ik ging 2 keer de fout in omdat ik de lampen dacht te herkennen (qua plaatsing boven de grond en t.o.v. de rest van de auto, bleek ook niet helemaal te kloppen
)
HE vet !
Die Ford Sierra van die Quiz
Deze dus
Heb ik naast gestaan in Frankrijk en ben er mee op de foto geweest
Lol dat je die auto dan weer terugziet in zo'n quiz
Uitslag van de quiz:
Sie haben alle Fragen richtig beantwortet.
Das war schwer, oder? Aber Sie haben durchaus ein Tuning-Auge bewiesen...
Die Ford Sierra van die Quiz
Deze dus
Heb ik naast gestaan in Frankrijk en ben er mee op de foto geweest
Lol dat je die auto dan weer terugziet in zo'n quiz
Uitslag van de quiz:
Ik heb er maar 18 goed
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ook 18 goed. Wat een gedrochten er tussen zeg... bah!
18/20
sommige foto's zijn moeilijk door de hoek waaronder ze geschoten zijn
sommige foto's zijn moeilijk door de hoek waaronder ze geschoten zijn
¯\_(ツ)_/¯
Sie haben 19 von 20 Fragen richtig beantwortet.
Vooral kijken naar de dakstijl.
Maar als die niet op de foto staat, word het moeilijk
Vooral kijken naar de dakstijl.
Maar als die niet op de foto staat, word het moeilijk
De Nederbelg !
Da's dan ook de enige die ik fout hadMadMarky schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:05:
De achterkant van die oranje-zwarte auto is puur gokwerk, hoe kun je nu weten wat dat moet voorstellen?
Sie haben 19 von 20 Fragen richtig beantwortet.
Viel me mee, sommige was ik echt lang over aan het denken
Viel me mee, sommige was ik echt lang over aan het denken
Zie ondertitel
Sie haben 17 von 20 Fragen richtig beantwortet.
Hmm was zo makkelijk dat ik te makkelijk ging denken...dus 3 fout aan het eind
Hmm was zo makkelijk dat ik te makkelijk ging denken...dus 3 fout aan het eind
Stelt niets voor...
Stelt niets voor...
spoiler:
...als je naar de filename van het plaatje kijkt
Anoniem: 76438
hehe, niet eens naar gekeken. Had er 15 goed, viel me eigenlijk wel van mezelf tegen, misschien ook wel door het tijdstipKing_Louie schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:23:
Stelt niets voor...
spoiler:...als je naar de filename van het plaatje kijkt
BTW: hoe heette die tekenfilm ook al maar waar die auto's en busjes met spoilers als ski-schansen van afgekeken zijn?
Ik moet toch eens met een fototoestel de weg op. Elke ochtend zie ik een gedrocht. Het betreft een auto met verschillende kleuren panelen. Groene voorspatborden, witte bumper, grijze auto en volgens mij nog een andere kleur motorkap.
Vanmorgen zag ik ook nog een oude kadet met witte bovenkant, blauwe onderkant en andere kleur bumper. Blijkbaar is dat hier in de mode.
* WFvN volgende week eraan proberen te denken de camera mee te nemen en ze vast te leggen
Vanmorgen zag ik ook nog een oude kadet met witte bovenkant, blauwe onderkant en andere kleur bumper. Blijkbaar is dat hier in de mode.
* WFvN volgende week eraan proberen te denken de camera mee te nemen en ze vast te leggen
En dan gaat iemand in het wegmisbruikers topic klagen dat er iemand op een ligfiest rare capriolen zat uit te halen omdat hij een foto wilde maken

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik weet niet of ze al voorbij zijn gekomen, maar toch... schaamteloos gecopypaste van sitewww.topgear.com 
Met een uitlaat per cilinder

aaargh

aaargh

Die zwartgele.... er is over nagedacht, dat is duidelijk. Ook duidelijk is dat het zeker niet mijn smaak is
Anoniem: 105758
godver, wat is dat toch met kippengaas? KIPPENGAAS STAAT NIET GELIJK AAN STOERHEID. Het is eerder de grootste wansmaak ever, wie heeft dit eigenlijk bedacht?
omg.. die 'monster'voorbumpers zijn ZO FUCKING lelijk..yassine schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:47:
Deze zag ik gisteren: Amsterdam Osdorp
[afbeelding]

die lamellen doen me altijd aan snorharen denken

echt, als je zoiets op je auto durft te monteren en het ook nog mooi vind ben je echt ziek in je hoofd. wat denken die mensen wel niet
die kleurstelling is erg leuk gedaan van die civic, als die spoilers nu niet zo overdone waren dan kon ie met die bumpers nog net doordat die kleuren gewoon her en der mooi in lijn met de auto zijn gespotenmoooo schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:21:
Ik weet niet of ze al voorbij zijn gekomen, maar toch... schaamteloos gecopypaste van sitewww.topgear.com
[afbeelding]
aaargh
[afbeelding]
verder had ik er 19 van de 20
dacht bij die audi met dat logo in de 'onderste gril' van na, te makkelijk dat dat een audi is, doe bmw, is het toch een A4

'Monster'bumpers hebben 3 lamellen horizontaal, deze heeft er 2 diagonaalG-PHREAK schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:57:
[...]
omg.. die 'monster'voorbumpers zijn ZO FUCKING lelijk..![]()
die lamellen doen me altijd aan snorharen denken![]()
echt, als je zoiets op je auto durft te monteren en het ook nog mooi vind ben je echt ziek in je hoofd. wat denken die mensen wel niet
lol omdat je niet geresized heb zak ik eerst alleen die opel astra, idd behoorlijk fout ja, dacht dat dat je point was, tot ik de reacties erna las, huh, kippengaas? wtf?yassine schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:47:
Deze zag ik gisteren: Amsterdam Osdorp
[afbeelding]
Ow, nee de reden dat ik het niet geresized heb is omdat je het dan niet goed zag. Heb hem daarom op volle grote Gepost..........En nee ik ben geen n00bbolleh schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:50:
[...]
lol omdat je niet geresized heb zak ik eerst alleen die opel astra, idd behoorlijk fout ja, dacht dat dat je point was, tot ik de reacties erna las, huh, kippengaas? wtf?
[ Voor 3% gewijzigd door yassine op 22-09-2006 23:55 ]
En zie ik dat nou goed? Tiewraps om de nummerplaat aan dat gedrocht van een bumper te monteren?
Dat zie je zeker heel goedWFvN schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 08:46:
En zie ik dat nou goed? Tiewraps om de nummerplaat aan dat gedrocht van een bumper te monteren?
Je kunt de golf er toch gewoon uitknippen? Heb je al 2/3 van het bestand weg...
Ja, en anders kun je ook nog gewoon een klein plaatje hier posten, dat linkt naar de grote. Dingen als imageshack, BaBoOn z'n uploadprogsel, en Photbucket kunnen dit zelfs automatisch
GefixtTheZeroorez schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:48:
Ja, en anders kun je ook nog gewoon een klein plaatje hier posten, dat linkt naar de grote. Dingen als imageshack, BaBoOn z'n uploadprogsel, en Photbucket kunnen dit zelfs automatisch
Nu ben ik heel eerlijk, maar vind deze toch wel erg vet eigelijk
Edit, die website heeft best wat foto-shop spul ertussen zitten

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2006 00:16 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar die car wash foto galery maakt een hoop goed
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
De GITT (Gay Industries Two Thousand)
Hail to the king baby!
weinig fouts aan in mijn ogen, ziet er in iedergeval erg netjes uit (naja spaakwielen mischien wat te groot en overdone) heb je wel wat bijzonders wat toch prima rijd
Ik vind het eerder een vooruitgang tov die BMWMadMarky schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:16:
Hmm. Aan de ene kant knap dat ze zoiets voor elkaar krijgen, aan de andere is ie wel spuuglelijk zeg. Doodzonde van die BMW.

Ik vind 'm ook wel vet.. En met een BMW als basis is het nog robuust en snel ook
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
wauw... best cool
De achterkant is mooi

Dit is imho geen foute tuning... deze kerels weten zeker wel wat ze aan het doen zijn!
De achterkant is mooi

Dit is imho geen foute tuning... deze kerels weten zeker wel wat ze aan het doen zijn!
Ik moet zeggen dat de voor- en achterkant, samen met de velgen en alles onder de kap er heel mooi uitziet.
Het interieur, het zijaanzicht, en die voorruit echter..
Die auto helt véél te ver naar voren, heeft een véél te moderne voorruit en interieur, en ook hangen er veel te veel troepsels aan de zijkant. Jammer.
Het interieur, het zijaanzicht, en die voorruit echter..

Dikke bak, die heb ik 3x liever dan een originele 6.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nou... toen ik in het echt een 6 tegen kwam (geen cabrio, dat vind ik bij bijna alle autos lelijk) viel mn mond toch wel even open 
Deze auto heeft "het" wel bijna btw... het commentaar van The_zeroorez gaat voor mij ook op.
Interieur past niet en hij staat als een dragracer, tever met zn neus naar de grond...
Deze auto heeft "het" wel bijna btw... het commentaar van The_zeroorez gaat voor mij ook op.
Interieur past niet en hij staat als een dragracer, tever met zn neus naar de grond...
Ik zie een 6 voorbij komen en dan denk ik: "groot en lelijk"...kan er niks aan doen.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Met stom, de ombouw is een stuk beter.JT schreef op woensdag 27 september 2006 @ 00:39:
Ik zie een 6 voorbij komen en dan denk ik: "groot en lelijk"...kan er niks aan doen.

^^^ makes baby Jesus cry
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Deze is niet fouter dan wat hierboven staat, maar toch behoorlijk 

Inderdaad. Zo iemand moet gewoon van een klassieker als dat afblijven
Sjonniebak maken doe je maar met een golf op kadet.
Afgelopen zondag op paddock3 te Zandvoort bij de BMW 130i Cup 

rara wat klopt hier niet

rara wat klopt hier niet

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Een Motorsport Leon

[ Voor 24% gewijzigd door Dupje op 27-09-2006 23:41 ]
Niet iedereen begrijpt waar die M eigenlijk voor staat blijkbaar. Net als overal maar Turbo opzetten
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik heb ook nog zo'n ///M plaatje liggen, komt voor de ludiekigheid ook nog wel eens op 'n andere auto
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Een Impala met ///M stickertuning is natuurlijk de uberfoutness
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zolang je'm maar niet op een opel plakt. De meeste auto's met ///M-badges die ik zie rijden zijn opelsHydraulik-Phunk schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:33:
Ik heb ook nog zo'n ///M plaatje liggen, komt voor de ludiekigheid ook nog wel eens op 'n andere auto

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
ik zag tijdje terug een opel Astra (1e Gen.) rijdne als GSI uitgedost (weet niet of het een echte was maargoed) hij een zeer geweldig item: een raamband met daarop VW Freak
Das leuk foutGoldenSample schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:33:
ik zag tijdje terug een opel Astra (1e Gen.) rijdne als GSI uitgedost (weet niet of het een echte was maargoed) hij een zeer geweldig item: een raamband met daarop VW Freak
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Wat ik vanochtend toch op m'n oprit zat staan...

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Grappig dat hij het hoogste bod al op zijn nummerplaat heeft staan... wát een ding zeg.Anoniem: 16963 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:24:
Dit slaat geloof ik toch wel alles:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Best handig die tellers in de motorkap, scheelt kabels leggen naar het interieur
Ik viel bijna van m'n stoel af van het lachen toen ik die meters in de motorkap zag.
Ik moet binnenkort hier ook maar eens langs gaan met een camera, want van die auto's wordt je ook spontaan blind...
*Edit*
Hoe krijgen ze het voor elkaar om bij dgb een auto die al op een hotrod lijkt alsnog te verneuken

Ik moet binnenkort hier ook maar eens langs gaan met een camera, want van die auto's wordt je ook spontaan blind...
*Edit*
Hoe krijgen ze het voor elkaar om bij dgb een auto die al op een hotrod lijkt alsnog te verneuken

[ Voor 21% gewijzigd door Huig op 29-09-2006 23:06 ]
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
En tja.... als je een kleine auto hebt met weinig ruimte vanbinnen, wat moet je danDupje schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:31:
Best handig die tellers in de motorkap, scheelt kabels leggen naar het interieur
een crx?

De Nederbelg !
///MeeeeeegaTwhomp schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:50:
Niet iedereen begrijpt waar die M eigenlijk voor staat blijkbaar. Net als overal maar Turbo opzetten

Nee, dat is Seat 
Er is toch wel een CRX Del Sol? In de buurt van ibiza toch?
Er is toch wel een CRX Del Sol? In de buurt van ibiza toch?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
That reminds me: ik zag laatst een Polo met op de achterraam "Je voelt je lekkerder in een Peugeot."GoldenSample schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:33:
* Scipionyx heeft hier ergens nog een foto van een Impreza met een zeer verkeerde achterbumper + daarbij "bijhorende" uitlaten

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Echt fout inderdaad, aangezien een VW toch mooier is dan een Peugeot.. Over wansmaak gesprokenScipionyx schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:41:
[...]
That reminds me: ik zag laatst een Polo met op de achterraam "Je voelt je lekkerder in een Peugeot."
Ik heb ook weleens iets in die trend gezien, achter op een VW Polo: "A Golf may be a bigger car, Polo still is of a higher standard." Met daarachter zo'n polo-tekentje
Vreemd dat dat ding te koop staat, zo'n ding wil je toch niet weg doenAnoniem: 16963 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:24:
Dit slaat geloof ik toch wel alles:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Ik vind die auto wel wat hebben, alleen jammer dat er nog geen passende velgen onder liggen. Als dat is gedaan, alsmede een poetsbeurt, dan heb je een leuke oude Opel als auto
Die bovenste fiesta moet wel airride hebben, anders komt 'ie no way over een klinker die scheef ligt
[ Voor 17% gewijzigd door Dentheman op 05-10-2006 21:40 ]
Zie ondertitel
dat is aan de lichten te zien alleen wel een Rover/MGDentheman schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:39:
Die bovenste fiesta moet wel airride hebben, anders komt 'ie no way over een klinker die scheef ligt
Als we op de lichten gaan letten rijden er wel veel lexusen rondGoldenSample schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:45:
[...]
dat is aan de lichten te zien alleen wel een Rover/MG
Als die airride heeft (wat ik wel hoop omdat ie anders niet kan rijden) dan zijn waarschijnlijk die uitlaat tipjes in de skirt nog fake ook. Of hij heeft een enorm flexibel stuk in z'n uitlaat erbij zitten, anders breekt de pijp zo af
Wat dacht je van de vorm van de lampen..3p0x schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:54:
Als we op de lichten gaan letten rijden er wel veel lexusen rond
Ik zag gisteren trouwens een Audi A6 Avant met grote velgen (18 of 19") en zodanig verlaagd dat er ongeveer 3 cm tussen banden en wielkasten zat
Leg uitSick Nick schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:00:
Als die airride heeft (wat ik wel hoop omdat ie anders niet kan rijden) dan zijn waarschijnlijk die uitlaat tipjes in de skirt nog fake ook. Of hij heeft een enorm flexibel stuk in z'n uitlaat erbij zitten, anders breekt de pijp zo af
[ Voor 36% gewijzigd door Demo op 05-10-2006 22:07 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Owja, zat beetje raar te denken
Nou ja, blijft verder een ranzig ding.
Daar moest ik wel even om lachen :d
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Het is jammer dat de auto zelf al van die kronkel vormen heeft, en er een bodykit opzit die dat nog eens versterkt.Anoniem: 24670 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:00:
[afbeelding]
kwam ik tegen tijdens mn werk
Haal die bodykit eraf, die spoiler boven de achterruit, en dat plaatje op 't raam en hij mag bij mij voor de deur hoor
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
het zijn idd de vormen he3p0x schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:54:
[...]
Als we op de lichten gaan letten rijden er wel veel lexusen rond

let op de vorm van de lichten en de achterruit, achterstezijruitjes
I get your point maar er zijn genoeg voorbeelden te vinden van auto's waarvan er lichten van een ander merk opzitten (golfjes met een bmw 3 serie voorkant ed.) Wel raar dat er in de filename ford staat dan?GoldenSample schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:28:
[...]
het zijn idd de vormen hekijk maar eens, is wel een iets nieuwere denk ik maar kijk:
[afbeelding]
let op de vorm van de lichten en de achterruit, achterstezijruitjes
Ook vrachtauto's moeten eraan geloven:

Probeer eens met zo'n wagen door een Nederlandse woonwijk te rijden.

Probeer eens met zo'n wagen door een Nederlandse woonwijk te rijden.
Die's gechopt joh!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
100% Mobsled van de chromeshopmafia. http://www.chromeshopmafia.com/
Die gasten verbouwen in Trick my truck amerikaanse trucks.
*empty*
Laat dit aub een fotosoep zijn

Ach als het het boodschappenautootje is voor moeders de vrouw is het best wel leukrobin222 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:45:
[...]
Laat dit aub een fotosoep zijnDit is wel het toppunt van een auto vern**ken.
The ramblings of an idiot