Volgens mij is dat een Scion xB, die dingen hebben een hele lijst aan "tuning opties" vanaf de dealer. Nou is dit een lelijk hok, maar de tC is best een puik karretje. En het zijn gewoon Toyota's btwZondagskindje schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:22:
Vorige week kwam ik deze auto tegen op het parkeerterrein van het Bethel ziekenhuis.
Helaas is 1 foto bewogen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest direct aan dit topic denken toen ik dit vierkante hok zag staan.King_Louie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:27:
[...]
Volgens mij is dat een Scion xB, die dingen hebben een hele lijst aan "tuning opties" vanaf de dealer. Nou is dit een lelijk hok, maar de tC is best een puik karretje. En het zijn gewoon Toyota's btw
Scion xB is voor mij een onbekend merk. En na dit afgrijslijke ding te hebben gezien, mag het voor mij zo blijven.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
RDW vind dat het gewoon een Toyota Scion is
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Foute auto dan?Reinier schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:16:
Maar die zijn standaard toch al zo... euhm, apart? Geen foute tuning dus, eigenlijk
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Jep

Anoniem: 76438
Ik vind die Scions eigenlijk best wel gaaf. Zijn geloof ik niet in Nederland te koop?
Die autogek van http://www.dpcars.net/ heeft ook een Scion gehad. Schijnen nog best goed op de weg te liggen.
Maar apart is het zeker
Die autogek van http://www.dpcars.net/ heeft ook een Scion gehad. Schijnen nog best goed op de weg te liggen.
Maar apart is het zeker
dit model is sinds kort onder de naam Daihatsu Materia te koop in Nederland.Anoniem: 76438 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 03:23:
Ik vind die Scions eigenlijk best wel gaaf. Zijn geloof ik niet in Nederland te koop?
Maar apart is het zeker
Volgens een Duitse piepel van de Dai stand is dze te koop in het voorjaar vban 2007. Vind het wel wat, aparte bakm3gA schreef op woensdag 13 december 2006 @ 06:53:
[...]
dit model is sinds kort onder de naam Daihatsu Materia te koop in Nederland.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Die is helemaal fout.Reinier schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:29:
[...]
JepOverigens hebben die knakkers van West Coast Customs er een nog fouter gemaakt. Walmart verkoopt daar zelfs schaalmodellen van
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4790131
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat koopt.
Smaken verschillen... gelukkig.
Idd, wat een lelijke auto....
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Jees..dat is wel een van de debielste dingen tot nu toe.
Olie verversen zonder brug, bitch!
Anoniem: 53287
een golf 4 met 19" vind ik al overdreven, maar dit slaat alles!!!
'k houd het wel op 17"
'k houd het wel op 17"
kriebel, volgens mij krijg je daarmee een wegligging als een betonblok op postelastieken.Anoniem: 16963 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:04:
Die Scion vind ik standaard nog best leuk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer: http://www.cardomain.com/ride/2106821
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Het is geen 26" zelfs 30"!
Ik dacht als eerste dat dit de ride van zo'n rapper (50 cent oid) was. Zijn het dus doodnormale gasten
Zelfs onder die H2 ziet het er niet uit...
Ik dacht als eerste dat dit de ride van zo'n rapper (50 cent oid) was. Zijn het dus doodnormale gasten

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Is dat road-legal? 
Man o man, hier in Europa doen we ons best om auto's steeds veiliger te maken voor voetgangers (flexibele bull-bars, flexibele motorkappen), loop je in Amerika over straat, wordt je aangereden door zo'n apparaat. Zo die bumper tussen je tanden.
Ik moet zeggen dat het er op een hotwheels funnycar manier er wel grappig uitziet: net real-life speelgoedauto's.

Man o man, hier in Europa doen we ons best om auto's steeds veiliger te maken voor voetgangers (flexibele bull-bars, flexibele motorkappen), loop je in Amerika over straat, wordt je aangereden door zo'n apparaat. Zo die bumper tussen je tanden.
Ik moet zeggen dat het er op een hotwheels funnycar manier er wel grappig uitziet: net real-life speelgoedauto's.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Wat ik me nou toch weer tegen kwam... 
Had gelukkig info achterop staan zodat ik de site kon bezoeken www.zl-tuning.nl

Is ook nog een Quattro blijkbaar, dacht eerst dat hij gewoon ee stuk bumper verloren was, maar volgens past die niet meer dus zal wel zo horen
Leuk voor de vele konijntjes in het zuid-Limburgse landschap ook, kan je meteen konijnengehakt eten als de motor wat op temperatuur is

Is ook nog een Quattro blijkbaar, dacht eerst dat hij gewoon ee stuk bumper verloren was, maar volgens past die niet meer dus zal wel zo horen
Leuk voor de vele konijntjes in het zuid-Limburgse landschap ook, kan je meteen konijnengehakt eten als de motor wat op temperatuur is
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Tjonge jonge, je kan het wel overdrijven met je intercooler. Leuk voor de prestaties, maar volgens mij kan hij zijn blok koelen met turbolucht ipv koelvloeistof (als er al een turbo opzitKlippy schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:22:
Wat ik me nou toch weer tegen kwam...
[afbeelding]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Mja, en hij vangt nu zoveel wind, dat hij er niet eens sneller op gaat
Die audi rijdt als het goed is ook niet zo rond....er zitten niet eens richting aanwijzers ect aan de voorkant 
Op deze manier word de intercooler idd beter gekoeld of het veel nut heeft weet ik niet
Dit is trouwens ook weer zo'n geweldige creatie....een 318 met m6 velgen oa.
Op deze manier word de intercooler idd beter gekoeld of het veel nut heeft weet ik niet

[ Voor 42% gewijzigd door 3p0x op 14-12-2006 10:41 ]
Zag laatst ook een E46 320 cabrio met M6 velgen, stond best goed hoor 
Heb ook nog wel ff gedacht om ze onder m'n Camaro te zetten, zelfde steek
Heb ook nog wel ff gedacht om ze onder m'n Camaro te zetten, zelfde steek

Ze passen inderdaad heel goed, en het ziet er ook leuk uit dat ze zo 'diep' zijn, in plaats van gewoon recht. Eén dingetje wat minder is: Dat BMW-logo op die wagen, daar moet even een ander dopje op 
Maar inderdaad, het ziet er strak uit..
Die zitten in de koplampen3p0x schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:33:
Die audi rijdt als het goed is ook niet zo rond....er zitten niet eens richting aanwijzers ect aan de voorkant
tuurlijk anders kijk ik niet goed ofzoTheZeroorez schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:01:
Ze passen inderdaad heel goed, en het ziet er ook leuk uit dat ze zo 'diep' zijn, in plaats van gewoon recht. Eén dingetje wat minder is: Dat BMW-logo op die wagen, daar moet even een ander dopje op
[...]
Die zitten in de koplampen

Anoniem: 53287
aan de foto van die audi te zien is hij gemaakt op automaxx summer edition...
daar rijden wel meer auto's rond zonder de bumper, da's gewoon puur voor de sprintwedstrijden die ze daar organiseren...
daar rijden wel meer auto's rond zonder de bumper, da's gewoon puur voor de sprintwedstrijden die ze daar organiseren...
die raamband 

oooooeeewwww

oooooeeewwww
¯\_(ツ)_/¯
ow stoer wat een vette bak, en nog een skoda ook

Niets. Maar een Skoda die er 'snel' uit ziet, en het niet is is wel fout.
dat kan ik niet ontkennen. Maar een skoda=volkswagen (chassis en motor alleszinds) dus ik zou nie weten waarom die opmerking hier een paar posts boven nodig was.
Wie zegt dat ie niet snel is?
Vind het een mooie auto hoor: na het afhalen van de zonneband en meegespoten zijspiegels en klinkers
Vind het een mooie auto hoor: na het afhalen van de zonneband en meegespoten zijspiegels en klinkers
[ Voor 4% gewijzigd door Scipionyx op 15-12-2006 18:17 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Sowieso is men in België bij mijn weten erg streng als het aankomt op tuning. Je mag volgens mij bijvoorbeeld niet zomaar een turbo erop schroeven, doe je dit wel, dan moet de auto een nieuwe goedkeuring krijgen.
Deze skoda is lelijk getuned... Verder niks mis met skoda`s maar wel met zulke...Ligone schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:17:
dat kan ik niet ontkennen. Maar een skoda=volkswagen (chassis en motor alleszinds) dus ik zou nie weten waarom die opmerking hier een paar posts boven nodig was.
Ik zag deze zo staan in het wild heAnoniem: 53287 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:17:
aan de foto van die audi te zien is hij gemaakt op automaxx summer edition...
Maar niet rijdend, dus ik hoop inderdaad ook dat daar normaal nog wat overheen ligt dan is 't een vrij nette auto denk ik
Ik vind die Skoda wel strak als de stickers en de opplak booskijkers eraf zijn. En idd, boven de 100pk of zo ga je daar echt gigantisch veel betalen.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Als ik me niet vergis heb ik 2 weken geleden zo'n Materia zien rijden. Dacht in eerste instantie ook dat het een Scion was. Op zich best een geinig wagentjeJT schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:33:
[...]
Volgens een Duitse piepel van de Dai stand is dze te koop in het voorjaar vban 2007. Vind het wel wat, aparte bak
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hell... hier mag je zelfs geen sportluchtfilter plaatsenEntity schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:39:
Sowieso is men in België bij mijn weten erg streng als het aankomt op tuning. Je mag volgens mij bijvoorbeeld niet zomaar een turbo erop schroeven, doe je dit wel, dan moet de auto een nieuwe goedkeuring krijgen.

Ik betaal elk jaar +-25€ extra aan de keuring, "tuningstax" omdat ik een installatie heb, andere velgen en men ruitjes getint zijn

De Nederbelg !
Omg.... Ben ik blij dat ik in nederland woon.Jellabie schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:49:
[...]
Hell... hier mag je zelfs geen sportluchtfilter plaatsen
Ik betaal elk jaar +-25€ extra een de keuring, "tuningstax" omdat ik een installatie heb, andere velgen en men ruitjes getint zijn
Betalen voor accesoires aan je auto...

Niet normaal meer die belgen
En hoe zit het nou met die fiscale pk's enzo? Waar betaal je allemaal voor in Belgie wat betreft je auto?Jellabie schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:49:
[...]
Hell... hier mag je zelfs geen sportluchtfilter plaatsen
Ik betaal elk jaar +-25€ extra aan de keuring, "tuningstax" omdat ik een installatie heb, andere velgen en men ruitjes getint zijn
Ecodan warmtepomp
Voor de verzekering bedoel je?
Ik heb een honda prelude 5G.
dit is een 2.0 met ~135pk.
11fiscale pk's.
Ik betaal op mijn vadersnaam, ik als hoofdbestuurder 170€ per 3 maanden.
Een dikke 55€ per maand, of een kleine 700€ per jaar.
Volledig op mijn vadersnaam zou ik rond de 300€ betalen.
Volledig op mijn naam.... een dikke 1500€
De wegenbelasting, als ik het mij nog kan herinneren is bijna 400€ per jaar.
Ik heb een honda prelude 5G.
dit is een 2.0 met ~135pk.
11fiscale pk's.
Ik betaal op mijn vadersnaam, ik als hoofdbestuurder 170€ per 3 maanden.
Een dikke 55€ per maand, of een kleine 700€ per jaar.
Volledig op mijn vadersnaam zou ik rond de 300€ betalen.
Volledig op mijn naam.... een dikke 1500€

De wegenbelasting, als ik het mij nog kan herinneren is bijna 400€ per jaar.
De Nederbelg !
Dat valt toch wel mee?
Ik ben in een jaar iets van € 1260,- kwijt. En ik heb minder dan de helft van dat vermogen.
Is die 55e WA? WA+? All Risk?
Zij rekenen met cilinderinhoud.King_Louie schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:20:
[...]
Dat valt toch wel mee?
Ik ben in een jaar iets van € 1260,- kwijt. En ik heb minder dan de helft van dat vermogen.
[ Voor 82% gewijzigd door JT op 16-12-2006 14:38 ]
Ecodan warmtepomp
Staat best goed toch? Is IMO helemaal niet fout om BMW velgen onder een BMW te zetten. Het is zeker weten beter als de standaard velgen.3p0x schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:33:
[afbeelding]
Wat is eigenlijk nu die WA of WA+?JT schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:38:
Is die 55e WA? WA+? All Risk?
[...]
Zij rekenen met cilinderinhoud.
Ik denk dat ik zowat de simpelste verzekering heb, dus zeg maar, net legaal genoeg om het groene papiertje te hebbe,
De Nederbelg !
WA+ dan ben je verzekerd voor inbraak, kapotte raampjes ed, maar niet voor schade bij ongelukken.Jellabie schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:09:
[...]
Wat is eigenlijk nu die WA of WA+?
Ik denk dat ik zowat de simpelste verzekering heb, dus zeg maar, net legaal genoeg om het groene papiertje te hebbe,
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Die heb ik dus niet. De simpelste verzekering heb ik dan .
De Nederbelg !
Heren, zullen we weer ontopic posten? 

Dat is wel fout, net als de rest van die auto. Ik weet niet precies wat je met je laatste zin bedoelt, maar die velgen horen hier iig niet onderharry64 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:04:
[...]
Staat best goed toch? Is IMO helemaal niet fout om BMW velgen onder een BMW te zetten. Het is zeker weten als de standaard velgen.
Toch is het fout.Jellabie schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:47:
Ik denk dat hij bedoeld, het zijn standaard bmw velgen onder een bmw.
[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 16-12-2006 18:20 ]
Ik denk dat hij bedoeld, het zijn standaard bmw velgen onder een bmw.
Toen ik aan het rondkijken was naar een honda, zag ik een honda staan... met seat velgen, dat is pas fout
Toen ik aan het rondkijken was naar een honda, zag ik een honda staan... met seat velgen, dat is pas fout
De Nederbelg !
uuhmmm..............

Moest meteen aan de lokale kermis denken...
http://ziza.ru/2006/12/06/gruzoviki_pojaponski_84_foto.html
http://homepage2.nifty.com/ztath/starthp/subpage11.html

Moest meteen aan de lokale kermis denken...
http://ziza.ru/2006/12/06/gruzoviki_pojaponski_84_foto.html
http://homepage2.nifty.com/ztath/starthp/subpage11.html
zet ze in een straat en je heb de "mooist" verlichte straat. volgens essent. maar me kerstboom is toch stukken mooier.
Ach is ginder een heel cultuur-ding. Chauffeurs hebben daar 2 vrachtwagens, een met al die "versieringen" voor in het weekend mee te showen, en een andere voor in de week te werken. Heb er eens een hele docu over gezien op discovery.
Maar idd, het ziet er niet uit!
Maar idd, het ziet er niet uit!
Ik vind het wel wat hebben om eerlijk te zijn, zolang het daar maar blijft
Het is inderdaad iets met cultuur/sfeer. Ik vind het wel iets hebben als je al die verlichte vrachauto's/taxi's ziet als je er op vakantie bent of als je de foto's bekijkt van die landen. Als ze er niet zijn is het als of Parijs geen Eifeltoren meer heeft.
Wat een afzichtelijke kitsch zeg.
Aannames zijn fataal.
Hehehe, erg fout iddSick Nick schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:08:
Een wanabe lancer 1.3 in een mislukte evo-trim
[afbeelding]
[afbeelding]
Een 323fje met wat autostyle plastic
[afbeelding]
Staat ook nog een mooie Zafira oid op de achtergrond
Is volgens mij een Chrysler Voyager. En volgens mij zijn strepen een optie daarop, want dat heb ik vaker gezienHydraulik-Phunk schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:36:
Hahah, die had zeker nog een rol ducktape over ofzo, lolHydraulik-Phunk schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:36:
Nope, als je naar de wazige acherlichten kijkt en de vorm van de achterkant, wij hebben zelf namelijk een zafira gehad, dan is het een zafira.Entity schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:57:
[...]
Is volgens mij een Chrysler Voyager. En volgens mij zijn strepen een optie daarop, want dat heb ik vaker gezien
[ Voor 44% gewijzigd door Joopieboy op 18-12-2006 20:00 ]
Weet niet of ie al langs is gekomen maar deze zag ik staan en vond ik ook wel post-waardig.

[ Voor 9% gewijzigd door JasperE op 19-12-2006 19:08 ]
Zal ik jullie even een handje helpen? Het is een kia picantoJoopieboy schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:58:
[...]
Hahah, die had zeker nog een rol ducktape over ofzo, lol![]()
[...]
Nope, als je naar de wazige acherlichten kijkt en de vorm van de achterkant, wij hebben zelf namelijk een zafira gehad, dan is het een zafira.
Potverdubbeltjes, nog misSick Nick schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:17:
[...]
Zal ik jullie even een handje helpen? Het is een kia picantoOf het zelf gedaan is weet ik niet, maar het is gewoon een standaard zwarte picanto met 2 grijze banen
Haha, lol
JasperE schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:02:
Weet niet of ie al langs is gekomen maar deze zag ik staan en vond ik ook wel post-waardig.
[afbeelding]
[afbeelding]

Haha dat is wel zo slecht, die voorbumper lijkt er ook elk moment af te vallen

Haha, idd. Waarschijnlijk papier machee ofzo, maar zo slecht die voorkant...Klippy schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:29:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha dat is wel zo slecht, die voorbumper lijkt er ook elk moment af te vallen

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 19-12-2006 20:08 ]
Ziet er erg bekend uitJasperE schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 99283 in "[auto] Foute Tuning - Deel 18"
lolSick Nick schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:17:
[...]
Zal ik jullie even een handje helpen? Het is een kia picantoOf het zelf gedaan is weet ik niet, maar het is gewoon een standaard zwarte picanto met 2 grijze banen
Ik vond hem al wat te laag in verhouding tot de breedte voor een Zafira, daarom dacht ik Voyager, die is breder... Maar het moest dus gewoon een aantal maten kleiner
Wat zonde van zo'n mooie BMW!Anoniem: 16963 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:00:
[...]
BMW 8 serie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 83328
idd
Was trouwens eens op mp aan 't kijken wat zo'n ding nou kost, kwam ik dit tegen:
klik
Die vloermatjes

Ik vind die persoonlijk nog best wel ontzettend gaafAnoniem: 83328 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:27:
[...]
idd![]()
Was trouwens eens op mp aan 't kijken wat zo'n ding nou kost, kwam ik dit tegen:
klik
Die vloermatjes![]()
(2e foto)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ga je schamen!Touchdomex schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:44:
[...]
Ik vind die persoonlijk nog best wel ontzettend gaafof moet ik mij nu gaan schamen
Maar die gele BMW, da's zonde!
nog meer HTS'ers van de HAN hier? 
hij stond er gister weer mooi bij
hij stond er gister weer mooi bij
Vaak bu'j te bang!
Die BMW 8 serie is echt mooi!
Die dingen zijn ook niet al te duur voor wat je ervoor terug krijgt, alleen beetje jammer dat wegenbelasting/onderhoud en fuel niet te betalen zijn!
Die dingen zijn ook niet al te duur voor wat je ervoor terug krijgt, alleen beetje jammer dat wegenbelasting/onderhoud en fuel niet te betalen zijn!
ach wel liefhebber denk ikAnoniem: 83328 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:27:
[...]
idd![]()
klik
Die vloermatjes![]()
(2e foto)
[ Voor 75% gewijzigd door Steffie op 09-01-2007 08:41 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik ga voor optie 2.
Ik ook, maar wel een mooie auto
Die vloermatjes zie je vaak in duitse auto's (duits kenteken dus en niet duitse makelij)... Niet alleen bij optie 2 auto's. En ja die vloermatjes zijn erg erg heeel erg fout!
*empty*
Je vergeet bij optie 2 auto's de kralen matten over de stoelen nog!MR_VIPER schreef op donderdag 21 december 2006 @ 07:42:
Die vloermatjes zie je vaak in duitse auto's (duits kenteken dus en niet duitse makelij)... Niet alleen bij optie 2 auto's. En ja die vloermatjes zijn erg erg heeel erg fout!
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Turk, Belg .. beide volkeren hebben geen smaakm3gA schreef op donderdag 21 december 2006 @ 07:50:
[...]
Ik heb een keer in een Rolls meegereden die ze ook had en dat was echt geen Turk (een Belg)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik vind het mooie auto's, alleen jammer dat een Subaru Impreza GT Turbo uit 1997 met een 2.0 turbo bijna al sneller is dan een 850 met 5,5 V12. Sterker nog, dit geld alleen voor de 850 CSI, neem je een 850CI, dan is een Impreza zelfs sneller (dan een 5.0 V8). Maw: trage dingen voor wat je koopt.jmderonde schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:20:
Die BMW 8 serie is echt mooi!
Ecodan warmtepomp
Het punt is dan ook een beetje dat daar motoren inzitten die uit 1987 stammen. Het zijn overigens beide V12 motoren, de 850(c)i is een 5.0 de Csi een 5.5. De 5.0 heeft iets van 307 PK, de Csi heeft iets van 380pk, dus die hebben ze wel flink aangepakt. Overigens kun je het ook niet vergelijken. die 850's zijn harstikke zwaar, die zitten zo rond de 1800 kilo, ik betwijfel of die subaru dat red.JT schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:42:
[...]
Ik vind het mooie auto's, alleen jammer dat een Subaru Impreza GT Turbo uit 1997 met een 2.0 turbo bijna al sneller is dan een 850 met 5,5 V12. Sterker nog, dit geld alleen voor de 850 CSI, neem je een 850CI, dan is een Impreza zelfs sneller (dan een 5.0 V8). Maw: trage dingen voor wat je koopt.
Tevens is het een GT, geen sportwagen. Als ik dan mag kiezen, doe mij dan maar zo'n 850, ipv zo'n opgepimpte burgerbak, snel of niet.
[ Voor 4% gewijzigd door GaMeOvEr op 23-12-2006 21:03 ]
Aannames zijn fataal.
Het blok van de CSI heeft een andere boring én slag, dus lijkt me dat daar idd serieus werk in zit. Ik zou ook wel weten waarmee ik over de Autobahn zou cruisen..... 
Zie voor een hele bult 8-info: http://www.e31.net/
Zie voor een hele bult 8-info: http://www.e31.net/
Het is maar net wat je wensen zijnJT schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:42:
Ik vind het mooie auto's, alleen jammer dat een Subaru Impreza GT Turbo uit 1997 met een 2.0 turbo bijna al sneller is dan een 850 met 5,5 V12. Sterker nog, dit geld alleen voor de 850 CSI, neem je een 850CI, dan is een Impreza zelfs sneller (dan een 5.0 V8). Maw: trage dingen voor wat je koopt.
[ Voor 5% gewijzigd door Chevy454 op 23-12-2006 22:33 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik weet dat het beide een v12 isGaMeOvEr schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 21:02:
[...]
Het punt is dan ook een beetje dat daar motoren inzitten die uit 1987 stammen. Het zijn overigens beide V12 motoren, de 850(c)i is een 5.0 de Csi een 5.5. De 5.0 heeft iets van 307 PK, de Csi heeft iets van 380pk, dus die hebben ze wel flink aangepakt. Overigens kun je het ook niet vergelijken. die 850's zijn harstikke zwaar, die zitten zo rond de 1800 kilo, ik betwijfel of die subaru dat red.Dus qua vermogens/gewichts verhouding wint die Subaru natuurlijk.
Ik liever niet, gewicht is echt achterlijk hoog. Maar goed, het is natuurlijk ook een kwestie van voorkeur. Ik vind alleen 300pk uit een 5 liter V12 erg weinig. Ik weet niet hoor...Stel je dit is voorTevens is het een GT, geen sportwagen. Als ik dan mag kiezen, doe mij dan maar zo'n 850, ipv zo'n opgepimpte burgerbak, snel of niet.
A: "Ik heb een 850CSI met 5l V12!"
B: "Vet, wat doe je van 0-100?"
A: "6,8 seconden"
B: "
Ik vind het echt een mooie bak hoor, maar ze hadden toch echt moeten snijden in het gewicht. Als ik " 5l V12" hoor dan verwacht ik toch echt <6s performance
Tuurlijk, het is een compleet andere auto, alleen mijn punt is gewoon, bij 5l V12 denk ik toch echt een performance. En dan hoeft het niet gelijk 4 seconden te zijn, maar 6,8 vind ik wel heel magerChevy454 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:30:
[...]
Het is maar net wat je wensen zijnIk zou zelf toch voor die 8 serie gaan omdat die lekker veel koppel heeft, topvermogen boeit mij weinig. Als we het over vermogen hebben dan moet je de afkorting van BMW niet vergeten: Belachelijke Motorische Werke
Dat het uit 1987 komt spreekt wel niet in het voordeel maar toch
[ Voor 18% gewijzigd door JT op 23-12-2006 22:38 ]
Ecodan warmtepomp
Het is BMWJT schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:36:
Ik weet dat het beide een v12 isMaar wel slecht dat ze er een blok voor kiezen uit 87, terwijl de auto 5 jaar nieuwer is en een behoorlijk pak met geld kost
Dat is dan jouw probleemTuurlijk, het is een compleet andere auto, alleen mijn punt is gewoon, bij 5l V12 denk ik toch echt een performance. En dan hoeft het niet gelijk 4 seconden te zijn, maar 6,8 vind ik wel heel mager
[ Voor 5% gewijzigd door Chevy454 op 23-12-2006 22:40 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Vergeet niet dat als die V12 eenmaal van z'n plek af is, je die impreza weer makkelijk inhaalt. 0-100 is voor zo'n zware en oudere wagen niet interessant. Als je gaat kijken naar 0-200 en verder, dan stopt die impreza gewoon op een gegeven moment waar de V12 van de bmw nog met gemak verder gaat.JT schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:36:
[...]
Tuurlijk, het is een compleet andere auto, alleen mijn punt is gewoon, bij 5l V12 denk ik toch echt een performance. En dan hoeft het niet gelijk 4 seconden te zijn, maar 6,8 vind ik wel heel mager
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ik ben het met je eens hoor, ik ben niet over pk's en koppel begonnen
Maar uit zo een 5l V12 valt gewoon veel meer te halen.
Ecodan warmtepomp
Dat zal dan ook wel relatief goedkoop kunnen, vermoed ik?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Klopt maar vermogen kost geld en de prijs stijgt exponentieel met de hoeveelheid gewenste pk's.JT schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:42:
Ik ben het met je eens hoor, ik ben niet over pk's en koppel begonnenMaar uit zo een 5l V12 valt gewoon veel meer te halen.
Ik zou graag van 145 naar 250pk gaan. Dat betekent voor mij nieuwe drijfstangen en een nieuwe krukas wat toch op een investering van rond de 6500 euro neerkomt (en dan heb ik de rest nog niet). Ga ik van 145 naar 165 dan kost het mij al 1300 euro. De volgende stap gaat mij rond de 3000 euro kosten schat ik.
Maar om op die V8 terug te komen, er zijn gewoon enkele beperkingen waardoor de motor enigsinds gelimiteerd wordt in maximum vermogen maar 95% van alle automotoren leveren gewoon te weinig vermogen.
[ Voor 20% gewijzigd door Chevy454 op 23-12-2006 22:53 ]
Wat is in jouw ogen genoeg vermogen dan? 100 pk/liter ofzo?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards