webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
via kontor kan je ook spullen verkopen aan het "systeem"simulacrum schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:43:
Nadat ik een Kontor / Branch Office had gebouwd, was ik wel blij met de handelmogelijkheid. Toen heb ik het ding naar L2 geupgrade, maar ik vraag me af wat er verbeterd is. In de handleiding staat dat je na upgraden in nieuwere, hoogwaardigere resources kunt handelen. Ik kan niet ontdekken wat er bij de upgrade naar L2 veranderd is. Ik kan gewoon in alle 12 resourcetypes handelen; de ruilverhoudingen zijn ook hetzelfde. Wat is het nut van het upgraden van de Kontor / Branch Office?
en de lvl van kontor beinvloed hoeveel je kan verkopen (het aantal verkopen tegelijk)
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
lvl1 waar ik nog in zit kan je om 00:00 - 06:00 - 12:00 -18:00 handel drijven
Toch eens kijken of het iets is. Iemand leuke tips voor deze beginnende speler?
Naam: Pieroman
Eiland: Coralon
Volk: Engels (zoals ik gelezen had dat iedereen doet)
hoe langer je volhoudt om alleen grondstoffen te upgraden en niet te klikken op al die mooie gadgets hoe steiler je groeicurve zal zijnPieroman schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:15:
Iemand leuke tips voor deze beginnende speler?
Verwijderd
Jazzper, ik zie net dat een Kontor een L3 Haven en een L1 Werf nodig heeft, dit is dan toch in tegentrijd met je stelling niet?Jazzper schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 02:44:
[...]
hoe langer je volhoudt om alleen grondstoffen te upgraden en niet te klikken op al die mooie gadgets hoe steiler je groeicurve zal zijn
Dan zal ik ,mezelf ook inschrijven voor het forum.
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Server: Banana Bay
Land: Engeland
Naam Eiland: JoCo-Land (Origineel..)
Zit nu bijna in de top 10.000, en hoop vanavond/morgen diplomatie te hebben
Verwijderd
Die gebouwen heb je nodig om te handelen (zeg; goud te verdienen), maar dat komt later pas. Er zijn natuurlijk nog veel meer gebouwen die je zou kunnen bouwen. Je moet de eerste dagen gewoon alleen je basisproductie vergroten. Eerst gewoon een hoge voedsel, hout, steen productie op gang brengen. Natuurlijk wel je depot (lagerhaus/opslag) vergroten, want anders gaan er 's nachts kostbare grondstoffen verloren.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 09:00:
[...]
Jazzper, ik zie net dat een Kontor een L3 Haven en een L1 Werf nodig heeft, dit is dan toch in tegentrijd met je stelling niet?
Server: Banana
Natie: Engeland (niet omdat iedereen daar zit maar ik heb niet zoveel met FR of SP)
Naam Eiland: Poekieland
Naam dictator: Poekie ;P
Le Meow
Verwijderd
Dat is heel moeilijk te zeggen ben zelf als een bezetene aan het bouwen gegaan en heb nu :Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:45:
Even een vraagje aan de pro's : hoeveel Farms / Woodsman / Quarry / Ore Mine hebben jullie?
2 lvl4 farms en 2 lvl 5 farms
2 lvl 6 houtkap en 2 lvl 7 houtkap
En met ijzererts ben ik net begonnen allebij lvl1 en 1 zit in een upgradefase naar 2 toe
Ik ben er inmiddels wel achter dat het beter is dat je niet alles vol gaat bouwen met allerlij gebouwen die later in de weg zouden kunnen staan bij verdere groei van het eiland vanwege het beperkte aantal bouwplaatsen.
Het is beter wat minder te hebben en dit naarmate het spel vordert gewoon steeds verder te upgraden denk dat je hier beter mee af bent.
Maar dat is puur mijn mening natuurlijk
Alleen over een week ga ik op vakantie maar hoe ga ik dat allemaal opslaan? Gewoon veeeeel depots bouwen? hoe doen jullie dat? Mijn depots van lvl 3 zit na 1 nacht al vol. Straks ben ik 3 week weg
Er zit een functie in bij je instellingen wat betreft vakantie want je kan als het goed is maar 1 depot bouwen MAX.TEAMIKKE schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:04:
LoL ik zit gewoon alles vol te bouwen en heb een paar die ik upgrade. Mijn inkomsten zijn nog lang niet zo hoog maar ik heb alwel dingen als een acedemie+alle upgrades die op dat level kunnen. Haven heb ik ook al.
Alleen over een week ga ik op vakantie maar hoe ga ik dat allemaal opslaan? Gewoon veeeeel depots bouwen? hoe doen jullie dat? Mijn depots van lvl 3 zit na 1 nacht al vol. Straks ben ik 3 week weg
dan updfate hij iedere keer om de 72 uur oid geheel gelezen heb ik het eigenlijk niet.
Ben zelf voor mij werk nogal veel weg (meer dan 24 uur) en als ik dan terug kom is mijn hele depot ook vol.
Ga naar 'einstellungen'
en dan kan je urlaubsmodus inschakelen.
Ook voor mensen als jij die op vakantie gaan hebben ze blijkbaar nagedacht
Verwijderd

Nu nog wat sparen, als straks alles vol gaat zitten met workers zal het fijn zijn
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 13:15 ]
Eiland: Lundy Island
Land: Engeland
Hopelijk binnenkort bij GoP
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Zorg dat je een kantor hebt en dus kan handelen. Je kan dan instellen dat er elke 6 uur gewoon een lading van je grondstoffen verkocht wordt. Je kan dan dus gewoon instellen dat al je grondstoffen worden verkocht. Het goud loopt dan flink binnen.....Dan hoef je dus ook niet in de urlaubsmodus en komen je grondstoffen dus gewoon op 100% (ipv 30%) binnen.Edwin van Cleef schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:13:
[...]
Er zit een functie in bij je instellingen wat betreft vakantie want je kan als het goed is maar 1 depot bouwen MAX.
dan updfate hij iedere keer om de 72 uur oid geheel gelezen heb ik het eigenlijk niet.
Ben zelf voor mij werk nogal veel weg (meer dan 24 uur) en als ik dan terug kom is mijn hele depot ook vol.
Ga naar 'einstellungen'
en dan kan je urlaubsmodus inschakelen.
Ook voor mensen als jij die op vakantie gaan hebben ze blijkbaar nagedacht
dat is idd ook een manier waar ik nog niet aan gedacht hadVerwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:37:
[...]
Zorg dat je een kantor hebt en dus kan handelen. Je kan dan instellen dat er elke 6 uur gewoon een lading van je grondstoffen verkocht wordt. Je kan dan dus gewoon instellen dat al je grondstoffen worden verkocht. Het goud loopt dan flink binnen.....Dan hoef je dus ook niet in de urlaubsmodus en komen je grondstoffen dus gewoon op 100% (ipv 30%) binnen.
Dat lijkt me eigenlijk ook de snelste manier om in het begin vooruit te komen aangezien het bijbouwen van farms etc goedkoper is als het updaten. en dan inderdaad gewoon een paar items steeds upgraden zodat je straks rustig die lvl1 gebouwen weer kan slopen zonder je economie te verslechteren.TEAMIKKE schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:04:
LoL ik zit gewoon alles vol te bouwen en heb een paar die ik upgrade. Mijn inkomsten zijn nog lang niet zo hoog maar ik heb alwel dingen als een acedemie+alle upgrades die op dat level kunnen. Haven heb ik ook al.
Le Meow
Ik ben nu gewoon aan het upgraden meteen geslagen, krijg toch niet het volledige aantal werknemers gehuurd....Poekie McPurrr schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:58:
[...]
Dat lijkt me eigenlijk ook de snelste manier om in het begin vooruit te komen aangezien het bijbouwen van farms etc goedkoper is als het updaten. en dan inderdaad gewoon een paar items steeds upgraden zodat je straks rustig die lvl1 gebouwen weer kan slopen zonder je economie te verslechteren.
Verwijderd

Die level 3 farms en lvl 6 houthakkers zullen in de toekomst afgebroken worden om plaats te maken voor andere dingen.
Ben nu vooral naar mijn eerste schip aan het toewerken
Kosten:
200.000 Wood
10.000 Gold
5.000 Iron
7.000 Ropes

name: Makje
Island: De Speeltuin
Land: England
Hennep bouwen dus en ruilen voor goud zodat ik een schip kan bouwen.
Ik kom er net achter dat ik dan ook bemanning nodig heb.... weg overschot...
Ach, dit is een ideaal " ik heb weinig tijd" spel imo. Ideaal ook voor op kantoor, tussen de werkzaamheden door even inloggen en zaakjes regelenmakje schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:16:
En ik doe ook mee(en dan was ik gestopt met ogame omat het teveel tijd kostte
)
name: Makje
Island: De Speeltuin
Le Meow
Eiland - isle of beer
naam - patatje oorlog
alvast bedankt
Frankrijk of engeland? er zijn nu twee guilds.Edwin van Cleef schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:52:
Zou de oprichter van het gilde mij even een uitnodiging willen sturen van GoP??
Eiland - isle of beer
naam - patatje oorlog
alvast bedankt
We kunnen nu wel met twee guild spanje aanvallen.
[ Voor 9% gewijzigd door mad_max234 op 15-07-2006 18:00 ]
Ga je nu al een schip bouwen? Hoeveel krijg je per tick?
@Edwin van Cleef
Dan moet je de andere guild hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door mad_max234 op 15-07-2006 18:11 ]
Verwijderd
Denk nog iets van 3 tot 4 dagen tot het eerste schipmad_max234 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:04:
@The_Shad0w
Ga je nu al een schip bouwen? Hoeveel krijg je per tick?
Productie nu:
Holz 2440 / Tick
Nahrung 1140 / Tick
Stein 825 / Tick
Erz 130 / Tick
Hanf 20 / Tick

[ Voor 32% gewijzigd door Nick_S op 15-07-2006 18:47 . Reden: Clickable thumb ]
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Verwijderd
Verwijderd
Een schip bouwen en er heen transporteren?Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:54:
Kan je items zoals food ofzo transferren van je ene naar je andere account? Ik ben namelijk opnieuw begonnen omdat ik met iets wil experimenteren.
Ai jij hebt je eilandje netjesNick_S schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:45:
Het gaat alweer lekker, nu nog even sparen voor een bootje.
[afbeelding]
Nette piraat hier, je moet je zaakjes thuis natuurlijk wel op orde hebben voordat je de zeven wereldzeeen kan gaan bevaren en bij andere spullen kunt gaan "lenen".Dersan schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:23:
[...]
Ai jij hebt je eilandje netjes. Durf mijne niet te posten..
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Name: Haiya-Dragon
Island: Tatsumiya
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
ja dahag, strax moet ik mn leeggeplunderde gebieden ook nog aan gaan vegen zeker, voor ik verder magNick_S schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:31:
Nette piraat hier, je moet je zaakjes thuis natuurlijk wel op orde hebben voordat je de zeven wereldzeeen kan gaan bevaren en bij andere spullen kunt gaan "lenen".
bij mij zit alles verspreid over het eiland zodat ik niet meteen zonder voedsel of zonder hout oid kom te zitten.
Maar idd als ik zie hoe sommigen alles opgebouwd hebben is het bij mij ook maar een aardig zooitje ongeregeld
GFL (iets met Good F.... Luck). Ik zit ongeveer op jouw dubbele produktie maar als je ziet wat er allemaal bij komt kijken om een schip te maken + uit te rusten, dan kan je het voorlopig wel vergeten?Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:41:
[...]
Denk nog iets van 3 tot 4 dagen tot het eerste schip
Productie nu:
Holz 2440 / Tick
Nahrung 1140 / Tick
Stein 825 / Tick
Erz 130 / Tick
Hanf 20 / Tick
Aan de andere kant; mocht je een schip hebben, come visit me and dan doen we ff een bakkie rum in mijn zeezicht-taverne.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

TEAMIKKE
Eiland: TEAMIKKE's thing
Engeland
Even lezen hoor...TEAMIKKE schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:23:
Op mijn eiland heb ik wel alles bij elkaar staan maar zo netjes toch echt niet! Hoe kan je trouwens de GoP joinen? Ik zou er ook graag bij willen![]()
TEAMIKKE
Eiland: TEAMIKKE's thing
Engeland
Je moet een Akademie Level4 hebben en dan Diplomatie uitvinden. Daarna een PM naar Jazzper sturen in-game en je krijgt een uitnodiging.
kwijl...Nick_S schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:45:
Het gaat alweer lekker, nu nog even sparen voor een bootje.
[afbeelding]
/me McAndor wil ook zo'n mooi schoon eiland *schaam*
Het gaat nou heel goed met mij
Productie is heel hoog, en nog even wachten ( weekje ofzo) en ik kan mijn eerste schip bouwen
'T is dat jullie het niet aan kunnen raken hea;)
Maargoed genoeg geflamed, m'n resource productie komt nu aardig op gang, 115 hout, 170 voedsel en 20 steen per tick (ja ik heb op het moment nog absoluut geen steen nodig)
Cool om te zien trouwens hoeveel GoT-ers er zich aanmelden, cool om te zien dat veel mensen dit spelen (heb zelf ogame gedaan en speel nu hiernaast nog travian en soms spaceoddessey)
Verwijderd

zal de mijne dan ook maar weer eens showen
niet zo netjes als de meesten maar ach moet het er maar mee doen d-:
kan wel alle nieuwelingen aanraden met gekke dingen zoals een shipyard te wachten doe je toch niks mee iron en hemp kan je wel alvast aan beginnen zodat je warehouse langzaam volloopt.
momenteel zit ik op
hout 1574 food 908 stone 935 erz 10 hempf 0 irom 20 ropes 4
mijn erz en hempf productie zijn natuurlijk wat aan de lage kant omdat ik daar iron en ropes van brouwel d-:
Momenteel worden alle steenmijnen naar lvl 13 gedaan vervolgens gaat alle wood en food naar lvl 10 en dan ga ik wel weer eens verder kijken wat ik nodig heb.
Eerst maar eens een grote snelle steady resource stroom creeren
Verwijderd

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Verwijderd
Zijn er al mensen die gevochten hebben? of uberhaupt een boot/legertje klaar hebben staan?
Verwijderd
Genoeg voor wat?Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:25:
wat ik me wel afvraag is hoeveel huisjes je nodig hebt ik zit nu op 7 stuks die dus allemaal naar lvl 10 kunnen wat dus dik 2100 man inhoud maar is dit genoeg?
Ik denk het niet. Tenminste ik heb nu bijna 2000 man in dienst en die zijn allemaal bezig met produceren.
username: esvier
island: Mauser
Engeland.
Heb trouwens al een PM verstuurd maar zit er nog niet bij... Hij zal nog wel slapen
www.debrasserie.nl
Verwijderd
ik zal dan maar naar 10 huisjes gaan voor 3000 man d-:MAX3400 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:12:
[...]
Ik denk het niet. Tenminste ik heb nu bijna 2000 man in dienst en die zijn allemaal bezig met produceren.
Anyway, wat is er beter of anders aan dan Travian? En is het ook te spelen door iemand die niet al te veel tijd over heeft voor een ander spel en ook nog eens binnenkort op vakantie gaat?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Toevallig kwam deze topicstart ook nog bijna gelijk met "een film"
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
U/n: Storme
Island: Pisland
England
vind het nog leuk spelleke
Heb net diplomatie afgerond dus berichtje is verstuurd naar GoP.
Ook heeft Travian geen vakantiemode en moet je dus maar iemand anders zoeken die tijdens die weken jouw account overneemt als bijv. opzichter, lukt je dat niet dan heb je heel hard pech....
Maargoed ik vind dit toch leuker, vooral omdat hier sneller en meer vordering merkbaar is.
zal alles weer even bijwerken
edit: done! goeie genade wat een werk haha.
Even voor alle nieuwelingen. Je hoeft niet alle paginas hier door te ploegen maar ik krijg soms vragen IGM dat ik denk: "lees je uberhaupt wel iets voor je reageert?"
Mooiste en luiste opmerking van dit weekend: "ik ben nieuwe, graag alle tips in mijn inbox"
[ Voor 57% gewijzigd door Jazzper op 16-07-2006 21:10 ]
//Thapous
Juist in de vakantie kan je hard stomenThapous schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:03:
*blabla* maar ik doe heel erg rustig aan @ AoP ik heb vakantie
Ik heb trouwens net Pirates of the Carribean Dead Man's Chest gezien, nog een reden om door te gaan met m'n virtuele piraterij
ik heb hem ook gezien, vrijdagavondPieroman schreef op maandag 17 juli 2006 @ 01:13:
[...]
Juist in de vakantie kan je hard stomen![]()
Ik heb trouwens net Pirates of the Carribean Dead Man's Chest gezien, nog een reden om door te gaan met m'n virtuele piraterij
nice film he, behalve dat einde

Ga nu bijna mijn schip maken, het wachten is alleen nog maar op 7.000 Seile en 5.000 Eisen, rest heb ik al

Verwijderd
Sparen voor een kontor, kun je je voedsel verkopen en steen inkopenTEAMIKKE schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:29:
Ik heb last van steentekort![]()
Wat doen jullie met je voedsel trouwens?
Wat is je seile opbrengst en hoeveel eisen krijg je binnen, het gaatbij mijn echt langzaam en het kost erg veel om het opgang te brengen.mcandor schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:26:
[...]
ik heb hem ook gezien, vrijdagavond
nice film he, behalve dat einde![]()
Ga nu bijna mijn schip maken, het wachten is alleen nog maar op 7.000 Seile en 5.000 Eisen, rest heb ik al
Verwijderd
username: sgpw
island: New Arrrr
England
zal maar es een pm sturen ^^
het is belangrijk om veel hennep te verbouwen, wil je ook veel Seile krijgen. Alleen je kan ook je Seile productie iets lager zetten, zodat je minder hennep hoeft te verbouwen. Mijn Seile opbrengst is nu 10 pe r tick, niet veel. Ik moet dus meer hennep verbouwen. Wat je ook kan doen is Seile van goud kopen is alleen wel duur.mad_max234 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:04:
[...]
Wat is je seile opbrengst en hoeveel eisen krijg je binnen, het gaatbij mijn echt langzaam en het kost erg veel om het opgang te brengen.
Eisen: 10 per tick
Seile: 10 per tick
Kan allebei hoger, ben ik nu mee bezig
Mijn is numcandor schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:11:
[...]
het is belangrijk om veel hennep te verbouwen, wil je ook veel Seile krijgen. Alleen je kan ook je Seile productie iets lager zetten, zodat je minder hennep hoeft te verbouwen. Mijn Seile opbrengst is nu 10 pe r tick, niet veel. Ik moet dus meer hennep verbouwen. Wat je ook kan doen is Seile van goud kopen is alleen wel duur.
Eisen: 10 per tick
Seile: 10 per tick
Kan allebei hoger, ben ik nu mee bezig
30 eisen en 15 seile, vooral de seile zijn erg lastig om die hoog te krijgen.
Mijn Matrosen zijn al 1 dag aan het wachten op de Seile dat ze klaar zijn. Gaan ze nog maar een biertje pakken in mijn taverne.
Verwijderd
Moet je een rondje geven in je Tavernemad_max234 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:26:
[...]
Mijn is nu
30 eisen en 15 seile, vooral de seile zijn erg lastig om die hoog te krijgen.
Mijn Matrosen zijn al 1 dag aan het wachten op de Seile dat ze klaar zijn. Gaan ze nog maar een biertje pakken in mijn taverne.Wanneer komt er een kapitein tot je beschikking? of kot hij pas wanneer je een schip bezit.
Ben overigens Fransman en ik zit op X=324 Y=1006 En mijn rank is heel erg laag: 2147483647
Als je Fransman bent, kan je niet met de (voorlopig) grootste GoT-guild meedoen. Maar volgens mij zijn anderen wel bezig met een Frans Guild voor GoT.GJ-tje schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:31:
Hier nog iemand die meedoet met deze game, eens kijken of het wat is...
Ben overigens Fransman en ik zit op X=324 Y=1006 En mijn rank is heel erg laag: 2147483647
Wist niet eens dat er Guilds waren in dit spel, maar dankjewel dat ik het zeg, dan zal ik dit topic af en toe checken om te zien of die Guild er is, zou dan graag willen joinen!MAX3400 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:42:
Als je Fransman bent, kan je niet met de (voorlopig) grootste GoT-guild meedoen. Maar volgens mij zijn anderen wel bezig met een Frans Guild voor GoT.
Ik stijg overigens wel heel snel zie ik...
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 17-07-2006 14:11 ]
Misschien eerst eens de eerste 50 berichten eens lezen inclusief de startpost?GJ-tje schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:50:
[...]
Wist niet eens dat er Guilds waren in dit spel, maar dankjewel dat ik het zeg, dan zal ik dit topic af en toe checken om te zien of die Guild er is, zou dan graag willen joinen!

Verwijderd
handig om je cordinaten te geven als fransman bij een topic waar bijna allemaal engelse zittenGJ-tje schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:31:
Hier nog iemand die meedoet met deze game, eens kijken of het wat is...
Tja, snap ook niet helemaal waarom iedereen Engels is...Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:04:
handig om je cordinaten te geven als fransman bij een topic waar bijna allemaal engelse zitten
En ik denk en hoop eigenlijk ook dat mede GoT'ers mij niet aanvallen
Snap alleen niet waarom ik geen mannetjes meer kan recruiten...

NOFI, maar jij doe dat natuurlijk wel bij elk topicMAX3400 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:59:
Misschien eerst eens de eerste 50 berichten eens lezen inclusief de startpost?
Heb er in de TS niets over gezien. Informatie als een Guild oid, lijkt me juist thuis te horen in een TS, maar kan aan mij liggen...
[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 17-07-2006 14:19 ]
Ah, keek niet goed heb idd te weinig voedselVerwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:19:
heb je ook genoeg food (nahrung)?
mannetje recruiten kost 200

Waarom spelen we Engelsen? Tja, dat is zo afgesproken. Tenminste, half/half in de eerste 10 berichten van dit topic hebben we besloten om Engels te zijn. Dat zou inderdaad later kunnen betekenen dat een gedeelte van onze vloot op het strand van jouw Franse eilanden oorlog komt voeren.GJ-tje schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:15:
[...]
Tja, snap ook niet helemaal waarom iedereen Engels is...Zijn die Engelsen dan zó goed in de game? Lijkt me niet...
Plus dat het toch maar een spelletje is
En ik denk en hoop eigenlijk ook dat mede GoT'ers mij niet aanvallen
Snap alleen niet waarom ik geen mannetjes meer kan recruiten...Heb volgens mij nog genoeg materiaal en slaapplaatsen zijn er oko genoeg... Heb plaats voor 80 (op het moment) en heb 25 man gerecruit...
[...]
NOFI, maar jij doe dat natuurlijk wel bij elk topic
Heb er in de TS niets over gezien. Informatie als een Guild oid, lijkt me juist thuis te horen in een TS, maar kan aan mij liggen...
Als je "net" begonnen bent, en je wil toch Engels zijn; maak een nieuw account (op een ander mail-adres) want wat je in de eerste 2 dagen bouwt, valt nog wel te herzien als een ander land maar als je eenmaal een week bezig bent, is het erg zonde om te moeten wisselen.
Rebuilding knowledge database
Jazzper of een lief modje to the action?
- Als je mee wil doen met het (op dit moment) grootste GoT-guild, wordt dan Engelsman.
- Post, liever, niet op GoT de coordinaten van je eiland.
- Om het Engelse GoT-guild te joinen, zal je z.s.m "Diplomatie" moeten uitvinden.
- Daarna stuur je in-game een message naar "Jazzper" voor een uitnodiging.
- Als je dan de uitnodiging accepteert, krijg je een URL naar het secure forum met extra info.
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 17-07-2006 15:43 ]
blup
Leave the gun, get the canoli
Verwijderd
Eerder in dit topic gelezen:Drgn schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:51:
Ik vroeg me af vanaf wanneer in de ontwikkeling anderen mij kunnen zien en aanvallen? Dat ben ik namelijk nog nergen tegengekomen. Kunnen ze dat al als ik nog geen schip heb? Kan dat pas als ik cartografie heb ontwikkeld? Of kan ik op ieder moment een fijne, vijandige pinasse aan mijn horizon verwachten?
Hoofdeiland: 80-125% van het puntentotaal van de tegenstander
Kolonie: 40-250%
Leave the gun, get the canoli
Dit topic is gesloten.