[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.887 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythica
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-03-2024
Foutje :)

[ Voor 95% gewijzigd door Mythica op 28-07-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:39:
heb ook een charactertje op banana bay.

gaat wel lekker atm. 1300 wood/tick 700 food/tick 1000 stone/tick

erts en ropes stellen nog niet heel veel voor 300 en 100 /tick.

nu nog schepen zien te bouwen :P
Weet je zeker dat je al 100 ropes/tick hebt en niet 100 hemp/tick?

Ik vind 100 ropes/tick namelijk vrij veel. Om dit vol te kunnen houden moet je 1000 hemp per tick beschikbaar hebben. Dat krijg ik alleen voor elkaar door veel hemp in te kopen. Mijn plantages kunnen nog niet voldoende produceren. En dan zit ik ook nog maar op de 60 ropes/tick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:15:
[...]

Weet je zeker dat je al 100 ropes/tick hebt en niet 100 hemp/tick?

Ik vind 100 ropes/tick namelijk vrij veel. Om dit vol te kunnen houden moet je 1000 hemp per tick beschikbaar hebben. Dat krijg ik alleen voor elkaar door veel hemp in te kopen. Mijn plantages kunnen nog niet voldoende produceren. En dan zit ik ook nog maar op de 60 ropes/tick.
Rope wilt bij mijn ook niet echt 70 per tick, maar mijn ijzer gaat echt goe 140 per tick.
Er zijn weer veel eilanden vrij, zijn er nieuwe eilande bijgekomen ofzo? Ik heb iig mij n 3e kolonie met edelstenen. :*)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:40:
[...]

Kan je geen schip stationeren op je andere eiland en van daaruit koloniseren?
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:46:
[...]

Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb O-)
Had je maar langer weg moeten blijven... :Y)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

woot.. nou, ik speel toch maar door met feenix ivm nieuwe eilandjes :) over een paar kwartiertjes heb ik mn 2e eilandje erbij. Alleen, ik heb nu bij 1 eilandje diamanten & tabak als grondstoffen erbij gekregen. Levert dit nou meer op dan ropes, aangezien je bij ropes teveel wiet ( :) ) plantages moet hebben?

En werkt die optie al dat je andere boten kunt capturen, of moet ik deze skill maar even links laten liggen?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, twee kolonies erbij. Voordeel is dat m'n main zó enorm dicht bij de grens ligt (met kolonies dus). Eén graad onder m'n main ligt al 'n kolonie. M'n twee kolonies liggen allebei ook maar 4 ticks van m'n main, is wel relaxt. Beide gisteravond gekoloniseerd en een van de twee heeft al bijna een haven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
Ben nu paar dagen bezig maar ben beetje verkeerd bezig geweest, heb me net wat teveel op hout en steen geconcentreerd en zit een beetje met weinig arbeiders nu maar komt wel goed nu, krijg het wel door onderhand ;)
Echt leuke bezigheid dit alleen jammer dat ik niet elke dag paar keer kan bijhouden alles

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Je kunt nooit teveel hout en steen hebben ;)

Ik heb me zojuist ook aangemeld bij Yoshimitsu/Meow. Dus met een beetje mazzel ben ik het nieuwste lid van GoP.

Arrrrrrrrrr!!!!!

Oheng a.k.a. Pippi_XXX

[ Voor 7% gewijzigd door oheng op 30-07-2006 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu 3 dagen bezig (gestart vrijdag middag) en heb nu iets van:

Economy
Ressource Production
Wood 700 / tick
Food 560 / tick
Stone 168 / tick
Ore 0 / tick
Hemp 0 / tick

Stone is een beetje laag maar dat komt omdat ik nu op wood en food concentreer. Heb 6K stone in depot.
Heb 3 lvl1 depots... nu zit ik een beetje in dilemma wat eerst te doen: depot vergroten (of er een bijzetten??) of GH / academy verder upgraden?? Of productie verder vergroten?

[edit]hmzz... do the math: met tegen 1500 recources per tick (=6K per uur) heb ik DEFFO meer depot nodig.... wordt dus eerst depots vergroten dan pas verder met productie en GH / academy...

[edit2]hoe zit het met verder ontwikkelden?? Kom ik af met 3 depots? of hebben jullie er meer?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

3 depots? Ik heb er maar eentje en daar kan 1.4M per resource in worden opgeslagen... Maar ja, dat was voordat je inderdaad meerdere depots kon maken.

Ik zou me voorlopig concentreren op hout & steen; daar ga je op een gegeven moment redelijk wat van nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt je depot dus behoorlijk geupgrade? welk level?
stupid me... lvl 13... :X

btw.. gaat hard met recources. In een uurtje tijd zit ik nu op:
Wood 740 / tick
Food 620 / tick
Stone 132 / tick
hier moeten de basis hoeveelheden nog bijgeteld worden om totaal per tick te krijgen.

(food gaat echter nog niet hard genoeg om genoeg workers erbij te krijgen.... Ik ga er maar van uit dat het later in het spel wat gaat stabiliseren... en dat er een 'food overschot' gaat ontstaan...)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Je moet ongeveer 1000 food produceren, dan heb je niet echt meer produktie nodig. Maar het belangrijkste is om wood en stone zo hoog mogelijk te krijgen. Daarvan heb je eigenlijk nooit genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

oheng schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:05:
Je moet ongeveer 1000 food produceren, dan heb je niet echt meer produktie nodig. Maar het belangrijkste is om wood en stone zo hoog mogelijk te krijgen. Daarvan heb je eigenlijk nooit genoeg.
Aan de andere kant is food een relatief goedkope resource om te produceren en ondanks de lage marktwaarde kan je makkelijk 6-10K goud verdienen per handelaren-bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol... ik ben nog niet echt aan een kontor toe met 3 dagen playtime... maar zal er zo snel mogelijk naar toewerken.... (kan dan hopelijk meteen GoP ingame joinen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heet Hinata maar het spel is gewoon in duits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:47:
hmm ik heet Hinata maar het spel is gewoon in duits?
Hoi, bedankt voor het lezen en welkom op GoT... ;)

Er is een Duitse versie, een gedeeltelijk Engelse versie en ons Guild heeft een volledig Nederlandse versie op de plank liggen die nog naar de makers verstuurd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

* Harmen heeft zich ook ingeschreven.
Nu ben ik nog flink aan stoeien..... wel ff wennen aan de gehele interface.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hij is gedeeltelijk engels

mijn government hall is gemaakt en ik heb 10 workers moet ik ze nu aan het werk zetten? hoe je dat?

en kun jij mij die nederlandse versie geven

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja ik heb de gfx pack gedownload en ingesteld maar als ik mijn eilandje zie worden steeds die bomen en rotsen geladen.. erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:15:
en kun jij mij die nederlandse versie geven
Nee, want je kan die niet "los" draaien; hij moet op de server staan van Feenix maar bevindt zich nu nog in de laatste correctie-fase ivm het decentraal vertalen en de bijbehorende vertaalfouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh okee

weet iemand hoe je dat laden van die bomen kan tegengaan?

volgens mij is dit wel een leuk spelletje, ben me eerste woodsman aan het bouwen en me eerste quarry

hoe zal ik de verhoudingen doen? 50/50? moet ik hierna een farm maken voor food?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:22:
oh okee

weet iemand hoe je dat laden van die bomen kan tegengaan?

volgens mij is dit wel een leuk spelletje, ben me eerste woodsman aan het bouwen en me eerste quarry

hoe zal ik de verhoudingen doen? 50/50? moet ik hierna een farm maken voor food?
Tip: begin met 3 tot 5 farms en daarna beginnen met wood.

Tot op heden heb ik al mijn eilanden eerst voorzien van iets van 10 tot 12 farms, 3 tot 5 huizen en 8 tot 10 wood. Zorg dat je elke tick voedsel produceert, arbeiders koopt en die toewijst. Zet daarna een Lagerhaus neer met Level3 of 4 en ga een nachtje slapen.

En morgen pas denken over uitbreiden van je food/wood of het neerzetten van andere gebouwen.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 30-07-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en allemaal aparte farms? waarom dat je kan toch ook gewoon 1 farm upgraden tot een hoog lvl?

en wat voor gedachte zit er achter deze bouwstrategie? heb ik veel food nodig? of heel snel veel mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:38:
en allemaal aparte farms? waarom dat je kan toch ook gewoon 1 farm upgraden tot een hoog lvl?

en wat voor gedachte zit er achter deze bouwstrategie? heb ik veel food nodig? of heel snel veel mensen?
Euh, is het handig om het topic hier eens door te lezen (in mijn browser pas 37 pagina's)?

De kosten voor een upgrade zijn op een gegeven moment hoger dan een nieuwe L1-building neer te zetten. Dus, wat doe je als je al tegen het minimum-inkomen aanzit? Een nieuwe BMW 750 kopen of steeds een nieuwe Polo als je toch maar met 4 mensen erin wil zitten?

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 30-07-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok

3 farms worden gebouwd en 2 huizen

wanneer kan ik nieuwe slaven kopen? na de tic of als ik een huis af heb?

edit: ik heb het al door

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@akiraprise: Je begint met plenty of space op je eiland. Het is VEEL goedkoper (hout en stone) om een farm neer te zetten dan om van level 1 naar level 2 te gaan, terwijl je hetzelfde aantal workers kan inzetten met 2 lvl1 farms als met 1 lvl2 farm. Dus eerst meerdere farms van lvl1 neerzetten voor foodproductie, dan houthakkers neerzetten voor wood, en een aantal stone mines voor stone.... Stone heb je vooral voor upgrades van TH en academy nodig...
Misschien een tip voor de start (dat is wat ik nu doe) bouw je eiland behoorlijk vol met farms en woodcabins... een aantal kan je gerust upgraden zodra je de recources hebt... een aantal zal je later moeten afbreken omdat je ruimte nodig hebt voor ander soort buildings.. ondertussen leveren ze wel de o zo nodige wood en food op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb nu 8 farms, 3 huisjes en nog 1 woodcabin

ik snap het spel nu alleen niet wat de tic doet en hoe vaak die komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 'tic' (ook wel turn) is een periode van 15 minuten. Oftewel er gaan 4 tics in een uur.
Je productie wordt weergegeven per tic dus dat is wat er iedere 15 minuten beschikbaar komt aan recources. Hou er wel rekening mee dat als je een farm hebt staan deze niet automatisch food produceert: je moet er ook workers in zetten. Iedere worker in een farm produceert 4 food per tic. Je kan workers recruteren voor 200 food en ze dan in een farm of een woodcabin te werk stellen.
Dit alles doe je in Government Hall onder de link 'worker'

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
het is hier geen slowchat mensen... Akira, kom op IRC voor zulke losse vraagjes of gebruik de search hier of op het GoP forum.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn laatste vraag

wat is de max resources die je kunt 'dragen'

want ik zie nergens een warehouse/storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
http://bananabay.feenix.de/Techtree.php

en ga met je muis over alle icoontjes. Hint: bovenste rij, beetje rechts.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:55

Poekie McPurrr

Mreoww~

Check bij je techtree wat je moet doen voor storage te bouwen.

Techtree is dat icoontje onderin met 3 mapjes op een rij met een 4de erboven.

Vandaag m'n eerste kolonie gesticht \^^/ En net op tijd want ik kreeg het eilandje en direct een melding dat een andere speler op 2 clicks afstand zat met zijn/haar schip ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik ook gehad, gisterenavond niet veel tijd gehad om online te zijn dus mijn schip ligt klaar om mijn derde kolonie in te nemen, maar het kan pas vanavond vertrekken. Ik had beter wat vroeger opgestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Er zijn eilandjes zat. Voor spelers die nu nog willen beginnen dan kan je over ong 7-10 dagen al koloniseren als je redelijk vaak kan spelen. Ik speel nu net 14 dagen en heb 5 eilandjes in totaal.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enkele vragen:
* ik heb hennep-plantages geresearched, maar ik kan deze nergens bouwen?
* ik heb fishing geresearched, maar kan nergens visserijen bouwen?
* ik heb warfare geresearched, en ook de bajonet/cutlass, maar kan nergens seamen/infanterie bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Ik had voor de vakantie een account gemaakt, maar nog niks gedaan, en nu kom ik terrug en heb van alles 5000 :*) dus ik kan even stevig gaan bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL... je krijgt bij start standaard van alles 5K dus die :*) is een beetje overbodig... grinzzz

Maar have fun... het is VERSLAVEND... (niet zeuren als je hopeloos met je vriendin/vrouw overhoop komt te liggen omdat je steeds even achter je pc duikt.... hehehe)

@enkrypt: kijk goed in de techtree
Voor Fishing moet je niet alleen fishing researchen maar ook moet je minimaal 1 lvl10 farm hebben

voor de overige zaken zijn er ook vast extra eisen voordat je ze kan gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:00:
Ik heb enkele vragen:
* ik heb hennep-plantages geresearched, maar ik kan deze nergens bouwen?
* ik heb fishing geresearched, maar kan nergens visserijen bouwen?
* ik heb warfare geresearched, en ook de bajonet/cutlass, maar kan nergens seamen/infanterie bouwen?
Zie de techtree...

Vereisten hennepplantage: farm level 10, hennepbouw (via academy)
Vereisten fishing: farm level 10, fishing (via academy)
Vereisten infanterie: musket (onderzoek wapensmid level 2), bajonet (onderzoek bij miltary)
Vereisten seamen: haven level 1, wapensmid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, ik had dus niet gezien dat mijn hoogste Farm een level 8 was! :)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:07:
LoL... je krijgt bij start standaard van alles 5K dus die :*) is een beetje overbodig... grinzzz

Maar have fun... het is VERSLAVEND... (niet zeuren als je hopeloos met je vriendin/vrouw overhoop komt te liggen omdat je steeds even achter je pc duikt.... hehehe)

@enkrypt: kijk goed in de techtree
Voor Fishing moet je niet alleen fishing researchen maar ook moet je minimaal 1 lvl10 farm hebben

voor de overige zaken zijn er ook vast extra eisen voordat je ze kan gebruiken.
verpest het nou niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:54
Hallo, ik speel ook sinds kort age of pirates. maar ik loop nu tegen een probleem ik kan geen erts smelterij maken ondanks dat mijn erts mijnen hoger zijn dan level 5 zoals in de tech tree staat kan ik hem niet maken. Wat zie ik hier over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Terran888 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:31:
Hallo, ik speel ook sinds kort age of pirates. maar ik loop nu tegen een probleem ik kan geen erts smelterij maken ondanks dat mijn erts mijnen hoger zijn dan level 5 zoals in de tech tree staat kan ik hem niet maken. Wat zie ik hier over het hoofd ?
Weer een techtree vraag ;) is dat ding zo moeilijk te 'lezen'?

Er is nodig:
- Steenmijn level 5
- Houthakker geval level 5
- Bergbau / Mining (moet je onderzoeken bij je academy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:50
Terran888 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:31:
Een een onderzoek om erts om te zetten naar metaal(iron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
En dat kan zeker pas in acedemy nivo 5 of hoger ? zit nu op 4 en heb alles onderzocht wat daar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
Vos schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:34:
[...]

Weer een techtree vraag ;) is dat ding zo moeilijk te 'lezen'?

Er is nodig:
- Steenmijn level 5
- Houthakker geval level 5
- Bergbau / Mining (moet je onderzoeken bij je academy)
ja eigenlijk wel, snap ik niet precies wat de getalen die er instaan zoals 30 en 15 en zo die er instaan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ok die techtree komt ook in deel II in de SP en we refereren er voortaan naar als The Holy Techtree. Daar niet gekeken? Dan vraag ook niet beantwoord door een ervarener speler. Deal?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
Jazzper schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:45:
ok die techtree komt ook in deel II in de SP en we refereren er voortaan naar als The Holy Techtree. Daar niet gekeken? Dan vraag ook niet beantwoord door een ervarener speler. Deal?! :)
Stufe is trap en trap zal wel bedoelt worden als nivo 8)7 en nu snap ik tech tree wel. Bedankt voor het op weg sturen. Kon het gebouw stufe al niet vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik snap nu bijna alles

alleen weet ik nog wat een goede resource balance is..?

ik heb nu wood 52 per tick food 330 per tick en iron 20 per tick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Terran888 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:53:
[...]

Stufe is trap en trap zal wel bedoelt worden als nivo 8)7 en nu snap ik tech tree wel. Bedankt voor het op weg sturen. Kon het gebouw stufe al niet vinden :+
Stufe is inderdaad niveau.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:39:
ok ik snap nu bijna alles

alleen weet ik nog wat een goede resource balance is..?

ik heb nu wood 52 per tick food 330 per tick en iron 20 per tick
wood 52? moet zeker 520 zijn?

In begin eerst alles stoppen in food....zodat je genoeg workers kan maken. Ook af en toe wood wat upgraden. Dan langzaam aan steen erbij gaan maken. Etc etc. Aan iron heb je in begin nog niet echt veel.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 31-07-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Vos schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:44:
[...]

wood 52? moet zeker 520 zijn?

In begin eerst alles stoppen in food....zodat je genoeg workers kan maken. Ook af en toe wood wat upgraden. Dan langzaam aan steen erbij gaan maken. Etc etc. Aan iron heb je in begin nog niet echt veel.
Ik zou het juist andersom doen, food heb je pas nodig als je workers hebt, en workers heb je pas als je wat kan bouwen. Ik heb nu 8 houthakkers en maar 4 farms. Met hout en steen kan ik upgraden, daarvan kan ik weer farms upgraden/bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 23:20

Thapous

Nee toch niet.

Ik krijg nog steeds te veel pm's over upgraden in het forum, dat doe ik nu niet meer, dat doet yoshimitsu! & in de guild doet Jazzper

~pous

[ Voor 12% gewijzigd door Thapous op 31-07-2006 23:14 ]

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

cardinal808 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:53:
[...]

Ik zou het juist andersom doen, food heb je pas nodig als je workers hebt, en workers heb je pas als je wat kan bouwen. Ik heb nu 8 houthakkers en maar 4 farms. Met hout en steen kan ik upgraden, daarvan kan ik weer farms upgraden/bouwen.
Food moet je in het begin aanzienlijk upgraden om snel workers neer te kunnen zetten. Maar ja, na een tijdje duurt het upgraden van je gebouwen toch langer dan 1 tick en hoef je dus niet meer dan 1 x 5 x 5 x 200 (1 tick x 5 gebouwen waar workers in kunnen x 5 workers) aan voedsel te produceren x 200 food/worker) te produceren. Oftewel; 5000 food/tick is echt het max. En dat kan je dus terugschroeven als je gebouwen upgraden 2 ticks of 3 ticks gaat duren want dan hoef je nog maar 2500 of 1666 food/tick te produceren.

Het surplus kan je altijd verkopen maar de marktwaarde is erg laag dus meestal niet de moeite tenzij je 200K tegelijk kan verkopen en iets als IJzer in wil kopen.

Sommige van mijn woodcutters hebben nu 6 ticks nodig om te upgraden... Dus na 6 ticks kan ik pas 25 mannetjes huren = 5000 / 6 = 833 food/tick nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 31-07-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thapous schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:14:
Ik krijg nog steeds te veel pm's over upgraden in het forum, dat doe ik nu niet meer, dat doet [h1=nostyle]yoshimitsu![/h1] & in de guild doet [h1=nostyle]Jazzper[/h1]

~pous
Laten we dit nog even herhalen :)
Oh boy! Ik wil lid worden!
Dat kan. De procedure is als volgt:
De nieuweling ben jij, de lezer
De recruiter is Yoshimitsu (nick=Meow hier op GoT overigens)
De guildleader is Jazzper

1. nieuweling registreert na lezen GoT topic zich op het AoP forum
2. nieuweling stuurt IGM bericht naar de recruiter
3. recruiter taxeert of nieuweling toegelaten wordt op grond van de eisen
4. recruiter geeft nieuweling full access op het forum

5. nieuweling stelt zich voor in het Ledenbeheer gedeelte (eis!)
6. gedurende week proeftijd beoordelen recruiter en guildleader en al dan niet de leden nieuweling.
7. na goedkeuring geeft guildleader ingame GoP invite af.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ja het staat gewoon in de startpost en ik word ook nog steeds doodgegooid met IGM's met de simpele vraag hoe ze lid moeten worden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat is een goede verhouding stone / ertz in endgame? In eerste instantie dacht ik heel veel stone nodig te hebben, maar volgens mij kan ik er beter een paar afbreken en me vol concentreren op ertz --> iron.

Heb nu:

Stone:
4x level 11
2x level 12

Ore:
2x level 9
1x level 8

Production per hour:
Stone: 1025
Ore: 260-200 (iron) = 60

In stock:
67k Stone
44k Ore
14k Iron

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Food heb je zeker in het begin heel erg nodig om snel te kunnen groeien., maar vaak na een nachtje slapen heb je zoveel dat je weer even verder kan. Hout en steen dan dan vervolgens de grondstoffen waar je veel van moet hebben. Je merkt zelf wel wanneer je steeds weer overschotten hebt van food. Dan wordt het misschien tijd om dat te verkopen en grondstoffen daarvan terug te kopen waar je een tekort van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment ziet het er bij mij zo uit:
2510 wood / tick
800 food / tick
830 stone / tick
280 ore / tick
120 hemp / tick
80 iron / tick
20 ropes / tick

Ben bezig om alles op volle toeren te laten draaien, zodat ik eindelijk genoeg spul heb om een vloot te bouwen.
Ik kom nogal vaak in de problemen met een tekort aan Ore en Stone, dus daar moet ik nog iets aan doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
als straks de handelaar komt heb ik door slim te handelen (props naar de GoP Toolbox!) eindelijk mijn eerste oorlogsschip bij elkaar: een Brigg! Dan geht es loss!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jazzper schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:31:
als straks de handelaar komt heb ik door slim te handelen (props naar de GoP Toolbox!) eindelijk mijn eerste oorlogsschip bij elkaar: een Brigg! Dan geht es loss!!
Kom maar op vent; sparren tegen 2 Briggs en 2 Pinasses?

Ik voel me een echte Nederlander met mijn kolonieeen... Helemaal uitbuiten en dan lekker luxe leven op je eigen eilandje... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:31:
Heb hem al een dagje in de haven liggen :P
Volledig uitgerust met kanonnen en seesoldaten inmiddels 8)

Maar er valt niet zo veel aan te vallen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
hoezo? als je met in mijn geval 2 pinasses en 1 brigg op een eiland klapt kun je de hele teringzooi toch leeg halen? f34r mY 1337 F1337!!!!!! (zoiets ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:43:
hoezo? als je met in mijn geval 2 pinasses en 1 brigg op een eiland klapt kun je de hele teringzooi toch leeg halen? f34r mY 1337 F1337!!!!!! (zoiets ;))
Probleem is dat je geen engelsen aan kunt vallen, en alleen maar mensen met 80% tot 125% (oid) van jouw puntenaantal. Zo ben je dus een eeuwigheid kwijt om een geschikt doelwit te zoeken. Daarna spioneren (paar uur varen). En dán kun je pas aanvallen?

En dan hebben je schepen maar iets van 20000 opslag. :O

Of zie ik nu iets over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:51:
[...]

Probleem is dat je geen engelsen aan kunt vallen, en alleen maar mensen met 80% tot 125% (oid) van jouw puntenaantal. Zo ben je dus een eeuwigheid kwijt om een geschikt doelwit te zoeken. Daarna spioneren (paar uur varen). En dán kun je pas aanvallen?

En dan hebben je schepen maar iets van 20000 opslag. :O

Of zie ik nu iets over het hoofd
2x Brigg + 2x Pinasse = 2x 17000 + 2x 5000 laadcapaciteit. Als je een mooie tegenstander kan vinden door te spioneren, mag je erg blij zijn als je inderdaad terugkomt met 44.000 eenheden ijzer, touw, erts en/of hennep. De laatste twee kan je fijn verwerken of verkopen; de eerste twee heb je hard nodig om je eigen vloot op te bouwen.

Zoals ik zei: ik ben mijn kolonieeen lekker aan het uitbuiten. De ene concentreert zich op de produktie van steen (mega-tekort op mijn home-base), de andere 2 op hout. Omdat die eilanden nog niet snel genoeg ontwikkelen, heb ik daar constant een verkoop-order voor liggen voor de overbodige grondstoffen en daar koop ik ijzer of touw voor. En 2x per dag varen mijn scheepjes fijn heen en weer om dat allemaal op te halen en "thuis" weer te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:55

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zo, net m'n derde eiland in bezit genomen :)

Ook maar begonnen met wat verdediging aan te leggen..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-08 13:13

Neerio

bezorgt ook bij regen

Naam: Neerio
Server: Banana Bay
Land: Engeland
Naam Eiland: Neerio islands

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

sommigen willen te snel iets opbouwen zoals een leger en dergelijke.
Laten deze personen eerst eens een sterke economie opbouwen voor ze verder gaan en bijvoorbeeld oorlog gaan voeren.
Ik ben momenteel ook veel bezig met upgraden en het ontwikkelen van nieuwe technologieen wat in mijn ogen beter is dan zodra mogenlijk ten strijde trekken.
Kost even wat meer tijd maar ik denk dat je er in de toekomst meer aan zal hebben om goede reserves te hebben dan dat je totaal geen mogenlijkheid hebt ergens op terug te vallen.

[ Voor 0% gewijzigd door Edwin van Cleef op 02-08-2006 06:17 . Reden: spelvoutjes eruit gehaald ]

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:42

parpes

I know things

Hoe krijg je de graphic pack onder Firefox aan de praat? Speel nu verplicht via IE maar zou veel liever via Firefox aan de slag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
parpes schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:42:
Hoe krijg je de graphic pack onder Firefox aan de praat? Speel nu verplicht via IE maar zou veel liever via Firefox aan de slag gaan.
Ik heb ook de stappen op de site gevolgd, maar ben er niet uitgekomen. Ik gebruik daarom ook maar IE. Ik gebruik FF 1.5.0.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:02
ik gebruik gewoon de setting "Standard Serverpfad (nicht lokal!)" bij het graphic pack onder FF 1.5.0.5, en hoef nooit te wachten op het laden van plaatjes oid, werkt imo veel beter dan onder IE, waar je zelfs met graphic pack iedere klik moet wachten op verversen.

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Wat is een goede eindverhouding in het spel? ik heb namelijk nu mn eiland vol staan met lvl 1 farms en bomen en nu moet ik dus gaan upgraden ik zat zelf te denken aan 5 food 5 wood is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Game Error :: dat varieert sterk tijdens het spel, je moet het gewoon aanvoelen. Bij mijn nieuwe kleine kolonies bouw ik zelf eerst alle velden vol met farms en wood (ongeveer 50/50) maar later upgrade ik 1 farm naar lvl 10 en ga ik voor vissers, dan heb ik geen farms meer nodig. Op mijn main island heb ik zo'n 12 wood staan (allemaal lvl 12) en die produceren meer dan 3k wood per tick. Hopelijk ben je hier wat wijzer mee geworden ;)

Gisteren mijn 5de en voorlopig laatste kolonie ingepalm, ik heb nu 3 kolonies op enkele ticks van elkaar. Jammer genoeg zijn mijn buren allemaal top 2000 spelers dus nog even wachten met aanvallen hehe ;) Nu ga ik me volledig storten op productie, en dan moet ik nog even uitvissen welke kolonie ik voor welke productie zal gaan gebruiken.

@ Jazzper :: heb je mijn PM ontvangen? Ik heb wel een leuke verrassing voor je (en voor GoP uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
levert vissen meer op dan gewone farms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mn main heb ik een houtproductie van 7000/tick en ik ben ze nog steeds aan het upgraden, omdat ik gewoon nog hout tekort heb. En bovendien; waarom zou je het niet helemaal vol zetten als je de ruimte toch hebt :P. Op mn eerste kolonie heb ik volgens mij 31 woodcutters staan, dus dat gaat ook een gigantische productie worden. Maar als je kijkt wat de boten gaan kosten, dan is mijn productie nog niet zo overdreven (zullen vast nog wel anderen met veel hogere productie zijn) --> de kosten gaan namelijk in de miljoenen lopen!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
man man man ik houd het allemaal niet meer bij :)
ben hard aan het sparen voor nog een brief maar die dingen zijn zo allej*zus duur...

btw de nieuwe stinkende Fok! smilies al gezien? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jazzper schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:28:
man man man ik houd het allemaal niet meer bij :)
ben hard aan het sparen voor nog een brief maar die dingen zijn zo allej*zus duur...

btw de nieuwe stinkende Fok! smilies al gezien? *O*
Brieven kopen? Vind het niet nodig; mijn Bark moet morgen het water in dus ff geen geld voor een brief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Ben ook maar een eiland begonnen. staat nu stampvol met wood, farm, stone en 8 huisjes.

Nou wil ik bij voorkeur eerst mijn economie helemaal op volle toeren laten draaien, maar tot hoever kun je daarbij gaan? In wil stadium moet je gaan denken aan verdediging e.d.?

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Anders schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:33:
Ben ook maar een eiland begonnen. staat nu stampvol met wood, farm, stone en 8 huisjes.

Nou wil ik bij voorkeur eerst mijn economie helemaal op volle toeren laten draaien, maar tot hoever kun je daarbij gaan? In wil stadium moet je gaan denken aan verdediging e.d.?
In het stadium dat je het kan betalen, nu snap je daar nit van, maar wordt snel duidelijk als je geen seamen kan nemen omdat je wapens nodig hebt, daarvoor een smid nodig hebt, daarvoor een wapenopslag nodig hebt, daarvoor een level 7 universiteit nodig hebt etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
cardinal808 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:49:
In het stadium dat je het kan betalen
Maar mijn vraag is: kan het ook later? In het stadium dat ik het kan betalen, gebruik ik mijn resources liever nog om het fundament onder mijn economie verder uit te bouwen.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:41
Bij mij is het gewoon niet meer efficient om up te graden, een woodhuisje upgraden kost mij onderhand al 200.000k wood!!! Daar koop ik liever een klein bootje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:49

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

partypas schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:39:
Bij mij is het gewoon niet meer efficient om up te graden, een woodhuisje upgraden kost mij onderhand al 200.000k wood!!! Daar koop ik liever een klein bootje voor.
Ik neem aan dat je 200k of 200.000 bedoelde, maar daar doe je inderdaad 104 dagen over om dat terug te verdienen.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

partypas schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:39:
Welk level huisje heb je dan? Want ik zit pas/maar op huisjes van L14 en dan kost het maar 20K. En bij een produktie van tegen de 7000 op dat eiland, zie ik het dan maar als een investering in de toekomst.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 02-08-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er dichtbij mijn eiland nog een leeg eiland is.
Kan ik nu snel een "vloot" maken van 1 pinnace, en daarmee naar dat eiland varen?
Wordt dat eiland dan gewoon van mij, en kan ik daar dan ook stuff op gaan bouwen?
Of heb ik daar meer dingen voor nodig dan 1 pinnace met wat "sea-men" op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:10:
Kan ik nu snel een "vloot" maken van 1 pinnace, en daarmee naar dat eiland varen?
Wordt dat eiland dan gewoon van mij, en kan ik daar dan ook stuff op gaan bouwen?
1 pinnasse
1 kapitein
10 matrozen (dus ook 10 zwaarden)
5000 goud (als het je eerste extra eiland wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah prachtig, bedankt voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 20:04
whoei, ben ik eindelijk de eerste stappen aan het doorlopen van het got-guild (registreer ander forum en de igm). Vanuit mijn planetarion background een beetje tegen one-country-guilds, omdat je maar een bepaald deel defends hebt. Maar ik heb geen idee hoe een aanval eruit ziet :D

[ Voor 10% gewijzigd door joint_me op 03-08-2006 09:49 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik ben vanaf het begin tot nu alleen maar bezig geweest met groei van mijn eilanden. Het schip kon ik bijvoorbeeld al vrij snel bouwen, maar heb ik uitgesteld totdat er ineens 30000 eilanden bijkwamen. Ondertussen alles gebruikt voor hoofdeiland.

Na koloniseren weer gefocussed op uitbouwen van mijn hoofdeiland en kolonies. Alles op alles gezet om zo veel mogelijk kolonies te pakken binnen mijn kunnen. Inmiddels 5 kolonies en helaas niet allemaal even goed (wist niet dat je kon weigeren bij de eerste 3 eilanden).

Nu kost een kolonisatiebrief mij meer dan 1 dagproductie van mijn hoofdeiland en ben ik mij weer gaan focussen op schepen om vervoer tussen mijn eilanden te bevorderen = alles dat waardevol is naar mijn hoofdeiland.

Ben btw ong 8 dagen later begonnen dan Jazzper en heb nu meer dan het dubbele aantal punten. Volgens mij moet onze guild leider door de guild members beschermd worden als het zo door gaat. Dit omdat hij zichzelf niet goed kan verdedigen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ik speel inderdaad een beetje pussy ;)
maar ik heb een baan, reis veel door nederland en stop veel te veel tijd in beleidsmatige dingen van het spel dan daadwerkelijk klikken ;)
Ook moet je volgens mij jezelf een second nature aanleren dat je onbewust weet wanneer je weer kan klikken. Ook heb ik me niet kunnen beheersen en in een veel te vroeg stadium veel te veel mooie dingen gekocht als havens etc. En dan moet ik nog tijd inruimen om die vertaling af te maken ook kuch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook al een poosje bezig met feenix en kwam nu dus jullie tegen op feenix. Ik ben nu zover dat het aspect eten een probleem gaat worden. Voor degene die het nog niet weten is het volgende het probleem: Je gehele bevolking van ALLE eilanden wordt omgerekend in het etensverbruik. Naderhand houdt dat in dat je bijvoorbeeld 1 eenheid eten per tick kwijt bent terwijl je voor een 1 visser er 6 terug krijgt. Dan is het probleem nog niet zo groot. Verder in het spel loopt dit percentage etensverbruik exponentieel op, zodat je meer vissers nodig hebt om een normale werker of soldaat te kunnen onderhouden. Wat het gevolg hier wederom van is, is dat hoe meer eilanden je hebt, je meer bevolking nodig hebt en je minder werkers over hebt om in een leger te zetten. Hou dus goed in de gaten dat iemand met veel punten niet perse veel soldaten en schepen heeft. Ondertussen zit ik met 10 eilanden opgescheept en wil er op het moment ook geen meer bij hebben. Ben overigens wel Spanjaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
spanjaard he....

wij helpen je wel van je eters af als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Kan jij misschien wat cijfers geven over je populatie en voedselproductie? Ik heb wel excel sheets gezien die het voedsel verbruik uitrekenen, maar kon er niet echt iets mee omdat ik geen idee heb hoe de verhoudingen straks zijn.

Ik heb zelf bijvoorbeeld nu iets meer dan 7400 workers en die gebruiken iets van 2750 voedsel per tick. De productie ligt een factor 5 hoger denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Sneakyhenk: pos 1336, 524418 punten en in totaal 3 members in de guild. De andere 2 members zijn niet zo heel lang geleden begonnen. Deze Spanjaarden kunnen we hebben. Even de coords opzoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:10:
Je kunt geen eilanden koloniseren met een anker teken erop. Die zijn voor startende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:27:
Ik ben ook al een poosje bezig met feenix en kwam nu dus jullie tegen op feenix. Ik ben nu zover dat het aspect eten een probleem gaat worden. Voor degene die het nog niet weten is het volgende het probleem: Je gehele bevolking van ALLE eilanden wordt omgerekend in het etensverbruik. Naderhand houdt dat in dat je bijvoorbeeld 1 eenheid eten per tick kwijt bent terwijl je voor een 1 visser er 6 terug krijgt. Dan is het probleem nog niet zo groot. Verder in het spel loopt dit percentage etensverbruik exponentieel op, zodat je meer vissers nodig hebt om een normale werker of soldaat te kunnen onderhouden. Wat het gevolg hier wederom van is, is dat hoe meer eilanden je hebt, je meer bevolking nodig hebt en je minder werkers over hebt om in een leger te zetten. Hou dus goed in de gaten dat iemand met veel punten niet perse veel soldaten en schepen heeft. Ondertussen zit ik met 10 eilanden opgescheept en wil er op het moment ook geen meer bij hebben. Ben overigens wel Spanjaard...
Ik begin nu toch ook te merken dat mn ventjes steeds meer gaan eten. De afgelopen week stond mn voedselvoorraad, na verkoop van 60k (iedere 6 uur), altijd ruim boven de 200k. Nu zie ik deze vaste voorraad langzaam teruglopen doordat er gewoon te weinig binnen komt, in vergelijking met de verkoop. Ben nu dus weer even mn vissers een niveau'tje omhoog aan het gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parpes schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:42:
Ok hier komt ie dan:

Tik in adresbalk in: about:config
Ga naar security.checkloaduri en dubbelklik hierop. De waarde zal veranderen van TRUE naar FALSE

voeg nieuwe strings toe (rechtermuisknop dan new -> string) voor:
capability.policy.policynames met als waarde: localfilelinks
capability.policy.localfilelinks.sites met als waarde: http://game.feenix.de
capability.policy.localfilelinks.checkloaduri.enabled met als waarde: allAccess

Happy AoP-en met Firefox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:42

parpes

I know things

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:08:
[...]

Ok hier komt ie dan:

Tik in adresbalk in: about:config
Ga naar security.checkloaduri en dubbelklik hierop. De waarde zal veranderen van TRUE naar FALSE

voeg nieuwe strings toe (rechtermuisknop dan new -> string) voor:
capability.policy.policynames met als waarde: localfilelinks
capability.policy.localfilelinks.sites met als waarde: http://game.feenix.de
capability.policy.localfilelinks.checkloaduri.enabled met als waarde: allAccess

Happy AoP-en met Firefox :)
Gaan we gelijk even proberen, dank je

Klopt het dat je de toegevoegde strings niet tegenkomt in die lijst die je te zijn krijgt bij about:config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mijn Tavern is level 6 en ik controleer vrij regelmatig op Captains, maar heb er nog nooit een gezien. Hoe kan ik die kans verhogen? Heb al matrozen. Heb alleen nog geen schip (over 5 uur is m'n eerste klaar). Moet er per se een schip zijn, voor er een kapitein in de Tavern gaat zitten of helpt het ook om de Tavern te upgraden?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:15:
Mijn Tavern is level 6 en ik controleer vrij regelmatig op Captains, maar heb er nog nooit een gezien. Hoe kan ik die kans verhogen? Heb al matrozen. Heb alleen nog geen schip (over 5 uur is m'n eerste klaar). Moet er per se een schip zijn, voor er een kapitein in de Tavern gaat zitten of helpt het ook om de Tavern te upgraden?
Je moet een rondje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een eiland met een anker op kan je niet nemen, maar welke eilanden dan wel?
Want ALLE eilanden in de buurt van mij hebben een anker, ofwel al een vlag van een andere speler...
Hoever ik ook kijk, in welke windrichting dan ook, ik zie geen enkel eiland zonder anker...
Of zie je die niet op de wereldkaart, en moet je gewoon op goed geluk rondvaren?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.