[MMORPG]Silkroad Online, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 15.510 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 173535

Z1ppo schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:12:
hmm dus alleen proxy voor sro
nahja zal wel proberen :) ff heel wat muziek pakken want zonder muziek sterf ik ;)
*edit* geen effect helaas iemand die wel even een goede proxy ip heeft want het werkt bij mij nie echt
google is je beste vriend

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
google is me vriend niet :/

anyway,.. cant connect spel opstarten maar connecten wil niet :?
wat een crap die proxy :z

[ Voor 63% gewijzigd door Z1ppo op 23-09-2006 17:53 ]

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172999

Hey silkroad spelers!
Ik dacht mischien hebben jullie hier wat aan gevonden op de silkroad site :+

Manual Patch and IP/DNS Information (Revised)

Date : 9/22/2006
inquiry : 15498

Hello. This is Silkroad Online.

We have a manual patch which when applied may resolve the issue that some of you may be facing with DNS problems. Please click below to go to the page where you can download this patch.

Go to the Data Bank

If this manual patch does not work, please use the process listed below to assist us in assisting you.

In order to assist in the resolution of the issue that is affecting some of our users in regards to connection, we would like those of you with issues to post your IP address and DNS server information to the Bug Report subsection under the Customer Service tab. DO NOT POST THIS INFORMATION TO THE General Technical Issues/Bug Reports Forum! Doing so could compromise the security of your system.

The method to get this information is listed below:

1. Go to the Start button.

2. Select the Run menu selection.

3. You will get a text entry box. Type in 'cmd'.

4. One you are in the windows that opens, please type: 'ipconfig /all'

5. Either post the information that comes after the 'IP Address' and 'DNS Servers' section OR take a screenshot have it hosted on an image hosting site and post the link to it to our Bug Report section.

6. In addition, a trace route would also be of great assistance as well. In the same window in step 4, type 'tracert 121.128.133.26'. Please post the results in the same way as step 5.(Revised)

Dit was het ik hoop dat jullie nu wel kunnen spelen 8)7 _/-\o_ :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

maar wij zonder silkroad kunnen niet op de site komen ;)
en via een proxy gaat dat downloaden echt zeer langzaam (naar versie 1.061 -> 32MB @ 2~4 kB/s)

ik had het bericht ook al gelezen, het is goed nieuws dat ze wel es naar ons luisteren (eindelijk). ik denk dat k maar es die tracert ed ga opsturen, denk dat dat wel lukt via die proxy...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
helaas, het bovenstaande lijkt wel leuk, maar werkt niet.

We hebben dat geprobeerd door met de laptop een onbeveiligde verbinding van iemand anders te gebruiken :X en zo die patch te downloaden. het is 35 Mb dus ik kan hem ook niet uploaden.

maar het maakt geen bal uit de verbinding met SRO en hun site is er nog steeds niet.

alleen via die proxy kan ik wel spelen, hoewel je wel geduld moet hebben bij het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180395

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En voor de mensen die het niet kunnen spele via de proxie hier in dit topic vind je iets waarmee je wel kan spele :)

ik kan der iig wel mee spele :9

http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=16530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190298

Ik zou hier niets eens op klikken. Het kan spyware bevatten.

De link op het silkroadforum bedoel ik, niet bovenstaande link.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 190298 op 24-09-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunnen we het een beetje on topic houden, maak anders even een andere topic voor het probleem. Voor de mensen die gewoon lekker over Silkroad* willen praten is er niet echt ruimte meer, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ik weet niet hoe snel die gesloten zal worden maar...
Silkroad problemen topic
hier een topic voor de mensen die niet op sro kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 19:24
Wha, deze vind ik wel strak: Afbeeldingslocatie: http://www.sro.hdgamer.net/sro/srf/win.jpg

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
of je nou proxy gebruikt of internet van de buren,..het maakt weinig verschil want als ze der naar zoeken dan komen ze der altijd wel achter maar dat gebeurt volgens mij niet zo snel

en dat boven mij hahahahah rofl! prachtig

topics worden gesloten dus word wel hier door gaan...
het gaat over sro dus :)

[ Voor 85% gewijzigd door Z1ppo op 24-09-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand nog leuke screenshots? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 10:44
Zouden ze onze SRO ook afsluiten zoals de Vietnam versie? Anders stop ik per direct met het kopen van Silk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Ik op Ishade/Hashade jacht >:) Ging best goed zolang het er maar 1 was 8)
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/5171/sro2006092009065695gl8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Heaget schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:24:
Zouden ze onze SRO ook afsluiten zoals de Vietnam versie? Anders stop ik per direct met het kopen van Silk...
ik hoop van niet..
geen idee eigenlijk..maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 16:49
Heaget schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:24:
als je het nieuwsbericht leest op de officiele site dan staat er:

However, from now on, when a local language service is opened at another area, global service will continue to provide service without blocking the previous users using the service. Please remember this, and do not be confused.

dus lijkt me dat wij nooit geblockt zullen worden naar de servers die er nu zijn

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126526

Ik ben net in een stall het volgende zwaard tegengekomen voor maar 1.1 mil

[img=http://img242.imageshack.us/img242/8346/lvl60swaardjv0.th.png]

lijkt me wel iets meer waard niet _/-\o_ ?
voor hoeveel zou ik die door kunnen verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:03
Vrijdag opnieuw begonnen op de Tibet server, spelen andere tw daar ook ?
Ben nu lvl 18 archer en ben op zoek naar spelers die van teamwork quests houden.
Wil straks thief worden en lekker gaan pvpen.
See you online
Nick: Shihan

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159492

Anoniem: 126526 schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:09:

die is niet veel waard omdat je die niet kan repareren, dus als de durability op is kun je er niks meer mee ;)
DLP schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:58:
Vrijdag opnieuw begonnen op de Tibet server, spelen andere tw daar ook ?
Ben nu lvl 18 archer en ben op zoek naar spelers die van teamwork quests houden.
Wil straks thief worden en lekker gaan pvpen.
See you online
Nick: Shihan
ik heb ook een char op Tibet, ook level 18 (geen 18 maar 16 :P) maar speel daar niet zo heel veel, want heb op olympus een eigen guild. Ik kom vanavond dan wel even op tibet :)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 25-09-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126526

Anoniem: 159492 schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:28:
[...]

die is niet veel waard omdat je die niet kan repareren, dus als de durability op is kun je er niks meer mee ;)

[...]
ah op zon fiets :p, leek me al sterk dat zon dude niet wist wat een zwaard waar was :+
blij toe dat ik ff op een reactie wachtte voordat ik em zou kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
En Crit 3 is nou ook niet van je zegt: "Ja, daar doen we het voor". Trouwens, deze zwaarden ben ik nog nooit tegengekomen. Worden die gewoon gedropt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
ja door unique monsters dus deze denk ik door Isy

en ik heb een lvl 46 SOS garment female trousers gekocht voor 1.6 mil met immo 2 times en ik heb hem zelf +2 gemaakt net echt chill in 1 keer zonder lucky powders

en heeft iemand op aege lvl 6 int tablets/stones te koop laat ff weten wil ze graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184956

Pfffffffffffffffffff keer of 20 due to server traffic disconnected from server.......... en dan ben je online crash je binnen en half uur....dit spelletje moet je wel heeeeeeeeel leuk vinden om het te blijven spelen........ :( :'( :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot die nieuwe red sea server online komt, ik ga daar dan met mn huisgenoot overnieuw beginnen, als je er vroeg bij bent dan betekent dat dat je over een tijdje bij de hogere lvls hoort ;) misschien richten we samen ook wel een fun guild op maar dat zien we nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Airdack schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:37:
ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot die nieuwe red sea server online komt, ik ga daar dan met mn huisgenoot overnieuw beginnen, als je er vroeg bij bent dan betekent dat dat je over een tijdje bij de hogere lvls hoort ;) misschien richten we samen ook wel een fun guild op maar dat zien we nog wel :)
zeer goed idee :)

ga ik denk ik ook doen als k weer kan spelen :P

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
als je weer kan indd,...
nee dan ga ik weer naar alps waar me guild is
voor nu ff de leader naar de vice leader gegooit
heb via de buren internet gebruikt maar stop ik mee,..ook zal ik geen proxy gebruiken,..geen zin in boetes etc...dus zal ik helaas op @home moet wachten,...duurt wel erg lang met hun zeg pff :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126526 schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:09:

Dit zijn droppings van Isyataru (Unique monster) Ik heb 1 pagina in mijn storage vol met deze meuk. Deze zijn vrijwel niets waard. Ik verkoop de wapens voor 75k en de kleding items voor 40 tot 50k. En dan duurt het nog lang voordat ze verkocht zijn. Meestal geef ik ze weg aan guildmembers/vrienden.
Mocht er iemand op Xian zijn (die rond lvl 57-60 is) en een paar van deze items wil hebben...whisper me maar ingame (paink1ller)

Deze items zijn Non repairable. Ze hebben een levensduur die ongeveer 5x langer is als een normaal item, maar zijn niet via bv de Blacksmith te repareren. Op is kapot. Ze zijn ook niet te rondo'en, en verkopen via een NPC kan, maar dat leverd je precies 1 gold op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Anoniem: 190298 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:41:
[...]

Dit zijn droppings van Isyataru (Unique monster) Ik heb 1 pagina in mijn storage vol met deze meuk. Deze zijn vrijwel niets waard. Ik verkoop de wapens voor 75k en de kleding items voor 40 tot 50k. En dan duurt het nog lang voordat ze verkocht zijn. Meestal geef ik ze weg aan guildmembers/vrienden.
Mocht er iemand op Xian zijn (die rond lvl 57-60 is) en een paar van deze items wil hebben...whisper me maar ingame (paink1ller)

Deze items zijn Non repairable. Ze hebben een levensduur die ongeveer 5x langer is als een normaal item, maar zijn niet via bv de Blacksmith te repareren. Op is kapot. Ze zijn ook niet te rondo'en, en verkopen via een NPC kan, maar dat leverd je precies 1 gold op.
tsja, ik heb nog zo'n laag lvl dat ik een item ongeveer 3 -5 keer repareer, en daarna een nieuw aanschaf omdat k dan ondertussen al 2 lvls ben gestegen, dus ik zou ze wel kunnen gebruiken. helaas zit k op babel, ben pas lvl 23, en kan momenteel niet spelen (@home).

maar het zijn dus gewoon weggooi wapens eigenlijk...

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90% van de droppings zijn geen wapens maar kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Gister een LVL 3 trade gedaan met andere gasten. 300k verdient 80 SP en 10% EXP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:46
Heb je het dan over Merchant EXP of voor je eigen char?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik heb een vraag, m'n Phy Balance is nu 57%, m'n Mag Balance is 94%. Als ik nu een stuk gear aantrek met STR3, INT2, gaan dan bijde Balances omhoog, of trekt die STR3 m'n Mag Balance omlaag?

Anoniem: 153481

Heaget schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:12:
Ik heb een vraag, m'n Phy Balance is nu 57%, m'n Mag Balance is 94%. Als ik nu een stuk gear aantrek met STR3, INT2, gaan dan bijde Balances omhoog, of trekt die STR3 m'n Mag Balance omlaag?
Beiden gaan omhoog; de balances zijn onafhankelijk van elkaar.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
xzaz schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:13:
En Crit 3 is nou ook niet van je zegt: "Ja, daar doen we het voor". Trouwens, deze zwaarden ben ik nog nooit tegengekomen. Worden die gewoon gedropt?
Je nukes kunnen toch niet critten. Een pure nuker maakt het dus niet uit.

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
@home gebruikers,...

SRO werkt weer normaal!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Z1ppo
woehhhhhhh we kunnen weer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
super happy opeens :P

Anoniem: 190843

Hallo, ik ben nu lvl 40 en ben puur str.
Wat kan ik het beste nemen? armor of garment.
wie heeft uitleg voor mij?

Anoniem: 159492

garment, omdat je veel str hebt kun je goed tegen physical attacks, garment is goed tegen magic attacks dus kun je het beste garment nemen ;)

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

HALELUJA _/-\o_
EINDELIJK *O* *O* *O* *O* *O*

Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad

srry, ben n beetje blij :P

goh, wat heeft @home dat snel gefixt :N

offtopic
en kan pas morgen weer spelen, heb zo n dinnerdat (geen e ;) )en daarna moet k naar mn vriendin & daar slapen

8)7

[ Voor 24% gewijzigd door DropjesLover op 27-09-2006 17:13 ]

BThGvNeOA

• Airdack
DropjesLover schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:12:
HALELUJA _/-\o_
EINDELIJK *O* *O* *O* *O* *O*

Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad

srry, ben n beetje blij :P

goh, wat heeft @home dat snel gefixt :N

offtopic
en kan pas morgen weer spelen, heb zo n dinnerdat (geen e ;) )en daarna moet k naar mn vriendin & daar slapen

8)7
tsja gezellig bij je vriendin slapen of een spelletje spelen, wat een lastige keuze he!

trouwens die nieuwe server is ook online, zijn dr nog mensen gaan spelen daar? zoals ik al zei zitten zowel mn huisgenoot als ik daar, maar mn huisgenoot heeft nogal veel vrije tijd dus ik kan hem niet bijhouden :p

trouwens
ik heb nog een vraagje, als je bij je skills kijkt dan heb je soms dat een skill even veel schade toebrengt als een andere skill, maar er staat een ander percentage achter ... zo heb je bij de hoog skill een skill die op een bepaald lvl 16-22 schade doet, maar dan staat er 150% achter, en je hebt een andere skill die 16-22 schade doet maar er staat 50% achter, wat houden deze percentages in? het lijkt me dat een hoger percentage meer schade betekent (uit ervaring), maar weet iemand hoe dit precies zit? alvast bedankt (ik heb trouwens aardig wat forums en guides gelezen maar niets hierover gezien)

[ Voor 27% gewijzigd door Airdack op 27-09-2006 19:29 ]

• stoeber
ik blijf lkkr op server Aege bevalt me prima in DutchElites ben bijna lvl 42

en ik zouw echt wel weten wat ik zouw doen of bij je vriendin slapen of Sro spelen lol

zijn er nog mensen bij de DE op Aege willen dan moet je het ff laten weten nu is er nog plek

• xzaz
chrusherman schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:19:
Heb je het dan over Merchant EXP of voor je eigen char?:)
Eigen char natuurlijk lol, met trader Xp zit ik nu op lvl 2 met 13% nogmaar. Maar het schiet wel op zo. Goeie Guildmembers van lvl 60+ :)

edit: Heb trouwens nu Garment aan (ben full INT) mijn zwaktepunt is dus full STR users. Moet ik goed voor opassen. Maar alles geupdate naar +2 of hoger inclusief mijn accesory :). Gaat wel lekker nu met deze char. M'n wolf is op dit moment lvl 33, nog 7 levels tegaan :)

[ Voor 30% gewijzigd door xzaz op 27-09-2006 20:08 ]

• Thermometer
  • Nu online

Thermometer

Whoop Whoop!

Hey mensen,

Ik ga dit spel ook eens uitproberen, ben nu level 5, en heb nu mijn eerste skill geleerd(die vuur skill waar je meer dmg mee doet voor een tijdje). Hebben jullie nog beginner tips?

• stoeber
ja vraag veel op dit forum over je char en je skills wij kunnen je helpen anders moet je misschien straks weer over nieuw beginnen

ik heb nu een probleem ik heb sro opnieuw geinstaleerd want hij flipte maar nu krijg ik als ik hem opstart een error heeft iemand dit ook gehad hoe he bje dit verholpen laat ff weten ty:

Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/8026/error1rj3.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door stoeber op 28-09-2006 15:46 ]

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Ik ben vandaag overnieuw begonnen op de Red Sea server en wil dit keer 1/5 INT gaan doen, dit om ook een beetje health en STR te krijgen. alleen, wat kan ik nu het beste kiezen, sword of spear? voor de eerste lvls is spear het makkelijkst, maar hoe zit dat later? want ik kan nu al een paar skills nemen. en wat is nog handig, cold of fire skills? bij mn vorige character had ik fire en een de lightning grass walk, en van de fire gebruikte ik alleen de force river flow, en heel soms de extra damage...

ik wil de kant van de nukes op gaan, en graag snel lvlen en de monstertjes killen. tevens wilde ik een lvl gap van 4 aan houden...

edit
keuze gemaakt, ik denk dat ik ga voor de spear, samen met wat ice skills...een beetje force voor de andere char heal, hiermee kan je ook jezelf namelijk healen
spoiler:
je moet dan gewoon eerst jezelf selecteren door op het plaatje van jezelf te klikken

[ Voor 17% gewijzigd door DropjesLover op 28-09-2006 17:36 ]

BThGvNeOA

• xzaz
Sorry, maar ik vind de force force echt zonde van je SP, neem gewoon wat Pots mee ookal kosten ze wat ze zijn ontzettend handig. Je kan jezelf neit healen in combat. Maar pots kan je gewoon autopotten.

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

nah, ik doe het eerder om zelf weer snel te kunnen vechten, maar dat werkt weer alleen goed als je full STR bent, anders moet je je magica toch weer bijvullen. die heal others skill gerbuikt trouwens wel maar erg weinig magica en heelt erg veel, dus dat zou dan wel weer goed kunnen...

editje
heeee :? ik ben ineens 55 earth lvl 1 elements kwijt :? k heb ze echt niet gebruikt of verkocht en ben de hele tijd ingelogd geweest -O-

editje2
de prijzen op die nieuwe server red sea zijn echt aan de lage kant, wapen elixers voor maar 150k 8)7
en veel killstealers :X

ff gespeeld me mijn nieuwe char; lvl 10 int spear ice, in 2 klappen stone ghost dood, vroegah stond k daar zeker 8-10 keer op in te hakken met mn hybrid blade met fire :P

[ Voor 47% gewijzigd door DropjesLover op 28-09-2006 22:11 ]

BThGvNeOA

• Heaget
Dan zul je ze vast wel zelf hebben gebruikt/verkocht, want kwijtraken lijkt me nogal onmogelijk ;(

Ik heb net een goeie deal gemaakt :*) lvl35 crit8 glavie gewisseld voor een weapon elixer :o Die Glavie was bij de NPC maar 77k waard 8)

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

tis stil vanavond hierzo...

trouwens, was er gisteren ofzo niet iemand die ook begonnen was op red sea? misschien dat wanneer er meerderen zijn we daar ook het woord GoT kunnen verspreiden >:)

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben daar ook opnieuw begonnen heb daar een lvl 11 archer

voeg mij maar toe BlueRanger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
Ik ben ook op Red Sea begonnen. lvl 17 bow. Nickname: ErthosNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
ik ben ook op red sea, lvl19 bow nu, ign is ook Airdack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
chrusherman schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:22:
Ik ben ook op Red Sea begonnen. lvl 17 bow. Nickname: ErthosNL
Airdack schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:15:
ik ben ook op red sea, lvl19 bow nu, ign is ook Airdack
Anoniem: 180395 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:31:
ik ben daar ook opnieuw begonnen heb daar een lvl 11 archer

voeg mij maar toe BlueRanger ;)
archers zijn populair nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Als je hem maar pure STR doet is er niks aan de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Vandaag lvl42 geworden :) Eindelijk m'n LVL42+2 Crit10 sword gebruiken, is wel grappig als je bij de Billow Chain alleen maar Crits hebt :D En zojuist ook m'n eerste trade van DW naar Hotan geklaard, in m'n eentje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Ik blijf lekker op alps
daar heb ik me guildje daar heb ik enorm veel bekende,..
tja de mensen die veel tussen dw en jangan zijn en veel on zijn
die ken ik bijna allemaal wel :9
dus nee,..en heb daar ook me white wolf enzo
dus zonde om te kappen op alps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
weet iemand al iets van die error hoe ik het oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stoeber schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:36:
weet iemand al iets van die error hoe ik het oplos?
ff googlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189236

is er op dit moment (22.56) vrijdag 29 december een server inspectie of update?
ik geraak er namelijk niet op.

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

er was idd vandaag een emergency inspection, van de babel server...

zow zeg, de prijzen op red sea liggen echt laaaaaag!!! lvl 9 coronet +3 +3str voor 4K, weapon elixer 135K, andere +1 items voor maar 500/1000 meer als de gewone prijs, welke al zeer laag is, lvl 10 wapens 5K...

BThGvNeOA

• Z1ppo
zo wat een lag man vanavond was gewoon te ziek :X

btw ik lvl 30 en me wolf lvl 30 geworden
me wolf is gewoon vanavond twee keer wezen lvlen :D
hoe heerlijk rofl
morgen hopelijk weer ff me wolf mee laten lvlen en dan ook naar lvl 31 laten gaan

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 14:54
Dit spel heb ik ook een tijdje gespeeld en ben lvl 22 archer/ice. (ik speel al maanden niet meer)

Het probleem is dat ik enorm zwak ben. Ik ben dacht ik full int.
Tegen andere spelers ga ik in 1 klap dood en mijn aanvallen zijn ook niet zo sterk meer.

Ik wil altijd als archer spelen alleen nu wil ik opnieuw beginnen, hoe doen jullie het als archer?

edit: Ik zag ook allemaal kleine diertjes lopen, wat is dat?
Kan je met je charachter in een andere server inloggen?

[ Voor 14% gewijzigd door Cabo op 30-09-2006 02:36 ]

• Z1ppo
Nouja ik ben bow ... garmant
en heb eerst ook lopen klote met alles zelfs nu gebruik ik alle skills maarja is niet zo groot probleem
wel zorg ik er nu voor om full str te worden
en geef nu ook echt alles aan str

diertjes : dat zijn pets,pets kun je kopen bij item mall..
een white wolf is voor altijd en kan je nooit weg geven (nouja nog niet dan). en gewone wolf die
is ook voor altijd maar die koop je bij stable

Je hebt ook nog aap en eekhoorn,die is maar voor 30 dagen wel kan je zoon time restore kopen maar bepaart je geld,...als je bijv een white wolf/eekhoorn/aapje wil moet je met silk betalen.wat is silk precies? silk is omgezet geld voor sro 8 euro is 100 silk een aapje of eekhoorn kost 88 silk, en een white wolf 130 silk.zo heb je nog genoeg andere leuke items wel heb je verschillende betaal methodes..

http://www.silkroadonline.net/itemmall/silkcharge.asp
kijk zelf maar es ;)

ohja of je met zelfde char door andere servers kan gaan ,.. nee dat kan niet waarom weet ik niet maarja

hoop datje nu een beetje op de hoogte bent :)

[ Voor 5% gewijzigd door Z1ppo op 30-09-2006 04:13 ]

is er nu ook een serverinspectie? (12.26 uur)
want ik geraak er ook nu niet op.
heeft er iemand trouwens nog wat tips voor beginnelingen?
alvast bedankt

• Z1ppo
voor beginners nou....als je naar topic starter ziet
volg die questen eens,daar kom je al heel veel mee ;) zelfs ik kan er nog veel van leren,...nahja ik heb een golticket die je 100% harder lvled...vandaag zal ik 31 worden hopelijk hoger maja haha,..wolf word ook wel 31

maarik kan niet eens in-loggen want dan krijg ik een pop-up waarop staat '' the server is undergoing inspections or updates connect to http://www.silkroadonline.net for more information.
dus ik ga naar de homepage van sro maar daar staat niks van updates of inspecties die bezig zin(of ik kan mischien niet lezen)
weet iemand hoe dit komt?

Caboman schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 02:04:
Dit spel heb ik ook een tijdje gespeeld en ben lvl 22 archer/ice. (ik speel al maanden niet meer)

Het probleem is dat ik enorm zwak ben. Ik ben dacht ik full int.
Tegen andere spelers ga ik in 1 klap dood en mijn aanvallen zijn ook niet zo sterk meer.
Als archer zou ik voor pure str, omdat bows hoge phy dmg hebben en omdat archers normaal geen goede defense hebben.

Nu je Int bent, zou ik armour of protector dragen. Geen garment, omdat garment lage physical defense heeft en met Int heb je al weinig hp.

Als ik jou was zou ik overnieuw beginnen, want later zul je er spijt van hebben dat je zo'n build hebt gemaakt. En dan pure str worden.

Ice is een goede keuze in combinatie met 2/3/4 arrow combos.

• stoeber
je kunt beter fire nemen die hot hoger en is sterke je kunt best de skills vna cold nemen die je phy defence omhoog maken en van fire alles behalve de 2de skill

zou ik doen

stoeber schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:04:
je kunt beter fire nemen die hot hoger en is sterke je kunt best de skills vna cold nemen die je phy defence omhoog maken en van fire alles behalve de 2de skill

zou ik doen
waarom fire,

met cold heb je tenminste tijd voor je strong bow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ik lvl 32 [ in 1 dag lvls 2 omhoog ] hoe vet :P nahja ik was al 80 procent ofzo
heb een goldticket
en wolf lvl 31 :) op naar de 40 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Anoniem: 173535 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:32:
[...]

waarom fire,

met cold heb je tenminste tijd voor je strong bow
het geeft hogere dmg dus als je een strong bow doet dan heb je hem waarschijnlijk sneller dood dan met cold en dat die dan frozen raaakt en vet langzaam is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stoeber schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 08:18:
[...]

het geeft hogere dmg dus als je een strong bow doet dan heb je hem waarschijnlijk sneller dood dan met cold en dat die dan frozen raaakt en vet langzaam is
Je weet hoe langzaam een strong bow laadt? Erg langzaam..
Als je de tegenstander dan eerst freezed of frostbite met de cold imbue in combinatie met de 4 arrow combo, dan kan je de tijd nemen voor de strong bow skill. Die extra damage die fire doet is imo te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
achja pvp of hoe je dat ook maar noemt zul je altijd erg slap zijn ..heb ik dan gehoord maja
ik was ook tegen andere battelen van lvl 31 ofzo en ik was toen ook lvl 31
hij hat sos ik niet dus hijwon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Anoniem: 173535 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:50:
[...]

Je weet hoe langzaam een strong bow laadt? Erg langzaam..
Als je de tegenstander dan eerst freezed of frostbite met de cold imbue in combinatie met de 4 arrow combo, dan kan je de tijd nemen voor de strong bow skill. Die extra damage die fire doet is imo te verwaarlozen.
ja ik vind gewoon een sterkere dmg belangrijker en dan 1 keer een hit op me of een lagere dmg en geen hit op me, maargoed het is je eigen keus natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb mijn probleem opgelost en ik zi nu op de server greece
ik heet banaan en ben lvl 8 en ik vind het stukken leuker dan knight online!\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

k heb eindelijk een goede buid, blade is echt :X

op lvl 10 al 100+ damage (1:6 str:int build, gewone spear aanval + ice), terwijl me dat met mijn andere char pas op lvl 22 gebeurde (blade 2:1 str:int build, gewone aanval + fire)

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu lvl 2 thief op een lv29 pure str ice archer.
Best een prestatie op lv29, al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
40 Pagina's _/-\o_ Krijgen we nu een Deel5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

ik heb pas 20 pagina's :P

is het ook mogelijk om silkroad vanaf een usb stick te draaien? ik zag dat de data-files en dergelijk van silkroad zo'n 1.3 GB zijn, maar volgens mij zijn er een hoop dingen die weg kunnen (media.pk2 is al zo'n 150 MB). heeft iemand er ervaring mee?
ik zou het namelijk ook graag op school spelen, maar daar kan k niet zoiets groots installeren....

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Full str blade is idd niet echt lekker op low lvls op hogere lvls is full str blade zeker wel fijn met die billow chain skills :) Full int spear/sword is ook altijd leuk :D

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DropjesLover schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:53:

is het ook mogelijk om silkroad vanaf een usb stick te draaien? ik zag dat de data-files en dergelijk van silkroad zo'n 1.3 GB zijn, maar volgens mij zijn er een hoop dingen die weg kunnen (media.pk2 is al zo'n 150 MB). heeft iemand er ervaring mee?
ik zou het namelijk ook graag op school spelen, maar daar kan k niet zoiets groots installeren....
je moet een registry file mogen aanmaken op school, dat kan meestal niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey weet iemand hoe je snel van arrange points afkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Anoniem: 173535 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:01:
[...]

je moet een registry file mogen aanmaken op school, dat kan meestal niet :+
Dat is niet noodzakelijk .
DropjesLover schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:53:

Je moet alleen een groot genoeg usb stick hebben aangezien je Silkroad niet kan 'rippen'

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 145261 op 01-10-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139061

De Union Trade van DE, DutchReapers, Dutchknichts, VOC, ... was een succes
ik heb er 4 van meegadaan en heb zo'n 150k vediend :)
het was héééél leuk volgende week opnieuw :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Anoniem: 145261 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:27:
[...]

Dat is niet noodzakelijk .

[...]

Je moet alleen een groot genoeg usb stick hebben aangezien je Silkroad niet kan 'rippen'
lol zelfs bij ons opschool gaat het moeilijk goed beveiligd netwerk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Anoniem: 173535 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:51:
Ik ben nu lvl 2 thief op een lv29 pure str ice archer.
Best een prestatie op lv29, al zeg ik het zelf.
Vanaf level 30 wordt het moeilijk met deze char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
pff.. Red Sea raakt nu ook al bomvol :P gister had ik al inlog problemen -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xzaz schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:45:
[...]
Vanaf level 30 wordt het moeilijk met deze char.
waarom dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Omdat je gewoon te weinig Psy Power heb, het is niet de ergste char omdat je nog voor STR hebt gekozen. Maar het is zeker niet de sterkste build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
raw get owned?:P
lol nee...
uh. wat is dan wel een sterke build dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Z1ppo schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:18:
raw get owned?:P
lol nee...
uh. wat is dan wel een sterke build dan?
Pure INT sword/blade Shield - Fire

Pure STR Glavie/Spear - Light

Ik had dus een INT Bow :x, werke tot lvl 30 goed totdat ik die Earth Toist tegenkwam, 3 klappen en ik was dood.

btw: Er zijn wel goeie Bow users maar die zijn vaak begonnen als Hybrid oid. Ze bouwen nooit hun char op vanaf een Bowman.

[ Voor 14% gewijzigd door xzaz op 02-10-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
xzaz schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:40:
[...]

Pure INT sword/blade Shield - Fire

Pure STR Glavie/Spear - Light

Ik had dus een INT Bow :x, werke tot lvl 30 goed totdat ik die Earth Toist tegenkwam, 3 klappen en ik was dood.

btw: Er zijn wel goeie Bow users maar die zijn vaak begonnen als Hybrid oid. Ze bouwen nooit hun char op vanaf een Bowman.
Pure STR Glavie - Fire = zeker goed wel garment dragen dan

Pure INT sword -lighting/cold = ook zeer goed met armor

Er zijn wel meer goeie builds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

/me vind dat zijn 1/6 str:int spear ice build rulez...

maar met fire zou k nog meer damage doen weet k hoor.

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xzaz schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:11:
[...]

Omdat je gewoon te weinig Psy Power heb, het is niet de ergste char omdat je nog voor STR hebt gekozen. Maar het is zeker niet de sterkste build.
als archers is dit een van de beste builds, redenen:
- Pure str, als archer heb je gemiddeld veel psy power, en dat verbeter je met veel str. Ook heb je veel hp nodig, omdat een bow helemaal geen defense heeft.
- Cold, omdat een bow gemiddeld langzaam is moet je vijand niet sneller zijn, hier zorg je dan voor met frostbite/freeze. Fire geeft meer kracht, maar geeft geen speciaal effect (wel burning, maar dat wordt meestal gecompenseeerd met pots van de vijand). Bij een imbue is de kracht dus niet de belangrijkste eigenschap vind ' ik' .

ik denk dat het ook allemaal om persoonlijke voorkeuren en opinies gaat, dus discussieren is vrij zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Red Sea...

Na een paar dagen van spelen gemengde gevoelens. Veel bots en killstealers, maar daarentegen echte noobs qua prijzen.
net een coronet lvl 11 +4 gekocht voor 1.1K 8)7
een lvl 12 schouderstuk +3 en +3str voor 2.5K 7(8)7
weapon elixers voor 135K

enzovoort d:)b

echt de shopjes langsgaan loont zich echt hierzo. zelfs al heb je het niet nodig, je kan het bijna voor 2 tot 5K meer verkopen >:)

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DropjesLover schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:04:
Red Sea...

Na een paar dagen van spelen gemengde gevoelens. Veel bots en killstealers, maar daarentegen echte noobs qua prijzen.
net een coronet lvl 11 +4 gekocht voor 1.1K 8)7
een lvl 12 schouderstuk +3 en +3str voor 2.5K 7(8)7
weapon elixers voor 135K

enzovoort d:)b

echt de shopjes langsgaan loont zich echt hierzo. zelfs al heb je het niet nodig, je kan het bijna voor 2 tot 5K meer verkopen >:)
lol , als het allemaal noobs zijn kopen ze het wss ook niet voor hoge prijzen.

en die low lvl rotzooi is niet egt de moeite waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Anoniem: 173535 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:31:
[...]

lol , als het allemaal noobs zijn kopen ze het wss ook niet voor hoge prijzen.

en die low lvl rotzooi is niet egt de moeite waard..
neuh, ze kopen het wel hoor, gewoon niet al te hoge prijzen natuurlijk, tis marktwerking :)
het maakt het spelen op een laag lvl er wel een stuk leuker op, in plaats van je eerste +2+3int item op lvl 32 oid

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Graag hier verder

Deeltje 5

Acties: