[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.894 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, er is een 'vakantie' mode dus dat maakt opzich niet veel uit. ;)

EDIT: Overigens heb ik nu een strategie die voor mn gevoel in het begin best handig werkt. Ik pomp nu alles in food production, zodat ik zometeen een foodppt (production per tick) van 400 heb. Dan kan ik namelijk in rap tempo workers creeëren voor o.a. Stone en Wood. Tja, voor mijn gevoel werkt deze tactiek wel. Dacht, ik deel het even. :Y)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gebruiken we al jaren Thijs_O maar toch bedankt om het te sharen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik meende zowaar een bijdrage te kunnen leveren voor het zooitje ongeregeld hier, kom jij me weer even teleurstellen. :D Ach ja, het werkt in ieder geval wel en ik heb 't (volgens mij) wel 'n beetje zelf ontdekt, dus ja, ik ben trots op mezelf. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik ga maar niet vertellen dan dat mijn strategie was om eerst juist veel hout te produceren en daarna pas wat meer op voedsel te gaan richten. Ik zal ook maar niet vertellen dan dat ik daardoor 8 k aan goud heb verdiend omdat ik zoveel voedsel kon verkopen want ja.. dat weten jullie natuurlyk allang en ik wil mezelf niet belachelijk maken bij jullie.

Ik zie trouwens nog geen shots van boten! *hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TEAMIKKE schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:33:
Ik zie trouwens nog geen shots van boten! *hint*
http://feenix-debben.selfip.org/wiki/index.php/Schiffe

Veel spannender is het niet in het spel...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kudt :(
Ik krijg die graphicspath niet geinstallererd, en nu kan ik m'n eiland niet zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb pas ene leuk probleem :P ze willen niet dat ik uitlog :+ --> ik zie de twee knoppen in het conformation-screen niet :+ .

Overigens, er zijn hopelijk toch wel meer eilanden, dan die die weergeeft, als ik gewono op wat eilandgroepen klik, toch? :/

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ze eerst ontdekken ofzo.....lijkt me een leuk spel, alleen jammer dat alles in het Duits is. Het is me overigens gelukt om de graphics te installeren, moet nu wel 15 minuten wachten op mijn Governmenthall :(

Name: Baillard
Island: Ile de Crane
Server: Banana
Land: France *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
the_joen schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:48:
Ik heb pas ene leuk probleem :P ze willen niet dat ik uitlog :+ --> ik zie de twee knoppen in het conformation-screen niet :+ .
Taal terug op duits zetten, in de engelse versie zijn de knoppen niet zichtbaar. Net als de knoppen om huizen te slopen.

Zie het als een soort van extra beveiliging
(8>

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:02:
Je moet ze eerst ontdekken ofzo.....lijkt me een leuk spel, alleen jammer dat alles in het Duits is. Het is me overigens gelukt om de graphics te installeren, moet nu wel 15 minuten wachten op mijn Governmenthall :(

Name: Baillard
Island: Ile de Crane
Land: France *O*
Waarom nou niet gewoon engeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wel? No offence, maar ik heb het idee dat je hier raar aangekeken wordt als je geen engeland kiest. Wat mij betreft moet iedereen een vrije keus hebben én moet er in de intro duidelijk worden vermeldt dat er óók een Spaanse en Franse GoT guild is, en hoe mensen die kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:19:
[...]

Waarom nou niet gewoon engeland?
Wat is er mis met Frankrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet ik m'n workers aan het werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door ze te 'assignen' als houthakker, boer, etc. in je Hall, onder het kopje 'Workers'. Moet je overigens wel (gebouwde, niet in aanbouw zijnde!) een boerderij, houthakkershut etc. hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
heh grappig, ik heb mij ook maar eens aan gemeld

nick: Vuikie
land: England
server: banana
naam eiland: New Netherlands :7

-edit2- het is mij trouwens opgevallen dat de tijd van de server iets voorloopt (Bijna 10 mins) op de daad werkelijke tijd. (Ik heb een casio wavecepter die elke nacht via instraling :Y) gelijk word gezet)

[ Voor 61% gewijzigd door Vuikie op 19-07-2006 21:50 . Reden: Naam eiland: New Netherlands :7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:37:
Door ze te 'assignen' als houthakker, boer, etc. in je Hall, onder het kopje 'Workers'. Moet je overigens wel (gebouwde, niet in aanbouw zijnde!) een boerderij, houthakkershut etc. hebben. ;)
Al gevonden :)
Iedereen begint toch met 5k hout en steen?
Heb nu al 2 huizen staan, en 3 boerderijen en nog 4 houthakkershutjes. En 2 nog steenmijnen in aanbouw :)

edit
zijn alleen de houthakkers actief die op een stuk bos staan?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
BM schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:08:
[...]

Taal terug op duits zetten, in de engelse versie zijn de knoppen niet zichtbaar. Net als de knoppen om huizen te slopen.

Zie het als een soort van extra beveiliging
(8>
Not true :o ik had het eerst wel gewoon, overigens vallen die wegklik ipv logout problemen reuze mee, je moet gewoon ff op nog iets drukken :z

Mja ik ben ook slachtoffer geworden van dismiss, maar ik had toch food teveel :Y)

En ik heb ook nog typlepera!

[ Voor 14% gewijzigd door Hieronymus op 19-07-2006 21:51 ]

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maferick
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04-2021

Maferick

EVE-Online : Lellebel

Hier ook iemand die het ontdekt heeft.

ben nu diplomacy aan het onderzoeken.

Naam Lellebel
eiland: funkyisle
server: Banana Bay
land: Engeland

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, die huizen en steengroeves zijn misschien een klein beetje overkill voor in het begin, maar wel handig voor in de toekomst.

Overigens heb ik met 'mijn' ( ;) ) strategie inmiddels de 400 ppt (production per tick, een afkorting die ik en een aantal vrienden die AoP ook spelen veel gebruiken) voor food bereikt. Nou ja, bijna dan:

P.P.T.:
Wood - 186
Food - 398
Stone - 11

Pops:
87 Farmer's
42 Woodmen
2 Stonemasons.

En dat na één dagje spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je dingen onderzoeken?

Als ik wil uitloggen krijg ik dit:
Commander,

are you certain to quit the game session?
Maar ik zie geen knopjes van yes/no :?

Governmenthall heb ik trouwens geupgrade naar lvl 2 omdat ik dacht dat je dan meer spullen kon bewaren. Maar daar heb je dus een Depot voor nodig :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals inmiddels vaker aangegeven kan dat bij de engelse versie nog niet, uitloggen op die manier. Ik sluit altijd 't venster af, is tot nu toe altijd goed gegaan. Overigens kan je via de Duitse versie wel normaal uitloggen, en in Internet Explorer zie je bij de Engelse versie wél rode kruisjes waar je op kan klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:57:
Zoals inmiddels vaker aangegeven kan dat bij de engelse versie nog niet, uitloggen op die manier. Ik sluit altijd 't venster af, is tot nu toe altijd goed gegaan. Overigens kan je via de Duitse versie wel normaal uitloggen, en in Internet Explorer zie je bij de Engelse versie wél rode kruisjes waar je op kan klikken.
Zit dat zo. ff kijken hoe het morgen zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
Overigens paused, ik had carthography allang geresearched, als je dat nl. niet gedaan heb, kan je helemaal geen eilanden zien, dat je het even weet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
hmm.. ik denk dat ik ff 2 dagen niet inlog ofzo :P

research is klaar zo`n beetje.. heb nu alles zo dat ik in principe een brig zou kunnen bouwen.. moet alleen wachten op de grondstoffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maferick

Maferick

en even mijn eilandje showen..

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lakeng/myilse.jpg

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
die farmer van lvl 10--> vergeten dat je nog meer research moest doen voor visser?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maferick

Maferick

the_joen schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:55:
die farmer van lvl 10--> vergeten dat je nog meer research moest doen voor visser?:+
ja... :X

maar dan heb ik hem al wel.. O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Maferick op 19-07-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/springt in

Helaas wist ik in het begin nog niet dat ik alles beter kon ordenen, en ondanks mn latere pogingen om het nog een beetje vorm te geven ziet het er wat rommelig uit. :P

Afbeeldingslocatie: http://img425.imageshack.us/img425/8175/thijsileprimebynightww4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm m'n sloopjehuisje knopje word niet weergegeven :/ ik kan het wel vinkje aan vinkeren, maar het knopje is pleite :/ beetje irritant als je een stuk of 6 houthakkershuisjes wil slopen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 07:59

Poekie McPurrr

Mreoww~

eendje schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:14:
hmm m'n sloopjehuisje knopje word niet weergegeven :/ ik kan het wel vinkje aan vinkeren, maar het knopje is pleite :/ beetje irritant als je een stuk of 6 houthakkershuisjes wil slopen
Schakel eens over op de duitse taal, bij mij werkte het toen weer.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
eendje schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:14:
Taal naar duits zetten, is vandaag al aantal keer gezegt hier :)
Engelse taalset is niet helemaal 100% ok

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 19-07-2006 23:20 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

wierd. het werkte nl wel :P oh well ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Weet iemand wat je nodig hebt en hoe je een kolonie opzet?

offtopic/
Wat een k** werkdag veel te warm, en moest van 14.00 tot 22.00 werken zou eigelijk van 06.00 tot 14.00 moeten werken maar er waren wwer zieken jaja 34 graden en de helft is ineens ziek. :(

Moest het ff kwijt, de meeste van jullie zullen wel 8 weken vrij zijn. (wat een leven hebben de jongelui toch _/-\o_ )

[ Voor 19% gewijzigd door mad_max234 op 19-07-2006 23:49 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat je nodig hebt
Ligt eraan.. waarvoor? :Y)

offtopic:
Inderdaad veel te warm, lang leve airco op mn slaapkamer. Die zieken zullen ook allemaal wel last hebben van de hitte.. vind je 't gek. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:51:
Weet iemand wat je nodig hebt
Ligt eraan.. waarvoor? :Y)

offtopic:
Inderdaad veel te warm, lang leve airco op mn slaapkamer. Die zieken zullen ook allemaal wel last hebben van de hitte.. vind je 't gek. :/
Wat denk je nu zelf?
spoiler:
voor de kolonie
Ja in één keer goed.

Offtopic/
Bij ons in nijmegen hadden de lopers het gisteren ook erg warm.(Zijn er twee overleden en tientallen opgenomen)

Edit/
Hoe stuur je een schip ergens naar toe?

edit2/
Ik heb nu 3000 hout en 2000 eten geladen in mijn schip en 10 arbeiders, maar hoe stuur ik hem nou naar een eiland snap er echt niks van?? :?

Edit3/ :P
Het is gelukt, je moet nog eens 5000 betalen om een kolonie te mogen starten en je moet één fleet maken en dan op het laaste plaatje drukken en dan die 5000 betalen en één eiland opgeven link in de vakjes en "weiter" drukken. Morgen vroeg om 07:30 komt hij aan bij het eiland. :*)

[ Voor 52% gewijzigd door mad_max234 op 20-07-2006 00:27 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congrats ^^... ben daar nu ook voor aan het werk, nog ffkes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu
  • Laatst online: 30-05 21:10

Cansu

Cirus the Virus

Zo ik heb me ook een paar dagen geleden maar aangemeld. Tot nu toe loopt het netjes, ook geen problemen ondervonden met registreren.

Name: Cansu
Island: Cansulonia
Land: England

Nog even mijn acadamy vandaag opkrikken naar level 4 en dan kan ik eindelijk diplomacy researchen voor de guilds.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ook maar een keer mijn eilandje dan. Ik ben net begonnen met touwen te maken en ik ben de ertssmelterij aan het onderzoeken zodat ik eindelijk wat met mijn ore kan doen. en ja, mijn eiland is nogal vol. Uiteindelijk zullen de lvl 1 houthakkers plaats maken voor wat nuttigers en de farms zullen vervangen worden door vissers.

Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/9713/island4wx4.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Nog niets mogen vernemen van Jazzper/GoP ;) ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/zomaar/arr.jpg

Eilandje gaat redelijk nu, zit wel steeds met een chronisch hout en steen tekort :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
LoL Ik zou echt meer houthakkers enz. bouwen. ziet er wel leeg uit zo :P Maar wel goed geupgraded enz. Ook al bezig met touw zie ik. Duurt lang hé :o Ik heb een eigen guild opgericht samen met een paar vrienden. De GoP schoot niet echt op helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lijkt er wel op... Ach, duurt meestal niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Jup alles gaat te langzaam waardoor ie time-out. Hopelijk updaten ze hem ofzo.

[ Voor 25% gewijzigd door TEAMIKKE op 20-07-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

TEAMIKKE schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:34:
LoL Ik zou echt meer houthakkers enz. bouwen. ziet er wel leeg uit zo :P Maar wel goed geupgraded enz. Ook al bezig met touw zie ik. Duurt lang hé :o Ik heb een eigen guild opgericht samen met een paar vrienden. De GoP schoot niet echt op helaas :(
Wat is het voor een guild engels of franse of spaans? en wil je allies worden met onze guild?

Ik heb mijn eerste eiland bewoond, en ik heb 14 bergen op mijn kolonie en er zit nog een klein eilandje aan vast met nog eens 1 berg dus in totaal 15 bergen. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door mad_max234 op 20-07-2006 10:50 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdulleme, zo sloom was-ie gisteren niet na elke tick. Balen, dit is echt niet leuk ofzo, bij elke tick een paar minuten wachten. :'(

Heck, ik kom zelfs niet meer op http://www.ageofpirates.co.uk/. :X :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
mad_max234 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:48:
[...]

Wat is het voor een guild engels of franse of spaans? en wil je allies worden met onze guild?

Ik heb mijn eerste eiland bewoond, en ik heb 14 bergen op mijn kolonie en er zit nog een klein eilandje aan vast met nog eens 1 berg dus in totaal 15 bergen. _/-\o_
Woaw mooie kolonie dan! Wij hebben een Engelse guild. Jij hebt een Franse als ik me het goed herinner. Net even gevraagd aan vrienden enz. maar die willen wel allies met jullie worden. Stuur anders even een PM in-game Nick: TEAMIKKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

TEAMIKKE schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:34:
Ik ga er ook nog wel een paar houthakkertjes bijzetten, maar ik vind upgraden leuker om te doen als bij te bouwen :D

Zijn er trouwens ook spelletjes als deze voor offline gebruik? En dan een stuk groter (retail ofzo) ?
Vind het wel leuk, beetje de boel managen :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan Anno1503 proberen, dit is van de makers van Anno 1503 namelijk, heb ik me laten vertellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
Of anno1602 :P
Dat timeouten is overigens wel vreemd, ineens doet ie 't 5 mins, en dan weer 5 mins niet :/

edit:
ik heb nog steeds typlepera

nog een screenshot : :Y)

http://img141.imageshack.us/img141/5602/aopiv1.png

[ Voor 76% gewijzigd door Hieronymus op 20-07-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Net eiland. Topic gaat wel hard zo! Ging de site dat ook maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hier baal ik van; ik moest nog 1 verkoop-order opgeven om mijn vloot verder te kunnen uitbreiden. Zoals het er nu naar uitziet, wordt dat dus 6 uur later alvorens ik weer wat kan verkopen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, mijn eerste poging om een 2e eiland te koloniseren is mislukt
Iemand anders was er eerder :(

En zullen we vanavond proberen om iemand op alliantie-schaal aan te vallen? (met 6 man ofzo >:) )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
Het topic gaat idd hard, ik ben trouwens tegen een bug aangelopen :+ als je een niet bestaande (of maar eentje) coordinaat in je map invoerd, word je uitgelogd :P

@hieronder ppft, schaam je! :+

En dit wordt denk ik het eerste spel, waarbij ik daadwerkelijk zo'n prermiumgeval neem, {die alleen maar extra's in de interface geeft, en niet in het spel :P}

[ Voor 40% gewijzigd door Hieronymus op 20-07-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:09:
Je kan Anno1503 proberen, dit is van de makers van Anno 1503 namelijk, heb ik me laten vertellen. ;)
zo komen er verhalen in de wereld ;)

dit is van Feenix, een softwarebedrijf. De maker van anno 1503 speelt/speelde dit spel ook en was onder de indruk/verslaafd en heeft Feenix een compliment gemaakt welke ze uiteraard nu hoog van de toren schreeuwen ;)

anways, ik ben nog in hamburg deze week. Mijn eiland staat ondanks de drukte de hele dag open op mijn laptop maar de rest houd ik maar matig bij waarvoor excuses (hoewel ik daar weinig aan kan doen uiteraard: drukdrukdruk)

en oh ja ik ben vanmiddag de eerste die zijn Premium account gaat kwijtraken (precies 2 weken bezig vandaag)

dit weekend hopelijk languagepack NL afmaken!!!!
edit2: idem voor de startpost :)

[ Voor 13% gewijzigd door Jazzper op 20-07-2006 11:52 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jazzper schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:42:
[...]dit weekend hopelijk languagepack NL afmaken!!!!
edit2: idem voor de startpost :)
Probeer liever alles van het Engels te fixen. :P

Probleem is alleen dat je misschien niet alles kunt aanpassen, omdat je geen devver van 't spel bent...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
the_joen schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:42:
Het topic gaat idd hard, ik ben trouwens tegen een bug aangelopen :+ als je een niet bestaande (of maar eentje) coordinaat in je map invoerd, word je uitgelogd :P

@hieronder ppft, schaam je! :+

En dit wordt denk ik het eerste spel, waarbij ik daadwerkelijk zo'n prermiumgeval neem, {die alleen maar extra's in de interface geeft, en niet in het spel :P}
TEAMIKKE schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:00:
Daar heb ik nu alwel last van. Als ik trouwens op de kaart de coördinaten 2000/1000 invoer wordt ik uitgelogd. Hebben jullie dat ook?

Edit: @ thijs: Nee, met FF onthoud ie het ook gewoon dus tja. Je moet 1 knopje meer indrukken.
Ik was eerder :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:19
Ik krijg nu weer het inlogscherm, maar geeft dan een foutmelding als ik inlog. Alleen staat er niet welke, zo'n leeg rood venstertje zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
PromWarMachine schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:01:
[...]

Probeer liever alles van het Engels te fixen. :P

Probleem is alleen dat je misschien niet alles kunt aanpassen, omdat je geen devver van 't spel bent...
yes we can
we staan in nauw contact met de devs :)

ik had bij Travian ook een tijdje premium. Ik denk juist dat je bij dit spel het verschil minder merkt. Ik zal vanmiddag wel even rapporteren. Áls de server dan online is.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:42:
[...]

zo komen er verhalen in de wereld ;)

dit is van Feenix, een softwarebedrijf. De maker van anno 1503 speelt/speelde dit spel ook en was onder de indruk/verslaafd en heeft Feenix een compliment gemaakt welke ze uiteraard nu hoog van de toren schreeuwen ;)
MAX3400 in "[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates"

*knip*
*Roept TEAMIKKE op het matje.. mij een beetje voorliegen! :( :'(

Oh btw, als jij de Nederlandse versie vertaald, mag je toch zeker wel gratis een premiumaccount hebben? :+

EDIT @ Jip_86: Idem, ik krijg dit dus, terwijl site wel snel gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:19
En ik zit er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:09:
[...]

*Roept TEAMIKKE op het matje.. mij een beetje voorliegen! :( :'(

Oh btw, als jij de Nederlandse versie vertaald, mag je toch zeker wel gratis een premiumaccount hebben? :+
Srry! Had verkeerd gelezen dan ;) Duits is nog niet zo super :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben nu weer binnen, hopelijk gaat het voorlopig even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Hij werkt weer. Ik ben sinds gisteren ook begonnen:

Name: nnk
Island: Isle Of Djinn
Land: Spain

Trouwens, hoe krijg ik dat graphic pack geinstalleerd? Ik zie nergens een readme of instructies. Ik heb dat spul gedownload en ergens in een directory gezet, maar dan gaat het natuurlijk niet zomaar werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff. eindelijk diplomatie, btw bij wie moet ik pmen voor guild joinen.

Name: BlueHeim
Island: England
Land: Engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
instructies, ook hoe de boel aan de praat te krijgen in FF, op www.feenix.de even zoeken

diplomacy request: mij IGM pmmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Net gigantische de fout in gegaan met het handelen ;(

Ipv 3000 stuks ijzer te verkopen, heb ik er 3000 in proberen te kopen.... Weg gold, veel te duur ijzer gekocht wat ik al had, en tot 18.00 wachten tot ik het enigszins recht kan trekken.

Balen :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt toch alleen tijdverlies? Want je kan die 3000 gekochte stukken ijzerwaar immers voor eenzelfde prijs weer verkopen, lijkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:28

Pyrus

Hardknock life

Nee, inkopen is duurder dan verkopen.
Als je inkoopt betaal je 20 goud pst, als je verkoopt krijg je maar 10 gou pst.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Jazzper schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:56:
instructies, ook hoe de boel aan de praat te krijgen in FF, op www.feenix.de even zoeken
Wat ik gedaan heb:

1) Graphics gedownload
2) Graphics ergens op de D schijf geextract
3) In firefox naar about:config gegaan
4) De 'security.checkloaduri' veranderd in 'false'
5) In de lobby de locatie van dat plaatje opgegeven (D:\c3c\AgeOfPirates\gfxpackage\Feenix-Upload.gif)

Helaas komt er nog steeds zo'n rood schermpje. Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar mijn Duits is niet al te best.

[ Voor 4% gewijzigd door nnk op 20-07-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08 10:30

ACID-dude

Make More Music!

Afbeeldingslocatie: http://img382.imageshack.us/img382/5773/bambubayab8.th.jpg

/me Meldt!

User: ACID-dude
Server : Banana Bay
Nationaliteit: Engels
Eilandnaam : Bambubay

Leuk spelletje, past precies in de tijd die ik er aan wil besteden :).

[ Voor 5% gewijzigd door ACID-dude op 20-07-2006 16:13 ]

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
User: Zhazam
Server: BB
Nation: Engeland
Eiland: Zhazamia

Ik heb me net ingeschreven, maar nu reageert BB ff niet echt lekker meer :S Net m'n eerste farms en woodcutters gebouwd!

[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 20-07-2006 15:27 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
Vergeet ze niet te bemannen--> governmentbuilding workers, daar heb je dus eten voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eilandje:
Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/3893/isandts8.th.png

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 17:04 . Reden: Coords weggehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:30
Paused en ACID-dude: Haal (met piant oid) even je eiland-coördinaten uit je schermdump. Dit voorkomt dat je snel overvallen word door Jack Sparrow ;)

Helaas (of misschien gelukkig) word feenix.de geblokt hier op 't werk... Gelukkig geeft dit zat tijd om steeds een flinke voorraad op te bouwen!

[ Voor 42% gewijzigd door Savantas op 20-07-2006 16:08 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:09:
Net gigantische de fout in gegaan met het handelen ;(

Ipv 3000 stuks ijzer te verkopen, heb ik er 3000 in proberen te kopen.... Weg gold, veel te duur ijzer gekocht wat ik al had, en tot 18.00 wachten tot ik het enigszins recht kan trekken.

Balen :(
Ik dacht even 70.000 Food te gaan verkopen, blijkt dat ik het op Wood had laten staan 8)7
Dat was dus allemaal pleite.

Om er dan toch maar een beetje een goed gevoel aan over te houden, heb ik van dat geld een kapitein gekocht: Keith Arrrrrrrrrdall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 12:49

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Poekie McPurrr schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:06:
[...]

Ik ga er ook nog wel een paar houthakkertjes bijzetten, maar ik vind upgraden leuker om te doen als bij te bouwen :D

Zijn er trouwens ook spelletjes als deze voor offline gebruik? En dan een stuk groter (retail ofzo) ?
Vind het wel leuk, beetje de boel managen :P
Ik denk dat diegene die hier het meest op lijkt Tropico 2: Pirate Cove is.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 15:56

Basszje

Reisvaap!]

Nick_S schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:21:
[...]

Is uberhaupt een aanrader trouwens. Het spel zit een beetje tussen een settlers gevoel en een zwaar arrrrrr gevoel in. Ai matey :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savantas schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:03:
Paused en ACID-dude: Haal (met piant oid) even je eiland-coördinaten uit je schermdump. Dit voorkomt dat je snel overvallen word door Jack Sparrow ;)
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:30
Valt me op dat als je op de wereldkaart klikt en dan een regio er rechtsboven Cocos Bay staat :+
Nu heb ik nog lang geen schip, maar zijn echt al die eilandjes al geclaimd? Of zitten er misschien nog onontdekte eilanden tussen?

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnen nog een paar ongeclaimde tussen te zitten, maar daarvoor moet je goed zoeken. En die naam is een inmiddels welbekend foutje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Nick_S schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:21:
[...]

Top ^^ Ga die ook eens uitproberen dan :)

enne uhm, wie is Jack Sparrow? :?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piraat uit de film Pirates of the Caribian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turiya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 10:30
Ook maar geregistreerd, ziet er leuk uit

User: Turiya
Eiland: Ellisatar
B-Bay, UK

wel jammer dat het opbouwen aan het begin zo lang duurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:12
nnk schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:32:
Hij werkt weer. Ik ben sinds gisteren ook begonnen:

Name: nnk
Island: Isle Of Djinn

Trouwens, hoe krijg ik dat graphic pack geinstalleerd? Ik zie nergens een readme of instructies. Ik heb dat spul gedownload en ergens in een directory gezet, maar dan gaat het natuurlijk niet zomaar werken :+
Hier nog een spanjool...

Name: paknaald
Island: Torania
piep locatie

[ Voor 3% gewijzigd door paknaald op 20-07-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
omg wat duurt Seile lang, anders had ik nu misschien wel al 2 schepen :P heb iig wel 400.000 hout al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:07:
[...]

Piraat uit de film Pirates of the Caribian
Doh, naam kwam me al zo bekend voor :D

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:20
Naam Thierry88
Eiland: Dondongrania
Land: Engeland
Server: Banana-bay

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
mcandor schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:22:
omg wat duurt Seile lang, anders had ik nu misschien wel al 2 schepen :P heb iig wel 400.000 hout al :P
Seile schiet niet op idd. Ik heb op dit moment maar 10 per tick :X Ben er wel vandaag pas mee begonnen om te maken. Mijn ijzer gaat erg goed moet ik zeggen. Ik produceer nu 30 per tick. En ik produceer nog 50 ore meer dan dat ik gebruik. Ook pas vandaag op gang gekomen. De mijnen zelf had ik alwel wat langer. Maar eens gaan sparen voor een scheepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 21:06
Ik heb me ook aangemeld

Naam : GreenEye
Eiland : Port Royal
Land : Engeland
Server : Banana Bay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Heb na ruim een dag spelen nu 70 Farmers, 40 Woodmen, 25 Stonemasons. Ben ik nog goed op weg of is de verhouding verkeerd?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er opzich wel goed uit, alhoewel je in de toekomst de balans tussen food&wood wat.. tja, meer in balans moet zien te krijgen, doe ik tenminste. Een flinke hoeveelheid food produceren vind ikzelf wel handig, dan kan je namelijk veel workers fabriceren. :Y)

EDIT: Ik speel het spel nu sinds dinsdagavond en het gaat erg lekker hier. Productie per tick is bij wood nu 598, bij food 546, bij stone 215 en bij iron ore 10. Als het een beetje meezit kan ik morgen Diplomacy wel gaan researchen. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

nnk schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:51:
[...]

Wat ik gedaan heb:

Helaas komt er nog steeds zo'n rood schermpje. Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar mijn Duits is niet al te best.
Ik krijg de boel ook niet met FireFox aan de praat.. maar met IE werkte het wel dus... gebruik ik maar weer IE maar dan alleen voor AoP! :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:41:
Bah, mijn eerste poging om een 2e eiland te koloniseren is mislukt
Iemand anders was er eerder :(

En zullen we vanavond proberen om iemand op alliantie-schaal aan te vallen? (met 6 man ofzo >:) )
Moet je nu die 30,000 gold nog eens betalen als je het opnieuw wilt proberen?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, en het is maar 5.000 gold voor je eerste kolonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:06:
Nee, en het is maar 5.000 gold voor je eerste kolonie
Maar je tweede kolonie is 30,000 daar had je het toch over, of heb je je hooft eiland ook mee geteld. :P

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen een kolonie bedoel ik (na 3 pogingen en meer dan anderhalf uur klikken op de map :( )
Ben nu onderweg naar een uithoek van de map waar ik dan zaterdagmorgen aan zou moeten komen... Geef het weinig kans, maar je moet toch iets proberen
Zitten gewoon véél teveel mensen op 1 server waardoor er niet 1 vrij eiland meer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

*ouch*

Het is dom, maar kunnen ze geen bevestigingsknop maken voor het dismissen van al je net unemployed workers? Ik wilde alles recruiten ipv dismissen. Er stonden er nog 10 van de vorige tick die ik moest employen. Weg 2000 food. Voor mij erg veel. Zie graag een waarschuwing voor noobs like me. /shy

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 01:24:
Ik heb nog geen een kolonie bedoel ik (na 3 pogingen en meer dan anderhalf uur klikken op de map :( )
Ben nu onderweg naar een uithoek van de map waar ik dan zaterdagmorgen aan zou moeten komen... Geef het weinig kans, maar je moet toch iets proberen
Zitten gewoon véél teveel mensen op 1 server waardoor er niet 1 vrij eiland meer is
Als je dezelfde shad0w bent van GoP, dan zou ik zeker even op ons eigen forum kijken want er zijn nog wel wat eilanden vrij... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik ben begonnen met AOP via Oberon
en ik zou graag in GoP komen.

Name: dominator666
Island: Dark Hell
Server: Banana Bay
Land: England

greetingz