[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/1717/gotbanner8gq.jpg

Arrrr matey! Monkey Island, Colonization, Sid Meijer Pirates: je kent de sfeer! Piraten doen het altijd goed. Age of Pirates is een gratis multiplayer massive online game.

Het is webbrowser based. Bekende spellen die ook zo werken zijn onder meer Planetarian, Travian en Utopia. Oh dus het is een textbased traag spel? Nee! Het spel is real-time en gaat 24/7 door net zoals alle andere webbased mmogs. Wat AoP voor mij onderscheidend maakt is de verzorging. Het spel ziet er grafisch zeer gelikt uit zover je daar van kan spreken in een browswergame. Afgelopen jaar is het spel in Duitsland tot online spel van het jaar gekozen! Maar oordeel vooral zelf!

Het spel is gesitueerd in de tijd van de piraterij. In naam van de koning (van een der landen) begin je met een hoofdeiland. Bouw dit uit, vaar uit, verover eilandjes. Vorm of join een Guild en ga voor totale heerschappij op de zeven zeeen!

In een notendop:
* Graphical user interface: erg gelikt
* Day / night change: mooi maar kan storend zijn, kun je uitzetten
* Three different nations: England, Frankrijk, Spanje
* 9 kinds of ships, 7 types of military units, 3 types of cannons: oh boy, die Man-O-War alleen al :D:D
* Up to 32 different kinds of buildings
* 36 researches

Skipper on the deck! Gimme pics matey! Arrrrrr!

Geen nieuw spel zonder intro plaatjes. Voor een overzicht bekijk AoP's eigen gallerij:
http://www.ageofpirates.co.uk/galerie.php

Afbeeldingslocatie: http://www.ageofpirates.co.uk/galerie/praesi_insel3.jpg
Je hoofdscherm

Afbeeldingslocatie: http://www.ageofpirates.co.uk/galerie/praesi_hanfplantage.jpg
Een hennepplantage (geen grap :D, daar maak je touwen van die je voor je schepen nodig hebt)

Afbeeldingslocatie: http://www.ageofpirates.co.uk/galerie/praesi_hospital.jpg
ziekenboeg voor je in de pan gehakte soldaatjes

Afbeeldingslocatie: http://www.ageofpirates.co.uk/galerie/praesi_galeone.jpg
Galjoenen zijn net als RAM, je hebt er nooit genoeg van ;)

De landen

Age of Pirates kent 3 landen. Elk land, je voelt hem al aankomen, heeft zo zijn voor en nadelen.

England
Bonus:
Attack: +5%, production of wood: +5%
Special unit: Man-O-War
"By its balanced relation of a strong military and a growing economy, England gained more and more power and now questions the supremacy of the spanish crown in the new world. The bonus qualities of the English nation make it a good choice for players who value a compromise between military power and economical strength.
The man-O-war, a significantly upgraded frigate (already the fastest ship in the game) allows fast and sudden attacks. It therefore threatens foreign colonies and enables the hunting of pirates and opponents."

Frankrijk
Bonus:
Defense: +10%, production of food: +5%
Special unit: saboteur
"For a long time France had remained in the shade of the two great colony powers England and Spain. Yet by clever tactics and the thought through use of its military and economical means the Grande Nation manages to gain influence in the new world.
The bonus qualities of the French make them first choice for defensive minded players. They lay focus on a peaceful exploration of the new world and on trade with other players, rather than on agressive expansion and battles.
Not to underestimate is the special unit of France – the saboteur. It is a powerful way to anonymously interfere with opponents’ economical plans and military strategies."

Spanje
Bonus qualities:
Attack: +10%, production of stone +5%
Special unit: galleon
"Being the oldest colonary power it is most important for Spain to fight back the growing influence of England and France in the new world. Players who find their joy in offensive actions shall choose Spain for its high attack bonus. The gallon, the Spanish special unit is along with the ship of line the most powerful ship in the game. Not at last, it had been that kind of ship, that founded the legendary fame of the Spanish Armada."

Expansie en interactie

De basis
Nadat je je productie een beetje op peil hebt (voedsel, hout, steen, in die volgorde) zijn de belangrijkste gebouwen de 'branch office' om met ander spelers te handelen en de haven en shipyard om schepen te bouwen. Als je zover bent kun je nieuwe kolonies gaan stichten en samenwerken (of niet!) met je buren.

Kolonisatie
Zodra je een schip met bemanning hebt en goedkeuring van de koning kun je al een nieuwe kolonie stichten. Als je kaartografie ontwikkeld hebt kun je de grote kaart gebruiken om nieuwe eilandengroepen nader te bestuderen. Zodra je een leuk eilandje hebt uitgekozen kun je je vloot naar die coordinaten sturen. Daar aangekomen kun je je nieuwe kolonie stichten.Ook is het mogelijk om tussen je eigen eilanden goederen te vervoeren. Verdeel je defensie aan schepen goed en bescherm je eigendommen!

Oorlog!
Met je arsenaal aan schepen en mannen kun je natuurlijk je medespelers maximaal hinderen! Neem wraak voor die rooftocht op je eiland of breid je macht uit door je wapens even te laten spreken. De hoofdeilanden liggen in de wateren van de 3 nationaliteiten dus is het niet al te slim om je daar zomaar te begeven. Nieuwe kolonies liggen echter in neutraal water en daar kan je je slag slaan. Bespioneer je vijand alvorens hem aan te vallen. Wanneer je zijn schepen verslagen hebt kun je landen op zijn eiland en met man tot man gevechten doorknokken. Niet alleen kun je door te plunderen jezelf verrijken, als je goed genoeg bent kun je zelfs zijn eiland afpakken!

Handel
Net als in vele andere spellen is handelen in AoP ook een wezenlijk element. Verruil je overschotten en schatten met andere spelers tegen voor jou waardevollere spullen. Pas op dat je de vijand niet helpt ;)

FAQ

Waarom is het Duits wat de klok slaat?
Omdat het oorspronkelijk een Duits spel van het bedrijf Feenix is. Echter is er sinds begin juni een engelse versie gekomen. Dit is dezelfde server maar je hebt alles in het engels.

Hoe stel ik mijn AoP in het Engels in?
Bij je instellingen (dat stuurwieltje) kun je voor engels kiezen.

Hoe start ik slim?
Het lijkt erop dat je gelijkmatig moet levelen. Dus alles lvl1 dan lvl2 etc. Maar goed dit is een theorietje ;)

Hoe zit het met de werkers (workers)?
Als je een farm, houtzagerij oid bouwt gebeurt er nog weinig. Pas als je in je government hall workers recruiteert kun je ze toewijzen aan de diverse gebouwen. Ook dit gebeurt in de government hall.

Wat is een tick?
Op het klokje linksboven in je startscherm zie je een klok lopen. Per tick (ik meen een kwartiertje) wordt alles geupdate. Je geoogste producten worden bijgeschreven en aanvallen en mannetjes worden bijgewerkt. Even wennen, maar werkt erg lekker.

Zijn er sneltoetsen?
Arrrrr matey! B zijn je buddies, I is je island overview en R is een uitklapbaar resources menuutje.

Coco en Banana
Er zijn momenteel 2 servers. Coco bay en Banana bay. Coco loopt al een tijdje en Banana vanaf dit voorjaar. Ik zou dus Banana joinen om de achterstand nog enigszins te beperken.

Hoe zit het met clans of allianties?
In AoP heten die Guilds. De hoofdverdeling is in landen (England, Frankrijk en Spanje) en daaronder vallen de guilds. Als je academie en je government hall op level 4 zijn kun je er een joinen of een oprichten. GoT heeft als guild het Engelse "Gathering of Pirates". Zie hieronder.

Bah, alle eilanden zijn op...
Klopt. Feenix weet van het probleem en er wordt aan gewerkt. Sowieso worden mensen die 80 dagen inactief zijn gekickt waardoor er weer eilandjes vrijkomen. Verder heeft klagen geen tot 0 zin. Doe dat dan ook niet aub!

Overige vragen
Op het forum is een uitgebreidere FAQ!

LINKS

Hier wat nuttige links

http://www.feenix.de AoP duitstalig: ook even kijken want in het menu tig meer interessante items dan de EN versie.
http://www.ageofpirates.co.uk AoP engelstalig (loggen wel op zelfde server in dus no worries)
• AoP Forum: The Green Parrot Pub heeft zowel DE als EN gedeelte.
AoP Wiki
Talk like a pirate (tip!)

Tools van derden:
Upkeep tool (Wat eten die mannen nou?)
Reistijden berekenen

Op IRC:
#feenix @ irc.gamesurge.net (in topic aldaar staan meer channels)
(als je al op quakenet of tweakers ofzo zit kun je een nieuwe server erbij openen door in mirc /server -m irc.gamesurge.net te doen)

Gathering of Pirates: de GoT guild
Ook GoT heeft een guild binnen AoP. Het is een samensmelting van een groepje NLD (Travian alliantie) spelers met de massa hier op GoT. Het is een Engels guild op de banana server.

IRC vind je ons op #tweakers op de gamesurge server (irc.gamesurge.net)

Het forum is: http://www.personalcenter.be/aop
Standaard valt er weinig te beleven totdat je lid bent en full access krijgt.

Oh boy! Ik wil lid worden!
Dat kan. De procedure is als volgt:
De nieuweling ben jij, de lezer
De recruiter is Yoshimitsu (nick=Meow hier op GoT overigens)
De guildleader is Jazzper

1. nieuweling registreert na lezen GoT topic zich op het AoP forum
2. nieuweling stuurt IGM bericht naar de recruiter
3. recruiter taxeert of nieuweling toegelaten wordt op grond van de eisen
4. recruiter geeft nieuweling full access op het forum

5. nieuweling stelt zich voor in het Ledenbeheer gedeelte (eis!)
6. gedurende week proeftijd beoordelen recruiter en guildleader en al dan niet de leden nieuweling.
7. na goedkeuring geeft guildleader ingame GoP invite af.

Thats it!
Maarrrr maarr maarrr.. ik ben fransoos danwel spanjaard?!
Dan heb je 2 opties:
1. Ook wel de beste variant genaamd: Stop accuut met je account en schrijf je met een ander emailadres/username in als Engelsman. Lijkt zonde maar het is maar paar dagen op maanden plezier en je doet het de 2e keer stukken sneller qua opbouw, let maar op.
2. De mindere variant. Je blijft eigenwijs doorgaan. We kunnen je dan dus ook niet helpen in geval van nood en belangrijker nog, jij ook GoP niet! Ook handel doet er minstens anderhalve dag over. Niet ideaal!

En een Frans en Spaans guild oprichten dan? Tja kan.. Maar is ook niet ideaal. Het leeuwendeel zit al bij het Engelse gedeelte. Ook ben je als land per definitie in oorlog met de andere landen. Ook niet handig. Om maar te zwijgen over mogelijke spionage etc.

Kortom
Joinvragen/startersvragen: Yoshimitsu
Eenmaal diplomacy ontwikkeld: Jazzper IGMen.

colofon
Ik speel het spel ook nog maar zeer kort, dus blame me niet voor foutjes. Zelf zit ik op de banana bay server als Engelsman. Toevoegingen van harte welkom uiteraard.

[ Voor 27% gewijzigd door Jazzper op 25-07-2006 13:32 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145189

Lijkt me wel een leuk spel, Piraten ftw :7
En sinds Travian Server 1 gedaan is, zoek ik wel een nieuwe Browser based MMOG die ik even tussendoor kan doen. Ik zal eens kijken of het iets voor mij is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
GoT Spelers
Spelers van GoT.

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 09:52 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 18:49
Nice gaan we vanmiddag maar even mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04

On_E

Housemusic

Een Piraten spel zonder Nederland kan echt niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:01

Peentje

MAC / Windows i don't care

Ja ik ga er ook eens naar kijken, maakt het nog uit wat voor Browser je hebt?

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gaan we nog een volledige server invaden? Oftewel; allemaal een account op 1 machine aanmaken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:28
Mooi, ik ben er ook mee begonnen naar afloop van S1 Travian. Je moet toch wat doen met je vrije kliktijd ;)
Ik zit nu ook nog in de fase van een beetje farmpjes bouwen en los gaan met houthakkers, maar ik heb het gevoel dat dit wel een mooi spelletje is. (de interface vind ik in iedere geval fijn). Over een weekje mooi Duitsers laten huilen met mijn vloot vol ruwe bolsters, arrrr!

Wie schrijft er even een Greasemonkey plugin met wachttijd berekeningen en linkje naar je hoofdgebouw? ;) ;)

Hulde voor de OP trouwens!

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
nope
Werkt in zowel IE als FF uiterst soepel

Als je nog sneller wilt kun je het grafisch pakket downloaden en dus lokaal draaien. Dan moet je bij FF even wat trucs uithalen, maar begin eerst maar eens zo ;)

Nog even een tip. Nooit je scherm wegklikken maar log out doen. Anders kom je er naar verluid niet altijd even soepel weer in.

Ik stel voor om allemaal Engels te worden op de Banana server. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Jazzper op 07-07-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
On_E schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:33:
Een Piraten spel zonder Nederland kan echt niet.
Vind ik ook, maar Nederland zit er volgens mij in verwerkt als neutrale handelsnatie. Ik geloof dat ik dat ergens in de wiki zag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jazzper schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:36:
Ik stel voor om allemaal Engels te worden op de Banana server. 8)
Lijkt me inderdaad wel relaxed... Ik ga ff accountje creeeren.

*edit*
Wat zijn dat voor grappen; ik kan me niet registeren. Tenminste, ik krijg geen mail na het invullen van een user-id & password. :( :(

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 07-07-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:01

Peentje

MAC / Windows i don't care

Jazzper schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:36:
nope
Werkt in zowel IE als FF uiterst soepel
Ik heb Safari :)

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet niemand zo lang wachten op zijn activatie email ?
Ik heb dat ding dus ingevuld, maar dan kom ik terug op dezelfde pagina waar alle forms zijn verdwenen, zonder enige foutmelding, en ik krijg geen enkele activatiemail.
Ook bij "spam" gecheckt.

EDIT: hetzelfde dus als MAX3400 (denk ik)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 145189 op 07-07-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
bestaat je nickname toevallig niet al? Dan krijg je vage foutmelding zonder verder commentaar (nicht erfolgreich)

mijn mail was met minuut binnen na correctie van mijn nick:

van: no-reply@feenix.de
subject: Registrierung bei 'Feenix - The Age of Pirates'

Klicke dazu einfach auf den folgenden Link - Please follow the link
below:

bla etc etc

[ Voor 35% gewijzigd door Jazzper op 07-07-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Opgelost...

Ik heb me geregistreerd via de Duitse site en daarna kreeg ik wel mail. Daarna inloggen op de Engelse server, instellingen naar Engels gezet en klaar.

User: MAX3400
Eiland: Rabarber-eiland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179886

Anoniem: 145189 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:42:
Moet niemand zo lang wachten op zijn activatie email ?
Ik heb dat ding dus ingevuld, maar dan kom ik terug op dezelfde pagina waar alle forms zijn verdwenen, zonder enige foutmelding, en ik krijg geen enkele activatiemail.
Ook bij "spam" gecheckt.

EDIT: hetzelfde dus als MAX3400 (denk ik)
Yea same here...Geregistreerd met mn hotmail en mn prive mail, beiden nog niks...allebei geprobeerd op Banana bay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:45:
Opgelost...

Ik heb me geregistreerd via de Duitse site en daarna kreeg ik wel mail. Daarna inloggen op de Engelse server, instellingen naar Engels gezet en klaar.

User: MAX3400
Eiland: Rabarber-eiland
Sorry voor dubbel post...Maar welke server gaat iedereen registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 179886 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:46:
[...]

Sorry voor dubbel post...Maar welke server gaat iedereen registreren?
Ik zit op Banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ik zal dit weekend wel even iedereen uit dit topic harken en in de OP zetten.

Banana - engelsen

[ Voor 12% gewijzigd door Jazzper op 07-07-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Yea same here...Geregistreerd met mn hotmail en mn prive mail, beiden nog niks...allebei geprobeerd op Banana bay...
Een vriend van me heeft momenteel hetzelfde probleem. Rush hour naar aanleiding van dit topic? :)
Anderen al de oplossing via Duitsland geprobeerd? Ik had de mail gisteren echt instant binnen.

Ik zit op bananabay als Engelsman onder de naam Bio

[ Voor 35% gewijzigd door MrAngry op 07-07-2006 15:49 . Reden: info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd de duitse site oplossing werkt...binnen paar seconden een email...

Naam: Jaefster
Server: Banana Bay
Land: Engeland
Naam Eiland: Paranor

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 179886 op 07-07-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Weer typisch; meteen gamen zonder de handleiding te lezen... >:) Gelukkig heb ik late dienst (en dat op een vrijdag) dus zometeen uren de tijd om rustig te lezen en te bouwen.

Jazzper: alle mensen per server in de OP zetten met hun Got-Nick & AoP-nick?

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 07-07-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:51:
Weer typisch; meteen gamen zonder de handleiding te lezen... >:) Gelukkig heb ik late dienst (en dat op een vrijdag) dus zometeen uren de tijd om rustig te lezen en te bouwen.

Jazzper: alle mensen per server in de OP zetten met hun Got-Nick & AoP-nick?
[rml]Jazzper in "[ Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates"[/rml]
;)

even een tip voor de snelle spelers

als ik opnieuw zou starten zou ik het globaal zo doen
government hall
farm
farm
hout
house
farm
stone
hout
farm

en ik zou in de armen van je eiland elk kiezen voor 1 ding (hout/farm/house/military) dan heb je uiteindelijk een goed overzicht wat wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Komt/is er ook al een GoT-guild ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Er komt sowieso een NLD guild vanuit de groep NLDers (travian alliantie) die overgestapt is naar AoP. Maar dat is open dus mij betreft wordt het een got gebeuren ;)
Wel zo gezellig

aarrrrrrrrrr
Pardon me, but would ya mind if fired me cannon through your porthole?
They don’t call me Long John because my head is so big.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

En toen was het topic stil... Iedereen aan het insignen en bouwen ofzo? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153666

Beetje jammer dat ie niet in het engels wilt hier....ga het denk ik lkkr bij travian houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
even een tip voor de snelle spelers

als ik opnieuw zou starten zou ik het globaal zo doen
government hall
farm
farm
hout
house
farm
stone
hout
farm

en ik zou in de armen van je eiland elk kiezen voor 1 ding (hout/farm/house/military) dan heb je uiteindelijk een goed overzicht wat wat is.
Jep, ik ben gelijk begonnen met upgraden, maar dat kost exponentieel meer voor een lineaire toename en van het Duitse forum begrijp ik dat je later toch wel een stuk of 8 farms en houthakkers nodig hebt dus kan je die het beste gelijk allemaal aan het begin neerzetten, dus eerst 8 farms/houthakkers en dan pas upgraden. Steen heb je de eerste paar dagen minder nodig dus daar heb ik ook nog weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 153666 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:32:
Beetje jammer dat ie niet in het engels wilt hier....ga het denk ik lkkr bij travian houden.
Hier wel... Tenminste, via de game-settings kan je bij je Personal Settings kiezen voor Duits of Engels.

Wat gebeurt er trouwens met resources die je produceert op het moment dat je niet online bent en je komt over het max van je warehouses?

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 07-07-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
MAX3400 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:46:

Wat gebeurt er trouwens met resources die je produceert op het moment dat je niet online bent en je komt over het max van je warehouses?
Komt gewoon niks meer bij dan, daarom kan je het beste proberen om zo snel mogelijk een depot te bouwen zodat je niet met deze verspilling te maken krijgt. (depot kan je maken met hoofdgebouw op lvl 2)

[ Voor 12% gewijzigd door MrAngry op 07-07-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

JdeBruijn schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:51:
[...]

Komt gewoon niks meer bij dan, daarom kan je het beste proberen om zo snel mogelijk een depot te bouwen zodat je niet met deze verspilling te maken krijgt. (depot kan je maken met hoofdgebouw op lvl 2)
Roger that... Zometeen nog even een paar houthakkers neerzetten en dan aan mijn avondeten beginnen en nog een Citrix-server inrichten. Daarna maar weer eens inloggen om te kijken hoe het ervoor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

Het leek me een leuk spel, maar ik krijg geen activatiemail. Ook niet via de duitse site. Ook zit het niet in mijn spambox.

Het kan w.m.b. dus al stikken. Als de leiding de dingen niet goed heeft geregeld kan het nooit iets goeds worden. Kijk maar naar KingsOfChaos. Dat _was_ ook een leuk spel, tot het erg bekend werd. Toen viel alles uit elkaar, werd het traag, etc. Ik zie hier niet veel beters in.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu ook geregistreerd =)

User: Secretus
Server : Banana Bay
Nationaliteit: Engels
Eilandnaam : Parkington Isle

Alleen laat het me mijn engels nationaliteit nu niet kiezen >.< Ik keer telkens terug naar de keuze-pagina.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 145189 op 07-07-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
i ben dus ook geregistreerd

naam: Sloaperd
eiland: Roast-Isle
nationaliteit: Engelse
server: banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
jongens wat een doorzettingsvermogen en een gewhine... sorry dat ik het zeg

1.
krvabo schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:00:
Het leek me een leuk spel, maar ik krijg geen activatiemail. Ook niet via de duitse site. Ook zit het niet in mijn spambox.

Het kan w.m.b. dus al stikken. Als de leiding de dingen niet goed heeft geregeld kan het nooit iets goeds worden. Kijk maar naar KingsOfChaos. Dat _was_ ook een leuk spel, tot het erg bekend werd. Toen viel alles uit elkaar, werd het traag, etc. Ik zie hier niet veel beters in.
15.000 mensen hebben geen probleem tot en met vandaag aan toe en jij wel. Dus het spel zuigt.. Dus.. Ik geloof direct dat het niet werkt maar laten we dan ieder geval even kijken of we het op kunnen lossen.

2.
Anoniem: 153666 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:32:
Wederom wil het bij 15.000 wel, dus ook bij jou. Wat heb je geprobeerd? Kunnen we je helpen?

Kom op mensen. Aandachtsspanne van een goudvis? Beetje doorzetten, anders verslaan we die 14.900 duitsers op die servers nooit ;)

edit: echt niet als offence bedoeld, of eigenlijk ook wel, maar meer als stimulans. Al via de duitse site geregged en daarna op uk ingelogd? En in het geval van het engelse taalpakket. Wat gaat er niet goed?

[ Voor 8% gewijzigd door Jazzper op 07-07-2006 17:40 . Reden: nuance ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Allright... 4 farms, 4 wood, 1 house (L2) & 1 government hall (L2).

En nu echt honger!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
is er al een irc channel op irc.tweakers.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-07 11:14
Ik kreeg ook geen mail eerst maar via de duitste site al binnen een paar seconden. Even kijken of dit was is. Heb vroeger wel miniconomy gedaan voor degenen die dat kennen.

Edit:

Naam: DarkLoki
Eiland: Tropico

[ Voor 15% gewijzigd door DarkLoki op 07-07-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:57

Vos

AFCA

Heb me ook aangemeld op Banana met als nick Yasp0.

De namen van de knoppen kunnen niet in Engels? Als ik inlog op de Engelse site gaat ie automatisch naar de Duitse...

[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 07-07-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ze er mee bezig zijn om alles in het Engels te krijgen...
Ik geloof namelijk dat dit de Beta versie in het engels is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 179886 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:02:
Best handig om multi-language te zijn/kennen... Ik zie soms niet eens dat 'ie weer naar Duits is teruggaan. (8>

Ik ga maar eens een Excel-sheet in elkaar knutselen om mijn produktie af te stemmen; al dat hoofdrekenen met bonus, workers, levels wordt volgens mij later best een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jazzper schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:37:

1.

[...]

15.000 mensen hebben geen probleem tot en met vandaag aan toe en jij wel. Dus het spel zuigt.. Dus.. Ik geloof direct dat het niet werkt maar laten we dan ieder geval even kijken of we het op kunnen lossen.

2.

[...]

Wederom wil het bij 15.000 wel, dus ook bij jou. Wat heb je geprobeerd? Kunnen we je helpen?

Kom op mensen. Aandachtsspanne van een goudvis? Beetje doorzetten, anders verslaan we die 14.900 duitsers op die servers nooit ;)

edit: echt niet als offence bedoeld, of eigenlijk ook wel, maar meer als stimulans. Al via de duitse site geregged en daarna op uk ingelogd? En in het geval van het engelse taalpakket. Wat gaat er niet goed?
Had niet echt goed gekeken. De hoofdknoppen uit het spel zijn namelijk nog steeds in het Duits, maar alle beschrijvingen zijn wel in het Engels. Vind het wel amateuristisch dat niet alles dan ook in het Engels is.

Ook al log je in via de UK, hij gaat automatisch steeds weer naar Duits. Ligt dit aan mij of is dit bij iedereen het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 179886 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:02:
Dat kan kloppen ja, merk dat ie de text soms ook terug zet in het Duits...ach 2x klikken en het is weer engels :). Vanavond ff verder proberen dit..moet helaas weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

Jazzper schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:37:

[...]

2.
[...]

15.000 mensen hebben moeilijk moeten doen met registreren. 15.000 mensen hebben doorgezet na gekut met registreren. Ik ben anderhalf jaar verslaafd geweest aan KingsOfChaos (lang geleden), en heb toen heel wat weerstaan. Het was sloom, de admins waren incompetent, het lag vaak plat, veel te vaak maintainance, corruptie, etc.
Als de admins niet eens kunnen zorgen dat iets simpels als registreren gewoon goed werkt zijn ze incompetent. Als de admins incompetent zijn is het spel gedoemd te mislukken.
Met dit vooruitzicht wil ik niet beginnen aan een game. Ik steek altijd veel tijd en moeite in een spel, dus moet alles gewoon perfect lopen. Dat doet het dus niet, ergo: ik speel niet.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@KRVABO: Ik vind het knap dat je al meteen door hebt dat admins incompetent zijn...Ik heb mij ingeschreven via duitse site...binnen paar seconden een mail terug met inloglink en niks aan het handje...Daarnaast...bron wat betreft het feit dat 15000 mensen moeite hebben met registeren en daarom admins en dergelijke incompetent zijn? dus wat mij betreft geef je alleen suggestieve argumenten en dat is niet hard te maken, dus voordat je flamed naar admins of andere mensen eerst even kijken of de fout misschien niet bij jezelf ligt, want ik heb nog helemaal geen problemen gehad...overigens is en blijft het je eigen keuze om te spelen :Y)

Wat betreft het probleem met het engels - duits:

Sign up now!

We are proud to announce that Age of Pirates® is now available in English. Please feel free to sign up for free and join our public BETA and a growing community!

Dus het is nog in de beta fase...

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 179886 op 07-07-2006 19:20 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jajaja... Zullen we gewoon (of niet) gaan gamen ipv over geruchten gaan lopen discussieren of een admin of functie-routine niet goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:22:
Jajaja... Zullen we gewoon (of niet) gaan gamen ipv over geruchten gaan lopen discussieren of een admin of functie-routine niet goed is?
Helemaal mee eens, maar moest bovenstaande toch even kwijt...
hoe zit het met guild?! al in de maak?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
krvabo schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:00:

krvabo _/-\o_
Als jij het niets vind ga ik het morgen eens proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 179886 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:23:
[...]

Helemaal mee eens, maar moest bovenstaande toch even kwijt...
hoe zit het met guild?! al in de maak?!
Geen idee hoe het werkt; zag dat je sowieso level4 moet zijn dus vannacht ff hout pompen om te upgraden.

*edit*
Nu bezig om 3 workers per uur aan te kunnen nemen. Ik heb er 19 nodig in mijn huidige setup dus 19 / 3 = 6 uur en 2 ticks nodig... :'(

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 07-07-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begin is altijd even lastig opstarten...als je eenmaal paar dagen bezig bent schiet dat wel op...
Vind het wel interessant dat je workers naar verschillende farms of houthakgebiedjes moet sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 179886 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:32:
Begin is altijd even lastig opstarten...als je eenmaal paar dagen bezig bent schiet dat wel op...
Vind het wel interessant dat je workers naar verschillende farms of houthakgebiedjes moet sturen...
Ach, zolang ik nog boven je sta in de ranglijsten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:33:
[...]

Ach, zolang ik nog boven je sta in de ranglijsten... ;)
:Y) Werkt net als bij vrouwen, altijd het idee geven dat ze de baas zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 179886 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:36:
[...]

:Y) Werkt net als bij vrouwen, altijd het idee geven dat ze de baas zijn...
Het is dat we allemaal Engelsen zijn, anders was je mijn eerste slachtoffer geweest voor een full-scale invasion! :(

Trouwens net een rekenfoutje gemaakt; inclusief mijn reserves qua voeding, kan ik de komende 3 ticks steeds een worker aannemen. Net ook al eentje aangenomen, dus gelukkig hoef ik een heel uur minder te produceren!!! _/-\o_ 8) Komt mooi uit; komt ongeveer overeen met mijn bedtijd vanavond dus kunnen al mijn mannetjes lekker tijdens mijn slaap lekker producen en dan morgen snel naar L4.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 07-07-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
SH4D3H schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:24:
[...]

krvabo _/-\o_
Als jij het niets vind ga ik het morgen eens proberen :+
zou je dat wel doen sh4d3h ik speel het ook ;)

is er btw een manier om bomen weg te halen ik heb er last van.

edit:
Als ik op de wereld kaart klik dan staat er rechtsboven in dat het de kaart van cocos bay is maar in de url van mijn eiland staat gwoon banana bay

[ Voor 34% gewijzigd door Idifix op 07-07-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ben blij dat het aanslaat :D

Nog even een laatste punt drukken over die buggy aanmelding
Voor € 0,00 vaste maandelijkse abonnementskosten en € 0,00 eenmalige aanschafkosten vind ik dat redelijk acceptabel ;) (ware het niet dat het mij niet overkwam haha).

Ik denk dat we nog even low profile moeten blijven met guilds. Niet dat ze ons komen trashen nu al maar eerst maar even wat opbouwen lijkt me toch?

edit: dat van die kaart viel mij ook op. komt rechtstreeks van server1 gok ik ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Jazzper op 07-07-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Idifix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:16:
[...]
Als ik op de wereld kaart klik dan staat er rechtsboven in dat het de kaart van cocos bay is maar in de url van mijn eiland staat gwoon banana bay
Same here... En anderen op Banana kan ik ook gewoon toevoegen als buddy dus nix aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jazzper schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:43:
ben blij dat het aanslaat :D

Nog even een laatste punt drukken over die buggy aanmelding
Voor € 0,00 vaste maandelijkse abonnementskosten en € 0,00 eenmalige aanschafkosten vind ik dat redelijk acceptabel ;) (ware het niet dat het mij niet overkwam haha).

Ik denk dat we nog even low profile moeten blijven met guilds. Niet dat ze ons komen trashen nu al maar eerst maar even wat opbouwen lijkt me toch?
Hoor ik: guild-leden pas vanaf Lv10 met 3 flinke galjoenen? Op zich wel een idee... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lang leve de BETA bugs :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bug of exploit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
feature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ow, doe mij dan eens wat features in mijn in-game mailbox... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getdemme....je kan maar 5000 opslaan aan het begin...in de eerste nacht meteen al weer grondstoffen verspild :S

Welk gebouw gebruiken ze hier als pakhuis?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 153666 op 08-07-2006 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152769

vroeger opstaan :D

Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel binnen te halen op 1 nacht, ik heb ook geslapen en bij mij was het niet echt aangevuld (en heb nochtans 2 farms en 2 wooddinges staan in level 2, en een steenkapspullement)

het pakhuis is de Lagerhaus. Bij mij springt die elke keer ik inlog automatisch op Duits, is dat normaal?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 152769 op 08-07-2006 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
nee dat is niet normaal

log je wel uit of klik je het scherm weg? het spel is daar vrij hardnekkig in

bij mij is het pakhuis 'depot' en gaat van 5000 naar 7000 naar 10.000 en verder bij elke upgrade
ik had hem ook vol vanochtend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik laat dat schermpje gewoon open staan, anders moet ik telkens opnieuw opzoeken over welke site het nu ook alweer ging :+

Zal eens proberen met dat schermpje weg te klikken uit te loggen

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 152769 op 08-07-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Zo, goedemorgen. Een nacht bewust produceren levert heel wat op. Als alles meezit vandaag inderdaad over naar L4, haven, 5 farms, 5 hout, 3 steen en natuurlijk mijn Academy :9~

Even een vraagje: stel, ik heb 3000 food en ik recruteer dan 15 workers maar ik kan er maar 12 assignen. Als ik de overige 3 weer ontsla, ben ik dan 600 food kwijt?

offtopic:
Heerlijk breedbeeld TFT; kan tegelijk lekker Diablo2 weer eens spelen en een oogje houden op mijn piratenhol

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 08-07-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

Q-bone

Dusss...

Doe ook mee, lijkt me wel geinig! :+

name: Q-bone
Island: Bone Island
Server: Banana
Land: England

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Research

Currently nothing is being researched
Waar kan dit? Zie ik iets over het hoofd?
Im Spiel können 36 verschiedene Techniken in der Akademie oder Militärakademie erforscht werden. Die Erforschung der einzelnen Techniken bringt jeweils 250 Punkte.
Al gevonden :+

[ Voor 57% gewijzigd door Vos op 08-07-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

Q-bone

Dusss...

Hey, heb nu ook 2 weken een premium account, wat kan ik daar mee?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
je hebt dan meer opties
onder andere een overzicht van je productie enzo
moet je even op www.feenix.de kijken bij uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
kan iemand de techtree begrijpelijk maken voor domme mensen (ik dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152769 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 08:53:
vroeger opstaan :D

Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel binnen te halen op 1 nacht, ik heb ook geslapen en bij mij was het niet echt aangevuld (en heb nochtans 2 farms en 2 wooddinges staan in level 2, en een steenkapspullement)

het pakhuis is de Lagerhaus. Bij mij springt die elke keer ik inlog automatisch op Duits, is dat normaal?
Gewoon meteen flink wat farms neerzetten (6). Dan krijg je snel genoeg food binnen om workers te kunnen recruiten. Zodoende kon ik daarna ook een paar (3) woodcutters neerzetten en een quarry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Idifix schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:14:
kan iemand de techtree begrijpelijk maken voor domme mensen (ik dus)
voila
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jfdebruijn/techtreeaopvoorgot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx, ik snapte er ook niets van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

name: Semmy
eiland: bananenrepubliek
land: engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ik zal vanavond even alle namen in de OP zetten.

en jorick, handig die uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Nou, we zijn 24 uur verder dus hier dan maar even een screenie van mijn eilandje...

*edit*
Screenie verwijderd ivm coords... :+

[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 11-07-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
name: Darkscythe
Island: SweetLakeCity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1gk1ller schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:21:
name: Darkscythe
Island: SweetLakeCity
zwaait naar bigkiller

ik ben trouwens meteen begonnen met van alles 1 te bouwen
denk dat ik zometeen ook maar meteen een 2e huis neerzet zodat ik zeker weten niet tegen een worker/staff shortage aanloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is wel het merendeel van de GoT-spelers met Engeland aan de gang gegaan.

name: EvilBert
Island: Monte Cristo --> coordinaten (1272/946)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Ik volg maar de trend om mn info hier neer te plompen.

name: Firestone
Island: Firestone Prime

Enige minpunt tot nu is de halve vertaling, maar hopenlijk verbeterd dat nog.
Hoe mooi zijn de gevechten eig? Aangezien dit spel toch wel redelijke graphics heeft. Zie je je schepen met elke tick een paar gezonken ofzo? Of krijg je alleen een text uitslag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
dankje :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jazzper schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:18:
ik zal vanavond even alle namen in de OP zetten.
Nog eentje;

Name: Sir Athmozz
Island: Athmozz City
Coords: WEGGEHAALD

Van die woodcutdingen heb ik er 4 gezet, ik vermoed dat je daar nooit genoeg van gaat hebben nl. Boten vereisen naar mijn gedacht véél hout, en als je een hoopje reservehout hebt kan je rap farms bijzetten als het nodig zou zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 152769 op 09-07-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 152769 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:51:
[...]

Nog eentje;

Name: Sir Athmozz
Island: Athmozz City

Van die woodcutdingen heb ik er 4 gezet, ik vermoed dat je daar nooit genoeg van gaat hebben nl. Boten vereisen naar mijn gedacht véél hout, en als je een hoopje reservehout hebt kan je rap farms bijzetten als het nodig zou zijn...
klopt, MAAR om alles te laten werken heb je workers nodig en daar heb je weer food voor nodig.

Dus zowel een groot huis als meteen een lading voedsel is een vereiste denk ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:51:
[...]

klopt, MAAR om alles te laten werken heb je workers nodig en daar heb je weer food voor nodig.

Dus zowel een groot huis als meteen een lading voedsel is een vereiste denk ik zelf
Ik denk dat het het beste is als je gewoon veel van alles bouwt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153666 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:53:

Ik denk dat het het beste is als je gewoon veel van alles bouwt :P
Maar je moet kiezen wat je eerst bouwt. Daarmee zit je denk ik met eerst wood uitbreiden iets beter dan eerst je food, aangezien je in het begin nog verschillende dingen moet bouwen (vb academy enzo) om verder te kunnen. Daarvoor heb je veel wood nodig, dus eerst daarvoor gaan (maar wie ben ik om te weten of dat juist is natuurlijk :D)

Met dat hout kan je dan véél rapper je farms laten upgraden ook; dus veel rapper meer voedsel. Bah, keuzes maken :(. Ik wil altijd alles.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 152769 op 08-07-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 152769 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:55:
[...]

Maar je moet kiezen wat je eerst bouwt. Daarmee zit je denk ik met eerst wood uitbreiden iets beter dan eerst je food, aangezien je in het begin nog verschillende dingen moet bouwen (vb academy enzo) om verder te kunnen. Daarvoor heb je veel wood nodig, dus eerst daarvoor gaan (maar wie ben ik om te weten of dat juist is natuurlijk :D)

Met dat hout kan je dan véél rapper je farms laten upgraden ook; dus veel rapper meer voedsel. Bah, keuzes maken :(. Ik wil altijd alles.
ben ik het niet helemaal mee eens want loop nu al tegen het feit aan dat mijn voedsel op is terwijl ik nog nieteens alle 60 workers heb die ik zou kunnen hebben en wood genoeg
dus het is nogal een rare werking die ertussenzit je moet voor het een of ander gaan.
bij beide mogelijkheden heb je altijd van de ander tekort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan slaag ik er toch in om goed te balanceren, ik heb momenteel 147 wood en 192 food, en ik heb van géén van de 2 eigenlijk echt veel tekort. Uiteraard kan ik van allebij nog serieus wat gebruiken, maar om nu te gaan zeggen dat ik iets mis, niet echt.

(heb trouwens 52 workers lopen, en ben nu bijna 24u aan het spelen waarvan 14a15u effectief)

edit: toch handig, alle Empire Earth en Civilisation en Age of Empires kapot gespeeld hebben :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 152769 op 08-07-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 152769 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:02:
dan slaag ik er toch in om goed te balanceren, ik heb momenteel 147 wood en 192 food, en ik heb van géén van de 2 eigenlijk echt veel tekort. Uiteraard kan ik van allebij nog serieus wat gebruiken, maar om nu te gaan zeggen dat ik iets mis, niet echt.

(heb trouwens 52 workers lopen, en ben nu bijna 24u aan het spelen waarvan 14a15u effectief)

edit: toch handig, alle Empire Earth en Civilisation en Age of Empires kapot gespeeld hebben :*)
haha hier nog zo'n iemand. Alleen bouw ik momenteel erg agressief op. Hopen op wat moois morgen maar even kijken of ik ergens screenshots kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-07 01:17

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Ha, de eerste mijlpaal: 100 arbeiders!

Ik zit nu op 207 wood en 262 food en kan nog 50 arbeiders huisvesten en nog 30 gebruiken. Alleen wood en food te weinig helaas.

Sir Vadalis of the Eldeen Reaches (Rank: 11590)

[ Voor 26% gewijzigd door Nick_S op 09-07-2006 20:50 . Reden: Fotootje even weg ivm coords. ]

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik al die screens zie vraag ik me af wat er eigenlijk het beste is. Veel farms / woodcutdingen zetten, of ze gewoon zeer rap upgraden.
(ik ben voor het laatste gegaan, 2 farms staan al in level 3 en 4 woodcutdingen in 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Anoniem: 152769 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:36:
als ik al die screens zie vraag ik me af wat er eigenlijk het beste is. Veel farms / woodcutdingen zetten, of ze gewoon zeer rap upgraden.
(ik ben voor het laatste gegaan, 2 farms staan al in level 3 en 4 woodcutdingen in 2)
ik heb ong het zelfde.

2 farms (1 lvl2 en 1 lvl2)
3 woodcutters( 2 lvl2 1 lvl1)
1 huisje( lvl2)
governenthall (lvl2)
3 steenmijnen (2 lvl2 en 1 lvl1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S

Nick_S

Anoniem: 152769 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:36:
Nieuwe gebouwen zijn goedkoper als gebouwen upgraden, vooral ook omdat je je steen nog niet zo veel gebruikt. Dus volgens mij is het beter om eerst meer gebouwen neer te zetten en aangezien ik in dit topic hoorde dat mensen vaak 8 farms en 8 hout aanraden, ben ik die kant op gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik ben aan het overwegen om elk leeg vakje te bebouwen met farm of woodcutter en die later weer af te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ik ben aan het werk, log toch even in en zie de boel overstromen @ 7000 in depot

the horror, the horror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:05:
ik ben aan het werk, log toch even in en zie de boel overstromen @ 7000 in depot

the horror, the horror
daarom ben ik nu ff aan het sparen voor wat depots d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-07 20:08
hoelang duurt het voordat je de activatie mail krijg toegestuurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was er direkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S

Nick_S

dragon9114 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:40:
hoelang duurt het voordat je de activatie mail krijg toegestuurt ?
Van de Engelse site kreeg ik hem niet toegestuurd, maar toen ik daarna bij de Duitse site ging registreren (zelfde servers, dus dat maakt niet uit) had ik hem bijna no time.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.