[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.893 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Muthas schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:19:
Wil ik gaan registreren, krijg ik een error waarin gelijk de hele structuur van de database, en usertabel me duidelijk is, lekker slim daarzo.
Heb je dat ook al op hun forum gemeld? ;)

Denk dat ze er daar meer aan kunnen doen dan hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:43:
Jazzper zit in Duitsland dus die zal niet/minder online zijn de komende dagen maar bij deze neem ik even wat waar:
  • Als je mee wil doen met het (op dit moment) grootste GoT-guild, wordt dan Engelsman.
  • Post, liever, niet op GoT de coordinaten van je eiland.
  • Om het Engelse GoT-guild te joinen, zal je z.s.m "Diplomatie" moeten uitvinden.
  • Daarna stuur je in-game een message naar "Jazzper" voor een uitnodiging.
  • Als je dan de uitnodiging accepteert, krijg je een URL naar het secure forum met extra info.
maar als hij niet of minder online is kan die moeilijk reageren op pm's natuurlijk, is daar ook geen vervangend persoon voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:48:
[...]

maar als hij niet of minder online is kan die moeilijk reageren op pm's natuurlijk, is daar ook geen vervangend persoon voor?
Ik heb 'm gisteren nog gesproken alvorens zijn vertrek; PM's in-game worden wel opgepakt aangezien hij elke avond even online zal proberen te zijn maar een gilde kan inderdaad geen vervangend persoon hebben in de game. Desondanks zal het je niet moeten belemmeren in je groei als je geen lid bent van het gilde aangezien in dit stadium nog niemand met elkaar handelt omdat schepen een zeer schaars goed zijn.

Oftewel; als Jazzper even niet reageert op PM's dan kan je je gewoon blijven concentreren op je eigen eiland. Samen met de Techtree en de opmerkingen hier in dit topic, kan je in ieder geval de komende dagen vooruit. Verder zijn de verschillen tussen de gilde-leden niet al te groot dus ook elke nieuweling kan binnen een 4-7 dagen genoeg geproduceerd/gebouwd hebben om op het niveau te komen van de huidige koplopers (waaronder ikzelf).

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 17-07-2006 17:57 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alx
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

alx

Wat levert het upgraden van de taverne op? Kan je dan een kapitein met meer ervaring recruiten? Ik dacht zoiets ergens gelezen te hebben, maar ik kan het niet meer terugvinden. Iemand all z'n fortuin verhoogt met zo'n gokspelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drgn schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:09:
@toolkit: Dat had toch te maken met het óvernemen van een compleet vijandig eiland?
Man kann eine Hauptinsel nur angreifen, wenn man 80 % bzw. 125 % der Punktzahl des Gegners hat. Bei Kolonien sind es momentan 40 % bzw. 250 %.
angreifen = aanvallen, dus geldt niet alleen voor overname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drgn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
angreifen = aanvallen
Oóóóóh :o Dat veranderd de zaak aanzienlijk ja. Dat vraagt om boten :P

Ik had me nog niet geïntroduceerd:

user: Drgn
eiland: Lair
server: Banana Bay
land: Engeland

Leave the gun, get the canoli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Voor de mensen die een inval vrezen:
Het maakt niet uit op welk vakje je een Uitkijktoren bouwt; het uitzicht is alle kanten op. Als er vijandelijke schepen naderen krijg je een waarschuwing; ook wanneer het alleen maar een Transportschip is. Je berichten-icoon (met de gekruiste zwaarden) zal dan knipperen.

Voor de mensen die overzicht willen houden:
Druk eens op "R" in het hoofdscherm van het spel.
simulacrum schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:44:
Wat levert het upgraden van de taverne op? Kan je dan een kapitein met meer ervaring recruiten? Ik dacht zoiets ergens gelezen te hebben, maar ik kan het niet meer terugvinden. Iemand all z'n fortuin verhoogt met zo'n gokspelletje?
Dat kan nog niet; je kan spelen voor de lol in je eentje maar later (nog niet geprogrammeerd) kan je er geld mee verdienen.

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 17-07-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

GJ-tje schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:31:
Hier nog iemand die meedoet met deze game, eens kijken of het wat is... :)
Ben overigens Fransman en ik zit op X=324 Y=1006 En mijn rank is heel erg laag: 2147483647
Moet ik je aanmelden bij de franse guild?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

tip : never hit the dismiss workers max button :(

moest pissen, en kwartier was om, en wilde ff snel een paar werkers ontslaan bij m'n food en wilde ze bij wood plaatsen, maar daar integen drukte ik :S op de dismiss max button van de workers nadat ik ze al ontslagen had bij m'n food.. dus nu ben ik 60 mannetjes kwijt, oftewel, bijna een dag :(

krijg weer t zelfde gevoel als bij ogame :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Erikie schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 00:36:
tip : never hit the dismiss workers max button :(

moest pissen, en kwartier was om, en wilde ff snel een paar werkers ontslaan bij m'n food en wilde ze bij wood plaatsen, maar daar integen drukte ik :S op de dismiss max button van de workers nadat ik ze al ontslagen had bij m'n food.. dus nu ben ik 60 mannetjes kwijt, oftewel, bijna een dag :(

krijg weer t zelfde gevoel als bij ogame :(
Ja dat is balen, maar oppassen de volgende keer zou ik maar zeggen.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Ik hoorde dat er ook een franse guild was... :)
Sign me up!
name: Wulverine
Island: Red Light District :7
Rank 8653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 14:55

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik heb dit spel aangeraden bij vrienden maar die kunnen zich niet registreren, zijn er problemen daarmee ofzo?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt, zelf heb ik geregistreerd via de Duitse site en dat ging prima :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 08:32 . Reden: linkje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 14:55

Poekie McPurrr

Mreoww~

Danke, zal ze dat eens voorstellen :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wel Engeland kiezen hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

K-Wulf schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 02:53:
Ik hoorde dat er ook een franse guild was... :)
Sign me up!
name: Wulverine
Island: Red Light District :7
Rank 8653
Oke, hij is verstuurd.

Mensen die met frankrijk spelen of willen spelen meld je bij mijn.

Mijn ingame name is : mad_max234.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

GJ-tje schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:38:
[...]
Heb je dat ook al op hun forum gemeld? ;)

Denk dat ze er daar meer aan kunnen doen dan hier... :)
Voor het forum moet je voor zover ik weet ook geregisteerd zijn, dus dat kon gister niet, nu wel want het is gelukt. En nog een slecht puntje in het spel, bij het inloggen staan je wachtwoord en pass in de url, dus kijk _alsjeblieft_ uit met je wachtwoord hier.

Anyway, spel ziet er leuk uit. Alleen klopt het dat 70% in het Engels is, en een aantal dingen (voornamelijk het hoveren op icoontjes) Duits is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

uch researchen is echt meesterlijk traag.... kheb genoeg resources, maar kan er niet zoveel mee :/

oh ja dat klopt :) de engelse vertaling is niet helemaal af

[ Voor 25% gewijzigd door Bezulba op 18-07-2006 12:46 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Muthas schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:31:
[...]
Anyway, spel ziet er leuk uit. Alleen klopt het dat 70% in het Engels is, en een aantal dingen (voornamelijk het hoveren op icoontjes) Duits is?
Wees gerust; ons Engelse Guild heeft vandaag revisie 0.99 verstuurd naar onze reviewer dus als het meezit kunnen ze binnenkort ook een Nederlandse AoP aanbieden op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:37:
[...]

Wees gerust; ons Engelse Guild heeft vandaag revisie 0.99 verstuurd naar onze reviewer dus als het meezit kunnen ze binnenkort ook een Nederlandse AoP aanbieden op de servers.
Wow, ik wist niet eens dat dat door de tweakers gedaan werd _/-\o_

Ik zie ook dat we tegen eind augustus eilanden kunnen overnemen. (alleen kolonien, hoofdeilanden niet)
Ze zijn dus nog druk bezig met de ontwikkeling van het spel :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:42:
[...]

Wow, ik wist niet eens dat dat door de tweakers gedaan werd _/-\o_

Ik zie ook dat we tegen eind augustus eilanden kunnen overnemen. (alleen kolonien, hoofdeilanden niet)
Ze zijn dus nog druk bezig met de ontwikkeling van het spel :)
Ik weet alleen niet of wij als beginnende spelers er blij mee moeten zijn dat het naar eind augustus verschoven is (planning was eerst eind juli).
Je zult zien dat iedereen in augustus z'n kolonien volpropt met verdediging, omdat ze bang zijn eind augustus overgenomen te worden. In augustus hoopte ik toch wel wat aanvalstuig te hebben en te kunnen gebruiken, maar dat wordt dus goed opletten met wie je aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

De vloten worden gebouwd trouwens; voor zover bekend zijn er al 4 schepen in produktie of geproduceerd. En in het huidige tempo zou er komend weekend misschien wel een verdrievoudiging in het aantal schepen zijn. _/-\o_ _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:52:
[...]
...maar dat wordt dus goed opletten met wie je aanvalt.
*kuch* je kan spionnen bouwen *kuch*

[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 18-07-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:53:
De vloten worden gebouwd trouwens; voor zover bekend zijn er al 4 schepen in produktie of geproduceerd. En in het huidige tempo zou er komend weekend misschien wel een verdrievoudiging in het aantal schepen zijn. _/-\o_ _/-\o_

*kuch* je kan spionnen bouwen *kuch*
boooooootjeeeesssssss :9~

Hoe hoog was jouw productie toen je bent begonnen met het bouwen ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds gisteren begonnen, maar zojuist net per ongeluk 10 workers dismissed en ze zijn voorgoed verdwenen. Wel jammer dat alles meteen wordt doorgevoerd en er niet een bevestiging nodig is. Nu ben ik 2000 voedsel kwijt en loop ik meteen weer heel wat achter met mijn opbouw.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Woaw ik ben juist blij dat je niet elke keer gevraagd wordt of je het zeker weet. ''Anders klik ik er toch niet op |:( ''

Ik heb nu eindelijk een kontor dus kan mijn spul verkopen als ik op vakantie ben.( Ben benieuwd hoeveel goud ik dan heb >:) ) Ik had ook nog genoeg voor diplomatie dus die ook maar direct gedaan. Alleen is die pas om 16.00 klaar. Daarna kun je weer een aanmedling verwachten jazzper ;) Ben benieuwd hoeveel goud ik dan heb >:) Volgende stap: Bootjes bouwen. Mijn werf is al geupgraded naar lvl 3(hoezo verspillen :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:44:
Sinds gisteren begonnen, maar zojuist net per ongeluk 10 workers dismissed en ze zijn voorgoed verdwenen. Wel jammer dat alles meteen wordt doorgevoerd en er niet een bevestiging nodig is. Nu ben ik 2000 voedsel kwijt en loop ik meteen weer heel wat achter met mijn opbouw.
Ja dat heb ik ook al gehad, gisteren zelf nog met 25 workers (pijnlijk hoor, 5000 food verloren). Maar ja, zo'n dingen kom je maar 1 keer tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal me ook maar even melden hier:

nick: dabb16
island: craphole
nation: england

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 18:32
Effe kijken of het te combineren is met ogame.

Rabbit Raider / Robinson / Engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
het wachten is nog op 3000 Seile en dan is mijn schip in productie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed te combineren met ogame hoor :) bijna zelfde principe alleen dan mooie grafisch en i.p.v ruitmeshepen piratenschepen. maar ogame leid er wel een klein beetje onder. raid nu veel minder dan voordat ik AoP speelde. Maar blijf nog steeds stijgen in rank bij ogame binnen 1 week van rang 90 naar 86

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Diplomacy wordt nu geresearched - straks maar mailtje sturen voor GoP ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik speel dit spellete nu ook al ongeveer een week of langer

nickname : gorion123
eiland: Dead Rising
Land: Engeland

Ik heb diplomacy geresearched, dus zal ik meteen ff een PMtje voor GoP sturen :)

ik ben trouwens ook dichtbij mijn eerste schip, enigste wat ik nog nodig heb is hout (altijd.. ik koop hout als een gek binnen, en verkoop iron en ore er voor), Maarja, nog 150000 hout en iets van 500 seilen, en mijn eerste boot kan gebouwd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er uberhaubt mensen die voor een spanish hebben gekozen. Ik ben ondertussen namelijk anderhalve week bezig met AOP, en heb hier de forum ontdekt.

Nickname Marqués 2fst4u
Island: Going Insane
Land: Spanish

PM me anders in AOP om een eventuele Guild op te richten....

Sorry the rest of the dutch.. , maar ik ga nu niet meer overnieuw beginnen. Of mischien wel...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen TEAMIKKE me op de game wees besloot ik het GoT topic even te lezen, en heb me rond 16.30 geregistreerd en zonet het hele topic doorgelezen. De game is érg verslavend, al zeg ik het zelf. :D Stats:

naam: Thijs
naam eiland: Thijsile (moest Thijsisle worden, maar per ongeluk 'n typfout gemaakt.. ach, dit klinkt ook wel leuk)
land: engeland

Qua productie zit ik nu op 64 wood per tick, 150 food en 5 stone. Beetje weinig, maar ben pas net begonnen. Misschien dat ik t.z.t. de GoP wel join, maar da's nog ver weg, voorlopig niet aan de orde. Wel een vraagje; als je wil uitloggen vraagt-ie om een bevestiging, maar ik kan nergens op "oke" klikken waarna-ie me echt uitlogt. Anderen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de naam van je eiland nog veranderen, heb ik al zien staan. Vraag me niet waar :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maakt het eigenlijk uit waar je bijvoorbeeld een woodsman neerzet? Je hebt gebeidjes met en zonder bomen namelijk.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:48:
Je kan de naam van je eiland nog veranderen, heb ik al zien staan. Vraag me niet waar :*
Ah ja, dom van me. Had het al wel gezien toen ik het postte maar was het weer vergeten. Ga de naam trouwens niet veranderen, vind dat Thijsile wel iets heeft. En ja, ik heb een slechte smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 23:03:
Maakt het eigenlijk uit waar je bijvoorbeeld een woodsman neerzet? Je hebt gebeidjes met en zonder bomen namelijk.
Nee dat maakt niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, nog een vraagje wat ik nog niet echt heb begrepen na 't lezen van dit topic; je kan voor zover ik begrepen heb niet aangevallen worden als je nog geen militaire units hebt, newbieprotection ofzo. Klopt dat? En als je wél een guild joined maar nog geen militaire units hebt, kan je dan wel aangevallen worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:04:
[...]

handig om je cordinaten te geven als fransman bij een topic waar bijna allemaal engelse zitten
We gaan elkaars guild toch niet aanvallen dus dat maakt niet zoveel uit als er maar geen andere die niet bij één vn onze guild zitten het leest. ;)

Hoeveel members heeft de GoP nu?

Morgen mijn eerste schip bouwen. :D moet nog ff wachten dat ik genoeg seile heb.

[ Voor 17% gewijzigd door mad_max234 op 18-07-2006 23:35 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee eigenlijk, als alles goed loopt kan ik pas morgen een Guild joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Laatst online: 16-09 13:22

uppie8374

Sousousou

Heeft het nog zin om te beginnen met dit spel en me aan te sluiten bij het tweakers guild? Of loop ik dan veel te ver achter?

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uppie83 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 23:47:
Heeft het nog zin om te beginnen met dit spel en me aan te sluiten bij het tweakers guild? Of loop ik dan veel te ver achter?
heeft zeker nog zin, je zit amper een week achter op de meeste... (let wel op, start als engelsman...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:02
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:41:
Wel een vraagje; als je wil uitloggen vraagt-ie om een bevestiging, maar ik kan nergens op "oke" klikken waarna-ie me echt uitlogt. Anderen met dit probleem?
De plaatjes/buttons zijn idd een beetje stuk, je kan ook geen gebouwen meer slopen. Internet Explorer geeft nog wel een rood kruisje waar je op kunt klikken.

Een andere optie is om de taal even op Duits te zetten in je settings, de Duitse buttons werken namelijk nog wel.

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh ok, hopelijk dat het snel wordt opgelost dan. Eerder vandaag had ik gewoon het venster afgesloten en daarna weer inloggen gaf geen problemen, dus het kan wel op andere manieren, ondanks de potentiële problemen waarover ik elders hier las. Dat scheelt weer, want ik heb liever brak engels dan enkel duits. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
jammer dat die Seile niet opschiet, het wachten is nu alleen nog maar daarop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 23:48:
[...]

heeft zeker nog zin, je zit amper een week achter op de meeste... (let wel op, start als engelsman...)
Je kan ook als fransman spelen, er is ook een franse guild. En die kan nog wel wat members gebruiken.

(heeft pas 6 members :+ )

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Ik neem aan op de Banana bay server joinen?

Hmm ik ga even nadenken of ik Fransman of Engelsman wordt :) Waarschijnlijk start ik namelijk gelijk met nog iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banana Bay ja, zit iedereen. :)

Overigens kwam ik dit topic tegen en daar stond iets in over een vredesverdrag tussen 2 landen, ofzo. Kan dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 00:26:
Banana Bay ja, zit iedereen. :)

Overigens kwam ik dit topic tegen en daar stond iets in over een vredesverdrag tussen 2 landen, ofzo. Kan dan? :?
Als ik de OP goed heb gelezen gaat het vooral om een handelsverdrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diplomacy wordt onderzocht, nu gaan slapen en dan een PM sturen 's morgens :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:41
Is er ook al een guild voor spanjaarden? ik ben namelijk een spanjaard :-)

[edit]
Na even terug te hebben gelezen zag ik dat er meerdere spanjaarden op zoek zijn naar een guild.
ik heb met een vriend van me de CMD guild opgericht.

PM me in Aop om te joinen.
username: partypas

[ Voor 59% gewijzigd door GewoonNico op 19-07-2006 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste scheepje in productie :)
Best lastig nog, 7000 touwen verzamelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Hebben jullie al een beetje goud? Ik heb gister een Kontor gebouwd en direct mijn zooi die ik over had verkocht. Resultaat: 9000 goud :*) Ik ben alvast ijzer uit de bergen aan het halen maar ik kan er nog niks mee. Heb ondertussen al 20 k van dat spul. Gaat goed zo. Maar eens beetje spul voor een schip beginnen te verzamelen.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 23:07:
[...]

Ah ja, dom van me. Had het al wel gezien toen ik het postte maar was het weer vergeten. Ga de naam trouwens niet veranderen, vind dat Thijsile wel iets heeft. En ja, ik heb een slechte smaak.
Bij isle overview kun je je naam veranderen. In je govermenthall.

[ Voor 37% gewijzigd door TEAMIKKE op 19-07-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Laatst online: 05-09 20:22
ff voorstellen:

nick ingame : ColTju
eiland naam : Staten's
server : banana bay
land engeland

bijna diplomacy klaar :) en dan ff pmmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd ook veel ijzer erts, moet binnenkort mijn smelters maar wat upgraden (ik krijg 300 binnen, en ik maak 100 ijzer..)

ik ben nu vooral bezig met seile produceren, komen nog 5 plantages aan, zodat ik mijn seile productie op max kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 01:09:
Diplomacy wordt onderzocht, nu gaan slapen en dan een PM sturen 's morgens :*
Alright klaar :*) PM sent 8) Het produceren gaat prima nu, ik heb nu ruimschoots voldoende gespaard om het één en ander te onderzoeken. Hopelijk kan ik snel Fish gaan maken, want dat was mijn opzet (ik heb slechts 1 level 8 Farm en dan een hoop level 1 Farms die ik later zal afbreken, hopelijk heb ik op die manier wat uitgespaard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 08:46:
Eerste scheepje in productie :)
Best lastig nog, 7000 touwen verzamelen :P
Touw is idd erg lastig. 1 arbeider produceert maar 2 hennep en voor 1 touw heb je 10 hennep nodig. Dus 5 arbeiders per touw. Bovendien is ruilen ook peperduur aangezien 1 touw 14 goud kost. Verder heb je voor het bouwen / upgraden van je hennepplantages bergen steen nodig. Op het moment heb ik 5 level 14 steenmijnen en het schiet niet echt op. Op de andere 4 bergen staan ertsmijnen. Om je steenmijnen naar level 15 te upgraden moet je geologie uitvoeren en die is pas beschikbaar bij een academy van 10.

Zal dus gewoon geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben een fervent speler van Travian ( nr 20 op server 2) en ga dus ook es dit spelletje proberen.

nick: ascoldasice
island: Mojito island
server: banana bay
land: engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
svdvlist2 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:18:
[...]

Touw is idd erg lastig. 1 arbeider produceert maar 2 hennep en voor 1 touw heb je 10 hennep nodig. Dus 5 arbeiders per touw. Bovendien is ruilen ook peperduur aangezien 1 touw 14 goud kost. Verder heb je voor het bouwen / upgraden van je hennepplantages bergen steen nodig. Op het moment heb ik 5 level 14 steenmijnen en het schiet niet echt op. Op de andere 4 bergen staan ertsmijnen. Om je steenmijnen naar level 15 te upgraden moet je geologie uitvoeren en die is pas beschikbaar bij een academy van 10.

of je koopt 1 hennep voor 1 goud , zit je ook niet met dat hennepprobleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02
[...]
Om je steenmijnen naar level 15 te upgraden moet je geologie uitvoeren en die is pas beschikbaar bij een academy van 10.

Bijna goed. Geologie kun je al in lvl 8 researchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik kan over 2 uur mijn schip bouwen. En het is zeker lastig om genoeg seile temaken.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb het zelfde probleem, alleen mijn steenbouw zit pas om lvl 10..
Ik heb gewoon opgelost door voedsel of ijzer te verkopen, en daarvoor steen te kopen :) dat goed heb je toch niet zoveel van nodig, en dat ijzer gaat snel bij mij, dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus food verkoopt goed? Dan zet ik binnenkort beter mijn Kontor ook even op, ik heb er tonnen van liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 : 1 (7 food = 1 gold)

maarja, ik heb er zat van, dus kan ik het net zo goed verkopen

ijzer daarin tegen verkoopt nog beter, 1 : 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 18:32
Wat moet ik hebben voor die kontor?

Ik kan nog maar vrij weinig bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je bij twee guilds zitten, eigenlijk?

Wel handig trouwens, een nachtje 'overslaan'. Productie ligt nu stukken hoger alweer.

Per tick:
157 wood
190 food
20 stone

En het blijft nog steeds leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja inderdaad geduld hebben. Op dit moment zit ik zelfs met een steen overschot. (ook 5x lvl 14 steenmijn), mede door de uitgave van 200.000 hout aan mijn eerste scheepje. Hennepplantages zijn inderdaad duur, maar wat ik gedaan heb is de touwmakerij 2 levels te hoog upgraden, en dan hennep inkopen in plaats van touw. Zo heb ik toch in 1 nacht 3500 touw geproduceerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:06:
7 : 1 (7 food = 1 gold)

maarja, ik heb er zat van, dus kan ik het net zo goed verkopen

ijzer daarin tegen verkoopt nog beter, 1 : 10 :)
Daar heb ik er vannacht 3000 van verkocht was 30,000 gold. :*)

Misschien kan ik toch beter ff wachten met een schip kopen en eerst nog ff wat upgrade ik zit aan mijn max van mijn houthakkers ik heb nu 13 lvl14 houthakkers maar mijn touw schit nog niet echt op 30 per tick.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

Domino schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:07:
Wat moet ik hebben voor die kontor?

Ik kan nog maar vrij weinig bouwen.
Bekijk de techtree eens... uitleg hierover staat in dit topic.
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:08:
Kan je bij twee guilds zitten, eigenlijk?

*knip*
Nee dat kan niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 19-07-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Zou iemand eens een screenshot willen neergooien van een schip als iemand er al 1 heeft. Ik lees veel over productie van schepen al dus binnenkort zal er wel 1 klaar zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:57:
Zou iemand eens een screenshot willen neergooien van een schip als iemand er al 1 heeft. Ik lees veel over productie van schepen al dus binnenkort zal er wel 1 klaar zijn toch?
Over 3 kwartier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Die vanmijn om 17.15. ben ik eindelijk geen landrot meer maar een echte piraat met een schip. :+

[ Voor 19% gewijzigd door mad_max234 op 19-07-2006 12:15 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe Cartografie werkt, of kan iemand daarvan wat screens posten? :Y)

EDIT: En nog een ander vraagje, als we toch bezig zijn; als je een gebouw sloopt, krijg je er dan evenveel voor terug als 't kostte toen je 't bouwde?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:18:
Weet iemand hoe Cartografie werkt, of kan iemand daarvan wat screens posten? :Y)

EDIT: En nog een ander vraagje, als we toch bezig zijn; als je een gebouw sloopt, krijg je er dan evenveel voor terug als 't kostte toen je 't bouwde?
Je krijgt er iets minder voor terug weet niet hoeveel minder.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:57:
Ja ben ik ook eeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuug (even wat socializen met de NLers) benieuwd naar. Ik vraag me dan af wat je ziet als je aan het varen bent.
mad_max234 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:14:
[...]
Die vanmijn om 17.15. ben ik eindelijk geen landrot meer maar een echte piraat met een schip. :+
Alright ! Congratz !! Ben jij dan de eerste in de .UK Guild met een schip?

Nog een bijkomend vraagje, AoP werkt erg aanstekelijk. Zo aanstekelijk zelf dat 2 collega's het nu ook spelen, ik veronderstel dat als ze eenmaal op niveau zijn ze ook de Guild mogen joinen? Of is die exclusief GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:25:
[...]

Alright ! Congratz !! Ben jij dan de eerste in de .UK Guild met een schip?
Ik zit ook in de UK guild, maar er zijn al meer die al schepen hebben (minstens 5 oid)

Kanonnen zijn klaar, matrozen geronseld, en de kapitein zit al in de kroeg. :+
Zometeen eens kijken of ik een kolonie kan veroveren :D

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nee, wel de eerste in de franse guild ik ben een fransman. ;)

Laat de handel maar beginnen tussen de guilds.

Weet iemand hoe zo één kolonie eiland eruit ziet?

[ Voor 50% gewijzigd door mad_max234 op 19-07-2006 12:44 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

mad_max234 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:36:

Ik denk dat ik ook Fransman ga worden. Vandaag zal ik me gaan inschrijven en wanneer ik diplomacy heb stuur ik je wel een pimmetje om te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:36:
[...]

Ik zit ook in de UK guild, maar er zijn al meer die al schepen hebben (minstens 5 oid)

Kanonnen zijn klaar, motrozen geronseld, en de kapitein zit al in de kroeg. :+
Zometeen eens kijken of ik een kolonie kan veroveren :D
Ow ow leet _/-\o_ Ik zit normaal gezien sinds vandaag ook in je Guild dan kan jij me lekker beschermen :*) Kan je ook kolonies veroveren die strijden voor dezelfde Engelse vlag? Ik wil namelijk mijn oud eiland (heb ik 4 dagen mee gespeeld) veroveren, kan dat?

Ik ben een nieuw eiland gestart omdat ik niet tevreden was van de wildgroei aan bebouwingen (en ook omdat ik te veel farms had, terwijl ik eigenlijk wil mikken op die Fishdingen), op dit moment is het allemaal heel erg clean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou mooi zijn als de intropost ge-edit kon worden en er wat uitleg over de guilds zou komen te staan. Dus over de Engelse, Franse en eventueel de Spaanse (semi-)GoT guild. En een handelsverdrag tussen de verschillende GoT guild zou ook wel hip zijndan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:58:
Het zou mooi zijn als de intropost ge-edit kon worden en er wat uitleg over de guilds zou komen te staan. Dus over de Engelse, Franse en eventueel de Spaanse (semi-)GoT guild. En een handelsverdrag tussen de verschillende GoT guild zou ook wel hip zijndan. :)
[rml]MAX3400 in "[ Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates"[/rml]

En alleen Jazzper kan de OP edit'en.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 19-07-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

mad_max234 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:36:

Deze koloniale eilanden zien er allemaal verschillende uit, van groot tot klein...met 2 bergen tot 8 bergen. Soms ook bestaande uit 2 eilandjes...

Voorbeeld: http://www.dionysus.nl/kolonie.jpg
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:57:
[...]

Ow ow leet _/-\o_ Ik zit normaal gezien sinds vandaag ook in je Guild dan kan jij me lekker beschermen :*) Kan je ook kolonies veroveren die strijden voor dezelfde Engelse vlag? Ik wil namelijk mijn oud eiland (heb ik 4 dagen mee gespeeld) veroveren, kan dat?

Ik ben een nieuw eiland gestart omdat ik niet tevreden was van de wildgroei aan bebouwingen (en ook omdat ik te veel farms had, terwijl ik eigenlijk wil mikken op die Fishdingen), op dit moment is het allemaal heel erg clean.
Main islands can not be conquered at all.

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 19-07-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet nee, vanaf augustus zou het toch wel mogelijk moeten zijn?

@ MAX3400:

Ik denk niet dat iedereen die post weet te vinden en daarnaast zou het wel zo mooi/handig/eerlijk/overzichtelijk zijn als we/jullie de guilds voor alle landen duidelijk vernoemen, maar aangezien de TS van wat ik begrepen heb nu afwezig is moet dat maar even wachten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Er zijn trouwens nog erg veel lege eilanden in de map. Net kartographie ontwikkeld en ben een beetje aan het kijken maar er is nog genoeg hoor. Kun je ook eilanden in bijv. Engeland zelf koloniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:40
Ook gejoined:
Zinzin/Zinland/Engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

TEAMIKKE schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:02:
Er zijn trouwens nog erg veel lege eilanden in de map. Net kartographie ontwikkeld en ben een beetje aan het kijken maar er is nog genoeg hoor. Kun je ook eilanden in bijv. Engeland zelf koloniseren?
Eilandjes met een anker kan je niet koloniseren. Als jouw eilandjes geen anker hebben ben ik wel geinteresseerd in wat coordinaten :9

Ik heb al sinds gisteren morgen een kolonie (die er trouwens precies hetzelfe uitziet als m'n main, heb ik geluk mee), maar ondertussen heb ik al twee keer geprobeerd to koloniseren terwijl er een andere gast net iets sneller was :(

Heb net een uur lang op de kaart gekeken en heb maar 1 lege kolonie kunnen vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:02:
Nee, je kunt geen eilanden met een ankertje (thuisland) koloniseren

Ben al een beetje wezen rondzoeken in de neutrale zone maar tot nu toe nog maar 1 vrij eilandje kunnen vinden, waar ik dan ook zo snel mogelijk op af ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ah oké dat wist ik niet. Ik heb er echter wel een paar gezien alleen niet onthouden natuurlyk. Ik zal even gaan rond kijken.

Edit: Ik heb er nou al 1 gevonden :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door TEAMIKKE op 19-07-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond net een mailtje in mn mailbox over een premium account. Wordt deze standaard geactiveerd bij registratie (voor twee weken)? En wat is het verschil met een gewone account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:12:
Ik vond net een mailtje in mn mailbox over een premium account. Wordt deze standaard geactiveerd bij registratie (voor twee weken)? En wat is het verschil met een gewone account?
http://www.feenix.de/premium.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, aantal dingen die ik dus over 'n paar weken niet meer heb. Gelukkig gebruik ik het meeste wat je als Premium-doed extra hebt toch niet. Dag/nacht cyclus vind ik echter wel relaxt. Ach ja, ik ga er niet voor betalen. verder. Dan maar gewoon twee weken genieten zolang 't kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik erg handig vind aan de Premium modus is dat je lang ingelogd kan blijven (persoonlijk heb ik gekozen voor 24 uur). Maar in feite.. als je uitlogt produceer/bouw je dan gewoon verder of.. ? Anders is het inderdaad nutteloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:42:
Wat ik erg handig vind aan de Premium modus is dat je lang ingelogd kan blijven (persoonlijk heb ik gekozen voor 24 uur). Maar in feite.. als je uitlogt produceer/bouw je dan gewoon verder of.. ? Anders is het inderdaad nutteloos ;)
Als je uitlogt, produceer je inderdaad gewoon verder. Helaas is het zo dat je zonder die premium-account een veel kortere cookie krijgt. Dus als je denkt: leuk huisjes bouwen, 2 uur TV kijken en dan weer verder bouwen, kan het zomaar zijn dat je opnieuw moet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar behalve dat je even je naam+pass moet invullen, heeft dat toch geen invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Daar heb ik nu alwel last van. Als ik trouwens op de kaart de coördinaten 2000/1000 invoer wordt ik uitgelogd. Hebben jullie dat ook?

Edit: @ thijs: Nee, met FF onthoud ie het ook gewoon dus tja. Je moet 1 knopje meer indrukken.

[ Voor 27% gewijzigd door TEAMIKKE op 19-07-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:19
Hee handig dat ingelogd blijven. Had het premium knopje bij instellingen nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag allemaal,

Dit lijkt me een leuk spel, ik ga het dan ook maar spelen :)
Is het een beta ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel zelf niet geloof ik. Echter, de engelse versie is wel beta. Dat betekent niet dat het heel erg brak speelt t.o.v. de duitse versie (er zijn maar een paar kleine technische fouten in de engelse versie), maar het betekent dat nog lang niet alles engels is en je bij de engelse versie dus nog veel duits tegenkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een leuk spelletje. ff proberen, jammer dat ik de 27e wegga voor 2 weken op vakantie.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.