[PC][RPG] TitanQuest [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Sinds de patch heb ik al 25+ uur gespeeld zonder 1 crash of andere problemen...
Dus grote kans dat je window niet nodig is met legale en patch, mocht je dat niet hebben.
Is het wel legaal, post ze dan ff je specs en waarmee je problemen hebt en wat je dan doe etc. Daar hebben ze wat aan, en kan helpen bij het fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
met jaii door epic heen gerend, en op een van de laatste bosses mn eerste legendary!
Afbeeldingslocatie: http://img68.imageshack.us/img68/4544/naamloos3xt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
cbxmelk schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 03:22:
met jaii door epic heen gerend, en op een van de laatste bosses mn eerste legendary!
[afbeelding]
vandaag dus ff gedaan :p maar 1 legendary :( Bij taurus boss... Voor de rest ook veeeeel minder epics als in normal mode... tegenvallende loot. Nu op epic difficulty typhoon farmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich geen belangrijke (sode)quest.

Maar in 't begin is er ergens voordat je bij die Spartaanse lui aangekomen bent, een quest in een cave! Je moet een necklace vinden, ik heb alles neergelegd, ook een demons mini-boss! Nakko, niets, nada .... kijk ik niet goed of zo? Geen kistje waar 'ie in zit, geen mini-boss loot ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 06:29:
Op zich geen belangrijke (sode)quest.

Maar in 't begin is er ergens voordat je bij die Spartaanse lui aangekomen bent, een quest in een cave! Je moet een necklace vinden, ik heb alles neergelegd, ook een demons mini-boss! Nakko, niets, nada .... kijk ik niet goed of zo? Geen kistje waar 'ie in zit, geen mini-boss loot ;).
die mini boss dropt die necklace (bij mij althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 12:23
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:58:
Tip: Ga NIET online spelen met iemand die al verder is in het spel dan jij.. Ik ging vandaag spelen met m'n broertje over het LAN de al in Athene is (ik was nog maar in Parnassus caves, nog voor de Gorgons). Vervolgens krijg ik een update dat ik de Telkine mag verslaan, terwijl ik nog geeneens die Gorgons heb verslagen in die caves. Wanneer ik op Q druk zie ik ook dat die missie gewoon nog open staat, maar het rondje in Athene gewoon oranje is, zeg maar.

Gevolg: Gorgons verslaag kan, maar kisten en gates blijven gesloten. Ook komt er geen NPC naar me toe zoals het hoort. Dag dag, savegame :( :( :(

Stel je toch eens voor, dat je als developer een game zou maken die savegames niet verneukt wanneer je online gaat.. Weer 50 euro down the drain. Heb meer problemen gehad met deze game dan speelplezier. :|
Sorry, maar wat je zegt is gewoon onzin. Je questlog wordt NIET verneukt als je speelt met iemand die al verder in het spel is en de host is. Je kunt alleen geen quests doen die de host al gedaan heeft en jij nog moet doen, omdat de host de status van de game bepaalt. Maar als je met dat character daarna weer een single player game start, dan kun je gewoon alle quests doen die je nog open had staan.

Dit was PRECIES zo in Diablo 2. Als de host van een game een quest al gedaan had, en jij joinde terwijl die quest voor jou nog open stond, dan kon je die ook niet doen in die game. Standaard voor al dit soort games.

Makkelijkste om dit soort situaties te voorkomen is dus dat degene die het minst ver is de game host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

H3llsing schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:46:
en dan vooral welke skills gebruiken?
Ice shards maxen... chain lightning....

wat nature regrowth (HP healen)....

Wisp is wel redelijk krachtig maar vaak liggen mijn tegenstanders al om voordat ie in actie komt. Erug jammer want dat maakt het nut van alle gesummonende dingen wat nutteloos.

Die pets zouden wel wat pro-actiever mogen zijn....

[ Voor 36% gewijzigd door Darth Malak op 12-07-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:52:
[...]

Sorry, maar wat je zegt is gewoon onzin. Je questlog wordt NIET verneukt als je speelt met iemand die al verder in het spel is en de host is. Je kunt alleen geen quests doen die de host al gedaan heeft en jij nog moet doen, omdat de host de status van de game bepaalt. Maar als je met dat character daarna weer een single player game start, dan kun je gewoon alle quests doen die je nog open had staan.

Dit was PRECIES zo in Diablo 2. Als de host van een game een quest al gedaan had, en jij joinde terwijl die quest voor jou nog open stond, dan kon je die ook niet doen in die game. Standaard voor al dit soort games.

Makkelijkste om dit soort situaties te voorkomen is dus dat degene die het minst ver is de game host.
En als ik jou nou zou vertellen dat ik ook in single player nu dit probleem nog steeds heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:48:
En als ik jou nou zou vertellen dat ik ook in single player nu dit probleem nog steeds heb? :)
Dan vind ik dat heel vreemd. Heb zelf ook TQ coop met m'n broer gespeeld (allebei legale versie) en toen hij hoste terwijl hij al verder was dan ik kon ik bepaalde quests ook niet doen. Maar daarna kon ik het in single player mode wel gewoon alsnog doen.

Ik zie overigens dat je niet de enige bent met dat probleem:
iemand op titanquest.net forum
iemand op Titan Quest IGN forum

[ Voor 27% gewijzigd door Haay op 12-07-2006 13:41 . Reden: linkjes toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:44:
Phunc ik ben earth/nature en vind het erg gemakkelijk, dus ik verwacht niet dat je het makkelijker zult krijgen met storm/spirit.
Welke level, welke skills en waar zit je ? Want ik vond het ook makkelijk, TOT Orient halverwege als je tijgertjes tegenkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met een lvl 51 druid op Legendary, heb zojuist een boss verslagen in "Athens Marsh". Wel een erg leuk gevecht als je voldoende mana/health pots bij je hebt :P

Heb er 5 tot 7 minuten over gedaan op deze in mijn eentje plat te stampen, loot was helaas standaard magic zooi :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-10 20:24
Komen er op epic/legendary nog andere eindbazen/tussenbazen voorbij of blijven de enemies dezelfde als op normal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:09
SpoTs schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:35:
Wil de patch gaan installeren.. maar dit lukt dus niet echt.. krijg ten eerste geen text. vervolgens druk ik op de linker knop.. en dan gebeurt er niets :S
En als je op de rechterknop drukt?

Wel stom trouwens, ik kreeg ook een leeg venster te zien, met twee lege knoppen. Ik heb toen ook maar lukraak geklikt, maar het werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:17:
Komen er op epic/legendary nog andere eindbazen/tussenbazen voorbij of blijven de enemies dezelfde als op normal?
Wat ik tegen gekomen ben zijn tot nu to dus wat tussen bosses. In Epic komen er ook al wat bij. Zit nu nog in act1 (Legendary) en ben dus nu 1 nieuwe boss tegen gekomen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:41
Dabien schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:22:
[...]

En als je op de rechterknop drukt?

Wel stom trouwens, ik kreeg ook een leeg venster te zien, met twee lege knoppen. Ik heb toen ook maar lukraak geklikt, maar het werkte wel.
in je savegame maps zit een settings documentje.
(mijn documenten\my games\titan quest\settings\options.txt)
Verander daar de taal van Dutch naar English en je ziet netjes wat er in de vakjes hoort te staan. Dit probleem komt doordat het spel de taal van je windows over neemt (althans bij Engelse windows stond ie bij mij op Engels en op andere computer Nl windows stond er in bestandje Dutch).

Linker knop is trouwens installeren/patchen/ok en rechterknop is annuleren.

Eerste keer wilde hij bij mij trouwens niet installeren (die patch) toen heb ik .net framework 2 geinstalleerd en toen ging hij als een zonnetje... Weet niet cker of het daar aan lag maar het is het proberen waard.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Phunc, ik ben lvl 50 earth/nature. En heel raar maar ik ben geen caster. Ik gebruik vooral de core dweller, die heb ik lvl 15, inner fire lvl 8, metamorphosis lvl 8 en wildfire lvl 4 ofzo. Dit betekent dat die core dweller vrij sterk wordt en in principe alles kan tanken op epic. Het is wel nodig dat ik em heal, maar daar heb ik dus ook veel punten in, en 1 in refresh

Dan heb ik nog die sylval nymph met lvl 12 nature's wrath. Ik heb 1 punt in die earth aura, en 1 in die nature aura, 1 in brimstone en 1 in stone skin. Die lvl 1 skills is wel handig omdat ik 2x +1 to all skills heb. Dus ook die 4 core dweller skills krijgen samen nog 8 punten bij.

Qua stats heb ik weinig int, heb vooral strength en beetje dex, zodat ik hogere armor omdat ik betere items kan dragen. Maar als ik alles in int had gedaan en volcanic orb had gepakt, dan lijkt het me ook erg simpel, met 2xxx dps. Earth/nature lijkt mij het best toch als caster (logisch) met volcanic orb en core dweller uit earth, en dat aura en heals van nature. Maar zoals ik speel is het ook al vrij gemakkelijk.

Die tijgers op normal zijn denk ik voor iedereen vrij pittig. Je moet gewoon voorzichtig zijn en eerst die sorcerers killer, en de pack leader op het laatst. En bij epic waren ze niet echt moeilijker voor mij. In epic waren echt de enige moeilijke die vage bazen, die Liche King Dragon ofzo in orient, en die Manticore.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kan iemand mij ff helpen met de Bug in library archives? ga steeds daood van z'n poison :(

Tweakers/got

internet server

Btw het is epic

Nvm het is al gelukt ;-)

[ Voor 21% gewijzigd door Dakreal op 12-07-2006 12:41 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:38:
Hoi Phunc, ik ben lvl 50 earth/nature. En heel raar maar ik ben geen caster. Ik gebruik vooral de core dweller, die heb ik lvl 15, inner fire lvl 8, metamorphosis lvl 8 en wildfire lvl 4 ofzo. Dit betekent dat die core dweller vrij sterk wordt en in principe alles kan tanken op epic. Het is wel nodig dat ik em heal, maar daar heb ik dus ook veel punten in, en 1 in refresh
Hier zit blijkbaar het verschil, ik wist niet dat je die beesten kon healen :) Straks eens puntjes in stoppen. Maar toch, ik heb lang geen skillpoints genoeg om Refresh te kunnen doen.
Dan heb ik nog die sylval nymph met lvl 12 nature's wrath. Ik heb 1 punt in die earth aura, en 1 in die nature aura, 1 in brimstone en 1 in stone skin. Die lvl 1 skills is wel handig omdat ik 2x +1 to all skills heb. Dus ook die 4 core dweller skills krijgen samen nog 8 punten bij.
Je gebruikt geen wolven ? Hier heb ik heel wat punten in gestopt. Straks ook eens bekijken :)
Qua stats heb ik weinig int, heb vooral strength en beetje dex, zodat ik hogere armor omdat ik betere items kan dragen. Maar als ik alles in int had gedaan en volcanic orb had gepakt, dan lijkt het me ook erg simpel, met 2xxx dps. Earth/nature lijkt mij het best toch als caster (logisch) met volcanic orb en core dweller uit earth, en dat aura en heals van nature. Maar zoals ik speel is het ook al vrij gemakkelijk.
Mja heb ook veel Str tot nu toe. Aangezien ik ook meehelp met mijn beestjes. En ik heb schrik dat er bosses zijn die mijn beesten tot puin herleiden en dan kan ik rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wolven had ik eerst, maar die punten heb ik eruit gehaald. Die core dweller tanked en die nymph doet meer damage dan 2 wolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
woei, vind net trojan helm :D ziet er echt gruwelijk dik uit!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamachi 1 t/m 3 zit al vol, hopelijk komt 4 er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
warom spelen jullie allemaal op hamachi en niet gewoon via de internet multiplayer optie? werkt net zo goed :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 17:42
Ik gok dat dat iets met CD-keys te maken heeft ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Damn, dacht net mooi m'n items te kunnen transferren door TQ te installeren onder vmware en dan een lan met mezelf te draaien en dan kom je erachter dat VMware zo'n bagger vga emulatie heeft waardoor het spel niet draait :'(

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
SpoTs schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:23:
warom spelen jullie allemaal op hamachi en niet gewoon via de internet multiplayer optie? werkt net zo goed :S
Zie mijn eerdere antwoord op dezelfde vraag HIER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
gister avond samen met een kammeraad net normal completed, en uit die abommination eindbaas kwam met toch een heerlijk armortje :9

Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/5702/armor2tq.jpg

ik moet me wel inhouden om hem niet te dupen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Jaii schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:29:
[...]

Wil je die trojan kwijt?? Ik heb wss wel voor je
Zoals? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 16:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb een vreemd probleem... Soms als ik Ice Shards schiet, dan belanden deze in de grond ipv op het target. Lijkt vooral in moerasachtige gebieden voor te komen. En nee, er staat geen object tussen mij en mijn target. Meer mensen die hier last van hebben?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Nyarlathotep schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:34:
Ik heb een vreemd probleem... Soms als ik Ice Shards schiet, dan belanden deze in de grond ipv op het target. Lijkt vooral in moerasachtige gebieden voor te komen. En nee, er staat geen object tussen mij en mijn target. Meer mensen die hier last van hebben?
Als je target in het water staat en jij bijv. op de grond heb je kans dat ze de grond raken. ik heb ook ergens iets gelezen dat soms je projectiles water ook als grond zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Nyarlathotep schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:34:
Ik heb dit met mijn Earth/Hunter, maar dan met mijn boog (gebruik alleen spells tegen grotere mobs). Elke keer als ik schiet en er staat een beest in het water, raken de pijlen alleen het water. Ik dacht dat het bij mij juist kwam door mijn Brimstone buff, waardoor water de boel cancelde. Blijkbaar toch een bug of zo (in of naast het water staan maakt overigens bij mij ook niet uit :S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
eheh laat maar heb nu legendary chest Hippocrates' Vest

140 Armor

7% Chance of 88% Elemental Resistance
124% Poison Resistance
+150 Health
+10% Health
+2 Health Regeneration/Second
+23% Health Regeneration
+1 to All Skills in All Masteries

Required Strength: 296

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand geinteresseerd in deze dingetjes?

Boog
http://img103.imageshack.us/my.php?image=borealis7xb.jpg

Wrist
http://img82.imageshack.u...permafrostbracelet5cx.jpg

Wrist
http://img130.imageshack.us/my.php?image=sbreath7zw.jpg

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 12:53

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Cleetje schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:52:
[...]

Ik heb dit met mijn Earth/Hunter, maar dan met mijn boog (gebruik alleen spells tegen grotere mobs). Elke keer als ik schiet en er staat een beest in het water, raken de pijlen alleen het water. Ik dacht dat het bij mij juist kwam door mijn Brimstone buff, waardoor water de boel cancelde. Blijkbaar toch een bug of zo (in of naast het water staan maakt overigens bij mij ook niet uit :S).
Dat noemt men een miss en is geen bug.
Je mist gewoon soms. En dat resulteerd in een effect als een pijl die niet naar de target gaat ofzo.
Is heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ik wil die perma frost bracelet wel. ik heb wel wat legendary's in trade. maar kan later vandaag pas online komen :) ik zal dan wel reply'tje posten ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

ErikRedbeard schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:21:
[...]

Dat noemt men een miss en is geen bug.
Je mist gewoon soms. En dat resulteerd in een effect als een pijl die niet naar de target gaat ofzo.
Is heel normaal.
Helaas missen al mijn schoten als zon beest in water staat, terwijl ik ze prima raak als ze op land staan en dat vind ik zeer vreemd. 4x achter elkaar knallen en dan alles missen vind ik vreemd, vooral als zo'n beest stilstaat en prima te raken valt op het land :S

Maar goed, ik lok die krengen gewoon op het land of laat mn Core Dweller t vuile werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ik heb die bug ook wel eens.. moet je even op w drukken en dan weer W en dan schiet je weer normaal.. tis vooral in swamps idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond net wat leuke legendary's, helaas niet handy voor mijn char zoals gewoonlijk. Chest eventueel nog wel en staff had niet lightning moeten zijn maar cold (tenzij +dmg niet op spells werkt) :P

Chestpiece:
Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/186/chest012fv.jpg

Staff:
Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/6131/staff011gn.jpg

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/2633/phobos1ni.jpg
Dropte net van een mob, en neh niet verkocht beetje onhandig een screen te maken als een merchant scherm open staat :P

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:16:
gister avond samen met een kammeraad net normal completed, en uit die abommination eindbaas kwam met toch een heerlijk armortje :9

[afbeelding]

ik moet me wel inhouden om hem niet te dupen :/
Hoe kan je items dupen dan :S

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Nhaixatael schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:49:
[...]

Hoe kan je items dupen dan :S
Lijkt me niet de bedoeling om dat hier uitvoerig te beschrijven

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:37:

Edit:
[afbeelding]
Dropte net van een mob, en neh niet verkocht beetje onhandig een screen te maken als een merchant scherm open staat :P
Ik wil die phobos wel :D:D heb legendary's terug voor trade.. kun je hem bewaren, ik ga nu uit eten maar verwacht niet te laat thuis te zijn.. grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Als je hem toch niet gaat gebruiken, ben ik wel geinteresseerd in de Chestpiece hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Zijn er mensen die met hunter ver gekomen zijn?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik vind het nogal verbazingwekkend dat deze game zoveel aandacht krijgt, terwijl het spelverloop zich elke 1,5 seconde herhaalt :

Hee een monster !, klik klik klik klik klik klik klik, hee hij laat wat vallen, Hee een Monster!, klik klik...

Buiten dat krijg je na een uurtje aardig RSI van het continue vasthouden van de mousebutton1.
Dungeon Siege2 had tenminste nog een auto-attack mogelijkheid.

Helaas is Titanquest ongeveer net zo interessant als enige duizenden keren met je linkermuisknop op de startbutton klikken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:36:
Ik vind het nogal verbazingwekkend dat deze game zoveel aandacht krijgt, terwijl het spelverloop zich elke 1,5 seconde herhaalt :

Hee een monster !, klik klik klik klik klik klik klik, hee hij laat wat vallen, Hee een Monster!, klik klik...

Buiten dat krijg je na een uurtje aardig RSI van het continue vasthouden van de mousebutton1.

Helaas is Titanquest ongeveer net zo interessant als enige duizenden keren met je linkermuisknop op de startbutton klikken. ;)
Vage vergelijking met startbutton... duidelijk geen rpg fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

HaseMike schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:36:Helaas is Titanquest ongeveer net zo interessant als enige duizenden keren met je linkermuisknop op de startbutton klikken. ;)
Die had ik bijna uitgespeeld, maar ik moest gaan eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74

Als je er niks aan vindt dan blijf je toch lekker weg uit dit topic?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:37:
Vond net wat leuke legendary's, helaas niet handy voor mijn char zoals gewoonlijk. Chest eventueel nog wel en staff had niet lightning moeten zijn maar cold (tenzij +dmg niet op spells werkt) :P

Chestpiece:
[afbeelding]

Staff:
[afbeelding]

Edit:
[afbeelding]
Als je die phobos wilt ruilen, die wil ik wel:p Heb veel legendaries te ruil, vooral voor castertypes. Ik zit op titanquestGOT4. Ook voor degene die mijn geposte legendaries wilden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze stuff heb ik nu te ruil:

http://www.gamebanshee.co...Items&_cgifunction=search

http://img103.imageshack.us/my.php?image=borealis7xb.jpg

http://img130.imageshack.us/my.php?image=sbreath7zw.jpg

Verder nog 2 delen van de adept set, 2 delen van rogue set en Memnons Guard/ Memnons Trust

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ik denk dat ik iets niet goed doe :) epic typhon farmen wil me niet geweldig lukken. (ben 44 druid). het lukt me wel. maar niet zo snel. iemand tips? :)

edit: timmen00 wie ben je op hamachi?

[ Voor 12% gewijzigd door Melk op 12-07-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37

Wat voor belachelijke reactie is dit nu? }) Dit zeg je dus ook van Diablo, een van de beste spellen wereldwijd verkocht? tssss.... >:)

Anyway...wat ik niet snap. Bij de patch werd gezegd dat de inventory beter werd gesorteerd, ik merk daar niets van. Beter zou zijn een button waar dan automatisch de inventory gevuld word... (was dit bij dungenoen siege niet, kweet het niet meer) maar van zodra ik een item wegpak, blijft dat daar een lege bedoening.... En het gebeurt heel vaak dat m'n muziek opeens even wegvalt, nog slashers die dit meemaken?

Mooie addon op een item is die +15% energie of dergelijks..veel efficentier dan +160Energy.

Allé...ik ga weer wat gaan klikken....en niet op m'n startbutton 8)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
cbxmelk schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:44:
Ik denk dat ik iets niet goed doe :) epic typhon farmen wil me niet geweldig lukken. (ben 44 druid). het lukt me wel. maar niet zo snel. iemand tips? :)

edit: timmen00 wie ben je op hamachi?
Ja...levelen en zodoende nog meer damage doen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Occy74 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:06:Als je er niks aan vindt dan blijf je toch lekker weg uit dit topic?
Mag ik misschien a.u.b. mijn mening even kwijt over een spel wat ik een paar uur gespeeld heb ?
Als je geen prijssteld op een ander geluid, kan je ook gewoon mijn post overslaan ipv zo lekker vriendelijk te reageren nietwaar.

Algemeen :

Titanquest is zeker geen waardeloos spel, maar haalt het naar mijn bescheiden mening niet bij DS2. De grootste missers zijn het ontbreken van een auto-attack functie en een inventory die zichzelf sorteerd. Mocht je toch interesse hebben in deze rpg, wacht dan een maandje of 2 tot hij in de bargainbin ligt voor een euro of 15. Koop er dan wel even een extra muis bij, want die is wel op aan het einde van de game ;)

[ Voor 7% gewijzigd door HaseMike op 12-07-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol maandje of 2 ligt ie nog niet in de budgetbak hoor ;). D2 is ancient nu, ik heb er eens een vrij hoog level gehaald maar ik zie niet waarom D2 zo goed is ipv andere RPG spellen, kan iemand dit uitleggen wat er zo magisch is aan D2?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:19:
Lol maandje of 2 ligt ie nog niet in de budgetbak hoor ;). D2 is ancient nu, ik heb er eens een vrij hoog level gehaald maar ik zie niet waarom D2 zo goed is ipv andere RPG spellen, kan iemand dit uitleggen wat er zo magisch is aan D2?? ;)
Ik denk voornamelijk de hele hype eromheen. En het is verslavend. Net zoals TQ

edit: Iemand btw enig idee of er black dye bestaat?
gevonden, bij die lost blacksmith in act1

[ Voor 12% gewijzigd door Melk op 12-07-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit, wil je die Phobos ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:00
cbxmelk schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:31:
[...]
edit: Iemand btw enig idee of er black dye bestaat?
Yep, net gekocht, ergens in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DS2 is dan nog erger daar hoef je alleen maar items op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
diablo 2 is de ultime muis test programma, en nu titan quest ook, alleen hoef je niet steeds te klikken want je kan je muis ook ingedrukt houden op 1 vijand en als hij dood is klik je een andere aan.

en wat is de lol aan auto attack? dan zit je gewoon te kijken totdat er een item valt en hup hij loopt weer verder, of bedoel je met auto attack dat je een groepje monsters aanklikt en hij standaard door blijft gaan tot hij of iedereen dood is? imho geen toevoeging aan het spel. bij dungeon siege zag je gewoon je poppetje over het scherm lopen van de ene naar de andere vijand, en zo loop je langzamerhand totaal verkeerd.

een auto sort feature is ook wel leuk maar niet als je wat weg pakt dat alles meteen ge-re-aranged word, zo raak je ja totaal in de war, gelijk al je relics lekker weer weg gemetselt tussen alle items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Nee hoor. VMWare heeft helemaal geen bagger VGA emulatie. VMware is alleen niet bedoeld om spellen te draaien. Zal in mijn ogen ook nooit gebeuren gezien de huidige technische stand van zaken. Vraag je zelf maar eens af your je videokaartje en systeem dat voor elkaar zou moeten krijgen?
Occy74 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:07:
Damn, dacht net mooi m'n items te kunnen transferren door TQ te installeren onder vmware en dan een lan met mezelf te draaien en dan kom je erachter dat VMware zo'n bagger vga emulatie heeft waardoor het spel niet draait :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Angeloonie schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:58:
[...]

wat wil je voor die boog hebben? :o
angeloonie, jij bent dus bower. Kan je daar ver mee komen en welke klassen heb je gekozen?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

H3llsing schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:10:
[...]

angeloonie, jij bent dus bower. Kan je daar ver mee komen en welke klassen heb je gekozen?
Ik zit nu halverwege Epic. Ik ben dom geweest om voor Hunter/Warfare te gaan. Op zich kan het wel, maar ik had iets met minions moeten nemen. Alhoewel de Warfare tree wel de Horn of Ancestors heeft, die ik nu aan het maxen ben :) Verder gaat het best, alleen je bent ontzettend afhankelijk van je boog voor damage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angelina, andere legendary items, maar halverwege epic zul je die weinig hebben?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:46:
Angelina, andere legendary items, maar halverwege epic zul je die weinig hebben?
Helaas niet nee :/

Heb je niet toevallig iets nodig voor een 2e char? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een nieuw hamachi server al uit got4 of iets
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Got4 is er al ja.. probeer dan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
wat is hamachi nou precies? is dat een soort ACE 'all seeying eye' ?

en als je constant een server hebt draaien, hoe kun je dan nog quests doen omdat de meeste dan al gedaan zijn. dan heb je toch steeds "this quest cannot be completed in this multiplayer game"

[ Voor 61% gewijzigd door Bulls op 12-07-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek Eye of Osiris, hier wat tradeble items:

legendary1
legendary2
legendary3
legendary4: Black pearl of mastery
legendary5

epics aantal:
warrior helm bracers
tempest helm chest
pyromancer chest
druid helm
memnons helm
spfinx chest scepter
ramses greaves
etc
etc

vorige week dinsdag begonnen lvl 42 earth nature.

is er toevallig een trade site ofzo voor TQ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:30:
Ik zoek Eye of Osiris, hier wat tradeble items:

legendary1
legendary2
legendary3
legendary4: Black pearl of mastery
legendary5

epics aantal:
warrior helm bracers
tempest helm chest
pyromancer chest
druid helm
memnons helm
spfinx chest scepter
ramses greaves
etc
etc

vorige week dinsdag begonnen lvl 42 earth nature.

is er toevallig een trade site ofzo voor TQ?
Eye of Osiris is super uber goed, dus denk niet dat iemand je die voor die dingen geeft, of maybe alles samen. Maar ik heb wel andere dingen, ik kan die axe wel gebruiken, heb wel veel shit voor earth mages prolly. Ik zit op GOT4. En wat is die black pearl of mastery? Kan em niet vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:12:
[...]

Als je die phobos wilt ruilen, die wil ik wel:p Heb veel legendaries te ruil, vooral voor castertypes. Ik zit op titanquestGOT4. Ook voor degene die mijn geposte legendaries wilden.
Helaas was iemand je voor :P
Maar zal vast meer vinden, ghehe :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heeft iemand toevallig een savegame van een Earth/Nature of een andere /Earth combinatie van lvl 10 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:50:
[...]

Helaas was iemand je voor :P
Maar zal vast meer vinden, ghehe :o
Bah.. :P Ik reageerde zo snel d8 ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:50:
wat is hamachi nou precies? is dat een soort ACE 'all seeying eye' ?

en als je constant een server hebt draaien, hoe kun je dan nog quests doen omdat de meeste dan al gedaan zijn. dan heb je toch steeds "this quest cannot be completed in this multiplayer game"
Hamachi is een heel slim tooltje om een soort VPN op te bouwen. Met "hamachi-server" wordt bedoeld een VPN server waarop mensen die ook hamachi draaien kunnen inloggen. Alle deelnemers aan die server zitten voor elkaar op een virtueel LAN, en ieder kan een game hosten waarop de overigen dan via LAN op kunnen inloggen.

(fictief) voorbeeld:
Persoon 1 creëert een hamachi netwerk met de naam LekkurHakkuh, en wachtwoord NietTeMoeilijkDoen.
Persoon 2, 3, 4, en 5 zoeken in hun hamachi naar server "LekkurHakkuh" en vullen het wachtwoord in. Dan zitten ze met z'n 5en samen op een virtueel LAN met IP-nrs in de 5.x.x.x reeks (deze reeks is nooit uitgegeven en bestaat op het Internet dus niet). Persoon 4 host een TQ game waarop personen 1 en 3 inloggen. Persoon 2 en persoon 5 moeten nog ff wat traden en daarom host persoon 2 ook een game, waarop persoon 5 inlogt. Zijn ze klaar, dan loggen personen 2 en 5 ook in op de game van persoon 4.

Handig he! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 12-07-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Ik heb hier dus een hunter level 15 lopen, en nou moet ik onderhand toch wel eeen 2e mastery gaan kiezen maar ik weet dus niet of ik defense of rogue als 2e mastery wil (ik solo en multiplayer met dit character...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
is er trouwens een manier om je mannetje te copieren, ik speel namelijk dus nu met die hunter en die vind ik veel leuker dan mn oracle, maar ik wil hem ook op het zelfde level als mn vriend houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:38:
Die tijgers op normal zijn denk ik voor iedereen vrij pittig. Je moet gewoon voorzichtig zijn en eerst die sorcerers killer, en de pack leader op het laatst. En bij epic waren ze niet echt moeilijker voor mij. In epic waren echt de enige moeilijke die vage bazen, die Liche King Dragon ofzo in orient, en die Manticore.
Ik speel nu nog normal, met een druid (storm/nature). Ik heb de ice shards met alle opties maximaal staan, de whisp redelijk hoog, en bij nature wat punten in oak's heart. Met ook de meeste punten in INTelligence. Tot nu toe valt alles voor een paar salvo's shards, normal is zo niet echt een onwijze uitdaging. Als je stuff draagt die ook je "cast" snelheid verhoogt, dan kun je de shards er helemaal snel uitpompen. Die tijgers vallen even hard als de rest dus :) Gelukkig heb ik schoenen met een speedboost zodat ik lekker hard kan rennen. (als in, naar het einde toe om snel aan een moeilijkere ronde te beginnen)

En die whisp is ook vet grappig, af en toe laat ie vijandjes onwijs hoog door de lucht vliegen die een stuk verder weer neer komen. Nu hij een hoger level heeft vind ik hem bestwel handig, enkele vijanden let ik nauwelijks meer op want die ruimt de whisp wel op. En daarnaast geeft die whisp ook af en toe 50% extra elemental damage, daan zijn je shards helemaal fijn.

Ik nymph lijkt me ook wel wat, ik kan dus beter geen punten in wolven stoppen, maar in de nymph?
Wat is verder slim om voor mij qua punten in nature?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Ok weet het zeker nu, als je nog geen lvl 40 bent kun je geen legendarys vangen.... Dat zou ook verklaren waarom die pas droppen tegen het einde van Epic, en waarom ik gisteravond samen met Melk wel zowat elke 2 kills 1 legendary ving (van typhoon). Mss hadden we mazzel, is het iets van 1 op 5, maar dan nog, heb die typhoon nu 30 x gekilled (en nee, niet op normal mode per ongelijk), doe er ong. 5 minuten over om te rennen, killen, opnieuw opstarten. Maar ja, geen 1 legendary gezien solo, wel veel epics. Iemand Band of Domination hebben? (heb er 10 hoi). Ik weet het gewoon zeker, dit is geen pech meer, dit is gewoon geprogammeert in het spel. Wedden dat als ik 40+ ben ik opeens wel legendarys zie.

edit. ben dus 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gladiool schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:20:
[...]

Ik speel nu nog normal, met een druid (storm/nature). Ik heb de ice shards met alle opties maximaal staan, de whisp redelijk hoog, en bij nature wat punten in oak's heart. Met ook de meeste punten in INTelligence. Tot nu toe valt alles voor een paar salvo's shards, normal is zo niet echt een onwijze uitdaging. Als je stuff draagt die ook je "cast" snelheid verhoogt, dan kun je de shards er helemaal snel uitpompen. Die tijgers vallen even hard als de rest dus :) Gelukkig heb ik schoenen met een speedboost zodat ik lekker hard kan rennen. (als in, naar het einde toe om snel aan een moeilijkere ronde te beginnen)

En die whisp is ook vet grappig, af en toe laat ie vijandjes onwijs hoog door de lucht vliegen die een stuk verder weer neer komen. Nu hij een hoger level heeft vind ik hem bestwel handig, enkele vijanden let ik nauwelijks meer op want die ruimt de whisp wel op. En daarnaast geeft die whisp ook af en toe 50% extra elemental damage, daan zijn je shards helemaal fijn.

Ik nymph lijkt me ook wel wat, ik kan dus beter geen punten in wolven stoppen, maar in de nymph?
Wat is verder slim om voor mij qua punten in nature?
Die aura met +health en die daarboven met + resistance, en veel in die 3 heal skills, dat zou je al aardig wat punten moeten kosten:P. En anders een lvl 1 nymph met lvl 12 enchantment(weet niet precieze naam). Wolven vond ik zelf wat minder, maar als je die hebt kun je wel die 3 skills daarboven natuurlijk.

En Jirure wil je die Axe nog ruilen? EDIT: het is een club

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier kan ik niet verder komen ;(

spoiler:
http://img504.imageshack.us/img504/5610/tq4la.jpg Die rode cirkels zijn 2 poorten die gesloten zijn, ze kunnen alleen open door een quest te doen. Ik ben al in heel de stad geweest, ook het chang'han mausoleum (dat liep dood). De poorten zijn het enige waar ik nog heen kan (kan wel terug gaan uit de stad maar daar heb ik niks aan denk ik), de quests die ik heb gedaan zijn: terracotta's at large en emperor's clay soldiers verder zijn er geen quests meer die ik kan doen. Welke quest(s) moet ik doen om verder te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:46:

spoiler:
http://img504.imageshack.us/img504/5610/tq4la.jpg Die rode cirkels zijn 2 poorten die gesloten zijn, ze kunnen alleen open door een quest te doen. Ik ben al in heel de stad geweest, ook het chang'han mausoleum (dat liep dood). De poorten zijn het enige waar ik nog heen kan (kan wel terug gaan uit de stad maar daar heb ik niks aan denk ik), de quests die ik heb gedaan zijn: terracotta's at large en emperor's clay soldiers verder zijn er geen quests meer die ik kan doen. Welke quest(s) moet ik doen om verder te komen?
Je moet naar onderen, naar buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:46:

spoiler:
:?

Je kan rechtsonder de stad uit, daar moet je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Laatst online: 23-11-2024
Blackminister schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:52:
Anyway...wat ik niet snap. Bij de patch werd gezegd dat de inventory beter werd gesorteerd, ik merk daar niets van. Beter zou zijn een button waar dan automatisch de inventory gevuld word... (was dit bij dungenoen siege niet, kweet het niet meer) maar van zodra ik een item wegpak, blijft dat daar een lege bedoening.... En het gebeurt heel vaak dat m'n muziek opeens even wegvalt, nog slashers die dit meemaken?
Ik merk het eerlijk gezegd wel, ik merkte het meteen heel goed zelfs na de patch, maar het is niet 100%, maar ja, ik vind dat zelfs een deel van het spel eigenlijk, en dus niet erg. Het was wel erg toen het nog uberlomp was, maar er moet wat overblijven.
Dat je muziek wegvalt is al meerdere malen behandelt en is op internet zo te vinden.
Zet je onboard sound eens uit, helpt vaak, zo niet of is dat je enige geluid, pech gehad,wachten op een patch gok ik.
Ik had het zelf ook heel erg, tot de patch, sindsdien heb ik geen enkele crash gehad en geen sound fuckups, enkel nog heeeeel soms een klein beetje choppiness, maar dat heeft te maken met het inladen van stukjes lvl of zo denk ik zo. Dat moeten ze nodig fixen, daar hoor je ook gigantisch veel mensen over op de verschillende fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:48:
[...]

:?

Je kan rechtsonder de stad uit, daar moet je heen.
hmja inderdaad, raar dat ik dat niet had gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Om mensen kleine uitleg te geven wat er verandert is aan de betere auto stack optie die er wel degelijk in zit

eerst ging het programma nieuwe items horizontaal bij sorteren van links naar rechts dus
leuk als je 20 ringen vindt zitten je bovenste 2 balken vol pakt hij geen staff's meer op

nu plaatst hij de items verticaal erbij van boven naar beneden wat dus wil zeggen als je 20 ringen oppakt je nog steeds een staff kan oppakken zonder dat je je hele item bag moet herorganizeren

het is een kleine verandering maar degene die het horizontaal bedacht heeft moeten ze nodig castreren geen enkel Hack & Slash role playing game doet het op die manier
(en Titan Quest bewijst ook meteen waarom)

[ Voor 5% gewijzigd door HADES2001 op 13-07-2006 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
HADES2001 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:39:
Om mensen kleine uitleg te geven wat er verandert is aan de betere auto stack optie die er wel degelijk in zit

eerst ging het programma nieuwe items horizontaal bij sorteren van links naar rechts dus
leuk als je 20 ringen vindt zitten je bovenste 2 balken vol pakt hij geen staff's meer op

nu plaatst hij de items verticaal erbij van boven naar beneden wat dus wil zeggen als je 20 ringen oppakt je nog steeds een staff kan oppakken zonder dat je je hele item bag moet herorganizeren

het is een kleine verandering maar degene die het horizontaal bedacht heeft moeten ze nodig castreren geen enkel Hack & Slash role playing game doet het op die manier
(en Titan Quest bewijst ook meteen waarom)
zowiezo stom dat altijd je inv net zo hoog is als het langste item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 04:10:
zowiezo stom dat altijd je inv net zo hoog is als het langste item.
Het was inderdaad ERG prettig geweest als de inventory 6 hokjes hoog was geweest, ipv 5 hokjes. Dan kon je 2 bodyarmors boven elkaar plaatsen, of 3 overige armors boven elkaar, of 1 staff en daarboven nog potions/ringen/amuletten.

Overigens, gisteravond met een kennis samen de eerste Telkine op Kreta (op Normal) afgemaakt. We spelen allebei Spirit, en beiden nog zonder een tweede Mastery. Had die Telkine al een keer eerder solo gedaan, maar voor hem was het de eerste keer. Waar die Telkine mij solo nog best moeite kostte was het het samen echt een eitje! Daarna door naar Egypte waar we samen moeiteloos ook de mega bug in de Library afmaakten.

Denk dat Iron Lore in een patch de tabel die regelt hoeveel sterker monsters worden bij meerdere spelers nog maar eens moet aanpassen om de uitdaging voor coop beter af te stemmen!

[ Voor 43% gewijzigd door Haay op 13-07-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:03
Net pakketje binnen van cd-wow
originele doosje van TQ met boekje en CD in een papieren hoesje ( of het nou papieren hoesje is of cd hoes maakt me niks uit.
TQ net verwijderd van me PC, dag save game van ergens in china :'(
Maar ga wel nieuwe char beginnen met nieuwe skills.

ps: ben al 20 minuten bezig met installeren haha. Nog nie klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door technoaddict op 13-07-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ach savegames weg dat is niet erg. ik was met mn eerste mannetje een hunter/nature en die was tot china (samen met een kammeraad hij was earth/spirit) toen zijn we opnieuw begonnen. ik warfare/defence en hij rogue/defence. en daarmee zijn we tot epic gekomen. om gister meteen weer opnieuw te beginnen :) ik ben nu storm en hij earth (heb nog geen seccond mastery gekozen, maar denk dat het of nature of spirit word)

trouwens ben ik fan van opnieuw beginnen, met diablo ook zovaak gedaan, en dan alles maar weer hevelen aan items wat je kan gebruiken, wat je eerder gevonden hebt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
lol :) maat van me heeft spel ook besteld. Wacht misschien ook tot hij hem heeft zodat we samen kunnen werken.

Alleen heb ik net de update gedownload en kan hij niet updaten. Als ik de update start krijg ik 2 kleine schermpjes zonder text erop, en het 1e schermpje heeft 2 knoppen, maar beide knoppen zorgen er voor dat de schermpjes verdwijnen :S iemand die weet wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
technoaddict schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:46:
lol :) maat van me heeft spel ook besteld. Wacht misschien ook tot hij hem heeft zodat we samen kunnen werken.

Alleen heb ik net de update gedownload en kan hij niet updaten. Als ik de update start krijg ik 2 kleine schermpjes zonder text erop, en het 1e schermpje heeft 2 knoppen, maar beide knoppen zorgen er voor dat de schermpjes verdwijnen :S iemand die weet wat dit kan zijn?
Dat is al vaker voorgekomen hier, het linker knopje installeerde bij mij de patch oftewel dat is de OK knop

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Occy74 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:05:
[...]
Dat is al vaker voorgekomen hier, het linker knopje installeerde bij mij de patch oftewel dat is de OK knop
Bij mij werken die knoppen niet. Ik heb het spel geinstalleerd naar D:\games\TQ\
Misschien vind de patch het spel niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:26

RKD

technoaddict schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:47:
[...]

Bij mij werken die knoppen niet. Ik heb het spel geinstalleerd naar D:\games\TQ\
Misschien vind de patch het spel niet :s
Was het niet zo dat de buffer overflow protection van Mcafee Enterprise 8 en hoger bepaalde .net code niet liet zien? (misschien dat je daardoor de text niet ziet).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Ik heb het al eerder uitgelegd hoe het zat met die text. denyos in "[PC][RPG] TitanQuest [deel 2]"

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Denyos: jou post had ik gelezen ja en dat was idd de oplossing voor de text. Maar alsnog wou hij niet updaten.

Na wat verder zoeken is het me eindelijk gelukt:
Hier de oplossing:

You might have to change the registry key for the TQ install directory. For me the installer didn't work because I had an "\" at the end. Key is at HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Iron Lore\Titan Quest\Install Location.

If the path says 'd:\games\tq\', change it to 'd:\games\tq'.

Die \ moest dus weg uit de registry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
gelukkig dat het uiteindelijk gelukt is. Wel vind ik de vele problemen toch vrij slordig. Want volgens mij zijn het niet alleen nieuwe problemen die we nu zien t.o.v. de demo. Daar was ook al dat tekst probleem waarbij je de settings even op English moest zetten. Begrijp niet dat dat standaard niet wordt gedaan, en dat je dan in de game 1 van de overige taal opties kan kiezen (zoals frans bijvoorbeeld).

Verder vind ik het echt een gaaf spel terwijl ik nog niet echt de tijd heb gehad om het uitgebreid te spelen (ben pas lvl 9...) en het diablo gevoel komt weer goed terug.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ik ben op zoek naar battlemage boots. heb dit in ruil:
edit: heb ook nog volle druid set
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/6605/jaimelkbank3ud.jpg

opzoeken kan op
http://www.gamebanshee.com/titanquest/searchequipment.php

[ Voor 8% gewijzigd door Melk op 13-07-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
cbxmelk schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:29:
Ik ben op zoek naar battlemage boots. heb dit in ruil:
edit: heb ook nog volle druid set
[afbeelding]

opzoeken kan op
http://www.gamebanshee.com/titanquest/searchequipment.php
damn..wat een mooie kleur van equipment.... Kan al nie wachten tot ik in legendary kom...zal niet lang overleven met m'n casterke, maar kom, tis het gedacht dat telt :D

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste