[PC][RPG] TitanQuest [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Ik moet ze het wel nageven, dit is het best beveiligde spel dat ik tot nu toe ben tegen gekomen, en zelfs cd-key checks op de savegames! Nouja! Na een tijdje prutsen ben ik nu wel eindelijk van de random chrashes af maar damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:41:
[...]

Doe het dan via het updates menu in het spel zelf, gisteren ging dat extreem traag maar toen ik het net probeerde haalde hij de patch met een acceptabele snelheid binnen. Trouwens wel vreemd dat hij niet eerst even controleert welke versie ik heb voor het downloaden te beginnen.
Heb ik ook al geprobeert.. geeft ie precies hetzelfde :S.. wel beetje vervelend als ik niet kan updaten...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
XElD schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:41:
Ik moet ze het wel nageven, dit is het best beveiligde spel dat ik tot nu toe ben tegen gekomen, en zelfs cd-key checks op de savegames! Nouja! Na een tijdje prutsen ben ik nu wel eindelijk van de random chrashes af maar damn!
Niet echt ;) Geen closed servers... iedereen kan gewoon rommelen met de software en alle legendarys krijgen als ze willen, daarom zal ik ook nooit traden met mensen die ik niet ken/vertrouw.

Inmiddels lvl 16, enkele epics en 2x groen bijl voor dual wield (ben spellbreaker). Op allebei de axes 5/5 relic = 10% dmg bonus :D En er zat al +18% op oid. Tikt lekker aan, heb nu 110 dps wooet :D.
Act 1 denk ik bijna uitgespeeld, maar mag eigenlijk niet verder levelen want doe co-op met melk en die is er nu niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond net een best wel aardig kettingkje voor mn juggernaut (defence/earth)

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/4691/titanquest20060708151235761gw.th.jpg

:P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:05:
Vond net een best wel aardig kettingkje voor mn juggernaut (defence/earth)

[afbeelding]

:P
Idd, netjes!! die wil ik ook wel voor men warfare dude!

Vergeef mijn evil-ness enzo, maaruh stel:
Ik kopieer mijn save game directory, ga Online, trade daar lekker wat stuff met iemand, gooi daarna mijn ouwe safe terug.
Dan heb ik toch gewoon men items nog?
Zo zou je toch lekker items kunnen blijven kopieren/traden/etc.

Sets compleet maken word ook ez zo.
Je maakt een mull char aan die gewoon sets gaat verzamelen en trade dat naar iedereen toe je het wil...

i know, i know, vet lame, maar volgens mij het gewoon kunnen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PainkillA:
Check je screen even want hij werkt niet helemaal ;) Verder wel enorm vet itam ja!

@TepelStreeltje:
Inderdaad dat kan gewoon, vind ik erg jammer aan dit spel. Ben er wel voor dat als je die methode gaat gebruiken je het even kenbaar maakt aan de mensen waar je mee trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
XElD schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:41:
ja heel fijn
nu heb ik em origineel, maar werkt het niet omdattie emulation software heeft gedetect. :-(
zelfs nadat ik d-tools heb afgesloten :'(

fuckin' hell, moet ik nu alsnog een cr*ck gaan gebruiken bij een origineel spel :S

[ Voor 9% gewijzigd door NiaX op 08-07-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
NiaX schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:20:
[...]

ja heel fijn
nu heb ik em origineel, maar werkt het niet omdattie emulation software heeft gedetect. :-(
zelfs nadat ik d-tools heb afgesloten :'(

fuckin' hell, moet ik nu alsnog een cr*ck gaan gebruiken bij een origineel spel :S
Set number of devices... Disable en het werkt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Epitome schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:54:
De NPC's stoppen nog steeds met lullen als je pet er tegenaan loopt... :(
heel leuk dat deze game alles in speech heeft, maar ik heb altijd de neiging meteen alles weg te klikken en bij de quest te kijken wat ik nou eigenlijk moet doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik lees meestal alles. Vind die verhalen vertellers ook wel leuk gedaan, doe je ook ff wat anders dan hakken he :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Epitome schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:32:
[...]

Set number of devices... Disable en het werkt! :Y)
vreemd ik heb ook deamon tools maar ik krijg geen melding ofzo. trouwens haat ik security software wat emulators of antiblaxx software herkend en daardoor niet wil werken. ookal heb je de game orgineel, ze moeten pas de antiblax of emulators gaan herkennen als de orginele cd niet is aangetroffen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Sinds de update ben ik mijn kaart helemaal kwijt als ik een grot uit kom |:(
Zijn er nog anderen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Joepie.. net de eerste eindbaas verslagen.. en die Minotaur king was ook een eitje.. ben nu lvl 17 :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, gaat de verkeerde kant uit als ontwikkelaars denken te mogen bepalen welke software ik wel of niet installeer op MIJN computer. Dat een daemon tools of alcohol dan toevallig ook gebruikt kan worden om minder legale dingen te doen staat daar los van. Zelfde gaat op voor dingen als de stichting thuiskopie. Dat een cd of dvd gebruikt kan worden om een kopie te maken van materiaal waar auteursrecht op staat klopt.. Maar waarom moeten ook mensen die hem daar niet voor gebruiken een flinke toeslag dokken?

Dat ze een beveiliging zetten op opgeslagen cd-keys kan als enige doel hebben dat ze willen voorkomen dat mensen karakters gaan delen. Eigenlijk vind ik dat iedereen zelf maar moet bepalen of hij/zij op die manier wil spelen. Maar doen ze het dan toch dan moeten ze het wel goed doen en niet zo maken dat iedere noob het zo kan omzeilen. Komt op deze manier een beetje amateuristisch over en dient geen enkel doel terwijl het wel lastig is voor sommige mensen.
SpoTs schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:28:
Joepie.. net de eerste eindbaas verslagen.. en die Minotaur king was ook een eitje.. ben nu lvl 17 :)
Feli!!

Ben trouwens zelf ook zo ver maar dan op het volgende niveau, was nog best lastig.
spoiler:
De telkine zelf was opzich niet zo'n probleem maar hij summonde ook steeds twee life eaters die de nare eigenschap hadden om de telkine steeds helemaal te healen. Uiteindelijk is het me gelukt ze weg te lokken en toen was die mietjes telkine zo dood!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:29:
Precies, gaat de verkeerde kant uit als ontwikkelaars denken te mogen bepalen welke software ik wel of niet installeer op MIJN computer. Dat een daemon tools of alcohol dan toevallig ook gebruikt kan worden om minder legale dingen te doen staat daar los van. Zelfde gaat op voor dingen als de stichting thuiskopie. Dat een cd of dvd gebruikt kan worden om een kopie te maken van materiaal waar auteursrecht op staat klopt.. Maar waarom moeten ook mensen die hem daar niet voor gebruiken een flinke toeslag dokken?

Dat ze een beveiliging zetten op opgeslagen cd-keys kan als enige doel hebben dat ze willen voorkomen dat mensen karakters gaan delen. Eigenlijk vind ik dat iedereen zelf maar moet bepalen of hij/zij op die manier wil spelen. Maar doen ze het dan toch dan moeten ze het wel goed doen en niet zo maken dat iedere noob het zo kan omzeilen. Komt op deze manier een beetje amateuristisch over en dient geen enkel doel terwijl het wel lastig is voor sommige mensen.

[...]

Feli!!
er zit maar 1 ding op, en dat (patent waardig) er een nieuw soort drive ontwikkeld wordt die ook binnen het beschreven gedeelte nog een code van echtheid kan aflezen, of dat nou een streepjescode is of een minichip. maar dat de pc en de game weet dat het een originele CD betreft. en op deze manier hoef je ook geen cd-key te hebben. maar helaas valt ook dat waarschijnlijk te hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vind net Ramses' Coat :o mijn armor is alleen beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Anthor schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:16:
Sinds de update ben ik mijn kaart helemaal kwijt als ik een grot uit kom |:(
Zijn er nog anderen die daar last van hebben?
M'n Char wou later ook niet meer laden, maar m'n documenten schijf zat helemaal vol, dus dat zal het wel geweest zijn. Ik had voor de update nog wel een backup gemaakt die het nog doet, maar helaas ben ik nu wel een paar items kwijt die ik wel kon gebruiken :(

Weet iemand of je de plaats waar de chars staan kan wijzigen? Ik vind het behoorlijk irritant als de saves niet in de normale game map staan

[Tip] Check dus allemaal even of je documenten schijf niet bijna vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:39:
[...]

er zit maar 1 ding op, en dat (patent waardig) er een nieuw soort drive ontwikkeld wordt die ook binnen het beschreven gedeelte nog een code van echtheid kan aflezen, of dat nou een streepjescode is of een minichip. maar dat de pc en de game weet dat het een originele CD betreft. en op deze manier hoef je ook geen cd-key te hebben. maar helaas valt ook dat waarschijnlijk te hacken.
Dat is een mogelijkheid maar lijkt me niet echt realistisch, ze zouden het er door kunnen drukken maar zitten wij als consumenten daar op te wachten? Op welke manier heb ik er baat bij, het dient alleen als nut voor de fabrikant. Voor games werkt het systeem met cd-keys toch prima, dan kan de fabrikant mensen die gratis denken te mogen spelen uitsluiten van het online gedeelte. Voor games die alleen een single player modus hebben gaat dat niet op maar...... Als een fabrikant een kwalitatief goed product neerzet en patches maakt die het spel leuker maken/uitbreiden dan kopen mensen het echt wel! Ze kunnen er bijvoorbeeld ook standaard een mooi boekje met spel uitleg bij leveren en bijvoorbeeld een kaart van het skill systeem.

Laat ze hun moeite, energie en kosten steken in een goed product ipv beveiliging.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Laatst online: 10-09 19:57
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:13:
[...]

vreemd ik heb ook deamon tools maar ik krijg geen melding ofzo. trouwens haat ik security software wat emulators of antiblaxx software herkend en daardoor niet wil werken. ookal heb je de game orgineel, ze moeten pas de antiblax of emulators gaan herkennen als de orginele cd niet is aangetroffen ofzo.
Draai CureRomLite beta3 eens tijdens het spelen (wel ff rebooten na eerste keer draaien), en daarna progje afsluiten want explorer wil nog wel eens vreemd gaan doen. Als het goed is ben je dan van de emulation meldingen af.

P.S. www.curerom.com (en daar is niks illegaals aan zolang je er niks illegaals mee doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Heb vandaag voor het eerst even echt op een GoT-server gespeeld en ik moet zeggen dat het uitstekend bevallen is. Ben van lvl13 naar lvl17 gegaan :) . Hier volgen nu een paar screens van mijn mannetje (vrouwtje voor de grappenmakers :Y) ). Zou commentaar op dmg/items etc waarderen :) :

Afbeeldingslocatie: http://img149.imagevenue.com/loc466/th_58493_Titan_Quest__Irion18_466lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img120.imagevenue.com/loc432/th_58499_Titan_Quest__Irion18_ringen_432lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img9.imagevenue.com/loc395/th_58505_Titan_Quest__Irion18_Crown_of_the_Dead_395lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img132.imagevenue.com/loc480/th_58514_Titan_Quest__Irion18_Nubian_Deflector_480lo.JPG

8)

Oh, Cast rate is 143% atm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Globkul schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:28:
Heb vandaag voor het eerst even echt op een GoT-server gespeeld en ik moet zeggen dat het uitstekend bevallen is. Ben van lvl13 naar lvl17 gegaan :) . Hier volgen nu een paar screens van mijn mannetje (vrouwtje voor de grappenmakers :Y) ). Zou commentaar op dmg/items etc waarderen :) :

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

8)

Oh, Cast rate is 143% atm ;)
Nice hoor 162 dps, haal ik niet met mn spellbreaker (lvl18 135dps). Valt me wel op dat je erg weinig armor hebt maar kan zijn dat je gewoon fragiel bent vanwege weinig str en dus sommige items niet kunt dragen ofzo? Als caster zul je toch fragiel blijven en int pompen voor dmg outburst.
Hoe kom jij aan 2e bag? :o Wil ik ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Jaii schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 18:07:
[...]

Nice hoor 162 dps, haal ik niet met mn spellbreaker (lvl18 135dps). Valt me wel op dat je erg weinig armor hebt maar kan zijn dat je gewoon fragiel bent vanwege weinig str en dus sommige items niet kunt dragen ofzo? Als caster zul je toch fragiel blijven en int pompen voor dmg outburst.
Hoe kom jij aan 2e bag? :o Wil ik ook :p
Hele zware armor heb ik toch niet nodig, heb veel life dankzij m'n Nature mastery en zal in principe niet veel geraakt worden, daar zijn mijn 3 wolven, Core Dweller en Nymph voor 8) .

Die tweede bag zag ik ook net, pas op mijn eigen screenshots 8)7 . Zal wel gekomen zijn door in de server gezeten te hebben toen iemand een quest deed. Ben er wel blij mee overigens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb al 3 extra bag's je krijgt ook 1 als je naar of net van babilonie komt/gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 18:35:
ik heb al 3 extra bag's je krijgt ook 1 als je naar of net van babilonie komt/gaat
En daar blijft het helaas ook bij, ik heb er eigenlijk 10 nodig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb het al met een custom quest geprobeerd, meer dan 3 bags kan je niet dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanWillem32
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik heb een manier gevonden om alles sneller te laten lopen en minder vastlopers te krijgen. Update het spel naar de nieuwste versie. Download http://files.upl.silentwh...chiveTool_Titan_Quest.rar en kopiëer de inhoud naar de mappen "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Audio", "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Resources" en "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Text". Voer in deze mappen het .BAT bestand uit met dezelfde naam als de map. Bij "resources" duurt dit proces vrij lang. Verwijder de zes bestanden uit de drie mappen die origineel uit het "ArchiveTool_Titan_Quest.rar" bestand kwamen. Verander nu de waarden in "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Settings\defaults.txt" en "C:\Documents and Settings\(naam)\Mijn documenten\My Games\Titan Quest\Settings\options.txt", in deze: "forceSingleProcessorMode = true" en "useArchives = false". Nu hoeft het spel niet meer afgespeeld te worden vanuit de ingepakte bestanden.

Op andere fora schijnen anderen toch problemen te rapporteren. om deze procedure terug te draaien: De twee .TXT bestanden terugzetten naar de standaardinstellingen en in de drie bovenstaande mappen de bestanden die niet de .ARC extensie hebben, verwijderen.

[ Voor 18% gewijzigd door JanWillem32 op 08-07-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Is er nog iemand die een servertje kan opzetten? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
net op epic uitgespeelt met een vriend. er zijn wel geteld 5 epic drops gekomen 1 legendary op het laatst, kan ik nu legedary gaan uitspelen met bijna zelfde gear als ik had op custom... ik kan wel geteld 1 a 2 sec in leven blijven tussen een groepje mobs en ik ben warfare... vriend van mij ownt alles met mage, hij hoeft immers niet stil te staan om te slaan... wat een schijt balance in deze game verprutst alles

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:11:
net op epic uitgespeelt met een vriend. er zijn wel geteld 5 epic drops gekomen 1 legendary op het laatst, kan ik nu legedary gaan uitspelen met bijna zelfde gear als ik had op custom... ik kan wel geteld 1 a 2 sec in leven blijven tussen een groepje mobs en ik ben warfare... vriend van mij ownt alles met mage, hij hoeft immers niet stil te staan om te slaan... wat een schijt balance in deze game verprutst alles
Hey, welke skills / stats / items heb je? Misschien kunnen we je helpen je pop wat weerbaarder te maken... Heb zelf ook een mage en inderdaad, ze raken me nooit want ik ren gewoon rondjes. Maar je zou denken dat melee met de juiste skills en wat leuke items ook wel zou moeten kunnen killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik herinner me te hebben gelezen dat het voor sommige builds de bedoeling is dat je met een team speelt in Legendary. Die mage zal ook niet tegen alles bestand zijn veronderstel ik. Wat archers of andere mages en hij zal ook pijn voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
JanWillem32 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:36:
Ik heb een manier gevonden om alles sneller te laten lopen en minder vastlopers te krijgen. Update het spel naar de nieuwste versie. Download http://files.upl.silentwh...chiveTool_Titan_Quest.rar en kopiëer de inhoud naar de mappen "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Audio", "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Resources" en "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Text". Voer in deze mappen het .BAT bestand uit met dezelfde naam als de map. Bij "resources" duurt dit proces vrij lang. Verwijder de zes bestanden uit de drie mappen die origineel uit het "ArchiveTool_Titan_Quest.rar" bestand kwamen. Verander nu de waarden in "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Settings\defaults.txt" en "C:\Documents and Settings\(naam)\Mijn documenten\My Games\Titan Quest\Settings\options.txt", in deze: "forceSingleProcessorMode = true" en "useArchives = false". Nu hoeft het spel niet meer afgespeeld te worden vanuit de ingepakte bestanden.
alleen die force singleprocessormode werkt dat andere krijg ik alleen maar blauwe en gele blokjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:47:
Ik herinner me te hebben gelezen dat het voor sommige builds de bedoeling is dat je met een team speelt in Legendary. Die mage zal ook niet tegen alles bestand zijn veronderstel ik. Wat archers of andere mages en hij zal ook pijn voelen.
Ja klopt Iron Lore heeft gezegd dat je legendary alleen met een groep uit kunt spelen en dat het in je eentje onmogelijk is. Dat is wat ik tenminste heb gelezen en denk dat je daar op doelt. Of dat echt zo onmogelijk is moet ik nog zien, tot nu toe is het allemaal een eitje ^^
Je tweede opmerking dat een mage niet overal tegen bestemd is klopt maar dan heb ik het niet over pijlen en andere mages, die aanvallen daarvan kun je net zo simpel ontwijken door gewoon rondjes te rennen. Wat wel pijn kan doen zijn guided attacks, maar een monster die die had ben ik pas één keer tegen gekomen. De A1 telkine van epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Vet raar ik heb nu 2 axes dualwield +dmg enchants dat levert 126 dps op..
Als ik de slechtste vd 2 weghaal kom ik op 101dps (dus 1 hand equipped) .. en als ik ipv die slechtste een epic zwaard neer pleur (soul carver ) kom ik op 100 dps uit? (Minder dus dan niks :S)

Wat is beter:
Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/9967/dualwieldaxe6el.th.jpg
of
soul carver+fell blade?
Die +% dmg bonusses tikken goed aan, maar zit toch te twijfelen (plus dat de epics er vet uitzien (soul carver geeft mooie gloed :D)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Jaii schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:23:
Vet raar ik heb nu 2 axes dualwield +dmg enchants dat levert 126 dps op..
Als ik de slechtste vd 2 weghaal kom ik op 101dps (dus 1 hand equipped) .. en als ik ipv die slechtste een epic zwaard neer pleur (soul carver ) kom ik op 100 dps uit? (Minder dus dan niks :S)

Wat is beter:
[afbeelding]
of
soul carver+fell blade?
Die +% dmg bonusses tikken goed aan, maar zit toch te twijfelen (plus dat de epics er vet uitzien (soul carver geeft mooie gloed :D)).
Ja, als ik 1 van de 2 wapens weg haal heb ik ook meer dps dan met 2, ik weet niet hoe dat berekent wordt. Ik zou de axes pakken als het zoveel dps scheelt. Vergeet wel niet dat warfare (en sommige andere classes) veel skills hebben die met chance on hit werken. Dus hoe vaker je raakt, hoe meer je passive skills proccen. Ik zou dus eerder gaan voor 150 dps met 150% attack speed, dan 155 dps met 135% attack speed.

[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 08-07-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
Zijn hier nog meer spellcasters?
Ik heb nu level 9 en zit een beetje te kijken welke tree ik eerst ga levelen,of in welke volgorde.
Zit nu in de warfare tree vooral in de dualwield line skills te upgraden,allemaal passive. In de spirit tree zat ik eerste te denken om veel life leech skills te pakken,maar ik heb nu 2 punten in die eerste life leech spell,maar echt veel hp geeft het niet. Welke kant gaan jullie op in de spirit tree?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:37
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/1024/kalli8fd.th.jpg

dit game is te easy lol >.> het blijft maar gekker woorde......

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Bschnitz schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:09:
[afbeelding]

Je speelt dan ook de meest overpowerde build in de game. Probeer eens warfare/defense, is het lachen je zo vergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
DeepSeven schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:14:
[...]

Je speelt dan ook de meest overpowerde build in de game. Probeer eens warfare/defense, is het lachen je zo vergaan.
juist ja defence en warfare kieze en lekker geen shield gebruike :P en tanks zijn ook best wel goed >.> die wapens voor hun @_@ 10k HP en 100+ HP regen :p

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/976/19pw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/591/28es.th.jpg

Defense - Nature = Uber tank? Greatest damage O.o
HP regen 134+ , moet je mij hp regeneration zien wanneer adreline aanstaat O_O ,

Warfare is the meest onzinnige class. De hunter is veel beter qua offensieve kracht.

Epic - 3 Players in game. Ik kan Typhon tanken, zelfs door in het midden van zijn flamethrower te staan.

<--- Teamplayer van Wartopia ^_^

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:08:
Zijn hier nog meer spellcasters?
Ik heb nu level 9 en zit een beetje te kijken welke tree ik eerst ga levelen,of in welke volgorde.
Zit nu in de warfare tree vooral in de dualwield line skills te upgraden,allemaal passive. In de spirit tree zat ik eerste te denken om veel life leech skills te pakken,maar ik heb nu 2 punten in die eerste life leech spell,maar echt veel hp geeft het niet. Welke kant gaan jullie op in de spirit tree?
Warfare is niet al te best. Je zal straks tekort schieten op HP & defense. Zelfs Wartopia's mage die alles in offensive kracht en castingspeed heeft gestopt, kan maar een aantal hits hebben op
Epic (3 players ingame) Dit is met Battle Awares & Heart Oak (+120% hp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heel fijn; ik heb een Logitech G5 en de bijbehorende SetPoint-software. Nou heb ik nog nooit problemen gehad met games om mijn muis te kunnen gebruiken maar Titan Quest maakt het me onmogelijk om te gamen. Na de intro-films, blijft de pointer mooi middenin mijn beeld staan en beweegt niet. "Onder water" beweegt mijn muis wel want ik kan met een beetje gokken wel in het optie-menu komen maar na 10 minuten rondzwerven zonder cursor heb ik het opgegeven.

Anyone ideeen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 13:53
Pff ik ben genaaid net man, ik was ff aan het farmen met iemand van got over hamachi, ik liet hem ff mijn gear zien over trade, allemaal leuk en aardig, dus ik klikte gewoon op cancel, want normaal springen je items dan meteen terug. Nou dat was dus niet het geval, en ik had ook niet meer genoeg ruimte in mijn inventory, het gevolg? 2 set epics kwijt van het Trojan set, ( Helm en Greaves) gelukkig heb ik van hem wel wat vervangend armor gekregen, maar ze waren toch wel kwijt :\ en het rare was dat ze ook niet op de grond lagen, ze waren gewoon echt weg :'(

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:06:
Heel fijn; ik heb een Logitech G5 en de bijbehorende SetPoint-software. Nou heb ik nog nooit problemen gehad met games om mijn muis te kunnen gebruiken maar Titan Quest maakt het me onmogelijk om te gamen. Na de intro-films, blijft de pointer mooi middenin mijn beeld staan en beweegt niet. "Onder water" beweegt mijn muis wel want ik kan met een beetje gokken wel in het optie-menu komen maar na 10 minuten rondzwerven zonder cursor heb ik het opgegeven.

Anyone ideeen?
Drivers van je muis opnieuw installeren of andere drivers proberen. Werkt dat niet dan TQ opnieuw installeren... Je zou ook nog even een andere muis kunnen proberen, kan helpen bij het vaststellen van de oorzaak.
edit:
Realiseer me net dat ik ook een Logitech G5 heb, geen problemen hier. Ik gebruik de drivers van Windows XP die autoamatisch geinstalleerd worden.
Bladeslayer schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:35:
Pff ik ben genaaid net man, ik was ff aan het farmen met iemand van got over hamachi, ik liet hem ff mijn gear zien over trade, allemaal leuk en aardig, dus ik klikte gewoon op cancel, want normaal springen je items dan meteen terug. Nou dat was dus niet het geval, en ik had ook niet meer genoeg ruimte in mijn inventory, het gevolg? 2 set epics kwijt van het Trojan set, ( Helm en Greaves) gelukkig heb ik van hem wel wat vervangend armor gekregen, maar ze waren toch wel kwijt :\ en het rare was dat ze ook niet op de grond lagen, ze waren gewoon echt weg :'(
Ja dat heb ik eerder gehoord hier.. Spel zit vol bugs en een hoop dingen is niet echt over nagedacht.. Het is duidelijk een haastklusje geweest :( Het kan verstandig zijn zo nu en dan backups te maken van je characters. Ze worden opgeslagen onder mijn documenten.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Bschnitz schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:09:
[afbeelding]

wtf, hoe kom jij op 814 INF :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Bladeslayer schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:35:
Yup, mij ook gebeurd:
DeepSeven schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:22:
Ik ging met iemand traden, even epics aan elkaar laten zien. Klik ik het venster weg terwijl er nog enkele items staan, kijk ik me inventory, 3 epics weg... Ook niet op de grond ofzo... lekker dan.
Dus ben gewaarschuwt mensen, items netjes terug zetten ipv op cancel te drukken.

Btw, ik heb ook een G5 met setpoint software geinstalleerd staan. Helemaal geen problemen, al heb ik soms wat muislag in me inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Globkul schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:54:
[...]

Gewoon daar alle punten in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
Globkul schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:54:
[...]

veel punte in doen en 2 dinge draage die % in INT geven en je masterys vol maake :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Bschnitz schreef op zondag 09 juli 2006 @ 01:21:
[...]

veel punte in doen en 2 dinge draage die % in INT geven en je masterys vol maake :0
Ik begrijp wel hoe het in theorie moet, verbaas me alleen meer over de hoeveelheid die je totaal krijgt dan, hoop dat het bij mij ook het geval gaat zijn dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de nature skill Recharge gekregen. Defender + Nature (Guardian) is zo overpowered.

Non-stop
Rally (HP heal, HP/MP regeneration, elemental resistance & damage reflection)
Quick recovery (Shield recovery, shield blockrate)
Colosseum form (Damage, damage absorption, speed)

Legendary is een eitje xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:36:
[...]

Drivers van je muis opnieuw installeren of andere drivers proberen. Werkt dat niet dan TQ opnieuw installeren... Je zou ook nog even een andere muis kunnen proberen, kan helpen bij het vaststellen van de oorzaak.
edit:
Realiseer me net dat ik ook een Logitech G5 heb, geen problemen hier. Ik gebruik de drivers van Windows XP die autoamatisch geinstalleerd worden.
+
DeepSeven schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:57:
Btw, ik heb ook een G5 met setpoint software geinstalleerd staan. Helemaal geen problemen, al heb ik soms wat muislag in me inventory.
Nou, dan zal het wel ergens anders aan liggen maar ik kon niet verder.

- Setpoint helemaal eraf gegooid.
- Keyboard-software ook eraf gegooid.
- 4x een reboot gedaan.
- Device Manager geeft nu een "HID-compliant mouse"
- Geen dingen geconfigureerd voor mijn muis.

No way dat TitanQuest het snapt; alle overige games zonder problemen met of zonder SetPoint. Ik wacht nog wel de volgende patch af en anders verkoop ik 'm wel aan een collega ofzo. :(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel apart dat wartopia( en methoicjak of iets dergelijks) nu al 2 lvl 48 chars heeft. Ook heeft 1 van zijn 2 chars 7000 monsters killed in act 1 van legendery, waar ikzelf al 10000+ monster heb ik act2 van epic. Hoe kom je aan 134 health regen? Hoe kom je aan 1 miljard gold? Hoe kom je aan 800 int? Waarom heb je geen skills in je quick slot? Waarom zo weinig potions? Dit is duidelijk dat je je shit edit, dus waarom doe je er zo serieus erover? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 05:18:
Wel apart dat wartopia( en methoicjak of iets dergelijks) nu al 2 lvl 48 chars heeft. Ook heeft 1 van zijn 2 chars 7000 monsters killed in act 1 van legendery, waar ikzelf al 10000+ monster heb ik act2 van epic. Hoe kom je aan 134 health regen? Hoe kom je aan 1 miljard gold? Hoe kom je aan 800 int? Waarom heb je geen skills in je quick slot? Waarom zo weinig potions? Dit is duidelijk dat je je shit edit, dus waarom doe je er zo serieus erover? LOL
1) 2x lvl 48 chars: Veel spelen?
2) Hoeveelheid monsters: Geen idee.
3) 134 health regen: Volgens mij komt dat door een skill van spirit mastery.
4) 1 miljard gold: Veel items oprapen en verkopen, ze leveren steeds meer op.
5) 800 int: Alle punten in int stoppen.
6) Skills in quick slot: Heeft hij wel, goed kijken voor je dingen roept.
7) Potions: Zie 3?

Je manier van denken snap ik wel, maar het heeft geen enkele zin. Als mensen echt willen cheaten of dupen dan kan dat gewoon. Laat ze.. Kun je daar niet mee leven dan is TQ niet geschikt voor jou of zul je het bij solo play moeten laten.. Ik vind het zelf ook een enorm minpunt hoor dat er geen closed server is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb ook heel lang geleveled op epic Typhon. Goede drops en goede exp. Dus daar komt de weinig hoeveelheid monsters uit legendary vandaan.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Blackminister schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:13:
[...]

Neen...dat is nu net de fun aan hack&slash... (en diablo) :) Kan je evengoed een macro instellen dat ie zelf alles aanvalt.....
hoe doe je zo'n macro dan? ik ben namelijk dungeon siege / dungeon siege 2 gewend, en hier valt ie wel automatisch aan, mits hij zelf ook aangevallen wordt ... das wel zo handig, want ik krijg inderdaad ook wel rsi van dat geklik :P alvast bedankt!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airdack schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:33:
[...]

hoe doe je zo'n macro dan? ik ben namelijk dungeon siege / dungeon siege 2 gewend, en hier valt ie wel automatisch aan, mits hij zelf ook aangevallen wordt ... das wel zo handig, want ik krijg inderdaad ook wel rsi van dat geklik :P alvast bedankt!
Mietje! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hey :Y)

Ik ben op zoek naar Memnon's Signet en de Hunter set, heeft iemand iets van deze items?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 13:53
ik heb toevallig die signet, maar ik gebruik hem atm zelf ook.. eehm heb jij toevallig Greaves helm en bracers van het trojan set ? :) of een goed wapen voor warfare/defense ?

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 08:15:
[...]

1) 2x lvl 48 chars: Veel spelen?
2) Hoeveelheid monsters: Geen idee.
3) 134 health regen: Volgens mij komt dat door een skill van spirit mastery.
4) 1 miljard gold: Veel items oprapen en verkopen, ze leveren steeds meer op.
5) 800 int: Alle punten in int stoppen.
6) Skills in quick slot: Heeft hij wel, goed kijken voor je dingen roept.

Je manier van denken snap ik wel, maar het heeft geen enkele zin. Als mensen echt willen cheaten of dupen dan kan dat gewoon. Laat ze.. Kun je daar niet mee leven dan is TQ niet geschikt voor jou of zul je het bij solo play moeten laten.. Ik vind het zelf ook een enorm minpunt hoor dat er geen closed server is!
3) +25 ja dus dan had is al 100+
4) Dat weet ik, ik ben zelf lvl 45 en heb 40 miljoen, 1miljard? sure
6) Zijn conjuror heeft geen skills hoor, ofja 1 melee(!!!!) skill.

Het ging me er ook niet om dat hij het doet, het gaat erom dat ie zo trots zen screens laat zien, en zegt dat legendary een eitje is :). Dit heeft toch echt geen betekenis wanneer je zelf edit. En trouwens hij beantwoord vragen van anderen op deze manier, maar dat klopt gewoon niet. Zo krijgt iedereen waanideeen.

Het is op zen minst heeeeel erg opvallend. Wat vind de rest ervan?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bladeslayer schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:33:
ik heb toevallig die signet, maar ik gebruik hem atm zelf ook.. eehm heb jij toevallig Greaves helm en bracers van het trojan set ? :) of een goed wapen voor warfare/defense ?
Ik heb wel de Bracers van de Trojan set :) Goede wapens heb ik niet echt :/

Edit: ik vind net wel Blackguard, met +1 defense skills http://www.gamebanshee.co...t/equipment/chestepic.php

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 09-07-2006 12:57 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
De epics die ik vind zijn zoveel slechter als de groene items + relics.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
woops. foutje :)

[ Voor 90% gewijzigd door Melk op 09-07-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Kreeg vandaag ineens problemen om een LAN-game op te zetten met de pc van mijn vriend. Op internet kon ik nog geen oplossing vinden, wel meer mensen die hetzelfde probleem hebben.
Dit dateert vaak van voor de patch, maar ik heb de patch al geïnstalleerd, dus het probleem is daarmee niet opgelost.

Probleem: De computer van mijn vriend ziet mijn LAN-game wel, maar krijgt een foutmelding als hij probeert te joinen (unable to connect to server).
Andersom zie ik zijn game überhaupt niet verschijnen in mijn lijstje.
Via internet werkt het ook niet, ik kan wel andere games joinen, maar niet die van mijn vriend. Hij die van mij ook niet.

Na veel frustratie en proberen heb ik wel de oplossing gevonden: op de een of andere manier herkent de game ook mijn electronische agenda als netwerkverbinding, en het lijkt erop dat er daardoor een conflict ontstaat welke verbinding hij moet kiezen voor een multiplayergame of zoiets. Heb mijn agenda van de cradle gehaald en toen was het probleem opgelost.

Het is dus aan te raden om, als je dit soort problemen ondervindt, even te checken wat er allemaal op je pc is aangesloten. Kijk even onder netwerkverbindingen en zet de niet benodigde verbindingen uit. Hopelijk help ik hiermee mensen die dit probleem ook tegenkomen!

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:46:
[...]

Het ging me er ook niet om dat hij het doet, het gaat erom dat ie zo trots zen screens laat zien, en zegt dat legendary een eitje is :). Dit heeft toch echt geen betekenis wanneer je zelf edit. En trouwens hij beantwoord vragen van anderen op deze manier, maar dat klopt gewoon niet. Zo krijgt iedereen waanideeen.

Je hebt gelijk, weg met die cheater en laat hem zich diep schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik ben nu lvl 28 Earth/Nature en halverwege Orient (act 3 dus). Heb Core Dweller met 2 upgrades erboven, Forest Nymph met een paar puntjes, 2 wolfjes met een upgrade en dan nog Volcanic Orb met Fragmentation. Echte uitdagingen ben ik al even niet meer tegengekomen :)

Hoe kan je de recharge time van skills verminderen ? Want dat is mijn enige zwakte op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 09 juli 2006 @ 16:36:
Ik ben nu lvl 28 Earth/Nature en halverwege Orient (act 3 dus). Heb Core Dweller met 2 upgrades erboven, Forest Nymph met een paar puntjes, 2 wolfjes met een upgrade en dan nog Volcanic Orb met Fragmentation. Echte uitdagingen ben ik al even niet meer tegengekomen :)

Hoe kan je de recharge time van skills verminderen ? Want dat is mijn enige zwakte op het moment.
Items met faster cast rate als mod en/of refresh skill van nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik dacht dat faster cast ervoor zorgde dat je skills sneller uitgevoerd worden. Maar ok, dan ga ik hier maar eens naar opzoek :)

Ben trouwens een uitdaging tegengekomen:
spoiler:
Die tijgers en oranje grote beesten in Mongolia doen wel pijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik kan dus nog steeds niet updaten en word hier een beetje moedeloos van.. iemand die misschien een oplossing weet? ik ga nu even het spel opnieuw installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:45:
Ik kan dus nog steeds niet updaten en word hier een beetje moedeloos van.. iemand die misschien een oplossing weet? ik ga nu even het spel opnieuw installeren....
Je hebt wel de legale versie? Krijg je een foutmelding, of iets in die zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
tuurlijk heb ik legale versie ;-) maar kheb nu even gereinstalled.. nu wel kunnen installeren * thank god *

en ik kon niet zien wat de foutmelding was. .. was helemaal wit.. dus denk beetje bug maar goed.. nu even kijken of ik mijn char nog heb * heb wel backup *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:19
SpoTs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:56:
tuurlijk heb ik legale versie ;-) maar kheb nu even gereinstalled.. nu wel kunnen installeren * thank god *

en ik kon niet zien wat de foutmelding was. .. was helemaal wit.. dus denk beetje bug maar goed.. nu even kijken of ik mijn char nog heb * heb wel backup *
Waarschijnlijk kreeg je de foutmelding dat de exe niet overeenkomt omdat je een crack hebt gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
zelfs dat niet :) gebruik geen crack met een legaal spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
heeft er iemand trouwens iets voor een hunter? boog/prikstok? ik vind echt al jaren geen epics meer.. en me gear word er nie beter op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Ik zoek Ramses' spul, ik heb Oblivian ter ruil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb Ramses coat als je dat wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
SpoTs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:24:
Ik heb Ramses coat als je dat wil :)
Join ff: Tweakers, ww=GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
[...]

we hebbe op zen minst 100x typhon gedaan en we speele met 3 speelers :/ en ik heb over de 20k kills omdat ik meer kill en hij heeft maar 10k daardoor en niet te vergeete de 3rde speeler :) en over dat geld, geld kun je trade :p zegt genoeg denk ik of niet? en veel items verkoope of course.

en ik gebruik 3 skilz dat klopt.

main attack is tynion attack en second is volcano orb en voor de rest gebruik ik niks :/ o ja de vuur aura nog ;/

en we zijn geen cheaters lol.... we weete hoe je een char moet bouwe omdat we al lang RPG speele... zoals lineage2 :/

en voor mij is legendary erg hard.... maar voor mijn maatje de tank hier is het easy sinds hij heel de tijd in coli mode kan rondloope :/ ik ga vroolijk binne 1 of 2 klappe dood..... :/

en ik wil best alle vraage beantwoorde maar sorry ik zit niet heel de dag op GoT om te kijke, dus je zalt even moeten wachte tot ik tijd heb te kijke wat er nou is gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ehh oke, is dat internet game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
SpoTs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:33:
ja dat is een game zoals WoW, dus online.

en voor de mense die ons cheaters noeme we wille best op een van jullie server kome ;0 ik heb ook hamatchi dan kunne jullie het zelf zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
SpoTs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:33:
Ja, tenzij je een illegale versie hebt kan je internet selecteren en de game Tweakers joinen met als wachtwoord GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je goed op mijn screen kijkt. 2+ dagen gespeeld. Betekend dat je meer dan 48 uur hebt gespeeld. Dit is niet mijn eerste character :) mijn tweede, dus ik heb veel voordeel gedaan aan items traden. (Niet te vergeten epic items traden online :) levert veel geld op.)

Die health regeneration, ik heb een screen van mijn wapen gezien. Als je goed leest dan zie je 22.0 health regeneration per second. Oke, ik ben fan van Isis stones die 150% health regeneration geeft (op amuleten en rings). En alle armor die ik draag hebben health regeneration in %.

22.0 x 500% = 130 zo wordt het ingame berekend. Als je naar mijn buffs kijkt :) Rally staat aan. die geeft 150% hp regeneration.

Als ik alles ge-edit heb, dan zou ik het niet eens posten. Maar goed dit is een legit character en ik kan online spelen en dan zie je wel hoe makkelijk ik het heb. Zoals ik gisteren heb aan gegeven, ik heb recharge. Instant recharge van skills. Hallo non-stop rally, quick recovery en colosseum form.

Even Sjoerd corrigeren.

Die 134 health regeneration is van
- Rally 150% health regeneration (tijdelijk buff die in nonstop kan aanzetten vanwege Recharge)
- Ring 150% health regeneration (Enbodiment of blah blah Isis) De rune geeft 150% health regeneration als deze compleet is)
- Ring 99% health regeneration
- Armor items die veel defense en health regenertaion in % geeft.

Aan timmen
Die kills, ik ben een tank. In elke game waar een tank voor tank dient, maak je niet veel kills.
Mijn greatest damage heb ik te danken aan mijn zwaard die 3% op 47% health reduction gaf. Dat is instant 47% hp eraf van elke monster, toevallig op een boss monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Epitome schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:27:
[...]
Join ff: Tweakers, ww=GoT
Maak ff online game ik kan nie joinen met hamachi ( kan nie installeren

en dat ik erin kan met lvl 22

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 09-07-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zegt genoeg wartopia.:) Samen met anderen spelen is ook wel vetter. Maar het is allemaal duidelijk nu! Maar is het spel niet te gemakkelijk dan? Voor mij gaat t allemaal vrij gemakkelijk, en in verhouding met jou char ben ik voor mij lvl wel wat zwakker, dus voor jou moet t wel heel simpel zijn, lijkt mij.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bschnitz schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:31:
[...]

we hebbe op zen minst 100x typhon gedaan en we speele met 3 speelers :/ en ik heb over de 20k kills omdat ik meer kill en hij heeft maar 10k daardoor en niet te vergeete de 3rde speeler :) en over dat geld, geld kun je trade :p zegt genoeg denk ik of niet? en veel items verkoope of course.

en ik gebruik 3 skilz dat klopt.

main attack is tynion attack en second is volcano orb en voor de rest gebruik ik niks :/ o ja de vuur aura nog ;/

en we zijn geen cheaters lol.... we weete hoe je een char moet bouwe omdat we al lang RPG speele... zoals lineage2 :/

en voor mij is legendary erg hard.... maar voor mijn maatje de tank hier is het easy sinds hij heel de tijd in coli mode kan rondloope :/ ik ga vroolijk binne 1 of 2 klappe dood..... :/

en ik wil best alle vraage beantwoorde maar sorry ik zit niet heel de dag op GoT om te kijke, dus je zalt even moeten wachte tot ik tijd heb te kijke wat er nou is gepost :P
We hebben het hier dus over de 2 meest overpowerde skills in de game ( tyrnion / volcanic orb) Met 1 van deze skills is de game al eitje laat staan combi hiervan :/

btw als je die volcanic orb nog krachiger wil hebben pomp dan punten in earth enchantment ( + x% firedamage). Heb zelf 1 character gespecialiseerd in volcanic oorb + earth enchantment en core dweller. Alle monsters 1 shot 1 kill vind ht daarom wel beetje saai worden. Dus ben maar opnieuw begonnen met defender/spirit :P

Als je van een uitdaging houd kan je beter melee proberen solo dan wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:41:
[...]

We hebben het hier dus over de 2 meest overpowerde skills in de game ( tyrnion / volcanic orb) Met 1 van deze skills is de game al eitje laat staan combi hiervan :/

Zeg dat maar niet te hard tegen Wartopia :) Het valt behoorlijk tegen op Epic, en helemaal al op Legendary.

Zolang ik hem kan healen is het geen probleem, maar hij gaat zo snel dood dat ik geen tijd heb om hem te healen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SpoTs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:39:
[...]

Maak ff online game ik kan nie joinen met hamachi ( kan nie installeren

en dat ik erin kan met lvl 22
Ik heb even snel een game gemaakt omdat de jouwe lvl range 27/27 is.. daar kan ik dus niet joinen. .

Tweakers1/got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:41:
[...]

btw als je die volcanic orb nog krachiger wil hebben pomp dan punten in earth enchantment ( + x% firedamage). Heb zelf 1 character gespecialiseerd in volcanic oorb + earth enchantment en core dweller. Alle monsters 1 shot 1 kill vind ht daarom wel beetje saai worden. Dus ben maar opnieuw begonnen met defender/spirit :P

Heeft hij al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Mocht iemand onderdelen van de Adept's Regalia Set hebben, u zou mij er heel blij mee maken :P

http://www.gamebanshee.co...etitems/adeptsregalia.php

Uiteraard tegen geld of andere items 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Globkul schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:45:
Mocht iemand onderdelen van de Adept's Regalia Set hebben, u zou mij er heel blij mee maken :P

http://www.gamebanshee.co...etitems/adeptsregalia.php

Uiteraard tegen geld of andere items 8)
Die hebben wij wel :) 3 delen van de set. Als je een server maakt, dan kunnen we wel even traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:40:
ja zegt genoeg wartopia.:) Samen met anderen spelen is ook wel vetter. Maar het is allemaal duidelijk nu! Maar is het spel niet te gemakkelijk dan? Voor mij gaat t allemaal vrij gemakkelijk, en in verhouding met jou char ben ik voor mij lvl wel wat zwakker, dus voor jou moet t wel heel simpel zijn, lijkt mij.
Het niveau wordt moeilijker als er meer spelers zijn. Daarom is het zo makkelijk als je alleen speelt. :) Samen spelen is toch al moeilijker. Ik speel vaak met zijn drieen en je wilt niet weten hoe choatisch het soms is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Heeft er iemand nog items van de Obsidian set? heb helm en boots nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:40:
niet echt want mijn build is puur op damage ik heb zelf maar 1,7k life of zo? in legend ga ik binne 1 klap dood van een speer user @_@ en ja ik zou kunne solo maar dan krijg je ***** items hier met zen 3 hebbe we binne 30 minute al 4 paarse items gehad Oo 3 uit noormale mobs lol maar ik gebruik maar 2 skilz omdat dit geneog is ... ik leg het effe uit :P

1:volcan orb = 1,5 sec stun en beetje damage (die orb is niks tegenover mijn ternion attack)
2:dan ternion attack en ze zijn dood in AoE want de ternion attack is namelijk AoE op inslag met een radius van 1,7m in mijn geval en dat is dus 3x1,7=5,1m explosie op inslag en niet te vergete ternion attack is based op attack speed niet op cast speed. en dan nog eens met de skil 33% kans op -+ 200% fire damage doe ik simple gezegt heel vaak heel veel damage :P en in legend met 3 speelers krijg ik de meeste mobs in 1 slag dood maar hun mij ook :p dus dat is leuker want des te meer gamers in een game des te moilijker worden de mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:54:
Heeft er iemand nog items van de Obsidian set? heb helm en boots nu
Armor sets zijn in de meeste gevallen niet zo waanzinnig goed. Je kunt veel betere items creeeren doormiddel van rune-enchanting. We hebben alleen maar the greaves ervan :) Sorry.

De beste sets die ik heb gezien zijn
Conqueror (Warfare/Defenders set)
Alexander (+2 to all skills) (Defenders/Hunters set)
Tartinus of hoe je het ook schrijft (Defenders set)
Battle mage (+1 to all skills) (Mage armor)

Mensen die er behoefte aan hebben:
IRC: EFNET
CHANNEL: TQ-got

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Metroickha, mocht je nog items voor hunter hebben/vinden ik zit in de game: Tweakers1//got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
heeft iemand misschien oracle's vestment te koop/ruil. laatste stukje wat ik nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:12:
Metroickha, mocht je nog items voor hunter hebben/vinden ik zit in de game: Tweakers1//got
Dat is erg jammer ik had een amulet +2 to hunterskills. Maar die heb ik al weg gedaan zal even checken. Ik zit over Hamachi, want mensen die niet de legale versie hebben kunnen niet online spelen.

Tip voor jou: Als je een mooie jewel wilt kopen, teleport tussen 3 steden. En check de magic shop :) met een beetje geluk vind je een mooie Divine amulet. Deze geeft +1 to all skill :) Maar let op skills kunnen niet hoger als +4/+5 to skills.

Al heb je +6 to all skills. Maximum 12 gaat niet hoger als 16. Maar je kunt wel punten eraf halen om in andere skills te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die samen willen spelen over titan quest over hamachi

Network - titanquestgot1
Password - got

Het is wel legendary :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ik ben aan het twijfelen wat ik ga doen met m'n char.

Ben nu met level 18 nog steeds een Pyromancer (Earth Mastery, volledig vol met 32 skillpoints).
De enige skills die ik gebruik zijn "Earth Enchantment + de daarop volgende skills", "Core Dweller + daarop volgende skills", "Volativity" en "Stone Form".

Ik doe alles Melee... ik stuur eerst de Core Dweller het gevecht in waarna ik rondom alle archers afmaak en dan de CD ga helpen.

Is het handig om me te specialiseren in Earth, of zijn er misschien masteries die goed aansluiten op m'n speelstyl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
dit is zo balen he.. ik heb de afgelopen 8 lvls geen enkele epic gevonden... ik vind dit echt kut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Iemand zin om samen epic te doorlopen? Ik ben warfare/earth.

[ Voor 180% gewijzigd door DeepSeven op 09-07-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

Nog een tip als je nature speelt en je hebt je wolvens op level 15, als je een mastery shrine tegenkomt dan wordt je spreuk tijdelijk lvl 20 en dan kun je eventjes 3 wolvens maken van lvl20!!

-

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste