[PC][RPG] TitanQuest [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:10
Ik loop momenteel rond ergens in China maar heb het idee dat ik veel items mis. Ik loop elk plekje door wat er is, slash elke monster maar naar mijn idee te weinig rare/epic items als ik de rest van de screens hier zo zie. Nu weet ik dat harvesten een vast onderdeel van het spel is, alleen mij nog niet zo bekend. Het komt erop neer, verbeter me als ik het misheb, dat je gewoon naar afgeronde levels gaat om daar nog even kont(s) te schoppen.
Zijn er bepaalde lokaties waar je goed kan harvesten, of blijft dat random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste spelers farmen even bij epic typhon, daarvoor droppen er ook echt geen, of hooguit een paar, legendary items. Verder zouden er wel regelmatig epic/rare items moeten droppen in normal/epic level, maar ook niet in iedere kist natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
speel nog op normal. Maar blauwe items kom ik echt heeeeeel zelden tegen. Logisch natuurlijk, maar krijg bijna het idee dat de rest van de GOTt-ers bulken in de blauwe items... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Folkert schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:46:
speel nog op normal. Maar blauwe items kom ik echt heeeeeel zelden tegen. Logisch natuurlijk, maar krijg bijna het idee dat de rest van de GOTt-ers bulken in de blauwe items... ;)
Heh...in normal in totaal 2 blauwe set-items gevonden (nu in Epic eentje) In epic kom ik wel meer en meer groene items tegen..... in 1 miniscuul koffertje zaten er zelfs twee groene en 1 gele :)
En dan maak ik zo'n majestic open, komt er brol uit...?? :*)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Ja de echte goede loot komt van typhoon (eindbaas), bij normal vang je epics en bij epic vang je legendarys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Folkter die mensen zitten al lang in epic of legendary, niet meer in normal. In normal vind je inderdaad ook nog weinig epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

You might have to change the registry key for the TQ install directory. For me the installer didn't work because I had an "\" at the end. Key is at HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Iron Lore\Titan Quest\Install Location.

If the path says 'd:\games\tq\', change it to 'd:\games\tq'.

Die \ moest dus weg uit de registry :)
:o eindelijk!
Ik werd er echt helemaal gek van. Meestal is niet kunnen updaten geen probleem, maar op sommige pc's is het echt een noodzaak bij TQ.

[ Voor 38% gewijzigd door Whut?! op 13-07-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
belde net een maat van me op die het spel ook gaat kopen, en dat we dan samen kunnen spelen. Maar dan moet je het goud enzo delen met elkaar, en de experience gaat dan ook langzamer omdat je beide alle poppetjes afslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
technoaddict schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:20:
belde net een maat van me op die het spel ook gaat kopen, en dat we dan samen kunnen spelen. Maar dan moet je het goud enzo delen met elkaar, en de experience gaat dan ook langzamer omdat je beide alle poppetjes afslacht.
als je met zn 2e'en speelt meer xp voor beide. en goud dropt er ook meer dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

cbxmelk schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:29:
Ik ben op zoek naar battlemage boots. heb dit in ruil:
edit: heb ook nog volle druid set
[afbeelding]

opzoeken kan op
http://www.gamebanshee.com/titanquest/searchequipment.php
Kan je niet toevallig 1 zo'n Ring of Gaia missen voor mijn nieuwe earth mannetje? :*

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Angeloonie schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:32:
[...]

Kan je niet toevallig 1 zo'n Ring of Gaia missen voor mijn nieuwe earth mannetje? :*
kan wel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Eigenlijk had er na de legendary items nog een graad moeten zijn. Ik heb nu al het gevoel dat bijna alle legendary's gevonden zijn. Bij d2 had je die uberitems waar je echt keihard voor moest werken (maanden) wilde je die hebben. Hopelijk heb je die hier ook anders is het item farming zo voorbij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Heh, start ik net een nieuw character, krijg ik bij de allereerste kist die ik open (in die grot) gelijk een epic... Nog ff tijdje wachten voor ik 'm aan kan lol

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ben blij dat ie voor jou class is :P. Er is niks zo kut als net voor warrior gekozen te hebben om vervolgens een epic staff/bow te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kan iemand mij ff helpen met eindbaas act 2 killen? Epic moeilijkheids graad.. het wil me nie lukken :(

Tweakers/got (internetgame NIET hamachi)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff, gisteren met m'n Hunter geprobeerd de Manticore in Egypte te killen, die maakt mij in 1 schot lightning af :/ Leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles al geprobeert bij die demo en nog doet hij het niet
ik heb language = english al geprobeert en de demo minstens 5 keer opnieuw geistalleerd!

plz iemand, help mij!
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe manticore is sterk ja, deed ik 10min over ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
_/-\o_ ik nieuwe spell gevonden. (plague-nature) doe nu nog maar 10/15sec over typhon op epic. :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
cbxmelk schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:29:
Ik ben op zoek naar battlemage boots. heb dit in ruil:
edit: heb ook nog volle druid set
[afbeelding]

opzoeken kan op
http://www.gamebanshee.com/titanquest/searchequipment.php
en toen kreeg je een crash >:) dag alle items :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
mensen die ring of gaia willen hebben. pm me maar op hamachi. ik heb er te veel -_-

Ring of Gaia

31% Elemental Resistance
+30 Intelligence
+165 Health
+113% Health Regeneration
+106% Energy Regeneration
+2 to Tranquility of Water
+2 to Eruption

Required Level: 40

[ Voor 55% gewijzigd door Melk op 13-07-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
heeft er iemand nog een leuke armor voor Hunter/defense class? ik heb al JAREN nix meer gevonden wat op een armor lijkt :S kan iemand mij voorzien/Ruilen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
weg is ie

[ Voor 92% gewijzigd door Melk op 13-07-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
wat is spirit een klote skill
denk dak maar overnieuw begin. Heb niet alle skills geprobeerd maar ik denk dat nature en storm samen echt ass kicken. Had ik vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
technoaddict schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:40:
denk dak maar overnieuw begin. Heb niet alle skills geprobeerd maar ik denk dat nature en storm samen echt ass kicken. Had ik vorige keer.
Spirit rockt te pan uit. imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 15:13

Gem

Weet iemand of er toevallig een dedicated server voor dit spel komt , erger me namelijk mateloos dat m'n performance met minimaal 25% naar beneden gaat als ik een game host :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
SPirit is niet echt een main mastery, ik heb Warfare + spirit = spellbreaker, das dus hakken met dual wield, tegelijkertijd ook handige aura + liche king. Bevalt me prima (liche king ERG handig bij bosses, zowat elke pet denk ik hoor). Verder is nature + storm idd ook goeie combo, tis gewoon wat je ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
SpoTs schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:13:
heeft er iemand nog een leuke armor voor Hunter/defense class? ik heb al JAREN nix meer gevonden wat op een armor lijkt :S kan iemand mij voorzien/Ruilen?
ik wil ook hunter/defense gaan doen (ben nu nog puur hunter) maar is dit een beetje een leuke klasse om te spelen? of kan ik beter rogue erbij kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik ben zelf dus Hunter/Defense dan heb je lekker lifegen/defense aura's en damage aura's vind het een fijne combo.. raad je wel aan om eerst je hunter tree te maxen en daarna je 2e erbij te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Dat dacht ik eerst ook..... maar eens je veel punten hebt ingestoken in bvb Liche king, gaat ie echt wel hard... Maar tot op 7pt doet ie niets hard......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heel raar, in China op de terugweg van dat paleis in de bergen, wilde ik de stad weer in, maar die deur daar naar toe (closed by quest) was nog steeds dicht. Met de town portal kon ik wel de stad maar dan was ik mijn portal kwijt. Moest ik dus de hele f*cking weg teruglopen. Gelukkig ging het pas naar Typhon wel gewoon open....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hmm, ik zit nu te twijfelen.

Ik ben een nieuwe mage begonnen, heb in de Earth mastery de Core Dweller al gekozen, die ga ik ook maxen + de skills die er bij horen.

Maar m'n 2e mastery.. Ik kan niet kiezen tussen Storm en Nature. Storm heeft krachtige spells, en een wisp, Nature heeft wolven en andere toffe skills.

Wat kan ik het beste nemen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Niet de wolven van Nature, dat raadde iemand hier af. Hij raadde de Nymph aan. Met haar bijhorende skills zou ze redelijk moeten kontschoppen. Gooi dan ook nog een puntje in Refresh en Regrowth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Oh heb ik me net een mooie rod gevonden bij het slayen van de tweede telkin

de Rod Of Storm..Als ik nu al m'n punten in Ternion attack zet....mamamia....
Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/4329/rodofstorm3uz.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Phuncz schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:05:
Niet de wolven van Nature, dat raadde iemand hier af. Hij raadde de Nymph aan. Met haar bijhorende skills zou ze redelijk moeten kontschoppen. Gooi dan ook nog een puntje in Refresh en Regrowth.
Ik las op de tq.net forums juist dat de wolven kont schoppen in Legendary..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Phuncz schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:05:
Die wolven zijn vet snel, waardoor ze snel tussen je mannetje en een aanstormende vijand staan. Daarnaast heeft het echt wel zin als er 3 van die gasten lopen, killen nog best snel dan en vangen veel klappen op. Die nymph schiet iedereen plat en geeft een leuk beschermd schild af en toe en dan heb ik ook nog een Core Dweller die alle grote jongens naar zicht toetrekt. Mochten er veel vijanden zijn, dan heal ik al mijn dieren gewoon op hetzelfde moment :) .

Kortom, de wolven kunnen zeker wel handig zijn, zeker als je een caster hebt als character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Ben nog op zoek naar een mooie helm.. STR, +DMG of Offensive ability/Defensive ability.
Wie kan me helpen? Voor de rest mijn 41 Spellbreaker behangen met Legendary stuff, behalve bracers (Warrior's Bracers, met +dmg, +defensive ability & +2 to weapon mastery), en een ring. Heb nu de luxe keuze om wat van mijn dps te laten vallen voor resistances enzo, heb nu bijvoorbeeld Aeon, 11% of attack damage converted to Health en nog wat dingetjes. Achteruitgang van 100dps bijna, vergeleken met Shifting Beads, maar die attack to health merk je goed :D. Met mijn dps sla ik toch bijna alles in 1 klap dood, bosses en grote groepen mobs (Legendary mode) vind ik het toch belangrijker om te surviven, wat een stuk makkelijker gaat nu! Maarja, waar deze post om ging, iemand nog een mooie helm voor me (trade)? Heb nu helm met +25% STR, +24 STR, +53% Health regeneration, +10% Health. Als je denkt dat je iets beters hebt, wat je wil traden, laat een berichtje achter (Graag ;)). Verder zit ik op Hamachi & xfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik doe nu storm spirit, en dat is wel erg lekker vooral storm nimbus en upgrades, samen met de wisp upgrade, en dan van spirit ternion attack met upgrade. dat is echt uber, mijn gewone attack als ternion is bijna dikker dan lightning strike, vooral de area dammage van ternion upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toevallig net gerebuild naar Wolven zit in act2 van legendary, en moet zeggen ze zijn zeker zeer goed. In epic en normal zijn ze wat minder denk ik. Dus ik raad ze aan bij legendary :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:02:
Ik heb toevallig net gerebuild naar Wolven zit in act2 van legendary, en moet zeggen ze zijn zeker zeer goed. In epic en normal zijn ze wat minder denk ik. Dus ik raad ze aan bij legendary :)
Wat je zegt. Het gaat bij Titan Quest toch alleen maar om Legendary, daarin is het spel niet heel anders dan Diablo2, waar het pas kon zien of een mannetje geslaagd was als je op hell kon overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Blackminister schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:22:
Oh heb ik me net een mooie rod gevonden bij het slayen van de tweede telkin

de Rod Of Storm..Als ik nu al m'n punten in Ternion attack zet....mamamia....
[afbeelding]
303 damage maar??

Ik ben pas level 26 en doe al 315 damage (met earth enchantment maxed en aan) met een Totomic Staff of Flame met een achilles relic.

Overigens.... Ternion en Arcane Lore for the win!!!!! UNLIMITED POWER!!

Niks maar dan ook niks is heeft me tot nu toe een strobreed in de weg gelegd. Ben bijna klaar met Egypte op normal difficulty.
Heb 1 puntje in de liche king gestopt en 1 puntje in de Core Dweller... de rest allemaal in Ternion, Arcane Lore, Earth Enchantment en de skill die daarop volgt.

Spirit + Earth is echt te gek. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Legion schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:45:
[...]

303 damage maar??

Ik ben pas level 26 en doe al 315 damage (met earth enchantment maxed en aan) met een Totomic Staff of Flame met een achilles relic.

Overigens.... Ternion en Arcane Lore for the win!!!!! UNLIMITED POWER!!

Niks maar dan ook niks is heeft me tot nu toe een strobreed in de weg gelegd. Ben bijna klaar met Egypte op normal difficulty.
Heb 1 puntje in de liche king gestopt en 1 puntje in de Core Dweller... de rest allemaal in Ternion, Arcane Lore, Earth Enchantment en de skill die daarop volgt.

Spirit + Earth is echt te gek. _/-\o_
Vergeet niet dat je ook een paar klappen moet kunnen hebben op de hogere levels om te kunnen overleven, heel veel schade doen is niet alles. Maar goed, ik geef toe dat 303 wel weinig is op dat lvl.

Hier mijn character weer (ja weer :P ), de inventory amulet is gratis te verkijgen bij mij :P , niet dat het veel is, maar toch :) :

Afbeeldingslocatie: http://img145.imagevenue.com/loc545/th_18460_Titan_Quest__Irion_38_545lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dus jij bent irion, zat je niet op GOT4? En hoe kan het nou dat hij met meer int 2x zo weinig dps met zen staf heeft..?

Hier mijn melee summoner. En ja hij is melee, int wordt beetje verneukt maarja het werkt verder goed. Best hoge dps/armor/resistances.

Afbeeldingslocatie: http://img128.imagevenue.com/loc391/th_19851_Zanthar_391lo.JPG

[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag TQ gekocht, dacht ik lekker te gaan spelen... Loopt ie telkens *vast* na een paar minuten 8)7
FPS dropt naar 3/4 en de text vlakken worden witte blokken...
Nu heb ik de topics al doorgelezen, maar niet echt een 100% werkende oplossing kunnen vinden..
Screenshot hieronder is wat er gebeurt (had alles op zijn low gezet, om te kijken als dat iets oploste, maar ook niet)

Afbeeldingslocatie: http://img106.imagevenue.com/loc379/th_22193_tq_379lo.JPG

Al mn drivers zijn ook up-to-date, iemand enig idee wat dit kan zijn ? :|

System specs zijn:
AMD 64 3000+
Geforce 6600 GT (niet geklokt)
1024 mem.
Realtek AC 97' (onboard :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Ik heb dit ook regelmatig. Maar ik heb soms nog dat mijn comlete beeld op gevuld met grote vlakken. Ik zie dan helemaal niets meer, alleen de hull is nog scherp. Afsluiten is het enige wat je dan kan doen. Gebruik zelf ook de laatste drivers maar heb nog geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik had meer last van verticale geblokte lijnen, maar ik kon niet meer aflsuiten alleen nog reseten..

Na wat zoeken en een verse windows install bleek het probleem toch aan m'n videokaart te liggen.
M'n koeler zat vol met stof, waardoor m'n gpu (volgens atitool) er bij 95 C de brui aan gaf.

Maar dat is verholpen dus ik heb mijn versie weer aan de praat.
Ik heb meteen normal maar ff afgemaakt en hobbel nu een beetje in de eerste act rond. (in dat stukje waarbij je meteen aan de term 'spider forest' moet denken ;) )

Kan iemand me vertellen of het uitpakken van de archives veel helpt en hoe groot de TQ map dan wordt?

En is er een attack speed limiet? ik kom met 1 sabertooth op iets van 189% uit, maar als ik er twee beet heb kom ik niet meer boven de 171, (ook als ik er dan nog een extra ring met attackspeed bij doe blijft het 171)

[ Voor 17% gewijzigd door Anthor op 14-07-2006 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

TQ uitgespeeld en nog nooit gezien...

Probeer eens je onboard sound te disablen en te kijken of het dan nog gebeurd... Verder zou ik je systeem temperatuur ook ff in de gaten houden en e.v.t. een stress test doen van je geheugen.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 02:21:
Vandaag TQ gekocht, dacht ik lekker te gaan spelen... Loopt ie telkens *vast* na een paar minuten 8)7
Nu heb ik de topics al doorgelezen, maar niet echt een 100% werkende oplossing kunnen vinden..
Screenshot hieronder is wat er gebeurt (had alles op zijn low gezet, om te kijken als dat iets oploste, maar ook niet)

[afbeelding]

System specs zijn:
AMD 64 3000+
1024 mem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
SpoTs schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:02:
Ik ben zelf dus Hunter/Defense dan heb je lekker lifegen/defense aura's en damage aura's vind het een fijne combo.. raad je wel aan om eerst je hunter tree te maxen en daarna je 2e erbij te kiezen
Ik zit dus te twijvellen tussen hunter rogue en hunter/defense, welke zou je me aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Legion schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:45:
[...]

303 damage maar??

...
Yep...maar ik gebruik die nog niet hé. Ik doe momenteel Orient in Epic, en mbv m'n liche-king & Ice-shards op max lukt dit me nog goed genoeg (damage van magic wordt niet getoond...dus weet eigenlijk niet hoeveel damage ik doe) :? In normal vloog ik overal gemakkelijk door, maar wacht tot je in Epic komt en je wordt bvb gestund...man man...heb ik afgezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heb het spel nu een weekje, en ondanks dat het in principe niets is dan een extensieve muistest, met name de linker en rechterbutton, is het spel regelmatig opgestart en zal het nog wel even duren voordat 'ie van de HD verdwijnt.

Een ding snap ik eigenlijk niet echt. Mijn inventory begint langzaam aan vol te raken met charms en relic (shards). Ik sta nu voor de piramide van Khufu en draag nu 3x blauw, de rest groen. Alle armor en wapens zijn al voorzien van enchants (behalve de blauwe), en ik voorzie niet echt dat ik snel betere armor/wapens vind dan ik al heb (mijn zwaard is sinds Delphi niet meer vervangen). Ik houd dus relics over, vooral als ik later nog meer epics/legendaries vind, welke geheel niet enchant kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Schijnbaar belast TQ de grafische kaart zwaarder dan andere recente games als F.E.A.R. of Oblivion. Tenminste, dat hebben meerdere mensen aangegeven op het titanquest.net forum. Of dit voor de TQ game-engine noodzakelijk is of een programmeerfout laten we even in het midden. Gevolg is in ieder geval wel dat de grafische kaart onder TQ behoorlijk zwaar belast wordt en ook erg heet wordt. En dat heeft tot gevolg bovengenoemde problemen als dat de tekstvelden witte blokvelden worden, dat het beeld vol komt met blokjes, en zelfs complete lock-ups.

Bij de Geforce 6600 kaarten komt het probleem vooral veel voor, wat mij doet vermoeden dat die kaarten van zichzelf al vrij warm worden en de extra hitte veroorzaakt door TQ niet goed kunnen verwerken. Er zijn mensen die het probleem konden verhelpen door hun GF6600 iets te onderclocken, wat je natuurlijk eigenlijk niet wilt omdat je performance verliest, maar als dat het probleem verhelpt is het een mogelijke work-around.

Verder kan het goed stofvrij maken van je grafische kaart ook nut hebben, zoals hierboven ook al is aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Fly-guy schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:30:
Een ding snap ik eigenlijk niet echt. Mijn inventory begint langzaam aan vol te raken met charms en relic (shards). Ik sta nu voor de piramide van Khufu en draag nu 3x blauw, de rest groen. Alle armor en wapens zijn al voorzien van enchants (behalve de blauwe), en ik voorzie niet echt dat ik snel betere armor/wapens vind dan ik al heb (mijn zwaard is sinds Delphi niet meer vervangen). Ik houd dus relics over, vooral als ik later nog meer epics/legendaries vind, welke geheel niet enchant kunnen worden.
Tja, de beslissing om het niet mogelijk te maken relics en charms op Epic of Legendary items te kunnen stoppen is op het laatste moment, tussen de release van de Demo en het Gold gaan van TQ, genomen door Iron Lore. Dat is gedaan omdat niemand meer groene items gebruikte als je Epic en Legendary items ook kon upgraden. Nu heb je de keuze tussen een Epic of Legendary item, of een 'rare' item met een mooie relic er aan toegevoegd. Keuzes, keuzes, keuzes... >:)

Om niet te zwemmen in je relics en charms kun je misschien beter eens bewust kijken naar welke relics en charms wel en niet bij je character passen, en die niet bij je character passen of verkopen, of geven aan een teamgenoot die het wel kan gebruiken...

Overigens zijn volgens de developers de beste items in TQ de monster infrequent double rare items die je op Legendary vindt, als je daar ook een relic van legendary niveau op stopt. Het vinden van deze items is nog veel zeldzamer dan de beste Legendary items, dus .... happy hunting ! :*)

Uitleg over "monster infrequent double rare":
Een monster-item is een item dat door bepaalde monsters (meestal de champions van een monstergroep) gedragen wordt. Dit item heeft speciaal gemaakte 'art' en betere base-stats dan vergelijkbare normale items.
infrequent betekent dat de base-stats nog weer wat beter zijn dan van een 'gewoon' monster-item.
double rare betekent dat het item minimaal een 'rare' prefix EN een 'rare' suffix heeft. Sommige van deze prefixes en suffixes zijn, zeker als ze op Legendary niveau gegenereerd worden, bijzonder powerful !

[ Voor 34% gewijzigd door Haay op 14-07-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Haay schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:44:
[...]

Tja, de beslissing om het niet mogelijk te maken relics en charms op Epic of Legendary items te kunnen stoppen is op het laatste moment, tussen de release van de Demo en het Gold gaan van TQ, genomen door Iron Lore. Dat is gedaan omdat niemand meer groene items gebruikte als je Epic en Legendary items ook kon upgraden. Nu heb je de keuze tussen een Epic of Legendary item, of een 'rare' item met een mooie relic er aan toegevoegd. Keuzes, keuzes, keuzes... >:)

Om niet te zwemmen in je relics en charms kun je misschien beter eens bewust kijken naar welke relics en charms wel en niet bij je character passen, en die niet bij je character passen of verkopen, of geven aan een teamgenoot die het wel kan gebruiken...
Verkopen van die dingen doe ik al, maar dat voelt zo....onvoldaan. Het idee van relics is leuk gedaan, je vind een stukje van een powerful item, welke je door zoeken (geluk) compleet kan krijgen en daarmee je wapens/armor nog beter kunt maken. Als ik dat dan ga verkopen om van 1,4 miljoen naar 1,4 miljoen en een beetje te gaan, voelt dat zo zonde. :)

En voor wat betreft groen/blauwe items, tot nu toe heb ik geen enkel groen item gevonden wat beter is dan mijn, op dat moment, blauwe items. Ook niet als ik ze enchant. Nu zal ik vast nog wel een leuk groen stukje armor vinden dat beter is dan mijn huidige blauwe, maar ook dan vind ik meer relics dan armor/wapens. En aangezien je maar 1 keer iets kan enchanten (niet vervangen als je een betere relic vind), heb ik, mocht ik het "einde" halen, een rugzak vol met nutteloze relics en dat doet een beetje af aan het concept, in mijn ogen.

Maar goed, het is niet anders... Nu weer verder spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Fly-guy schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:19:
[...]

Verkopen van die dingen doe ik al, maar dat voelt zo....onvoldaan. Het idee van relics is leuk gedaan, je vind een stukje van een powerful item, welke je door zoeken (geluk) compleet kan krijgen en daarmee je wapens/armor nog beter kunt maken. Als ik dat dan ga verkopen om van 1,4 miljoen naar 1,4 miljoen en een beetje te gaan, voelt dat zo zonde. :)

En voor wat betreft groen/blauwe items, tot nu toe heb ik geen enkel groen item gevonden wat beter is dan mijn, op dat moment, blauwe items. Ook niet als ik ze enchant. Nu zal ik vast nog wel een leuk groen stukje armor vinden dat beter is dan mijn huidige blauwe, maar ook dan vind ik meer relics dan armor/wapens. En aangezien je maar 1 keer iets kan enchanten (niet vervangen als je een betere relic vind), heb ik, mocht ik het "einde" halen, een rugzak vol met nutteloze relics en dat doet een beetje af aan het concept, in mijn ogen.

Maar goed, het is niet anders... Nu weer verder spelen..
Oh ik had ook het gevoel dat ik niet veel betere equipment kon vinden..tot gisteren. En waarschijnlijk zal ik dit weekend ook weer wat leuks vinden. Gisteren had ik eerst een amulet met +1storm...nu plots een +2skill gevonden...wie weet is er nog een +3 B) En in epic heb ik direct een grote kuis gehouden bij m'n relics & charms, alles verkocht. Aangezien in epic de relics & charms prefix epic of hoger level hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Nog een leuke aanvulling voor de startpost:

Walkthrough op GameBanshee (work in progress, tot dusverre is Griekenland compleet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Need list:
Eye of Osiris
Qi Bai's Robe
Archimedes' Cogwheel
Seal of Hephaestus

Offer list:
Afbeeldingslocatie: http://home.caiway.nl/~gerritv/legendary%20items.JPG

checken van items bij gamesbanshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Haay schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:34:
[...]

Schijnbaar belast TQ de grafische kaart zwaarder dan andere recente games als F.E.A.R. of Oblivion. Tenminste, dat hebben meerdere mensen aangegeven op het titanquest.net forum. Of dit voor de TQ game-engine noodzakelijk is of een programmeerfout laten we even in het midden. Gevolg is in ieder geval wel dat de grafische kaart onder TQ behoorlijk zwaar belast wordt en ook erg heet wordt. En dat heeft tot gevolg bovengenoemde problemen als dat de tekstvelden witte blokvelden worden, dat het beeld vol komt met blokjes, en zelfs complete lock-ups.

Bij de Geforce 6600 kaarten komt het probleem vooral veel voor, wat mij doet vermoeden dat die kaarten van zichzelf al vrij warm worden en de extra hitte veroorzaakt door TQ niet goed kunnen verwerken. Er zijn mensen die het probleem konden verhelpen door hun GF6600 iets te onderclocken, wat je natuurlijk eigenlijk niet wilt omdat je performance verliest, maar als dat het probleem verhelpt is het een mogelijke work-around.

Verder kan het goed stofvrij maken van je grafische kaart ook nut hebben, zoals hierboven ook al is aangegeven.
Bij games met erg veel shaders en shadows wordt de kaart bijna altijd maximaal belast. bij dit soort shader intensieve spellen waaronder ook oblivion is me videokaart 5 graden warmen dan spellen zoals battlefield 2 en prey. Dit on comibinatie met het hete weer kan zeker artifacts op leveren als je videokaart standard al heet wordt. Een extra fan/opening met stoffilter aan de zijkant/voorkant/bovenkant kan wonderen doen.

Of gewoon een beter koeling kopen voor je kaart. Mijn kaart wordt nu max 74 graden als ik TQ een paar uur speel, maar die temparatuur stuigt als het heter wordt in me kamer. (draai tq mat alles max en aa in 1284x1024, draait zeer vloeiend op x1900xt)

ontopic: Ben een nieuw mannetje begonnen, Earth lvl 10 atm. Jezus wat is ongelooflijk sterk als ik vergelijk met mijn lvl 44 warfare dual wield/ spirit. Die fire orbs, omg :D ik ren gewoon een rondje probeer monster dicht bij elkaar te krijgen en ze zijn allemala dood :) ff wennen aan de one hit- mass murder spells. Die stoneskinn is ook uber als je in een netje gevangen worden - stoneskin en 6 sec later heb je full hp en zijn al je cooldowns klaar.

Ik ga niet voor de coredweller want dat vindt ik persoonlijk te makkelijk, ik "outmicro" de boel liever en maak me eigen char beter door andere dmg skills te nemen. Weet iemand nog een leuke 2de mastery voor meer dmg spells of handige truckjes voor een caster?

Persoonlijk haat ik altijd caster, ik wil hakken. Maar heb wel gemerkt dat je op epic/legendary gewoon niet geraakt kan worden en dat gaat niet als je melee bent :(

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 14-07-2006 11:11 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
evilpin0 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:09:
[...]

Bij games met erg veel shaders en shadows wordt de kaart bijna altijd maximaal belast. bij dit soort shader intensieve spellen waaronder ook oblivion is me videokaart 5 graden warmen dan spellen zoals battlefield 2 en prey. Dit on comibinatie met het hete weer kan zeker artifacts op leveren als je videokaart standard al heet wordt. Een extra fan/opening met stoffilter aan de zijkant/voorkant/bovenkant kan wonderen doen.

Of gewoon een beter koeling kopen voor je kaart. Mijn kaart wordt nu max 74 graden als ik TQ een paar uur speel, maar die temparatuur stuigt als het heter wordt in me kamer. (draai tq mat alles max en aa in 1284x1024, draait zeer vloeiend op x1900xt)

ontopic: Ben een nieuw mannetje begonnen, Earth lvl 10 atm. Jezus wat is ongelooflijk sterk als ik vergelijk met mijn lvl 44 warfare dual wield/ spirit. Die fire orbs, omg :D ik ren gewoon een rondje probeer monster dicht bij elkaar te krijgen en ze zijn allemala dood :) ff wennen aan de one hit- mass murder spells. Die stoneskinn is ook uber als je in een netje gevangen worden - stoneskin en 6 sec later heb je full hp en zijn al je cooldowns klaar.

Ik ga niet voor de coredweller want dat vindt ik persoonlijk te makkelijk, ik "outmicro" de boel liever en maak me eigen char beter door andere dmg skills te nemen. Weet iemand nog een leuke 2de mastery voor meer dmg spells of handige truckjes voor een caster?

Persoonlijk haat ik altijd caster, ik wil hakken. Maar heb wel gemerkt dat je op epic/legendary gewoon niet geraakt kan worden en dat gaat niet als je melee bent :(
Ik ben storm/nature, Ik vind nature wel een erg fijne 2de mastery tot nu toe. Heart of oak op max nu, die opties er boven nog niet, die extra resistance en minder energy gebruik lijkt me wel wat. En misschien als het lukt dan nog een nymph of de plague. Ik denk dat ik voor plague ga.
De whisp cast over het algemeen z'n 50 procent extra elemental damage, dus m'n dps is nu dus gepimped hierdoor, normaal stelt het weinig voor maar ik doen ook niet zo veel met mijn staf eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/asmo.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vriend van mij heeft problemen met multiplayer (hij heeft orginele)
Hij ziet geen server list :(

Als ik een game opzet moet ik poorten open hebben om te mensen te laten joinen of is dit niet noodzakkelijk.

Betreft internet server geen LAN ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 14-07-2006 12:23 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:34:
[...]Schijnbaar belast TQ de grafische kaart zwaarder dan andere recente games als F.E.A.R. of Oblivion. Tenminste, dat hebben meerdere mensen aangegeven op het titanquest.net forum. Of dit voor de TQ game-engine noodzakelijk is of een programmeerfout laten we even in het midden. Gevolg is in ieder geval wel dat de grafische kaart onder TQ behoorlijk zwaar belast wordt en ook erg heet wordt. En dat heeft tot gevolg bovengenoemde problemen als dat de tekstvelden witte blokvelden worden, dat het beeld vol komt met blokjes, en zelfs complete lock-ups.
Leuke theorie maar volgens mij klopt hij niet.

Ik heb een Radeon 9800 Pro en heb ook last van dit probleem.

Na enkele uren spelen zie je het spel trager worden. Als je dan naar een stad teleporteert en daar je inventory opent. Dan zie ik die witte blokken. De achtergrond is prima. sommige items op de voorgrond zijn prima. Alleen de items en de teksten in de inventory hebben er last van. Witte blokken waar de items horen te zijn. Verder zijn alle teksten gekleurde blokken in de kleur van de tekst.

Als ik dan een tijdje wacht. Zeg een minuut of twee. Dan zie je dat het probleem zich vanzelf oplost.

Als ik alt-tab naar windows en dan terug tab naar TQ is het probleem ook opgelost.

Als ik TQ opnieuw opstart dan is het probleem ook opgelost.

Kamer temperatuur op het moment dat dit gebeurd is altijd tussen den 22-24 graden (lang leve de airco) En mijn grafische kaart is ook niet te heet.

Ik denk dat er nog een aantal memory leaks in het programma zitten die het grafische gedeelte belasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[

[afbeelding]

System specs zijn:
AMD 64 3000+
1024 mem.
Ik heb zegmaar de zelfde specs allen 512 geheugen (geld was op 8)7 ) maar bij mij werkt het vlekkeloos zeg maar hier en daar een hele enkele x schokt hjij even, miss herinstal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Derr_Hans schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:01:
Vriend van mij heeft problemen met multiplayer (hij heeft orginele)
Hij ziet geen server list :(

Als ik een game opzet moet ik poorten open hebben om te mensen te laten joinen of is dit niet noodzakkelijk.

Betreft internet server geen LAN ;)
Als je PC direct aan het Internet hangt en dus een Internet-IP-adres heeft, dan hoef je geen poorten open te zetten (behalve in je firewall). Zit je PC achter een router, dan zul je bepaalde poorten in je router naar jouw PC moeten mappen zodat mensen vanaf Internet de TQ server op jouw PC kunnen joinen wanneer jij host.

Waarom die vriend van je geen server list ziet... Hm, heeft hij TQ wel toegang tot het Internet gegeven in z'n firewall ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej mensen,

Is het nog mogelijk om een character van een minder legale versie over te zetten naar de legale? Ik wacht nu al 3 weken op CD-WOW en de bestelling komt maar niet, ik heb al 5 emails verstuurd maar er komt nog steeds niets.. ik heb hem nu al 2 keer besteld omdat ze bij de 1ste bestelling problemen hadden gehad ofzo, dus dit word mn laatste keer dat ik daar bestel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:55:
Heej mensen,

Is het nog mogelijk om een character van een minder legale versie over te zetten naar de legale? Ik wacht nu al 3 weken op CD-WOW en de bestelling komt maar niet, ik heb al 5 emails verstuurd maar er komt nog steeds niets.. ik heb hem nu al 2 keer besteld omdat ze bij de 1ste bestelling problemen hadden gehad ofzo, dus dit word mn laatste keer dat ik daar bestel :X
nergens last van gehad bij CD-wow, ik denk dat ze gewoonweg niet meer op voorraad zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Met het programma Cheat Engine kun je de legale key in je bestaande character 'hacken', om zo je character van een illegale key naar je legale key over te zetten.

Wat CD-WOW betreft, ik koop daar al jaren CD's, DVD's en games, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ook op emails reageren ze prompt en netjes bij mij. Maar ja, ik schrijf dan wel vriendelijke emails in correct Engels. Als je in steenkolen Engels schrijft, of erger: Nederlands, of nog erger meteen begint te schelden, dan kan ik me voorstellen dat ze daar niet op reageren... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, nee mijn Engels is wel goed hoor!
Ik krijg ook wel netjes antwoord terug hoor,
maar ik vind het toch wat lang duren.. ze zeggen
5 tot 7 werkdagen en dat zijn er nu al 15 :'(

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Haay schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:42:
[...]

Met het programma Cheat Engine kun je de legale key in je bestaande character 'hacken', om zo je character van een illegale key naar je legale key over te zetten.
mij lijkt ook te kunnen, dat je een legal TQ installeerd en dan een character aanmaakt, en dan alles wat in het mapje staat van je illegale charracter in het legale character mapje kopieert.

trouwens heb je maar 1 "Mijn documenten\My Games\Titan Quest\SaveData\Main" dusik denk dat je zelfs wel gewoon TQ opnieuw installeerd met echte key dat dan de characters gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hebben ze vast nog niet geprobeerd. Dat werkt dus niet, omdat je CD key in de char file staat kennelijk, of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Ah....dat zocht ik dus al een tijdje...een makkelijke manier om je skills uit te testen _/-\o_
Want al die trainers & cheats...dat zegt me niets
http://www.titancalc.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Ik kwam net voor 21 miljoen (21000000+) een ketting tegen, de "sacrificial necklace"

-75%health
-18 health regen
+45% experience

en ik maar denken dat ik nu wel genoeg geld had...

En EINDELIJK weer eens een goeie staf gevonden zodat ik met de extra whisp damage weer eens wat heb aan m'n staf.

Ik merk trouwens wel dat extra speed items erug fijn zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Blackminister schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:01:
Ah....dat zocht ik dus al een tijdje...een makkelijke manier om je skills uit te testen _/-\o_
Want al die trainers & cheats...dat zegt me niets
http://www.titancalc.com
Sommige mensen hebben echt iets teveel tijd, maar wel erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
gladiool schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:32:
Ik kwam net voor 21 miljoen (21000000+) een ketting tegen, de "sacrificial necklace"

-75%health
-18 health regen
+45% experience

en ik maar denken dat ik nu wel genoeg geld had...
Euhm, lol? Bij vendor? -75% health betekent dat je maar 1/4 van je health overhoud? Lol dan zou ik hem niet eens willen, tuurlijk experience is wel lekker maar ja, in leven blijven ook? :P
Folkert schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:39:
[...]

Sommige mensen hebben echt iets teveel tijd, maar wel erg handig :)
Ja kende deze site al, bij volgende OP maar er in doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Jaii schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:44:
[...]

Euhm, lol? Bij vendor? -75% health betekent dat je maar 1/4 van je health overhoud? Lol dan zou ik hem niet eens willen, tuurlijk experience is wel lekker maar ja, in leven blijven ook? :P

[...]

Ja kende deze site al, bij volgende OP maar er in doen :)
en dan nog een regen ook.... dus je kan dan maar best heeeeeeel snel wat monsters killen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen met goede legendary melee equips? Ik heb twee goede bogen, en meer natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:21:
Nog mensen met goede legendary melee equips? Ik heb twee goede bogen, en meer natuurlijk :)
Ik heb wel het een en ander aan legendary melee wapens. Axe en sword en mace geloof ik. Heb je mss toevallig legendary helm/bracer/chest met +dmg/+skills/+str oid, dan wil ik wel traden met je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die dingen zoek ik juist zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:44:
Die dingen zoek ik juist zelf ook.
ooo je zoekt armor, dacht wapens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:56:
haha, nee mijn Engels is wel goed hoor!
Ik krijg ook wel netjes antwoord terug hoor,
maar ik vind het toch wat lang duren.. ze zeggen
5 tot 7 werkdagen en dat zijn er nu al 15 :'(

Toch bedankt!
Net was het nog 3 weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Heej mensen,

ik heb hem 2 weken geleden besteld. Na paar dagen kreeg ik bericht dat het spel niet meer op voorraad was en ik 7 dagen moest wachten voor hij naar mij toe gestuurd zou worden. Ik heb het spel eergisteren in de brievenbus gekregen.. redelijk snel dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
mogelijk dat iemand mij ff kan helpen met act 3? ik word zo hard geowned door Neanderthalers :S

Epic difficulty

Game: Tweakers//got

Internet game geen Hamachi

[ Voor 28% gewijzigd door Dakreal op 14-07-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sjonge jonge.. wat is dit belachelijk * HERO AAPJE * hij doet z'n hoorntje.. vervolgens 5 sec stun.. vervolgens slaat ie me dood :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:28:
sjonge jonge.. wat is dit belachelijk * HERO AAPJE * hij doet z'n hoorntje.. vervolgens 5 sec stun.. vervolgens slaat ie me dood :S
op zoek naar anti stun spullen dus :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
gladiool schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:35:
[...]

op zoek naar anti stun spullen dus :)
Ik heb een 95% resistance to stun amulet. Gebruik ik altijd bij die stieren voor typhon, erg handig :). Defense heeft ook een skill met 80% stun resistance, zeker een must have al zit hij wat hoog.

[ Voor 16% gewijzigd door DeepSeven op 14-07-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil je helpen als je op hamachi komt.. titanquestGOT5, password got. En inderdaad ik heb in men inventory amulet met 115% stun res, 1 ring met 60% fire, 1 ring met 60% lightning en 1 ring met 60% cold. Als ik 1 van die aan doe komt t totaal hoog genoeg. Met relics kun je ook bv een speciaal schild maken dat je alleen draagt tegen een boss die een fire spell doet ofzo. De overige resistances heb je niet echt nodig, je zal er in ieder geval niet aan dood gaan, hopelijk.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

kan iemand even snel aangeven wat nu die blauwe items en dergelijke zijn... Het heeft ermee te maken of ze rare zijn bijvoorbeeld? Ik heb het spel ook laatst gekocht, erg gaaf spel, maar heb nooit ook echt diablo gespeeld bijvoorbeeld (was meer FF aanhanger), dus moet even wennen aan het systeem. Als iemand even een korte uitleg kan geven of evt een leuke pagina heeft, graag!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
inXs schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:31:
kan iemand even snel aangeven wat nu die blauwe items en dergelijke zijn... Het heeft ermee te maken of ze rare zijn bijvoorbeeld? Ik heb het spel ook laatst gekocht, erg gaaf spel, maar heb nooit ook echt diablo gespeeld bijvoorbeeld (was meer FF aanhanger), dus moet even wennen aan het systeem. Als iemand even een korte uitleg kan geven of evt een leuke pagina heeft, graag!
Ik wil je wel helpen...

bladzijde 37 van de manual... daar vind je informatie over de kleurtjes van de items. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
inXs schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:31:
Blauwe items (epics) zijn over het algemeen beter dan groene (rare), net zoals paarse (legendary) weer beter zijn dan blauwe. Maar op de rare items kun je relics of charms plaatsen, dit is zeg maar een enchant (zie het maar als een toevoeging) die je kunt plaatsen op je rare item. Hierdoor kan je groene rare item zo goed worden dat ze uiteindelijk beter zijn dan de meeste epics of legendarys. Deze relics kom je vanzelf tegen, je moet dezelfde soort bij elkaar voegen (meestal 3/3 maar in het begin ook wel 5/5), dan krijg je een extra bonus erbij. Verder zie je bij epics of legendarys meestal extra toevoegingen op het wapen/armor als +resistance of +1 to all skills oid. Op de epics en legendarys kun je geen relics plaatsen, dit hebben ze gedaan om je voor de keuze te stellen. SPelenderwijs leer je dit vanzelf, en leer je wanneer welk item te gebruiken etc etc. Tzal je heus niet tegenvallen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus Spots, wil je nog hulp?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Ah sorry, ik heb nooit het geduld om een boekje te lezen, de meeste spellen laten zichzelf wel spelen, maarja alleen bij FF pak ik soms het boekje erbij, nu ook maar eens doen dan.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:41:
Ah sorry, ik heb nooit het geduld om een boekje te lezen, de meeste spellen laten zichzelf wel spelen, maarja alleen bij FF pak ik soms het boekje erbij, nu ook maar eens doen dan.
Je hebt hier ook geen boekje nodig hoor. Is je vraag nog niet beantwoord?
tis groen(rare) -> blauw(epic) -> paars(legendary), in volgorde van zeldzaamheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
timmen :P sorry maar was er al mee gestopt.. en ik kan geen hamachi installeren op Windows Vista ;-) dus daarom internet game.. maar even een note to you all:

Bij mijn games nooit lags/crashes whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Epitome schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:11:
Waarom speelt iedereen over Hamachi? :?

Voor iets meer dan € 20,- heb je de game legaal in huis en kan je gewoon over internet spelen!

En als je even zoekt vind je een beschrijving hoe je je illegale character overzet.
Vraagje waar krijg ik deze game voor rond de 20 euro?? zie hem alleen voor rodn de 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:58:
timmen :P sorry maar was er al mee gestopt.. en ik kan geen hamachi installeren op Windows Vista ;-) dus daarom internet game.. maar even een note to you all:

Bij mijn games nooit lags/crashes whatever
Wie gebruikt er nou windows vista!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Brainstorm86 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:06:
[...]

Vraagje waar krijg ik deze game voor rond de 20 euro?? zie hem alleen voor rodn de 50 euro
http://www1.cd-wow.com/de...uct_code=369539&subcat=pc

Het is wel een budget versie met een papieren hoesje + zwart/wit manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 01:20:
Oh dus jij bent irion, zat je niet op GOT4? En hoe kan het nou dat hij met meer int 2x zo weinig dps met zen staf heeft..?

Hier mijn melee summoner. En ja hij is melee, int wordt beetje verneukt maarja het werkt verder goed. Best hoge dps/armor/resistances.

[afbeelding]
Begrijp niet echt wat je nou precies wil vragen/zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je nou precies je core dweller healen? Probeerde het op de diablo2 manier maar dat werkte niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ik vind me hier toch iets.
Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/9625/cuffs8lq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg:p ruil je die, zanthar hiero:p Als je zelf genoeg dex/str hebt, dan gebruik je em zelf neem ik aan.. ik had net op een forum al iets gezien van +3.. wel nice. Kom is op hamachi!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
oef! +3 to all skills, beter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:58:
hoe kan je nou precies je core dweller healen? Probeerde het op de diablo2 manier maar dat werkte niet echt
Nature heeft een Skill genaamd Regrowth waarmee je een target ally (inclusief een 'summoned pet' van jou of van een teamgenoot) kunt healen. Dat is voor zover ik weet de enige manier om je Core Dweller te healen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste