[PC][RPG] TitanQuest [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:00:
Is Hamachi dan net zoiets als GameSpy?
En is het wel spyware/troeploos? :)
hamachi is niet hetzelfde als gamespy

hamachi is een programma dat een LAN opzet over het internet
je kan dus met elkaar connecten als over een LAN

en het is geen spyware en ook troeploos zover ik weet

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
DeepSeven schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:31:
[...]

[...]

[...]

Waarom heb je zoveel in int gestop dan? Dat volg ik ff niet. Ik ben nu halverwege epic met mijn warfare/earth, maar ik speel meer mp dan sp, is leuker en veel makkelijker (zeker met een buffer als metroickha ;) ). Iig, heb het toenstraks nog even solo geprobeerd en het is gewoon potions slikken tot je erbij neervalt. Warhorn en doomhorn maxen scheelt echt veel en red vaak je leven, misschien is het slim om items met -%recharge te zoeken, zodat je wat vaker kunt stunnen. De core dweller moet je wel erg veel punten in stoppen wil ie effectief zijn. Heat shield scheelt ook wel wat.
Waarom int? Omdat ik dan met spells meer dmg uitdeel. Ben zelf meer iemand die liever sp speelt, nooit zoveel tijd om lang door te gaan met gamen :) De uitdaging is dus ook veel groter.

Alleen potions slikken? Sorry, in de derde act red je het daar gewoon niet mee. Tenzij je resistance verhoogt alleen dat valt moeilijk te combineren als je ook andere attributes wilt verhogen. Misschien is me item set ook niet optimaal hoor, heb met me run door epic echt weinig leuke items gevonden, 2xLegendary items waar ik niets aan had en misschien wat stuff wat al direct in Act 1 vond.

Heb wel wat items die ook me skillpoints verhogen, zit nu met +2 of +3 naar alle skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
Als je wil gaan soloen op legendary welke build kan je dan het beste gebruiken? Oracle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Tentacle1 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:29:Die Razer muizen bezorgen me echt meer problemen dan plezier, maar waar vind je in hemelsnaam een 1600+ dpi muis die ook geschikt is voor linkshandige mensen (symmetrisch) :|
http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1984604,00.asp

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Wat een heerlijk spelletje is TQ/Diablo 3 (ik vind wel dat het die titel mag dragen), vandaag het lekker lopen spelen met m'n pa (onwaarschijnlijk maar een zwaar diablo 1/2 adept). Geweldig, oude tijden herleven in een fijn nieuw jasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
ik vind hier ff mooie ring :)
+93% casting speed :D
Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/6527/ring4rh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
XElD schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:44:
Wat een heerlijk spelletje is TQ/Diablo 3 (ik vind wel dat het die titel mag dragen), vandaag het lekker lopen spelen met m'n pa (onwaarschijnlijk maar een zwaar diablo 1/2 adept). Geweldig, oude tijden herleven in een fijn nieuw jasje!
Diablo 3 = hellgate: london. Daar werkt tenminste het grootste gedeelte van het team van d2 nu aan.

Wat is trouwens nou precies casting speed? Ik heb die ring ook, maar er is toch geen casting tijd? Wat maakt ie dan sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:48
DeepSeven schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 02:29:
[...]

Diablo 3 = hellgate: london. Daar werkt tenminste het grootste gedeelte van het team van d2 nu aan.

Wat is trouwens nou precies casting speed? Ik heb die ring ook, maar er is toch geen casting tijd? Wat maakt ie dan sneller?
hoe aantal % tusse waar jij schiet en de tegenstander ontvangt :P maar om een of ander reeden is ternion attack atk speed based >.> alle andere mage spells zijn wel cast speed.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ik vind me toch iets leuks nu :D

Enabling PVP!

This cat is out of the bag from the lead designer, so in it goes
Add /pvp to your launch shortcut to enable PvP in multiplayer
eg, "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Titan Quest.exe" /pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casting speed: is de tijd die jij er over doet om een spel te casting. Sommige spells hebben een lange casting time. Deze casting time wordt verkort door casting speed. Ook verkort deze de tijd van de recharge snelheid.

Verschil Casting speed en recharge. Recharge verkort het totaal dat nodig is om de spell/skill om nieuw te gebruiken. Castingspeed verhoogt de recharge snelheid. Voorbeeld:
* Skill duurt 1 minuut om te rechargen. Castingspeed is 100.
- - Dit betekent dat je 60 seconde moet wachten om de skill te herbruiken.
* Skill duurt 1 minuut om te rechargen Castingspeed is 100. -20% recharge
-- Dit betekent dat je 1 minuut - 20% = 48 seconde moet wachten om deze skill te gebruiken.
* Skill duurt 1 minuut om te rechargen Castingspeed is 200.
- - Dit betekent dat je 30 seconde moet wachten om de skill te herbruiken. (omdat je castingspeed, dus recharge time twee keer zo snel is) <-- wordt anders berekent, het is niet x2 zo snel schijnt het.

Run speed: is de snelheid waarop jouw character beweegt.

Attackspeed: is de snelheid waarop jij een aanval uitdeelt. Deze verkort ook de tijd van jouw actieve combat skills. Recharge werkt ook op combat skills, heals en buffs.

Total speed: Zijn Castingspeed, Run speed & attackspeed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 04:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:01:
Zonet Epic gehaald met een lvl 43 Warfare/Earth char. Ik kan niemand deze combinatie aanraden tenzij zij op sommige stukken echt makkelijk dood willen gaan en eerst weinig dmg willen uitdelen :) Heb zo het gevoel dat deze combi pas echt goed is op rond de 55 lvl range ivm skillpoints.

Probleem wat ik nu namelijk heb is dat ik eigenlijk alles in Earth moest stoppen om zodoende de Core dweller te gebruiken en zoveel mogelijk dmg kon uitdelen. In Warfare heb ik al mijn punten moeten halen om zo in earth te verdelen, anders kwam ik gewoon geen stap verder met h2h combat :) Wat ik tot nu toe ook moeilijk vind is de keuze maken welke attributes je moet verhogen, eigenlijk was het de bedoeling om een dual wield te maken dus had behoorlijk wat punten in str gegooid, anders kan je geen goed armor/wapens gebruiken later en wat minder in int. Dit heb ik in epic erg moeten veranderen en heb dus constant mijn int moeten verhogen. Langzamerhand werd ik dus alsnog een "mage" met maar 1 skillgroep dus (Earth).

Zijn er hier wat lui die wat meer succes boeken met deze combi of met h2h combat? Volgens mij moet dat echt serieus gebalanced worden.
Dit spel is verre weg van gebalanceerd.

* Tips:
Close combat: Niet meer als punten in 483 STR stoppen (Meer heeft de hoogste armor niet nodig). Het is totaal overbodig, sinds STR alleen jouw damage bepaalt. En DEX offensive ability, defensive ability en damage.
Remote combat/Spear users: Zoveel mogelijk in DEX. Je hebt al niet veel defense, defensive ability opkrikken is alleen maar goed.
Mage classes: Alles in INT (zoveel mogelijk power) of 500 INT en de rest in DEX. In latere levels maakt die 300 damage per second niet meer uit. Maar die 300 extra defensive ability wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

_/-\o_

Maarja nu wachten totdat ie uitkomt... Tnx voor de link in ieder geval, ik hou het in de gaten ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik had een pure earth class voor ik begon maar had het idee dat ik wat dingen verneukt had. Mijn poppetje kon maar 3 hits verdragen op een gegeven moment terwijl mijn core dweller echt super sterk was (ik denk dat ik rond de 25+ skill points in mijn core dweller had gestopt). En ik ging niet helemaal lekker om met de skill points en wilde eigenlijk alle wapens in de game kunnen dragen :P (dus heel veel str en int en wat dex).

Dus ik maak een nieuwe char aan en ging voor Storm / Spirit. Storm voor de electric / cold damage en spirit voor de 3x damage van een staff. Dus ik denk, mooie combo :+. Nu ben ik nog niet eens in egypte (ik moet volgens mij nog 4 plaatsen) en waar ik voorheen alles gewoon weg whoopte met mijn earth char wordt ik nu echt vaak de pan in gehakt!! Die blauwe vrouwtjes met die groene acid attack waren echt easy peacy met mijn earth char maar nu is het echt een drama! Ik hoop dat het wat beter gaat worden hoeverder ik in het spel kom maar ik denk dat het erg moeilijk gaat worden :|.

Ik denk dat ik maar wat punten in mijn Lich moet gaan stoppen net zoals ik in mijn core dweller deed. Eigenlijk de reden dat ik dat niet wil doen is dat ik graag zelf de damage wil doen en ik met mijn core dweller geen reet hoefde te doen :o. Wat een drama dit :D...

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anthor schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:31:
en voor de spellbreakers:
Hoe goed is dat life drain?, want ik heb er wel eens een puntje in gestopt, maar ik vond dat het nogal weinig deed, dus heb ik die punten er weer uit gehaald.
Heb er nu zo'n 15 puntjes in zitten, als ik op een nmy van een groepje drain, haal ik er driekwart van mijn life energy uit (de drain gaat door de eerste en zuigt ook uit de rest!!). Weet zo ff niet hoeveel health ik heb, gok dat 't tegen de 1200 zit ofzo.
Ik gebruík 'm op normal vaak als soort van chain lightning... de kleinere mobs vallen op slag dood neer

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:22:
Ik had een pure earth class voor ik begon maar had het idee dat ik wat dingen verneukt had. Mijn poppetje kon maar 3 hits verdragen op een gegeven moment terwijl mijn core dweller echt super sterk was (ik denk dat ik rond de 25+ skill points in mijn core dweller had gestopt). En ik ging niet helemaal lekker om met de skill points en wilde eigenlijk alle wapens in de game kunnen dragen :P (dus heel veel str en int en wat dex).

Dus ik maak een nieuwe char aan en ging voor Storm / Spirit. Storm voor de electric / cold damage en spirit voor de 3x damage van een staff. Dus ik denk, mooie combo :+. Nu ben ik nog niet eens in egypte (ik moet volgens mij nog 4 plaatsen) en waar ik voorheen alles gewoon weg whoopte met mijn earth char wordt ik nu echt vaak de pan in gehakt!! Die blauwe vrouwtjes met die groene acid attack waren echt easy peacy met mijn earth char maar nu is het echt een drama! Ik hoop dat het wat beter gaat worden hoeverder ik in het spel kom maar ik denk dat het erg moeilijk gaat worden :|.

Ik denk dat ik maar wat punten in mijn Lich moet gaan stoppen net zoals ik in mijn core dweller deed. Eigenlijk de reden dat ik dat niet wil doen is dat ik graag zelf de damage wil doen en ik met mijn core dweller geen reet hoefde te doen :o. Wat een drama dit :D...
Heb nu ook deze char (Spirit / Storm), die Lich King is echt te cool :) gewoon maxen, hij doet bijna al het werk voor me nu ;) af en toe maak ik hem opnieuw en daar is die weer :+
Moet nu alleen nog wat gaan doen met Storm maar ik weet nog niet zo goed wat precies :?

Weet iemand of die Ramses set wat waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:31
DeepSeven schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 02:29:
Inderdaad. En net als bij D2 heeft Hellgate: London ook random gegenereerde maps, in tegenstelling tot TQ waarbij je na een paar keer spelen de map helemaal uit je hoofd kent.

Ben het dus ook met DeepSeven eens dat als er één Hack & Slash RPG game kan claimen de spirituele opvolger van D2 te zijn en dus in feite D3 te zijn, dan is dat Hellgate: London.

TQ beschouw ik als een goed geslaagde modernisering van D2, met een editor die het ambitieuze mappers toestaat om een remake van D2 te maken (daar wordt dus al hard aan gewerkt door diverse lui).

-------------------------

Overigens, gisteravond de tip uitgeprobeerd om titanquest.exe op prioriteit "low" te laten draaien, en in ieder geval crashte m'n Miranda messenger niet meer tijdens het draaien van Titan Quest! Moet nog testen of Skype nu wel werkbaar is tijdens het spelen van TQ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
cbxmelk schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 01:20:
ik vind hier ff mooie ring :)
+93% casting speed :D
[afbeelding]
83% ;) heb m zelf gisteravond ook gevonden :D erg fijne ring!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Hoezo? Je kunt toch naar een mystic gaan en je skill points terugkopen en ze vervolgens ergens anders in steken. Je hoeft hiervoor echt geen nieuwe char aan te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamestrike
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-07 22:37
Ik heb een probleem, ik zit namelijk vast, ik heb geen idee waar ik heen moet. ik heb zojuist de 3 slangen verslagen ( medusa en nog 2) en heb met die vrouw gepraat die erbij stond, en ik moet dus naar
athene toe.

Maar ik heb geen idee hoe?

ik ben naar een dorpje gegaan, heb daar met de hoofdman gepraat, en toen kreeg ik questupdate. en er is vlakbij dat dorpje een kapotte brug die naar athene gaat, maar de man die erbij staat zegt dat ie pas over enkele dagen open gaat omdat ie kapot is gemaakt.

ik heb niet alle sidequests gedaan?
ik ben lvl 14 is dat te weinig?
is er een andere weg naar athene?
is dit een bug?

danku!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flamestrike schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:04:
Ik heb een probleem, ik zit namelijk vast, ik heb geen idee waar ik heen moet. ik heb zojuist de 3 slangen verslagen ( medusa en nog 2) en heb met die vrouw gepraat die erbij stond, en ik moet dus naar
athene toe.

Maar ik heb geen idee hoe?

ik ben naar een dorpje gegaan, heb daar met de hoofdman gepraat, en toen kreeg ik questupdate. en er is vlakbij dat dorpje een kapotte brug die naar athene gaat, maar de man die erbij staat zegt dat ie pas over enkele dagen open gaat omdat ie kapot is gemaakt.

ik heb niet alle sidequests gedaan?
ik ben lvl 14 is dat te weinig?
is er een andere weg naar athene?
is dit een bug?

danku!!
Eeeuhmm bij TQ kan je bijna maar 1 kant op ;) en zo uit mijn hoofd moet je naar boven als je bij die brug bent.
En die brug komt er nooit ;) (sorry.. wilde je droom niet kapot maken :P) bij mij komt die brug er in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:06:
[...]

Eeeuhmm bij TQ kan je bijna maar 1 kant op ;) en zo uit mijn hoofd moet je naar boven als je bij die brug bent.
En die brug komt er nooit ;) (sorry.. wilde je droom niet kapot maken :P) bij mij komt die brug er in ieder geval niet.
in egypt kan je meerdere kanten op ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik ben ook level 31 nu maar heb nog niet de helft van de skill points/attributes van jou. Ik ga er dan ook vanuit dat je of 50x dezelfde regio hebt gespeeld of een trainer hebt gebruikt.
Globkul schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:06:
Even een update :P , moet gewoon even horen wat jullie denken/vinden: Alhier een paar screens
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

ps. Waar heeft mijn vrouwtje een kampeermatje op haar rug? 8)7
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ok ik weet het nog steeds niet echt, ik speel nu als stormcaller, en met gepimpte ice shards gaat het allemaal prima, alleen ik kan dus nogsteeds een 2de mastery kiezen.

Ik zit te denken aan nature, Oa om al die leuke beestjes :)

Maar ik wil iets erbij zodat ik redelijk ver kan komen met SP.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook hamachi maar got3 zit ook al vol |:(
wat moet ik nu doen wachten op 4 of wat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
nog mensen die rond lvl 25-30 zijn en net beginnen met china? dan wil ik vanaaf namelijk wel een hamatchi servertje opzetten daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
Waarom speelt iedereen over Hamachi? :?

Voor iets meer dan € 20,- heb je de game legaal in huis en kan je gewoon over internet spelen!

En als je even zoekt vind je een beschrijving hoe je je illegale character overzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die last hebben van haperingen af en toe?
Hiermee bedoel ik niet crashes etc.

Alleen als ik in een stadje loop of level waar veel vuur/fakkels zijn en het is nacht loopt het shockerig... Wellicht komt dit door de schaduw ofzo die het moet maken.

Alle instellingen staan op high en het spel draait op 1280x1024.

Hardware:
AMD 64 4000+
Asus A8N32-SLI Deluxe
Asus EN7900GT 256MB
kingston 2GB (2x1GB) geheugen

Valt hier iets aan te doen in de registry ofiets? of instellingen toch aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Zet al je punten maar eens op de ice shard lijn. Vooral met 5 ice shards ben je heel multifunctioneel. Op groepen vuur je vanaf een afstand, de shards verspreiden zich en leggen alles om. Grote bazen ga je tegenaanstaan, en gewoon heel hard casten. Alle 5 de shards raken dan je vijand. Minotaur lord, telkine, allemaal geen schijn van kans hadden ze. Of dit verder in het spel nog werkt zal ik wel zien, maar m's shards zijn nog niet gemaxed.
Die blauwe vrouwtjes zijn bewegelijk, maar als je shards eenmaal wat sneller gaan raak je ze makkelijk.

Die Nimbus wolk, voegt deze ook extra damage toe aan je shards enzo?

[ Voor 3% gewijzigd door maratropa op 11-07-2006 12:23 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Epitome schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:11:

Voor iets meer dan € 20,- heb je de game legaal in huis en kan je gewoon over internet spelen!

En als je even zoekt vind je een beschrijving hoe je je illegale character overzet.
makkelijker te vinden denk ik :) en heb het spel ook legaal in huis hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Epitome schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:11:

Even de voordelen van spelen via Hamachi:
  • Geen statische port-mapping in je router nodig om een game te kunnen hosten zodat men via Internet kan joinen.
  • Mogelijkheid om je hamachi servernaam + wachtwoord binnen een selecte groep mensen bekend te maken zodat alleen zij joinen.
  • De host van de hamachi server hoeft niet persé ook TQ te hosten, maar elk van de groep die op die hamachi server aangesloten zit kan een TQ game hosten welke door de overige 'leden' in hun LAN overzicht gevonden kan worden.
Het heeft dus niks te maken met wel of niet een legale Titan Quest te hebben. Ikzelf heb TQ legaal, m'n broer heeft het legaal, 2 vrienden van me hebben het legaal, een kennis van me heeft het legaal. En samen kunnen we prima met elkaar TQ spelen via een permanente hamachi TQ-server die ik op m'n file-server PC zet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Haay schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:52:
[...]

Even de voordelen van spelen via Hamachi:
  • Geen statische port-mapping in je router nodig om een game te kunnen hosten zodat men via Internet kan joinen.
  • Mogelijkheid om je hamachi servernaam + wachtwoord binnen een selecte groep mensen bekend te maken zodat alleen zij joinen.
  • De host van de hamachi server hoeft niet persé ook TQ te hosten, maar elk van de groep die op die hamachi server aangesloten zit kan een TQ game hosten welke door de overige 'leden' in hun LAN overzicht gevonden kan worden.
Het heeft dus niks te maken met wel of niet een legale Titan Quest te hebben. Ikzelf heb TQ legaal, m'n broer heeft het legaal, 2 vrienden van me hebben het legaal, een kennis van me heeft het legaal. En samen kunnen we prima met elkaar TQ spelen via een permanente hamachi TQ-server die ik op m'n file-server PC zet. :)
ga me er vanaaf ook maar eens in verdiepen :) ook maar eens een hamatchi op mn servertje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Haay schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:53:
[...]

Inderdaad. En net als bij D2 heeft Hellgate: London ook random gegenereerde maps, in tegenstelling tot TQ waarbij je na een paar keer spelen de map helemaal uit je hoofd kent.

Ben het dus ook met DeepSeven eens dat als er één Hack & Slash RPG game kan claimen de spirituele opvolger van D2 te zijn en dus in feite D3 te zijn, dan is dat Hellgate: London.

TQ beschouw ik als een goed geslaagde modernisering van D2, met een editor die het ambitieuze mappers toestaat om een remake van D2 te maken (daar wordt dus al hard aan gewerkt door diverse lui).
Zover ik nu kan zien is hellgate een 1st person dus dat vind ik niet erg in aanmerking te komen...

(Zeker niet als ik het met m'n pa speel, groot fan van D1/D2 maar van 1st persons wordt ie duizelig & gedesorienteerd :P)

[ Voor 17% gewijzigd door XElD op 11-07-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met earth+hunter, is dit een beetje goeie combinatie en wat kan ik het best oplevelen??

ben nu lvl 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Haay schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:53:
[...]

D2 heeft wel randow generated maps, maar zo random is het ook weer niet, omdat je ongeveer 4 verschillende versies van de maps hebt. zo loop je alsnog naar 2 of 3 bekende punten en weet je waa r je dus wel moet zijn (of je loopt in 1x goed) zoals the outersteppes in act4.

-------------------------
Overigens, gisteravond de tip uitgeprobeerd om titanquest.exe op prioriteit "low" te laten draaien, en in ieder geval crashte m'n Miranda messenger niet meer tijdens het draaien van Titan Quest! Moet nog testen of Skype nu wel werkbaar is tijdens het spelen van TQ...
ik gebruik skype op prioriteit hoog of realtime en bugt hij ook minder vaak, maar misschien ff proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:47:
Ik speel met earth+hunter=avenger, is dit een beetje goeie combinatie en wat kan ik het best oplevelen??

ben nu lvl 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
XElD schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:32:
Zover ik nu kan zien is hellgate een 1st person dus dat vind ik niet erg in aanmerking te komen...

(Zeker niet als ik het met m'n pa speel, groot fan van D1/D2 maar van 1st persons wordt ie duizelig & gedesorienteerd :P)
Hellgate: London is gecombineerd 1st person / 3rd person. 1st person voor melee (de Templar die met z'n zwaard kan hakken) en de 3rd person voor rondlopen, en ook de ranged attacks. De 3rd person view zal wel vergelijkbaar zijn met GuildWars.

Overigens was dat duizelig & gedesorienteerd worden precies de reden waarom mijn vrouw geen Guild Wars wilde spelen, terwijl ze D2-LoD en DungeonSiege wel leuk vond. En nu vindt ze TQ dus ook weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Kicken na 6 minuten is _not_done_
Zie ook hier: Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done

Anyway, ik heb last van wegvallende textures / artifacts in zowel Athens als Delphi, maar de HUD en GUI eromheen zijn nog wel intact, echt irritant. Hebben meer mensen dit?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:01:
[...]

Anyway, ik heb last van wegvallende textures / artifacts in zowel Athens als Delphi, maar de HUD en GUI eromheen zijn nog wel intact, echt irritant. Hebben meer mensen dit?
Dat was per ongeluk, maar fijn dat dat op zo'n manier even duidelijk wordt gemaakt :(
Niet iedereen zit de hele dag hierop

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Scorperito schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:01:
[...]

nope geen probs hier, heb zelf een 7800gtx met laatste whql drivertjes en nog geen enkele artifact gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Darth Malak schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:43:
Ik ben ook level 31 nu maar heb nog niet de helft van de skill points/attributes van jou. Ik ga er dan ook vanuit dat je of 50x dezelfde regio hebt gespeeld of een trainer hebt gebruikt.

[...]
Dat komt door multipliers op items en sommige quests waar je attribute punten krijgt. Ik heb zeker niet dingen opnieuw gedaan en al helemaal geen trainer gebruikt. Mijn character is op volledig normale manier gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

Gem

Heeft iemand toevallig nog ergens Memnon's Trust (sword) of The Citadel uit de Acropolis set liggen. Zelf heb ik nog een hoop spul wat ik niet kan of wil gebruiken om te traden :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net ff de update gedaan, als me save games staan er nog..maar als ik de spel start kan ik hem niet meer laoden...moet met een andere charachter beginnen wtf,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:09:
heb net ff de update gedaan, als me save games staan er nog..maar als ik de spel start kan ik hem niet meer laoden...moet met een andere charachter beginnen wtf,,
staat ergens in deel 1 een stukje over. je kan namelijk bepaalde dingen van je save game weg gooien zodat iig je char weer werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:14:
[...]

staat ergens in deel 1 een stukje over. je kan namelijk bepaalde dingen van je save game weg gooien zodat iig je char weer werkt :)
je bedoelt deze ?

If you are one of those unfortunates that switched cd-key's for whatever reason and you can no longer load your character, follow these steps.

I highly recommend you BACKUP YOUR CHARACTER before following these steps:

1. Start the game using your OLD cd-key.
2. Load your savegame for the character you want to transfer.
3. Open Cheat Engine (google for it) or your favorite cheat tool
4. Attach Cheat Engine to the Titan Quest.exe process
5. Do a TEXT search and search for your cd-key. Include the dashes, type it exactly as it is in your registry key (should match your manual)
6. It will find 2 addresses.
7. Modify both addresses and put in your NEW cd-key
8. Ignore any wierd errors that come up. I got a few and I ignored them and it seemed ok
9. Inside Titan Quest, bring up the option menu and choose SAVE GAME.
10. Now quit everything and switch to your NEW cd-key in the registry.

Congratulations you have transferred your character!

majah hoe start ik de game met de old cd key dan ? reinstall ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Handige TIP van Philip Marcus (co-auteur van de strategy guide voor TQ):
Since you can 'preload' a Health potion before a fight, you can burn one before you start fighting a tough pack of enemies or a boss, and the regen portion of the Health potion should still be running by the time the Potion timer refreshes, allowing you to enter the fight with regen still running.
Dit heeft te maken met het feit dat als je een health potion drinkt je een stukje directe health krijgt, en een deel flink verhoogde health-regeneration. Hierdoor kun je dus de ergste damage over time (DoT) van monsters counteren met de al lopende health potion, en dan meteen een nieuwe slikken als je potion is uitgewerkt, omdat je potion timer dan ook weer vrij is ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:26:
[...]

je bedoelt deze ?

-stukje

majah hoe start ik de game met de old cd key dan ? reinstall ?
euh nee, niet dat stukje ;) ik zal ff voor je zoeken.

[ Voor 65% gewijzigd door Verderf op 11-07-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:38

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:06:
[...]

Dat was per ongeluk, maar fijn dat dat op zo'n manier even duidelijk wordt gemaakt :(
Niet iedereen zit de hele dag hierop
je vraagt er zelf om hoor als je zo snel jezelf qoute (je krijgt er een waarschuwing voor nota bene...) 8)7 |:( wat verwacht je echt :X

Ik heb die patch er overheen gegooit maar hij crashed nog steeds als een malle en krijg nu ook foutmeldingen over memory fouten en weet ik veel.
Denk dat ik ff reinstall ga proberen...

Ok, na reinstall doettie nog steeds bagger...
1e keer, in game, kwil portal openen om stuff te verkopen, crash
2e keer, crash onder het laden
3e keer, foutmelding bij het laden

Patchen, maar meer stuk dan je liev is :P
denk dat ik de ouwe versie maar blijf spelen...

[ Voor 22% gewijzigd door TepelStreeltje op 11-07-2006 15:48 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Registery keys wisselen?
Start -> Uitvoeren -> Regedit -> Hkey_local_machine -> Software -> Ironlore -> Titan Quest (Titan Quest selecteren)
dan CD key veranderen.

Of bedoel je de key van de character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschikjnlijk de key van me charachter want ik kan me charachter niet meer laden na de update .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Gem schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:55:
Heeft iemand toevallig nog ergens Memnon's Trust (sword) of The Citadel uit de Acropolis set liggen. Zelf heb ik nog een hoop spul wat ik niet kan of wil gebruiken om te traden :+ .
The Citadel heb ik volgens mij nog wel ergens in me inv :+ Zal later even kijken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Haay schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:27:
Handige TIP van Philip Marcus (co-auteur van de strategy guide voor TQ):

[...]

Dit heeft te maken met het feit dat als je een health potion drinkt je een stukje directe health krijgt, en een deel flink verhoogde health-regeneration. Hierdoor kun je dus de ergste damage over time (DoT) van monsters counteren met de al lopende health potion, en dan meteen een nieuwe slikken als je potion is uitgewerkt, omdat je potion timer dan ook weer vrij is ! :)
denk dat iedereen die warfare speelt dit na 10 minuten al door had :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 02-09 13:43
Ik had dus een vraagje he, ik heb op mijn oracle mannetje een hele goede speer en een goed schild staan, maar nou wou ik die dus verplaatsen naar mijn hunter, hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je hem al gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Haay schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:00:
Als je savegame verneukt is door een crash waardoor TQ direct crasht zodra je je character laadt, dan heb ik de oplossing gevonden !

Had dit probleem namelijk ook met m'n character in Egypte, toen TQ crashte terwijl ik naar town portalde, waardoor m'n savegame kapot was.

De oplossing is als volgt:
* Ga naar
..\My Documents\My Games\Titan Quest\SaveData\Main\_(characternaam)\Levels_World_World01.map\Normal
* Zet map-view op Details, en laat het op Date Modified sorteren, met de meest recente bovenaan.
* Delete de .que file(s) van gelijke en meest recente tijd

Hierna kun je je character wel weer succesvol inladen en in-game komen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is het niet :(..het was zo dat mijn character het niet meer deed na de update....dus ik heb de update gedaan...game gestart en kon mijn charachter niet meer laden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:06:
dat is het niet :(..het was zo dat mijn character het niet meer deed na de update....dus ik heb de update gedaan...game gestart en kon mijn charachter niet meer laden ...
ik zou zeggen, probeer het iig want je probleem klinkt als een corrupte save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb het al geprobeerd...het lag niet aan de save..gister deed alles het perfect vandaag ook...na de update wilde hij de charachter nit meer loaden...

dus heb ik zon tool gevonden TQCMP_1[1].2,, die je charachter hersteld..maar die hersteld een oude charachter van level 3 ..terwijl ik zelf op level 12 zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:09:
kheb het al geprobeerd...het lag niet aan de save..gister deed alles het perfect vandaag ook...na de update wilde hij de charachter nit meer loaden...

dus heb ik zon tool gevonden TQCMP_1[1].2,, die je charachter hersteld..maar die hersteld een oude charachter van level 3 ..terwijl ik zelf op level 12 zat :(
lvl 12 heb je binnen uurtje, lijkt me niet zo'n probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup heb geen keus...dan maar opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Jaii schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:14:
[...]

lvl 12 heb je binnen uurtje, lijkt me niet zo'n probleem?
valt best tegen hoor. mischien als je weet waar je alles moet vinden en in MP speeld maar in sp ben je daar echt wel een uurtje of 2 mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zo dat er net als bij Diablo2 de unique items ook nog eens kunnen verschillen kwa bijvoorbeeld damage of stats?
Dat de damage bijvoorbeeld varieerd tussen 100 en 150 en dat je dus dat items kunt vinden van bijvoorbeeld 123 damage of 145 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

Gem

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:56:
Is het zo dat er net als bij Diablo2 de unique items ook nog eens kunnen verschillen kwa bijvoorbeeld damage of stats?
Dat de damage bijvoorbeeld varieerd tussen 100 en 150 en dat je dus dat items kunt vinden van bijvoorbeeld 123 damage of 145 damage.
Ja dat kan , ik heb 4 dezelfde epic rings met elk een verschillend % aan life leech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Na tijden van ongestoorde gameplay krijg ik nu een hardnekkige runtime-error als ik vanaf het strand (in Greece) een stad (?) benader. Net voordat ik die stad wil ingaan, crasht TQ met een runtime-error.

Ik speel met patch 1.08 en heb al van alles geprobeerd om de error/crash te voorkomen, zoals windowed/fullscreen, m'n core-dweller killen, noem maar op, but to no avail. Heeft iemand een tip ??

Overigens heb ik gebruik gemaakt van de resources-unpacker die eerder in deze thread is genoemd, en daarmee tot nu toe geen enkel probleem mee gehad.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Na tijden van ongestoorde gameplay kreeg ik gister v.h. weekend een beetje last van rsi :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://miniprofile.xfire.com/bg/os/type/2/angeloonie.png

:Y) Speel het sinds dinsdag

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
wil iemand gratis relics hebben? ik heb er genoeg en gebruik ze toch niet :) nemen alleen inventory space in.
Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/958/naamloos1zx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

cbxmelk schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:35:
wil iemand gratis relics hebben? ik heb er genoeg en gebruik ze toch niet :) nemen alleen inventory space in.
[afbeelding]
Ik wil die Artemis' wel voor m'n Hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
maak maar server :) hamachi/internet. maakt me niet zoveel uit

btw 300% casting speed :D

[ Voor 19% gewijzigd door Melk op 11-07-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
cbxmelk schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:46:

DAT heb ik nodig :9~ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

cbxmelk schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:46:

Hier nog een hunter :) heb je nog meer leuke dingetjes?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Ik heb nu de eerste 8 levels als Warfare gespeeld, wat is nu een beetje een leuke combo zonder dat ik al te veel Int nodig heb.(ben nu namelijk aardig wat in Str aan het stoppen voor een epic harness die ik gevonden heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

yup... legale versie gebruiken. :)
Mach schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:05:
Na tijden van ongestoorde gameplay krijg ik nu een hardnekkige runtime-error als ik vanaf het strand (in Greece) een stad (?) benader. Net voordat ik die stad wil ingaan, crasht TQ met een runtime-error.

Ik speel met patch 1.08 en heb al van alles geprobeerd om de error/crash te voorkomen, zoals windowed/fullscreen, m'n core-dweller killen, noem maar op, but to no avail. Heeft iemand een tip ??

Overigens heb ik gebruik gemaakt van de resources-unpacker die eerder in deze thread is genoemd, en daarmee tot nu toe geen enkel probleem mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
RKD schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:14:
[...]

Hier nog een hunter :) heb je nog meer leuke dingetjes?
dit nog:
Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/6301/naamloos6tp.jpg

Als iemand hier iets van wil. Eerste van wie ik iets hoor krijgt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19
GG85 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:29:
Ik heb nu de eerste 8 levels als Warfare gespeeld, wat is nu een beetje een leuke combo zonder dat ik al te veel Int nodig heb.(ben nu namelijk aardig wat in Str aan het stoppen voor een epic harness die ik gevonden heb.)
Ik he hetzelfde probleem ik heb een pure warfare lvl 19 maar wil toch eens een mastery erbij hebben.
Ik wil epic nog een beetje kunnen spelen. Earth is geen goede keuze heb ik al gehoord zie topic.

Ik zat te denken aan nature i.v.m de heals , alleen heb je daar waarschijnlijk wel int voor nodig.

Iemand anders nog tips welke te kiezen.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

cbxmelk schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:44:
[...]

dit nog:
[afbeelding]

Als iemand hier iets van wil. Eerste van wie ik iets hoor krijgt het :)
Die Ring of the Shang :o DIe is perfect voor mijn Hunter! :o

Ik ben vanavond na 10 uur denk ik online.

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 20-06-2022 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Angeloonie schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:48:
[...]

Die Ring of the Shang :o DIe is perfect voor mijn Hunter! :o
maak maar server en geef me naam/pass. hamachi of gewoon zeg het maar. ik kan ook server maken btw
snakeye schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:46:
[...]

Ik he hetzelfde probleem ik heb een pure warfare lvl 19 maar wil toch eens een mastery erbij hebben.
Ik wil epic nog een beetje kunnen spelen. Earth is geen goede keuze heb ik al gehoord zie topic.

Ik zat te denken aan nature i.v.m de heals , alleen heb je daar waarschijnlijk wel int voor nodig.

Iemand anders nog tips welke te kiezen.
Spirit lijkt me er wel fijn bij. Maar ik nog nooit hoge warfare geweest.

[ Voor 84% gewijzigd door Melk op 11-07-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

GG85 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:29:
Zelf heb ik een Warfare/Defender combo rond de lvl 22 of zo. Best leuk als je Adrenaline Rush en Rage krijgt :) Daarbij had ik een heeeeeeele leuke shield: +1 warfare EN +1 defender skills (en nog -8% requirement, en nog een boel andere stats), gelijk 8 dodge en 10 Adrenaline Rush. Verveelt shield je? Ga dualwielden. Verveeld dualwield je? Neem een shield. Beide zijn grappig, maar moet wel zeggen dat het nu aardig begint te vervelen:

Baas:
Meppen inhouden en potions slikken tot 1 van beide dood is (50 potions armer)

Kroko's (Egypte):
Maximaal 2 met zo'n speer, anders binnen 3 slagen dood

Bijna alles dat ik nu tegenkom beukt zwaar, vooral in verband met elemental attacks en mijn ruk resistance. In Griekenland was m'n gastje vet, in Egypte begint hij zwaar te zuigen.

Daarom ben ik nu even verder aan het kijken. Net een Spirit gastje gemaakt van lvl 7 om de Liche King te proberen: damn wat is dat saai. Die gast blaast alles omver van een afstand (met uitzondering van undead), blijft er niks meer over voor Bassie :(

Misschien maar even Earth/Hunter proberen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Afbeeldingslocatie: http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/0/jaike.png
speel het sinds zaterdag :O

[ Voor 11% gewijzigd door Jaii op 11-07-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

cbxmelk schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:48:
[...]

maak maar server en geef me naam/pass. hamachi of gewoon zeg het maar. ik kan ook server maken btw

[...]

Spirit lijkt me er wel fijn bij. Maar ik nog nooit hoge warfare geweest.
edit:
En bedankt :)

[ Voor 9% gewijzigd door RKD op 11-07-2006 20:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Hmmm, ben nu es met een een Druid aan het spelen, en ik moet zeggen, dat speelt best lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het jammer dat het cheaten nog zo makkelijk is met char op lokale pc en dat sommige skills totaal niet balanced zijn (OP = ternion atack, volcanic orb, summons, UP= melee)
Denbk dat het vervorlg dat volgens de makers een online systeem krijt veel en veel beter word. Maar alsnog best vermakelijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
het cheaten is inderdaad een probleem. maar zolang je er zelf niet aan begint zal het weinig van je plezier wegnemen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Als ik nu opnieuw ga beginnen, welke class kan ik dan het beste nemen?

Ik wil dus alleen makkelijk het spel door kunnen spelen zonder elke 5 sec een hp te moeten nemen zoals ik nu moet doen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
H3llsing schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:23:
Als ik nu opnieuw ga beginnen, welke class kan ik dan het beste nemen?

Ik wil dus alleen makkelijk het spel door kunnen spelen zonder elke 5 sec een hp te moeten nemen zoals ik nu moet doen.
Ik kan je druid aanraden (storm/nature)
Ik drink wel wat potions maar dan vooral mana. meeste mobs zijn dood voordat ze bij me zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

en dan vooral welke skills gebruiken?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: Ga NIET online spelen met iemand die al verder is in het spel dan jij.. Ik ging vandaag spelen met m'n broertje over het LAN de al in Athene is (ik was nog maar in Parnassus caves, nog voor de Gorgons). Vervolgens krijg ik een update dat ik de Telkine mag verslaan, terwijl ik nog geeneens die Gorgons heb verslagen in die caves. Wanneer ik op Q druk zie ik ook dat die missie gewoon nog open staat, maar het rondje in Athene gewoon oranje is, zeg maar.

Gevolg: Gorgons verslaag kan, maar kisten en gates blijven gesloten. Ook komt er geen NPC naar me toe zoals het hoort. Dag dag, savegame :( :( :(

Stel je toch eens voor, dat je als developer een game zou maken die savegames niet verneukt wanneer je online gaat.. Weer 50 euro down the drain. Heb meer problemen gehad met deze game dan speelplezier. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Heb net even een Tyron run gedaan en aanschouw wat meneer bij zich had:

Afbeeldingslocatie: http://img34.imagevenue.com/loc360/th_38930_Titan_Quest__Irion_33_Troyan_Cuirass_360lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img129.imagevenue.com/loc310/th_39026_Titan_Quest__Irion_33_Tylderon_s_Breastplate_310lo.JPG

Je zou ze maar allebei met geen mogelijkheid aankunnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ben vandaag begonnen met een 2de character die hopelijk voorbij Orient komt. De populaire Oracle (Storm/Spirit) met Ternion Attack/Ice Shard combinatie, heb hem nu op lvl 10. Heb nu ook een Liche King, die wel handig is. Moet wel zeggen, mijn Earth/Nature mannetje had veel minder moeite met lvl 1 tot 10. Maar we zien wel, de echte pret begint pas in Orient met die overdreven tijgerbeesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8)7

Heb nu al 4x de Band Of Domination 8)7 Ook Phulaktherion heb ik al 6x gevonden :+

Heb ook een bijna complete Druid's set voor iemand als die hem wil :) Helm+Bracers+Staf heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Net mooi hellumpie gevonden, woei.. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fuxcaps.nl/junk/nicehelm.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Occy74 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:51:
Net mooi hellumpie gevonden, woei.. :)

[afbeelding]
:o Vet!

Kan je me btw helpen met overzetten van stuff naar 2e char? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 12-07-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Angeloonie schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:22:
8)7

Heb nu al 4x de Band Of Domination 8)7 Ook Phulaktherion heb ik al 6x gevonden :+

Heb ook een bijna complete Druid's set voor iemand als die hem wil :) Helm+Bracers+Staf heb ik
bracers en staff wil ik mss wel. ff stats opzoeken :) moment
edit: ik wil ze wel. dan volle set :)

[ Voor 6% gewijzigd door Melk op 12-07-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

cbxmelk schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:10:
[...]

bracers en staff wil ik mss wel. ff stats opzoeken :) moment
Maak maar een game, krijg je zo zo van me :) (en ik misschien die dingetjes van jou? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig nog hunter dingetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Globkul schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:22:
Heb net even een Tyron run gedaan en aanschouw wat meneer bij zich had:

[afbeelding][afbeelding]

Je zou ze maar allebei met geen mogelijkheid aankunnen 8)7
Wil je die trojan kwijt?? Ik heb wss wel voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
volle druid!
Met dank aan angeloonie
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/678/druid6ko.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phunc ik ben earth/nature en vind het erg gemakkelijk, dus ik verwacht niet dat je het makkelijker zult krijgen met storm/spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat is dat voor groene balk onderin? :o Die heb ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Angeloonie schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 02:13:
[...]

Wat is dat voor groene balk onderin? :o Die heb ik niet?
xp balk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:o

Shit, dan valt ie hier denk ik net buiten beeld met 1280x1024 in een window :P

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste