[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook net mee begonnen,

Name: Babbel
Island: Melakon
Server: Banana Bay
Land: England

Het zal nog wel een paar dagjes duren eer ik diplomatie ontwikkeld heb, maar je zal nog wel van me horen ...
't Ziet er in elk geval wél leuk uit, lekker verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:30
Arrgh, server weer plat! :'( Nu kan ik niet zien hoe mijn vissertje het doet...

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 01:24:
Ik heb nog geen een kolonie bedoel ik (na 3 pogingen en meer dan anderhalf uur klikken op de map :( )
Ben nu onderweg naar een uithoek van de map waar ik dan zaterdagmorgen aan zou moeten komen... Geef het weinig kans, maar je moet toch iets proberen
Zitten gewoon véél teveel mensen op 1 server waardoor er niet 1 vrij eiland meer is
De eilanden zijn de laatse dagen erg hard gegaan, 3 dagen terug waren er nog meer dan 10 naast frankrijk naar zijn ook allemaal bezet nu. :( Ik denk dat we onze krachte maar eens moeten bundelen en wat eilanden vrij maken voor onze medespelers. :9

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik lees hier dat het hoofdeiland niet aangevallen kan worden. Betekend dat dan dat ik bijvoorbeeld geen uitkijkpost voor het hoofdeiland hoef te bouwen?

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savantas schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:04:
Arrgh, server weer plat! :'( Nu kan ik niet zien hoe mijn vissertje het doet...
is alweer up
duurt altijd maar paar minuutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

kiddyl schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:24:
Ik lees hier dat het hoofdeiland niet aangevallen kan worden. Betekend dat dan dat ik bijvoorbeeld geen uitkijkpost voor het hoofdeiland hoef te bouwen?
Volgens mijn kan je hoofteiland wel aangevallen worden, maar je kan er geen kolonie op beginnen.
En voor spionnen is het oo wel handig.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
nog 100 Seile en mijn schip kan gebouwd worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dan maar wel bouwen dus :P Ik zit nu echt met te veel voedsel en te weinig bouwslots om uit te breiden om mannetjes toe te wijzen. Kan wel makkelijk alles bouwen als je maar even wacht om een voorraad grondstoffen op te bouwen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
wat ik heel irritant vind is dat die handel-tijden niet echt kloppen. Als ik om 11:00 wat food verkoop, staat die opdracht er om 13:00 nog, en soms wel om 20:00 nog steeds. Terwijl die tijden 0:00,6:00, 12:00 en 18:00 zijn. is dit een bug, of ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Volgens mij zat er vandaag gewoon een fout in. Het viel mij ook op vandaag. Ik had om 11 uur 20 k voedsel te koop gezet zodat dat verkocht zou worden om 12 uur. Alleen het staat er nu nog. In de afgelopen dagen is mij dit nog niet overkomen alleen nu dus.. Ik denk niet dat het een bug is maar de server het druk heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo...ff alles naar level 2 geupgraded *O* De governmenthall en het Depot zijn level 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turiya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 10:30
Nog tips om dat grafikpaket werkend te krijgen met FF onder Linux?

Ik heb die instelling in about:config op false gezet, goede map ingesteld, alle files in gfxpackage world-readable gemaakt maar hij blijft zeggen dat het niet goed ingesteld is.

(FF 1.5.0.3 SuSE 10)

laat maar ik heb het al op het feenix forum gevonden, namelijk de volgende instellingen toevoegen:
capability.policy.policynames = "localfilelinks"
capability.policy.localfilelinks.sites = "http://game.feenix.de http://bananabay.feenix.de"
capability.policy.localfilelinks.checkloaduri.enabled = "allAccess"

[ Voor 38% gewijzigd door Turiya op 21-07-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
mad_max234 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:10:
[...]

De eilanden zijn de laatse dagen erg hard gegaan, 3 dagen terug waren er nog meer dan 10 naast frankrijk naar zijn ook allemaal bezet nu. :( Ik denk dat we onze krachte maar eens moeten bundelen en wat eilanden vrij maken voor onze medespelers. :9
Toen ik mijn schip wegstuurde had ik 7 lege eilandjes. Na mijn mislukte aankomst, zag ik dat ook de andere eilandjes al bezet waren :-(. Vind het wel vertiefd dat het schip eerst terug moet (duurt 8 uur in mijn geval) alvorens je hem op een nieuwe missie kan sturen. Je zou zeggen dat verplaatsen ook moet kunnen. Dat scheelt zoveel tijd, het is nu gewoon een potje roulette en maar hopen dat die andere spelers op een ander leeg eiland hebben gegokt.

[ Voor 10% gewijzigd door svdvlist2 op 21-07-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet eens een schip :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Jahooeee, mijn Pinasse is in productie!

Nu maar 18 ticks wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:29

Pieroman

/me

Ik heb diplomatie ontwikkeld! :)

Heb nu m'n eilandje best aardig op gang lijkt me zelf, produceer ook al ore.

Maargoed ik ben dus engels, heet ingame ook Pieroman dus wie o wie stuurt me een invite?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh, dit zuigt. Was vandaag een uurtje of 11 weg, en nu ik terugkom zit alles vol, maar door de '5 at once' bouw/upgrade-limiet kan ik al mn mannetjes niet aan 't werk zetten. :'(

EDIT: Morgen diplomacy researchen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dit is mijn kolonie, dit eiland heeft Grass 41, Rock 15 en Shore 58.

Afbeeldingslocatie: http://img487.imageshack.us/img487/3019/kolonieqv4.jpg

Ik heb net ff gekeken wat voor een rang de spelers rond mijn kolonie hebben, alle 6 dik achter in de 300,000 punten. :X

[ Voor 32% gewijzigd door mad_max234 op 22-07-2006 01:49 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn kolonie ligt een top-20 speler, nog een top-800 speler en een top-1500 speler. Dus das ook niet mis....heb niet gekeken of ze hetzelfde land als mij hebben, want anders ben ik zwaar de pinieut....:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat alle eilanden hetzelfde waren?

Ik produceer nu:
Hout 450
Eten 386
Steen 95 per tick.

Haven ga ik zometeen maken! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:04:
Ik dacht dat alle eilanden hetzelfde waren?

Ik produceer nu:
Hout 450
Eten 386
Steen 95 per tick.

Haven ga ik zometeen maken! *O*
De hoofdeilanden zijn wel hetzelfde, maar de kolonie eilanden zijn anders.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

down? (werken die mannen op een zaterdag? :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:30
Voor hen hoop ik het niet, maar ik vermoed dat ze in ieder geval wel iets van standby diensten hebben (net als overal in de IT... ) Ach, als de productie maar doorloopt :)

En ja hoor, hij's er weer! :D

[ Voor 23% gewijzigd door Savantas op 22-07-2006 18:46 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie highscores eigenlijk bij Talanum/Yahtzee? Die van mij is in ieder geval 328.. erg verslavende minigame. _/-\o_

Rest van het spel gaat overigens ook lekker, vandaag Diplomacy kunnen researchen.

EDIT: Talanum highscore is nu 342. :)

EDIT2: 346, hóe verslavend. :9~

EDIT3: 369, lol.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Niet online
Zo het eerste eilandje is binnen. Straks als mijn bootje weer terug is gaan we voor de tweede.

Ik zie trouwens net dat die markt ook nog erg brak is. Mijn ver- en aankopen voor 18.00 zijn nog niet verwerkt. Beetje jammer, anders had ik mijn bootje weer op pad kunnen sturen.

[ Voor 11% gewijzigd door svdvlist2 op 22-07-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:43
Talanum: 470

Best aardige score he :) Maar kan nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minigame? Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de taverne kan je een spelletje genaamd Talanum spelen, da's Yatzee onder een andere naam, en héél verslavend. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
* maarud moet maar eens bij de clan gaan, kan geen lege eilanden vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

mcandor schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:33:
* MAX3400 moet maar eens bij de clan gaan, kan geen lege eilanden vinden :P
Je bent niet de enige maar als je nog een goede maand wacht, en een vloot bouwt in de tussentijd, kan je anderen (zeg maar, binnen bepaalde regels) van hun eiland verdrijven met een flink bombardement vanaf je bootjes en daarna met je invasiemacht binnentrekken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman

Pieroman

/me

word buurtjes met mij? :)

bij mij in de buurt zijn nog 2 eilanden vrij, voor de coördinaten moet je maar ff mailen ofzo, lijkt me niet slim om die hier te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pieroman schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:50:

bij mij in de buurt zijn nog 2 eilanden vrij, voor de coördinaten moet je maar ff mailen ofzo, lijkt me niet slim om die hier te posten
* MAX3400 zou ervoor kiezen om coords te verkopen in-game; er is een aanzienlijk tekort aan land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Pieroman schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:50:

zijn het wel coords van eilandjes ZONDER anker? Anders heb je er niets aan, ik zoek eilanden zonder anker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook begonnen. Ziet er geinig uit. Hopelijk is dit een spel die je leuk kan combineren als je ff niks te doen hebt. We zien wel.. :9

Naam Mutan
Eiland: Shen isle
Land: Engeland
Server: Banana-bay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet mn academy een bepaald level hebben om scheepsbouw te researchen? Hoef nu alleen maar dat de researchen, en dan kan ik de Werf bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

mcandor schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:20:
[...]

zijn het wel coords van eilandjes ZONDER anker? Anders heb je er niets aan, ik zoek eilanden zonder anker...
Is dat zo? ik zie eilanden mét een anker maar zonder naam van een bewoner en zonder vlag. Ik weet niet wat unbesiedelt betekent, maar weet je zeker dat zo'n eiland niet vrij is?

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makje schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:54:
[...]

Is dat zo? ik zie eilanden mét een anker maar zonder naam van een bewoner en zonder vlag. Ik weet niet wat unbesiedelt betekent, maar weet je zeker dat zo'n eiland niet vrij is?
idd, das een mains isle voor nieuwe spelers. Kan je niet koloniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een heel leuk spel, heb er de afgelopen tijd veel lol aan beleefd.

Maar denk dat ik er toch mee ga stoppen, het spel is zo gewoon niet af en ongebalanceerd. Als je nu geen kolonie hebt kunt je het meedraaien wel vergeten. Je kunt op geen enkele manier in 1 maand een groter leger opbouwen dan iemand met een kolonie.

Ik kijk het nog even aan, maar denk dat ik er maar mee stop, zo is het gewoon niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:24:
Talanum: 470

Best aardige score he :) Maar kan nog beter.
Heheh nice, mijn record staat nu op 437. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:32:
Moet mn academy een bepaald level hebben om scheepsbouw te researchen? Hoef nu alleen maar dat de researchen, en dan kan ik de Werf bouwen.
:?

edit
Ik zie het al, ik moet eerst m'n academy op level 4 hebben, dan kan ik Scheepsnouw researchen, en dan kan ik de werf bouwen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie techtree, je moet shiffbau researchen voor een werft (waar je schepen kan bouwen), en dat kan je pas vanaf akademi lvl4. Nog even sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
voor alle nieuwelingen die mijn inbox werkelijk overladen (imagine een volle inbox maar dan 10x zo erg):

veel gevraagd antwoord1:
nee ik ga geen antwoord geven op vragen die je via dit forum, het gop forum, de wiki, of gewoon door te proberen op kan lossen.

veel gevraagd antwoord2:
voor de 1000e keer: als je lid wilt worden van GoP: join GoP forum (link is al 100x genoemd) en stuur (zoals ook al 100x vermeld en op GoP forum in public gedeelte staat) een pm naar Thapous, Farmill, Max3400 of mij (liever niet want al druk met andere administratie :)).

zo misschien halveer ik nu mijn inbox per dag :)

en oh ja opmerking1:
als ik niet in 1 dag reageer ga dan niet nogmaals pmmen.... Komt echt wel goed allemaal. Ik ben geen scholier die de hele dag tijd heeft voor deze ongein. Excuses...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik ben best lekker begonnen als spanjaard en wil nu een got clan joinen, welke is daarvoor nog beschikbaar?

ik bedoel dus... als spanjaard... of maakt dat niet uit?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
[TOPIC=1145651data%5Bfilter_keywords%5D=engels&data%5Bboolean%5D=AND]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 14:55

Poekie McPurrr

Mreoww~

Jazzper schreef op zondag 23 juli 2006 @ 09:35:

veel gevraagd antwoord2:
voor de 1000e keer: als je lid wilt worden van GoP: join GoP forum (link is al 100x genoemd) en stuur (zoals ook al 100x vermeld en op GoP forum in public gedeelte staat) een pm naar Thapous, Farmill, Max3400 of mij (liever niet want al druk met andere administratie :)).

.
Kun je de links misschien even nog eens geven? Ik heb op gop + forum gezocht in deze thread maar het vind enkel verwijzingen naar het forum en geen link :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdhgog

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben ook net begonnen op Banana Bay, als engelsman ( bij gebrek aan dutchies ). Mijn naam is Captain Cadaverous, en ik woon op The Smelly Place. Voeg me maar toe aan het GoT lijstje.

EDIT hmm misschien had ik even de laatste pagina moeten lezen. sorry.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
forum is www.personalcenter.be slash aop (wft mijn slash doet het niet meer in FF, dan gaat ie naar zoeken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 09:47:
hallo, ik ben best lekker begonnen als spanjaard en wil nu een got clan joinen, welke is daarvoor nog beschikbaar?

ik bedoel dus... als spanjaard... of maakt dat niet uit?
Er is geen (nog geen) spaanse guild. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is zeker ook nog geen Franse Guild? Dan heeft het weinig zin om als Fransoos de GoTguild te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al van zowel een Franse en Spaanse GoT-guild een post gezien in dit topic met wat info over hoe je die guild kan bereiken. Even goed zoeken dus.

Hier gaat 't ook wel lekker allemaal, ik heb zonet een score van 463 gezet bij Talanum, en ondertussen ben ik nu het handelen aan het onderzoeken en bezit ik reeds Kartografie en Diplomacy. Hopelijk over een tijdje ook bezig gaan met hennep- en ironproductie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Voor de franse guild moet je bij mijn zijn, maar voor de spaanse zou ik niet weten?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het even teruggezocht en het blijkt niet zozeer een Spaanse GoT guild te zijn. Echter, Spaanse GoT'ers die nog op zoek zijn naar een clan waar andere GoT'ers in zitten, kunnen deze post met een bezoekje vereren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me geregistreerd op het forum, maar ik zie nog steeds die drie categorien. Zijn er niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:23:
Ik heb me geregistreerd op het forum, maar ik zie nog steeds die drie categorien. Zijn er niet meer?
er zijn er véél meer, maar er wordt eerst gecontroleerd of je inderdaad ook binnen mag. Manuele activatie ipv geautomatiseerde dus, en dat duurt stukje langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
sterker nog...

* Jazzper telt tot 10

beste paused,

en toen zag je maar 3 categorieen.

Laten we ze eens doornemen.
De 3e categorie bijvoorbeeld:
"Forum problemen
Zie je niet meer dan het public gedeelte maar ben je wel lid van de guild. Post je problemen hier."
Goh! Toen ging er geen lichtje branden? Nee? ok, we kliken er even op!

1 topic. ah, eens even kijken. De titel is:
"Sticky: [HOWTO] Ik ben lid van GoP maar heb nog geen forum access"
Verdomd, dat zou het kunnen zijn, of nog steeds het licht nog niet gezien? Ok, ik click even met je mee!
" het beste kun je dan even een IGM* sturen naar Farmill, Thapous of Jazzper met je afkomst (GoT, NLD, vriendje van ofzo, al dan niet met bewijsje)

deze kunnen je upgraden naar de membergroup hier op het forum en dan kun je ineens alles zien.

(*)IGM is InGame Message, persoonlijk berichtje, nachrichte hoe je het maar wilt noemen, envelopje in het spel iig."
Mike, het is geweldig!

Ik weet het, dit zelfonderzoek is wel erg intensief. Je moet he-le-maal zelf klikken om daar achter te komen! Ik denk dat Monkey Island uitspelen makkelijker is.

Maar voel je gesteund, ik krijg dagelijks wel enkele IGM berichtjes met dit soort vragen, dus je bent niet de enige ;)

Welcome aboard in ieder geval ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jazzper op 23-07-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappenmaker :P
Magoed, het is ook wel stom dat ik dan niet verder kijk dan m'n neus lang is, en er gelijk hulp bij vraag :P

Tavern is in aanbouw! En zometeen de Academy naar level 4 gooien!

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
voor alle GoP members trouwens, er is ook een vacature: http://www.personalcenter.be/aop/viewtopic.php?t=140

(als link niet werkt dan via forum > Tweakers Guild Organisatie > Mededelingen leiding > [Gezocht] Recruiter/Secretaris voor ledenbeheer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb een vraagje/probleempje. Op het moment wil ik graag de GoP guild joinen, maar zit al bij een andere 'guild'. Nou ja, voor zover je het een guild kan noemen, aangezien het atm een tweemans-guild is (van een andere vriend) waar later nog een paar andere vrienden bij komen. Stelt niet veel voor dus, maar van wat ik heb gehoord kan je maar een guild joinen? Zou 't niet mogelijk zijn dat ik wel in de GoP guild zit (ook al ben ik dan in-game niet als GoP-lid geregistreerd)? Want het is een beetje lullig om nu tegen die andere mensen te zeggen 'lat0rz, ik ben weg', dus een tussenoplossing zou wel zo nice zijn. Is Engelse guild btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:33:
Hmm, ik heb een vraagje/probleempje. Op het moment wil ik graag de GoP guild joinen, maar zit al bij een andere 'guild'. Nou ja, voor zover je het een guild kan noemen, aangezien het atm een tweemans-guild is (van een andere vriend) waar later nog een paar andere vrienden bij komen. Stelt niet veel voor dus, maar van wat ik heb gehoord kan je maar een guild joinen? Zou 't niet mogelijk zijn dat ik wel in de GoP guild zit (ook al ben ik dan in-game niet als GoP-lid geregistreerd)? Want het is een beetje lullig om nu tegen die andere mensen te zeggen 'lat0rz, ik ben weg', dus een tussenoplossing zou wel zo nice zijn. Is Engelse guild btw.
Nope... Zoals je zelf al zegt; je kan in het spel maar in 1 Guild zitten.

Ik denk zelf, maar dat is een persoonlijke mening, dat jullie intern maar eens moeten overleggen hoeveel mensen je verwacht en hoe erg je elkaar kan helpen op een later tijdstip, uitgedrukt in hoeveelheid eilanden, resources en manschappen. Want gezien de release-notes over de rules of engagement van volgende maand, is het misschien wijzer/slimmer om een klein Guild op te heffen en een groter Guild te joinen met zijn allen (natuurlijk na overleg met de oprichter van dat grotere Guild)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nu al Spaanse guilds op banabay,
Ik zou graag 1 joinen,

ik speel reeds 2 weken AoP,
nick: maxus
spanish dus

ik zie dat er weinig spelers spaan zein, mss dat we beter een bestaande guild joinen?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Max3400:
Denk dat je ook wel gelijk hebt. Guild is van TEAMIKKE die hier ook zit en imo was de oprichting een beetje overbodig, maargoed, ik ben dan wel weer zo dat ik ze 'for the moment' even 'help' (niet dat ik dat al kan, maar hey :+ ) door in de guild te zitten. Punt is dat niet alle (bijna-)leden op GoT zitten en ze zodoende de GoP guild niet kunnen joinen, wat opzich wel jammer is. :)

@ Maxi-Pilot:
*Wijst omhoog. Nee, niet naar een of ander heilig figuur in de lucht, maar naar de eerste posts op deze pagina. B) *

En verder..
Het topic gaat hier ook al lekker hard zeg.. 31 pagina's. Bij 1000 posts toch een deel twee? Schiet lekker op zo. Mijn talanum-spel ook trouwens, wat een geweldig idee van de makers om dat als minigame te verwerken, en het zou echt heel leuk zijn als je hiermee ook voor gold kan gokken. :D :9~

Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/6128/talanumhighscoreqj8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is is mn tavern nu af.....even kijken naar dat spel dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Niet online
Op weg naar tweede eiland. Hoop dat het gaat lukken. Aankomst morgenochtend 10.00. Dat is dus ruim 16 uur varen :S. Vrees het ergste eigenlijk, maar ja, wie niet waagt wie niet wint. Bootje doet anders toch niks.

Ik vind het wel een nadeel dat je bij een nieuw eiland helemaal van te voren moet beginnen, op de academy na dan. Ik dacht: ik gooi gelijk een haven neer zodat ik arbeiders en grondstoffen kan overbrengen voor een snelle ontwikkeling, niet dus.

EDIT: helaas mislukt.

@Jazzper: idd diep in vijandig gebied.

[ Voor 8% gewijzigd door svdvlist2 op 23-07-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
is dat zo? volgens mij niet hoor?

hoe kom je aan coords? ik kan met de beste wil van de wereld geen eilanden meer vinden. Die op het forum zijn of bezet of deep down enemy water. Ik ben maar begonnen aan mijn 2e pinasse en uitvindingen aan het doen voor stoere schepen. Ga wel battlen als ik geen eiland krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:12
Ik heb misschien iets ontdekt! Als je iets onderzoekt, kun je je academie niet upgraden, maar als je aan het upgraden bent kun je wel iets gaan onderzoeken. Dat kost me nu dus gewoon 1 upgrade :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, een paar posts terug had ik 't over een kleine guild waar ik bij zat, en dat ik wel graag bij de GoP guild zou willen. Echter, zou het mogelijk zijn dat die mensen (stuk of 2-3) ook de GoP guild joinen, ook al zijn ze geen fervente GoT-ers? Zou namelijk wel zo mooi zijn, en ik denk dat vers en bruikbaar bloed ook altijd handig is voor een guild. Vraagje richting Jazzper en/of andere GoP-bazen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:35:
Meh, een paar posts terug had ik 't over een kleine guild waar ik bij zat, en dat ik wel graag bij de GoP guild zou willen. Echter, zou het mogelijk zijn dat die mensen (stuk of 2-3) ook de GoP guild joinen, ook al zijn ze geen fervente GoT-ers? Zou namelijk wel zo mooi zijn, en ik denk dat vers en bruikbaar bloed ook altijd handig is voor een guild. Vraagje richting Jazzper en/of andere GoP-bazen dus. :)
We zitten bijna tegen een ledenstop aan, maar hier wordt nog over gepraat binnen GoP. Aangezien Jazzper de guild-leader is, zou ik je adviseren om hem in-game een PM te sturen en hierover ff wat te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ressource Production
Wood 780 / tick
Food 460 / tick
Stone 435 / tick
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:43:[...]
We zitten bijna tegen een ledenstop aan, maar hier wordt nog over gepraat binnen GoP. Aangezien Jazzper de guild-leader is, zou ik je adviseren om hem in-game een PM te sturen en hierover ff wat te vragen.
Heeft het nog zin om te proberen om bij GoP te komen?

Aangezien ik nog geen kans heb gehad om diplomatie te onderzoeken, heb ik ook nog niet geprobeerd bij GoP te komen. Maar als ik het goed begrijp is dat nu toch te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paknaald schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:36:
Ik heb misschien iets ontdekt! Als je iets onderzoekt, kun je je academie niet upgraden, maar als je aan het upgraden bent kun je wel iets gaan onderzoeken. Dat kost me nu dus gewoon 1 upgrade :'(
is al eindje bekend, beneden op hetknopje bauwverwaltung klikken en je kan terwijl een onderzoek bezig is toch upgraden als je het langs ginder doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:13:
[...]

Heeft het nog zin om te proberen om bij GoP te komen?

Aangezien ik nog geen kans heb gehad om diplomatie te onderzoeken, heb ik ook nog niet geprobeerd bij GoP te komen. Maar als ik het goed begrijp is dat nu toch te laat.
Ja en nee. Zoals ik aangaf; probeer Jazzper even in-game te mailen. Ik heb 'm vanavond ook gesproken en er zijn nog steeds voor- en nadelen aan de enorme groei die we doormaken, dus we zijn er nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diplomacy aan het researchen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:40
Diplomacy al geresearched en request gestuurd ;)

Intussen al ruim over de 1000 Wood/tick, 500 Stone/tick en 450 Food/tick. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diplomacy net geresearched. In-game mail is onderweg. Ik zie het wel.

Ik heb inmiddels de volgende nummers per tick

Hout 1816, eten 930, steen 635, erts 100 en ijzer 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:41
Mensen die nog een SPAANSE guild zoeken:
PM dan even naar:

frikandel in aop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar postjes terug staat dat je Jazzper in-game moet mailen voor de invite van GoP. De procedure is toch iets anders.

Eerst registeren op forum.
Dan laten upgraden naar full access.
En daarna pas contact opnemen in-game met Jazzper (nadat je natuurlijk diplomatie hebt).

Dat is in ieder geval de info die ik in-game terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook Diplomacy klaar, request verzonden en nu Depot uitbreiden en Boten Bouwen aan het onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
dank

iedereen igm't me nog steeds te pas en te onpas. Inclusief namen van eilanden en coordinaten enzo. DAar kan ik echt helemaal niets mee. Ik wil alleen maar berichten krijgen: hoi jasper, ik heb full access op het forum, heb me voorgesteld en heb diplomacy ontwikkeld, kun je mij inviten. Daar kan ik wat mee. Alle andere vragen niet eerlijk gezegd.

En oh ja.. krijg ook nog steeds mensen die trots melden diplomacy te hebben of ik ze kan inviten. Wil niet. Ik kijk nog eens goed: zijn het spanjaarden dan wel franszosen. Opletten mensen, die kunnen niet (los van het 'mogen') bij GoP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de guild te groot wordt, kan je die toch gewoon splitsen? een voor de goeie spelers en 1 voor de nieuwelingen.

aan de hand van je prestaties kan je dan opklimmen of zakken naar de andere guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Ja die splitsing komt er ook wel, daar is genoeg vraag naar. Je moet alleen niet vergeten dat we nog maar 2 weken bezig zijn en alles dus nog onrustig is. Eerst dus maar stabiliseren en dan over 2 weken (na een maand GoP) de balans opmaken en een tweedeling met leiding aanstellen als je mijn persoonlijke mening vraagt.

Verder nog een nieuwtje!

Yoshimitsu is de nieuwe recruiter. Alle vragen omtrent het lid worden van GoP kun je aan hem melden. Enige wat ik dus nog moet doen is mensen die lid zijn van GoP en diplomacy hebben inviten ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn stats: ( ik speel sedert woensdag)

Wood 1820 / tick
Food 900 / tick
Stone 780 / tick
Ore 100 / tick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt wel goed Jazzper, met de nieuwe recruiter zal het ook wat minder druk voor je worden ;)

Vandaag een echt drukke dag op het werk, nog niet eens tijd gehad om naar AoP te kijken :( Maar het voordeel is dat ik lekker veel productie zal hebben om terug te investeren ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik speel ook net sinds vrijdag ofzo :)
Ingame nick is ook aapenootjes, en ben ook engels.

Productie begint wel op gang te komen:
en op zich heeft jazzper best een punt :p

Heb diplomacy nog niet, komt vanacht wel ofzo. Maar wil op zich wel bij de guild over een tijdje :)

[ Voor 12% gewijzigd door Aapenootjes op 24-07-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
meow = yoshemite dus ;)

nog even een zeurpietenpuntje: Is het nodig om iedereen zijn productie hier te posten? Lijkt wel een DPC topic zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad Zzapjer 8)7 Vanaf morgen ben ik hoe dan ook meer online, het is hier tot vanavond groot feest (www.gentsefeesten.be) en dat heeft zo zijn invloed op mijn alchohol- en slaapgehalte :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
offtopic:
hee, daar is mijn broer ook geweest, zelf was ik toen nog aan het uitrusten van dour, dus ben er zelf niet geweest :P

[ Voor 6% gewijzigd door Aapenootjes op 24-07-2006 18:05 . Reden: aan het prutsen met tags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
offtopic:
Ga je als piraat nog mooie vrouwen aan de "haak" slaan? "drumroffel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
@ aapenootjes :: Uitrusten is voor strandjanetten ;)
@ Jazzper :: Ik heb reeds een mooi vrouwtje aan de haak hangen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 11:41

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Jaja, ook van de partij sinds ergens vanmiddag.
Ik had alleen niet door dat ik die 20 gassies unemployed niet had weg moeten doen.. dat kost beest veel voer, maar ja, jammer dan.

Naam: Letatcest
Server: Banana Bay
Land: Engeland
Naam Eiland: Isle of YMCK
(een soort Isle of White he... wat origineel)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, ik zit nu ook in de GoP guild. Verder ben ik inmiddels begonnen met de productie van touw en later vanavond volgt ook ijzer. En na 6 dagen is het nog steeds verslavend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman

Pieroman

/me

...leuk, je moet dus eerst full access op het forum krijgen om te joinen, alleen hoe krijg ik die?

In de post staat nu dat er een recruiter moet zijn blalbalba maar die is er nu niet *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Je registreert je op het GoP forum.

2. Je vraagt via een ingame-bericht toestemming tot Full Acces, dit heb ik gedaan door een IGM te sturen naar Thapous.

3. Je hebt Full Access op het forum en kan, mits je diplomacy hebt onderzocht (en dus reeds Full Access hebt), een IGM naar Jazzper sturen met een verzoek voor een GoP-guild invite.

Zo moeilijk is het allemaal niet als je wat langer kijkt dan je neus lang is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02
allen dat bericht voor full access moet dus naar Yoshemite

[ Voor 3% gewijzigd door Troetelbiertje op 25-07-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm als ik dus een colonie wil stichten moet ik handmatig die complete map afzoeken en hopen dat ik een eilandje tegen kom dat vrij is? ik ben nu al 15 30 minuten bezig en nog geen 1tje gezien :(

[ Voor 3% gewijzigd door Bezulba op 25-07-2006 00:49 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

volgens mij zijn de eilanden op :( heeft t nog zin dan dit spel? :) Ik kan bijna een boot bouwen, maar waarvoor :S. ik neem aan dat je dan een hele vloot nodig hebt + bemanning, en dan zijn we een tijd bezig, en de tegenspeler kan alleen maar meer harvesten met z'n eilanden in die periode..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Erikie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 01:15:
volgens mij zijn de eilanden op :( heeft t nog zin dan dit spel? :) Ik kan bijna een boot bouwen, maar waarvoor :S. ik neem aan dat je dan een hele vloot nodig hebt + bemanning, en dan zijn we een tijd bezig, en de tegenspeler kan alleen maar meer harvesten met z'n eilanden in die periode..
*kuch* samenwerken *kuch*

Ik denk dat je er redelijkerwijs vanuit kan gaan dat mensen die geen backup hebben in het spel (dus niet in een guild zitten of veel losse vrienden hebben) over een tijdje al snel het slachtoffer worden van de raiding parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

tot zover ik het gelezen heb kun je nog niet capturen

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Erikie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 01:56:
tot zover ik het gelezen heb kun je nog niet capturen
No shit? ;)

Als het allemaal meezit kunnen we "ergens in augustus" gaan capturen. Gezien het feit dat de laatste berichten weergeven dat ze nu alweer achterlopen met de roadmap voor de komende tijd, gok ik dat je pas eind augustus/begin september iemand van zijn eiland kan trappen met een welgeplaatste invasiemacht.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.