:29 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je mijn IGM nog ontvangen Poekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:28:
[...]

Heb je mijn IGM nog ontvangen Poekie?
Ja, maar ik kan dus niet inloggen. Ik had je al bericht terug gestuurd :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
GoP Toolbox 0.2 is uit! Zie forum voor dit handige rekenwonder :)

Probeer nog eens aan te melden op forum? Meen dat Thapous die verplichte mailregistratie nu uitgezet heeft om dat geneuzel te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Jazzper schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:31:
GoP Toolbox 0.2 is uit! Zie forum voor dit handige rekenwonder :)

Probeer nog eens aan te melden op forum? Meen dat Thapous die verplichte mailregistratie nu uitgezet heeft om dat geneuzel te voorkomen.
Gaat niet, en als ik probeer te reggen bestaat m'n naam + email al aangezien die reeds zijn aangemeld. Had ook al geprobeerd via "wachtwoord vergeten" erin te komen maar dan krijg ik te zien dat account niet actief is.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25
Naast ogame is dit wel een leuk tussendoortje, leuk dat ik ook nog andere ogame-mensen zie. ;)

Academie level 4 klaar en nog 3 uurtjes wachten totdat diplomatie klaar is.
Is er nog plaats in de GoP-guild? Want dan wil ik me daarvoor ook nog wel aanmelden.

IGN: Rutal

Goede ideeën zijn altijd tijdelijk van aard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
rutal, zie procedure in de SP.

@poekie: Thapous is degene die het technisch gedeelte achter het forum doet dus pm hem anders even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Poekie :: Je kan Thapous ook steeds op IRC vinden, ik zou hem gewoon daar contacteren zodat hij je account kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

IRC is geblocked hier :'( Ik pm 'm wel even dan :)

edit: wat niet kan omdat ik niet kan inloggen :D

Is Thapous ook zijn piratennaam? Zodat ik 'm ingame kan bereiken.

[ Voor 70% gewijzigd door Poekie McPurrr op 27-07-2006 14:14 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
@Poekie McPurrr

Ik heb het voor je gefixt. Je kan nu inloggen. Je account was nog niet geactiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Conglacio schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:24:
@Poekie McPurrr

Ik heb het voor je gefixt. Je kan nu inloggen. Je account was nog niet geactiveerd :)
Top :) Het werkt nu, hardstikke bedankt O+

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Man, veels te warm weer om diplomatieke onderhandelingen te doen...
Ben in touch met Ali G guild. Wicked! booyakasha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
@Pookie No problemo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) mod_jk2/2.0.4 mod_perl/1.999.21 Perl/v5.8.4 Server at bananabay.feenix.de Port 80

Anderen met dit probleem? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous

Thapous

Nee toch niet.

Ongeveer iedereen denk ik...

Server down

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:52:
Man, veels te warm weer om diplomatieke onderhandelingen te doen...
Ben in touch met Ali G guild. Wicked! booyakasha!
Met zo'n naam zijn die bij voorbaat kansloos mag ik hopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous

Thapous

Nee toch niet.

Niet echt, hun hebben redelijk hoge ranken...

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
server gaat van 0.9 naar 1.0

met onder andere naar verluid (pin me er niet op vast) nieuwe eilanden erbij!!! Be there or be square!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
There will be a few thousand new islands within the next days. Stay tuned, we are working on it.

bron: Yeti (hoofd AoP): http://forum.feenix.de/thread.php?postid=140174#post140174

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:52:
server gaat van 0.9 naar 1.0

met onder andere naar verluid (pin me er niet op vast) nieuwe eilanden erbij!!! Be there or be square!
Boot ligt klaar voor vertrek, dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Laatst online: 18-03-2021
neeeee

niet nu, ben vanaf morgen in duitsland, met geen plek met internet (oma van me g/f)

argh, mis ik de eilandjes

edit.. als ik inlog krijg ik dit te zien

Login
[B10147] Der Login ist zur Zeit gesperrt. Möglicherweise werden Wartungsarbeiten durchgeführt.

wie kan dit voor mij vertalen.. (ik kan wel wat duits.. maar dit is apenkool voor mij.. )

[ Voor 50% gewijzigd door Mamoritai op 28-07-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ahh, heb ik net mijn resources voor het bouwen van een schip opgemaakt om dit te gaan lezen. Ga toch maar weer snel sparen.

Vertaling: Volgens mij staat er ongeveer het volgende: Inloggen in op dit moment niet mogelijk. Dit is mogelijkerwijs wegens onderhoudswerkzaamheden.

[ Voor 39% gewijzigd door kiddyl op 28-07-2006 00:19 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
hij is up :D

en island- galore

[ Voor 47% gewijzigd door Mamoritai op 28-07-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
whooooo island mania

oh boy! Missie onderweg. Helaas kan je maar 1 island kolonosatie per keer doen. Mijn 2e vloot mag morgen pas uitvaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
aah dus dat is het.. ik kan ook nergens een kolonisatiebrief meer vindne ....

maarja morgen om 6 uur komt mijn bootje aan op
1504 / 1015

afblijven dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
2.30 heb ik een kolonie :D
hmmz, denk dat het een latertje wordt vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
mijn main island ligt helaas helemaal in het midden van engeland.. is dus zowiezo langer varen :S

maar maakt niet uit
als we wat verder zijn kaap ik een paar eilanden van mijn naburige slachtoffers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had vandaag juist net mijn bouw van een schip uitgesteld en nu baal ik wel ontzettend hard. Morgen ochtend kan ik hem weer bouwen en nu maar hopen dat er nog wat eilanden zijn tegen die tijd.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

Joo mijn nieuwe kolonie ligt op 5 ticken..lekker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
Ik heb mijn eerste kolonie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous

Thapous

Nee toch niet.

En ik heb ook maar es een kolonie gesticht:-)

nu ff kijken naar een 2e kolonie(A)

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

darn kwam er net pas achter :D gelijk m'n 1ste schip maar uitgezonden en om 12:30 m'n 2de :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond om kwart over vijf is m'n pinnace klaar, goede timing wat mij betreft. Heb twee eilandjes op 4 ticks varen liggen, vlakbij, dus dat is natuurlijk ook té relaxt. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een beetje jammer dat mijn main midden in Engeland ligt. Voordat ik ook maar in de buurt van een kolonie kom, moet ik al 4-5 uur varen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

heb ook een charactertje op banana bay.

gaat wel lekker atm. 1300 wood/tick 700 food/tick 1000 stone/tick

erts en ropes stellen nog niet heel veel voor 300 en 100 /tick.

nu nog schepen zien te bouwen :P

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:45:
Wel een beetje jammer dat mijn main midden in Engeland ligt. Voordat ik ook maar in de buurt van een kolonie kom, moet ik al 4-5 uur varen :S
Kan je geen schip stationeren op je andere eiland en van daaruit koloniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
jawel
moet je 'ff' een haven bouwen
you do the math

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.