Jazzper schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:04:
als jullie uberhaupt de moeite hadden genomen het persbericht te lezen dat in mijn postje hier paar boven staat hadden je/jullie niet gepiept over de downtime en eigen succes. Het ligt aan de hostingprovider van Feenix, niet aan Feenix danwel hun spel zelf...
Die fouten van het inloggen komen doordat je niet uitlogt. Als je wegklikt gaat ie de volgende keer zeuren idd.
Elk land zijn GoP guild is het laatste woord nog niet over gezegd

Dat kan niet goed komen bij dit spel. Je bent namelijk per defenitie en door de speleigenschappen gewoonweg tégen elkaar...
1. die downtime heb ik vaker meegemaakt met het online spel simcountry.
Wat idd ook een providerprobleem bleek te zijn.
Waar ik op doel is dat deze hostingprovider dergelijke aanvragen als van feenix niet compleet kan verwerken want geef toe het is een dataintensief spel.
2. Dat in en uitloggen is volgens mij wel een bekend probleem bij de mensen hier (denk ik

)
3. mensen die net begonnen zijn zouden beter engeland iod kunnen beginnen of overnieuw kunnen beginnen want idd dat gaat op de langere duur compleet fout lopen.
(mischien iets om in de startpost te vermelden???)
Voor de TS:
Zou je eens een poll kunnen organiseren of mensen bereid zijn voor dit spel maandelijks cq jaarlijks een bepaald bedrag te betalen om het te kunnen blijven spelen?
Simcountry was in het verleden ook gratis tot de ontwikkelingen klaar waren en de meeste bugs eruit gefilterd waren.
Het gevraagde bedrag kon niet opwegen tegenover het spel wat je er tegenover kreeg.
Ik ben best benieuwd hoe de meeste mensen hier tegenover staan.