Vind het nieuwe forum nu een beetje onoverzichtelijk met die skin. De standaardskin vind ik veel duidelijker. Maar dit is natuurlijk maar een mening......
Er is een ''piraten skin'' in aanbouw, die word ingeplugd in deze;) dan kijken we wel wat duidelijker is...Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:33:
Vind het nieuwe forum nu een beetje onoverzichtelijk met die skin. De standaardskin vind ik veel duidelijker. Maar dit is natuurlijk maar een mening......
//Thapous
Verwijderd
je zit misschien vast dat je geen food meer hebt? een worker aanmaken kost 200 food...Edwin van Cleef schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:25:
ik loop een beetje vast met mijn houtoproductie momenteel dus heeft het even zijn tijd nodig.
Verder lijkt het mij wel een verslavend spel om te doen heb er in ieder geval plezier in
Nog even iets anders.
Ik heb nog 54 mensen die ik kan recruteren maar het vreemde is dat dit niet lukt terwijl ik er nog een aantal kan plaatsen bij de houtproductie.
Iemand een idee?
Verwijderd
wat dacht je van wat meer voedsel in stock hebben je hebt 200 voedsel per medewerker die je wil aannemen nodigEdwin van Cleef schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:25:
ik loop een beetje vast met mijn houtoproductie momenteel dus heeft het even zijn tijd nodig.
Verder lijkt het mij wel een verslavend spel om te doen heb er in ieder geval plezier in
Nog even iets anders.
Ik heb nog 54 mensen die ik kan recruteren maar het vreemde is dat dit niet lukt terwijl ik er nog een aantal kan plaatsen bij de houtproductie.
Iemand een idee?
about forum:
ik heb nu default op nosebleed staan (waar dus nog aan geklust wordt door Conglacio aka Farmill. Ik heb nu wel aangezet dat je dat kan overrulen als je wilt. Je kan dus kiezen voor subSilver in je profiel als het je stoort.
Verder nog even kijken of alles wel klopt met rechten.
ik heb nu default op nosebleed staan (waar dus nog aan geklust wordt door Conglacio aka Farmill. Ik heb nu wel aangezet dat je dat kan overrulen als je wilt. Je kan dus kiezen voor subSilver in je profiel als het je stoort.
Verder nog even kijken of alles wel klopt met rechten.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:37:
[...]
je zit misschien vast dat je geen food meer hebt? een worker aanmaken kost 200 food...
Al 2 mensen met de zelfde mededeling dus dan kan het niet missen.Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:37:
[...]
wat dacht je van wat meer voedsel in stock hebben je hebt 200 voedsel per medewerker die je wil aannemen nodig
Snel even wat boerderijen bouwen dus en upgraden
computer voor alle werkzaamheden
goed.. die coordinaten gaan we dus even weghalen hier..
ik kom net op het duitse forum topics tegen waar ze bergen geld geven voor coordinaten van hoofdeilanden... dus...
zie GoP forum voor meer info
ik kom net op het duitse forum topics tegen waar ze bergen geld geven voor coordinaten van hoofdeilanden... dus...
zie GoP forum voor meer info
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
alleen heb je daar ook workers voor nodigEdwin van Cleef schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:04:
[...]
[...]
Al 2 mensen met de zelfde mededeling dus dan kan het niet missen.
Snel even wat boerderijen bouwen dus en upgraden
vandaar ook dat ik eerst voor farms ben gegaan en me nu pas op hout concentreer.
heb 8 lvl 2 farms staan en ben nu bezig met 8 lvl 2 woodcutters te bouwen.
tevens probeer ik nog even voor de nachtrust komt een lvl 3 of 4 warehouse te hebben zodat ik niks kwijtraak.
Heb meer wood resources dan farms en alles level 2
Het maximale aantal wat ik kan hebben aan bevolking is op dit moment 80 maar er word hard aan gewerkt dit verder te upgraden.
Ga me komende tijd volledig concentreren op de basisbeginselen om vervolgens verder te kunnen gaan.
Mrt genoeg mogelijkheden om iets snel te kunnen bouwen kan je er later mischien profijt van hebben.
Eerst maar even een nachtje slapen alvorens ik verder ga bouwen en upgraden
Het maximale aantal wat ik kan hebben aan bevolking is op dit moment 80 maar er word hard aan gewerkt dit verder te upgraden.
Ga me komende tijd volledig concentreren op de basisbeginselen om vervolgens verder te kunnen gaan.
Mrt genoeg mogelijkheden om iets snel te kunnen bouwen kan je er later mischien profijt van hebben.
Eerst maar even een nachtje slapen alvorens ik verder ga bouwen en upgraden
Verwijderd
Heb mijzelf ook even aangemeld en ben net begonnen met bouwen van eerste gebouw. Ziet er uit als een leuk spel. Ik heet Ferhat en ben een Spanjaard
Dan ben je onze vijand
allemaal engelsen hier
allemaal engelsen hier
Verwijderd
is ook een keer wat anders tegen gotters spelen
maar er zijn vast alleen maar duitse spanjaarden
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 21:58 ]
Server is down zo te zien
.
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
[ Voor 81% gewijzigd door Dersan op 09-07-2006 22:45 ]
Hou het nuttig. Het is hier niet de Huiskamer
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 23:20 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Getver....wilde nog even voordat ik naar bed ging mn resources opmaken. Dat zal wel weer een overvol depot worden morgen. Dan morgen maar massaal uitgeven
Verwijderd
Vraagje, ik had niet eerst iets verder naar onder gelezen (onder de TS ) en zo niet gezien dat de mensen hier zich gingen registreren onder de Engelse Nationaliteit. (in het spel dan) Ik ben Spaans maar wil graag Engels worden. Weten jullie toevallig of er een mogelijkheid tot emigreren/integreren is?
Je zou van je eiland kunnen vluchten en een schip hierheen kunnen pakken. Andere opties zijn er, denk ik, niet om een heel eiland van Spanje naar Engeland te krijgen.Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:26:
Vraagje, ik had niet eerst iets verder naar onder gelezen (onder de TS ) en zo niet gezien dat de mensen hier zich gingen registreren onder de Engelse Nationaliteit. (in het spel dan) Ik ben Spaans maar wil graag Engels worden. Weten jullie toevallig of er een mogelijkheid tot emigreren/integreren is?
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
nieuw account maken als je deze kan deleten ?
Ik zou voor nieuw account gaan maar je moet zelf weten. Of we gokken het erop dat we genoeg leden hebben voor meerdere landen GoP. Maar ja.. dan moet je tegen elkaar knokken das niet handig.
Beter nieuws!
Server was ff down. Wilde tukken, toch even gewacht. Logde in en had 14.000 hout en 10.000 steen klaar... genoeg om deze jongen te bouwen:

Diplomacy
250 Points Diplomacy is commonly considered as the desired way of solving conflicts. Research the art of diplomacy to be able to found a new alliance or to join an existing one.
10.000 wood
8.000 stone
16 Progress: 1 %
Finished at: 10.07. / 05:00 o`clock
woohoo
morgen wakker worden en het is rond! Dan zijn we officeel. De stemming op het forum deed toch wel erg Gathering of Pirates naar voren komen dus indien geen bezwaar GoP it is imho
Beter nieuws!
Server was ff down. Wilde tukken, toch even gewacht. Logde in en had 14.000 hout en 10.000 steen klaar... genoeg om deze jongen te bouwen:

Diplomacy
250 Points Diplomacy is commonly considered as the desired way of solving conflicts. Research the art of diplomacy to be able to found a new alliance or to join an existing one.
10.000 wood
8.000 stone
16 Progress: 1 %
Finished at: 10.07. / 05:00 o`clock
woohoo
morgen wakker worden en het is rond! Dan zijn we officeel. De stemming op het forum deed toch wel erg Gathering of Pirates naar voren komen dus indien geen bezwaar GoP it is imho
[ Voor 8% gewijzigd door Jazzper op 10-07-2006 01:20 ]
zol nog wel ff duren voordat ik dit kan researchen en de guild kan joinen
je hebt de coordinaten dus een 2e (engels) account erbij aanmaken en wanneer mogenlijk later veroverenVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:26:
Verwijderd
Haha, nou ik begin maar weer overnieuw. Zoveel tijd zit er nou ook weer niet in dat andere eilandje...
wakker worden en diplomacy klaar maar ook depot overstroomt...
22.000 steen en 12.000 hout..
ellende
maarre..
nformation
Token: GoP
Founded: 10.07. / 10:16 o`clock by Jazzper
Members: 1
Zelfs Remi had nog een hond, dus hop hop GH en Academie naar 4 dan kan ik inviten!
22.000 steen en 12.000 hout..
ellende
maarre..
nformation
Token: GoP
Founded: 10.07. / 10:16 o`clock by Jazzper
Members: 1
Zelfs Remi had nog een hond, dus hop hop GH en Academie naar 4 dan kan ik inviten!
Hoe zit het trouwens met het forum? Ik kom er niet op en als het wel lukt heb ik nog nooit het gedult kunnen opbrengen op de hele pagina te laten laden.
Verwijderd
zo een na vannacht eens dik aan het bouwen gegaan
6 lvl 2 farms 2 llv 3 farms zelfde geld voor woodcutters.
een lvl 4 storage 3 lvl 3 houses 2 lvl 3 stone en 2 lvl 2 stone
en het mooiste is ik heb werknemers zat voor de verandering d-:
hoef ik me dus niet meer druk over te maken voorlopig.
6 lvl 2 farms 2 llv 3 farms zelfde geld voor woodcutters.
een lvl 4 storage 3 lvl 3 houses 2 lvl 3 stone en 2 lvl 2 stone
en het mooiste is ik heb werknemers zat voor de verandering d-:
hoef ik me dus niet meer druk over te maken voorlopig.
ja ik heb nu ook problemen met het forum..
Probeer als test ook maar eens op http://www.b-one.net te komen, dat is de provider, kom ik ook niet op. Thapous is er mee bezig (ligt dus niet aan de site maar aan de provider). Denk dat hun firewall beetje strak staat. Met een proxy kom ik er namelijk wel op.
Ik doe nou:
Wood 820 / tick
Food 580 / tick
Stone 300 / tick
Ore 50 / tick
hoppa!
cartografie ook bijna in de house
anderen daarentegen hebben nergens last van. Nadd bv sprak ik net nog. Zit hier ook in grunn, komt er gewoon op.
edit: en het is weer up and runnin
edit2: en nu weer niet... lekkere host
Probeer als test ook maar eens op http://www.b-one.net te komen, dat is de provider, kom ik ook niet op. Thapous is er mee bezig (ligt dus niet aan de site maar aan de provider). Denk dat hun firewall beetje strak staat. Met een proxy kom ik er namelijk wel op.
Ik doe nou:
Wood 820 / tick
Food 580 / tick
Stone 300 / tick
Ore 50 / tick
hoppa!
cartografie ook bijna in de house
anderen daarentegen hebben nergens last van. Nadd bv sprak ik net nog. Zit hier ook in grunn, komt er gewoon op.
edit: en het is weer up and runnin
edit2: en nu weer niet... lekkere host
[ Voor 20% gewijzigd door Jazzper op 10-07-2006 11:13 ]
Dan zal het aan de proxy hier liggen.
Wood 535/tick
Food 550/tick
Stone 215/tick
Ore 10/tick
ben bezig om het wood en stone omhoog te krijge
Wood 535/tick
Food 550/tick
Stone 215/tick
Ore 10/tick
ben bezig om het wood en stone omhoog te krijge
Als ik op het forum probeer te komen (http://aop.personalcenter.be/) dan komt Firefox met de melding:
Server not found
Firefox can't find the server at personlacenter.be.
Let vooral op dat la in plaats van al terwijl het in mijn adresbalk wel goed staat.
Server not found
Firefox can't find the server at personlacenter.be.
Let vooral op dat la in plaats van al terwijl het in mijn adresbalk wel goed staat.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
dat heb ik ook:
http://personalcenter.be/aop werkt wel...Tijdens het opvragen van de URL: http://personlacenter.be/aop/
kwam de volgende fout voor:
Niet in staat om het IP adres te bepalen van de hostnaam. personlacenter.be
De dnsserver gaf als antwoord:
Name Error: The domain name does not exist.
Dit betekent dat:
De cache niet in staat was om de hostnaam uit de URL te herleiden.
Controleer of de naam klopt.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 10-07-2006 13:01 ]
inloggen op het forum nu op: http://www.personalcenter.be/aop
wel beetje raar dat je nu opeens via die link moet inloggen maar oké, nix aan te doen.
wel beetje raar dat je nu opeens via die link moet inloggen maar oké, nix aan te doen.
//Thapous
Verwijderd
nog 1 upgrade van de Academy en dan kan ik ook de guild joinen...
PS.
Zou de beheerder van het forum mijn account willen activeren? Cheers Mate
PS.
Zou de beheerder van het forum mijn account willen activeren? Cheers Mate
Verwijderd
Mn Academy en Government Hall moeten beiden nog 1 level omhoog en dan kan ik ook bij de guild. Alleen moet ik nu eerst de steenproductie omhoog gooien, want in de afgelopen minuten is er al 15.000 doorheen gegaan.
Hoveel verschillende quarries raden jullie eigenlijk aan? Ik heb er nu 4 dus ik denk dat ik er nog wel een of twee bij kan nemen. Dit aangezien je alleen nog de erts-mijn kan bouwen op dit eiland. Edelstenen kunnen volgens mij alleen op een kolonie.
Hoveel verschillende quarries raden jullie eigenlijk aan? Ik heb er nu 4 dus ik denk dat ik er nog wel een of twee bij kan nemen. Dit aangezien je alleen nog de erts-mijn kan bouwen op dit eiland. Edelstenen kunnen volgens mij alleen op een kolonie.
Jaefster... you wish 
(je bent al op het forum, dat bedoel ik niet)
Eisen joinen van een guild
1. Government Hall lvl 4
2. Academie lvl 4
en dan komt het.. dan mag je nog de art of
3. diplomacy
ontwikkelen a 10.000 hout en 8000 steen
maar geloof me, daarna gaat het hard. Je moet je gespaarde dingen steeds weer investeren in farms,wood,etc en werkers. Dus je lijkt steeds terug te vallen maar het gaat elke keer harder weer omhoog.
1. Government Hall lvl 4
2. Academie lvl 4
3. diplomacy
maar geloof me, daarna gaat het hard. Je moet je gespaarde dingen steeds weer investeren in farms,wood,etc en werkers. Dus je lijkt steeds terug te vallen maar het gaat elke keer harder weer omhoog.
Zal voor mij ook nog wel lang duren dusJazzper schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:29:
Jaefster... you wish
1. Government Hall lvl 4
2. Academie lvl 4
3. diplomacy
mwah gaat snel hoor
is echt exponentiele groei dat spel
oh en dersan, druk eens op F5 op het forum
enjoy
enjoy
Jazzper schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:02:
mwah gaat snel hoor
enjoy
Het nadeel van dit spel vind ik wel dat je zo lang moet wachten als je alles gebruikt hebt...maar zal later wel minder worden denk ik.
Verwijderd
Hey, Ik ben overgestapt van Trivian naar AoP. AoP is gewoon leuker!
AoP Naam: wilco1988
Eiland naam: Dead End
Land: England
Server: Banana
Ik ben pas gister begonnen maar zal wel mee willen doen met een gotguild ofzo
Verwijderd
Maakt helemaal niets uit dat je pas gisteren bent begonnen. De meeste van ons zijn volgens mij ook pas eergisteren begonnen.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:43:
Hey, Ik ben overgestapt van Trivian naar AoP. AoP is gewoon leuker!
Verwijderd
AoP Naam: Shad0w
Eiland naam: ShadowHQ
Zou het leuk vinden als er een GoT clan zou komen, net zoals met ogame
Eiland naam: ShadowHQ
Zou het leuk vinden als er een GoT clan zou komen, net zoals met ogame
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 19:25 ]
haal coordinaten even weg! is namelijk erg gewild door vijanden! wordt zelfs gold voor geboden!
bla?
Verwijderd
Tnks, ben nog maar net begonnenQ-bone schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:17:
haal coordinaten even weg! is namelijk erg gewild door vijanden! wordt zelfs gold voor geboden!
En kan ik me aanmelden voor de clan ofzo? Hoe gaat dat? Ik heb een account aangemaakt op het forum inmiddels
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 19:33 ]
op het forum http://personalcenter.be/aop/index.php kun je ze planten in de aparte sectie er van!
bla?
Verwijderd
Wat ik vooral erg leuk vind aan het forum is het feit dat in de GoP bar vermeld staat dat de voertaal Engels is...En dan het 3e forum de titel "Forum Problemen" heeft...
Ben druk bezig mijn Academy naar lvl 4 te krijgen, lukt vanaaf nog en hopelijk ook nog net voordat ik naar bed ga Diplomacy research klaar...Go go GoP
Ben druk bezig mijn Academy naar lvl 4 te krijgen, lukt vanaaf nog en hopelijk ook nog net voordat ik naar bed ga Diplomacy research klaar...Go go GoP
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 20:15 . Reden: Typo's ]
Verwijderd
Wordt die server daar nou steeds trager of ligt het aan mij? Vind het op dit moment veels te sloom gaan.
Verwijderd
morgen heb ik diplomacy, vandaag level 2 acadamy, en morgenochtend heb ik 30000+ steen en hout, lang leven de nacht!
bla?
woohoo shipyard!
woohoo taverne lvl2 (dat is het allermooiste: blackjacken, dobbelen, etc(
woohoo karthographie! lekker eilandjes checken
nu bezig met verhitting (van erts tot ijzer tot wapens) te ontwikkelen.
Dat het 3e public topic nederlands is komt omdat het intern gericht is aan leden die lid zijn maar problemen hebben met forum access en dus maar want daar wel kunnen komen
Ik ben het langst bezig van heel GoT gok ik en dat is donderdagmiddag, dat is 4 daagjes dus tel maar uit hoe hard het gaat
woohoo taverne lvl2 (dat is het allermooiste: blackjacken, dobbelen, etc(
woohoo karthographie! lekker eilandjes checken
nu bezig met verhitting (van erts tot ijzer tot wapens) te ontwikkelen.
Dat het 3e public topic nederlands is komt omdat het intern gericht is aan leden die lid zijn maar problemen hebben met forum access en dus maar want daar wel kunnen komen
Ik ben het langst bezig van heel GoT gok ik en dat is donderdagmiddag, dat is 4 daagjes dus tel maar uit hoe hard het gaat
Hier een nieuwe piraat.
AoP Naam: svdvlist2 (lekker origineel)
Eiland naam: Vlisterstee
Land: Frankrijk (wel origineel)
Piraat haiku meld zich 
voeg me maar toe als buddy
AoP Naam: Haiku
Eiland naam: BeOS
voeg me maar toe als buddy
AoP Naam: Haiku
Eiland naam: BeOS
[ Voor 92% gewijzigd door joint_me op 11-07-2006 01:39 ]
Hello fellow humans
Terwijl de meesten engeland zijn dus ben je vijandsvdvlist2 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:09:
Hier een nieuwe piraat.
Komende tijd ga ik alleen maar upgraden van mijn bestaande gebouwen en met name de farms krijgen mijn volledige aandacht.
Verder moet ik zo snel mogenlijk mijn warehouse zien up te graden omdat ik niet iedere dag thuis ben en ik niet tegen het maximum aan wil lopen.
Bij mij nog veel werk aan de winkel dus
[ Voor 34% gewijzigd door Edwin van Cleef op 11-07-2006 00:15 ]
er moet ff duidelijk in de topic start vermeld worden dat wij allemaal engelsen zijn
Hierbij, wanneer je je aanmeldt, en je bij de GoT, GoP alliancie wilt, KIES DAN ENGLAND!!!!
bla?
ja dat komt niet goed met die landen..
je wil niet 3 GoP subguilds hebben. Want je zal hoe dan ook moeten samenwerken met lui in je buurt die elkaars vijanden zijn.. Ben ik niet zo voorstander van.
je wil niet 3 GoP subguilds hebben. Want je zal hoe dan ook moeten samenwerken met lui in je buurt die elkaars vijanden zijn.. Ben ik niet zo voorstander van.
Verwijderd
Gaan we ook een irc kanaal oprichten? Wat dachten jullie van #pirates op irc.tweakers.net?
wat dacht je van #tweakers op irc.gamesurge.net 
die is er al weer 5 dagen
die is er al weer 5 dagen
Verwijderd
gisteren al de research "Mining" gedaan, dus als het goed is kan ik nu ore mines maken.. maar waar moet ik deze plaatsen?

Verwijderd
moet je eerst lvl 5 stonemason en lvl 5 woodcutter voor hebben
ik kan mensen aanraden de techtree te lezen deze is erg makkelijk en overzichtelijk dat voorkomt een beetje dit soort simpele vragen d-:
ik kan mensen aanraden de techtree te lezen deze is erg makkelijk en overzichtelijk dat voorkomt een beetje dit soort simpele vragen d-:
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 11:02 ]
Verwijderd
aha, bedankt nu zie ik de techtree ookVerwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:00:
moet je eerst lvl 5 stonemason en lvl 5 woodcutter voor hebben
Voor de liefhebbers nog een screenshot:

Verwijderd
dan ook nog maar ff een plaatje van mij
production is nu als volgt
wood 598
food 550
stone 380
nog 68 unemployed workers en nog 12 te recruiteren
production is nu als volgt
wood 598
food 550
stone 380
nog 68 unemployed workers en nog 12 te recruiteren

Ik ben ook maar begonnen.
Naam: TEAMIKKE (
)
Eiland: TEAMIKKE's thing
Land: Engeland
Server: Banana (kon niet eens kiezen)
Naam: TEAMIKKE (
Eiland: TEAMIKKE's thing
Server: Banana (kon niet eens kiezen)
dat heb je fout kerel, maar alleen op de openbare fora hebben Engels als hoofdtaal.(met de nodige fouten:P)Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:14:
Wat ik vooral erg leuk vind aan het forum is het feit dat in de GoP bar vermeld staat dat de voertaal Engels is...En dan het 3e forum de titel "Forum Problemen" heeft...![]()
//Thapous
Verwijderd
My badThapous schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:17:
[...]
dat heb je fout kerel, maar alleen op de openbare fora hebben Engels als hoofdtaal.(met de nodige fouten:P)
Ik zal niet meer zo snel conclusies trekken

ik heb je volgens mij al lang geactiveerd, kijk straks nog wel ff
Verwijderd
Sure take your time, ben zo toch voor een paar uurtjes weg...Dan is mijn Diplomacy klaar...Jazzper schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:13:
ik heb je volgens mij al lang geactiveerd, kijk straks nog wel ff
Zou ik dan ook in GoP mogen

aangezien ik niet al te veel tijd heb om er mee bezig te zijn kan je in korte tijd best ver komen in dit spel.
ben zondag in de namiddag begonnen met de inschrijving en ben nu al :
positie 11813 - Sir patatje oorlog - punten 3.235
ben zondag in de namiddag begonnen met de inschrijving en ben nu al :
positie 11813 - Sir patatje oorlog - punten 3.235
Als je een Academy hebt, kan je natuurlijk Research doen. Maar als je je academy upgraded, is dat research-item dan nog beschikbaar, of is dat research-item niet meer beschikbaar, dus alleen in dat level?
Mijn rank is nu best hoog
Mijn rank is nu best hoog
[ Voor 8% gewijzigd door maarud op 11-07-2006 14:27 ]
Blijft gewoon beschikbaar.mcandor schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:26:
Als je een Academy hebt, kan je natuurlijk Research doen. Maar als je je academy upgraded, is dat research-item dan nog beschikbaar, of is dat research-item niet meer beschikbaar, dus alleen in dat level?
Ik heb 16.025 punten.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 11-07-2006 15:55 ]
nee altijd
ik heb er nog genoeg te doen iig
ik heb er nog genoeg te doen iig
nouja maakt niet uit, maar er was foutje gemaakt bij ons zodat jouw account niet geactiveerd was, bij deze heb ik hem maar geäctiveerd;) & dat was mijn fout, k had na die fout de database moeten nakijken... sorryVerwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:11:
[...]
My badMaar ben nog niet op de prive fora geweest, heb mij wel aangemeld op GoP site, maar kan sowieso ook niet inloggen, terwijl mijn naam "Jaefster" reeds in gebruik is en heb ook een mail gehad waarin stond dat een moddereter mijn account moest activeren.
Ik zal niet meer zo snel conclusies trekken
maar nog veel plezier @ GoP forum
GoP mag de nederlandse vertaling van AoP doen:D we zijn er al druk mee bezig
MVG,
[ Voor 7% gewijzigd door Thapous op 11-07-2006 21:43 ]
//Thapous
Verwijderd
Hoe komen ze eigenlijk zo snel bij ons uit? We zijn amper een halve week bezig en we mogen het spel vertalen. Wel leuk overigens want je leert meteen een hele boel bij.
Verwijderd
Kunnen jullie mijn forumaccount ook activeren? Ik denk dat ik morgen diplomatie kan onderzoeken zodat ik me kan aanmelden bij de alliantie
Nu 244 man aan het werk, en het worden er steeds sneller meer
Tot nu toe bevalt het spel me wel, lijkt me dat er wat meer actie in zit als bijvoorbeeld ogame. Kan iemand uitleggen hoe het aanvallen / koloniseren in zijn werk gaat? Of is niemand nog zo ver?
Wat ik me ook afvraag, is het een slim idee om gelijk het eiland vol te bouwen met (goedkopere) hout/farms? Spaart nu grondstoffen maar dan kan je in de toekomst met je velden in de problemen komen lijkt me
Nu 244 man aan het werk, en het worden er steeds sneller meer
Tot nu toe bevalt het spel me wel, lijkt me dat er wat meer actie in zit als bijvoorbeeld ogame. Kan iemand uitleggen hoe het aanvallen / koloniseren in zijn werk gaat? Of is niemand nog zo ver?
Wat ik me ook afvraag, is het een slim idee om gelijk het eiland vol te bouwen met (goedkopere) hout/farms? Spaart nu grondstoffen maar dan kan je in de toekomst met je velden in de problemen komen lijkt me
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 22:15 ]
Verwijderd
Net ff een account proberen maken, mijn Duits is niet zo goed..
?Die Registrierung ist ab sofort auf mehreren Servern möglich. Wenn Ihr schon ein Benutzerkonto auf einem Server habt und Euch auch auf einem zweiten Server registrieren wollt, so setzt bitte einen Haken in der Checkbox. Bei "Login" und "Password" gebt Ihr dann bitte Eure Daten ein, mit denen Ihr Euch schon registriert habt.
Verwijderd
als je 2 accounts op 2 servers wil is dat mogelijk, gewoon het vakje aanvinken. Verder zelfde login en pass gebruiken als op de andere server.
(vrije vertaling)
(vrije vertaling)
Verwijderd
Bedankt voor de snelle reply, maar daaronder zei hij dus dat mijn IGN al in gebruik was. Dus moet ik nu opnieuw registreren of kan ik mijn IGN later aanpassen?
Verwijderd
ik vermoed dat je opnieuw moet registeren, als je naam al door iemand in gebruik is kan er geen nieuw account gemaakt zijn
iemand anders ook problemen met registreren? Ik krijg telkens deze error:
Fatal error: Cannot use object of type HttpError as array in /home/eleisure/www/www.ageofpirates.co.uk/register.php on line 107
Fatal error: Cannot use object of type HttpError as array in /home/eleisure/www/www.ageofpirates.co.uk/register.php on line 107
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Almost there LMAOHibernate operation: could not insert: [de.feenix.management.model.account.Registration]; uncategorized SQLException for SQL [insert into accountmanagement.registration (login, nick, password, email, activation_key, nation_id, mail_sent_date, lang, game_server_id, registration_group_id, ad_id, date, email_transmission_to_sat1_allowed) values (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?)]; SQL state [41000]; error code [1205]; Lock wait timeout exceeded; try restarting transaction; nested exception is java.sql.SQLException: Lock wait timeout exceeded; try restarting transaction
Edit :: Ik heb toch goed gelezen dat je best op de .DE site kan reggen (items, betere gui) right?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 22:34 ]
gaat lekker daarzo.....enneuh wie gebruikt nou reserved words voor de column names? Vast geen Oracle doos?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
De registratie is vanaf heden op meerder servers mogelijk. Wanneer je al een account op de ene server hebt en ook op de andere wil registreren, zet dit dat tussen haakje in de Checkbox (weet niet wat ik daar van moet maken). Bij login en paswoord geef dan je geboortecijfers, die je ook bij je eerdere registratie gebruikt hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:12:
Net ff een account proberen maken, mijn Duits is niet zo goed..
[...]
?
Deze tekst kan je dus links laten liggen als je voor het eerste registreerd.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 22:41 ]
Verwijderd
Ben nog steeds aan het wachten op de email 
Edit ::
Edit 002 ::
Naam: Kamakura
Server: Banana Bay
Naam Eiland: Yangzi Delta
Ik had gehoopt op een Japanse divisie maar dan toch gekozen voor de Engelse
Jammer dat het nog in het Duits sta, ff het draadje lezen om snel op weg te zijn
Edit ::
Denk dat het nu wel is geluktie Registrierung war erfolgreich! Eine E-Mail wurde an -@-.com verschickt! Bitte prüft Euren Posteingang sowie Euren Spam-Ordner!

Edit 002 ::
Naam: Kamakura
Naam Eiland: Yangzi Delta
Ik had gehoopt op een Japanse divisie maar dan toch gekozen voor de Engelse
[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 00:25 ]
Naam: Oberon
Naam Eiland: Concordia
Net aan m'n derde dag begonnen, en'k hoop diplomatie vandaag te kunnen researchen
Naam Eiland: Concordia
Net aan m'n derde dag begonnen, en'k hoop diplomatie vandaag te kunnen researchen
TOGAF, ArchiMate, DEMO, ITILF, VCE, MCSE, CCA, CCAA, CCEE, CCIA
woei, heb nu zo'n 8,500 punten, en diplomatie wordt nu geresearched !
Maar wat is zo'n schip t*ring duur man! 200.000 hout voor een pinasse!!!!!
Dat zijn nog niet zo heel veel punten en dan al dat researchen is netjes. Wat zijn je inkomsten qua resources?mcandor schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:50:
woei, heb nu zo'n 8,500 punten, en diplomatie wordt nu geresearched !
Verwijderd
als iemand mij na 2 uur vanmiddag de guild in kan invite zou ik daar gelukkig van worden de research is nou onderweg en dan kan ik hem vanavond als ik van het werk thuiskom accepten
verder gaat het ontzettend goed heb een overvloed aan manschappen lopen wat me dan weer gelukkig maakt omdat ik daardoor in mijn produktie 0,0 verlies draai een lvl 6 warehouse erbij en ik kom net de bange uurtjes door
verder gaat het ontzettend goed heb een overvloed aan manschappen lopen wat me dan weer gelukkig maakt omdat ik daardoor in mijn produktie 0,0 verlies draai een lvl 6 warehouse erbij en ik kom net de bange uurtjes door
ik invite iedere GoT/GoP/NLD-er n.a.v. een ingame pm als hun diplomacy klaar is maar ik wil even benadrukken dat je in deze fase het best even kan concentreren op je persoonlijke ontwikkeling. Dat is nu veel belangrijker. Als je toegang hebt tot het volledige GoP forum ben je al lid als het ware dus dat er GoP bij je naam ingame staat komt pas in de fase van de knokkerij van pas
ik speel dit spel nu met een kameraad van me, maar ik wete niet of ik in jullie guild zal gaan (met hem) of dat wij tween een guild opricihten. Bij jullie staan we sterker 
Mijn info trouwens:
Naam: McAndor
Eiland: Simcala
Resources nu:
Hout: 520 per tick (met 5 houthutjes maar)
Food: 420 per tick, met 5 hutjes
Steen: 285 per tick, 5 hutjes
Erts: 20 per tick, 1 hutje
Diplomacy is om 14:15 pas klaar
Het maakt voor je producite toch niets uit als je een gebouw op de plek van een paar bomen zet? Misschien dat doordat je die bomen weghaald er minder hout wordt geproduceerd
Mijn info trouwens:
Naam: McAndor
Eiland: Simcala
Resources nu:
Hout: 520 per tick (met 5 houthutjes maar)
Food: 420 per tick, met 5 hutjes
Steen: 285 per tick, 5 hutjes
Erts: 20 per tick, 1 hutje
Diplomacy is om 14:15 pas klaar
Het maakt voor je producite toch niets uit als je een gebouw op de plek van een paar bomen zet? Misschien dat doordat je die bomen weghaald er minder hout wordt geproduceerd
[ Voor 22% gewijzigd door maarud op 12-07-2006 11:25 ]
eh... tot die tijd geen forum access imho...mcandor schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:22:
ik speel dit spel nu met een kameraad van me, maar ik wete niet of ik in jullie guild zal gaan (met hem) of dat wij tween een guild opricihten. Bij jullie staan we sterker
hahaJazzper schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:32:
[...]
eh... tot die tijd geen forum access imho...
maar bij "jullie" ist ook wel leuk, jullie hebben er iets meer verstand van
Nee maakt niet uit.mcandor schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:22:
knip
Snik,
Ben ik niet eens de eerste meer met een isometrische grafische game op internet.
Al is die van hun niet echt isometrisch, maar eigenlijk een tabel, met plaatjes die isometrisch lijken
Zie hier:
http://pc-gamers.com/webgamex/0.8/
M'n engine begint ergens op te lijken, maar nu de game nog
, zijn hier nog enthausiaste mensen te vinden? Vanavond maar even de map-editor fixes uploaden.
Ben ik niet eens de eerste meer met een isometrische grafische game op internet.
Al is die van hun niet echt isometrisch, maar eigenlijk een tabel, met plaatjes die isometrisch lijken
Zie hier:
M'n engine begint ergens op te lijken, maar nu de game nog
openkat.nl al gezien?
Hier nog een piet piraat de zoveelste:
AoP Naam: FlyingDutchman
Eiland naam: FlyingDutchman
AoP Naam: FlyingDutchman
Eiland naam: FlyingDutchman
ook eergister maar accountje gemaakt
Naam: Mamoritai
Naam eiland: Isle of GoT
heb nu iets van 7000 puntjes ofzo
Naam: Mamoritai
Naam eiland: Isle of GoT
heb nu iets van 7000 puntjes ofzo
Jey, het reggen werkt weer! 
Naam: tazzman
Land: Spain
Naam eiland: Isla de Tazzia
Naam: tazzman
Land: Spain
Naam eiland: Isla de Tazzia
gezocht
mede GoPpers die kunnen excellen om in onze google spreads uber vette tools te plempen
mede GoPpers die kunnen excellen om in onze google spreads uber vette tools te plempen
Mooi werk, maar er zijn er toch al meer van?killercow schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:56:
Snik,
Zie hier:
M'n engine begint ergens op te lijken, maar nu de game nog, zijn hier nog enthausiaste mensen te vinden? Vanavond maar even de map-editor fixes uploaden.
Dank je.mad_max234 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:29:
[...]
Mooi werk, maar er zijn er toch al meer van?
Waar? (non flash), ben altijd geintresseerd, wie weet hebben ze dingen die ik niet heb bedacht.
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
heb net ff gekeken maar zie alleen een zwart vlak en een paar tekstvelden met clear debub... knopjekillercow schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:56:
Snik,
Zie hier:
M'n engine begint ergens op te lijken, maar nu de game nog, zijn hier nog enthausiaste mensen te vinden? Vanavond maar even de map-editor fixes uploaden.
maar zal vast wel aant updaten zijn ofzo?
Dit topic is gesloten.