[MMORPG]Silkroad Online, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.578 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af waarvoor die blocking ratio is op glaives enz is 35 % enz van de aanvallen blocken lijkt me nogal onlogisch :+ iemand die het weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:41:
Ik vraag me af waarvoor die blocking ratio is op glaives enz is 35 % enz van de aanvallen blocken lijkt me nogal onlogisch :+ iemand die het weet ?
35% BR op een wapen is 3.5% minder kans dat je aanval geblokkeerd wordt door een schild. Voornamelijk van belang bij PvP en tegen NPC thiefs met schilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de F10 functie (Item mall) staat een knop voor silk gift. Bij mij is die knop niet actief. Weet iemand of dit lv afhankelijk is of moet die functie nog komen?
Weet iemand wat 1 silk zo ongeveer waard is in gold op de server Alps. O-)

Als er nog een lijstje wordt bijgehouden:
ign: blish
server: Alps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb geen idee wat 1 silk waard is, maar ik weet wel dat de silk gift gewoon nog niet geïmplementeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Silk Gift is inderdaad nog niet actief, 1 silk = 10 eurocent waard. Ga niet in op offers zoals 100Silk for 100k want dan word je account gehacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
saviour schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:04:
Dat is mijn nieuwe glavie voor als ik level 60 wordt.

Zo heb ik hem gekocht:
http://members1.chello.nl/rhm.soer/60glavie1.jpg

En zo is hij nou, ik wil alleen de magical reïnforce nog hoger krijgen, maar daar zijn al 5 stones op mislukt.
http://members1.chello.nl/rhm.soer/60glavie9.jpg
Netjes hoor, dat wil ook nog wel eens proberen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:36:
[...]

Netjes hoor, dat wil ook nog wel eens proberen.
Waarom zoveel geld uitgeven op een lvl 60 wapen 8)7 . Imo level je wat door en heb je je laatste wapen en alchemy je d' er op los :?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/napstar/bow.JPG

Moet nog tablets verzamelen/inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oke ik ben lvl 36, maar hoe komen jullie in godsnaam aan zoveel gold? Ik heb nu ( met SOS swaard meegerekend ) 11 mil.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:04:
Oke ik ben lvl 36, maar hoe komen jullie in godsnaam aan zoveel gold? Ik heb nu ( met SOS swaard meegerekend ) 11 mil.. :X
Ik persoonlijk ben rijk geworden in de eier- en elementenhandel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oja, dat moest ik ook nog vragen..

wat de neuk zijn die eieren die je af en toe in zo'n stalletje ziet? Leuk, gebakken eitje, roereitje, maar je betaalt er wel 550k voor..? Btw hoe moeilijk is het om een LVL42 shield +3 te krijgen? En gebruiken jullie bij het elixeren ( love that one ^^ ) ook altijd lucky powder?

[ Voor 15% gewijzigd door Heaget op 27-08-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Heaget schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:48:

wat de neuk zijn die eieren die je af en toe in zo'n stalletje ziet? Leuk, gebakken eitje, roereitje, maar je betaalt er wel 550k voor..? Btw hoe moeilijk is het om een LVL42 shield +3 te krijgen? En gebruiken jullie bij het elixeren ( love that one ^^ ) ook altijd lucky powder?
die eieren zijn ngo van het vorige event:P die eggs moest je dan inleveren en dan kreeg je een cadautje... maar nu heb je er niks meer aan. Je koopt ze dus alleen omdat ze best zeldzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:48:

Eieren zijn van vorig Pasen en zijn nu absoluut waardeloos; ze nemen alleen maar ruimte in en je kunt er helemaal nix mee. +3 is meestal wel te doen, al lijkt het erop dat sommige items lastiger te enchanten zijn dan andere. Ik gebruik altijd lucky powders bij het elixeren, maar meestal koop ik mijn items al compleet geelixered (+3 of +5). Voor schild is de block rate erg belangrijk; ik koop ze niet meer onder de BR 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
hey mensionXL hoe heet je IGN

dan kan ik je pm'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:15:
[...]

Eieren zijn van vorig Pasen en zijn nu absoluut waardeloos; ze nemen alleen maar ruimte in en je kunt er helemaal nix mee. +3 is meestal wel te doen, al lijkt het erop dat sommige items lastiger te enchanten zijn dan andere. Ik gebruik altijd lucky powders bij het elixeren, maar meestal koop ik mijn items al compleet geelixered (+3 of +5). Voor schild is de block rate erg belangrijk; ik koop ze niet meer onder de BR 18.
Oke cool, ik ga nu alvast 6th degree gear elixeren :) Alleen m'n LVL32+3 SOS sword nog zien te verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waneer beginne de updates weer ??
ik ben benieuwd naar dat nieuwe gebied bij hotan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:22:
[...]

Waarom zoveel geld uitgeven op een lvl 60 wapen 8)7 . Imo level je wat door en heb je je laatste wapen en alchemy je d' er op los :?
Ik kan wel een aantal redenen bedenken: om van 60 naar 64 te levelen kost je wel een paar weken als je niet heel hard door grindt, met een wapen dat minder damage doet nog langer. Een goed wapen verkoop je ook wel weer.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

stoeber schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:46:
hey mensionXL hoe heet je IGN

dan kan ik je pm'en
mnsnxl heet ik :) (in blokletters: MNSNXL niet de L te verwarren ;))
Heb jullie allebei geprobeert te pm'en maar jullie waren niet ingelogd.

[ Voor 13% gewijzigd door MensionXL op 28-08-2006 11:27 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ben meestal 's ochtend maar binnekort weer middagen want dan begint school weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:22:
Ehm, farmen op de yeti's met een 9 level gap :? En wat denk je van tijd tekort?
Heaget schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:15:
Silk Gift is inderdaad nog niet actief, 1 silk = 10 eurocent waard. Ga niet in op offers zoals 100Silk for 100k want dan word je account gehacked.
Hij bedoelde hoeveel 1 silk ingame waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

stoeber schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:11:
ben meestal 's ochtend maar binnekort weer middagen want dan begint school weer
Jah voor mij ook, heb je msn? Dan kunnen we wat makkelijker in-game afspreken, want met de nieuwe player limits kan je niet zeker weten of je wel de server op komt.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:37:

[...]

Hij bedoelde hoeveel 1 silk ingame waard is.
Juistum en wel op ALPS...

ennuh weet iemand wat die lichtjes zijn aan de weerszijden van het hoofd paar al gevraagd ig maar ben er nog steeds niet uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
LOL, die lichtjes zijn een talisman. Dat zijn de schouderstukken van garment. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 uur service ARLG hoe kunnen ze dat nu doen smorgens als ik wil speeeeelen.
Hebben al die lullo's hiero op dit forum mij gek gemaakt van SRO ken ik niet speelen :(
Zit trouwens op de nieuwe server nog nederlandse guilds daro ?
IGN D00k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:19:
5 uur service ARLG hoe kunnen ze dat nu doen smorgens als ik wil speeeeelen.
Hebben al die lullo's hiero op dit forum mij gek gemaakt van SRO ken ik niet speelen :(
Zit trouwens op de nieuwe server nog nederlandse guilds daro ?
IGN D00k
^_^

Is elke dinsdag morgen hetzelfde verhaal, server inspections..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
ik ben trouwens geswitched naar Troy, mn IGN is nog steeds Airdack, ik ben al toevallig een nederlander tegengekomen toen we stone ghosts aan het meppen waren, ff gezellig een party gevormd ;)

Ik ben dus ook een nieuwe char begonnen, bow was wel leuk maar ik werd gek van die pijlen die telkens opgingen, ookal kocht ik er een paar duizend die dingen droppen bijna nooit ... dus nu een glaive met fire en dat hakt flink door :D er viel er eentje met crit11 van mijn level (15) uit een young tiger, volgens mij is crit 11 best goed want de NPC verkocht ze maar met crit 5 ?

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Airdack schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:53:
ik ben trouwens geswitched naar Troy, mn IGN is nog steeds Airdack, ik ben al toevallig een nederlander tegengekomen toen we stone ghosts aan het meppen waren, ff gezellig een party gevormd ;)

Ik ben dus ook een nieuwe char begonnen, bow was wel leuk maar ik werd gek van die pijlen die telkens opgingen, ookal kocht ik er een paar duizend die dingen droppen bijna nooit ... dus nu een glaive met fire en dat hakt flink door :D er viel er eentje met crit11 van mijn level (15) uit een young tiger, volgens mij is crit 11 best goed want de NPC verkocht ze maar met crit 5 ?
De meesten willen op z'n minst crit 8 hebben. Crit 11 voor een glavie is dus erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zouden een tweakers guild moete maken :).. nl 4 life =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Volgens mij is er al eens zo'n guild geweest maar die is uit elkaar gevallen. Ik voel mij trouwens prima op mijn gemak in de VOC guild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOC guild? mij kan je alles wijsmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
De VOC guild is een Nederlands trader / hunter guild op Aege, in een volle union (waaronder DE). We hoeven nog maar iets van 26% voor level 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck, zit er ook iemand op Alps? daar zit ik nou, ik heb gehoord dat et een goede server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
SOEFuture schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:20:
[...]

De meesten willen op z'n minst crit 8 hebben. Crit 11 voor een glavie is dus erg goed :)
helaas zag ik dat wat laat, want ik was een paar levels verder en kon een betere glaive krijgen, welliswaar met minder crit maar gewoon veel meer damage ... dus ik zag dat ik bij de NPC 3400 ofzo kon krijgen voor die glaive, dus ik zette mn stal neer met die glaive voor 7000 en hij was weg binnen 2 minuten ... ik had vast meer kunnen krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
't gaat lekker nu. Ben alleweer lvl 28 met m'n sword/shield imbue Fire char. Ik merk het verschil met m'n vorige char echt heel goed. Ken nu veel meer tegen en doe zelfs goed mee in PvP. Even nu nog naar lvl 30 voor die leuke nuke ^^. En dan hakken maar! :)

Edit: Oja, kan ik nog in de lijst gezet worden:
Nickname ingame: xzaz2
Server: Greece (1 van de weinige?)

[ Voor 17% gewijzigd door xzaz op 30-08-2006 04:15 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
xzaz schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 04:15:
't gaat lekker nu. Ben alleweer lvl 28 met m'n sword/shield imbue Fire char. Ik merk het verschil met m'n vorige char echt heel goed. Ken nu veel meer tegen en doe zelfs goed mee in PvP. Even nu nog naar lvl 30 voor die leuke nuke ^^. En dan hakken maar! :)

Edit: Oja, kan ik nog in de lijst gezet worden:
Nickname ingame: xzaz2
Server: Greece (1 van de weinige?)
wat voor een char had je eerst dan? en wat voor één nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Airdack schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 00:10:
[...]

helaas zag ik dat wat laat, want ik was een paar levels verder en kon een betere glaive krijgen, welliswaar met minder crit maar gewoon veel meer damage ... dus ik zag dat ik bij de NPC 3400 ofzo kon krijgen voor die glaive, dus ik zette mn stal neer met die glaive voor 7000 en hij was weg binnen 2 minuten ... ik had vast meer kunnen krijgen :+
Als glavies en blades een hoge crit hebben en minimaal +3 zijn kun je er echt goed gold voor krijgen. Voor Strength builds zijn crits zo'n beetje het belangrijkste.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik ben vandaag LVL37 geworden :) Eindelijk Full 5th Degree Gear _/-\o_ Inclusief SOS +2Chestje O+ Ik ben nu ook weer bezig om een vriend te powerlevelen, vroeger ( op m'n vorige char ) heb ik heeeel veeeel met hem gespeeld, maar hij stopte bij LVL21 terwijl ik door ben blijven spelen. Dus nu help ik hem om snel een beetje hoger te komen zodat we weer samen dingen kunnen gaan doen zoals we altijd deden 8) ( ik zou bijna zeggen dat het nostalgisch is als ik er weer aan denk hoe we Giant Tigers zochten om ze samen te killen :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zijn tijden, hahaha lekker noobhunting (en dan niet noobshunten maar noobdingen hunten =))..

als iemand een account op alps heeft, add me : raw_food

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekent het als een wapen = immortal 1 time en astral 1 time...is het dan beter ? meer waard ?....alvast bedankt maar weer

• saviour
  • Niet online
De immortal zorgt ervoor dat het wapen niet breekt als je boven +4 gaat en het mislukt, Astral zorgt ervoor dat hij terug gaat naar +4 ipv 0 als het mislukt.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:06

DropjesLover

Dit dus ->

k heb eindelijk een lvl 21 gear bij elkaar, wordt k bijna lvl 22 8)7
en k koop ook eigg alleen gewone dingen, sox stuff vind k veeeels te duur om te hebben en na 2/3 lvls weer weg te doen.

k was trouwens vandaag met een trade bezig, komen er telkens thieves op n kameel naast me rijden. vriendelijk en minder vriendelijk of ze me (met een 1* trade) met rust kunnen laten, blijven die eikels naast me rijden. en even later in de buurt van de eastern ferry, plop 2 high lvl thieves ineens, terwijl er geen ander convoy in de buurt was. ik in de pan gehakt en 12.4k armer, terwijl die mafkees mn stuff opraapt... blody thieves :(

trouwens, voor de gene die het niet weten, 12.5k aan goods op je paard/kameel is het max voor een 1 ster trade, daarboven wordt het een 2 ster... misschien een tip voor in de startpost?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Heaget
Het is zoals je eigen quote zegt: Shit Happens..

Hijacken noemen ze dat trouwens ook wel, als er een high-lvl naast je komt en die jat je stuff. Is een beetje lame manier van hun om makkelijk geld te krijgen. Je kan er vrij weinig aan doen, ik doe meestal alleen nog mee aan Union trades omdat daar altijd lvl60+ gasten meelopen :*)

• Knowuse
DropjesLover schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 01:45:
en k koop ook eigg alleen gewone dingen, sox stuff vind k veeeels te duur om te hebben en na 2/3 lvls weer weg te doen.

k was trouwens vandaag met een trade bezig, komen er telkens thieves op n kameel naast me rijden. vriendelijk en minder vriendelijk of ze me (met een 1* trade) met rust kunnen laten, blijven die eikels naast me rijden. en even later in de buurt van de eastern ferry, plop 2 high lvl thieves ineens, terwijl er geen ander convoy in de buurt was. ik in de pan gehakt en 12.4k armer, terwijl die mafkees mn stuff opraapt... blody thieves :(

trouwens, voor de gene die het niet weten, 12.5k aan goods op je paard/kameel is het max voor een 1 ster trade, daarboven wordt het een 2 ster... misschien een tip voor in de startpost?
Volgens mij kun je op een kameel meer laden voordat het een 2* wordt (tov een paard). Dat 1* popping is inderdaad erg flauw.

Shuttle st20g5

Verwijderd

Goedendag!

Aangezien het topic op Fok! over silkroad een beetje dood is heb ik me hier op :o tweakers.net :o maar even geregistreerd. :)

Ik zit op Venice en speel met een lvl60 full Int nuker/blader :)
Mijn ingame naam is TinX2 en ik zit in de guild MystiC_Gods

Voor de OP, derhalve.

Verwijderd

kan totaal niet in dit spel komen na lvl 16 of zo zie je hoeveel mensen er botten
en dan heb ik er al geen zin meer in... Ze doen er ook niks aan de makers. Ben wel
4 of 5 x over nieuw begonnen en uiteindelijk iets van 4 miljoen gespaard of zo maar nog
vind ik er niks aan..

uiteindelijk is dit voor mij de zoveelste free asian martial arts mmorpg waar er al veel
te veel van zijn.

Ben uiteindelijk maar gratis mn spullen lopen uitdelen en ge quit...

Verwijderd

De makers doen er wel degelijk wat aan hoor. Als jij een filmpje kunt overleggen waarin onomstotelijk wordt aangetoond dat de betreffende gebruiker 'bot' zal deze worden geband. Als je zo'n filmpje hebt kun je op de officiële website van het spel via de 'customer service' een bot-report indienen. :)

Verwijderd

Het is ook lvl afhankelijk. Als je lvl40 bent kun je véél meer laden voor een 1-star trade dan als je bijv. lvl22 bent. :)

Verwijderd

kben nu ff aan het doorlevelen tot lv 30 en dan wor ik hunter met bow full str =)

Verwijderd

BTW,

ik heb net een intesifying elixir gevonden, volgens mij is ie wel wat waard, wat precies?

alvast dank ;)

Verwijderd

ik zit idd met de zelfde vraag, meende dat ze rond de 235k waard waren maar dat weet ik niet zeker.
zou ook graag bevestiging willen. :)

Verwijderd

Dat hangt van het type en de server af. Op Troy zijn wapen elixirs zo'n 200-250K waard. Andere elixirs een stuk minder: acc (25-30K), shield (35-45K), protector (40-55K).

Verwijderd

ok dan, 55k eens kijken of ik er meer voor kan krijgen..

alvast bedankt man :*)

• saviour
  • Niet online
Op Aege liggen de prijzen weer anders.

De weapon elixers gaan steeds vaker voor 175K weg. 180K is eigenlijk gangbaar geworden.
De protector elixers gaan vaak voor tussen de 45-55K weg. 60K is gangbaar.
De accessory elixers, tsja, 25K max.

Verwijderd

saviour schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:58:
De immortal zorgt ervoor dat het wapen niet breekt als je boven +4 gaat en het mislukt, Astral zorgt ervoor dat hij terug gaat naar +4 ipv 0 als het mislukt.
Juist! daar heb je dus wat aan als je op een hoog lv wat langer met een wapen doet en flink met alchemy aan de gang gaat...THNX! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

levelen gaat langzaam en ik wil niet botten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk lvl ben je nu?
ik vind het vanaf level 20 ook dodelijk saai levelen, maar als je quests doet is het opzich nog te doen.
(das dan vooral met het vooruitzicht op lvl 30+ >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar tot je lvl 50+ ben, hoe langzaam het dan gaat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, dat kan ik geloven ;)

anywayz, wat is eigenlijk een minimaal ( goed ) lvl om hunter te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf lvl60 kun je redelijk aan de gang. Daarvoor lig je meer op het kerkhof. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een beetje slim hunt, is het vanaf level 20 ook wel te doen. gewoon als je een btje low lvl thief ziet ff snel je pakkie an, die gast in de pan hakke, pakkie weer uit en voila :p

houd de spanning er ook een btje in :p, moet vaak genoeg rennen voor die high lvl thiefs, maar tis te doen als je niet tever van de stadspoorten weg gaat

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:21:
als je een beetje slim hunt, is het vanaf level 20 ook wel te doen. gewoon als je een btje low lvl thief ziet ff snel je pakkie an, die gast in de pan hakke, pakkie weer uit en voila :p

houd de spanning er ook een btje in :p, moet vaak genoeg rennen voor die high lvl thiefs, maar tis te doen als je niet tever van de stadspoorten weg gaat
thanks, goede tip :D

wat zijn goede levels voor de andere jobs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
WTS on AEGE!!! lvl 35+3 sword crit 6 and lvl 35+3 shield br 15

IGN:_stoeber_ of leave mssge here

kom op koop deze items wil van deze zooi af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rustig aan man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
stoeber schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:55:
WTS on AEGE!!! lvl 35+3 sword crit 6 and lvl 35+3 shield br 15

IGN:_stoeber_ of leave mssge here

kom op koop deze items wil van deze zooi af
whooojhow, je moet echt minder gaan spelen man :+ relaxed man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardige kerels op Alps.
ik kreeg net 20k na wat praten met zon gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Om terug te komen op het feit dat ik gehackt ben:
Brantje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 09:48:
Oke ik kwam er vandaag achter dat ik gehackt was
Ik ben voor ruim 3 mil aan stuff kwijt.
Ik denk dat ik ga stoppen want ik heb geen armour, geen wapens, geen shield niets.
Ook op de bank gekeken ook niets.
Oke, ik heb net van een vriend 450k gekregen.
Ik kom nog ong 200k tekort.
Wil kan me dit lenen?
voeg me maar ff toe op msn:
conterstrike_brantje@hotmail.com

Verder ik wil wel lid worden van DE.
Ik kom morgen wel online @ eage

Ik heb me net geregt @ DE forums

[ Voor 48% gewijzigd door Brantje op 01-09-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik voelde me net even speciaal, lees ik dat berich :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Brantje schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:51:
Om terug te komen op het feit dat ik gehackt ben:

[...]

Oke, ik heb net van een vriend 450k gekregen.
Ik kom nog ong 200k tekort.
Wil kan me dit lenen?
voeg me maar ff toe op msn:
conterstrike_brantje@hotmail.com

Verder ik wil wel lid worden van DE.
Ik kom morgen wel online @ eage

Ik heb me net geregt @ DE forums
ah mooi :) dan zie ik je wel weer een keertje :9 Al speel ik het niet zo veel meer... ben druk bezig met andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Kan je dan wat geld lenen?
En kom eens op msn man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik geld overzetten van het ene char op het andere ( zelfde inlogaccount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
gooi et in je stash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
werkt dat alleen op dezelfde server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn eerste thief actie gemaakt, wat een ongelooflijke adrenaline!! Ik moet nog wel wat leren, maar voor mijn eerste keer is een 2* pop toch best goed (20k waard, maar ja).

Wie heeft zoiets nog meer meegemaakt (*points at adrenaline*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Airdack schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:40:
[...]

werkt dat alleen op dezelfde server ?
Ja, je kan dat alleen doen tussen de characters op Dezelfde server. Dus niet tussen Aege en Xian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
net 5* trade bijna gehaald net mislukt we waren met vl 40,41 en 47 en ik 39 bijna gered komt er een tering 52+ thief

nou ja was wel jammer weer 70k maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
stoeber schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:52:
net 5* trade bijna gehaald net mislukt we waren met vl 40,41 en 47 en ik 39 bijna gered komt er een tering 52+ thief

en verlies je ook niet veel xp als je gesloopt wordt, of heb je wel kunnen voorkomen dat je dood ging? wel jammer ja dat er net zo'n hoge lvl dief kwam, want iemand van rond jullie lvl hadden jullie vast wel aangekund met zn 4en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd maar die gast was nog hoger denk ik want die haalde een fire ox boven :( (welk lvl zijn fire oxen ook weer?)

ik was als lvl 25 ook meegegeaan als trader maar ik ben wel 2keer men goods kwijt geraakt :P
kan gebeuren hé

toch HAAAAT ik thiefs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze mogen weer een aantal servers bij gooien of limiet van spelers verbeteren want heb eindelijk paar uurtjes kunnen spelen maar nu zit het weer helemaal vol alle servers:(

maar verder is het een aardige spel behalve de paar momenten met lag waardoor je af en toe niks kan doen en volgende moment sta je ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:40:
ja idd maar die gast was nog hoger denk ik want die haalde een fire ox boven :( (welk lvl zijn fire oxen ook weer?)

ik was als lvl 25 ook meegegeaan als trader maar ik ben wel 2keer men goods kwijt geraakt :P
kan gebeuren hé

toch HAAAAT ik thiefs >:)
haha ik haat ook thiefs...
Ik was vanmiddag Brantje aan het helpen met een trade (ik als hunter en hij als thief) en ik ben toen ook 3 keer doodgegaan.
De eerste keer kreeg ik ineens een throwing spear in me rug..
De tweede keer werdt ik achterna gezeten door diezelfde gast... (hij heeft me ongeveer een kwartiertje achternagezeten) en werd ik gekilled door een lvl 60 die mij zag wegrennen voor de andere dief...
Daarna werd ik gerest en meteen weer gekilled, toen weer geressed en snel weggerent :)
Brantje en ik hebben toch 2 trades kunnen doen :P

Die fire ox is van lvl 60 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn vind het wel irritant dat je een creditcard MOET hebben om silk te kunnen kopen, wil best wel graag zon aapje of eekhoorntje. :(
die beesten zijn verrekte handig.
Hoop dat er snel ook andere betaalmethodes bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:31:
damn vind het wel irritant dat je een creditcard MOET hebben om silk te kunnen kopen, wil best wel graag zon aapje of eekhoorntje. :(
die beesten zijn verrekte handig.
Hoop dat er snel ook andere betaalmethodes bij komen.
Hoezo, alleen met CC? Gewoon een paypal account openen, geld overmaken vanaf je bankrekening en hier met die aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een paypall account maar als ik dan wil gaan betalen vraagt ie alsnog om creditcard.
of heb ik dan onvoldoende saldo op mn paypal staan?

heb namelijk niet genoeg er op staan atm maar heb wel al geld overgemaakt, alleen dat duurt nog een paar dagen voordat dat er is, zou dat het dan zijn?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
stoeber schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:52:

Tsja, sommige union leden hebben je gewaarschuwd :Y)

Wat paypal betreft, je hoeft hem niet te valideren, dus heb je geen CC nodig.

[ Voor 11% gewijzigd door saviour op 03-09-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat met laag lv trade je alleen aangevallen kon worden NPC thiefs en monsters op je route.. Dan wil ik het wel wagen maar als high lv thief je zo af kunnen maken is er geen lol aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had zonet dikke luck met een trade :+
ik ging van dw naar jangan, moest alleen het veld met de mangyan nog over dus dacht dat ik al veilig was. Komen er opeens 2 van die high lvl player thiefs met paarden achter me aan, die thiefs die spawnden mij achterna rennen, maar ik had nog mooi wat recovery kits voor mn paard, dus ben veilig bij de stadspoort gekomen >:)
en die gasten voor de poort maakten die thiefs ff voor me af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:10:
ik had zonet dikke luck met een trade :+
ik ging van dw naar jangan, moest alleen het veld met de mangyan nog over dus dacht dat ik al veilig was. Komen er opeens 2 van die high lvl player thiefs met paarden achter me aan, die thiefs die spawnden mij achterna rennen, maar ik had nog mooi wat recovery kits voor mn paard, dus ben veilig bij de stadspoort gekomen >:)
en die gasten voor de poort maakten die thiefs ff voor me af _/-\o_
Heheh had ik ook vandaag :) Ik had gelukkig Large Recover voor mijn paardje gekocht dus kon het aantal HP hoog houden. De PvP'ers bij de stad deden de rest :) Gewoon zo snel mogenlijk de stad in lopen en zorgen dat je paard niet blijft haken achter een muur :)

Edit: Ben trouwens alweer lvl 30 gaat lekker snel. En die nukes zijn best handig en goed voor PvP en dergelijke.

[ Voor 6% gewijzigd door xzaz op 03-09-2006 20:12 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik hoorde van een Guildmate dat er in de koreaanse versie wat aanpassingen in het Caravan-Systeem zijn gemaakt.

*Player Thiefs spawnen Hunters, die vallen dus alleen de Thief aan, niet de Trader ( oftewel, Hijacken kan niet meer)
*NPC Thiefs vallen alleen nog Players met een Job aan, dus je word niet meer omver gehakt als je alleen maar daar loopt.

Als dit binnenkort ook in onze versie komt ga ik zeker wel uber-blij zijn _/-\o_

En vandaag nog een leuk koopje gedaan, LVL42+2 Sword met Crit 10 voor 500K. Bij de NPC kost een gare versie van die Sword 350K :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Heaget op 03-09-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws >:)

eindelijk eens fatsoenlijk kunnen traden als low lvl trader.
en niet steeds doodgaan als ik lekker aan het paardrijden ben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
dat zou zeker goed nieuws zijn, dan heb je als player thief ook wat te doen als je laag lvl bent, want hunters hebben meestal toch wel een te hoog lvl voor je dan :)

trouwens, vraagje, ik was laatst in de Ch'in Tomb, je weet wel waar Stone Ghosts enzo rondlopen, en als je dan helemaal doorloopt tot achteraan bij een soort tempel dan lopen daar soms hele grote monsters rond, wat voor monsters zijn dit? ze staan niet op de monster map in china, maar ze lijken wel een beetje op Hyeongcheons als ik zo naar de monster map kijk (dat zijn lvl30 monsters)

[ Voor 54% gewijzigd door Airdack op 03-09-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

en de 3e keer dat een andere thief om me heen cirkelt, high lvl thief spawnt, ik weer alles kwijt (tot nu toe al zo'n 35K kwijt, oftewel 120k misgelopen :( ).
ik hoop echt dat ze dat bovenstaande snel invoeren!! dit verpest het traden op een laag lvl helemaal...

vandaag wel mn eerste SOS lvl 16 blade gekocht (voor slechts 600k), met succes naar +1 gebracht, nu nog zien te verkopen voor een leuk prijsje :) met die +1 is ie net zo goed als mn lvl 21 +1 Hun blade :)

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Heaget schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:13:
Ik hoorde van een Guildmate dat er in de koreaanse versie wat aanpassingen in het Caravan-Systeem zijn gemaakt.

*Player Thiefs spawnen Hunters, die vallen dus alleen de Thief aan, niet de Trader ( oftewel, Hijacken kan niet meer)
*NPC Thiefs vallen alleen nog Players met een Job aan, dus je word niet meer omver gehakt als je alleen maar daar loopt.

Als dit binnenkort ook in onze versie komt ga ik zeker wel uber-blij zijn _/-\o_

En vandaag nog een leuk koopje gedaan, LVL42+2 Sword met Crit 10 voor 500K. Bij de NPC kost een gare versie van die Sword 350K :*)
Ach, er zal wel niet veel veranderen. Ipv door een thief wordt je dan gepoped door een high lvl trader.

Die veranderingen kun je hier vinden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

SOEFuture schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:27:
[...]

haha ik haat ook thiefs...
Ik was vanmiddag Brantje aan het helpen met een trade (ik als hunter en hij als thief) en ik ben toen ook 3 keer doodgegaan.
De eerste keer kreeg ik ineens een throwing spear in me rug..
De tweede keer werdt ik achterna gezeten door diezelfde gast... (hij heeft me ongeveer een kwartiertje achternagezeten) en werd ik gekilled door een lvl 60 die mij zag wegrennen voor de andere dief...
Daarna werd ik gerest en meteen weer gekilled, toen weer geressed en snel weggerent :)
Brantje en ik hebben toch 2 trades kunnen doen :P

Die fire ox is van lvl 60 :+
Denk dat je trader bedoeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik ben net vandaag begonnen met silkroad online, ik zit op de tibet server ik ben nu level 3 mijn IGN is :HertogJan(ik heb nu een nieuwe character en die heet: FreeStyleNL), ik begin het spel al een beetje door te krijgen maar het enige waar ik met vraagtekens zit is de stat en skill point verdeling waar moet ik die punten nou indoen? ik wil het liefst een spearman worden, ik heb al gezocht op sites maar van die guides snap ik geen malle moer van :?
kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Alvast bedankt :)!!

edit: ik heb al een aardige guide gevonden die mij wel kan helpen ik ga denk ik met een glavie werken en dan alles in str doen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:47:
hey,

ik ben net vandaag begonnen met silkroad online, ik zit op de tibet server ik ben nu level 3 mijn IGN is :HertogJan, ik begin het spel al een beetje door te krijgen maar het enige waar ik met vraagtekens zit is de stat en skill point verdeling waar moet ik die punten nou indoen? ik wil het liefst een spearman worden, ik heb al gezocht op sites maar van die guides snap ik geen malle moer van :?
kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Alvast bedankt :)!!

edit: ik heb al een aardige guide gevonden die mij wel kan helpen ik ga denk ik met een glavie werken en dan alles in str doen
Goed idee, is eenvoudige goede build. Levellen gaat bijna het snelst en in pvp zeker 1 van de sterkste.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Brantje schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:53:
[...]

Denk dat je trader bedoeld :+
idd ja :9 :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

k heb net die laatste quest gedaan van de hunt white tigers. dus ik aan het hakken, krijg ik tijdens de laatste 80 ofzo ineens 2 bijna complete lvl 18 garment pakjes er uit :*) helaas allemaal female, en ik ben al lvl 22, dus dat gaat lekker wat opbrengen :)

ik vind wel dat er veel meer female stuff wordt gedropt dan male stuff, maar dat zal wel aan mij liggen...

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er meer mensen die dit probleem hebben namelijk wanneer je stopt spelen dat de scherm gewoon zwart beeld geeft maar je wel dingen kun selecteren en je hoort ook de window menus reageren
zoja zijn er mensen die een oplossing ervoor weten want me pc ressetten is niet echt super.

heb rond gezocht op forums maar de meeste hebben met het opstarten maar ik heb het alleen wanneer ik stop met spelen dat dit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ cool ^

Ik wil graag een sungdo silk suit op server alps, heeft iemand die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer een trade 2* gejat =) (15k maar tog)

zwaar tof O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Patchdag -_-'

Eerst blijft de update hangen op 70%, nu gaat ie zo traag als dikke poep.. Iemand anders met deze gaarheid? :X

edit

Nu zegt hij dat de server inspecties ondergaat... Het is potverdikkie 14.36..

[ Voor 25% gewijzigd door Heaget op 05-09-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou het idd net posten, hij zegt dat ie servers update..
dat gebeurt normaal gesproken toch 's ochtends? 8)7

was net mn wolfje aan het trainen :(

nu doet ie het weer gewoon -.-

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 14:41 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.