[PC][RPG] TitanQuest [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
DeepSeven schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:26:
Iemand zin om samen epic te doorlopen? Ik ben warfare/earth.
Ben net ook maar voor de Earth/Warfare combo gegaan... werkt ie een beetje? Heb je nog handige tips?

Ben helaas nog niet zo ver dat ik epic kan doen. Ben bijna klaar met Greece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:19:
[...]

Ben net ook maar voor de Earth/Warfare combo gegaan... werkt ie een beetje? Heb je nog handige tips?

Ben helaas nog niet zo ver dat ik epic kan doen. Ben bijna klaar met Greece.
The earth aura, kans op nog meer fire damage en core upgraden.

Earth aura voor fire damage en fire resistance.
Passive voor meer kans op fire damage.
Core voor support. Dat zul je later hard nodig hebben.

Ook gooi niet alle punten in strength, je hebt maar 500 punten maximaal in strength nodig.

Als ik mag aannemen dat je warfare als primaire class hebt gekozen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:59:
[...]

The earth aura, kans op nog meer fire damage en core upgraden.

Earth aura voor fire damage en fire resistance.
Passive voor meer kans op fire damage.
Core voor support. Dat zul je later hard nodig hebben.

Ook gooi niet alle punten in strength, je hebt maar 500 punten maximaal in strength nodig.

Als ik mag aannemen dat je warfare als primaire class hebt gekozen.
Een aantal posts terug kun je lezen wat ik voor soort char heb.
Ben voornamelijk een Earth char. Heb me net punten in Warfare gestopt toen ik level 19 werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand wat gratis blauwe items? Niet supergoede maar leuk voor lvl 1-30 :P En ik zit vol dus..

[ Voor 60% gewijzigd door Angeloonie op 09-07-2006 23:50 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

GG85

.......

Pff, leuk spel maar ik wordt gek van de crashes, Titan Quest zorgt er als enige game voor dat tijdens het spelen m'n pc ineens spontaan reboot :(. Soms na 20min en soms na 30sec spelen.

Iemand een oplossing want €50 down the drain vind ik net ff te veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:45:
[...]

Een aantal posts terug kun je lezen wat ik voor soort char heb.
Ben voornamelijk een Earth char. Heb me net punten in Warfare gestopt toen ik level 19 werd.
Ja, dan heb ik geen tips voor je. :) Enige skill die je zou kunnen skillen is battle standard.

Hamachi Server is up :) Geen idee wie Shingen is maar die reageert niet op het chatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
GG85 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:58:
Pff, leuk spel maar ik wordt gek van de crashes, Titan Quest zorgt er als enige game voor dat tijdens het spelen m'n pc ineens spontaan reboot :(. Soms na 20min en soms na 30sec spelen.

alle crashes zijn bij mij weg als ik in een window speel, dus niet full screen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:48:
Iemand wat gratis blauwe items? Niet supergoede maar leuk voor lvl 1-30 :P En ik zit vol dus..
En dat is nou zo handig aan meerder spelers :) Je maakt gewoon een opslag character, in ons geval meerderen :) Om alle set items op te slaan en uniques ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:37
GG85 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:58:

je CPU/GPU wordt te warm en gaat daardoor uit waardoor weer je pc restart :p check eens je temps en als dat het niet is ..... is je windows zwaar naar de kloote.

ps: try de nieuwe update 1.8 en kijk of het dan nog steeds zo is.

[ Voor 8% gewijzigd door Bschnitz op 10-07-2006 00:04 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:02:
[...]

En dat is nou zo handig aan meerder spelers :) Je maakt gewoon een opslag character, in ons geval meerderen :) Om alle set items op te slaan en uniques ^^
Je, maar dan moet je wel mensen hebben die je kunnen helpen overzetten :'(

Heb nu vanavond al 3x Phulakterion gevonden 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 10-07-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:43
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik kan traden? ik zat vandaag met vriend van me in game samen in party maar we konden maar niet vinden hoe we konden traden (in boekje kan ik er ook nix over vinden... daar zie je scherm van trade maar hoe je er komt weet ik niet).

Ik ben momenteel pas lvl 4 en net in spartha aangekomen...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:05:
[...]

Je, maar dan moet je wel mensen hebben die je kunnen helpen overzetten :'(

Heb nu vanavond al 3x Phulakterion gevonden 8)7
Dat is wel weer zo :) wat voor class speel jij eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
:D heb normal gefinished. 2keer python nu gekilled. druid cap en chest. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Damn, eerst was Orient een eitje, nu heb ik de grootste moeite. Ik ben voorbij de helft en ik krijg schop van praktisch alles dat groter is dan mezelf. Een bepaalde hero kort bij de Muur doet met 2 slagen mijn Core Dweller met 1240 health kapot en ikzelf hou het ook maar 3 slagen uit. Ondertussen ben ik lvl 29, ik had gehoopt toch wel wat meer pijn te kunnen verdragen dan dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denyos schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:12:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik kan traden? ik zat vandaag met vriend van me in game samen in party maar we konden maar niet vinden hoe we konden traden (in boekje kan ik er ook nix over vinden... daar zie je scherm van trade maar hoe je er komt weet ik niet).

Ik ben momenteel pas lvl 4 en net in spartha aangekomen...
Party met elkaar. Rechter muisklik op de status van jouw party member. Dan krijg je een twee tal opties met ook traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:43
Bedankt! ik was blijkbaar wel op de goede plaats aan het zoeken (party window) maar had dit blijkbaar over het hoofd gezien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:13:
Damn, eerst was Orient een eitje, nu heb ik de grootste moeite. Ik ben voorbij de helft en ik krijg schop van praktisch alles dat groter is dan mezelf. Een bepaalde hero kort bij de Muur doet met 2 slagen mijn Core Dweller met 1240 health kapot en ikzelf hou het ook maar 3 slagen uit. Ondertussen ben ik lvl 29, ik had gehoopt toch wel wat meer pijn te kunnen verdragen dan dit...
Mage classes zullen veel pijn moeten verdragen. Je zult zien dat ook maar de meest offensive mage. Earth + Spirit zelfs in Legendary het erg moeilijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb maar eens een puntje in "WISP" gestopt, niet zo zeer omdat ik hem nodig heb, maar ik vind het wel gezellig :)

Aleen dat beest heeft dus 99% kans dat hij bij een aanval niet geraakt wordt? cewl.

Als je 5 Ice shards hebt is het wel erg cookie inderdaad, maar het wordt moeilijker dus misschien ben ik later er maar wat blij mee.

[ Voor 28% gewijzigd door maratropa op 10-07-2006 00:20 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:12:
[...]

Dat is wel weer zo :) wat voor class speel jij eigenlijk?
Hunter/Warfare :X Iets waar ik duidelijk niet over na heb gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:25:
[...]

Hunter/Warfare :X Iets waar ik duidelijk niet over na heb gedacht 8)7
Hahaha. Op zicht niet een slecht combinatie. Zolang je maar de passive attackspeed en defensive ability upgrade.

Sinds jij niet veel defense zal hebben, zal je toch jouw defensive ability op moeten krikken. Gezamelijk met dodge attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Angeloonie schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:48:
Waar moet ik zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Godver! :(

Wil ik eens kijken naar de multiplayer kant van het spel... gaat ie updaten... krijg ik een gare foutmelding zonder tekst. Waarschijnlijk de update die ie niet wil pakken ofzo :(

Anderen hier ook last van?
Heb het spel legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
dat probleem had ik ook Legion, herinstall is de oplossing.. bij mij werkt het nu als een trein.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Nee dat hoeft niet. Als je wilt zien wat de error is moet je je language setting in options.txt onder je mygames directory naar Englisch zetten.

Waarschijnlijk krijg je deze error. Wat je moet doen is naar deze key in je register gaan: "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Iron Lore\Titan Quest\Install Location"

Dan staat er iets van: D:\THQ\Titanquest\ . Haal die laatste slash weg en als het goed is kan je dan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
met de originele versie en de patch zijn voor mij de crashes opgelost.
Ik heb echter wel nog steeds dat na een tijdje mijn pc speaker begint te piepen. ALs ik dan Titan quest aflsuit is het weer afgelopen.
Ik dacht in het begin ook nog dat misschien een van mijn hardware componenten te warm werd, maar ik heb dit met speedfan gecontroleerd en daar lijkt niets aan de hand te zijn. Wel irritant.
Nu kan ik telkens +/- een half uur spelen. Daarna moet ik het spel afsluiten, omdat die pc speaker piept. En dan kan ik weer opnieuw een half uur spelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de patch nooit gecrashed. Na de patch al drie crashed gehad. En ja ik heb de originele versie.

Ben nu trouwens bezig met een defender. Het gaat niet zo rap als storm/nature maar is veel leuker om te spelen. Iemand anders al defender geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:48:
Voor de patch nooit gecrashed. Na de patch al drie crashed gehad. En ja ik heb de originele versie.

Ben nu trouwens bezig met een defender. Het gaat niet zo rap als storm/nature maar is veel leuker om te spelen. Iemand anders al defender geprobeerd?
Ik was destijds begonnen met de "leaked version", die regelmatig crashes had. Toen kwam eindelijk m'n bij CD-WOW bestelde legale TQ, waarmee ik in de 1.01 versie geen last van crashes meer had. Maar na de 1.08 patch heb ik inmiddels één crash (terug naar desktop met foutmelding) gehad, en wel toen ik de portal van Parnassus (?) naar Delphi wilde nemen om nog een side-quest te kunnen afronden.

Wat Defender betreft, ik had met de illegale versie een Storm/Defender (Paladin) character gebouwd, maar was nog niet ver genoeg in de game om de Defender kant uit te bouwen. En ik wilde met de legale versie 'schoon' beginnen, dus heb ik m'n character niet over gezet naar m'n legale CD-key, maar ben ik gewoon opnieuw begonnen. Ik keek wel uit naar "Colussus Form". Lijkt me erg kicken, om tot reus te groeien en dan lekker tekeer te gaan! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:18:
[...]

Mage classes zullen veel pijn moeten verdragen. Je zult zien dat ook maar de meest offensive mage. Earth + Spirit zelfs in Legendary het erg moeilijk heeft.
Iemand tips om Mage mensjes sterker te maken ? Ik heb al heel wat punten in Str zitten om zwaardere armor te kunnen dragen en ik zie al naar heel wat life leech zaken want ik doe ook melee (150DPS). Zelf heb ik 1500 health en toch wel richting de 100-150 armor. Maar Orient doet echt pijn ofzo voor mijn lvl 29 mannetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Inderdaad erg handig... Heb zelf een wisp op level 3 en die helpt me aardig het vuile werk op te knappen... Op het moment 3 ice shards op level 8/12 ofzo.... nog geen tegenstander (incl. bosses) die daar echt tegen bestand zijn....cool...

Helaas krijg je zo weinig skill points dat er eigenlijk maar 1 mastery gekozen kan worden... Storm in mijn geval... 2e nature maar slechts 2 punten daarin geinvesteerd.

Ben trouwens level 26, mage (alhoewel toen ik 1 punt in nature had geinvesteerd was ik spontaan een druid)..
gladiool schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:19:
Ik heb maar eens een puntje in "WISP" gestopt, niet zo zeer omdat ik hem nodig heb, maar ik vind het wel gezellig :)

Aleen dat beest heeft dus 99% kans dat hij bij een aanval niet geraakt wordt? cewl.

Als je 5 Ice shards hebt is het wel erg cookie inderdaad, maar het wordt moeilijker dus misschien ben ik later er maar wat blij mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 10-07-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mirror 1 powered by Angeloonie.
Is dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb zelf nu een lvl 13 Elementalist, dus Storm + Earth. Ik dacht eerst, dat word niks, maar sinds ik die Core Dweller heb is het een stuk aangenamer geworden. Maar wellicht wat overpowered. Dat ding kan heel wat verdragen, hij hij regenereerd als een t*et.
Nog meer mensen die spelen met deze combo? Trouwens net in Delphi een aantal punten "removed"uit mijn skill tree, en in de Core Dweller gestopt. Ik ga dat beest echt lekker oppompen :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de draadjes zitten lezen en ben gekomen tot het volgende lijstje van de meest overpowerde chars:

Earth + Spirit
Earth + Nature
Defender + Nature

Qua skills:
Volcanic Orb is zwaar overpowered samen Core Dweller dat gecombineerd met Lich + de Ternion attacks. Of Nature met een Nymph en dus samen met healing reg. + super defense..

Een ding is zeker: Warfare zuigt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:28
Voeg daar ook maar Stormcaller aan toe ;)

Ben nu level 25 en sta er af en toe zelf van te kijken hoe overpowered ik ben. Laatste Telkin boss(van eqypt) in drie seconden dood 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nyarlathotep schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:32:
Heb zelf nu een lvl 13 Elementalist, dus Storm + Earth. Ik dacht eerst, dat word niks, maar sinds ik die Core Dweller heb is het een stuk aangenamer geworden. Maar wellicht wat overpowered. Dat ding kan heel wat verdragen, hij hij regenereerd als een t*et.
Nog meer mensen die spelen met deze combo? Trouwens net in Delphi een aantal punten "removed"uit mijn skill tree, en in de Core Dweller gestopt. Ik ga dat beest echt lekker oppompen :D
Maak je maar geen zorgen, hij is niet overpowered. toch niet bij mij. Heb wat punten in de 2 skills erboven zitten en hij shopt wel kont, maar echt alles overleven doet ie niet.

Ivm. te weinig punten voor je skill tree: je krijgt bijna 200 skill points, waardoor je wel heel wat punten kan spenderen. ZEKER aangezien je er kan terugkopen dus voor teleurstellende skills, koop je je punten terug en stop je ze in de betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Kanter schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:59:
Voeg daar ook maar Stormcaller aan toe ;)

Ben nu level 25 en sta er af en toe zelf van te kijken hoe overpowered ik ben. Laatste Telkin boss(van eqypt) in drie seconden dood 8)
Ik ben nu lvl 32 stormcaller en ik heb het toch al knap lastig in epic act1..... Ik heb de liche king, en ik vrees dat dat niet zo'n goede keuze was....Is er eigenlijk iets goeds in spirit (met combinatie storm) is de wisp beter dan de liche king? Ik heb ice shard op max staan (alle drie de skills) en m'n DPS is slechts 130 (all punten al op INT gezet, dat is nu al 650points!)....best wel raar vind ik, ik wil nu m'n lighting omhoog zetten, doet wat meer damage denk ik :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ben maar aan de epic difficulty begonnen. Is wel lekker dat dit stuk pittiger is. Geeft beetje meer een uitdaging :)

Typhon farmen lukt me nog net niet. moet nog lvltje of 2 omhoog dan moet het kunnen

edit: screenshotje van mn char:
Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/955/druid6my.th.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Melk op 10-07-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ben op zoek naar de master blacksmith, op weg naar delphi.
Een maal in delphi aan gekomen geen master blacksmith tegen gekomen.

Ik doorzoek altijd naar alle hoekjes en gangentjes/grotten
Zit hij wel voor delphi ?

Ben nu lvl 12 a 13 rogue - hunter
Skills Lay Trap - Envenom+nightshade - Open Wound - Calculated Strike
(trowing knife heb ik terug gekocht ;) )
Wood lore - Markmanship
(ensnare terug gekocht)

Trowing knifes werkte wel geining maar gebruikte het te weinig zelfde geld voor ensnare.
Ik ga voor de 1 hit (en even wachten :P (posion bleed (+burn charm item) ) kill.
Traps werk goed, Bij undead trap neer leggen en schieten en rondjes rennen om de trap heen :D
Posion en Bleed werk niet op undead ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb die blacksmith ook niet gevonden. Ook teruggekeert en alle hoeken uitgekamd. Zo zijn er wel meerdere quests waar ik gewoonweg niet het doel terugvind. Misschien een bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik weet precies waar die blacksmith is :P. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen omdat ik nog niet alle plaatsnamen enzo weet.

spoiler:
Er is een plek in het spel waar je zo'n super grote spin moet doden. Als je die gedood hebt en de tak gepakt loop je terug om vervolgens onder een soort bruggetje door te lopen. Als je heeelemaal door loopt kom je ergens bij een T splitsing uit. Normaal ga je naar beneden over een brug, maar nu moet je juist rechtdoor blijven gaan en daar is de blacksmith.

Ik hoop dat je genoeg hebt aan bovenstaande aanwijzing :P.

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Phuncz schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:54:
spoiler:
Ik heb die blacksmith ook niet gevonden. Ook teruggekeert en alle hoeken uitgekamd. Zo zijn er wel meerdere quests waar ik gewoonweg niet het doel terugvind. Misschien een bug ?[/quote]
Als je op 'normale'manier door het spel richting Delphi gaat kom je door een moeras.. dan moet je na dat moeras op een gegeven moment een bruggetje naar het zuid-oosten over.. hij zit net ten noorden van dat bruggetje.. verstopt achter wat struiken..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik ben nu lvl 30 en ben lekker Typhon aan het farmen vrij easy met hunter, je pakt de mastery shrine, vervolgens call of the hunt... en dan is die zo dood ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik ben nog te laag lvl om echt mee te doen, maar mijn hoogste char zit vol met items die goed zouden zijn voor mijn andere characters, wiliemand helpen om ze over te zetten ?
Misschien een idee om onze servers online te beginnen met de GoT tag ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tony L schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:01:
Ik weet precies waar die blacksmith is :P. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen omdat ik nog niet alle plaatsnamen enzo weet.

spoiler:
Er is een plek in het spel waar je zo'n super grote spin moet doden. Als je die gedood hebt en de tak gepakt loop je terug om vervolgens onder een soort bruggetje door te lopen. Als je heeelemaal door loopt kom je ergens bij een T splitsing uit. Normaal ga je naar beneden over een brug, maar nu moet je juist rechtdoor blijven gaan en daar is de blacksmith.

Ik hoop dat je genoeg hebt aan bovenstaande aanwijzing :P.
Thx Huub en Tony

Zal vanaaf maar een kijen of ik hem kan vinden.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/449/87294219xb.jpg

welke vinden jullie allemaal beter. en waarom? ik dacht zelf pythagorian voor epic en frostmoon voor normal te farmen.

[ Voor 17% gewijzigd door Melk op 10-07-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
[quote]Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:04:
Phuncz schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:54:
spoiler:
Ik heb die blacksmith ook niet gevonden. Ook teruggekeert en alle hoeken uitgekamd. Zo zijn er wel meerdere quests waar ik gewoonweg niet het doel terugvind. Misschien een bug ?[/quote]
Als je op 'normale'manier door het spel richting Delphi gaat kom je door een moeras.. dan moet je na dat moeras op een gegeven moment een bruggetje naar het zuid-oosten over.. hij zit net ten noorden van dat bruggetje.. verstopt achter wat struiken..
Ach kom op hij is ZO easy te vinden, de eerste keer meteen.
Als je richting Delphi gaat ga je over een bruggetje heen, maar vlak voor dat bruggetje kun je omhoog een beetje half door de bosjes heen, en daar zit ie, very easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
cbxmelk schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:24:
[afbeelding]

welke vinden jullie allemaal beter. en waarom? ik dacht zelf pythagorian voor epic en frostmoon voor normal te farmen.
Waarom twijfel je nog ? Pytha is gewoon VEEL beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

gabiballetje schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:28:
[...]

Ach kom op hij is ZO easy te vinden, de eerste keer meteen.
Als je richting Delphi gaat ga je over een bruggetje heen, maar vlak voor dat bruggetje kun je omhoog een beetje half door de bosjes heen, en daar zit ie, very easy.
Tja blijkbaar is ie niet aangeduid want ik heb echt die map 2x gedaan. Bedankt aan Huub en Tony, zal hem straks eens gaan opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
gabiballetje schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:40:
[...]

Waarom twijfel je nog ? Pytha is gewoon VEEL beter !
ik zat te twijfelen ivm. die +cold dmg. Want ik ben storm en gebruik ice shards :) maar wist niet of +cold dmg daar effect op had. Maar bedankt voor de reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja.. nog iets..

Voor degenen die hebben geprobeerd om andere software naast TQ te draaien en er niet in geslaagd zijn om e.e.a. fatsoenlijk aan de praat te krijgen/houden:

- start TQ
- als je in het game menu zit; alt-tab naar je desktop
- start je task manager
- zet Titan Quest.exe op LOW priority

(Als iemand een manier weet om met een shortcut TQ in 1 keer met LOW priority te starten hou ik me aanbevolen!!)

Als ik op 'normale' manier bijvoorbeeld probeer om Ventrilo te draaien naast TQ gaat dat niet.. m'n G15 LCD paneel krijgt ook niet genoeg cpu cycles om zelfs maar te verversen..

Even als achtergrond info.. Ik heb een 2.4 P4 zonder HT en 2 G RAM.. Een maat van me met een 2.8 MET HT en 1G RAM heeft geen probs en kan zonder gedoe Ventrilo draaien..

Om 1 of andere reden hebben 'ze' TQ zo in elkaar gezet dat ie ALLE cpu cycles opvreet.. zo is alleen Ventrilo op HIGH prio zetten niet voldoende.. je MOET TQ omlaag schoppen om ook maar iets van cycles vrij te krijgen voor andere apps. Dit zou best wel eens de oorzaak kunnen zijn voor alle ellende met vastlopers, multiplayer problemen.etc.

twee laatste opmerkingen:
- in options.txt dat forceSingleProcessorMode op true zetten was bij mij nutteloos.
- TQ loopt bij mij in LOW prio mode als een trein.. terwijl nu ook Ventrilo normaal werkt en m'n LCD paneel ook weer update..

Zo.. hoop dat jullie er wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ik had van precies dezelfde dingen last. ben maar in windowed mode gaan spelen. werkt alles wel. en vind het fijner ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbxmelk schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:36:
[...]

ik had van precies dezelfde dingen last. ben maar in windowed mode gaan spelen. werkt alles wel. en vind het fijner ook nog :)
Op zich een goed idee.. maar ik heb net zo'n 24" breedbeeld Dell kanon neergezet.. ik weiger om windowed te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Daar moet ik je wel groot gelijk in geven. Maar hier staat uitleg ivm met die low priority booten

http://xona.com/2004/07/22.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Idd, had het ook juist gevonden. Zal het even wat vetter zetten:

"C:\Program Files\Adobe\Photoshop 6.0\Photoshp.exe" (with quotes)
• ...to...
C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c start "Adobe Photoshop" /belownormal "C:\Program Files\Adobe\Photoshop 6.0\Photoshp.exe" (with quotes; notice there is no quote at the beginning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ben Act I door gevlogen, begin Act II ook nog helemaal geen problemen tegengekomen met m'n Spellbreaker, maar als ik het zo hoor dan ga ik in Epic toch wel vastlopen doordat ik Warfare als second mastery gekozen heb.

Denk da'k toch maar overnieuw ga beginnen met een Spirit + Nature / Earth / Defence .... Die spirit blijft, heb in hack'n slash altijd al een voorkeur voor de Necromancers.... jammer dat je geen skeletten kan summonen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19:49
Hm, ik heb Titan Quest op m'n E: (Games) partitie geïnstalleerd. Dan wordt het voor mij dus:

C:\windows\system32\cmd.exe /c start "Titan Quest" /low "E:\Titan Quest\titanquest.exe"
in de commandline van de snelkoppeling. :)

Vanavond wanneer ik thuiskom van m'n werk meteen proberen, want ik had dus duidelijk hoorbare problemen met het open houden van een Skype verbinding als TQ aktief was!

[ Voor 47% gewijzigd door Haay op 10-07-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan we vanavond even proberen idd.. maar ik had hem al op vergelijkbare wijze via een batchfile proberen te starten en dat wilde niet om 1 of andere reden.. (gek, want m'n LCDstudio kill and restart batchfile doet et prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
SpoTs schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:06:
Ik ben nu lvl 30 en ben lekker Typhon aan het farmen vrij easy met hunter, je pakt de mastery shrine, vervolgens call of the hunt... en dan is die zo dood ;-)
Lekker doorgespeeld sinds gister zie ik :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik kom niet meer op hamachi! :X Ik zag net dat alle mensen die online waren opeens geel werden en de status "ephemeral" hadden. Dus ik hamachi opnieuw opstarten, kom ik er niet meer op :/. Zal zo eens proberen het te herinstalleren. Iemand dit toevallig al eens gehad? Zo ja een oplossing? :o

[ Voor 6% gewijzigd door Tony L op 10-07-2006 14:49 ]

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Tony L schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:49:
Ik kom niet meer op hamachi! :X Ik zag net dat alle mensen die online waren opeens geel werden en de status "ephemeral" hadden. Dus ik hamachi opnieuw opstarten, kom ik er niet meer op :/. Zal zo eens proberen het te herinstalleren. Iemand dit toevallig al eens gehad? Zo ja een oplossing? :o
Heb hetzelfde probleem hier, denk niet dat het aan je install ligt dus. Zal wel aan de server van hun liggen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand hier xfire :?
voeg me dan toe ik heet kuijkimon op xfire 8)

hoop je te zien op xfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:53:
heeft er iemand hier xfire :?
voeg me dan toe ik heet kuijkimon op xfire 8)

hoop je te zien op xfire
Het spel werkt niet lekker met Xfire bij mij, maar zal je wel ff toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
iemand die even zo tijd heeft om spullen op een andere char van mij te zetten? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
SpoTs schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:47:
iemand die even zo tijd heeft om spullen op een andere char van mij te zetten? :O
Ja, alleen kan ik maar niet op hamachi komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik kan ook nie op hamachi, ik heb het over Inet games :) ik maak wel ff tweakers//got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:39:
Heb de draadjes zitten lezen en ben gekomen tot het volgende lijstje van de meest overpowerde chars:

Earth + Spirit
Earth + Nature
Defender + Nature

Qua skills:
Volcanic Orb is zwaar overpowered samen Core Dweller dat gecombineerd met Lich + de Ternion attacks. Of Nature met een Nymph en dus samen met healing reg. + super defense..

Een ding is zeker: Warfare zuigt.
Warfare kan goed zijn (Dank aan Deepseven die met mij multiplayer speelde). Samen met nature. Als warefare kun je meer als 200+ hp per second regeneration krijgen. Als warfare speel je al veel op passive triggers. Kans op zoveel skills. Warfare is dus geen stabiele class om te spelen.

Je hebt dus heart oak nodig. Die jouw twee keer zoveel hp geeft. Elemental resistance zul je ook hard nodig hebben. Recharge skill heb je nodig voor de nodige heals, battle standaard en warhorn (aoe stun).

+ en - van combinaties

Earth + Spirit:
+ Super Offensief (Wartopia heeft de 3xxx DPS bereikt)
+ Dood bijna alles in 1 seconde.
- Kan niet veel hebben (3 hits op Epic, 1 hit op Legendary. Multiplayer (3 tot 4 spelers ingame))
- Hoge mp verbruik (dus veel potions)

Defense + Nature:
+ Super Defensief
+ Goede defense
+ Mooie elemental resistance
+ Continue gebruik : Rally , Quick Recovery, Colosseum form. (Tankt gemakkelijk 20 to 40 monsters)
+ Kan heel veel hebben (Typhon doden zonder van je plaats te bewegen, of shrines te gebruiken)
- Heeft geen Offensieve kracht.
- Veel mp verbruik (met een wapen die +22,0 mp regeneration per second geeft is het geen probleem :P)

Defense + Hunter:
+ Super Dodge class
+ Hoge defensive ability
+ Mooie damage
+ Goede hp regeneration
+ Lekkere poison resistance
+ Leuke active buffs
+ Zowel range als close combat
- Leunt te veel op Dodge geluk
- Veel mp verbruik

Warfare + Hunter
+ Super Dodge class
+ Veel passives
+ Goede damage
+ Mooie poison resistance
+ AoE stun
- Lange skill recharge
- Veel actieve buffs

Warefare - Nature
+ Lekker offensief
+ Goede offence ability
+ Continue gebruik : AoE stun, Battle standard, heals
- Kan niet heel veel hebben
- Heeft geen defensieve kracht.
- Veel mp verbruik

Meer combinaties heb ik niet in actie gezien, dus daarover kan ik niet veel over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Zijn er trouwens wezens die immune zijn voor die hunter net ability? Of werkt dat net zo goed op alle bosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn monsters die immuun zijn of een hele hoge resistance er voor hebben.
Monsters als fire demons, kunnen behoorlijk wat hebben tegen fire magic.

Ik ben in legendary nog geen immuun monsters tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:01:
[...]

Warfare kan goed zijn (Dank aan Deepseven die met mij multiplayer speelde). Samen met nature. Als warefare kun je meer als 200+ hp per second regeneration krijgen. Als warfare speel je al veel op passive triggers. Kans op zoveel skills. Warfare is dus geen stabiele class om te spelen.
.
zeg maar gerust dat warfare een zuig class is, ik kan net 2 a 3 klappen verdragen van niet eens zulke sterke monster op epic. Sta je ff 2 sec still (ja zal toch moeten want als je beweegt kan je geen klappen uitdelen) schieten er 4/5 achers op me... ben ik weer instant death. En als caster kan je vrolijk rondjes om ze heen rennen je hoeft immers toch niet stil te staan om klappen uit te delen, ja mischien 0,1 sec om ff wat te casten waarna iedereen dood is. Echt er is geen skill in deze game want als je rent raken mobs je niet dus echt super easy mode voor casters en voor melee is het weer (zonder uber goede gear) onmogelijk ;(

Je zal denken dat elk mannetje uiteindelijk even sterk zou moeten zijn, maar op lvl 45 wordt ik zelf ge 1 hit killed door een 45 storm mage met een lightning atack. En hij heeft ook nog eens meer hp dan mij omdat hij +98% hp aura heeft :(
als ze warfare nou extra hp skill geven... enigste nuttevolle is warhorn waarna je paar enemies kan killen en snel weer weg voordat iemand een speertje naar je gooit 8)7

edit: had btw een epic item gevonden met vang net aliblity, erg grappig kan typhon op 1 plek houden als hij achter me maatje aan zit gooi ik de hele net op hem, raakt die bugged en blijft die gewoon still staan :D hij gaat binnen 30 sec down ofzo dan want we kunnen hem gewoon full nuken zonder tegenstand te krijgen. Alleen zou onmogelijk voor mij zijn, ik doe iets van 5% van de dmg die me maatje op hem doet. Ben dual wield.

Laat ze alsjeblieft deze game fixen want alleen warrior/melee classes vindt ik leuk om te spelen, ik wil niet van een afstandje me tegenstander neer schieten maar ze heerlijk neer haken :(

[ Voor 27% gewijzigd door evilpin0 op 10-07-2006 16:25 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:16:
[...]

zeg maar gerust dat warfare een zuig class is, ik kan net 2 a 3 klappen verdragen van niet eens zulke sterke monster op epic. Sta je ff 2 sec still (ja zal toch moeten want als je beweegt kan je geen klappen uitdelen) schieten er 4/5 achers op me... ben ik weer instant death. En als caster kan je vrolijk rondjes om ze heen rennen je hoeft immers toch niet stil te staan om klappen uit te delen, ja mischien 0,1 sec om ff wat te casten waarna iedereen dood is.

Je zal denken dat elk mannetje uiteindelijk even sterk zou moeten zijn, maar op lvl 45 wordt ik zelf ge 1 hit killed door een 45 storm mage met een lightning atack. En hij heeft ook nog eens meer hp dan mij omdat hij +98% hp aura heeft :(
als ze warfare nou extra hp skill geven... enigste nuttevolle is warhorn waarna je paar enemies kan killen en snel weer weg voordat iemand een speertje naar je gooit 8)7

edit: had btw een epic item gevonden met vang net aliblity, erg grappig kan typhon op 1 plek houden als hij achter me maatje aan zit gooi ik de hele net op hem, raakt die bugged en blijft die gewoon still staan :D hij gaat binnen 30 sec down ofzo dan want we kunnen hem gewoon full nuken zonder tegenstand te krijgen
Ik wou er niet al te negatief op ingaan. Toen ik voor het eerst de skills bekeek, zag ik al dat warefare niet zoveel in huis had. Alleen warhorn en battle standard. Maar die moeten zo lang rechargen. Warfare is goed, als je met teamplayers speelt, soloen is in legendary niet echt te doen.

Typhon is een eitje voor mij. Ik hoef niet te bewegen om hem dood te maken. Klikt uber, maar Guardian is uber (iets te imo) Hij doet wel 5000 damage als je midden in zijn flamethrower staat, maar goed ik heb 8000 hp en het word nog veel meer. Maar hij geeft leuke paarse & blauwe items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ze alsjeblieft deze game fixen want alleen warrior/melee classes vindt ik leuk om te spelen, ik wil niet van een afstandje me tegenstander neer schieten maar ze heerlijk neer haken :(
Defender + Hunter is een goede combinatie (Speer + Shield)
Warfare + Hunter is een goede combinatie (Dualwield + Defensive ability)
Defender + Nature (Shield + Recharge for the win)
Hunter + Rogue (Lethal attack, poison + bleed, en traps :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:32:
[...]

Defender + Hunter is een goede combinatie (Speer + Shield)
Warfare + Hunter is een goede combinatie (Dualwield + Defensive ability)
Defender + Nature (Shield + Recharge for the win)
Hunter + Rogue (Lethal attack, poison + bleed, en traps :P )
ik ben warfare + spirit :)
opzich wel goede aura die deathchill maar zie verder niks leuks in spirit three :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
[...]

zeg maar gerust dat warfare een zuig class is, ..

[knip]
Wat is je tweede class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:42:
[...]

opzich wel goede aura die deathchill maar zie verder niks leuks in spirit three :(
Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/6074/31pc1.th.jpg

Dit zou dus een leuke ring combinatie zijn voor Warefare + Defender

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/1853/49fc1.th.jpg

Een een leuke helm :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een vet spelletje, ik heb alleen nog steeds last van teksten die in blokken veranderen, speelvlakken die compleet zwart zijn en soms veranderd het hele beeld zelfs in een grote disco. Iemand hier al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
[...]

Ik gebruik de Liche king voor extra damage en Enslave spirit (1 pt) om de sterkste van een groep eerst z'n vriendjes te laten slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Iemand nog Obsidian parts te ruil? ( moet alleen nog de breastplate )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kom ik ook weer hoor :P

Heeft iemand items van de Hunter's Set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dan wordt 't hoog tijd dat je je Lich King gaat ontwikkelen, dan hoef je zelf alleen nog maar achter de archers aan te gaan in de hoop dat je er bent voor dat de Lich ze koud heeft.

Ben zelf ook spellbreaker, bijna alles op de lich gegooid, startlevels voor de aura's, beetje dual wield (om maar die twee epic wapens vast te kunnen houden) en een heleboel op life leech... op normal hoef ik nog geen reet te doen, zal in epic wel ff anders worden (wellicht dan een nieuwe char beginnen...)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:58:
[...]

Dan wordt 't hoog tijd dat je je Lich King gaat ontwikkelen, dan hoef je zelf alleen nog maar achter de archers aan te gaan in de hoop dat je er bent voor dat de Lich ze koud heeft.

Ben zelf ook spellbreaker, bijna alles op de lich gegooid, startlevels voor de aura's, beetje dual wield (om maar die twee epic wapens vast te kunnen houden) en een heleboel op life leech... op normal hoef ik nog geen reet te doen, zal in epic wel ff anders worden (wellicht dan een nieuwe char beginnen...)
ik ben ook spellbreaker, lvl28 nu, ik ook life leech & aura maxed, voor de rest zie ik niet veel interessants in spirit .. mss liich maar dan moet ik zoveel punten verneuken in mastery (+int :S)
maakt niet uit hoor, warfare heeft bijna alleen maar pro skills :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Heeft er iemand zin om vanavond samen met mij en eventueel andere personen lekker te gaan mulitplayeren ? gewoon de game volgen ?
Ik ben pas lvl 16, kan eventueel met zijn alle nieuw char beginnen om samen te beginnen, is mij best.
Wil zoiezo ff hulp om wat items van een cha over te plaatsen naar enkele anderen.
Ik heb de legale versie 1.08. Kan normaal of eventueel met Hamachi, nog nooit gebruikt, maar dat is zo geregeld natuurlijk.
Please let me know :P
Ik check deze thread vrij regelmatig, en anders kun je me bereiken met MSN via gabiballetje@hotmail.com

[ Voor 11% gewijzigd door gabiballetje op 10-07-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ik vind me hier toch iets moois :D

Afbeeldingslocatie: http://img434.imageshack.us/img434/1452/xp5vs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ZOiets ook gevonden :P Gebruik het nooit, 10% exp is niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19
gabiballetje schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:27:
Heeft er iemand zin om vanavond samen met mij en eventueel andere personen lekker te gaan mulitplayeren ? gewoon de game volgen ?
Ik ben pas lvl 16, kan eventueel met zijn alle nieuw char beginnen om samen te beginnen, is mij best.
Wil zoiezo ff hulp om wat items van een cha over te plaatsen naar enkele anderen.
Ik heb de legale versie 1.08. Kan normaal of eventueel met Hamachi, nog nooit gebruikt, maar dat is zo geregeld natuurlijk.
Please let me know :P
Ik check deze thread vrij regelmatig, en anders kun je me bereiken met MSN via gabiballetje@hotmail.com
Ik wil wel effe knallen hoor ik heb atm 2 chars een lvl 15 stormcaller en een lv 17 warrior. Ik zit op hamachi netwerk titanquestGOT3. Mischien zit ie vol maar we kunnen ook dan een nieuwe maken.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
snakeye schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:21:
[...]
Ik wil wel effe knallen hoor ik heb atm 2 chars een lvl 15 stormcaller en een lv 17 warrior. Ik zit op hamachi netwerk titanquestGOT3. Mischien zit ie vol maar we kunnen ook dan een nieuwe maken.
Ik vind het een plan, zeg, doe mij eens adden op MSN, dan kun je me ff uitleggen hoe het werkt :P
En dan zijn we zo aan het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Sinds vandaag (ik heb na de update wel normaal kunnen spelen) crashed m'n TQ nogal vaak. Eerst krijg ik verticale balken met een geblokt patroon over m'n scherm, dan beginnen m'n boxen een raar geluid te maken en dan springt m'n monitor op stand-by (en moet ik m'n pc resetten)

Zijn er anderen met een soortgelijk probleem?

en voor de spellbreakers:
Hoe goed is dat life drain?, want ik heb er wel eens een puntje in gestopt, maar ik vond dat het nogal weinig deed, dus heb ik die punten er weer uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
gabiballetje schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:27:
[...]

Ik vind het een plan, zeg, doe mij eens adden op MSN, dan kun je me ff uitleggen hoe het werkt :P
En dan zijn we zo aan het gamen.
Check je mail :p Ik heb geen msn. Die troep komt niet op mijn prive pc, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
snakeye schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:35:
[...]
Check je mail :p Ik heb geen msn. Die troep komt niet op mijn prive pc, :)
Ik zie nog steeds geen mail :( dus ik heb geen idee hoe het moet, hoe kunnen we elkaar anders bereiken ? Dit werkt zo niet echt soepel :P

Edit: Ok, Hamachi up and running en in titanquestGOT3 gekomen, maar als ik dan ingame ben en multiplayer LAN doe, kan ik wel refreshen maar hij vindt niets...
Is vast wel een of andere instelling of zo ?
Wat moet ik doen ? Hoe werkt dat ?

[ Voor 28% gewijzigd door gabiballetje op 10-07-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
gabiballetje schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:41:
[...]

Ik zie nog steeds geen mail :( dus ik heb geen idee hoe het moet, hoe kunnen we elkaar anders bereiken ? Dit werkt zo niet echt soepel :P
Copy post uit andere topic:

k heb effe via hamachi een titan quest server aangemaakt. 8)
Heb er in 1 keer pvp van gemaakt

Hetgeen mij wel opviel is dat het maximum aantal spelers 6 is.
Lijkt mij op zich al weinig voor pvp. :?

Maar om te joinen:

installeer hamachi: http://files.hamachi.cc/priv/HamachiSetup-1.0.0.54-nl.exe
en join:
Network Name: titanquestGOT3
Network Password : got

Kan ook op irc.tweakers.net komen ofzo als je wilt. channel #TQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zonet Epic gehaald met een lvl 43 Warfare/Earth char. Ik kan niemand deze combinatie aanraden tenzij zij op sommige stukken echt makkelijk dood willen gaan en eerst weinig dmg willen uitdelen :) Heb zo het gevoel dat deze combi pas echt goed is op rond de 55 lvl range ivm skillpoints.

Probleem wat ik nu namelijk heb is dat ik eigenlijk alles in Earth moest stoppen om zodoende de Core dweller te gebruiken en zoveel mogelijk dmg kon uitdelen. In Warfare heb ik al mijn punten moeten halen om zo in earth te verdelen, anders kwam ik gewoon geen stap verder met h2h combat :) Wat ik tot nu toe ook moeilijk vind is de keuze maken welke attributes je moet verhogen, eigenlijk was het de bedoeling om een dual wield te maken dus had behoorlijk wat punten in str gegooid, anders kan je geen goed armor/wapens gebruiken later en wat minder in int. Dit heb ik in epic erg moeten veranderen en heb dus constant mijn int moeten verhogen. Langzamerhand werd ik dus alsnog een "mage" met maar 1 skillgroep dus (Earth).

Zijn er hier wat lui die wat meer succes boeken met deze combi of met h2h combat? Volgens mij moet dat echt serieus gebalanced worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Heb nu earth en warfare genomen en zit bij dat nile dorp met alle reptelians, het word echt verdomd moeilijk dat terwijl ik in griekenland nog alles in 1 klap dood maakte.

Wat zijn de beste dingen die ik kan nemen met warfare en earth. Ik weet dat warfare niet het beste is.

Toch wil ik graag wel verder komen en zelfs het spel opnieuw spelen op moeilijkere niveaus of kan ik dat wel vergeten met deze setup?

En is er zoiets als een savegame editor dat ik misschien warfare kan ruilen, ben normaal niet voor cheaten maar heb geen zin om alles weer opnieuw te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door H3llSiNG op 10-07-2006 21:09 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Even een update :P , moet gewoon even horen wat jullie denken/vinden: Alhier een paar screens
Afbeeldingslocatie: http://img109.imagevenue.com/loc508/th_44386_Titan_Quest__Irion_31_508lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img145.imagevenue.com/loc313/th_44392_Titan_Quest__Irion_31_Armor_313lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img150.imagevenue.com/loc343/th_44397_Titan_Quest__Irion_31_Diadem_343lo.JPG

ps. Waar heeft mijn vrouwtje een kampeermatje op haar rug? 8)7
Afbeeldingslocatie: http://img150.imagevenue.com/loc545/th_44384_Titan_Quest__Irion_31_2_545lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:37
snakeye schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:45:
[...]

Copy post uit andere topic:

k heb effe via hamachi een titan quest server aangemaakt. 8)
Heb er in 1 keer pvp van gemaakt

Hetgeen mij wel opviel is dat het maximum aantal spelers 6 is.
Lijkt mij op zich al weinig voor pvp. :?

Maar om te joinen:

installeer hamachi: http://files.hamachi.cc/priv/HamachiSetup-1.0.0.54-nl.exe
en join:
Network Name: titanquestGOT3
Network Password : got

Kan ook op irc.tweakers.net komen ofzo als je wilt. channel #TQ
er is geen pvp met TQ >.>

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Pvp is via een omweg volgens mij wel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
IEmand een sabertooth voor mij? :( Wil ze graag dual wielden, lekkere wapens zijn het :D

Edit: En die witte tijgers zijn veel te overpowered :S:S met hun stun en 800dmg lighting shocks

[ Voor 36% gewijzigd door Jaii op 10-07-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Hmm ik had de demo gedownload (en die deed het erg goed, dus ik het spel halen in de winkel (was bij de MM in Rotterdam 43 euro..), en na een tijdje spelen alleen nog maar crashes, ook na 1.08 :/

Iets verder gezocht op het internet. Zou het aan mn Razer Diamondback liggen... Ik de drivers uninstallen, andere (oude optische 1 dpi :P) muis erop en geen crashes meer :D

Die Razer muizen bezorgen me echt meer problemen dan plezier, maar waar vind je in hemelsnaam een 1600+ dpi muis die ook geschikt is voor linkshandige mensen (symmetrisch) :|

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de games in Hamachi niet zichtbaar zonder Hamachi? Of moet ik dat anders zien?

En klopt het dat er meer als één zak (voor grotere inventory) te halen is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Jaii schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:17:
IEmand een sabertooth voor mij? :( Wil ze graag dual wielden, lekkere wapens zijn het :D

Edit: En die witte tijgers zijn veel te overpowered :S:S met hun stun en 800dmg lighting shocks
Ik heb wel een sabretooth voor je, wat wil je ervoor geven? :).
Kom ff een keer op hamachi.
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:12:
Zijn de games in Hamachi niet zichtbaar zonder Hamachi? Of moet ik dat anders zien?

En klopt het dat er meer als één zak (voor grotere inventory) te halen is? :)
Je kan geen games zien zonder hamachi nee (onder lan natuurlijk).
Er zijn 3 extra bags.
Koffiezuiper schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:01:

Zijn er hier wat lui die wat meer succes boeken met deze combi of met h2h combat? Volgens mij moet dat echt serieus gebalanced worden.
Waarom heb je zoveel in int gestop dan? Dat volg ik ff niet. Ik ben nu halverwege epic met mijn warfare/earth, maar ik speel meer mp dan sp, is leuker en veel makkelijker (zeker met een buffer als metroickha ;) ). Iig, heb het toenstraks nog even solo geprobeerd en het is gewoon potions slikken tot je erbij neervalt. Warhorn en doomhorn maxen scheelt echt veel en red vaak je leven, misschien is het slim om items met -%recharge te zoeken, zodat je wat vaker kunt stunnen. De core dweller moet je wel erg veel punten in stoppen wil ie effectief zijn. Heat shield scheelt ook wel wat.

[ Voor 71% gewijzigd door DeepSeven op 10-07-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Jaii schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:17:

Ik heb er toevallig vandaag één gevonden, maar die krijg je pas als ik er nog twee gevonden heb, ik moet er nog mee dual wielden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
DeepSeven schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:31:
[...]

Ik heb wel een sabretooth voor je, wat wil je ervoor geven? :).
Kom ff een keer op hamachi.
hmm hamachi werkt voor mij in principe wel (andere games etc) maar nu vind hij niets over lan, connection is wel goed ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Hamachi dan net zoiets als GameSpy?
En is het wel spyware/troeploos? :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste