[MMORPG]Silkroad Online, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.580 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel dit spel dus nog maar net, maar iedere keer als ik connect naar de server en deze zit nog vol krijg ik een popupje van "disconnected from server" en dan sluit het spel af.
Ik moet dus iedere keer als ik wil proberen te connecten het spel opnieuw opstarten |:(
hoort dit zo? lijkt me namelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dit hoort zo, gewoon blijven proberen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:10:
Ik ben dus een echte beginner in dit spel en lees heel vaak dit topic door en zie dat de laatste posts gaan over "full strength" en "full int". Ik begrijp het wel een beetje, full int is toch MP aanvallen? Maar eigenlijk ook helemaal niet. Kan iemand deze newb wat bijleren :)
full str is dat je je stat points aan strength uitgeeft.
full int is dat je je stat points aan intelligence uitgeeft.

heeft niet direct met de aanvallen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
Op welke server zit je. Ik wil hem wel verkopen voor een GoT prijs ^^ Ik zit op Greece met nickname: (heel toepasselijk) "xzaz".

Ik ga nog een keer overnieuw beginnen. Heb gemerkt dat je heel veel spullen krijgt met STR. Dus dan maak ik gewoon een full INT met Zwaard Ice of Fire.

[ Voor 22% gewijzigd door xzaz op 14-08-2006 19:06 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:10:
Ik ben dus een echte beginner in dit spel en lees heel vaak dit topic door en zie dat de laatste posts gaan over "full strength" en "full int". Ik begrijp het wel een beetje, full int is toch MP aanvallen? Maar eigenlijk ook helemaal niet. Kan iemand deze newb wat bijleren :)
Per level gaat 1 punt naar INT, 1 punt naar STR en 3 punten krijg je om zelf te verdelen. Als je alles in STR stopt ben je full STR, alles in INT is full INT, en anders ben je hybrid. Full builds werken over het algemeen vrij aardig. Met hybrids moet je een beetje oppassen wat je doet. Ik basseer mijn karakter momenteel op de KD nuker guide (http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=12307), al doe ik bepaalde dingen natuurlijk net even anders. Je kunt op de diverse fora genoeg informatie vinden over goed werkende builds; beetje teveel omdat hier allemaal neer te plempen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de goeie reacties (net als bij mijn vraag over Alchemy). Hier kan ik wat mee, bedankt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:18

DropjesLover

Dit dus ->

pfff, je leest eigenlijk alleen maar dat mensen full INT zijn. kost je dat niet een vermogen aan potions? momenteel ben k nog een 60/40 STR/INT ventje, maar denk dat k het naar full STR breng. maar tevens sla k nog geen deuk in n pakkie boter zonder de flame river skill te gebruiken. dus daar kan eigg niet zonder. k ben nu lvl 20, met fire en sword (alleen die eerst combo) en een beetje healing/ress skill, en een oude hoeveelheid in electric.

ik kijk gewoon waar k mn punten in wil stoppen, tis voor de fun, niet te serieus doen met een spelletje denk ik dan. hoeveel lvls is jullie lvl gap eigenlijk, tussen je lvl en hoogste skill? ik heb nu 3, maar wil te graag mn SK "uitgeven"(heb er 170), terwijl k mn lvl gap eigenlijk op 5 ofzo wil houden

wat een regen trouwens, kijken of mn dak het houdt hierzo (had een lek boven het stopcontact van mn pc :X

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DropjesLover schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:35:
pfff, je leest eigenlijk alleen maar dat mensen full INT zijn. kost je dat niet een vermogen aan potions? momenteel ben k nog een 60/40 STR/INT ventje, maar denk dat k het naar full STR breng. maar tevens sla k nog geen deuk in n pakkie boter zonder de flame river skill te gebruiken. dus daar kan eigg niet zonder. k ben nu lvl 20, met fire en sword (alleen die eerst combo) en een beetje healing/ress skill, en een oude hoeveelheid in electric.

ik kijk gewoon waar k mn punten in wil stoppen, tis voor de fun, niet te serieus doen met een spelletje denk ik dan. hoeveel lvls is jullie lvl gap eigenlijk, tussen je lvl en hoogste skill? ik heb nu 3, maar wil te graag mn SK "uitgeven"(heb er 170), terwijl k mn lvl gap eigenlijk op 5 ofzo wil houden

wat een regen trouwens, kijken of mn dak het houdt hierzo (had een lek boven het stopcontact van mn pc :X
Als full INT verbruik je meer MP potions, als full STR meer HP potions. 't Is een keuze. Full INT molt snel, maar is kwetsbaar tegen multiple tegenstanders. Full STR molt langzamer, maar trekt gewoon een stuk of tig naar zichzelf toe en begint dan om zich heen te meppen.

'k ben nu lvl 44, tot gisteren met een 4 level gap, ga nu terug naar 0 om lvl 48 te bereiken, dan terug naar -8 door m'n skill te delevelen. Daarna wil ik eerst zien dat ik zo'n 100-200K sp bij elkaar timmer, want anders haal ik de lvl 60 nooit met redelijke skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 07:18:
[...]
'k ben nu lvl 44, tot gisteren met een 4 level gap, ga nu terug naar 0 om lvl 48 te bereiken, dan terug naar -8 door m'n skill te delevelen. Daarna wil ik eerst zien dat ik zo'n 100-200K sp bij elkaar timmer, want anders haal ik de lvl 60 nooit met redelijke skills.
Rond dat lvl heb ik ook sp gefarmd , was het eigenlijk nooit van plan, maar kwam toch wat tekort. Ben begonnen om te farmen zodat ik op L50 volledig gefarmd zou zijn (Genoeg skill points hebben voor al je skills ). Toen bedacht ik, dat ik het misschien ook wel kon doen doen voor skills t/m L60. Uiteindelijk maar een gedeelte gedaan. Heb nu op level 53 genoeg sp voor mijn skills op L50. Vind farmen zonde van de xp en het word saai, ik doe het hopelijk wel als ik lvl cap bereik (if ever).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 07:18:
[...]

Als full INT verbruik je meer MP potions, als full STR meer HP potions. 't Is een keuze. Full INT molt snel, maar is kwetsbaar tegen multiple tegenstanders. Full STR molt langzamer, maar trekt gewoon een stuk of tig naar zichzelf toe en begint dan om zich heen te meppen.
je moet als je pure int bent of str. gewoon gamrnet dragen das echt het best omdat:

1) je krijgt 20 % mana aftrek van je skills dus je betaalt 20 minder mana per skill
2) je loopt 20% sneller ook al heb je geen grass walk

ik heb dat ook en ben hunter en garment is dan echt de uitkomst want als je een hoog lvl thief tegen komt dan ren je gewoon harder.ik heb grass walk dan helemaal gemaxed dus ik ren echt snel en heeft vaak me leven gered

grtz stoeber

[ Voor 43% gewijzigd door stoeber op 15-08-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
ik ben bezig met een full STR met boog, en ik moet zeggen dat het me wel bevalt tot nu toe, de meeste monsters zijn dood voordat ze bij me zijn, en als ze toch in mn buurt komen en 1 of 2 klappen geven dan maakt dat allemaal neit zo veel uit, want ik heb toch een stapel hitpoints waar je niet goed van wordt :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Airdack schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:32:
ik ben bezig met een full STR met boog, en ik moet zeggen dat het me wel bevalt tot nu toe, de meeste monsters zijn dood voordat ze bij me zijn, en als ze toch in mn buurt komen en 1 of 2 klappen geven dan maakt dat allemaal neit zo veel uit, want ik heb toch een stapel hitpoints waar je niet goed van wordt :p
Ik heb ook Archer en het bevalt me ook goed hoor, je bevriesd ze met ice en ze kunnen niet bij je komen. Daarom heb (bijna) full int. Zo kan ik gewoon steeds men INT blijven gebruiiken en komen ze niet aan m'n str. Met m'n wolf gaat het nu nog sneller ^^.

Edit: maar xzaz heeft vandaag (weer) problemen met het connecten van de server. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door xzaz op 15-08-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
stoeber schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:16:
[...]

je moet als je pure int bent of str. gewoon gamrnet dragen das echt het best omdat:

1) je krijgt 20 % mana aftrek van je skills dus je betaalt 20 minder mana per skill
2) je loopt 20% sneller ook al heb je geen grass walk

ik heb dat ook en ben hunter en garment is dan echt de uitkomst want als je een hoog lvl thief tegen komt dan ren je gewoon harder.ik heb grass walk dan helemaal gemaxed dus ik ren echt snel en heeft vaak me leven gered

grtz stoeber
Ik ben ook full INT en heb protector. Ik vind dat fijner dan garment want je loopt nog wel 10% sneller en je bent beter beschermt tegen physical attacks :)

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
dntje schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:18:
[...]

Ik ben ook full INT en heb protector. Ik vind dat fijner dan garment want je loopt nog wel 10% sneller en je bent beter beschermt tegen physical attacks :)
ik ben ook full INT :P en heb altijd garment aan, gewoon omdat ik nu makkelijk voor alles kan wegrennen en zo veel minder dood ga en bij het hunteren is het erg handig _/-\o_
als ik te snel dood ga stap ik gewoon over naar shield + sword, dan heb ik heel wat defence erbij...
en natuurlijk zorg ik dat me garment allemaal +2 of hoger is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:20:
ik ben ook full INT :P en heb altijd garment aan, gewoon omdat ik nu makkelijk voor alles kan wegrennen en zo veel minder dood ga en bij het hunteren is het erg handig _/-\o_
als ik te snel dood ga stap ik gewoon over naar shield + sword, dan heb ik heel wat defence erbij...
en natuurlijk zorg ik dat me garment allemaal +2 of hoger is :+
'k ben zelf al tijden geleden overgestapt op armor, niet alleen voor de monsters, maar ook voor PvP. Ik ben nu level 44 en ben hard bezig een 6th degree SOM setje bij elkaar te sparen. 'k heb al 2 keer SOM en 1 keer SoSun klaarliggen en ben bezig met de onderhandelingen voor de 3e SOM. Dan nog even +3/+4 er overheen en we zijn er weer klaar voor de winter. :) Dan op level 47 eens kijken of ik een gevecht met een full STR glaiver kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:43:
[...]

'k ben zelf al tijden geleden overgestapt op armor, niet alleen voor de monsters, maar ook voor PvP. Ik ben nu level 44 en ben hard bezig een 6th degree SOM setje bij elkaar te sparen. 'k heb al 2 keer SOM en 1 keer SoSun klaarliggen en ben bezig met de onderhandelingen voor de 3e SOM. Dan nog even +3/+4 er overheen en we zijn er weer klaar voor de winter. :) Dan op level 47 eens kijken of ik een gevecht met een full STR glaiver kan winnen.
als je alles van SOM hebt maakt het niet echt meer uit wat voor armor je hebt, want de defence is dan toch al heel hoog :P alleen voor de snelheid en mp reduce zou je dan garment kunnen hebben...
Ikzelf heb ook garment zodat ik niet gemakkelijk wordt ge1shot door andere nukers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:27:
als je alles van SOM hebt maakt het niet echt meer uit wat voor armor je hebt, want de defence is dan toch al heel hoog :P alleen voor de snelheid en mp reduce zou je dan garment kunnen hebben...
Ikzelf heb ook garment zodat ik niet gemakkelijk wordt ge1shot door andere nukers :9
't idee is aardig, maar ik kan je zeggen dat als je op level 44 1800HP hebt (wat voor een INT figuur hoog is; ik ben 90% magical balance hybrid) dat 1 goeie klap van een glaiver op jouw level je toch echt omver blaast. Daar is dus onder andere die armor voor nodig. Verder heb ik de neiging om de hoogste level monsters op te zoeken die ik zo snel mogelijk (1 nuke/1 nuke+shout/2 nukes) omver kan blazen; wat maar het meeste xp oplevert. 'k kan je zeggen: Ujigi's op level 44 als puur int is redelijk gevaarlijk. Tot kort geleden was 1 goeie crit of 2 goeie hits (als je per ongeluk 2 aantrekt) toch echt dodelijk voor me en dat probleem begint nu onderhand verleden tijd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
xzaz schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:20:
[...]
Ik heb ook Archer en het bevalt me ook goed hoor, je bevriesd ze met ice en ze kunnen niet bij je komen. Daarom heb (bijna) full int. Zo kan ik gewoon steeds men INT blijven gebruiiken en komen ze niet aan m'n str. Met m'n wolf gaat het nu nog sneller ^^.

Edit: maar xzaz heeft vandaag (weer) problemen met het connecten van de server. :'(
Zo ben ik ook begonnen als full int archer (pomgbow, maar bij level 30 toch maar een nuker geworden en sindsdien gebruik ik een boog alleen nog maar om de white hawk te kunnen gebruiken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Knowuse schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:49:
[...]

Zo ben ik ook begonnen als full int archer (pomgbow, maar bij level 30 toch maar een nuker geworden en sindsdien gebruik ik een boog alleen nog maar om de white hawk te kunnen gebruiken.
Hoe pa kijk het aan dan om nuker to worden. Je hebt al je sp al 'verspild' om archer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
xzaz schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:48:
[...]

Hoe pa kijk het aan dan om nuker to worden. Je hebt al je sp al 'verspild' om archer te worden.
Had mijn bows skills niet zo hoog staan en gebruikte al light en ben full int. Ben dus gewoon alleen nog maar sp in light gaan stoppen en met een gap van 0 krijg je op level 30 je eerste echte nuke. Later heb ik nog een heel klein beetje bij gefarmd om de white hawk en ice te kunnen nemen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:44:
[...]

Had mijn bows skills niet zo hoog staan en gebruikte al light en ben full int. Ben dus gewoon alleen nog maar sp in light gaan stoppen en met een gap van 0 krijg je op level 30 je eerste echte nuke. Later heb ik nog een heel klein beetje bij gefarmd om de white hawk en ice te kunnen nemen.
Als het moet kun je er ook altijd nog voor kiezen om je bowskills weer te verwijderen, via Item Mall (kost echt geld) of door de potion quest (kost in-game geld). 'k ben op dit moment zelf fanatiek bezig om wat overbodige skills uit mijn lijst te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:52:
[...]

Als het moet kun je er ook altijd nog voor kiezen om je bowskills weer te verwijderen, via Item Mall (kost echt geld) of door de potion quest (kost in-game geld). 'k ben op dit moment zelf fanatiek bezig om wat overbodige skills uit mijn lijst te verwijderen.
Ja ok, jij doet het omdat je dan effectiever kan farmen. Anders zou ik het alleen doen als je de sp nodig hebt of je de 300 masteries benaderd(gebeurd bij mij voorlopig niet ). Anders is het zonde van je gold en je krijgt ook alleen maar 80% terug als je geen item mall gebruikt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Eigenlijk wel raar, de keuzes die je maakt in het begin van de game zijn eigenlijk de grondslag van wat je de hele tijd gaat doen. Jammer dat er hierover niks wordt uitgelegt door een NPC of een help tekst.

Ik ben bezig met tot level 11 alleen maar STR te uppen en daarna alleen maar INT. Met sword/shield ice (alleen de benodigde (shield enz)) en lightninng voor pvp (snel weglopen enz) en als primaire dus Fire te gebruiken. En gewoon mijn Wolf overzetten naar men andere account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:36:
Eigenlijk wel raar, de keuzes die je maakt in het begin van de game zijn eigenlijk de grondslag van wat je de hele tijd gaat doen. Jammer dat er hierover niks wordt uitgelegt door een NPC of een help tekst.
Dat geldt voor de meesten van dit soort spellen. Als je geen problemen hebt met het lezen van Engelse teksten moet je toch de diverse fora eens doorlezen. Er zijn stapels artikelen met uitleg over welke builds goed werken, welke skills daarbij horen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
ik heb redelijk wat fora doorgespit, maar bepaalde termen kan ik niet uitgelegd vinden ... zoals :

SOS
Blue
WTR (kan ook iets anders zijn)

in het spel roepen mensen de hele tijd dit soort dingen (op de fora trouwens ook :p) maar ik heb geen idee wat het inhoudt? kan iemand uitleggen wat de meestgebruikte afkorting in het spel inhouden, of heeft iemand misschien een link naar een website waar het wel uitgelegd staat?

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Kijk hier eens: [MMORPG]Silkroad Online, deel 4

Iemand anders die hier Tiscali heeft en SRO online speelt?

[ Voor 6% gewijzigd door xzaz op 16-08-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Airdack schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:47:
ik heb redelijk wat fora doorgespit, maar bepaalde termen kan ik niet uitgelegd vinden ... zoals :

SOS
Blue
WTR (kan ook iets anders zijn)

in het spel roepen mensen de hele tijd dit soort dingen (op de fora trouwens ook :p) maar ik heb geen idee wat het inhoudt? kan iemand uitleggen wat de meestgebruikte afkorting in het spel inhouden, of heeft iemand misschien een link naar een website waar het wel uitgelegd staat?
Als je 1 van de 4 topics had gelezen had je het zeker geweten, maargoed..

SOS = Seal Of Star
SOM = Seal Of Moon
SOSUN = Seal Of Sun
Bleu = De stats die onder je Item in het blauw staan aangegeven.
WTB = Want To Buy / Ik wil Kopen
WTS = Want To Sell / Ik wil Verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
SOS = Seal of Star
SOM = Seal of Moon
SOSUN = Seal of Sun
Blue = dan is je item blauw.. iets betere specs
WTR ? denk dat je WTB bedoeld en dat is Want To Buy en WTS = Want To Sell :)

edit:
ok..volgende keer eerst verder lezen

[ Voor 12% gewijzigd door DeluxZ op 16-08-2006 23:53 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Heaget
Even een vraagje, Ik ben heb de Scorpion quest afgemaakt, maar ik krijg niets om mee naar Jinjin te gaan...

Level 32 - http://img516.imageshack.us/img516/5563/328cp.jpg
1. Get 200 poisons from Scorpions. (not the black ones)
2. Get the present to JinJin(1st city).
3. Talk with JinJin(yes, 2nd time), then get back to Leegeuk with his present.

Ik kan bij die Pots-seller alleen die quest opnieuw doen...

• Knowuse
Heaget schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:59:
Even een vraagje, Ik ben heb de Scorpion quest afgemaakt, maar ik krijg niets om mee naar Jinjin te gaan...

Level 32 - http://img516.imageshack.us/img516/5563/328cp.jpg
1. Get 200 poisons from Scorpions. (not the black ones)
2. Get the present to JinJin(1st city).
3. Talk with JinJin(yes, 2nd time), then get back to Leegeuk with his present.

Ik kan bij die Pots-seller alleen die quest opnieuw doen...
zie hier voor meer uitleg. Komt er op neer dat je de quest 2 keer moet doen voordat de volgende beschikbaar komt.

Shuttle st20g5

• Heaget
En ik was zo blij dat ik klaar was ^^, nouja dan nog maar een keer :+

• stoeber
morgen lvl 38!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb speer lvl 38+3 crit 13 gekocht voor 1.2 mil lkkr goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

hey, ik kreeg net een vraag van iemand (Magnate of iets degelijks) op de Babel server. Of ik hem wou alt-en... wat doet dat? en hoe doe je dat? hij zei dat k al zn geld zou krijgen (238k ofzoiets, heb zelf 1.1m), maar k vertrouwde het niet erg, en heb dus geweigerd. blijft ie een beetje doordrammen en even later schiet ie me neer (deed maar 6 damage en ff een wazige blauwe gloed over mn poppetje, maar toch).

kan iemand me vertellen wat dat alten is en wat die blauwe gloed betekend?

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DropjesLover schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:37:
hey, ik kreeg net een vraag van iemand (Magnate of iets degelijks) op de Babel server. Of ik hem wou alt-en... wat doet dat? en hoe doe je dat? hij zei dat k al zn geld zou krijgen (238k ofzoiets, heb zelf 1.1m), maar k vertrouwde het niet erg, en heb dus geweigerd. blijft ie een beetje doordrammen en even later schiet ie me neer (deed maar 6 damage en ff een wazige blauwe gloed over mn poppetje, maar toch).

kan iemand me vertellen wat dat alten is en wat die blauwe gloed betekend?
Als je op alt drukt en dan iemand aanvalt wordt je offender (paarse naam, soort start van een player kill actie). Als je hem vervolgens doodt wordt je murderer (rooie naam) en kan iedereen je zonder pardon neerslaan. Als je als murderer wordt gedoodt laat je meestal 1 van je items vallen. Hij probeerde dus gewoon om je zover te krijgen dat hij je straffeloos kon doden om je items te pakken te krijgen.

Die blauwe gloed was waarschijnlijk een cold aanval; doet weinig damage, maar bevriest je voor een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:58:
[...]

Als je op alt drukt en dan iemand aanvalt wordt je offender (paarse naam, soort start van een player kill actie). Als je hem vervolgens doodt wordt je murderer (rooie naam) en kan iedereen je zonder pardon neerslaan. Als je als murderer wordt gedoodt laat je meestal 1 van je items vallen. Hij probeerde dus gewoon om je zover te krijgen dat hij je straffeloos kon doden om je items te pakken te krijgen.

Die blauwe gloed was waarschijnlijk een cold aanval; doet weinig damage, maar bevriest je voor een tijdje.
aaaah, vandaar dat zijn naam ook paars werd. maar als hij mij aanvalt, mag je hem dan (straffeloos) terugmeppen of doden? en krijg je dan ook wat van zijn items?

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=26324958,noline]DropjesLover schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:53

aaaah, vandaar dat zijn naam ook paars werd. maar als hij mij aanvalt, mag je hem dan (straffeloos) terugmeppen of doden? en krijg je dan ook wat van zijn items?
In principe wel, al moet je oppassen dat hij niet voor die tijd weer wit geworden is (duurt een seconde of 15 gedurende welke hij niet mag vechten of worden aangevallen door andere spelers). Aangezien hij ice gebruikte maakte hij dat natuurlijk moeilijker (eerst het effect van je afschudden) en waarschijnlijk is hij hoger level dan hij zich voordoet (anders had hij jou ook nooit kunnen doden om je items te pakken te krijgen). Aan de andere kant: jij kunt straffeloos op hem meppen, hij blijft paars en er is vast wel iemand anders in de buurt die even mee wil meppen. In principe gaat alles vrij goed, zolang je zelf maar van de alt toets afblijft. Ik heb ooit een paars persoon aangevallen, die tijdens de 'charge' van mijn nuke spell weer wit werd. De spell werd gewoon netjes afgebroken toen (anders was hij zeker het hoekje omgegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

okee, weet ik dat ook weer allemaal :)

trouwens, is er ergens ook een lijst met alle wapens, armor enz en de bijbehorende levels? ik bedoel dan echt alle wapens, want op de main site staat alleen de spullen van lvl 1, 8, 16, 24 enz, terwijl ik bij een lvl 18 blade heb (nu n lvl 21) en verschillende armor die niet op de site staat (oh-iron, chok nogwat enz)

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Op de site staan alleen dingen die je bij een NPC kan kopen. De rest wat er tussen zit hebben mensen vaak gevonden. En er zijn zoveel wapens/armor enz dat het beetje veel word op de site denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoe zit het met inventory space?

Ik heb nu een keer een quest gedaan waardoor mijn inventory met 10 slots is uitgebreid.

Ik zie nog twee keer een 2 slot uitbreiding op lvl 30 en 60.

Is het mogelijk dit nog verder uit te breiden en hoe? Ik zie veel meer van die dichte vakjes in de expansion.

[ Voor 25% gewijzigd door Kookie op 18-08-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:42:
Op de site staan alleen dingen die je bij een NPC kan kopen. De rest wat er tussen zit hebben mensen vaak gevonden. En er zijn zoveel wapens/armor enz dat het beetje veel word op de site denk ik
http://sro.mmosite.com/database/items_weapon.shtml
De rest van de items is daar ook te vinden; gewoon even goed zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een newb!

Zou iemand mij mischien uit kunnen leggen hoe de red-horse scroll werkt?

Ik heb rechermuisknop op de scroll gedaan dus ik kreeg ene paard. Ik was waar ik moest zijn, dus de paard deed ik weg. maar hoe krijg ik em nu weer terug? de scroll is niet terug in mijn inventory gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:44:
Ik ben een newb!

Zou iemand mij mischien uit kunnen leggen hoe de red-horse scroll werkt?

Ik heb rechermuisknop op de scroll gedaan dus ik kreeg ene paard. Ik was waar ik moest zijn, dus de paard deed ik weg. maar hoe krijg ik em nu weer terug? de scroll is niet terug in mijn inventory gekomen?
Eenmaal je scroll gebruikt en hij is weg.
Eenmaal paard weg , paardje niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, Haha
Dat is lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 vraagje dan,

Ik heb allemaal vage stenen, Stone of Life en Stone of Agillity enzo.

Wat kan ik daarmee? wat doen ze?
Sommige zijn aardig veel waard zie ik namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:18:
Nog 1 vraagje dan,

Ik heb allemaal vage stenen, Stone of Life en Stone of Agillity enzo.

Wat kan ik daarmee? wat doen ze?
Sommige zijn aardig veel waard zie ik namelijk
Die stones krijg je normaal gesproken door elementen te combineren met tabletten. Zie ook http://sro.mmosite.com/alchemy/tablets.shtml
Met deze stones kun je items (wapens, armor, etc.) van hetzelfde degree als de stone 'enhancen'. Sommige stones voegen blauwe stats (+int, +str, etc.) toe, of als ze al bestaan wijzigen ze de waarde ervan; andere stones wijzigen de grijze/witte stats van je equipment door ze opnieuw te 'rollen'. Gewoon een nogal prijzige (vooral op laag level) manier om je equipment verder te verbeteren; hoewel: het hoef niet altijd goed te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:22:
[...]

http://sro.mmosite.com/database/items_weapon.shtml
De rest van de items is daar ook te vinden; gewoon even goed zoeken. :)
:) Maar op de officele site stonden ze niet bedoelde hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hoop tabletten en ruby's
Dus deze kan ik "mixxen" met mijn wapens om speciale ability's toe te voegen?

Hoe doe ik dat precies? Rechtermuisknop werkt volgens mij niet.

ps.
Silkroad ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb in dit topic en het vorige deel al 2 keer precies ( zelfs met screenshots ) uitgelegd hoe het werkt... Misschien moet je zelf even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:12:
Ik heb een hoop tabletten en ruby's
Dus deze kan ik "mixxen" met mijn wapens om speciale ability's toe te voegen?

Hoe doe ik dat precies? Rechtermuisknop werkt volgens mij niet.

ps.
Silkroad ownz
http://www.silkroadtavern...ct=portal&site=8&pick=118

Je moet wel eerst registreren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

laatst dat traden eens uitgeprobeerd... ik naar DH gegaan, stuff gekocht en op weg gegaan. die thiefs die je tegenkomt op een 1* lvl trade zijn redelijk makkelijk, maar toen kwam er een hoger lvl trade langs me heen, met als gevolg dat de thief die daar achteraan zat mij dus aanvalt. ik had geen enkele kans :'( . ik daarna dus weer ASAP terug naar de plek waar k neergegaan was, is daar al een andere (player) thief met een kameel (waarschijnlijk met mijn stuff) en val hem aan. helaas had k te weinig potions en ging weer rap neer. wordt k weer terug naar lvl 20 gezet (@ 97%). ff nog geen trades voor mij dan maar...
mijn huntercarriere stierf ook een snelle dood, ik kwam en weinig thieves tegen en de gene die k tegen kwam waren players (bij de stadspoort en lvl 30+) of van andere high lvl trades...

toch maar eerst wat sterker worden en van mn lvl 16-19 armor af raken :P

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ook niet slim om met lvl 20 te gaan hunteren :P Alle thiefs zijn vaak high player boven 40+ waarschijnlijk en die pakken je zo ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ik ben lvl 38!!! en me wolf is vandaag lvl 37 gegaan echt happy now

heb vandaag ook een lvl 45+3 crit 9 spear gekocht voor 1.1 mil echt goedkoop ben blij mee moet alleen nog lang wachten voordat ik hem kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hey mensen,

ik ben er ook over aan het denken om dit spel te gaan spelen! Nu had ik echter een aantal vraagje...

Ik heb een tijd lang wow gespeeld maar daar ging me echt veel te veel tijd in zitten. Ik wil wel zo af en toe rpg spelen maar niet verplicht zoals dat bij WOW bijna altijd was. Hoe zit dit hier met dit spel...

Welke char bevelen jullie mij aan om mee te beginnen...

Wat trekt jullie eigenlijk zo aan in dit spel... Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Alle chars zijn hetzelfde (zien er alleen anders uit) dus dat maakt niet uit. De build is echter wel belangrijk. Daar zijn er heel veel van dus het is wat je persoonlijk fijn vind. Je kan eigenlijk beter eerst gewoon spelen zodat je het spel een beetje kent en later met een serieuze char met een goede build beginnen (heb je ook meteen wat gold :) )

En tsja.. wat me aantrekt van het spel. Het was mijn eerste mmorpg dus ik wist niet beter :P . Maar na een aantal andere (gratis) mmorpg's geprobeerd te hebben vond ik deze wel het best door de graphics, de mooie chinese stijl en dat het niet te druk of onoverzichtelijk is

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is mischien een domme vraag, maar ik zie overal in silk road mensen met een lager lever dan mij (ik ben op het moment zelf bijna lvl14) die veel sterkere wapens hebben ivm met een skill die ze geleerd hebben. terwijl ik zelf ook gewoon skills leer, en er helemaal niks van merk. Moet je nog iets speciaals doen voordat je de skill ook daadwerkelijk gebruikt of moet je eerst een heel hoog level in de skill hebben voordat het zichtbaar is? (zoals vuur of electriciteit om je wapen heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
^_^

Je moet de skill wel activeren als je een gevecht begint. Dus als je bijvoorbeeld Fire skill leert, dan moet je hem ook in een quick slot zetten zodat je hem in-combat kunt gebruiken. Of was dat niet wat je bedoelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was idd wat ik bedoelde :D dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Op welke server zit je? Misschien kan ik je met nog meer dingen helpen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op troy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder welke naam speel je? Ik zit ook op Troy, als Pinokkio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel op troy als corleoane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik zit ook op Troy, IGN = Heaget

Welk lvl ben je Phulshof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Zojuist lvl 35 geworden :D Ik heb nu een LVL35+3 BR16 Shield in gebruik, is echt een fin dingetje ^^. Magical Balance is 91%. Vandaag ook m'n SOS Chest Protector +1 gemaakt en 30HP Increase erop gekregen :) En m'n wolfje is lvl31 geworden, wat wil je nog meer op 1 dag ^^

Edit

Oh shit, dubbelpost... ( op een ander forum word een dubbelpost samengevoegd, dus ben gewend gewoon op reply te rammen... ) Sorry.

[ Voor 33% gewijzigd door Heaget op 21-08-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 47 ondertussen; 90% KD nuker en binnenkort weer fanatiek SP aan het verzamelen (zal wel ff duren voor ik level 52 wordt). 'k ga hier verder niet praten over m'n equipment; dan worden bepaalde mensen depressief vermoed ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word het al als ik naar jullie levels kijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Goed...ik ga dus nu mijn eerste char maken op de server troy... ik zie namelijk dat hier de meeste mensen van dit forum op zitten! Hoop dat jullie het niet erg vinden als ik jullie toevoeg zodat ik eventueel wat dingen kan vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ga gerust je gang, ik ben bijna elke dag op de server te vinden ( wel minimaal na 14.00 ( werk he 8)7 ))
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:32:
Level 47 ondertussen; 90% KD nuker en binnenkort weer fanatiek SP aan het verzamelen (zal wel ff duren voor ik level 52 wordt). 'k ga hier verder niet praten over m'n equipment; dan worden bepaalde mensen depressief vermoed ik. :)
Hehe tell me :9~ Ik heb zelf nu toch ook wel een leuk setje samengesteld.

LVL32+3 SOS Sword / Crit 8 / INT3 Increase / Attack Rating +5%
LVL37+1 SOS Protector Chest / HP30 Increase
LVL 39+2 Armor Hose / INT3 / Lucky 6
LVL32+3 Shield / BR 16

Voor de rest, Shoulders +2, Hands +2, Foot +2, Rings +2 / +1. En in totaal +9 INT increase. Alles 5th Degree.

[ Voor 77% gewijzigd door Heaget op 21-08-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zei: je wil het niet weten. :) Zeker niet nu je je goed voelt met dit setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de verkoopprijs van een stone of challenge in je stall. De "store purchasing price" is 6990. O en van een Sword lvl 10 met +8 magical power geen idee wat ik er voor moet vragen. Heb wat rondgekeken maar wordt er nkiet veel wijzer van....ben ook nog niet z lang bezig lvl 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps ff aanvullen stone of challenge is lvl 2 voor een wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Heaget schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:28:
Ga gerust je gang, ik ben bijna elke dag op de server te vinden ( wel minimaal na 14.00 ( werk he 8)7 ))

[...]

Hehe tell me :9~ Ik heb zelf nu toch ook wel een leuk setje samengesteld.

LVL32+3 SOS Sword / Crit 8 / INT3 Increase / Attack Rating +5%
LVL37+1 SOS Protector Chest / HP30 Increase
LVL 39+2 Armor Hose / INT3 / Lucky 6
LVL32+3 Shield / BR 16

Voor de rest, Shoulders +2, Hands +2, Foot +2, Rings +2 / +1. En in totaal +9 INT increase. Alles 5th Degree.
SOS dingen gevonden of gekocht ? Ik heb echt te weinig geld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Hello. This is Silkroad Online.

Silkroad's 11th server, the Tibet server will open

We hope our users show great interest and affection in our new server, Tibet.

New server name: Tibet
New server open date: 8/23/2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:08:
Zoals ik al zei: je wil het niet weten. :) Zeker niet nu je je goed voelt met dit setje.
Aangezien ik in je stall een som dingetje tekoop zag staan, kan ik het wel raden _/-\o_

Waar ik wel benieuwd naar ben ik hoeveel extra Int je op je gear hebt?
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:13:
weet iemand de verkoopprijs van een stone of challenge in je stall. De "store purchasing price" is 6990. O en van een Sword lvl 10 met +8 magical power geen idee wat ik er voor moet vragen. Heb wat rondgekeken maar wordt er nkiet veel wijzer van....ben ook nog niet z lang bezig lvl 17
Zolang het geen sos of minstens een +3 wapen is, leverd het je meestal minder dan de npc prijs op.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=26345556,noline]Knowuse schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:14
Aangezien ik in je stall een som dingetje tekoop zag staan, kan ik het wel raden _/-\o_
Waar ik wel benieuwd naar ben ik hoeveel extra Int je op je gear hebt?
Ja, 'k had wat beters gevonden ondertussen. :) 't valt momenteel tegen, iets van +23 int of zo; 'k heb wat nieuwe equipment die nog bewerkt moet worden. Een vriend van me loopt met +32 int rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
DeluxZ schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:43:
[...]

SOS dingen gevonden of gekocht ? Ik heb echt te weinig geld :/
SOS Chest gevonden ( wel kaal ) en dat SOS Sword heb ik gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik had deze week weer eens geluk. Ik was aan het grinden bij de Penon fighters en daar kreeg ik 's avonds een level 52+1 SoS blade gedropt, helaas wel maar crit 5. De volgende ochtend kreeg ik daar level 54 female SoS shoes. :D

De blade wil alleen niet naar +3, dus verkoop ik hem als +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
saviour schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:17:
Ik had deze week weer eens geluk. Ik was aan het grinden bij de Penon fighters en daar kreeg ik 's avonds een level 52+1 SoS blade gedropt, helaas wel maar crit 5. De volgende ochtend kreeg ik daar level 54 female SoS shoes. :D

De blade wil alleen niet naar +3, dus verkoop ik hem als +2.
Lol, ik had vorige week ook een L52 sos blade gedropt gekregen, alleen van de white-faced spiders en met crit 10 ^^. Ik ga hem uitlenen aan een guildy en zij mag hem dan +3 maken als ze zin heeft.

Ik had het ook met mijn sos spear heeft me 12-14 elixirs gekost voordat ie +3 was. Eigenlijk wou ik +5 proberen, maar daar ben ik niet eens aan toegekomen :( Je zou natuurlijk je crit kunnen proberen hoger te maken met een stone of agility. Is wel heel moeilijk, heb het wel eens geprobeerd kwam niet verder crit 6 of 7 en kostte me flink wat stones.

In weet niet hoeveel elixir je er al tegen aan gegooid hebt, maar op Troy loopt het verschil tussen +2 en +3 toch wel in de miljoenen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik word echt helemaal gek van die ?????????????????????????????????-error... Hij komt nu elk uur en ik kom verdomme amper meer die server in... Laat ze stoppen met nieuwe servers maken en het guild systeem vernieuwen en maak die error eerst!!!!!! Is er btw al iets tegen te doen, bijv. bepaalde software uitzetten oid?

edit

nu ineens weer wel :? Nieuwe Nvidia Drivers erop en hij gaat als een zonnetje.. :| Weird, maarja ik vind het best.

[ Voor 16% gewijzigd door Heaget op 22-08-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Die ??? error wordt gewoon veroorzaakt door zwakke code. Ze zouden eens wat moeten debuggen. 29 van de 30 keer krijg ik dat gezever bij DW, nóóit bij Hotan.

Die SoS blade Crit 10 is wel erg lekker zeg. :D Normaal gesproken wil +3 wel aardig, maar deze wilde gewoon niet. Het heeft me zo'n 15 elixers gekost (verspreid over 3 dagen), de volgende keer probeer ik ze allemaal achter elkaar.

Ik heb nu 29 elixers ingekocht om een level 60 glavie +5 proberen te maken. Zolang +4 maar lukt, dan komt de rest wel met Astral. :D Ik moet alleen de glavie nog vinden, haha. Ik kon nog niets anders vinden van crit 7 terwijl ik wel minimaal crit 8 wil, het liefste crit 11 ofzo. Dan wil ik best een mill betalen voor een clean glavie.

Wat betreft het verhogen van de crit, daar begin ik niet aan. 7 van de 10 keer lees je dat de crit alleen maar omlaag gaat en dat is mij echt te kostbaar. Deze zal vast wel voor zo'n 25 mill de deur uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel blij met mijn aap. Heeft een lvl 12 Quilting tasset legs protector opgepikt die ik nu al ff draag. Zag wel een sterretje er omheen draaien. Blijkt dat een Seal Of Star ding te zijn. Dat is, als ik de prijzen van Seal of Star dingen in de stalls zie, iets bijzonder te zijn...wist ik veel. naar aanleiding van de vorige topics ben ik er op gaan letten. Ben al wel door naar lvl 18 maar moet ik dit ding nou aan blijven houden (veel + 'en zie ik erachter) of is het beter om hem te verkopen (voor veel).??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Gebruiken voor zolang als je er wat aan hebt en daarna verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Kan iemand mij uitleggen wat ik nou precies moet doen bij die LVL35 quest...? Ik heb op SilkRoadTavern gekeken, maar ik kan er niet echt wijs uit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Je moet eerst die miniquests ophalen en voldoen. Dan heb je uiteindelijk 7 quest items in je inventory zitten. Met 6 van die items kun je er drankjes van laten maken en dan moet je naar die kerel toe om hem dronken proberen te voeren. Dat is een kwestie van kiezen welk drankje je, wanneer wilt geven.

Het kan mislukken en dan kun je het pas weer op een volgende SRO dag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
saviour schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:25:
Je moet eerst die miniquests ophalen en voldoen. Dan heb je uiteindelijk 7 quest items in je inventory zitten. Met 6 van die items kun je er drankjes van laten maken en dan moet je naar die kerel toe om hem dronken proberen te voeren. Dat is een kwestie van kiezen welk drankje je, wanneer wilt geven.

Het kan mislukken en dan kun je het pas weer op een volgende SRO dag proberen.
gewoon drank blijven geven tot hij vraagt om meer, dan moet je vragen om dat ?boek?
dit werkte bij stoeber en bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
klopt maar in De DE heb ik ook al een paar mensen horen klagen over te weinig drank

maar ik dacht als je nou 2 dagen wacht kun je dan niet allebei de dagen drank halen en hem dan 2 keer zoveel geven dan wee tje haast zeker dat het lukt

maar ik weet niet zeker bij mij lukte het in 1 keer en dat kwam doordat future de quest al wist ik snapte het zelf ook niet :P

succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ooohkke =D Het maakt dus niet uit in welke volgorde je het doet?

[ Voor 72% gewijzigd door Heaget op 23-08-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Heaget schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:40:
Ooohkke =D Het maakt dus niet uit in welke volgorde je het doet?
nee, dat maakt niks uit :) gewoon drank blijven geven tot hij om meer vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Dat is mijn nieuwe glavie voor als ik level 60 wordt.

Zo heb ik hem gekocht:
http://members1.chello.nl/rhm.soer/60glavie1.jpg

En zo is hij nou, ik wil alleen de magical reïnforce nog hoger krijgen, maar daar zijn al 5 stones op mislukt.
http://members1.chello.nl/rhm.soer/60glavie9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
saviour schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:04:

Zo heb ik hem gekocht:

En zo is hij nou, ik wil alleen de magical reïnforce nog hoger krijgen, maar daar zijn al 5 stones op mislukt.
vet chill ziet er erg goed uit ben ok zelf druk bezig met mijn spullen aan't uppen heb gisteren 2 str. stones op garment gedaan en nu is talisman en suit +4 str. :) ging echt goed en durablitity en shit omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Talk with Salmai to get Asa's Flute.

Wie is Salmai en waar vind ik hem...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:50:
Talk with Salmai to get Asa's Flute.
Wie is Salmai en waar vind ik hem...?
http://sro.mmosite.com/database/quests.shtml
De namen van de NPCs zijn wel eens een beetje anders, maar voor de rest erg hulpvol deze site. Salmai is 1 van de ferry personen voor de ferry van Donwang naar Hotan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
saviour schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:04:

Zo heb ik hem gekocht:

Hoeveel heb je er voor gepayd?

Ik ben trouwens bij lvl 30 gestopt met mijn BOW + INT + ICE char. Ging echt niet meer. Ben nu begonnnen met een Sword almost Full int. En gaat goed ben in 1 week naar lvl 25 gegaan ^^ wel met wolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:17:
[...]

http://sro.mmosite.com/database/quests.shtml
De namen van de NPCs zijn wel eens een beetje anders, maar voor de rest erg hulpvol deze site. Salmai is 1 van de ferry personen voor de ferry van Donwang naar Hotan.
Thanks :) ( alleen wel eerst yeowa's scale doen he 8)7 |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Is er nog een plekkie vrij in Dutch Elites? Ik (lvl19, 60%) en een m8 van me (ook lvl19) zouden er graag in komen, we zijn redelijk active. Zeker een paar uur per dag.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
xzaz schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:02:
[...]

Ik ben trouwens bij lvl 30 gestopt met mijn BOW + INT + ICE char. Ging echt niet meer. Ben nu begonnnen met een Sword almost Full int. En gaat goed ben in 1 week naar lvl 25 gegaan ^^ wel met wolf.
Bow + INT = niet echt goede combo... FULL STR en BOW is wel handig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
MensionXL schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:15:
Is er nog een plekkie vrij in Dutch Elites? Ik (lvl19, 60%) en een m8 van me (ook lvl19) zouden er graag in komen, we zijn redelijk active. Zeker een paar uur per dag.
ja hoor er zijn geloof ik nog 4 pleken

zitten jullie op aege?

en pm mij of future maar een keertje dan kunnen we jou laten joinen IGN: _stoeber_ of _future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben overnieuw begonnen was met HenkieNL lvl 36 en lvlde sloom en wou wel eens zien hoe snel je lvlde met full int en dat ben ik nu dus.

Server: alps
IGN : Jann0

ps ik sta al in de lijst met HenkieNL dus zou die willen verandere naar Jann0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

stoeber schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:54:
[...]

ja hoor er zijn geloof ik nog 4 pleken

zitten jullie op aege?

en pm mij of future maar een keertje dan kunnen we jou laten joinen IGN: _stoeber_ of _future
Yep we spelen @ Aege :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:17:
ik ben overnieuw begonnen was met HenkieNL lvl 36 en lvlde sloom en wou wel eens zien hoe snel je lvlde met full int en dat ben ik nu dus.

Server: alps
IGN : Jann0

ps ik sta al in de lijst met HenkieNL dus zou die willen verandere naar Jann0?
aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
xzaz schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:02:
[...]

Ik heb hem gekocht voor 400K en ik denk dat ik er inmiddels voor zo'n 6mill aan besteed heb. Hij is wel véél meer waard nu.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.